Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pereira na celowniku klubu z La Liga

» 25 sierpnia 2016, 19:58 - Autor: Bart - źródło: The Daily Mail
Andreas Pereira jest bliski wypożyczenia z Manchesteru United do Granady. Brazylijski pomocnik otrzymał informację od Jose Mourinho na początku sezonu, że jego okazje do gry w United będą w tym roku mocno ograniczone.
Pereira na celowniku klubu z La Liga
» Brazylijczyk nie znalazł się w planach Jose Mourinho
Jeżeli wypożyczenie dojdzie do skutku, będzie to już 3 młodzieżowiec wypożyczony z Old Trafford w ostatnim tygodniu. Wcześniej nowe kluby wybrali już James Wilson i Cameron Borthwick-Jackson. Portugalski menadżer skutecznie odchudza skład, ograniczając tym samym niepotrzebne frustracje młodych zawodników.

Pereira zaliczył 14 występów w pierwszym zespole Czerwonych Diabłów. W meczu towarzyskim z Wigan Athletic strzelił jedną bramkę. Wcześniej wziął udział w Mistrzostwach Świata U-20. Ze względu na swoją technikę i szybkość jest bardzo obiecującym zawodnikiem.


TAGI


« Poprzedni news
Mark Hughes potwierdza: Stoke City pytało o Jonesa
Następny news »
Rashford powołany do kadry Anglii U-21

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


Chestnut: Już jest potwierdzone wypożyczenie. :)
» 26 sierpnia 2016, 15:36 #18
pequ89: Niech idzie do jakiegoś klubu w Championship a nie zagranicę. Powinien ogrywać się w Angielskim futbolu bo chłopak ma potencjał, tylko ktoś musi w niego w końcu uwierzyć.
» 26 sierpnia 2016, 08:13 #17
jajko22: Ten chłopiec jest za słaby do MU.
» 25 sierpnia 2016, 23:37 #16
lolis: Ten chłopiec ma większy potencjał niż niespełniona gwiazda Januzaj
» 26 sierpnia 2016, 00:00 #15
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2016 00:35

W takim razie już nie pamiętasz jaki Janusz miał potencjał.. mam ogromną nadzieję, że odbuduje się w Sunderlandzie i zacznie grać na miarę swojego talentu, mając 19 lat ciągnął całe United, podobnie jak w zeszłym sezonie Martial..:)
Dodajmy, że Janusz już strzela bramki dla Sunderlandu.
» 26 sierpnia 2016, 00:34 #14
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2016 00:52

Potencjał jest niczym jeśli nie idzie w parze z głową. Nie ma znaczenia jak grał mając 19 lat skoro potem nie potrafił pokazać nic wielkiego. Stwierdzenie że ciągnął wtedy ten klub to olbrzymie nadużycie. Wyróżniał się ale nie ciągnął klubu. Zaliczył jedynie kilka świetnych spotkań co było sukcesem dla gracza wyjętego z akademii ale przestało mieć znaczenie skoro nie rozwijał się w następnych sezonach. Uznajmy że bramka z zespołem z League One nie jest żadnym prognostykiem. Zobaczymy jak pokaże się w lidze
» 26 sierpnia 2016, 00:50 #13
tomekwietniu: Pogubił się...nie trafiał dobrze w wypożyczenia...ale myślę, że Mou widzi co to za zawodnik i że dalej ma potencjał, dlatego go nie sprzedał tylko wypożyczył.
Chyba masz słabą pamięć, bo jak był sezon gdzie zaczynał grać, to robił niezły wiatr na skrzydle, tworzył akcje.. jak nie grał, to od razu był wszędzie bunt. Po prostu wtedy robił różnice i wnosił świeżość.
Dajmy mu szanse! A w odniesieniu do AP44 to on jeszcze nic nie pokazał.
Bramka Janusza może nie jest jakimś super prognostykiem, ale jak na to, że jestem tam półtorej tygodnia i gra trzeci mecz, stara się, szarpie, do tego strzelił tę bramkę nie dokładając nogę tylko zza pola karnego, ładnie przymierzył. Mnie to wszystko jak na tak naprawdę drugi mecz napawa optymizmem na resztę sezonu. Zobaczymy.
Janusz jesteśmy z Tobą :)
» 26 sierpnia 2016, 00:59 #12
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2016 01:12

Chyba masz słabą pamięć, bo jak był sezon gdzie zaczynał grać, to robił niezły wiatr na skrzydle, tworzył akcje.. jak nie grał, to od razu był wszędzie bunt. Po prostu wtedy robił różnice i wnosił świeżość.

Mam dobrą pamięć. Wyróżniał się, widać było talent ale miał spore wachania formy i co za tym idzie sporo spotkań w którym był bezproduktywny i sporo dobrych. W LM na przykład nie grał wcale. Bunt pojawiał się z tego powodu że kibice po dwóch bramkach z Sunderlandem byli na niego nakręceni, nie dlatego że był już tak dobry. Byli od niego lepsi i ważniejsi gracze nawet w tak słabej drużynie jak ekipa Moyesa.

Bramka Janusza może nie jest jakimś super prognostykiem, ale jak na to, że jestem tam półtorej tygodnia i gra trzeci mecz, stara się, szarpie, do tego strzelił tę bramkę nie dokładając nogę tylko zza pola karnego, ładnie przymierzył. Mnie to wszystko jak na tak naprawdę drugi mecz napawa optymizmem na resztę sezonu.

Zobaczymy.Zgadzam się że AP nie pokazał nic ale Januzaj tak na prawdę ma ostatnią szans aby pokazać że wyżej niż taki Sunderland jest w stanie podskoczyć. Na talencie można jechać do pewnego czasu. Ten już się kończy

Dobranoc
» 26 sierpnia 2016, 01:11 #11
pequ89: Pereira nic nie pokazał, zgadzam się. Jednakże nikt jeszcze tak na prawdę nie dał mu szansy. To kiedy niby miał coś pokazać? Januzaj w sezonie Moyesa grał bardzo dobrze, ciągnął grę i był najlepszym graczem MU. Oczywiście, że miał mecze słabsze i gorsze, ale który nastolatek nie ma wahań formy? Teraz musi grać i wpaść w rytm meczowy żeby ustabilizować formę. Mam nadzieję, że mu się to uda, bo początki wyglądają obiecująco. A Pereira powinien ogrywać się gdzieś w Anglii a nie zagranicą.
» 26 sierpnia 2016, 08:20 #10
Muuuuuuuuuuu: A to dziwne, bo w meczach, w których występował zazwyczaj wyróżniał się wśród graczy MU. Ma pecha, że jest ŚP gdzie mamy zabójczą konkurencję. Obawiam się, że przyjście Pogby zablokuje mu karierę w MU, gdyż to dosyć podobni piłkarze a trudno byłoby grać dwoma takimi grajkami.
» 26 sierpnia 2016, 09:26 #9
lolis: Andreas to SPO ewentualnie skrzydłowy nie SP
» 26 sierpnia 2016, 11:52 #8
Neymar12: Blackett został sprzedany. Zapomniałeś Bart o Vareli, wypożyczonym do Eintrachtu
» 25 sierpnia 2016, 20:35 #7
rafalkrol10: Blackett został sprzedany definitywnie
» 25 sierpnia 2016, 20:08 #6
Neymar12: Świetny pomysł. W klubie z La Liga rozwinie się technicznie.
» 25 sierpnia 2016, 20:07 #5
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2016 20:19

My potrzebujemy zawodnika ogranego w lidze angielskiej, on potrzebuje krzepy i umiejętności walki z drwalami..technikę to on ma dobrą. Jak ma ją dalej rozwijać to musiałby iść na stałe do La Liga.
Uważam, że to może nie będzie poziom Maty, czy Mikiego, ale na pewno może stać się zawodnikiem na poziomie Lingarda, czyli solidnego zmiennika ;)
» 25 sierpnia 2016, 20:17 #4
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2016 20:33

Tylko że w klubach La Liga łatwiej o miejsce w składzie gdyż kluby nie są tak bogate jak angielskie i chętniej stawiają na wypożyczoną młodzież tudzież własną. Pulis przestał stawiać na Wisdoma tylko dlatego że nie był ich zawodnikiem, Powell nawet nie dostał pół godz na sprawdzenie się po świetnym sezonie w championschip. Wspomne jeszcze o Bamfordzie, najlepszym piłkarzu Championship który przez Pardew mimo fatalnych występów Wickhama czy Chamaka i tak był olewany. Większe zaufanie do młodzieży = więcej szans na grę.

on potrzebuje krzepy i umiejętności walki z drwalami..technikę to on ma dobrą.

A jakich do tego potrzeba umiejętności których nie zdobędzie nawet tam? Siłownie podejrzewam i w Hiszpanii są. A stereotyp silnego i umięśnionego gracza jako jedyny obiekt nadający się do tej ligi był obalany tak często że nie warto nawet o nim wspominać. Wspomnę o Coutinho, Aguero, Silvie, Juanie, Hazardzie itd itd
» 25 sierpnia 2016, 20:32 #3
tomekwietniu: W Championship też bardzo chętnie przyjmują młodzież z wyższej i bogatszej ligi..dają im pograć i tak np było ze wspomnianym Powellem w Wigan. Nie kojarzę zawodników, którzy szli do innych lig i im to pomagało, żeby wskoczyć na poziom ligi angielskiej..Za to mamy przykład fajnego talentu jakim jest Janusz idzie do ligi, która ma mu pomóc, ale nie daje rady. Przychodzi mądry trener i jak zauważysz większość naszych wypożycza do zespołów angielskich, nie licząc Vareli, ale chyba nikt trzeźwo myślący nie uważa, że to będzie chociażby zawodnik na ławkę do nas...
Podałeś przykłady zawodników, którzy są naprawdę jakościowo bardzo wartościowi, a AP44 nic jeszcze nie wiem... Doświadczenie podpowiada: wypożyczenie do niższej rodzimej ligi.
» 25 sierpnia 2016, 23:40 #2
Neymar12: Za to mamy przykład fajnego talentu jakim jest Janusz idzie do ligi, która ma mu pomóc, ale nie daje rady.

Przykład zawodnika który poszedł do zespołu zbyt silnego. Liga nie miała tu nic do rzeczy. Porównać jego decyzje można z wypożyczeniem do Tottenhamu. Tam by się przebił? Pominę fakt że Januzaj jest za głupi aby samodzielnie decydować o swojej karierze

Podałeś przykłady zawodników, którzy są naprawdę jakościowo bardzo wartościowi, a AP44 nic jeszcze nie wiem

A co ma jedno do drugiego? Mówimy o warunkach fizycznych a nie o jakości. Gdyby to pierwsze miało kolosalne znaczenie nikt z wyżej wymienionych nie odnalazł by się. Po za tym trzeba pamiętać że piłkarzami kasy światowej nie byli już w momencie transferu do Anglii.

Przychodzi mądry trener i jak zauważysz większość naszych wypożycza do zespołów angielskich

Anglików, dodatkowo średnich. Wyżej niż Championship na tą chwile się nie nadają. Gdzie wypożyczyć Wilsona skoro nawet poziom rozgrywkowy niżej nie potrafił wcześniej zabłysnąć? Jednak śmieszne jest twierdzenie że zawodnik rozwinie się lepiej grając w championship niż La Liga jeśli założymy że w obu dostanie szansę gry.
» 26 sierpnia 2016, 00:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.