Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Di Marzio: Transfer Pogby w ciągu dwóch dni

» 28 lipca 2016, 00:33 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Jak twierdzi włoski dziennikarz Gianluca Di Marzio, Juventus i Manchester United w ciągu dwóch dni powinny sfinalizować transfer Paula Pogby.
Di Marzio: Transfer Pogby w ciągu dwóch dni
» Paul Pogba niebawem powinien ponownie zostać piłkarzem Manchesteru United
Doniesienia na temat powrotu reprezentanta Francji na Old Trafford trwają od dłuższego czasu, jednak wiele wskazuje na to, że ta transakcja ostatecznie dojdzie do skutku.

- W ciągu dwóch dni Juventus i Manchester United powinny domknąć transfer Paula Pogby. Rozmowy między klubami trwają - napisał na Twitterze Di Marzio.





TAGI


« Poprzedni news
Fosu-Mensah: Gra w United to marzenie każdego piłkarza
Następny news »
The Sun: Transfer Pogby i prowizja Raioli uzgodnione

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


corey87: Easy... Pogba ma kciuk do góry więc jest dobrze.
» 28 lipca 2016, 14:46 #62
sodex: Dobrze, że nie pisał tego Massimo Di Culo, albo Fabio Fica... podobno źródła najbliższe Juve ;)
» 28 lipca 2016, 14:44 #61
tomekwietniu: Mam wrażenie, że niektórym kibicom Juve żal dupę ściska, że Paul może odejść... I wcale im się nie dziwię, podobny był tu płacz jak Ronaldo odchodził
Nie mówię, że Paul idzie do United, może pójdzie do Realu - może też zrobić wszystkich w balona i naciągnąć Juve na mega kontrakt, kto wie... nie takie akcje już były w różnych klubach(Zrobił tak Rooney albo np Ramos rok temu)
Kibice Juve niby Ci dojrzali wylewają tutaj smutki, przyszli się wykłócać i trollują... Nie wiem w ogóle po co?
To że każdy klub ma trollów jest oczywiste i głupie komentarze się będą zdarzać czy to na stronie Juve czy naszej - proste!
Nie oszukujmy się Juve na dzień dzisiejszy jest lepszym klubem sportowe niż United, ale gra w słabszej lidze, mniej atrakcyjnej i przewidywalnej jak to, że z kranu leci woda, a nie Johnny Walker... United chce natomiast ten poziom dogonić, bo czołówka im uciekła...
Co do nas może przekonywać Pogbę? Kasa i projekt, który mu Jose przedstawi i przyszłe sukcesy w kraju, a może i w LM.
W Realu? Kasa, ale mniejsza niż w United, gotowa drużyna i prawie pewne sukcesy(albo krajowe albo zagraniczne).
Juve? Może jakieś przywiązanie, kasa w mniejszym stopniu niż United i Real, sukcesy na krajowym podwórku(co raczej dla Paula już nie jest taką atrakcją) i ewentualna walka w LM...
Naprawdę nikt nie bierze pod uwagę, tego że Paul może chce spróbować czegoś nowego.. Albo powalczyć z Realem albo udowodnić coś w United i SAFowi...a kasa? kasa rządzi i po prostu w dzisiejszych czasach to wszystko tyle kosztuje...
Cały ten cyrk jest przez agencika Mino Raiolę...
Prośbą do kibiców Juve :) Nie trollujcie, bo nie warto - możemy przecież normalnie pogadać,prawda?
» 28 lipca 2016, 12:02 #60
PogBooom: [link usunięty]

Polecam...
» 28 lipca 2016, 12:17 #59
tomekwietniu: Niestety link usunięty...
» 28 lipca 2016, 12:18 #58
PogBooom: FootballItalia.com
Artykul-Will Pogba pick fool's gold or logic?
» 28 lipca 2016, 12:22 #57
LucaBrasi: Zgadzam się z Tobą poza tym, że liga angielska jest atrakcyjniejsza. To już jest kwestia gustu tak jak w przypadku kobiet - jednemu może podobać się szczupła brunetka z miseczką B, drugiemu blondynka z krągłościami ;) We włoskiej jest ogormne przywiązanie do realizacji taktyki, w Hiszpanii futbol jest ofensywny, finezyjny, w Niemczech możemy obserwować bardzo dynamiczny futbol oraz wypływ coraz to nowych talentów, a w Anglii to typowe pójście na żywioł, bez rękawic. Każdy fan wymienionych przeze mnie lig może mówić, że jego jest najatrakcyjniejsza. W piłce nożnej niestety nie ma europejskiego/światowego odpowiednika NFL czy NBA, dzięki któremu nie trzeba byłoby sprzeczać się, która liga jest najlepsza. Dzisiaj możemy opierać się tylko i wyłącznie o statystki, a nimi miażdży liga hiszpańska.
» 28 lipca 2016, 13:00 #56
tomekwietniu: Spoko artykuł tylko pisany na stronie o piłce we Włoszech i z pożytkiem dla włoskiej piłki i dla Juventusu...nie do końca dla same zawodnika... Nie jest dla mnie obiektywny, dlaczego?
Naprawdę nie sądzę, żeby Juve w tym sezonie zdobyło LM..
Nie mam zamiaru być krytykancki - ale Higuain jest bardzo dobrym zawodnikiem, ale sytuacje marnuje na potęgę, dlatego wyleciał z Realu...To jest zawodnik mega, ale na Seria A, na LM jest po prostu tylko dobry, a potwierdzają to jego statystyki(na ostatnie 5 edycji LM strzelał średnio 3 bramki) - transferem, który może mieć dużo większy wpływ na grę Juve może być Pjanić(tego transferu Wam zazdroszczę)
W takim razie ja mogę powiedzieć z całą pewnością i przekonaniem, że United z Jose i z takimi transferami jakie są i tym jaki ma być do środka pola(nie musi to być Paul) nie w tym, a w kolejnym sezonie LM będą postrachem... Projekt jest mega!
I podejrzewam, że sezon 17/18 oba kluby będą już na takim samym poziomie.
Dlatego Paul może ciągnąć do Realu, bo tam jest liga hiszpańska i być może znowu LM...
Do United, bo jest liga angielska, a teraz to dopiero w niej będzie poziom...ławki trenerskie to zapewniają... Conte, Klopp, Wenger, Pep, Jose, a oprócz tego Pochettino, Koeman, Ranieri... a oprócz tego LM...
A jak też pisałem Paul ma coś do udowodnienia na Old Trafford i samemu SAF... wydaje mi się, że bardzo chciałby utrzeć nosa takiemu trenerówi...
» 28 lipca 2016, 13:05 #55
tomekwietniu: Co mi się podoba we Włoszech to umiejętność gry obronnej... Nie podoba mi się cwaniactwo i sorry, ale za to zawsze miałem pogardę dla Seria A.
Liga włosa ma swoje plusy, nie będę ich podważał, ale ma też swoje minusy - na przestrzeni lat trochę wyblakła..ja naprawdę czekam, aż takie Naopli się uzbroi i będzie mocna! Wróci stary Inter i Milan... To uatrakcyjni ligę, ponieważ będzie jakaś konkurencja i rywalizacja... A to też świadczy o atrakcyjności.
Zgodzę się z tym, że kwestia atrakcyjności ligi wygląda trochę jak z kobietą. Mamy swoje upodobania, ale to nie oznacza, że nie ma kobiety, która większości się podoba... i podobnie jest z ligą angielską - posiada takie umowy i taką kasę - bo jest ogólnie atrakcyjną 'kobitką' - która się większości podoba...
Nie dostaje takiej kasy po prostu od tak ;) za coś ją musi dostać - podejrzewam, że za konkurencyjność, rywalizację, dużą ilość dobrych klubów i za to o czym pisałeś, a co w niej kocham pójście na żywioł i bez rękawic! Achhhh chcę żeby sezon się już zaczął ;)
» 28 lipca 2016, 13:14 #54
PogBooom: Z calym szacunkiem ale nie wiem o jakich transferach mowisz...Ibra? Mega projekt? na rok czy na dwa? Przypominam ze trzy...dwa...rok temu tez byl wielki entuzjazm...Van Gaal...Falcao...Di Maria...Rojo...Depay...Morgan S...itd...troche pokory...budowa druzyny to nie klocki Lego gdzie wszystko sie zazebia...za dwa lata poziom Juve?? powodzenia...ps jeszcze nie ma "kregoslupa" druzyny a Ty za dwa lata chcesz walczyc o LM...bo Juve zapewne bedzie... skoro ma byc ten sam poziom
» 28 lipca 2016, 14:09 #53
tomekwietniu: Jose nie raz, nie dwa pokazał jak szybko buduje drużynę...drugi sezon zazwyczaj ma bardzo dobry.
Z całym szacunkiem, ale Ibra jest na wyższym poziomie niż Higuain.. klasy Zlatana nie muszę udowadniać.. A Argentyńczyk zasłynął z wielu klopsów...ostatni? Mecz finałowy Argentyna-Chile! Sezon temu w Neapolu zastanawiano się czy go nie sprzedać. Według mnie już dużo lepszym zawodnikiem jest Dybala...
Porównujesz metody treningowe van Gaala z Jose? W takim razie pozdrawiam :)
Oglądając mistrzostwa świata napawało to optymizmem, jednak obawiałem się jego pracy klubowej i to co myślałem o tym trenerze się potwierdziło.
Nie wypałem był Falcao, który po kontuzji nie jest tym samym zawodnikiem
Di Maria w pierwszym sezonie przy takim trenerze jak van Gaal i przy takiej grze jak on preferuje 11 asyst i 3 gole na 27 meczy - to całkiem dobry wynik. Niestety nie dogadał się z trenerem i chciał iść do Paryża, a w sumie to jak sam przyznał po czasie nie poszedł tam rok wcześniej przez Finansowe FairPlay.
Z jednym zawodnikiem się zgodzę - z Depayem, ale on może jeszcze odpalić...
Jak przychodził Morgan i Rojo to nie byli uważani za gwiazdy, tylko porządnych zawodników. Co do Rojo miałem obawy i się potwierdziły...
Na teraz?
Potrzebny jest nam naprawdę dobry zawodnik box to box i przyszłym roku jakiś dobry obrońca do uzupełnienia składu + na co jest rok zgranie drużyny...
Mou poprzez pracę w innych zespołach daje gwarancję, że następny sezon będą mega mocni...a lepiej trollować i nie zauważać faktów.
Pozwolę sobie na małą zgryźliwość... Jak odejdzie Pogba, a do tego w przyszłym roku lub za dwa rzucą się na Dybalę...do tego Buffon i Barzagli będzie kończyć karierę, to będziecie mieli zamiast walki o LM budowę kręgosłupa od nowa... :)
» 28 lipca 2016, 14:43 #52
tomekwietniu: O Bonuccim nie wspomnę ;)
» 28 lipca 2016, 14:50 #51
Timmy: Kontynuując wątek spiskowy - kto potrafi 'zdekodować' najświeższe zdjęcie Pogby na Instagramie?

Kolorystyka czarno-biała z mocnymi elementami czerwonymi (czapka, buty, światła Lambo) i do tego 'route 66' :D
» 28 lipca 2016, 11:15 #50
InSaneR: Jest między czarnym a białym autem. Czyli jest pomiędzy Juve a Realem. Jednak Pogba dalej ma w sobie coś z diabła (tu wspomniana czerwona czapka i buty) i na dobrą sprawę, jeszcze nie wie co ma wybrać. Tak to widzę. Teorie spiskowe zawsze w modzie :D
» 28 lipca 2016, 13:24 #49
M4GIK1990MU: tu nie ma czego dekodować, bo Pogba jest za głupi na szyfrowanie wiadomości...
» 28 lipca 2016, 15:29 #48
sseba290382: no i nie wydajac 200mln co sezon tylko grosze na zawodnikow typu pirlo pogba doszli do finalu lm z tej jakze slabej ligi...w ogole co znaczy slaba liga?? serio parenascie lat temu w lidze angielskiej byl united,arsenal reszta byla srednia a kasa ruskow,arabow itp spowodowala ze nawet jakis west ham wydaje wiecej kasy niz juve co sezon ale czy to swiadczy o tym ze jest mega mocna liga...tu mozna polemizowac znow godzinami dla mnie to nie ma sensu bo jestem z juve i dla mnie to jest najlepsza liga a chodzi mi o co innego,nieraz tu czytam: ,,kupimy jeszcze bonuciego,pogbe,itp itd i startujemy ....tu wszyscy chca caly sklad wymieniac za miliardy zamiast pragnien by wlasne gwiazdy odnalazly jaja do bronienia tych barw
» 28 lipca 2016, 10:55 #47
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2016 11:22

Dlaczego nie odpowiadasz mi we wcześniejszym poście, ale ok. Odnosiłeś się do pieniędzy ja też, widzisz, że jednak nie masz nic mądrego do przekazania na ten temat, więc go zmieniłeś ok.
Nie pisałem nic o słabości ligi włoskiej a o jej medialności, wielu kibiców ze świata odwróciło się od niej, podobnie jak sponsorzy po aferze korupcyjnej. Sytuacja, gdzie jeden klub przez startem sezonu może być pewnym mistrzostwa, a sezon bez 30 zwycięstw w lidze, może uznać za porażkę, nie pomaga, w zdobywaniu nowych kibiców na świecie, co za tym idzie włoskie kluby mogą pomarzyć o wydawaniu takich pieniędzy, właśnie dlatego dziwi wydanie 90m przez Juve o co się bulwersowałeś przed zmianą tematu..
Co do zmiany połowy składu, może jest parę takich postów, ale co z tego, na stronach Juve też widziałem jak kupują Verriatiego i Krossa za Pogbę, co z tego.
Twój pierwszy post, gdzie podkreśliłeś, znajomość, z ponad 30 letnim mężczyzną, miała sugerować, że nie jesteś dzieckiem, ale tak się zachowujesz, przejmujesz się co piszą nieletnie osoby, na stronie klubu, któremu nawet nie kibicujesz.
» 28 lipca 2016, 11:19 #46
sseba290382: moze gdzies z tylu kibicuje tak jak milanowi arsenalowi itp po prostu jestem przywiazany do legendarnych klubow,nikogo tu nie chce atakowac bo serio lubie united i przy kazdym drynkuz przyjacielem jest ciagly ogien juve vs united,mi chodzi tylko o zdziwienie ze juve nagle wydaje 90 baniek,dobrze zarzadzany klub 5krotny mistrz,...i wiesz co ? serio nie interesuje mnieczyjuz juve moze dopisac mistrza,to nie moj klopot a podejzewam ze kazdy prawdziwy fan united tezchcialby byc w tej sytuacji.Teraztroche mozesz poczuc atak ale coz,skoro zacieszaszze wasze ruski i araby psuja football i rynek transferowy a jakiswest ham jestduzo bogatszy niz obecny milan to gratuluje.Jeszcze brakuje wpisu ze wazniejsza jest liga niz liga mistrzow bo i z takimi komentarzami fanow pl sie spotkalem...
» 28 lipca 2016, 11:33 #45
PogBooom: @micsie03339
Nie wiem czy wiesz ale Inter juz a Milan niedlugo przejdzie w rece chinczykow...Serie A jest druga jesli chodzi o sprzedaz praw TV..czyli jacys kibice chca jednak to ogladac...kwestia czasu sa znow wielkie pieniadze w tej lidze...chociaz wcale nie jestem zwolennikiem takiego rozwiazania...ale jesli chca konkurowac z PL gdzie jak zapewne wiesz co drugi wlasciciel to arab...rusek lub amerykanin to niestety trzeba sie sprzedac...
» 28 lipca 2016, 11:39 #44
sseba290382: nie wiem czy trzeba bo juventus nikomu sie nie sprzedal a jest coraz lepiej z kazdym rokiem i w sumie cieszy mnie zdziwienie wszystkich ze nagle juventus wydaje 90 baniek oby bylo wiecej powodow do zdziwienia dla coniektorych....widzialem tez ze sa tu zachwyty nad tym ze nikt w usa nie zna juve za to man utd tam znaja....po prostu gratulacje
» 28 lipca 2016, 11:44 #43
micsie03339: Oczywiście, że chciałbym, aby United wygrywało ligę z łatwością jak Juve, ale faktem jest, że to nie przyciąga nowych kibiców, włączasz mecz Juve z drugim, trzecim zespołem tabeli a i tak jesteś pewny w 90% wygranej, a lidze angielskiej włączasz mecz lidera z zespołem środka tabeli, czy nawet strefy spadkowej i możesz być pewny, że nie będzie to łatwe zwycięstwo, dlatego tyle ludzi ogląda premier league, a za ludźmi idą wielkie pieniądze, jak choćby te 5mld za prawa transmisyjne. Nie twierdze że liga PL>LM, uważam, że liga hiszpańska też jest lepsza jeśli chodzi o poziom piłkarski.
A to, że Juve wydaje 90m, może dziwić, jeśli ktoś przyjrzy się jakich dotychczas zawodników kupowało Juve i za ile, dlatego jestem zdania, że bez sprzedaży Pogby nie wydali by tyle za 29 latka. Chociaż faktem jest, że w ten sposób upieką dwie pieczenie na jednym ogniu, kupią jednego z najlepszych napastników, z doświadczeniem w Seria A, dodatkowo dobiją przeciwnika w walce o mistrzostwo.

PogBooom
A jednak najbogatszy klub radzi sobie bez pomocy właścicieli. Tak z ciekawości, ile dostaje Seria A za prawa telewizyjne, bo drugie miejsce niewiele mówi nadal.
» 28 lipca 2016, 11:46 #42
sseba290382: nie wiem czy widziales slaby poczatek ost ezonu w wykonaniu juve czy tylko gadasz zeby gadac? ja ogladalem serio wiele spotkan unitd w ost sezonie i po prostu grali zle,slabo i nie chodzi o wyrownana lige tylko o to co oni grali co gral roo ktorego bardzo cenie kto tam kopal w pomocy i jak....no stary Ty mi nie mow o liderze i sredniej drozynie bo united w tamtym ezonie nie gral nawet srednio
» 28 lipca 2016, 12:00 #41
PogBooom: poszukaj sobie w necie...
» 28 lipca 2016, 12:01 #40
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2016 12:14

Nie mówiłem nic o United, nie powiedziałem, że grało dobrze, więc nie wciskaj mi czegoś, czego nie powiedziałem. Mówiłem o całej lidze angielskiej, gdzie każdy zespół może ograć wyżej notowanego rywala i nie będzie to wielka niespodzianka, jakby to było we Włoszech.
Tak wiem jaki początek sezonu miało Juve, ale to nie zmienia faktu, że przed sezonem większość ludzi dawało mu mistrzostwo i tak się skończyło, a po słabym początku sezonu, ilu spotkań nie wygrał w lidze?
Zanim zaczął grać dobrze, czyli wygrywać regularnie miał 4 porażki i 3 remisy w lidze przeplatane kilkoma zwycięstwami, a na koniec sezonu ile miał remisów i porażek?
-4 porażki i 5 remisów.
PogBooom
Podałeś, że Seria A jest druga za premier league pod tym względem, sądziłem, że liczby też znasz, aż tak bardzo mnie to nie ciekawi, żeby szukać.
» 28 lipca 2016, 12:11 #39
micsie03339: Odwrotnie, Juventus skończył z 4 remisami i 5 porażkami, czyli od 28 października, Juventus przegrał 1 mecz i jeden zremisował w Seria A.
» 28 lipca 2016, 12:18 #38
PogBooom: Jesli Cie to nie ciekawi to czemu podejmujesz sie tematow o ktorych nie masz pojecia?
» 28 lipca 2016, 12:28 #37
micsie03339: Mam wystarczające pojęcie by powiedzieć, że kwota ta nie umywa się do 5mld na które otrzyma premier league w ciągu trzech lat. Czepiasz się mnie, ale sam nie potrafisz podać kwoty, a sam stwierdziłeś, że Seria A jest na drugim miejscu pod tym względem, dlatego równie prawdopodobne jest, to że wyssałeś to z palca.
» 28 lipca 2016, 12:38 #36
PogBooom: 5 porazek-4 remisy...Wielki Juventus w slabej lidze wloskiej...
3 porazki-12 remisow...Male Leicester w najlepszej lidze swiata...
Kupy sie to nie trzyma...
» 28 lipca 2016, 12:39 #35
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2016 12:52

Oj, po tym widzę, że jesteś trollem i to mój ostatni post w Twoją stronę, 2 posty wyżej podkreśliłem, że nie uważam premier league za najsilniejszą. Pisałem o medialności ligi i ile byś się nie napocił przed monitorem, pisząc swoje wywody, nie zmienisz tego, ani mnie nie przekonasz, bo to fakt, który udowadniają sponsorzy, oni nie wydają pieniędzy wedle upodobań, a wedle tego, gdzie im się to opłaca, a chwile obecną najbardziej im to się opłaca w Anglii i to robią, nikt im nie zabroni, możliwe, że się to zmieni, ale na chwile obecną nie zanosi się na to, bo to właśnie tu wydają coraz więcej pieniędzy.
» 28 lipca 2016, 12:50 #34
Bydgoszczanin: "Będzie jak z Pogbą" nabierze niedługo nowego znaczenia.
Paul, witamy w United!
» 28 lipca 2016, 10:36 #33
sseba290382: czesc,od razu zaznaczam: tak jestem fanem Juve ale zawsze bardzo szanuje United moj przyjaciel jest fanem od 30 lat i czesto rozmawiamy,ale gdy widze niektore komentarze tutaj to trace szacunek,jesli jakis arvanis mysli ze jest smieszny i zabawny bo powysmiewa wszystkich naokolo to zart....szkoda ze jako kibice United nie macie wcale pokory....dziwi was ze 5 krotny mistrz ligi w ost 5 lat robi transfer za 90 mln ale nie dziwi was ze druzyna w ost latach:7,3,5 co sezon wydaje 200 baniek na bezmyslne transfery...fajnie pokrytykowac innych gdy ma sie klopoty? serio? nie lepiej skupic sie na sobie panie arvans czy jak ci tam?
» 28 lipca 2016, 10:10 #32
JuveUnited: Na bzdury tego oraz jego brak szacunku do Juventusu i brak pokory niektórych to szkoda slow. Oczywiście z niektórymi da sie normalnie konwersowac ale to rzadkość bo wysytarczy napisac prawdę to sie rzucaja nie mając pojecia na pewne tematy.
» 28 lipca 2016, 10:27 #31
mlody6635: Nie wiem po co ta złość, Arvanis napisał to dla żartu, kazdy jest już znudzony tą sagą z Pogbą w roli głównej. ;D Zawsze się znajdzie jakiś troll z innych klubów, od nas czy od was. Nie traktuj tego na serio, bo tylko sobie humor popsujesz ;D
» 28 lipca 2016, 10:29 #30
micsie03339: Oczywiście, że dziwi wydanie 90m przez Juve, a wiesz dlaczego?
A no dlatego, że większość transferów Juve wyglądało tak, że kupowali na raty, lub pierw wypożyczali zawodnika, tutaj też są raty, ale po 47m, wcześniej takie kwoty Juve rozkładało na raty.
Pięciokrotne wygranie ligi w ciągu pięciu lat dużego znaczenia w kontekście pieniędzy nie ma, szczególnie w przypadku mało medialnej ligi, a nawet przeszkadza, bo liga staje się jeszcze mniej medialna, liga która nadal ma problemy również przez Juve, przez to co wydarzyło się 10 lat temu, wtedy odwrócili się sponsorzy o tej ligi i tak szybko już nie wrócą, co zresztą widać.
United może wydawać po 200m, albo nawet więcej co okienko dzięki ponad 70 umową sponsorskim,dla przykładu: za prawa transmisyjne, jak każdy inny zespół od tego sezonu dostajemy po 85m, 75m od adidasa czy 54m od Chevroleta a Juve?
Z tego co wiem od Jeepa dostaje ~24m, a co śmieszniejsze, jak wiemy Jeep należy do Fiata, a udziały w Fiacie ma Exor, czyli właściciel Juventusu, a pomimo to daje tak mało w porównaniu do innych.
Nie rozumiem jednak dlaczego tu przychodzisz, starasz się umoralniać innych, samemu obrażając, przekręcając nicki. Twierdzisz, że masz przyjaciela, który kibicuje przez 30lat United, sugeruje to że ty też masz sporo lat, ale tego nie widać, bo przychodzisz na strone United, wylewać swoje żale.
» 28 lipca 2016, 10:33 #29
micsie03339: JuveUnited, ale to jest fakt, że Juve od lat nie wydaje takich pieniędzy, więc może to dziwić, o czym chcesz dyskutować? O faktach się nie dyskutuje.
» 28 lipca 2016, 10:34 #28
PogBooom: @micsie03339
roznica miedzy Juve a Utd jest taka ze Juve walczy z najlepszymi o LM a Utd bedzie to wszystko ogladac w TV...nawet jesli maja wiecej pieniedzy od Adidasa...sprzedaja wiecej koszulek chinczykom itp itd sportowo sa daleko z tylu...dziekuje...ps nie jestem kibicem Juventusu...wrecz przeciwnie...
» 28 lipca 2016, 11:12 #27
micsie03339: Ja się nie odnosiłem do poziomu piłkarskiego, tylko do tego co sseba290382 pisał o pieniądzach wydawanych przez United i Juve.
» 28 lipca 2016, 11:14 #26
PogBooom: To ze Juve nie wydaje pieniedzy to nie przymus a wybor..cos podobnego jak niegdys Ferguson..dowiedz sie troche wiecej na temat zarzadzania ta druzyna a nie pisz czegos o czym nie masz pojecia...
» 28 lipca 2016, 11:24 #25
micsie03339: Jestem wstanie powiedzieć, że klub który ma nieporównywalnie mniejsze dochody, nie może wydawać setek milionów na transfery nie łamiąc FFP, a w tym okienku takie kwoty wydaje Juve. Wiem też jakich zawodników kupuje Juve, młode gwiazdy które mogą wyrosnąć na gwiazdy takie jak Pogba, starszych zawodników jak Tevez, Evra, lub dobrych ale nie medialnych zawodników. Transfer Gonzalo może dziwić i o tym była mowa, jeśli jesteś innego zdania, nie mamy o czym rozmawiać, bo to fakt.
» 28 lipca 2016, 11:35 #24
sseba290382: micsie03339 ale Wy piszecie o tym transferze jak o jakiejs nieczystej zagrywce,jak to slabe juve i taki transfer a my wielki united to na luzie co roku mozemy kupowac za 200 baniek bo mamy odlozone hah...a juventus maly klubik pewnie nakradl albo kredyt musial wziac...no i jeszcze ze akurat higuain,cienki w mocnych meczach a tylko na serie a mocny bo to slaba liga....ale ze united dal 50 czy wiecej baniek za martiala..(.i bez smiechu powiem ze nic o nim nie wiedzialem i nie sil sie ze pewnie meczy nie ogladam bo wiekszosc moich znajomych nie wiele o nim wiedziala) to juz jest ok bo mlody...niby zycze united powodzenia ale przez pyche coniektorych to zdalo by sie troche pokory moze nastepnym 5tym czy 7 mym miejscem
» 28 lipca 2016, 11:51 #23
PogBooom: oczywiscie ze moze dziwic...jesli popatrzymy na polityke transferowa tego klubu ktora przez ostatnie lata pokazala wszystkim jak robic przemyslane transfery nie wydajac duzo pieniedzy...ale patrzac na dzisiejsza druzyne Juve mysle ze brakujacym elementem jest wlasnie napastnik z topu ...a smialo mysle ze Gonzalo nim jest...Lewy...Suarez...Aguero...Benzema nie wyciagniecia...Higuain tez by nie byl gdyby nie klauzula...ps z reszta pieniadze wroca ze sprzedazy Pogby lub kogos z rezerw...i Juve bedzie moglo dokonczyc budowe swoich projektow wokol stadionu o ktorych pewnie nie slyszales...
» 28 lipca 2016, 11:57 #22
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2016 12:57

Sseba, gdzie ja tak napisałem że to nieczysta zagrywka?
Wydaje mi się, że jesteś w miarę poważnym człowiekiem, a odnosisz się do niepoważnych ludzi, których znaleźć można wszędzie. Napisałem, dlaczego może dziwić taka kwota, bo o to się bulwersowałeś, nic więcej.
I nic nie mówiłem o odłożonych pieniądzach przez United, bo takich pewnie nie ma, United zarabia tyle w ciągu roku by mogło wydawać te 200m co sezon, a historyjki o odłożonych pieniądzach wymyślają dzieci, ale jakiego poważnego człowieka to obchodzi.
» 28 lipca 2016, 12:54 #21
nani3210: niech już się te okienko skończy
» 28 lipca 2016, 10:01 #20
Arkin: Przeglądając komentarze dostaje raka
» 28 lipca 2016, 09:58 #19
mario93: DiMarzio, ostatnie przewidywania: Miki i Sanches, jeden dołączył, drugi nie. Wiec tej informacji nie można brać za pewnik
» 28 lipca 2016, 09:55 #18
kokson: Di Marzio ostatnimi czasy stracił wiarygodność, wali ślepakami na lewo i prawo.
» 28 lipca 2016, 10:02 #17
dami95: No nie powiedziałbym, że stracił wiarygodność. Jako pierwszy podał info o transferze Linettym do Sampdorii. Na pewno jest jednym z najbardziej wiarygodnych źródeł jeśli chodzi o rynek piłkarski.
» 28 lipca 2016, 11:11 #16
frgt10: Kończ Waść, wstydu oszczędź...
» 28 lipca 2016, 09:24 #15
kokson: Wszystko wskazuje na to, że do transferu jednak dojdzie ale nie wiadomo czy do MU czy do Realu. Jeżeli zainteresowanie Realu jest prawdziwe to Pogba chyba wybierze Real, który gwarantuje mu walkę o najwyższe cele. Jeżeli ważniejsze są dla niego pieniądze to wybierze MU ale choć jestem sercem za Juve to jako sympatyk MU chciałbym aby klub wreszcie wrócił na swoje miejsce.
» 28 lipca 2016, 09:17 #14
Ronal: Komentarz mistrz. Powinni Cię gdzieś zacytować. Świetnie piszesz. Uśmiałem się zwłaszcza w punkcie 2 i 5. Genialne i bardzo prawdziwe. :D
» 28 lipca 2016, 02:38 #13
dawid27154: Że Ci sie chłopie chciało... Ale like dałem:)
» 28 lipca 2016, 02:43 #12
corey87: Bez kitu 90 mln za Higuaina to szaleństwo. Jeszcze niedawno nic nie grał i pewnie po przejściu do Juve, znów zrobi sobie wakacje...
» 28 lipca 2016, 07:34 #11
Wave: padlem :p
» 28 lipca 2016, 07:43 #10
dawid27154: A tak swoją drogą ciekawe czemu Conte się o niego nie starał/stara skoro jest taki warty tych pieniędzy, no bo Romek raczej dyskonuje takim kwitem tym bardziej że Chelsea kupiło pomocnika...
» 28 lipca 2016, 01:37 #9
Arvanis: Conte widzi to, na co większość kibiców nie zwraca uwagi: Pogba gra tylko wtedy dobrze, gdy w pobliżu jest ktoś doświadczony, kto mówi mu jak ma grać, gdzie się ustawiać, jak zagrywać - jest bezmyślnym zawodnikiem i dlatego SAF na niego nie stawiał, a Conte stawiał tylko dlatego, bo zawsze miał kogoś, kto go ogarnie na murawie. U nas musiałby występował w parze z Carrickiem, a chyba wolałbym środek Herrera-Schneiderlin.


...choć oczywiście chciałbym się mylić, jeśli do nas przejdzie.
» 28 lipca 2016, 02:32 #8
Wave: Za Conte w Juve Pogba byl duzo mniej ograny
» 28 lipca 2016, 08:14 #7
corey87: Wolę Pogba-Mkhitaryan niż Herrera-Schneiderlin :D
» 28 lipca 2016, 14:40 #6
Andy1968: Oby ten transfer nie doszedl do skutku. Gośc nie jest wart tych pieniędzy. Conte ma racje, transfery sa z kosmosu teraz
» 28 lipca 2016, 01:05 #5
corey87: Bo świat idzie do przodu. Za parę lat sumy mogą być 2x większe.
» 28 lipca 2016, 14:41 #4
Mexicanos1990: Były prezes realu twierdzi, że jest bliżej realu, niż MU. haha zabawna ta saga.
» 28 lipca 2016, 01:01 #3
Gallacher: Jestem ciekaw,jaką będziesz miał minę jak dołączy do Realu.
» 28 lipca 2016, 01:03 #2
ro7: A wiesz, że Calderon i Perez się nienawidzą. Jest całkiem duża szansa, że napisał tak, bo za dwa dni Pogba będzie w United, a on będzie mógł krytykować Pereza, że miał już go na wyciągnięcie ręki, a jednak nie dał rady sfinalizować umowy... To nie byłby pierwszy raz Calderona.
» 28 lipca 2016, 02:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.