Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zlatan w United jeszcze przed Euro

» 4 czerwca 2016, 00:11 - Autor: Iswoo - źródło: SkySports
Jak podaje Sky Sports, Zlatan Ibrahimović podpisze kontrakt z Manchesterem United jeszcze przed Euro 2016.
Zlatan w United jeszcze przed Euro
» Jose Mourinho prawdopodobnie osiągnie swój pierwszy cel transferowy
Szwed jest priorytetem transferowym Jose Mourinho, który chciałby jak najszybciej zakontraktować byłego piłkarza Paris Saint Germain.

Przyjście doświadczonego napastnika może oznaczać brak regularnych występów Marcusa Rashforda.

O podpis Zlatana walczyło kilka klubów, w tym drużyny z chińskiej ligi.


TAGI


« Poprzedni news
Legendy Manchesteru United zagrają z Barceloną
Następny news »
Anthony Martial liczy na podwyżkę?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (77)


FergusonGuy: Masz 6-5 dni Ibra....
» 4 czerwca 2016, 14:56 #71
Domestos: Ciekawe, jakby sobie poradził w Premier League.
» 4 czerwca 2016, 14:09 #70
Levus: - Ibrahimović przychodzi do kulejącego Manchesteru,
- Wraz z klubem kwalifikuje się do Ligi Mistrzów w kolejnym sezonie i przedłuża kontrakt,
- Zlatan prowadzi Manchester United do zwycięstwa po latach posuchy w Lidze Mistrzów, zdobywa swój upragniony Puchar Mistrzów.

To byłby dla niego piękny koniec kariery :)
» 4 czerwca 2016, 13:24 #69
champione2013: niezle moze to wygladac
DEPAY IBRA MARTIAL
ROO
» 4 czerwca 2016, 13:13 #68
Rekin: Martial na prawej? Ja osobiście marzę o powrocie do 4-4-2 z Ibrahimovicem i Rashfordem w ataku, pomoc Rooney z jakimś defensywnym (tylko nie Carrickiem) lewa Martial prawa Saul i w połowie sezonu podnosimy puchar.
» 4 czerwca 2016, 13:17 #67
Yondu: W ten roczny kontrakt wpakujemy tyle kasy co za 3 lata na młodszego.
» 4 czerwca 2016, 12:49 #66
Rekin: W ten roczny kontrakt Zlatan zrobi więcej niż w 5 lat ten młody. Nie rozumiem ludzi którzy nie chcą go w United, czy wy na serio jesteście tacy tępi? Każdy oddałby pół składu za Szweda w jedenastce, a ci wybrzydzają masakra.
» 4 czerwca 2016, 12:54 #65
b90: czego się dziwić, typowi "niedzielni kibice".
» 4 czerwca 2016, 12:55 #64
JohnnyCross: A co gość nie może mieć własnego zdania? Jak przychodzili Di Maria z Falcao to też były podniety, a doskonale wiemy jak się potoczyła ich przygoda na Old Trafford.
» 4 czerwca 2016, 13:22 #63
Rekin: JohnnyCross to jest Zlatan, więcej argumentów nie trzeba.
» 4 czerwca 2016, 13:33 #62
gesuil: Dokładnie, zamiast jednego Zlatana można mieć 100 Peszków.
» 4 czerwca 2016, 13:51 #61
kralo11: Porównanie Zlatana do ADM czy Falcao ? Falcao był po ciężkiej kontuzji bardzo długo nie grał w piłkę ten transfer od początku był wielkim ryzykiem, ADM fakt były wielkie nadzieje ale mozna było się spodziewać że wiatr w Anglii go będzie przewracał, a Zlatan ma wszystko po za szybkością.
» 4 czerwca 2016, 15:58 #60
RuudVN: komu się nie podoba nie czytać, nie kibicować, zawodnik który strzela 50 goli w sezonie, w lidze w 31 meczach ma 38 goli i 13 asyst, strzela gola co 67 min
więcej nic nie muszę mówić, on nawet w pojedynkę potrafi odwrócić losy meczu, daj mu piłkę i on coś zawsze wymyśli
ave Ibra
» 4 czerwca 2016, 12:31 #59
bulwerss: Chcialbym zobaczyc twoja mine jakby nadeszlo rozczarowanie :) Pewnie zawsze mowiles ze L1 to jedna z najlepszych i najbardziej wyrownanych lig co nie?
» 4 czerwca 2016, 12:41 #58
b90: Nikt by się nie jarał Ibrą gdyby strzelił 20 goli w poprzednim sezonie ale on miał ich aż 50 ... miał swoje pudła ale kto ich nie ma. Suarez, Lewy czy Benzema pudłowali na potęgę w swojej karierze.
» 4 czerwca 2016, 12:58 #57
bulwerss: Ojoj Rekin dupka zabolala? Myslisz ze w zyciu wszystko jest w 100% pewne? Mam nadzieje ze sie nie zdziwicie, pozniej pierwszy z ryjem bedziesz plakac out itp.
» 4 czerwca 2016, 14:02 #56
RuudVN: płaczę z ryjem bulwerss out!!
haha
» 4 czerwca 2016, 14:34 #55
bulwerss: Dobra nie "mondruj" sie juz to bylo do typa z jakze zaawansowanym slownictwem, ale czy nie uwazasz ze twoj pierwszy post to troche przesada? Chcialbym zeby bylo tak jak napisales ale to nie bedzie takie latwe.
» 4 czerwca 2016, 15:20 #54
RuudVN: to jest bardzo łatwe i do tego przyjemne
podaj mi choć jeden argument za stwierdzeniem, że Ibra przestanie grać jak gra
nigdy nie był demonem szybkości i na tym polu nie straci
przestawia każdego obrońce czy to La Liga, Serie A, L 1, UCL
z zachowaniem formy fizycznej nigdy nie miał problemów (nie to co Robinho, Ronaldo itp.)
no to po prostu nie może się nie udać, dla mnie sukcesem będzie jak strzeli 30 goli przez cały sezon i najlepiej jakby ze 25 strzelił w lidze
nie będzie dla mnie żadnym zaskoczeniem jak za 22 miesiące będziemy cieszyć się z półfinału LM, bo Mourinho te rozgrywki doskonale zna i przez 2 lata ogarnie ten burdel na tip top, co jak co ale wejścia do nowych ekip zawsze miał świetne
» 4 czerwca 2016, 16:01 #53
bulwerss: Moze to ze nigdy w tej lidze nie gral i powstrzymywalbym sie z hurraoptymizmem. W UCL z angielskimi druzynami moze i sobie radzi ale tu jest caly maraton poczawszy od druzyn takich jak Sunderland a skonczywszy na Arsenalach czy innych Tottenhamach
» 4 czerwca 2016, 16:22 #52
RuudVN: ta i Mourinho jest takim kretynem, że będzie wystawiał Ibrę w LE i w każdym meczu ligowym, LE powinno być zarezerwowane na stałe dla Jacksona, Mensaha, Rashforda itp.
dopiero w półfinałach można pomyśleć o składzie 100%
Ibra to diabeł z charakteru i nawet jak nie będzie wiodącą postacią to dwóch obrońców odklei od Martiala i Rooneya
nie mieliśmy napastnika z prawdziwego zdarzenia od 2006r. teraz możemy i trzeba go jak najszybciej do siebie przekonać
» 4 czerwca 2016, 16:52 #51
bulwerss: No tak zgadzam sie chodzilo mi tylko o te porownania ktore wedlug mnie sa troche na wyrost.
» 4 czerwca 2016, 17:17 #50
Diabelred: RuudVN,

,,nie mieliśmy napastnika z prawdziwego zdarzenia od 2006r''

Troszke umniejszasz umiejetnosciom van Persiego, ktory przychodzil do nas nie tylko jako najlepszy napastnik ligi, ale rowniez z bodaj tytulem najlepszego pilkarza ogolnie ligi. W kolejnym sezonie Holender potwierdzil klase i jak wiadomo wygral nam majstra.

Co do Zlatana, to wiadomo byloby to spore wzmocnienie. Szkoda, jednak ze przyszedlby do nas tak pozno. W wieku(za pare miesiecy) 35 lat forma moze odleciec w kazdej chwili(masz przyklad RVP), do tego sama PL jest znacznie bardziej wymagajaca niz slaba Ligue 1, gdzie PSG nad kolejnym zespolem ma az ponad 30 pkt przewagi. No i trzeba tez pamietac, ze napastnicy w glownej mierze zyja z podan(w PL Ibra nie bedzie miec az tyle miejsca co w Ligue 1, by samemu tak czesto przesadzac o losach meczu), a pomocnikow PSG ma zwyczajnie lepszych od nas. Jaralem sie mocno wypozyczeniem Falcao, tym razem jednak w przypadku Ibry poczekam na to, jak Szwed bedzie gral w trakcie pierwszych miesiecy. Swoja droga to najpierw poczekajmy na oficjalke, bo juz Sanches byl poloficjalnie u nas, a wiadomo jak to sie skonczylo. :)
» 4 czerwca 2016, 18:41 #49
hdff227: Z city zmarnował rzut karny i dwie setki sam na sam z bramkarzem
» 4 czerwca 2016, 20:38 #48
hdff227: Na jakiej pozycji!!?? Ławka rezerwowych czy zachodnia trybuna.
» 4 czerwca 2016, 20:48 #47
hdff227: Na jakiej pozycji!!?? Ławka rezerwowych czy zachodnia trybuna. A rozczarowani byli ale w szpitalu jak zdiagnozowali u ciebie brak trzeźwego myślenia i manie popadania w huraoptymis
» 4 czerwca 2016, 20:57 #46
pawel159: to od Agenta Edwarda

Welcome to the premier league @Ibra_official

This signing is for the Man Utd fans, Source close to Jose tells me.
» 4 czerwca 2016, 12:15 #45
atos1987: Dla mnie nawet taki jeden rok z takim graczem jest sukcesem. Zlatan może dać nam Tytuł, tak jak to było za sprawą RVP kiedy w pierwszym sezonie wygrał nam tytuł dzięki swoim bramkom.
» 4 czerwca 2016, 12:05 #44
Fenek: Wolałbym młodszego itp. ale obecnie może być problem żeby jakiegoś super napadziora ściągnąć. A tak będzie ibra, odbudujemy klub, wzmocnimy się na arenie i łatwiej się kogoś wyciągnie z innych klubów.
Ja prawdę mówiąc i tak najbardziej czekam na wzmocnienie skrzydeł i rozegrania bo u nas tego po prostu nie ma. jeden Martial na LP a o rozegraniu lepiej nie mówić.
» 4 czerwca 2016, 11:50 #43
rizx: Młodszych już mamy (Martial i Rashford), nam potrzeba doświadczonego zawodnika który zagwarantuje nam minimum 20bramek w sezonie, a i juniorzy sporo się przy nim nauczą.
» 4 czerwca 2016, 13:58 #42
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2016 11:34

Szczerze? O ile z początku byłem zwolennikiem zatrudnienia Ibry tak obecnie mam mieszane uczucia. Jeżeli Ibra do nas przejdzie to prawdopodobnie tylko na rok. Trochę średnio mi się widzi takie rozwiązanie. Wiadomo Ibra to klasa sama w sobie, na pewno bramek nastrzela, ale mimo wszystko wolałbym żebyśmy powalczyli o jakiegoś młodszego i doświadczonego napadziora. No ale z drugiej strony Zlatan właściwie za pół darmo to grzechem by go było nie wziąć. Ale mimo wszystko jak Ibra przyjdzie to micha mi się będzie i tak cieszyć :)
» 4 czerwca 2016, 11:33 #41
ziomboy777: a bierzesz pod uwagę takie czynniki jak olbrzymi wpływ Zlatana na szatnie? Postaw się w sytuacji młodego Rashforda który będzie mógł czerpać niczym gąbka wszystko co Zlatan pokaże na treningach..
» 4 czerwca 2016, 11:46 #40
pawel159: który będzie mógł czerpać niczym gąbka wszystko co Zlatan pokaże na treningach..


hehe dobre z ta gabka
» 4 czerwca 2016, 12:10 #39
b90: To że podpisze kontrakt na rok nie oznacza że pogra tu tylko tyle. Ibra sam rozdaje karty, jeśli po udanym sezonie United podniesie mu jeszcze zarobki to kto wie czy nie zostanie jeszcze rok.
» 4 czerwca 2016, 12:11 #38
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2016 12:31

@ziomboy777

Naturalnie, Zlatan będzie miał olbrzymi wpływ na szatnie. Niewątpliwie brakuje nam kogoś z charakterem w drużynie. Sęk w tym że mimo wszystko wolałbym postawić na jakiegoś młodszego napadziora jak Higuain czy Lukaku, który zostanie z nami trochę dłużej niż na Zlatana, którego uwielbiam ale jednak ta długość kontraktu mnie średnio przekonuje. Jeszcze rozumiem chociaż te 3 lata ale rok? Chyba że zostanie dłużej, wtedy spoko, ale mimo wszystko trzeba będzie znowu szukać kolejnego napastnika.

@b90

W sumie masz rację, jednak od dłuższego czasu mówi się o tym kontrakcie na rok. Potem ma ponoć udać się do MLS ale kto wie? Chciałbym żeby został tutaj chociaż na te 3 lata co nie zmienia faktu że to rozwiązanie świetne ale krótkotrwałe i lada chwila trzeba będzie znowu szukać napastnika. Ale jak mówiłem, jestem fanem Zlatana więc jak tu przyjdzie nawet na rok to będę się cieszył :)
» 4 czerwca 2016, 12:27 #37
Arvanis: Nie uwierzę, dopóki nie będzie oficjalki... Bo przypomnę, że wg mediów we wcześniejszych latach Vidala widziano na testach w Carrington, Sneijder co okienko był kontraktowany przez United, Gaitan miał już kupioną willę w Manchesterze, a Garay był na zapoznawczej kawie z zawodnikami.
» 4 czerwca 2016, 11:14 #36
Ave88: to Sneijder nie gra u Nas?
» 4 czerwca 2016, 12:26 #35
jajecko: Fajnie, ale dwa słowa: Sky. Sports. Czekam na oficjalke, mam nadzieje, że to całe pianie okaże się prawdą
» 4 czerwca 2016, 10:19 #34
mikifiki: Sky, w porównaniu do The Sun czy innych Daily Mirrorów, to dosyć rzetelne źródło. Pamiętam, jak kilka tygodni temu Sky Italia twierdziło, że Mourinho będzie trenować United. Jak się okazało, była to prawdziwa informacja. Miejmy nadzieję, że w przyoadku Zlatana będzie podobnie.
» 4 czerwca 2016, 10:31 #33
jajecko: Ja generalnie gazetom nie ufam :D
» 4 czerwca 2016, 11:22 #32
hdff227: Moim skromnym zdaniem ibrahimovic to przereklamowany średniak. Najlepiej jego grę podsumowuje pierwszy mecz z city w lidze mistrzów ( niewykorzystany karny i zepsute dwie sytuacje sam na sam z bramkarze
» 4 czerwca 2016, 10:06 #31
DolphZiggler: Troll prawda?
» 4 czerwca 2016, 10:15 #30
RedDevils4life: Prawda. A jak nie to współczuję.
» 4 czerwca 2016, 10:17 #29
jajecko: Jeden mecz... Każdy ma dobre i słabe momenty. Ibra swoje lata ma ale i tak obstawiam, że będzie dużo większą pomocą od Falcao czy może nawet di Marii. I nie tylko na boisku, ale mamy Rashforda, Martiala - zawodników, którym Zlatan mógłby udzielić nieocenionej pomocy. Do tego ma charakter, którego brakuje United ostatnimi czasy.
» 4 czerwca 2016, 10:17 #28
RedDevils4life: Byłaby kolejna reprezentacja do śledzenia i oglądania na EURO. ;)
» 4 czerwca 2016, 09:59 #27
MANmanyUTD: @martin86
Jest jeszcze Martial, rownie niebezpieczny i dobry w polu karnym jak Rashford a moze nawet lepszy. Bedzie 3 swietnych napastnikow (liczac jeszcze Rooneya jest ich 4 ale nie wiem na jakiej pozycji bedzie optymalnie ustawiony). Nie znam trenera ktory by pogodzil 3-4 dobrych napastnikow. Ktos kosztem kogos. Tak jest w pilce.
» 4 czerwca 2016, 09:39 #26
atos1987: Widzialem newsa ze zlatana chca w atletico.
» 4 czerwca 2016, 09:27 #25
wisla2108: lepszego nauczyciela od zlatana nie znajdzie.
» 4 czerwca 2016, 09:26 #24
marcin2121: A kto powiedzial ze bedzie go blokowal.
Atak Zlatan i Rashford
Za ich plecami Roo
Martial skrzydlo.
Taki napadzior nam sie przyda Marcus i Anthony duzo sie od niego naucza.
Glory Glory UNITED
» 4 czerwca 2016, 09:08 #23
ManchesterUtd: Rashford daje więcej na ten moment
» 4 czerwca 2016, 09:05 #22
omen: Błagam, niech to będzie troll
» 4 czerwca 2016, 09:08 #21
GGMUU18: Nie wiem czemu niektórzy nie chcą Zlatana w United, bo będzie blokował miejsce Rashfordowi. Nie oszukujmy się, mało prasdopodobne, by 19-letni napastnik nawet bardzo utalentowany strzelił te conajmniej 20 goli w sezonie w takiej lidze jak PL, a takiej liczby bramek strzelonej przez "9" nam potrzeba. A przy Ibrze, który mimo dość zaawansowanego wieku jest gwarancją strzelenia tylu bramek Marcus mógłby się sporo nauczyć i za 2-3 lata po odejściu Zlatana mógłby być już napastnikiem nr 1.
» 4 czerwca 2016, 08:01 #20
bulwerss: Nie jestem przeciwnikiem Ibrahimovicia w United ale takie pieprzenie ze cos/ktos jest gwarancja czegos jest po prostu zalosne. Nigdy nie ma zadnej gwarancji ani pewnosci, wszystko sie moze zdarzyc. Co druga osoba tak tu pieprzy
» 4 czerwca 2016, 08:22 #19
jaratkow: Taką samą głupotą jest pieprzenie, że Ibrahimovic będzie blokował miejsce Rashfordowi. Bo to z góry założenie, że Mourinho, wzorem swoich dwóch poprzedników, nie będzie miał pomysłu na grę United
» 4 czerwca 2016, 08:27 #18
MANmanyUTD: I przez takie myslenie talenty sa zabijane. Oczywiscie nie mam nic przeciwko Zlatanowi i jego przyjsciu do klubu ale ten transfer moze sie przyczynic do rychlego odejscia Rashforda z Manchesteru United. Chlopak jest genialny, to widac nie oszukujmy sie. Udowodnil to niejednokrotnie u nas i w reprezentacji. W takich przypadkach trzeba zaryzykowac i dawac szanse zeby czul sie potrzebny i przed samym soba udowadnial ze jest najlepszy. Niech buduje pewnosc siebie. Niech rozrywa siatki przeciwnikow. Jezeli bedzie spychany na drugi plan moze sie to skonczyc tak ze nie zobaczy tutaj dla siebie przyszlosci, bedzie szukal regularnej gry i stanie sie gwiazda w innym klubie jak niedawno Pogda w Juventusie. Ale nie zaprzecze iz Zlatan sie nam nie przyda. Przyda, to juz w pelni uksztaltowany pilkarz, zwyciezca, ale Rashford mimo mlodego wieku odstaje znacznie umiejetnosciami od rowiesnikow i stac go na bardzo wiele co udowdni w przyszlym sezonie o ile nie zostanie zduszony i stlamszony przez lawke. Chlopak stal sie slawny, do niego zaczna z biegiem czasu przychodzic ludzie, agenci, naplywac oferty. Prasa zacznie spekulowac co dla niego najlepsze, gdzie pojdzie, z kim podpisze kontrakt, gdzie jego kariera rozwinie skrzydla, gdzie bedzie mogl byc zdobywca, zwyciezca. Gdzie bedzie mogl wygrywac. Kariera pilkarza jest krotka pilkarz jak nie gra to sie marnuje, zastanawia. Tym bardziej mlody i perspektywiczny jak Rashford. Dlatego wedlug mnie Zlatan nie moze blokowac kariery Rashforda bo United straci kolejnego topowego pilkarza.
» 4 czerwca 2016, 08:48 #17
cnk: chociaz chce Zlatana to masz cholerna racje,ze nic nie jest gwaranacja nigdy w tym przypadku :)
» 4 czerwca 2016, 08:50 #16
bulwerss: Jaratkow czy ja napisalem cos takiego ze Zlatan bedzie blokowal miejsce Rashfordowi?
» 4 czerwca 2016, 09:32 #15
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2016 10:11

Nie wiem co za zdziwienie. Samo przyjście Mourinho daje realne przesłanki, że młodzież zejdzie na dalszy plan. Dla niego liczą się sukcesy, a nie rozwój wychowanków. To nie van Gaal.
» 4 czerwca 2016, 10:11 #14
Prut3r: Bardzo dobrze, że ten transfer dojdzie do skutku na początku okna transferowego. Dzięki temu potencjalne cele transferowe będą bardziej skłonne aby do nas dołączyć. Na start będziemy mieli wielkie nazwisko na ławce trenerskiej oraz na boisku, oby zadziałało jak magnes. Jeszcze tylko jakiś kreatywny ŚP, PS i solidny ŚO i będzie skład miodzio.
Jeśli boicie się o Rashforda, to niesłusznie, Zlatan podobno bardzo pomaga młodym zawodnikom, a ze względu na swój wiek wiele minut zostawi młodemu. Jestem bardzo dobrej myśli, GGMU!!
» 4 czerwca 2016, 07:29 #13
V15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2016 06:52

Jasne, niech ściąga geriatrie a wszyscy młodzi pouciekają jak Pogba !
» 4 czerwca 2016, 06:51 #12
bulwerss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2016 08:24

Rozumiem ze mamy byc bierni na rynku? Nie zapominaj ze na pozostalych pozycjach tez mamy mlodych graczy, wiec to oznacza ze najlepiej nikogo nie kupowac? Wlacz myslenie
» 4 czerwca 2016, 08:23 #11
jari13: Przyjście Zlatana może mieć negatywne skutki, bo wiadomo że ma ciężki charakter i zablokuje miejsce w składzie dla Rashforda, ale od kiedy zaczęły pojawiać się pierwsze plotki kilka rzeczy mnie przekonało do tego transferu. Po pierwsze jakość od zaraz, po drugie on może zrobić różnicę w najważniejszych meczach sezonu, po trzecie to daje możliwość gry Rashforda w końcówkach meczów bez większej presji. Wiadomo, że dla niego drugi sezon będzie trudniejszy, bo wszyscy chcą żeby dalej strzelał gola za golem. Generalnie przyjście Zlatana mogłoby spowodować, że przejdziemy na 433, z Roo na stałe w środku pola.
» 4 czerwca 2016, 06:50 #10
ess: Sky Sports podało jeszcze, że to ma być roczny kontrakt. Wiele osób widzi w tym jakąś przeszkodę w rozwoju Rashforda, ale po 1. to tylko rok, po 2. zbierze doświadczenie od Zlatana, po 3. nie jest powiedziane, że nie będzie grał wcale - wejścia z ławki, LE, kontuzje, inna pozycja, Puchar Ligi, Puchar Anglii, może tego wyjść całkiem niemało
» 4 czerwca 2016, 01:44 #9
RedDevils4life: Bądź rozważny i dawaj do nas. CZEKAMY!
» 4 czerwca 2016, 01:03 #8
Foxiowof: Jak dla mnie styknie informacja od Agenta Edwarda :D Welcome Ibra :>
» 4 czerwca 2016, 00:53 #7
gaucho2015: I bardzo dobrze - Ibra na rok/dwa , Marcus z ławki, Martial, Rooney, ktoś by się jeszcze na PP przydał chociaż licze na Depaya w formie z PSV
» 4 czerwca 2016, 00:32 #6
Rekin: Saul na PP i świeć panie nad duszą rywali
» 4 czerwca 2016, 00:34 #5
GandiGanda: Lewa strona i narazie, bez zbędnych wrazen
» 4 czerwca 2016, 01:29 #4
kckMU: Falcao, Di Maria, Rooney, van Persie - mówi Ci to coś Rekin?

"Nie potrzebuje 11 najlepszych, potrzebuje najlepszej 11" - Louis van Gaal

I tu akurat trzeba mu przyznać racje
» 4 czerwca 2016, 11:39 #3
Rekin: Coś pięknego, jestem mega szczęśliwy! W końcu United wraca do gry o najwyższe cele
» 4 czerwca 2016, 00:31 #2
everise: Moglibyście się trochę rozwinąć. Mam wrażenie, że ten news został napisany na siłę, byleby było.
» 4 czerwca 2016, 00:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.