Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oświadczenie w sprawie Mourinho za dwa tygodnie

» 24 kwietnia 2016, 21:06 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Manchester United jeszcze przed końcem obecnego sezonu ogłosi, że Jose Mourinho zastąpi Louisa van Gaala na stanowisku menadżera Czerwonych Diabłów – informuje Daily Express.
Oświadczenie w sprawie Mourinho za dwa tygodnie
» Jose Mourinho ma zostać nowym menadżerem Manchesteru United
Van Gaal awansował w sobotę z Manchesterem United do finału FA Cup, ale angielscy dziennikarze uważają, że Holender opuści Old Trafford po zakończeniu obecnych rozgrywek.

Daily Express uważa, że Jose Mourinho podpisał już kontrakt z Czerwonymi Diabłami, a oficjalne oświadczenie w tej sprawie ma pojawić się w najbliższych dwóch tygodniach.

Jeśli spekulacje dziennikarzy potwierdzą się, to finał Pucharu Anglii na Wembley, który odbędzie się 21 maja, będzie ostatnim meczem Van Gaala w roli menadżera Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
FA Cup: Crystal Palace rywalem United
Następny news »
Ryan Giggs wyróżniony przez PFA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


billmurray: dawać oficjalkę.
#WelcomeMou
» 26 kwietnia 2016, 17:52 #67
RossPierreDoll: Diego Simeone nie do wyjęcia z atletico wiec brać tego murinho
» 25 kwietnia 2016, 23:27 #66
RioGrego: Zastanawiam się, ile kibiców United na początku sezonu wzięłoby:
-finał FA Cup,
-4 (mam nadzieję, że będzie) miejsce w lidze,
-ogromny rozwój naszej młodzieżówki
w ciemno? Ja doceniam cały wkład LvG w Manchesterze.
» 25 kwietnia 2016, 17:15 #65
billmurray: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2016 17:56

no pewnie po wydaniu 109 milionów funtów na transfery w lecie, finał FA cup i 5. miejsce w lidze to na prawdę ogromny sukces.
» 26 kwietnia 2016, 17:55 #64
billmurray: no pewnie po wydaniu 109 milionów ÂŁ na transfery w lecie, to finał FA cup i 5. miejsce w lidze to na prawdę ogromny sukces.
» 26 kwietnia 2016, 17:56 #63
Pady: Mamy 5 miejsce, a przed sezonem 4 miejsce uznawał bym za porażkę, teraz o tym miejscu marzymy na koniec sezonu. Nasza młodzież na plus, ale co sie dzieje z transferami i kontuzjami ?
Odpadniecie z Ligi Mistrzów w fazie grupowej i porażka w lidze Europy.
Final FA Cup jedyny plus sezonu, przy ogromnym szczesciu zadnego rywala z top i wszyscy odpadli, na dzien dzisiejszy niezdobycie pucharu uznaje za caly przegrany sezon.
» 26 kwietnia 2016, 23:15 #62
jaratkow: Gdybym chciał stworzyć teorię spiskową stwierdziłbym, że ta "sensacja" to nic innego jak próba rozmontowania kolektywu jakim przynajmniej na tym etapie wydają się być United. Naszym klubem nie kierują idioci by puszczać w obieg tego typu newsy właśnie teraz. Czerwone Diabły muszą do ostatniego gwizdka w tym sezonie pozostać monolitem. Co się stanie w szatni po ostatnim meczu... No właśnie. co?
» 25 kwietnia 2016, 10:13 #61
FergusonGuy: Ja mam oświadczenie.....ZOSTAJEMY Z DZIADEM!!
» 25 kwietnia 2016, 00:41 #60
Klimaa: Mourinho to marka. Wszędzie gdzie był odnosił sukces. Portugalczyk wydaje się być dobrym kandydatem do tego aby posprzątać po poprzednikach i zbudować drużynę na jaką zasługujemy. Jedyną rzeczą o jaką się boję to sprawa naszych młodych talentów. W tym sezonie kilka osób naprawdę pokazało się z bardzo dobrej strony - na czele z Rashfordem i Fosu-Mensahem i mam nadzieję że klub o nich nie zapomni.
» 24 kwietnia 2016, 23:51 #59
Kempes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2016 06:24

"Portugalczyk wydaje się być dobrym kandydatem do tego aby posprzątać po poprzednikach"

Tylko kto potem po nim posprząta? Nie żebym był zwolennikem LVG, bo od niego w tej chwili lepsi by byli nawet Czesław Michniewicz czy Franek Smuda, ale Murinio nigdy mnie nie przekonywał, i mimo iż braku sukcesów nie można mu zarzucić, to ostatnio zostawiał po sobie niezły bałagan. Ja wolałbym jakiegoś innego trenera (nie chce mi się teraz myśleć nad dostępnymi opcjami), ale gdyby do wyboru byli tylko LVG i Murinio, to wybrał bym tego drugiego. Tyle że dla mnie jest to wybór pomiędzy dżumą a tyfusem.
» 25 kwietnia 2016, 06:19 #58
Tykariew: Niestety nie ma na rynku lepszego trenera niż Mourinho. Ja uważam że Mou to najlepsza i JEDYNA opcja dla United. Po za tym każdy sie starzeje, mądrzeje i wyciąga wnioski ze swoich błędów. Mourinho też wyciągnie, oby w Manchesterze :)

Ale by to były derby Mourinho kontra Guardiola, nie mogę się doczekać :)
» 25 kwietnia 2016, 10:04 #57
RedDevils4life: Na 100% nie jesteśmy tak bezmyślni jak City żeby ogłaszać to przed końcem sezonu. Mogłoby się to odbić na finale.
» 24 kwietnia 2016, 23:49 #56
Triiinity: Finał jest 21.5, tak więc jeśli jakiekolwiek oświadczenie klubu miałoby być w ciągu 2 tygodni, to i tak będzie przed finałem Fa Cup - aczkolwiek to kolejny wymysł prasy wg mnie.
» 25 kwietnia 2016, 08:05 #55
Tykariew: Też uważam że należy coś oficjalnie ogłosić dopiero po finale, kto wie może jakbyśmy w sobotę odpadli to już dzisiaj byłoby napisane że Mourinho przejmuje klub :)
» 25 kwietnia 2016, 10:05 #54
LewyButGiggsa: ...coraz czesciej mam wrazenie ze ta strona nie jest strona fanow Manchesteru United tylko fanklubem mourinho....zal....
» 24 kwietnia 2016, 23:45 #53
walentos: A czy fan Manchesteru United nie może darzyć szacunkiem Mourinho? Jose szanuje nasz klub , ma dobre relacje z Fergusonem, chciałby u nas pracować a my jako fani mamy być temu przeciwni?
» 24 kwietnia 2016, 23:50 #52
Zevran: I ten fanklub myśli, że Mourinho tu coś zmieni. Chłop powoli się wypala. W pierwszym sezonie miał dobry, zgrany skład, ale remisował i przegrywał ze średniakami. Potem pozbył się świetnych De Bruyne i Lukaku, a naściągał najemników, którzy po zdobyciu mistrzostwa mają gdzieś grę dla Chelsea. Jasne, wygrał Premier League (i to głównie dlatego, bo nikt nie chciał tego mistrzostwa zdobyć. W lidze mistrzów PSG go rozpykało w 10), ale co z tego, skoro teraz zrobił w klubie taki bałagan, że Conte będzie miał mnóstwo roboty.
» 24 kwietnia 2016, 23:53 #51
Wave: taa 2x mistrzostwo z Chelsea, ciekawy jestem gdzu by byl ten klub teraz gdyby nie pieniazki Abramovica i wlasnie Mou

ale najlepsze jest to:"Jasne, wygrał Premier League (i to głównie dlatego, bo nikt nie chciał tego mistrzostwa zdobyć"

serio? :p
» 25 kwietnia 2016, 00:34 #50
LewyButGiggsa: Mourinho to typowy najemnik w stylu dajcie mi kase i zawodnikow jakich chcecie a ja wam wygram to co chcecie...a po 3 latach desant i nie ma mourinho tylko pozostaje niesmak
» 25 kwietnia 2016, 00:59 #49
Wave: Pokazal w Porto jaki najemnik za kase :p
» 25 kwietnia 2016, 01:06 #48
Wave: i w Interze gdzie sie modla o jego powrot do dzisaj :p
» 25 kwietnia 2016, 01:07 #47
LewyButGiggsa: w porto to bylo promowanie siebie...a w interze? gdyby tak bylo cudownie to by zostala on po 3 sezonach zwial do nastepnego klubu. to trener ktory wogole nie identyfikuje sie z klubrm i tyle
» 25 kwietnia 2016, 01:15 #46
Wave: promowal i zwial serio? :p
» 25 kwietnia 2016, 02:11 #45
Drewnialdo: United się upokarza = LvG out !! szmaciarz, nienawidzimy go !! Dawać Mourinho !!
United wygrywa kilka spotkań z rzędu i awansuje do finału FA CUP = Mourinho to zły pomysł, van Gaal powinien zostać do końca kontraktu

To chyba strona w POŁOWIE "okupowana" przez dzieci. Albo kobiety, bo kobieta zmienną jest ;)
» 24 kwietnia 2016, 23:34 #44
Zevran: Pewnie po mundialu byłeś zachwycony Van Gaalem. Teraz chcesz Mourinho, a jak gość nie wejdzie do czwórki to pierwszy będziesz pisał, że powinien wylecieć.
» 24 kwietnia 2016, 23:40 #43
Drewnialdo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 23:55

No to masz zadanie na jutro w szkole. Oblicz procent prawdopodobieństwa, że tak właśnie było, hehe.

Jeśli jesteś już tak ciekawy, to ci odpowiem. Byłem nastawiony sceptycznie, bo wiedziałem, że van Gaal słynie z tego, że ma trochę nierówno pod sufitem i wiedziałem też, że nie będzie to styl, w jakim United grało za Fergusona. Taktyka 3-5-2, skrzydłowy jako napastnik (coś ala Atletico z Griezmannem, czyli Robben biegający po całym boisku na mundialu) nie przypadła mi do gustu.
» 24 kwietnia 2016, 23:55 #42
Zevran: Mourinho też ma nierówno pod sufitem i nie będzie grał stylem Fergiego.
» 25 kwietnia 2016, 00:02 #41
TheRipper: @Drewnialdo

Norma na devilpage ;)
» 25 kwietnia 2016, 01:37 #40
Drewnialdo: Oho, wiedziałem. Kilka niezłych meczów, finał ogórkowego pucharu (który tylko sobie jest prestiżowy i daje awans do LE, nie LM) i wszyscy będą za zostawieniem van Gaala. Nikt już nie pamięta poprzedniego sezonu i reszty tego. Za samo odpadnięcie w LM wszędzie by poleciał, ale u nas jest klub bożego miłosierdzia i zostawiamy trenera aż do katastrofy. A katastrofą będzie nie zakwalifikowanie się do Ligi Mistrzów, kiedy Chelsea,Arsenal i City w lidze grają piach.
» 24 kwietnia 2016, 23:32 #39
limak0007: to samo z Mou, wszyscy przeciwnicy umieja tylko przypominac o ostatnich 3 miesiacach jego pracy w chelsea(i to jedyny argument przeciwnikow, no i moze to, ze nie stawia na mlodziez, bo nic innego na dp nie znalazlem), zapominajac, ze byc moze byl sabotowany przez wlasna druzyne, ale juz o jego sukcesach w kilku poprzednich sezonach to cisza. Inteligencja to tu ludzie nie grzesza generalnie. A ogolnie to gdyby nie swietna postawa De Gei i forma Rashforda to dzisiaj walczylibysmy o top 10, wiec niech Ci wszyscy zwolennicy schizofrenika maja to na uwadze.
» 25 kwietnia 2016, 11:46 #38
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 23:32

Polecam przeczytać artykuł na stronie Daily Express, niezły ubaw. ;] Ze stuprocentową pewnością piszą, że władze klubu podpisały już kontrakt z Mourinho (aby powstrzymać PSG), ale nie chciały zamieszania, kiedy toczy się gra o czołową czwórkę i FA Cup. Oficjalne oświadczenie pojawi się wcześniej, niż planowano, ponieważ wiadomość i tak wyciekła w Portugalii. A na koniec oczywiście zdanie, że może to oznaczać powrót Ronaldo do United. ;]

PS Nie przepadam za Mourinho, jest dla mnie zapatrzonym w siebie bucem. Wyniki potrafił osiągnąć wspaniałe, czasem szło mu gorzej. W tym sezonie było kiepsko i koniec końców się pogubił najwyraźniej, co dziwnym nie jest - nigdy nie był w takiej sytuacji.
ALE: jeśli obejmie ten klub, no to oczywistym jest, że będę mu życzył jak najlepiej. Za takim C. Ronaldo też nie przepadałem, i co z tego. ;) Poza tym, dużego wyboru nie ma. Osiągnięć nie można mu odmówić. To jest marka. Van Gaal jeśli nawet zostanie i choćby jakimś cudem następny sezon był lepszy, i tak za rok odejdzie. Giggs to wielka niewiadoma. Simeone raczej zostanie w Madrycie. Ancelotti już ma dawno zaklepaną fuchę w Bayernie. To kto? Nawałka ma przyjść po Euro? :D Mourinho ma swoje wady, i owszem, ale któż ich nie ma; niech mu się wiedzie, jeśli oczywiście przyjdzie.
» 24 kwietnia 2016, 23:27 #37
walentos: Niezły to będziemy mieli z Ciebie ubaw jak taki sceniarusz sie sprawdzi. Wiadomo że artykuł moze okazać się jedną wielką bzdurą. Jednak jeśli się nad tym zastanowić to pewne jest to że:
1. Nikt w klubie nie jest zadowolony z wyników Van Gaala.
2. Mourinho jest zainteresowany pracą w United.
3. Jose ma umiejętności i potrafi wygrywać trofea.
Serio myślisz że klub nie bierze na poważnie jego kandytatury? Jeśli natomiast pojawia się zainteresowanie innego klubu (PSG) to władze United też nie bedą czekać z decyzją i trzymać Mourinho w niepewności bo w końcu mu sie czekanie znudzi i pójdzie do PSG.

Dla mnie to wszystko jest jakieś logiczne, wystarczy spojrzeć na całą sytuacje oczami władz klubu i oczami Mourinho.

Co do Ronaldo to nie od dziś wiadomo że darzy szacunkiem Mourinho i dobrze mu się z nim pracuje . Dodatkowo wiadomo że United jest zaraz za Realem drugi klubem w jego sercu. Kto wie czy Mourinho nie będzie próbował tego wykorzystać.

Wiadomo jest to tylko plotka transferowa ale weź pod uwagę to że jest w niej kilka ziaren prawdy i że nie można jej wykluczyć.
» 24 kwietnia 2016, 23:44 #36
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 23:57

Czego Ty chcesz? A czy ja gdziekolwiek napisałem, że klub nie bierze pod uwagę jego kandydatury? Wręcz przeciwnie, moim zdaniem najprawdopodobniej zostanie następcą van Gaala.
Owszem, to wszystko jest logiczne i ma jak najbardziej sens. Co jest zabawne (poza pisaniem kolejny raz o powrocie Krystyny), to pisanie bez podania jakichkolwiek źródeł, a ze stuprocentową pewnością. Tak, jak napisałeś - to jest na dobrą sprawę plotka. I tak do tego można podejść. A oni napisali to tak, jakby klub zapowiedział oficjalkę.
Najmniej możliwy (zresztą, nawet autor artykułu tym razem użył wyrażenia "that could mean") z tego wszystkiego wydaje mi się powrót Ronaldo, jak dla mnie to jemu jest w Realu za dobrze. Ale zobaczymy.
PS Wybacz pierwsze zdanie, ale strasznie nie lubię, kiedy ktoś mi wciska coś, czego nie powiedziałem.
» 24 kwietnia 2016, 23:52 #35
Neymar12: Oczywiście że można ją wykluczyć. Z prostego powodu. W Realu dalej jest bogiem więc nie będą chcieli go sprzedać
» 24 kwietnia 2016, 23:57 #34
Puchaczeue: Nie wierzę, że ludzie serio dalej chcą się kisić z Dzbanem zamiast wziąć trenera z topu. Nikt nie rozumie, że nie mamy szans na Simeone?
» 24 kwietnia 2016, 23:26 #33
Unitedfan97: Ploty. Nie chciałbym żeby Mou zawitał na OT, tyle ode mnie.
» 24 kwietnia 2016, 22:57 #32
JackHarper: Co Ci ludzie biorą, skąd pomysł, że za 2 tyg. pojawi się oficjalka? Przecież to nie ma żadnego sensu.
» 24 kwietnia 2016, 22:37 #31
milagro: Coś muszą wymyślać ;D I tak od grudnia heh
» 24 kwietnia 2016, 22:53 #30
wyspiarski: Kiedyś na Bayern mówiono FC Hollywood, po tych perypetiach z van Gaalem teraz z Mourinho zaczynamy być powoli FC Bollywood ciągnący się nudny film bez emocji, nie za bardzo wiadomo o co chodzi od czasu do czasu pojawi się coś pięknego ale gaśnie.
» 24 kwietnia 2016, 22:27 #29
2Fast4You: A ty to czego chcesz 2 lata pisania LVG OUT i tego #$%^&*%$ wierszyka, o Mou się mówi, też źle, Giggs też by był zły, każdy, no chyba że Fergie wróci nie ?
» 24 kwietnia 2016, 23:28 #28
Wave: i dobrze
» 24 kwietnia 2016, 22:23 #27
Bydgoszczanin: Nie byłbym zadowolony z takiego obrotu sprawy, niestety. Mam nadzieję, że Mourinho nie zasili United.
» 24 kwietnia 2016, 22:01 #26
Puchaczeue: A ja uważam, że 95% ludzi na tej stronie chce Mourinho już nawet od wczoraj. Podasz mi powody dla których go nie chcesz (tylko nie błaznuj tym, że zniszczył Inter i Real).
» 24 kwietnia 2016, 22:22 #25
RuudVN: poza tym, że zniszczył Inter i Real to do nas pasuje jak ulał
» 24 kwietnia 2016, 22:52 #24
LukasDudek7: Van Gaal zniszczył barce i United, może i Bayern też. Szkoda, że Giggs nie może dostać szansy jak Guardiola,albo Zidane. A co do Mou to przecież to on zdobywał mistrza ze słabą Chelsea, Ligę Mistrzów z niedoświadczonym Porto i byle jakim Interem, ale wszyscy pamiętają mu tylko napompowany oczekiwaniami prezesa i składem bogatych, choć nic nie wartych gwiazdorków real i ostatnio Chelsea. A to zarząd powinien pilnować jakie są nastroje i co się dzieje ze składem,bo to ich klub i ich kasa,ich,nie nasza, nam tylko pozwalają popatrzeć :P
» 24 kwietnia 2016, 23:23 #23
Gallacher: do LukasDudek7

Zidane jak i Guardiola szkolili się prowadząc rezerwy a za Guardiolom nie przepadam,ale on już miał możliwość prowadzenia rezerw Barcelony a Giggs jeszcze nikogo samodzielnie nie prowadził no bo te kilka meczy po Moyesie nie można nazwać ponieważ to była praca tymczasowa i szkoda że ludzie tego nie rozumieją i nie chcą zrozumieć.Giggs jest opcją bardzo ryzykowną a w United już nie ma czasu ani miejsca na takie eksperymenty bo Giggs by był kimś takim a tak swoją droga do Simeone mi imponuję i jego bym chętnie widział.
» 24 kwietnia 2016, 23:35 #22
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2016 12:53

Puchaczeue - pewnie, że odpowiem. A zniszczył Real i Inter? Nic mi o tym nie wiadomo. Z tego, co widzę, to te kluby nadal znajdują się w czołówce swoich lig, więc raczej nie ma mowy o zniszczeniu któregokolwiek z nich.
Za moim zdaniem przemawiają dwa argumenty.
1. Nie wydaje mi się, aby Portugalczyk prowadził MU dłużej niż 3 lata i to niezależnie od skali sukcesów. Osobiście nie jestem zainteresowany wygraniem wszystkiego w ciągu kilku lat, po to aby następnie przyszedł wieloletni marazm niczym po odejściu sir Alexa (nie, nie porównuję tych obu menedżerów).
2. Jestem zwolennikiem wychowywania własnych pokoleń piłkarzy, czyli stawiania na młodych piłkarzy wywodzących się z własnej szkółki. Naprawdę sądzisz, że za kadencji Mourinho tacy piłkarze jak Rashford, Mensah i inni będą mieli możliwość wykazania się na boisku? Szczerze wątpię. A jeśli Tobie to nie będzie przeszkadzać, to możesz spokojnie przestać już czerpać radość z gry wyżej wymienionych, a może nawet i Martiala. Czy uważam, że byłby tak głupi, aby wprowadzać na boisko np. Drogbę kosztem Martiala? Tak sądzę. Wystarczy rzucić okiem na jego sposób prowadzenia drużyn w poprzednich latach.
» 25 kwietnia 2016, 12:51 #21
Dawidlademann: LvG zostanie do konca kontraktu..
» 24 kwietnia 2016, 21:18 #20
Zevran: Zatrudnienie Mourinho to błąd. Wcale nie będzie lepiej.
» 24 kwietnia 2016, 21:11 #19
sagnol32: Tak to lepiej zostawmy LVG , albo jeszcze lepiej dajmy Giggsa bo przecież zna klub ( co z tego że nie ma doświadczenia). A i byłbym zapomniał koronny argument powtarzany przez stado bezmyślnych owiec że Mou nie stawia na młodych i np. taki Rashford nagle wyląduje w rezerwach . Kto wynalazł Varana , połowa drużyny Porto z 2003-4, kto wprowadził Robbena do Chelsea , w Interze min. Santon, Balotelli obi
» 24 kwietnia 2016, 22:05 #18
Wave: lepiej G Nevilla przeciez zna klub
» 24 kwietnia 2016, 22:25 #17
Zevran: Oczywiście, że lepiej zostawić LvG. Gdyby Mourinho miał taki skład co Van Gaal to byłoby jeszcze gorzej. Nie rozumiem fanów Portugalczyka. Myślicie, że przyjdzie Mourinho i nagle klub zacznie wygrywać? Van Gaal buduje tu świetny skład na przyszłość i myślę, że warto zostawić go na kolejny sezon. Nie wiem co za sens zwalniać trenera co rok/dwa.
» 24 kwietnia 2016, 22:34 #16
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 23:01

chyba rujnuje, bo sporo pieniazkow przetracil, zawodnikow za bezcen oddal, koniec sezonu przy narastajacej presji i kontuzjach odszedl od filozofii i zaczal stawiac na mlodych, tez gracze zaczeli grac na ambicji i ratowac sezon

zevran urwales sie z choinki czy co
» 24 kwietnia 2016, 23:00 #15
Zevran: Przecież to Woodward odpowiada za transfery, więc to on wydał pieniądze, a zawodników oddał za bezcen. Bardzo dobrze, że Van Gaal zrobił czystki, bo gwiazdorzy Fergiego tylko by robili bunty i afery. Kupił młodych zawodników z których w przyszłości będziemy mieć wiele pociechy. A zespołu nie da się zbudować w 2 sezony. Potrzeba na to czasu. Mimo że wyniki są poniżej oczekiwań to według mnie Van Gaal powinien zostać na kolejny sezon. Tak łatwo napisać, że Van Gaal out Mourinho in. A jak Mourinho nie wejdzie do top 4 to ci którzy pisali wcześniej Mourinho in pierwsi będą go zwalniać.
» 24 kwietnia 2016, 23:09 #14
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 23:14

chyba rujnuje, bo sporo pieniazkow przetracil, zawodnikow za bezcen oddal - Wave tobie myślenie naprawde sprawia ból. A co on ma do cen sprzedaży zawodników? O ile wiem to tym zajmuje się Ed, tak samo jak negocjowaniem transferów, z których pewnie połowy nie załatwił o które go Moyes i LVG prosili. Z zawodników których kupił wielki niewypał to Rojo i Depay, po za tym nie ma tragedii. W normalnej sytuacji trener przejmując Manchester United powinien klub Wzmacniać a nie Uzupełniać prawie każdą pozycje poza bramką bo nie ma kim grać.
» 24 kwietnia 2016, 23:12 #13
Zevran: Neymar12
Ja bym mimo wszystko nie zaliczał Depaya do niewypałów. Chłopak jest młody, wciąż ma duży potencjał i zobaczymy co pokaże w następnym sezonie. Rojo to oczywiście nietrafiony transfer, tutaj pełna zgoda.
» 24 kwietnia 2016, 23:17 #12
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 23:28

Zaliczyłem ale nie skreśliłem go. Oczywiście że może odpalić - jest młody. Rojo nietrafiony ale nie dało się tego przewidzieć skoro i w Portugalii i na Mundialu grał b.dobrze

Nawet jeżeli nie awansujemy do LM to uważam że z pracy LVG można wyciągnąc pozytywy. W przeciwieństwie do Moyesa miał odwage sprzedać większość drewna z naszej kadry, odmłodził ją lekko i można na tym coś zbudować na przyszłość. Ale Mou bym zatrudnił z obawy że za rok nikogo znowu ciekawego nie będzie i zarząd zaryzykuje z Giggsem który zapewne stałby się marionetką Woodwarda
» 24 kwietnia 2016, 23:20 #11
Wave: "chyba rujnuje, bo sporo pieniazkow przetracil, zawodnikow za bezcen oddal - Wave tobie myślenie naprawde sprawia ból. A co on ma do cen sprzedaży zawodników? O ile wiem to tym zajmuje się Ed, tak samo jak negocjowaniem transferów, z których pewnie połowy nie załatwił o które go Moyes i LVG prosili"

Oj Reusik tak z tym mysleniem masz racje boli mnie strasznie czytanie Waszych racji :p
Idac Twoim tokiem myslenia i vgskim mial byc Muller, Neymar, i cholera wie co, moze gwiazdka z nieba tez?
Malo to dostepnych zawodnikow na rynku?

Blind gra na obronie bo jedna z filozofii grania 3ma obroncami nie wypalila i przy ntej poprawce jednak gramy 4ma, kretyni najwieksi wiedzieli ze potrzebny byl stoper

Lingard cieniowal cieniuje i bedzie cieniowal ale co tam trenerzyna mu miejsce znajdzie

De Gea nam co 2gi mecz ratuje ale jest ok no bo bramkarz robi swoja prace od tego jest, nieistotne ze najlepszy na swiecie sciagniety za mlodu za Fergiego, robi swoje ratujac nam d.. zazwyczaj

No i najlepsze u trenerzyny, nie bylo kim grac stawia na mlodziez i o dziwo prezentuja sie lepiej niz skazeni filozofia doswiadczeni zawodnicy

Slepi jestescie? Porownajcie z jakim zaangazowaniem gra Liverpool bez ani jednego transferu. vg sie jedyny Martial trafil perelka i to nie za jego namowa.

Tez mi podwaliny robi z mlodzieza, linngardem gdy polowa sprzedanych za bezcen a 2ga kontuzjowana
» 24 kwietnia 2016, 23:47 #10
Wave: I mam dosyc jego chrzanienia jak niepelnosprawny na konferencjach np.
"Tottenham wygral bo ma bardziej kreatywnych zawodnikow,
Di Maria jest szybki, bedzie dobrym napastnikiem
albo o kontrolowaniach meczy jak mamy wieksze posiadanie a cudem cos sie ugralo"

Mial swoja szanse Holender i tylko sie cofamy we wszystkim.
Moze sie uda cos ugrac Fa Cup, ale tez poczekajmy czy zagramy w ChL bo ciezko z tym bedzie cholernie ciezko
» 24 kwietnia 2016, 23:59 #9
Zevran: Blind gra i świetnie się odnajduje jako ŚO. Przecież mamy drugą najlepszą defensywę w lidze. A poza tym myślisz, że tak łatwo kupić świetnego ŚO? Gdyby kupił kogoś na szybko to byłby krytykowany, że robi paniczne zakupy.

Lingard dostaje prawdziwą szansę. Taka jaką dostał Van Persie w poprzednim sezonie i Depay na początku tego sezonu.

De Gea nas ratuje... a Fergiego w ostatnim sezonie ratował Van Persie i co z tego?
» 25 kwietnia 2016, 00:00 #8
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2016 00:14

Blind gra na obronie bo jedna z filozofii grania 3ma obroncami nie wypalila i przy ntej poprawce jednak gramy 4ma, kretyni najwieksi wiedzieli ze potrzebny byl stoper - i w ostatnich meczach gra tak że ratuje tyłek Smole a nie na odwrót. Słabe mecze Blinda można policzyć na palcach jednej ręki ale i tak jakiś bezm*zg(szukaj lustra) będzie narzekał

De Gea nam co 2gi mecz ratuje ale jest ok no bo bramkarz robi swoja prace od tego jest, nieistotne ze najlepszy na swiecie sciagniety za mlodu za Fergiego, robi swoje ratujac nam d.. zazwyczaj - owszem to nieistotne. Bo wykonuje tylko swoją prace i dostaje za to wynagrodzenie. Jest to taki sam członek pierwszej 11 jak np napastnik. Po to się inwestuje w talenty aby grały dobrze.

Slepi jestescie? Porownajcie z jakim zaangazowaniem gra Liverpool bez ani jednego transferu. vg sie jedyny Martial trafil perelka i to nie za jego namowa. - Widze. Z 2:0 u siebie zremisowali 2:2 i to nie pierwszy raz. I transfery były. Dużo zrobił ich Rodgers i z wszystkich poza Benteke korzysta Klopp. Takie pieprzenie miałoby sens gdyby ich wszystkich na ławkę odesłał


No i najlepsze u trenerzyny, nie bylo kim grac stawia na mlodziez i o dziwo prezentuja sie lepiej niz skazeni filozofia doswiadczeni zawodnicy - tego nie wypada już skomentować. Szkoda słów

Tez mi podwaliny robi z mlodzieza, linngardem gdy polowa sprzedanych za bezcen a 2ga kontuzjowana - W kadrze zaledwie 3 graczy po 30.

Oj Reusik tak z tym mysleniem masz racje boli mnie strasznie czytanie Waszych racji :p
Idac Twoim tokiem myslenia i vgskim mial byc Muller, Neymar, i cholera wie co, moze gwiazdka z nieba tez?
Malo to dostepnych zawodnikow na rynku?

Nie męcz się analizowaniem mojego toku myślenia, ale skup się na szukaniu własnego którego z tego co czytam chyba nigdy nie miałeś. Nie wiem kogo chciał menadżer i nie wiem ile Ed spełnił a ile spaprał i prawdopodobnie nigdy się tego nie dowiemy. A że spaprać potrafi pokazuje to przynajmniej transfer Pedro. Gdyby tego nie zepsuł prawdopodobnie Lingard by nawet nie zadebiutował. A gra tak że na ławkę spokojnie na przyszły sezon się nada, bo dużo pracuje
» 25 kwietnia 2016, 00:11 #7
Neymar12: I mam dosyc jego chrzanienia jak niepelnosprawny na konferencjach np.
"Tottenham wygral bo ma bardziej kreatywnych zawodnikow,
Di Maria jest szybki, bedzie dobrym napastnikiem
albo o kontrolowaniach meczy jak mamy wieksze posiadanie a cudem cos sie ugralo"

Gdyby kogoś obchodziło jakich spraw ty masz dość ten klub już dawno walczyłby o utrzymanie
» 25 kwietnia 2016, 00:21 #6
Wave: Moje myslenie jest chociaz o tyle spojne, ze przy jednym koncie jakos trwam, co widac jest troche trudne wielkomyslicielom :p

Odniose sie tylko do Blinda bo reszty nie ma co komentowac kazdy i tak swoje mysli
Paradoksalnie jak polowa Devilpaga jachala po Blindzie i Fellainim to ich bronilem :)
Dobrzy zawodnicy i tyle, do Blinda to mam podwojny szacunek bo gra na swojej nienominalnej i tak daje rade :)

ale co tam reusuk i tak wiesz lepiej przeciez, temat, dyskusja nieistotna :p
tylko ty wiesz wszystko najlepiej inni to kretyni :p
» 25 kwietnia 2016, 00:26 #5
Neymar12: To dziwne że poruszasz ten temat. Nie, tylko ty z twoimi argumentami 5-latka DDG nam ratuje mecze
» 25 kwietnia 2016, 07:24 #4
jajecko: To nie jest dobry pomysł w sytuacji gdzie nie możemy sobie pozwolić na stratę jakichkolwiek punktów
» 24 kwietnia 2016, 21:10 #3
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2016 21:08

2 tygodnie? Nie wiem jaki to ma sens ogłaszanie czegokolwiek w czasie trwania sezonu
» 24 kwietnia 2016, 21:07 #2
ManchesterUtd: Przecież to są ich rozważania, a nie oficjalna informacja
» 24 kwietnia 2016, 21:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.