Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gill: Manchester United musi zachować spokój

» 24 stycznia 2016, 17:06 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
David Gill apeluje o spokój na Old Trafford i nie podejmowanie pochopnych decyzji po kolejnej porażce Manchesteru United. Czerwone Diabły przegrały w sobotę z Southampton (0:1), a kibice dali wyraz swojemu niezadowoleniu i wygwizdali schodzącego do szatni Louisa van Gaala.
Gill: Manchester United musi zachować spokój
» David Gill uważa, że Manchester United musi zachować spokój w trudnej sytuacji
– Oczywiście, że wszyscy mieliśmy nadzieję, że wyniki będą lepsze i każdy jest tym rozczarowany. Ten sezon jest zbyt słaby w naszym wykonaniu – mówi Gill, w przeszłości dyrektor wykonawczy Manchesteru United, a obecnie jeden z dyrektorów Czerwonych Diabłów w randze niewykonawczej.

– Wiem, że wszyscy, począwszy od właścicieli i Louisa van Gaala oraz jego drużyny, pracują niesamowicie ciężko, aby odwrócić niekorzystną sytuację. Nie jest to łatwe, ale musimy trzymać się razem.

– To co trzeba robić, to trzymać się tego, co uznaje się za właściwe i nie dać się zdekoncentrować.

Gill pytany o zdecydowaną reakcję kibiców na Old Trafford odpowiada: – Nikt nie lubi takich scen. Jesteśmy tak samo fanami jak i dyrektorami i nie chcemy buczenia, a dopingu. Musimy zachować spokój.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Valdes wypożyczony do Standardu Liège
Następny news »
Niechlubne rekordy Louisa van Gaala

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Wave: Malo tego, czytam komentarze obroncow vg, mniej ich co prawda z meczu na mecz ale sa..
Pisza o jakims byciu z klubem na dobre i na zle, nierozumiejac tego ze szkodza naszej druzynie, dajac jakies dziwne, niezrozumiale dla mnie podstawy trzymania tego archaicznego pseudotrenara co rozbil, pozajezdzal, posprzedawal za bezcen polowe druzyny, zrobil z graczy jakies roboty, grajace bez radosci, pasji, polotu.

vg nie jest zlym trenerem ale w United sie nie odnalazl, jego wizja footbolu jest przestarzala, nie sprawdzila sie w premiership.

Do niedowidzenia panie van gaal. Czas na emeryture.
» 25 stycznia 2016, 01:32 #42
romario11: zgadzam sie niestety Premier League go przerosło i nie umie się do tego przyznać... a Zarzad > To jakies jełopy i tyle
» 25 stycznia 2016, 21:12 #41
Wave: Zapomnieliscie zarzadzajacy, ze sport jest glownie dla kibicow i ma dostarczac pozytywnych emocji.
Tego meczu z Southampton, zreszta jak i polowy innych w tym sezonie nie dalo sie ogladac.
Gorszej pilki nie widzialem bardzo dawno. Nie moglem uwierzyc ze tak mozna grac.
Pseudodrener na konferencjach wyzywa dziennikarzy albo opowiada historie z innych meczow i tylko sobie znane wizje, parodia... Co on jeszcze robi w naszym klubie to nie wiem.
» 25 stycznia 2016, 01:13 #40
Wave: Spokoj to nalezalo zachowac na poczatku sezonu, teraz to powinno tam u was pseudozarzadcow wrzec!
» 25 stycznia 2016, 01:06 #39
Wave: Nastepny pilnujacy cieplej posadki.. echh..

Trzeba miec nierowno pod sufitem, byc kompletnie slepym, tudziez glupim (to do obroncow pseudotrenera, czytac uwaznie..) albo pilnowac swoich egoistycznych interesow, by nie widziec ze w klubie jest gleboki poglebiajacy sie kryzys, a ta trenerzyna holenderska prowadzi nas w czulesc.

Najgorsze tez to ze te nieznajace sie na pilce glaby, ktore nas wykupily interesuja sie tylko zyskami (pozadluzaly sie by zarobic), a te przez Adka sa ok.

W zarzadzie wiekszosc tez patrzy swojego, przy czym duze straty klubu dopiero sa gdy nie awansujemy do chl.

Z potegi sportowej zostalismy tylko potega marketingowa, a i to nie wiadomo jak dlugo.
Sportowo na ta chwile siegamy dna mulu i przeszkadza to tylko nam kibicom!
» 25 stycznia 2016, 00:57 #38
karolm: skoro Mayes został wyrzucony majac lepsze wyniki to nie rozmumiem co jeszcze tu robi Lvg. Bardzo bym chcial sie cofnac do druzyny Moyesa. Wtedy mielismy chociaz sklad, teraz nie mamy nic. DObrze ze chociaz Smailing wystrzelil bo nie wiem co by to bylo.
» 25 stycznia 2016, 00:13 #37
welllone: Spokojnie oglądam najgorszy sezon United w PL.
Spokojnie mecze MOJEGO klubu nudzą mnie bardziej niż niegdyś nasza repra.
Spokojnie wyczekuje tego jednego strzału na mecz i już po nim znam wynik ;)
» 24 stycznia 2016, 22:54 #36
manchester1878r: Ja widzę problem w ustawieniu, nie pasuje Mi 4-2-3-1.
» 24 stycznia 2016, 21:54 #35
kralo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 23:11

Mi najbardziej odpowiada 4-4-1-1 z Rooneyem na 10 i Martialem na 9 lecz to nie możliwe. Lubię też ustawienie 4-3-3 lecz jest to ustawienie bardzo ofensywne a my mamy tylko jednego czy dwóch zawodników ofensywnych.
» 24 stycznia 2016, 23:09 #34
manchester1878r: 4-4-2 jak dawniej
» 24 stycznia 2016, 23:23 #33
Misiek87: Manchester United musi zachować spokój? - co ten gość gada, spokojna i to naprawdę mega spokojna to jest gra Diabłów, jeden celny strzał na mecz, można zasnąć. Manchester potrzebuje zmian, żeby to było co najmniej 10 celnych strzałów na mecz. Wtedy zrozumiem że można być spokojnym.
» 24 stycznia 2016, 20:40 #32
manchester1878r: Mówi, bo ma rację.
Zapytaj się Fellainiego, Maty, Depaya czemu jest tak, jak jest.
Oni też grają dla Klubu.
Trener i zawodnicy są odp.za taką grę.
» 24 stycznia 2016, 21:48 #31
Domelo: Trener jest odpowiedzialny, że posprzedawał wszystkich najlepszych, a nikogo konkretnego w to miejsce nie sprowadził. Teraz są tego efekty, środek tabeli i najgorsza gra w całej lidze.
» 24 stycznia 2016, 21:55 #30
kralo11: Jeśli chodzi o transfery LvG to porażka jedyni dobrzy piłkarze to Martial i Morgan ( być może kogoś pominąłem lecz wątpię). Blind średniak, Memphis wielki talent niestety nic nie gra Matteo na początku grał całkiem dobrze lecz kontuzje spadek formy i |)upa Basti świetny gracz lecz u nas nic nie gra Rojo więcej go widać na trybunach Angel świetnie grał w Realu teraz dobrze gra w PSG a u nas? pierwsze 3 mecz poźniej piach o Falcao nie wspomnę Valdes w sumie nie wiem po co ale był za darmo chyba wiec niech będzie Romero rozumiem DDG miał odejść więc go kupił ale pożytku jak się okazuje z niego nie ma Herrera raz zagra dobrze raz źle nie ma stabilnej formy chyba nie leży mu taktyka bo umiejętności ma. Ale żeby nie było że tylko same - to na + wprowadzanie młodzieży to akurat pochwalam u niego dał szanse młodym być może z któregoś coś będzie.
» 24 stycznia 2016, 23:20 #29
manchester1878r: Cameron na plus
» 24 stycznia 2016, 23:25 #28
jarek87999: kurde na co czekac?na wygrana z derby 1;0 i na konferencji LVG powie ze jestesmy w dobrej formie mielismy kilka dobrych okazji przyjdzie nastepny mecz i powie ze gralismy z mega zespolem stoke i remis jest sprawiedliwy...co za ludzie skonczymy na 7miejscu i co znowu pol skladu do wymiany
» 24 stycznia 2016, 20:28 #27
sprite1080: Podsumowanie weekendu:
Leicester zdobyło w weekend więcej punktów niż Arsenal, MU i MC razem wzięte. I więcej bramek niż Arsenal, MU i MC razem wzięte.
» 24 stycznia 2016, 20:09 #26
manchester1878r: I co z tego. Ile oni mają Pucharów względem Naszych osiągnięć.
Manchester United Football Club to My.
» 24 stycznia 2016, 21:42 #25
Soczysty82: ale dales porownanie hahah az moj 8lestni syn jak to przeczytal to sie zasmial.....
» 24 stycznia 2016, 21:50 #24
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 21:54

Czasami może być tak, że przez najbliższe 100 lat i więcej my też niczego już nie wygramy.
» 24 stycznia 2016, 21:53 #23
manchester1878r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 21:59

100 lat, żart
» 24 stycznia 2016, 21:56 #22
Domelo: Nie znasz przyszłości. Powiedziałem czasami.
» 24 stycznia 2016, 22:05 #21
bambo2: dawać tu Culagiera i to na biegu! wielokrotnie wyrażał chęć grania na Old Traford to gość z charakterem prawdziwy przywódca takich nam trzeba
» 24 stycznia 2016, 19:44 #20
JackHarper: Niestety ale w MU potrzeba wielu zmian a zmiana managera powinna być ich początkiem. Nie ma sensu czekać po odejściu vG nowy manager będzie wprowadzał swoje porządki i też zajmie mu to kilka miesięcy.
» 24 stycznia 2016, 19:22 #19
is200: Trzeba kupić Payeta a nie zachować spokoj
» 24 stycznia 2016, 19:04 #18
Adrian0007: Taaa . Kupią Payeta , będzie grał słabo bo się nie odnajdzie to będziecie znowu wyzywać kto go w ogóle kupił do składu , że jest słaby itp.
» 24 stycznia 2016, 19:14 #17
janpodgorski: Można kupić CR7, Messiego, Ibre, Silve, Neymara, kogo tylko się chce. Tylko to niczego nie zmieni, dopóki na ławie siedzi LvG. Tylko ślepy tego nie widzi. W LM w przyszłej edycji na pewno nas nie będzie jeśli tulipek zostanie. Progres ? Absolutnie żaden.
» 24 stycznia 2016, 19:20 #16
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2016 18:59

Z dyrektorskiej lozy problem jest widziany inaczej niz z krzesla prawdziego kibica ;)
» 24 stycznia 2016, 18:59 #15
UniteDKanzaS: Nie dajmy się zdekoncentrować fatalnymi wynikami idącymi w parze z żenująco słabą grą. Nie dajmy się zdekoncentrować odpadnięciem z Ligi Mistrzów w fazie grupowej. Nie dajmy się zdekoncentrować zdobyciem dwóch punktów w grudniu. Nie dajmy się zdekoncentrować wypowiedzią trenera o niemożności wygrania ligi mistrzów z obecnym składem personalnym, po wydaniu na tenże skład 250mln funtów. Nie dajmy się zdekoncentrować wypowiedzią trenera o konieczności przyzwyczajenia się kibiców do licznych porażek ukochanego klubu, argumentowane tym, że czasy się zmieniły. Nie dajmy się zdekoncentrować wypowiedzią trenera o progresie opierającym się na fakcie iż w zeszłym sezonie odpadliśmy w 3 rundzie (MK Dons), a w tym roku w 4 (Boro). Nie dajmy się zdekoncentrować butnym, aroganckim typem na ławce trenerskiej, który swoje zaangażowanie w prowadzenie drużyny wyraża za pomocą ilości słów zapisanych w swoim kajeciku.

Dziś nawet Jan Tomaszewski wypowiedział się co uważa o temacie zwolnienia ze stanowiska Louisa van Gaala. Polecam serdecznie - youtube.com/watch?v=Ej-tLi_DCCc#t=0m4s
» 24 stycznia 2016, 18:54 #14
Domelo: Jaki spokój? To wszystko zmierza w złym kierunku, poprzedni sezon był lepszy, a miało być na odwrót...
» 24 stycznia 2016, 18:53 #13
jajecko: Przesadna poprawa. Moyesa wywalono od razu, bo był po złotej erze. Teraz się zreflektowali i nie dopuszczają możliwości, że coś może być nie tak. Nie mówię, że vG trzeba od razu wywalić, ale po sezonie to musi być jedna z opcji.
» 24 stycznia 2016, 18:40 #12
Kuntakinte: Chyba nie oglądasz meczów United w tym sezonie że tak mówisz... Niech się obudza tam na górze zanim będzie po wszystkim
» 24 stycznia 2016, 18:44 #11
Timmy: Ciekawe jaka sytuacja klubu spowodowałaby, że decyzja nie miała statusu 'pochopnej'?

Odpadnięcie z LM - pochopna.
Tragedia w grudniu - pochopna.
Dramat w styczniu - pochopna.
Najmniej punktów w historii PL - pochopna.

LVG chyba musiałby nas spuścić do Championship,
» 24 stycznia 2016, 18:22 #10
Hoodys: dramat w styczniu? XD
1 przegrana na 6 meczy chyba. Dramatem by było jakby było odwrotnie
» 24 stycznia 2016, 20:00 #9
Timmy: Takie komentarze pokazują właśnie, jak nisko upadliśmy.

1 przegrana na 6 meczy - wow, glory MU! Remis z Newcastle, tyły z Sot'on (u siebie). Cudem dowiezione 2-1 ze Swansea (u siebie), miażdżace 1-0 z Sheffield (u siebie) i 1-0 z Pool'em, który to mecz powinniśmy przegrać już w pierwszej połowie.

Ok, zmieniam zdanie. Styczeń jest super, mamy mocne 5 miejsce i aż 5 punktów przewagi na dziesiątym Watford. Ty masz rację, ja się mylę,
» 24 stycznia 2016, 20:21 #8
Hoodys: niby tak, ale jak wymieniasz cudem wywiezione 2-1 ze Swansea, to czemu nie wspominasz o tmy że Newcastle również cudem zremisowało 3-3?
» 25 stycznia 2016, 11:08 #7
bonuczi123: co oni maja z tym "musimy trzymać się razem" dostaje padaczki jak to czytam
» 24 stycznia 2016, 18:03 #6
artix206: Kiedy zarząd zrozumie, że za v Gaala, może byc już tylko gorzej, co mecz gramy słabiej, zero perspektyw na poprawe gry... Powinni go zwolnić bez chwili zawachania.
» 24 stycznia 2016, 17:57 #5
Kuntakinte: Zarząd nie ma jaj żeby zmienić trenera w środku sezonu ratujmy chociaż top 4 bo na nic więcej nie liczę w tym roku
» 24 stycznia 2016, 17:35 #4
Kuntakinte: Nie chcesz buczenia ile można czekać na poprawę gry?
» 24 stycznia 2016, 17:19 #3
Muuuuuuuuuuu: Zgadzam się. DM po słabym starcie mógł się odbić i prowadzić MU przez 20 lat. LvG nawet jeśli coś osiągnie to i tak odejdzie a nowy trener będzie musiał rozpocząć od zmiany stylu czyli budować drużynę od nowa.
» 24 stycznia 2016, 17:55 #2
cantona96: Druzyna to już jest, tylko potrzeba im właśnie stylu.
» 24 stycznia 2016, 19:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.