Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kolejka po Sadio Mane coraz dłuższa

» 5 stycznia 2016, 07:32 - Autor: matheo - źródło: Daily Mirror
Manchester United, Chelsea i Bayern Monachium – z tymi klubami jest obecnie łączony Sadio Mane z Southampton. Wyceniany na 30 milionów funtów może odejść z St Mary's Stadium jeszcze w styczniowym oknie transferowym.
Kolejka po Sadio Mane coraz dłuższa
» Sadio Mane może wkrótce opuścić Southampton
Czy Sadio Mane to piłkarz na miarę Manchesteru United?
Mane nie chce podpisać ze Świętymi nowego kontraktu, co może zmusić działaczy Southampton do sprzedaży swojego zawodnika. Senegalczyk jest wyceniany na 30 milionów funtów.

Daily Mirror informuje, że Manchester United najchętniej dobiłby targu z działaczami Świętych jeszcze w zimie. Southampton nie zamierza spieszyć się ze sprzedażą swojego gracza, bo jego kontrakt wygasa dopiero w 2018 roku.

W przyszłym tygodniu mają odbyć się rozmowy Mane i działaczy Southampton na temat dalszej przyszłości Senegalczyka. 23-latek został niedawno odsunięty od pierwszego składu przez Ronalda Koemana po tym jak spóźnił się na zebranie drużyny.


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini nie zostanie wypożyczony do Milanu
Następny news »
Guardiola: Chcę podjąć pracę w Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


RioGrande: Kompletnie nie rozumiem pomysłu sprowadzenia tego piłkarza na Old Trafford. Czyżbyśmy mieli zbyt mało skrzydłowych latających po flankach jak kury z poucinanymi głowami? Czyżbyśmy nie mieli dość własnych skrzydłowych nie potrafiących strzelać bramek? Moim zdaniem Depay, Young, Lingard i Valencia wystarczą w zupełności. Klub ewidentnie potrzebuje snajpera z prawdziwego zdarzenia, a nie jeźdźca bez głowy.
» 5 stycznia 2016, 22:31 #41
MU1212: Mane nie sprawdziłby się prędzej Lukaku albo Vardy
» 5 stycznia 2016, 20:57 #40
damianz5: Lukaku trzeba sprowadzić :D.
Młody ograny i trzymający dobry poziom z szansami na drugiego Drogbę w przyszłości.
» 5 stycznia 2016, 18:12 #39
manchester1878r: Jestem za.
Pytanie jaka kwota ?
» 5 stycznia 2016, 19:19 #38
SkowronUNITED: Przy dzisiejszych kwotach to 35mln funtów to brać z pocałowaniem ręki.
» 5 stycznia 2016, 20:35 #37
karreem: Dobry piłkarz sęk w tym ze tani nie będzie i Święci puszczą go zapewne maksymalnie wyciągając cenę, ale cóż aktualnie dużo klubów ma pokaźne zasoby gotówki, a podaż klasowych zawodników jest ograniczona, i mamy to co mamy czyli nastolatek Martial za 60 mln euro, De Bruyne za 70 mln euro.
» 5 stycznia 2016, 17:50 #36
is200: Skupilem się na Isco a zapomnialem ze jest wcale nie gorszy Dmitri Payet.

Co taki grajek robi w WHU? Czemu kisil o góra tyle czasu w Marsyli?

Jakość niesamowita jakość i drybling. Bez dwóch zdań jeśli chodzi o caloksztalt i możliwości najlepszy środkowy pomocnik oprócz Ozila w tej zapyzialej lidze.
» 5 stycznia 2016, 15:55 #35
JackHarper: To fakt Payet to ciekawy zawodnik a na dodatek pokazał, że odnajduje się w PL.
» 5 stycznia 2016, 16:31 #34
TheRipper: Tak szczerze to wolę tego sprawdzonego i ogranego w PL Mane niż utalentowanego, ale jednak wielką niewiadomą Andersona (choć lubię tego piłkarza).
» 5 stycznia 2016, 15:11 #33
JackHarper: a ja właśnie nie. Nie jestem pewien czy mane oprócz dośrodkowań i wbiegnięcia w pole karne coś więcej potrafi. Po zawodniku za taką cenę spodziewam się tego, że będzie on umiał rozegrać akcję z klepki np. z Martialem. Lub będzie potrafił odnaleźć się w ataku pozycyjnym. A tym czasem mam wrażenie, że Mane jest dobry ale na gry z kontry i szybkie ataki. Z vG nie przeprowadzamy ani jednego ani drugiego. Mane zniknie w tłumie.
» 5 stycznia 2016, 16:29 #32
jari13: Za tym transferem przemawia to, że Mane jest regularny i sprawdzony w PL, ale problem polega na czymś innym. Mamy Matę, Depaya, Pereirę, Younga i Martial też grywa na skrzydle. Lepiej doprowadzić ich do dobrej formy zamiast ściągać kolejnych zawodników. Uważam, że nasza kadra nie może być zbyt szeroka i zgadzam się z LVG, że powinna grać żelazna 11 a rezerwowi mogą być trochę słabsi, a na pewno tańsi. LVG jest irytujący, ale ma kilka dobrych spostrzeżeń. Jak masz uniwersalnych graczy, to można mieć 16 bardzo dobrych piłkarzy 9 przeciętnych i nawet w przypadku kontuzji skład się nie zawali.
» 5 stycznia 2016, 15:05 #31
rodzyniasty: Witam! A Co sądzicie o takich transferach:
-Hummels /Laporte - nie wiadomo jak się zaaklimatyzują w PL,
- Rodriguez,
- Reus/Gaitan - wątpię ,że Borussia sprzeda dwóch liderów w jedne okienko transferowe!
- Lacazette.

Dawać za Andersona i za Mane łącznie 80 mln funtów jak czytam to przesada. Za to kasę można kupić z 3- 4 dobrych grajków .
» 5 stycznia 2016, 13:49 #30
Rakusz: Laporte coś tam kiedyś mówił, że się nie wybiera do PL. Że tylko w grę wchodzą Hiszpania i Francja,
» 5 stycznia 2016, 13:57 #29
Nani27: Czyli wie żeby sobie narazie nie poradził :)
» 5 stycznia 2016, 14:19 #28
Rakusz: Z tego co tam mówił, to raczej chodziło mu o język.
» 5 stycznia 2016, 14:53 #27
Samurai: radzi sb z Realami, Barcami itp, a ma nie poradzić w PL?
» 5 stycznia 2016, 15:25 #26
zylkos1988: mogliby powalczyc o Sane lub Payeta
» 5 stycznia 2016, 12:46 #25
trikos: Dimitri Payet to kapitalny zawodnik i mimo przyjścia w tym sezonie do WHU powalczyłbym o niego. W tamtym sezonie był największym kreatorem(nie asystentem) sytuacji w całej europie jeśli chodzi o "topowe" ligi. W Anglii radzi sobie bardzo dobrze i jest motorem napędowym młotów.

Oprócz francuza jak najszybciej wyciągnąłbym Andersona z Lazio mimo wielkiego ryzyka.
» 5 stycznia 2016, 12:54 #24
Ave88: Payet to powinien być cel nr. 1 ale znajac van żala nie bedzie pasowal do jego filozofii:)
» 5 stycznia 2016, 12:58 #23
zylkos1988: masz racje Ave, za duzy ciag na bramke i gra do przodu a nie do boku
» 5 stycznia 2016, 13:19 #22
Domestos: Jeśli mamy robić transfery to nie z tej upadłej PL, gdzie na czele jest leciester i arsenal.
» 5 stycznia 2016, 12:45 #21
Nani27: Upadłej ?
» 5 stycznia 2016, 14:22 #20
gracjanzet: Aubameyang I reus w pakiecie za 80 mln funtów . Isco za 30 mln . Można sprzedać matę i git
» 5 stycznia 2016, 12:43 #19
Nani27: Żaden klub nie sprzeda Ci dwóch piłkarzy naraz, którzy są bardzo ważni dla drużyny.
» 5 stycznia 2016, 14:23 #18
GandiGanda: i tak dobrze mkowi dawac nawet 40 mln za Isco i bedzie klepka
» 5 stycznia 2016, 18:34 #17
JackHarper: Nie jestem pewien czy to dobra opcja. Mam wrażenie, że będzie to kolejny piłkarz z umiejętnościami i talentem ale nie osiągnie nic więcej bo nie wygląda mi na człowieka który będzie tyrał na treningach 2 x tyle aby stać się piłkarzem klasy światowej. A jak płacisz ponad 40 mln (bo to minimum przy tym transferze) to spodziewasz się czegoś ponad przeciętnego.
Oto moje propozycje graczy na LP i PP.
PP:
1. Bellarabi (mój faworyt, często oglądam mecze lub skróty bundesligi i bardzo lubię jego grę, szybko, zwinny, pracowity. Grający w kadrze Niemiec, na chwilę obecną stosunkowo tani.)
2. Lucas (stosunkowo drogi, ale chlopak ma świetne umiejętności. Momentami wręcz szkoda, że marnuje się w PSG. Podobno sam już planuje przeprowadzkę na wyspy więc trzeba kuć żelazo puki gorące. Trzeba by wydać ponad 40 mln ale wolę już dać tyle za Lucasa niż Mane).
3. zostaje jeszcze Anderson. Nie wiem o nim za wiele, więc nie będę się wypowiadał.

LP:
1. Koke - moje marzenie, ale wiem że się nie spełni. Koke pewnie w AM zostanie na lata, ale może gdyby odszedł do nas Simeone to zabierze z sobą Koke xD. Ale tak na poważnie na chwilę obecną szanse na niego są znikome. Kwota też spora zapewne coś koło 60 mln (lub więcej).
2. Insigne - w poprzednim sezonie trochę mu się przyglądałem i robił na mnie spore wrażenie, w tym nie oglądam za bardzo Serie A. Ale wydaje się być bardzo dobrym zawodnikiem.
» 5 stycznia 2016, 12:07 #16
Samurai: Taki z ciebie obserwator, a nie wiesz, ze Lucas w PSG się tylko cofnął w rozwoju?
Gra bardzo słabo i nic nie wnosi do drużyny, dlatego ma ławkę od dawna.
Koke- super piłkarz, ale zawodnika o takim profilu nie potrzebujemy narazie.
Potrzeba nam właśnie piłkarzy o profilu Andersona, Mane, Lucasa itp
» 5 stycznia 2016, 12:13 #15
Ave88: Jeśli Mane gwiazdorzy w southampton to jak będzie tutaj:)? Im wiecej znanych klubów bedzie go chcialo tym wieksza sodówa mu walnie do głowy bynajmniej takie jest moje zdanie. Druga sprawa czy Van Żal potrafilby go okiełznac? Nie radzi sobie z Depayem itp więc wątpie:)
» 5 stycznia 2016, 12:30 #14
JuveUnited: W tym sezonie Insigne gra jeszcze lepiej ale raczej nie do wyciagniecia .
Ja bym na miejscu United dal 25 mln za Mertensa bo gosc jest niesamowity , jak wyjdzie mu mecz to robi co chce z obroncami. Taki klon Insigne jesli chodzi o gre ale moglby odejsc przy dobrej ofercie
» 5 stycznia 2016, 12:31 #13
JackHarper: Samurai dedukcja u ciebie kuleje? Napisałem przecież wyraźnie, że w PSG się marnuje. Zagrał kilka średnich spotkań i od razu trafił w niełaskę. Ale to zawodnik, który ma wielki potencjał. Świetnie porusza się po boisku, dysponuje dobrym podaniem, potrafi huknąć bramę. No co z tego, że gra słabiej? Oto w tym chodzi aby kupić kogoś i przy okazji nie przepłacić a Lucas jest bardzo młody i będą z niego ludzie.
Co do Koke też się nie zgodzę, ok to nie jest typowy skrzydłowy. Ale ma genialnie ułożoną stopę, jego stałe fragmenty są świetne. Dysponuje bardzo dobrym przeglądem pola, może grać na różnych pozycjach. Jak dla mnie piłkarz świetny, zwłaszcza, że po Mane nie spodziewam się tego iż potrafiłby on rozegrać jakąś akcję z klepki np z Martialem.
Co do Insigne to bardzo bym chciał tego zawodnika, razem z Bellarabim. Obaj stosunkowo nie drodzy ale fakt, wyciągnąć obu może być problem z uwagi na to, że MU jest obecnie słabe a vG nie jest gwarantem sukcesów.
» 5 stycznia 2016, 16:26 #12
duncanedwards: niewiem do konca czy madre kupowanie jest saido mane za 60mln czy tego felipe andersona za tyle hajsu.nasze transfery powinny byc bardziej przemyslane.chyba ze to naprawde sa dobzi gracze w tym sezonie np statysyk mega nie maja.
» 5 stycznia 2016, 11:43 #11
DevilFan: Tam w Shaktarze czeka na kupno Alex Teixeira ale po co skoro można przepłacić za Mane czy Andersona. Brawo Ed
» 5 stycznia 2016, 11:37 #10
carlit: Nie mam przekonania do transferu Sadio Mane (gdyby miał przejść do MU). Nie potrzeba nam kolejnego piłkarza kóry co prawda może ma talent ale zamiast grać w piłkę to będzie "gwiazdorzył". Wydaje się Anderson jest bardziej poukładanym zawodnikiem.
» 5 stycznia 2016, 10:18 #9
slaweknh: Sredniakow u nas dostatek.
» 5 stycznia 2016, 10:16 #8
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2016 10:12

a ze robimy sporo podejsc pod pilkarzy, coz wszedzie chca nas wydoic, nie ma sie co dziwic, ze badamy rozne opcje, ale wole ze szukaja pilkarzy takiego formatu, niz mrzonki nie do wyciagniecia
» 5 stycznia 2016, 10:11 #7
Wave: Potrzebujemy skrzydlowego na gwalt, potrzebujemy lepszych rezerwowych robiacych roznice pilnie,
no chyba ze Was zadawala to 5 miejsce i liga europy, albo wolicie 10 podejscie pod Neymara Lewandowskiego albo Mullera, ktorych i tak nie sciagniemy, ale to odsylam do fify :p
» 5 stycznia 2016, 10:09 #6
ermac: Oglądam mecze Southampton i śmieszą mnie te wypowiedzi, że tylko 3gole i nie na United blablabla. Grały u Nas takie tuzy jak Anderson, Clev, Gibson itd. więc Mane łapie się spokojnie do Naszej drużyny. Szybki z dobrym dryblingiem naprawdę daje sporo w Soton. Wiadomo, że potrzeba mu mentora kogoś kto go ułoży i pokaże miejsce w szeregu bo gość ma 23lata więc głupawka w głowie. Transfer jednak jak najbardziej na tak. Zobaczycie, że jakby Bayern go Nam zawinął to pod Guardiolą grałby bardzo dobrze.
» 5 stycznia 2016, 10:03 #5
Rakusz: Ponoć Van Gaal robi sto pięćdziesiąte podejście pod Marquinhosa
» 5 stycznia 2016, 09:11 #4
Samurai: Przecież już w letnik okienku się nim interesowalismy ponoć.
» 5 stycznia 2016, 09:06 #3
artix206: K19, widziałeś chociaż jeden mecz w wykonaniu Saido ?
» 5 stycznia 2016, 09:35 #2
Muuuuuuuuuuu: artix
właśnie oglądając Soton łatwo jest zauważyć jak chimerycznym zawodnikiem jest Mane. Przypomnij sobie Naniego z najlepszych sezonów, grał lepiej niż Mane i co z tego. Stawiam 10 pączków, że Mane nigdy nie stanie się gwiazdą EPL bo jest zbyt leniwy i już gwiazdorzy.
» 5 stycznia 2016, 09:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.