Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Southampton - Manchester United

» 21 września 2015, 10:18 - Autor: aruna12 - źródło: MEN/DevilPage.pl
Strata bramki w pierwszym kwadransie, odrobianie strat, nerwy do ostatnich minut spotkania i ostatecznie wyszarpane zwycięstwo - tak wyglądał mecz Manchesteru United z Southamptonem (3-2).
Oceny pomeczowe: Southampton - Manchester United
» Gdyby nie Anthony Martial, Manchesterowi United trudno byłoby przywieźć z St Mary's Stadium choćby jeden punkt
Poniżej prezentujemy oceny podopiecznych Louisa van Gaala za spotkanie ze Świętymi, wystawione przez Manchester Evening News oraz DevilPage.pl.

David de GeaDavid de Gea
Wracamy do starych, niekoniecznie dobrych, czasów, kiedy to bramkarz ratował United przed stratą punktów. Gdyby nie interwencje Hiszpana po strzale Fonte, a później po serii ciosów wyprowadzonych przez Southampton pod koniec spotkania, Czerwone Diabły mogły nawet przegrać ten mecz.
MEN: 9/10 DevilPage.pl: 9/10

Matteo DarmianMatteo Darmian
Został zmieniony przez Van Gaala już w przerwie i trzeba przyznać, że Włoch dał ku temu podstawy. W pierwszej połowie każda akcja przeprowadzana przez Świętych jego stroną pachniała zagrożeniem, do tego w ogóle nie brał udziału w akcjach ofensywnych.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 4/10

Chris SmallingChris Smalling
Miał duże trudności z upilnowaniem Pellè, który pierwszą bramkę strzelił dzięki temu, że mnóstwo miejsca zostawili mu Smalling wraz z Carrickiem i Blindem. W drugiej połowie grał nieco pewniej, ale... drugi gol Włocha również obciąża konto Anglika, który razem z McNairem, tylko obserwował wzbijającego się w powietrze napastnika Southamptonu.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 4,5/10

Daley BlindDaley Blind
Przed meczem, Ronald Koeman stwierdził, że Blind jest najsłabszym ogniwem w obronie United. Niestety Holender robił wszystko, by potwierdzić słowa trenera Świętych. Mané oraz Pellè notorycznie go ogrywali, a bramka na 2:3 padła po dośrodkowaniu z jego strony.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 3/10

Marcos RojoMarcos Rojo
W 12. minucie interweniował udanie, wybijając piłkę spod nóg Warda-Prowse'a, ale pierwszy gol padł pod wrzutce z jego strony i nierozważnie interweniował w polu karnym, co mogło skończyć się podyktowaniem "jedenastki". Za często wykopuje piłkę "na aferę". Brakuje mu rytmu meczowego.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 4,5/10

Morgan SchneiderlinMorgan Schneiderlin
Odpowiedzialnie podawał, nie notował strat, wygrywał większość pojedynków. Czyli robił wszystko to, czego oczekuje się od defensywnego pomocnika.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7/10

Michael CarrickMichael Carrick
Niepewny, stracił za dużo piłek, do tego pierwsza bramka częściowo obciąża jego konto.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5/10

Juan MataJuan Mata
Miał spory udział przy pierwszym golu i strzelił bramkę na 3-1. Gdyby nie te dwa wydarzenia, jego występ należałoby uznać za słaby. Mata potrafi grać lepiej i musi dawać zespołowi więcej.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 6/10

Wayne RooneyWayne Rooney
Takie mecze nie powinny przydarzać się nikomu, a zwłaszcza zawodnikowi o takiej renomie. Tak po prostu nie wolno grać. Zero kreatywności, zero strzałów, brak otwierających podań, a mówimy o piłkarzu, który grał na pozycji numer dziesięć. Można powiedzieć, że Czerwone Diabły wygrały ten mecz, pomimo obecności Rooneya w pierwszym składzie. Przez większość spotkania, de facto, nie uczestniczył w grze.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 1/10

Memphis DepayMemphis Depay
Podejmował próby dryblingu, ze zmiennym szczęściem. Kilka razy mógł zachować się lepiej, a piłka po jego strzale trafiła w słupek zamiast do bramki, ale wyszła z tego asysta przy golu Maty, więc nie można mieć o to wielkich pretensji.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 6,5/10

Anthony MartialAnthony Martial
Oto jest Napastnik. Właśnie tego oczekuje się od "dziewiątki", właśnie taki rodzaj zawodnika potrafi przesądzić o sukcesie. W meczu z Southampton właśnie tak było. W polu karnym rywala czuje się jak ryba w wodzie. To jemu i De Gei zawdzięczamy zwycięstwo.
MEN: 9/10 DevilPage.pl: 9/10

Zmiany:

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Prezentował się o niebo lepiej niż Darmian. Lepiej radził sobie w defensywie i włączał się do ataków (wszedł w 46. minucie za Darmiana).
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6/10

Bastian SchweinsteigerBastian Schweinsteiger
Niemiec wprowadził dużo jakości do środka pola United, inteligentnie rozprowadzał piłki i mądrze się ustawiał. To on rozpoczął akcję na 3-1 (wszedł w 60. minucie za Carricka).
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7,5/10

Paddy McNairPaddy McNair
Jego ofensywny rajd w końcówce meczu był efektowny, choć nieefektywny. Przy bramce na 2-3, wraz ze Smallingiem, był tylko biernym obserwatorem (wszedł w 69. minucie za Rojo).
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 4/10


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Ta wygrana jest dla Shawa
Następny news »
5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: S'ton

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


Klimaa: Gdy tylko Schweinsteiger będzie mógł grać cały mecz zapewne LVG będzie na niego stawiać bo widać jego ogromne doświadczenie które wykorzystuje na boisku i powoli zaczyna wygryzać Carricka ze składu.
» 21 września 2015, 23:13 #33
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2015 20:40

Widziałem nieraz jak Martial jest na idealnej pozycji sam na sam, ale Rooney tego nie widział. Wystarczyło zagrać jedno dobre prostopadłe podanie, Herrera by to zrobił pewnie. Martial był pare razy na świetnej pozycji do prostopadłej piłki, Rooney zero niestety.
» 21 września 2015, 20:38 #32
mantup89: Carrick jestem pewien, że dojdzie do dobrej formy, Rooney już za Fergiego nie grał z Realem, bo... bo co, bo za słaby ?
» 21 września 2015, 20:39 #31
Shadiiist: Mi się wydaje że Carras tak zagrał bo to nie była jego nominalna 'rola', on jest tym od czarnej roboty a w tym meczu prawdopodobnie miał dyrygować naszą grą.
» 21 września 2015, 20:46 #30
damian2987: Ale pojechaliście po Rooneyu..niestety taka prawda przykro patrzeć na niego, moze pomysł z ławka nie byłby zły.. A propos pozycji "10" wydaje mi sie, ze własnie tu jest nasz problem... Januzaj, Depay, Rooney, Mata, Herrera... Moze czas dać szanse Pereire...
» 21 września 2015, 19:15 #29
sliceum: De Gea dobrze bronił, ale z jego wykopów to może z 2 były celne.. Aż żal było patrzeć.. Jedno ujęcie było nawet jak załamuje ręce po kolejnym klopsie... Ale refleks, czucie bramki i wyskok to chłop ma..
» 21 września 2015, 17:36 #28
rownykrzys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2015 17:01

ja tylko mam nadzieję, że w MEN ocena 5, to najniższa ocena, bo jeśli nie, to piątka Ronney'a o to pięć razy za wysoko. Mam również nadzieję, że ta opierdolka od LvG w trakcie meczu będzie, jeśli nie reprymenda którą Roo weźmie sobie do serca, to początkiem jego końca.
» 21 września 2015, 17:00 #27
SzkiL: nie oszukujmy się, de gea jest niezastąpiony i nic tego nie zmieni :D
» 21 września 2015, 15:33 #26
Fenek: Nie wiem jak to jest możliwe, że dajecie Roo tak niską notę. Wydaje mi się, że Mata grał gorzej na max 4-5. Roo 5.
» 21 września 2015, 13:51 #25
lisu1: Mata załatwił nam 2 bramki... a Roo ? jak dla mnie juz dawno powinien zaczynać mecze United na ławce.
» 21 września 2015, 14:43 #24
Arioch: Zgadzam się. Rooney to nie problem, bo na grę United nie dało się wczoraj patrzyć w pierwszej połowie. Wg mnie również Mata wczoraj był najsłabszym zawodnikiem, miał po prostu trochę szczęścia w jednej sytuacji bo piłka spadła mu pod nogi, przez większość meczu nie był widoczny, a do tego często zbiegał do środka lub mówiąc wprost pelętał się po boisku, a w kilku sytuacjach akcja była wstrzymywana przez to, że nie było nikogo na prawej stronie, tam gdzie powinien być Mata i nie było do kogo zagrać. Rooney bez rewelacji, ale na prawdę słabo zagrał ze Swansea. W meczu z Southampton nie widziałem, żeby którykolwiek z graczy ofensywnych wiedział co ma na boisku robić oprócz Martiala, u którego było widać instynkt napastnika, ale także od czasu do czasu wyglądał na zagubionego. Gra jest bardzo szarpana, jest mało gry bez piłki - wszyscy stoją i czekają aż im spadnie pod nogi, nie kreują sytuacji dla napastników np. przez ściągnięcie na siebie któregoś z obrońców.
» 21 września 2015, 15:43 #23
Janek23: Do Arioch i dammanutd i Fenek: Moim zdaniem wszyscy macie rację bo jeśli chodzi o ofensywnych graczy to najgorzej zagrał Mata co wpłynęło też na Darmiana, zresztą ich współpraca wygląda źle od początku tyle że akurat Darmian wcześniej dobrze bronił. Pamiętajmy że bramkę strzeliliśmy z ewidentnego spalonego o którym jakoś cicho. Bo to właśnie Mata był na spalonym ale na szczęście sędzia liniowy oddał nam to co zabrał w meczu z Newcastle. Fartowny występ Maty jak i cała fartowna druga połowa w naszym wykonaniu, którą cudem wygraliśmy. Ale ocena 6 Maty z 1-ką Rooneya to żarty. żeby dostać taką notę to trzeba zagrać 15 minut i strzelić samobója powodując porażkę drużyny albo zagrać pierwsze 5 minut i wylecieć za czerwoną kartkę.
» 21 września 2015, 21:46 #22
czapens: średnio rozumiem hejt w kierunku Roo. Nie błyszczał jak w najlepszych momentach kariery, ale wczorajszą grą bardzo przypominał mi styl gry Carrick'a - spokojne podania, bez żadnej zbędnej szarpaniny. Dyktował tempo w środku pola i z przodu.
Obiektywna ocena 5/10
» 21 września 2015, 13:42 #21
aruna12: Dyktował tempo? W którym momencie? Z jego podań nie wynikało kompletnie nic, cały mecz grał na alibi. Porównanie do Carricka też jest niezbyt szczęśliwe, bo on nigdy nie grał na "10", tak jak Roo ze Świętymi. Od rozgrywającego wymaga się kreowania gry, a spójrz na nasze akcje bramkowe: na żadnej z nich Rooney nie postawił stempla. Nie mówiąc o tym, że podawał głównie do tyłu i spowalniał grę.
» 21 września 2015, 14:59 #20
Janek23: do aruna12: Mata to za to dyktował tempo
» 21 września 2015, 21:49 #19
aruna12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2015 22:00

@Janek23, a w którym miejscu napisałem, że Mata dyktował tempo? Oceniłem go na 6, tylko ze względu na to, że zdobył gola i pomógł wypracować kolejnego, ale napisałem też, iż w sumie zagrał słabo. Gdyby nie odrobina szczęścia, jego nota byłaby zbliżona do oceny Rooneya. Zresztą czy to, że Mata nie dyktował tempa usprawiedliwia Roo?
» 21 września 2015, 22:00 #18
Janek23: Sam sobie zaprzeczasz zagrał słabo ale daje notę 6 a Roo który wcale nie zagrał słabiej od Maty dajesz 1. Gdzie tu logika
» 21 września 2015, 22:07 #17
Janek23: A pierwszą bramkę strzeliliśmy ze spalonego na którym był Mata
» 21 września 2015, 22:10 #16
aruna12: Nie zaprzeczam samemu sobie. Zagrał słabo, ale mimo to miał udział przy dwóch bramkach, innymi słowy bez tego słabego Maty, byłoby 1-2. Natomiast Rooney nie miał żadnego wpływu na wynik. Spalony nie ma tu nic do rzeczy, gol został uznany, Mata przyczynił się do jego zdobycia.
» 21 września 2015, 23:23 #15
Janek23: Czyli wygraliśmy grając w 10-tke. Dobre:) w skrócie punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.
» 22 września 2015, 09:51 #14
Janek23: Zresztą ocena De Gei też jest zawyżona biorąc pod uwagę jego mierne wykopy. Owszem bronił bardzo dobrze ale na ocenę końcową wpływają jeszcze inne aspekty gry.
» 22 września 2015, 09:54 #13
filperos1000: Smalling rozegrał najsłabszy mecz od początku sezonu. Oprócz dwóch bramek przy których mógł się zachować zdecydowanie lepiej przypomnieć warto sytuację w której wybił piłkę pod nogi zawodnika Soton i mało co Pelle po tej akcji nie zdobył drugiego gola. Znowu bardzo słaby mecz Rooneya. On musi wziąć ciężar gry na siebie. Oprócz niego w ofensywnej formacji gra Martial i Depay, którzy musza czuć wsparcie ze strony kapitana i jakby nie było gwiazdy zespołu. To właśnie Rooney powinien być pod największą presją a nie Depay, który widać że stara się dawać z siebie wszystko, ale presja na nim ciążąca nie pozwala mu w pełni pokazać swoich umiejętności. Rooney grając dobrze i strzelając gole zdjął by trochę z i tak dużego ciężaru ciążącego na Holendrze. Wiadomo na plus Martial, De Gea, Schweini i mimo wszystko Mata. Niby nie ma go na boisku ale zawsze pojawia się w ważnym momencie.
» 21 września 2015, 13:13 #12
21Champions: Ma ktoś link do fragmentu w którym LvG zyebał roo?
Chętnie bym to zobaczył :)
» 21 września 2015, 12:35 #11
wmb035: Trener powinien teraz w dwóch meczach wykorzystać typowe "10", czyli Herrerę, Fellainiego lub Matę.

Ile może dać ofensywny pomocnik udowodnić może teraz Kagawa, którego pełno i zapitala przez cały mecz.
» 21 września 2015, 12:23 #10
Fenek: Taaa bo fella czy Mata to tacy kreatywni gracze jakich nam potrzeba...
» 21 września 2015, 13:51 #9
CeTe: Generalnie ja bym obciążył za pierwszą bramkę Rojo bo nie od dziś wiadomo że Ward-Praws ma ogromny talent do wrzucania piłek w pole karne, a szczególnie jeśli nie ma żadnego oporu ze strony przeciwnej drużyny. Rojo stał od wrzucającego chyba z 10m. Generalnie przespane pierwsze 20min a najlepszymi na boisku byli Depay z Martialem. Smuci mnie trochę to że słaba dyspozycja Roo nie pomaga w pracy Depayowi. Chłopak młody, który ledwo co przyszedł do BPL ma ogromnego pecha bo musi nękać się chyba z podwójnym,a czasem potrójnym kryciem, a dlaczego? Bo nikt oprócz niego i Martiala nie sprawia problemów. Roo musi się bardzo szybko ogarnąć dla dobra zespołu.

Na plus duet Bastian z Schneiderlinem bardzo ładnie to wygląda o końcówkę ciężko kogoś obwiniać bo taka szarża na bramkę z długimi podaniami gdzie Fonte i Pelle bardzo dobrze spisują się w powietrzu no ciężka sprawa. W końcówce zawiódł mnie jeszcze Roo z tym że po którymś rzucie rożnym Depay Roo i Martial ruszyli na kontratak przepięknie to wyglądało do momentu kiedy Roo podał do obrońcy możliwe że gdyby wykorzystaliby tą sytuacje strzelając 4 bramkę nikt już by nie musiał się denerwować w doliczonym czasie.
» 21 września 2015, 12:03 #8
brennt: Kurde, Darmian gra jak Gary Neville, a niestety dużo lepiej wyglądala gra z obrońcą typu valencia/rafael. gdyby rafael mial troche chlodniejsza glowe i nie dostawal glupich kartek....
» 21 września 2015, 11:23 #7
Janek23: Zgadzam się z wami w 100%
» 21 września 2015, 22:19 #6
aruna12: Może i masz trochę racji, ale kiedy Roo grał jako napastnik, miał problem z podjęciem decyzji o oddaniu strzału, a teraz z podaniem piłki do przodu. Tego nie tłumaczy żadna taktyka. Z perspektywy czasu widać, że wystawianie Rooneya na "szóstce" było uzasadnione, bo z przodu nie ma z niego pożytku. Tyle, że teraz raczej nie ma do tego powrotu, bo mamy lepsze "szóstki" i "ósemki" niż Wazza.
» 21 września 2015, 10:52 #5
Janek23: No wreszcie się z tobą zgadzam co do Rooneya Muuuuuuuuuuuu. Bardzo dobrze to napisałeś. Jedynym zawodnikiem który może go zastąpić to Mata ale z całym szacunkiem dla niego gra słabo. Ale patrząc na cały dotychczas sezon i tak gra lepiej od Roo. I tu mamy problem. Bo nawet jakby Mata grał za Rooneya to kto na prawą stronę. Przecież nie na maksa przewidywalny Valencia. Może Young który mógłby zamieniać się stronami z Depayem. W każdym bądź razie wolę Rooneya w jakiejkolwiek formie niż Fellainiego gdziekolwiek z przodu chyba, że na ostatnie 15 minut (no chyba że w takim meczu jak z PSV ale kto wiedział że Holendrzy będą chcieli nas pozabijać).Ale nota 1 Rooneya to wielka przesada przy słabo grającemu Macie, który dostał 6. Van Gaal ma teraz olbrzymi problem i sam jestem ciekaw jak z niego wyjdzie.
» 21 września 2015, 22:04 #4
jabu26: W końcu ktoś tak jak ja ocenił Roo za grę, a nie za całokształt.
Brawo!!
» 21 września 2015, 10:34 #3
wazza89: aruna, wystawiłbym identyczne oceny :) pełna zgoda
» 21 września 2015, 10:29 #2
aruna12: Cieszę się :)
» 21 września 2015, 10:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.