Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Szkot nie żałuje swoich twardych rządów na Old Trafford

» 4 września 2015, 18:00 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson przyznał, że jego rządy twardej ręki w Manchesterze United mogły kosztować klub kilka trofeów mistrzowskich. Szkot w ciągu swojej 27-letniej kariery w MU zdobył aż 13 pucharów Mistrza Anglii.
Szkot nie żałuje swoich twardych rządów na Old Trafford
» Dyscyplina ponad wszystko! - twierdzi Ferguson
- Ludzie dają managerom wiele okazji do trzaśnięcia batem, więc trzeba wybrać odpowiedni moment. Nie trzeba rozdawać kar na lewo i prawo, zanim drużyna zrozumie przekaz - pisze Ferguson w swojej nowej książce „Leading”, która wychodzi 22 września.

- Postawiłem dyscyplinę ponad wszystko i być może to kosztowało Manchester United wiele trofeów mistrzowskich. Jeżeli miałbym jednak robić to od nowa, zrobiłbym to dokładnie w ten sam sposób, ponieważ dyscyplina zawsze musi być na pierwszym miejscu - pisze Szkocki menadżer.


TAGI


« Poprzedni news
Southgate: Wilson to łowca bramek
Następny news »
Hugo Lloris mógł latem opuścić Tottenham

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


MU1212: SAF to trener z krwi i kości żadna panienka tu z nim nie wytrzyma
» 5 września 2015, 12:12 #27
Klimaa: To co osiągnął SAF jest nie do powtórzenia.. Brakuje nam jego rządów bo były jedyne w swoim rodzaju i dzięki temu osiągnął wszystko co możliwe.
» 5 września 2015, 10:00 #26
piter100000: cały czas jak patrzę na sir Alexa to jest mi jakoś dziwnie, że nie ma go na ławce trenerskiej. był sir Matt Busby, a 20 lat po nim sir Alex. obyśmy znowu nie czekali tak długo
» 5 września 2015, 07:35 #25
Grzes010182: Roya KeAna pamietam doskonale I jego sytuacje. Przede wszystkim krytykowal rio ferdinanda. Ze gwiazdorzy I ze zarabia zbyt wiele. Co do reszty obrony to nie wiem. Ferdinand przyszedl wtedy z leeds chyba za 35 mln
» 5 września 2015, 04:59 #24
Wave: czego on ma zalowac jak to menadzer sie nam trafil na 100 lat
a my wszyscy tesknimy
» 5 września 2015, 03:31 #23
5FredTheRed5: ostatni wśród rządzących i żywych, który robił prawdziwy futbol i zarabiał na nim pieniądze zamiast wydawać "prawdziwe" pieniądze, żeby "robić" futbol
» 4 września 2015, 23:54 #22
HarryPOD: Po prostu, człowiek legenda.
» 4 września 2015, 20:43 #21
skay21: Dlatego nie zgadzam się z powiedzeniem , że nie ma ludzi niezastąpionych.Są tacy ludzie, których nie można wymienić na kogoś innego.Każdy z nas jest wyjątkowy, niepowtarzalny i nikt NIGDY nie zastąpi Sir Alexa!!
» 4 września 2015, 19:08 #20
DiaBelek580: To był odpowiedni człowiek na swoim miejscu i tyle w temacie.Nikt już go nie zastąpi (niestety nie ma już takich ludzi).
» 4 września 2015, 18:49 #19
rownykrzys: Sir Alex Ferguson wprowadził dyscyplinę, a LVG totalny autorytaryzm.
» 4 września 2015, 18:38 #18
wyspiarski: Trzeba dodać, że wszyscy nas szanowali i się bali a dziś stajemy się pośmiewiskiem DiMaria, Valdes transfer DDG i jeszcze wiele. van gaal to przeciętny menadżer najsłabszy w histori United nigdzie nie zagrzał miejsca.


P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 4 września 2015, 18:43 #17
LouiVanGaal: jak go pogonisz? ciagle tego nie rozumiem!
pojdziesz na OT i zaczniesz na niego machac kijem ?
» 4 września 2015, 18:59 #16
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2015 19:12

Ajax:
Swoją szkoleniową przygodę rozpoczynał od wszystkich szczebli trenerskiego wtajemniczenia w Ajaksie Amsterdam – przez kilka lat prowadził drużynę młodzieży, a później był asystentem pierwszego trenera Leo Beenhakkera.

W 1991 roku po odejściu Beenhakkera do Realu Madryt został jego następcą. Sześć lat pracy młodego szkoleniowca uważane jest za jeden z najlepszych okresów w historii klubu.
Barca:
W 1997 roku przyjął propozycję z FC Barcelony. Wprawdzie już na początku pracy w stolicy Katalonii zdołał wywalczyć dwa najważniejsze krajowe trofea,
Bayern:
1 lipca 2009 roku objął stanowisko szkoleniowca Bayernu Monachium. Jednak już w grudniu Holender był bliski zwolnienia – klub zawodził w rozgrywkach ligowych, a trener publicznie podważał decyzje szefa rady nadzorczej Bayernu Karla-Heinza Rummenigge[1]. Przełomem było zwycięstwo 4:1 z Juventusem w fazie grupowej Ligi Mistrzów. W przerwie zimowej Van Gaal odsunął od zespołu kapryśnego napastnika Lukę Toniego, a szkielet drużyny zaczął budować wokół młodych i szerzej nieznanych graczy: Holgera Badstubera i Thomasa MĂźllera których wspomagają reprezentanci krajów Arjen Robben, Philipp Lahm, Daniel Van Buyten i Ivica Olić[2]. Komentatorzy podkreślają, że metoda pracy Van Gaala, oparta na skomplikowanych pomysłach taktycznych i dyscyplinie w grze, jest bardzo dobrze odbierana w Niemczech, gdzie zasada Ordnung muss sein określa kulturę piłkarską w tym kraju[2].

FC Bayern z trenerem Louisem van Gaalem wygrało dnia 9 maja 2010 z dużym wyprzedzeniem mistrzostwo w lidze niemieckiej i na zakończenie sezonu ma szanse na zdobycie Pucharu Niemiec oraz na zwycięstwo w Lidze Mistrzów, skąd wyeliminował już m.in. Manchester United (2:1 i 2:3) i Olympique Lyon (1:0 i 3:0). W finale tych ostatnich rozgrywek monachijczycy zmierzyli się z Interem Mediolan, prowadzonym przez dawnego asystenta Van Gaala, JosĂŠ Mourinho. Mecz zakończył się zwycięstwem włoskiej drużyny (2:0). 10 kwietnia 2011 roku został zwolniony z funkcji trenera Bayernu Monachium po słabych wynikach w lidze.
Holandia:
6 lipca 2012 roku został selekcjonerem reprezentacji Holandii. Awansował z nią na Mistrzostwa Świata w Brazylii, gdzie Holandia zajęła trzecie miejsce.
» 4 września 2015, 19:09 #15
LouiVanGaal: mistrzostwo Holandii 1994, 1995 i 1996, Puchar Holandii 1993, Superpuchar Holandii 1993, 1995 i 1996, Puchar UEFA 1992, Puchar Mistrzów 1995, Puchar Interkontynentalny 1995 oraz Superpuchar Europy 1996 z Ajaxem
mistrzostwo Hiszpanii 1998 i 1999, wicemistrzostwo Hiszpanii 2000 oraz Puchar Hiszpanii 1998 z Barceloną
mistrzostwo Holandii 2009, wicemistrzostwo Holandii 2006 i finał Pucharu Holandii 2007 z AZ Alkmaar
mistrzostwo Niemiec 2010, Puchar Niemiec 2010 i finał Pucharu Mistrzów 2010 Superpuchar Niemiec 2010 z Bayernem
brązowy medal Mistrzostw Świata 2014
» 4 września 2015, 19:13 #14
HarryPOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2015 20:48

To, że w jednym klubie komuś dobrze szło, nie znaczy wcale, że w kolejnym też mu będzie się wiodło. Póki co, bez zachwytu nad LvG.
» 4 września 2015, 20:47 #13
bobkos9: wyspiarski a o Moyesie to zapomniales?!
» 4 września 2015, 21:01 #12
Dubek: Pewnie według niego Moyes to był naturalny zastępca Fergusona :D Szkoda że totalnie bez jaj.
» 4 września 2015, 21:10 #11
pawlus: Za to van Gaal ma jaja ale jakoś na naszą grę się to nie przekłada.
» 5 września 2015, 08:23 #10
Martwica: Panowie wiemy że oczekiwania są bardzo duże co do LVG ale jak by nie patrzeć jest progres w porównaniu do poprzedniego sezonu, dajmy czas z tym hajtem rozliczmy go po sezonie drużyny to nie puzzle że się ułoży i wszystko gra, ja myślę że za dwa sezony będziemy mieli maszynkę do rozjeżdżania rywali Oby ;) Pozdrawiam prawdziwych kibiców ;)
» 5 września 2015, 18:26 #9
Grzes010182: Roznica jest taka ze sir Alex mial ten klub w sercu, i jak sam Rooney powiedzial, potrafil nakrzyczec ci w twarz stojac pare centymetrow od ciebie. Van Gaal straszy finansami i pozbyciem sie z klubu. To tak jak dyscyplina wojskowa i dysyplina w pracy. Roznica jest kolosalna. Manchester juz nigdy nie bedzie taki wielki jak za czasow Fergusona.
» 4 września 2015, 18:29 #8
Cantona778: aleś przykład podał, a słyszałeś jak się na stołówkę do Van Gala spóźnili i ich zjehhał jak bure psy? tu są podobni obydwoje zarówno SAF jak i Van Gall, pojazd po Van Galu mnie dziwi bo sam Ferguson powiedział że ma wspaniałą kulture pracy i jest świetnym fachowcem. A z innej beczki: Jak ktoś siał ferment w drużynie Fergusona to potrafił go wywalić na drugi dzień, tak się stało ze Stamem( jednym z 3 najlepszych obroncow srodkowych świata w tamtym czasie) Boss się wściekł bo Stam coś tam o poziomie drużyny mówił...i zadzwonił do niego, zapytał gdzie jest...czekaj jade tam!! i po 30 minutach Ferguson na stacji benzynowej powiedział mu że jutro odejdzie...i odszedł do Lazio....Kean, Van Nisterloy..
» 4 września 2015, 19:37 #7
Grzes010182: z tego co wiem to Staam wylecial za autobiografie bo napisal cos tam o zarzadzaniu klubem czego zreszta Ferguson zalowal i uzal to za jeden ze swoich najwiekszych bledow.
» 4 września 2015, 21:09 #6
Cantona778: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2015 21:38

a tak tak, to Kean poleciał za krytyke obrony, ale reszta w tym co napisałem się zgadza. To były najszybsze negocjacje na świecie bo trwały jeden dzień. Tak Fergi przyznał że to był bład, ale to co zrobił świadczy jak był impulsywny i ostry. On sam przyznał, że z wiekiem się zmienił i w ostatnich latach już nie było suszarek,ale bo i piłkarze się zmienili...

A Saha kiedyś powiedział tak, ( mniej wiecej) jako że strzeliłem dwie bramki w pierwszej połowie byłem zadowolony i byłem pewien że trener mnie pochwaili, a on mnie zrugał że nie wykorzystałem jeszcze dwóch szans!! taki był nasz kochany SAF!!
» 4 września 2015, 21:37 #5
Wave: Keano skretykowal polowe druzyny za brak zaangazowania publicznie
nie tylko obrone

Stama poscil do lazio, mial obawy z jakas kontuzja i przyznal potem ze obserwowal jego kariere i byl to jego ogromy blad
» 5 września 2015, 01:24 #4
mercury: Ja bym raczej stwierdzil, ze przez nia to rywale nie zdobywali tych pucharow, a naszym sie udawalo.
» 4 września 2015, 18:27 #3
KOMUCR7MP: Jest dyscyplina taka jaka trzymał Ferguson był szanowany i się go bali, no i jest dyscyplina taka jaką trzyma Van Gaal gdzie jak pokazuje przykład Bayernu piłkarze uciekali z klubu
» 4 września 2015, 18:12 #2
ManUtdFan94: A co za Sir Alexa nikt nie uciekł z klubu lub nie zostal dyscyplinarnie wyrzucony? LVG w podobny sposób rządzi tym klubem. Di Maria nie pasował do drużyny, nie miał za grosz ambicji to odszedł z klubu. Nikt nie uciekł z United podczas kadencji Holendra z Old Trafford poza tym Argentyńczykiem. De Gea to zupełnie inna bajka bo on nie chciał uciec od Nas przez LVG tylko bo chciał wrócić do swojego rodzinnego miasta.
Nie wiem co pisałeś kierując się tą wypowiedzią, ale kompletnien ie masz racji. LVG trzyma dobrą dyscyplinę w zespole i nie stawia żadnego piłkarza wyżej niż klub, co było fundamentalną zasadą sir Alexa, pozdrawiam.
» 4 września 2015, 18:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.