Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Jonny Evans piłkarzem West Bromwich Albion

» 29 sierpnia 2015, 21:58 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
Po wypożyczeniu Tylera Blacketta do Celticu, Manchester United wykorzystał swoją oficjalną stronę internetową, by poinformować, iż Jonny Evans został piłkarzem West Bromwich Albion.
Oficjalnie: Jonny Evans piłkarzem West Bromwich Albion
» Jonny Evans zakończył swoją przygodę z Manchesterem United
Wychowanek Czerwonych Diabłów zaliczył 179 występów w podstawowym składzie, natomiast 19-krotnie pojawiał się na boisku z ławki rezerwowych.

- To dla mnie nowe wyzwanie i nie mogę się go doczekać. Znam już kilku kolegów z nowego zespołu, miałem okazję z nimi porozmawiać. Wszyscy oni bardzo polecali mi przeprowadzkę do West Bromwich - powiedział Evans.

- To wspaniały transfer, który wniesie do naszego zespołu sporo doświadczenia. Oglądałem jego występy od pewnego czasu i jestem zachwycony, że stał się częścią naszego klubu - dodał menadżer WBA, Tony Pulis.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Tyler Blackett wypożyczony do Celticu
Następny news »
Van Gaal: Darmian spełnił moje oczekiwania

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


uzil25: Nie był wystarczająco dobrym zawodnikiem na MU albo nie umiał takiego poziomu utrzymać przez dłuższy czas by grać w pierwszej 11 (w sezonie 2012/13 był świetny przy gdy grał za kontuzjowanych Vidica, Jonesa czy Rio). Mimo wszystko dobrze go zapamiętam, chłopak zostawiał zdrowie na boisku, powodzenia!
» 30 sierpnia 2015, 16:32 #76
bobkos9: bedzie jak z Pogba.
» 30 sierpnia 2015, 15:49 #75
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 14:30

Skoro wyrzucamy starych wychowanków, trzeba ogrywać młodych (wyspiarzy), zatracamy tożsamość. Ostatnie mecze - 3 Anglików plus 1 wychowanek (Belg). Powoli City zaczyna nam się robić, nie uśmiecha mi się opcja, żebyśmy w jakimś meczu wyszli tylko z 1 Rooneyem. To już nie będzie angielski klub :/
» 30 sierpnia 2015, 14:29 #74
szymkov: Kolejny wychowanek opuszcza United. Niebawem będziemy mieli w zespole samych najemników...
» 30 sierpnia 2015, 13:53 #73
michama: Panie Van Gaal dziadzie jeden jak ma Panie nie lubię. Duszę Pan tego klubu zabił wszystkich wychowanków wywalił. Wydał Pan tyle milionów i co jeszcze jakby klub grał jak Barcelona, a klub gra tak że się tego oglądać nie da.
» 30 sierpnia 2015, 11:47 #72
RuudVN: Barcelona 2 mecze po 1-0 bardzo wymęczone
ależ ty śmieszek jesteś
» 30 sierpnia 2015, 13:37 #71
Hektor2001: No to w tym sezonie potrójna korona ;) Powodzenia Johnny!
» 30 sierpnia 2015, 11:06 #70
reddev7: mina w stylu "kur*a, co ja tu robię?" :)
» 30 sierpnia 2015, 11:00 #69
EnJoy: Można powiedzieć ze w końcu zrobił coś dobrego dla klubu
» 30 sierpnia 2015, 10:15 #68
winers: Bardzo szkoda. Wychowanek i był znakomitym środkowym. Szkoda. No cóż, trudno. Dziękuję i powodzenia. Ale, naprawdę, żal.
» 30 sierpnia 2015, 10:06 #67
Chicharito2000: Będe za nim tensknił.
» 30 sierpnia 2015, 09:38 #66
RioGrande: Banami powinno być również karane zamieszczanie postów przez osoby, które nie znają języka polskiego.
» 30 sierpnia 2015, 09:46 #65
Chicharito2000: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 30 sierpnia 2015, 09:37 #64
jerzy666: O nie , najpierw Klewerlej potem Andreson teraz Dżoni. Największe gwiazdy odchodzą z klubu, się pytam kto następny ? Ja pamiętam jak Dżony z karata przyładował Drogbie w finale Ligi Mistrzów i na dodatek to nie on a Drogba dostał kartkę. Szkoda Dżonego , ostatnio każdy jego kontakt z piłką wywoływał u mnie dziwny niepokój.
» 30 sierpnia 2015, 09:20 #63
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 08:08

A może by ktoś napisał za ile go sprzedaliśmy ? Chyba nie za darmo ?
6 mln funtów ?
» 30 sierpnia 2015, 08:07 #62
jaco1212: Gdzieś czytałem na jakimś poście fb czy tweecie że za darmo niby o.O
» 30 sierpnia 2015, 08:59 #61
mrk: piszą o 8 mln funtów, czyli jakieś 11 mln euro
» 30 sierpnia 2015, 09:26 #60
dev13: Powodzenia w nowych barwach :)
» 30 sierpnia 2015, 07:27 #59
KOMUCR7MP: tak czytam te wszystkie komentarze i stwierdzam ze wygladaja jak by umarl i wszyscy jak na mowach pogrzebowych...
» 30 sierpnia 2015, 03:03 #58
szabo1878: patrzac na jego obecna forme, to nic dziwnego, ze odchodzi do klubu typu WBA.

mimo wszystko chlopak w sezonie 12/13 wymiatal i 2 lata temu nie odwazylbym sie na stwierdzenie, ze Evans bedzie za slaby na 1 sklad United. zapowiadal sie naprawde dobrze, ale w sporcie nie ma nic pewnego i Johny jest tego najlepszym przykladem.
» 30 sierpnia 2015, 02:32 #57
Klimaa: Zawsze jest żal gdy odchodzi tak doświadczony wychowanek ale to była najlepsza opcja dla klubu i samego zawodnika. Evans mimo wszystko zrobił wiele dla drużyny a co najważniejsze grał z sercem. Mam nadzieję że w WBA odżyje i wróci do dawnej dyspozycji.
» 30 sierpnia 2015, 01:01 #56
MatDevil11: Za Fergusona potrafił wymiatać jak profesor, szkoda, że obniżył loty
» 30 sierpnia 2015, 01:01 #55
PR1OR: szkoda, że nie został następcą po Vidi i Ferdinandzie... bo miał predyspozycję aby stać się kimś więcej w obronie gdy rozpoczynał swoją przygodę z pierwszym składem ale nieregularna forma trafiające się kontuzje, więc dobrze, że nie chciał grzać ławy i niech mu się powodzi w WBA
» 30 sierpnia 2015, 01:01 #54
Maxwell: Co nie zmienia faktu że WBA wzmacnia się przed ostrą walką o spadek z ligi x]]]
» 30 sierpnia 2015, 00:59 #53
Matejko: Rzygac sie chce czytajac niektore komenarze tutaj. Evans byl wychowankiem, prawdziwym diablem, a tu oczywiscie zero szacunku. Ale czego mozna sie spodziewac po bandzie nieudacznikow, ktora pisze to tylko dlatego, zeby sie dowartosciowac. On w przeciwienstwie do was cos osiagnal. Wy jedyne co osiagneliscie tymi komentarzami to poziom dna, chociaz wielu z was juz od dawna tam bylo. Zaden normalny kibic nie traktuje w taki sposob goscia, ktory spedzil w klubie cala kariere i zawsze zostawial serce na boisku. I owszem, popelnial bledy, ostatnio sporo i byl za slaby, zeby byc czescia Manchesteru United, ale szacunek i tak mu sie nalezy.
Ja liczylem na niego po odejsciu Vidy i Rio, ale nie podolal. Moze presja go zjadla, w koncu zastapienie takich pilkarzy to nie lada wyczyn. Tak czy siak zyczemu jak najlepiej, tak samo jak kazdemu pilkarzowi, ktory gral tu od dzieciaka. POWODZENIA JONNY!
» 30 sierpnia 2015, 00:41 #52
4uKrychu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 01:02

Według ich notowań z football managera Jonny Evans nie nadawał się do tego klubu. Kibicują United zbyt krótko by pamiętać jego wspaniały sezonu u boku Rio, gdy Vida był kontuzjowany. Oni nie rozumują, lecz mają odruchy, instynkty. Np. - jeden słaby występ = wyrzucamy gracza. Rooney się o tym przekonał, Carrick się o tym przekonał, również Evans się o tym przekonał, a co ciekawsze, przekonał się o tym Romero, zanim w ogóle zdążył zagrać :)
Dobra... krótko i na temat bez zbędnego przedłużania. 99% ludzi z devilpage to po prostu idioci. Pozostali albo wolą nie pisać bo poziom ich odrzuca, albo po prostu te osoby masakrują, podam siebie jako przykład. Szkoda tylko, że jest nas tak mało i przede wszystkim szkoda, że ktoś nierozumiejący romantyzmu tego klubu , śmie się zwać jego fanem.
Swoją drogą to przykre, że Evans nie dostanie nawet newsa na głównej, bo jest zapowiedź meczu.
» 30 sierpnia 2015, 00:57 #51
orion: Generalnie się z tobą zgadzam. Z tym, że moim zdaniem Romero jest za słaby na United. Ratuje go to, że przyszedł za darmo a United nie ma zbyt wielkiego pola manewru jeżeli chodzi o bramkarzy. Do klasy VDS bądz DDG brakuje mu sporo. Ps; żeby nie było trzymam za niego kciuki ;)
» 30 sierpnia 2015, 02:08 #50
Janek23: do 4uKrychu: Zgadzam się z tobą ale trochę nie rozumiem dlaczego czytasz 99% komentarzy idiotów :)
» 30 sierpnia 2015, 08:52 #49
RioGrande: @ 4uKrychu Słowa uznania za skromność. Jestem ciekaw na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że wszyscy poza tobą i grupką klakierów to idioci. Może na podstawie notowań z Life Managera? Evans czy Carrick znajdują (znajdowali) się w ogniu krytyki nie dlatego, że zagrali 2-3 słabe mecze, a 2-3 słabe sezony. Nie wiem w jakim świecie żyjesz i co dla ciebie znaczy "wspaniały sezon" ale tutaj jest dwudziesty pierwszy wiek i nikt nie trzyma w klubie cieciów tylko dlatego, że są produktami akademii. Evans nigdy nie był piłkarzem o umiejętnościach wystarczających na klub tej rangi, o czym najlepiej świadczy kierunek, który obrał(a nie jest to bynajmniej Barcelona, Madryt, czy Turyn) WBA to klub w sam raz na jego poziom. Od zawsze tak było. Za czasów Fergusona tacy ludzie jak on, Brown, czy O'Shea mogli znaleźć sobie miejsce w zespole, gdyż SAF miał umiejętność mentalnego przygotowania każdego piłkarza do gry na najwyższym poziomie. To był okres prawdziwego romantyzmu, ze szczyptą magii i elementami supernaturalnymi(jak choćby asysta Browna w finale LM) Niestety te czasy się skończyły.
P.S. jest całkiem długa lista zawodników, którzy spełniają TWOJE kryteria przydatności dla United, czyli po pierwsze: ogórek, po drugie: wychowanek, po trzecie: pozbyto się go bez żalu. Ale my idioci nie wyprzedzamy swej epoki i nie płakaliśmy gdy żegnano się z prawdziwymi diabłami pokroju ww. Browna, O'Shea, Chadwicka, Bardsleya, Simpsona, Welbecka i im podobnych.
» 30 sierpnia 2015, 09:32 #48
RioGrande: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 13:18

Dwie rzeczy wymagają klaryfikacji. Po pierwsze, uczepiłeś się sformułowania "cieć". Chcesz wchodzić w semantykę, oto jak ja rozumiem to słowo. Cieć to w moim przekonaniu przeciętny piłkarz o ograniczonym wachlarzu możliwości technicznych. W tym rozumieniu Evans cieciem był od kiedy pierwszy raz ujrzałem go na boisku. Po drugie, jedynym wspólnym mianownikiem piłkarzy, których wymieniłem na końcu postu było
a)byli wychowankami
b)indywidualne umiejętności mieli mocno dyskusyjne
c)oddano ich do dużo słabszych klubów bez żalu.
Nie porównywałem ich pod względem liczby rozegranych meczów, ani tego, czy "zaistnieli" w klubie (choć to termin bardzo nieostry). Na szczęście dla ciebie na egzaminie gimnazjalnym można się prześlizgnąć bez umiejętności czytania ze zrozumieniem.
Btw. odnalazłem twój wpis, w którym bez ogródek nazywasz Ronaldo "pipką z Portugalii, a drużyny, którym strzelał gole "ogórkami". Hipokryzja jednak nie ma granic.
» 30 sierpnia 2015, 13:12 #47
soldier: RioGrande Wymień jeden słaby sezon Carricka w tym klubie! Chociaż 1! Albo skończ pisać głupoty.
Chadwick, Bardsley, Simpson to piłkarze, którzy w ogóle nie zaistnieli w United. Jak można ich w ogóle porównywać do Browna, czy O'Shea?!
» 30 sierpnia 2015, 15:23 #46
RioGrande: Kolejny matoł nie potrafiący czytać. A co do Carricka, oczywiście, że miewał słabsze sezony. Nie bez powodu był wielokrotnie krytykowany. Ale przecież nie o nim ta dyskusja.
» 30 sierpnia 2015, 15:44 #45
soldier: W tym problem, że bez powodu, matole.
» 1 września 2015, 00:00 #44
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 00:34

3....
2...
1 ..
DZIEKUJE LOUI VAN GAAL !!
» 30 sierpnia 2015, 00:34 #43
Arci0: Sprzedajemy obrońców, bo na pewno przyjdzie jakiś nowy! 100%
» 30 sierpnia 2015, 00:21 #42
LouiVanGaal: po pierwsze sprzedajemy obronce ktory nie lapie sie na pierwszy sklad
po drugie wypozyczamy obronce ktory gra w rezerwach
po trzecie mamy 6 pilkarzy ktorzy moga grac jako srodkowa pomoc !
» 30 sierpnia 2015, 00:33 #41
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 00:05

W co oni się wpakowali... [*]

DZIĘKUJEMY! Dziękujemy, że ktoś go w końcu przygarnął.
» 30 sierpnia 2015, 00:03 #40
kilgor: Widzę, że szacunek to wartość dla ciebie obca. Nie powinieneś się nazywać kibicem, a co dopiero kibicem Czerwonych Diabłów
» 30 sierpnia 2015, 00:55 #39
N17: Ależ ja go szanuję. A szczególnie jego decyzję o odejściu. Nie oszukujmy się: Evans, Gibson, Cleverley itd. nie powinni nawet debiutować w nas. Nie każdemu jest dane grać u nas. Manchester to nie przytułek.
» 30 sierpnia 2015, 01:02 #38
martin43: Evans był twardym zawodnikiem,ale lepiej dla niego grać w drużynie Drozdów niż siedzieć w głębokiej rezerwie na Old Trafford,powodzenia.
» 30 sierpnia 2015, 00:02 #37
Siklen: Niestety ale nie każdy piłkarz może grać dla United.
» 29 sierpnia 2015, 23:58 #36
wilku1999: powodenia
» 29 sierpnia 2015, 23:46 #35
Taurus: Szkoda, był diabełkiem, może nie prezentował stabilnej formy.. ale potencjał miał, był nawet porównywany czasem do Vidicia lub Rio, teraz.. no nic, kariera idzie trochę w dół, a szkoda jego potencjału :(
» 29 sierpnia 2015, 23:45 #34
LouiVanGaal: cale zycie mial potencial i tylko to
lecz gra w pilke to nie potencjal tylko aktualna forma
» 30 sierpnia 2015, 00:35 #33
T7MU: Nothing more to say on this beautiful day with that news:

media.giphy.com/media/oW81XPNt9J3zO/giphy.gif


GGMU !!
» 29 sierpnia 2015, 23:42 #32
kolor: Szkoda, potrafił wymiatać na obronie, ale głupie kontuzje.
» 29 sierpnia 2015, 23:39 #31
grandes: Szkoda to jednak wychowanek.
» 29 sierpnia 2015, 23:26 #30
simsonson: Dzięki za Wszystko, za te dobre występy, bywały takie, choć nie Wszyscy pamiętaja ... Powodzenia JONNY! :)
» 29 sierpnia 2015, 23:26 #29
kralo11: To oznacza jedno kupujemy obrońce Przypominam że zostało nam 5 SO Rojo Smalling Blind MCN Jones. Do czego zmierzam a do tego że Jones jest ze szkła już zostaje nam 4 obrońców z czego Paddy jest nie doświadczony a w przypadku rotacji składu która i tak będzie miała miejsce ponieważ w tym roku dochodzi nam LM będzie musiał grać dochodzi do tego nie pewny Rojo i wychodzi na to że mamy 2 obrońców którzy mogą grać na najwyższym poziomie w przypadku kontuzji Smallinga który jest obecnie królem naszej obrony nasz skład nie rywalizuje o nic wiec albo LvG kupi SO lub jest na tyle odważny że będzie liczył na to że kontuzje ominą nasza kadrę + Rojo i McN złapią formę co jest bardzo ryzykowne. A tak nawiasem mówiąc to Rojo jest generalnie LO McN PO Blind SPD/LO no i Jones który w kadrze narodowej gra na PO śmiesznie to wygląda ale naprawdę my na chwilę obecną mamy tylko Smallinga który jest w świetnej formie i czyści wszystko nie to że się czepiam Blinda ale nie wiadomo jak on się będzie spisywał z drużynami z topu BPL i LM. Moja rada kupić SO !
» 29 sierpnia 2015, 23:15 #28
mcis: Rojo jest generalnie SO, tylko w rep gra po boku.
» 29 sierpnia 2015, 23:20 #27
Sheep: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2015 23:30

bladx
» 29 sierpnia 2015, 23:30 #26
ManchesterUtd: Transfer sezonu
» 29 sierpnia 2015, 23:01 #25
NexaT: Szkoda, że jego kariera potoczyła się w tą stronę.
W sezonie, w którym zastępował Vidicia był prawdziwym filarem. Później jednak coś się stało, masa kiksów które obrońcy w tym klubie nie powinny się zdarzać.

Życzę mu powodzenia, bo jeszcze dużo lat grania przed nim.
» 29 sierpnia 2015, 22:59 #24
oskar95: Powiem jedno szkoda mnie Evansa bardzo go lubiłem
» 29 sierpnia 2015, 22:37 #23
wegiel13: szkoda Ciebie czy Evansa?? :P
» 30 sierpnia 2015, 00:10 #22
Czolg97: Wszyscy narzekali, że już dawno powinniśmy się pozbyć kilku piłkarzy a jak to robimy to i tak jest niedobrze. Coś jak z Rooneyem na 9 - przez cały sezon źle że gra z tyłu a jak grał na początku w tym sezonie na 9 to też źle. Zdecydujcie się - ja nie będę za nim płakał.
» 29 sierpnia 2015, 22:36 #21
Stringer: Evans odszedł, ciekawe kto teraz zostanie największym kozłem ofiarnym.
» 29 sierpnia 2015, 22:27 #20
DevilFan: Jones
» 29 sierpnia 2015, 22:34 #19
kralo11: Wszyscy poza Smallingiem jeśli chodzi o SO :) no i LvG
» 29 sierpnia 2015, 23:17 #18
Matejko: Ja stawiam na Blinda. Narzekaja na niego juz teraz, gdzie nie stracilismy gola, a co dopiero bedzie pozniej...
» 30 sierpnia 2015, 00:43 #17
Pady: Wszystko okej Evans w WBA, Blackett wypożyczony idealnie ale co wrazie kontuzji ? Nie ściągnęliśmy nikogo do obrony... Podobnie jak w ataku brak nam skrzydla prawego, wrzucamy Mate który jest idealna 10.
Pozbyliśmy sie 2 dwóch dobrych napastników borykających sie z kontuzjami, Falcao rozumiem plus RVP okej to teraz kogos kupimy nie, bierzemy Hernandeza ktory potyka sie przy karnym i przestrzela do pustej bramki, to juz lepiej wychowanka Wilsona. Najpierw mieliśmy przepych w ataku, teraz mamy w pomocy, niech tylko pffuuuuu Smalling dostanie kontuzje to jesteśmy w du...
» 29 sierpnia 2015, 22:25 #16
Adrian0007: Jeszcze niedawno każdy chciał aby Hernandez grał a Rooney siedział. Teraz jeden zły mecz Hernandeza i już wszyscy wywalają go a Rooneya wychwalają bo w końcu strzela.
» 29 sierpnia 2015, 22:37 #15
4lkor: Smalling, Jones, Rojo, McNair, Blind - to są zawodnicy, którzy mogą z grać na środku obrony. Dla Evansa po prostu nie ma miejsca.
» 29 sierpnia 2015, 22:39 #14
Olo: Jak to jeden zły mecz Hernandeza, ten koleś od 2011 nie może formy złapać. Ochłap i tyle, należy wymienić na "nowszy model".
» 29 sierpnia 2015, 23:11 #13
LouiVanGaal: 4lkor
jeszcze Carrick i...
w wyjatkowej sytuacji Fellaini
» 30 sierpnia 2015, 00:38 #12
Adrian0007: Widziałeś jego mecze w Realu ? chyba nie za bardzo .
» 30 sierpnia 2015, 17:32 #11
RedDevils4life: Pulis i Pardew to moi tacy ulubieńcy z BPL. Zrób z niego użytek Tony! Na pewno będzie mu łatwiej chociażby przez samą obecność Fletchera.
» 29 sierpnia 2015, 22:20 #10
UrbannLegend: Zachowam o Jonnym pozytywne wspomnienie, szkoda, że nigdy nie osiągnął "wyższego biegu". Mam nadzieję, że znajdzie w WBA swoje miejsce, u boku Fletcha zresztą. :D
» 29 sierpnia 2015, 22:19 #9
Fenek: Trzeba mu podziękować i oddać szacunek za wiele lat spędzonych w MU. Owszem bywało różnie ale Evans zawsze się starał. Szkoda ostatniego sezonu gdzie wyraźnie obniżył loty. Za pewne u SAF'a dostał by swoje szanse w tym sezonie LvG postanowił inaczej. Osobiście popieram tą decyzję ale przy okazji nasuwa się pytanie co dalej. Smalling i Blind obecnie grają świetnie ale co będzie gdy ktoś z nich będzie musiał pauzować? Rojo nie jest moim ulubieńcem i już nim raczej nie zostanie a jego gra bardziej mnie irytuje niż cieszy, Jones wiadomo, że po 2-3 meczach będzie 2-3 tygodnie leczył urazy. McNair to chyba jeszcze nie ta liga. Cały czas liczę po cichu, że MU dogada się z Torino. Glik moim zdaniem bardzo by nam się przydał. Na zdrowie nie narzeka, w obronie skuteczny, dobrze gra głową, tani a na dodatek gdyby miał np. usiąść na ławę na 2-3 mecze to raczej by nie płakał, a gdyby np. Ramos usiadł na ławę to pewnie byłby koniec świata. Jak dla mnie transfer obowiązkowy to na chwilę obecną Glik!
» 29 sierpnia 2015, 22:19 #8
artix206: Najlepszy transfer United tego lata ? Evans do WBA 😂😂
» 29 sierpnia 2015, 22:14 #7
Byku97: Zostało mi tylko życzyć mu powodzenia w nowym klubie :D
» 29 sierpnia 2015, 22:12 #6
szymon2507: Powodzenia w nowym klubie!
» 29 sierpnia 2015, 22:12 #5
Dryblas: Dzięki Johny, głównie za sezon 11/12. Powodzenia!
» 29 sierpnia 2015, 22:11 #4
DolphZiggler: Jesteśmy ich dłużnikami
» 29 sierpnia 2015, 22:10 #3
Ariacchi: Co miałem o nim napisać, napisałem w poprzednim poscie. Powodzenia Johny!
» 29 sierpnia 2015, 22:02 #2
Insanity: Fakt faktem, myślę, że jak Johnny'emu pozwolą być "Evansem" w obronie to będzie się jakoś tam sprawował. Zmiany taktyk i wymaganie zupełnie nowych (w porównaniu do SAFa) obowiązków od obrońców o których wcześniej raczej nie myśleli pogrążyła ich. Z jednej strony dobrze z drugiej źle...

Wciąz wszystkiego najlepszego panu Evansowi w nowym zespole.
» 29 sierpnia 2015, 22:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.