Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

5 wniosków po meczu: Club Brugge

» 19 sierpnia 2015, 12:12 - Autor: Biafra - źródło: redrants.com/DevilPage.pl
Manchester United jest już jedną nogą w fazie grupowej Ligi Mistrzów, gdyż trudno sobie wyobrazić, aby Club Brugge w rewanżowym spotkaniu zdołał odrobić starty z pierwszego meczu. Spójrzmy, czego dowiedzieliśmy się po wtorkowym pojedynku na Old Trafford, gdyż dzisiaj będzie trochę o bestiach, potworach i innych fantastycznych dziwach.
5 wniosków po meczu: Club Brugge
» Chris Smalling był we wtorek prawdziwą bestią
1. Chris Smalling włączył "tryb bestii".
Rio Ferdinand w pomeczowym studio przyznał, iż angielski zawodnik jest obecnie najbardziej fizycznie oraz agresywnie grającym obrońcą Manchesteru United. Były gracz United stwierdził także, że Smalling ewidentnie włączył "tryb bestii" i trudno się z nim nie zgodzić.

Chris od początku sezonu, prezentuje bardzo wysoką formę, zbierając pochwały po każdym z dotychczasowych trzech spotkań. Podczas pojedynku z Club Brugge, Smalling dzielił i rządził w defensywie gospodarzy, nie pozwalając gościom na przeprowadzenie ani jednej groźnej akcji.

Mając w pamięci pechowy występ przeciwko Manchesterowi City z ubiegłego sezonu, zdaje się, że Anglik wyciągnął wnioski i dobrze odrobił lekcje. Po tamtym zawodniku nie ma już bowiem śladu. Teraz mamy prawdziwego lidera defensywy - oby tylko udało mu się utrzymać formę jak najdłużej.

2. Pan M jako plan B.
Marouane Fellaini być może nigdy nie zostanie pokochany przez kibiców Manchesteru United. Wielu z nich nadal uważa Belga za intruza, który został sprowadzony do klubu tylko dlatego, iż ówczesnym trenerem był David Moyes i jest niegodny noszenia czerwonej koszulki.

Jednak obecnie, Fellaini wygląda na zupełnie innego piłkarza niż za czasów Moyesa. Wraz z przyjściem Bastiana Schweinsteigera, Morgana Schneiderlina oraz Memphisa Depaya, Belg nie będzie już raczej wychodził w podstawowym składzie, ale zostanie przemianowany na człowieka od zadań specjalnych.

Jak to ma wyglądać widzieliśmy kilka razy w poprzednim sezonie, ale najlepiej było to widoczne podczas meczu z Brugge. Belg jako plan B sprawdza się doskonale, zwłaszcza dzięki swoim warunkom fizycznym. Być może nie będzie on nigdy zawodnikiem klasy światowej i ulubieńcem kibiców, ale może robić ogromną różnicę, gdy będzie wchodził z ławki. Takiego "potwora" warto mieć w składzie.

3. Latający boczni obrońcy
Wszechobecna w ubiegłym sezonie krytyka stylu gry Manchesteru United, która zarzucała Van Gaalowi toporny futbol, nie brała pod uwagę jednego - chcąc grać szybko i efektownie, należy dobrze zaczynać akcje już od własnej bramki.

Antonio Valencia oraz Luke Shaw, chociaż z różnych powodów, rzadko mieli na tyle odwagi, aby zapędzić się mocno do przodu i wesprzeć kolegów pod bramką rywala, dodając nieco szerokości akcjom.

Jednak w tym sezonie, wiele uległo zmianie. Shaw jest zupełnie innym zawodnikiem, podczas gdy Matteo Darmian zaczyna wyrastać na jeden z najlepszych zakupów United ostatnich sezonów.

Solidni w defensywie, wyrywający się do gry z przodu i wspaniale czytający grę, obaj boczni obrońcy byli jednymi z głównych aktorów wtorkowego spektaklu pokazując, dlaczego Van Gaal uważa ich za kluczowych w swoim planie.

W drugiej połowie, Shaw podał niecelnie, ale szybko zatrzymał kontratak, minął trzech rywali i doskonale podał do Rooneya, który popisał się fenomenalnym odegraniem do Memphisa. Gdyby tylko Holender uderzył celnie, bylibyśmy świadkami cudownej bramki.

A już się baliśmy, iż taki futbol odszedł na zawsze.

4. Koszmarny Rooney powinien odpocząć.
Chociaż to marzenia ściętej głowy, gdyż Van Gaal nie odsunie swojego kapitana. A szkoda, gdyż chwila odpoczynku i zastanowienie się nad swoją grą, formą, kondycją oraz postawą, dobrze zrobiłby angielskiemu zawodnikowi.

Rooney nadal nie odnalazł się na swojej nominalnej pozycji. Poza jednym wspaniałym odegraniem i kilkoma próbami, zaliczył mnóstwo koszmarnych akcji, jak chociażby ta, gdy przy kontrataku, za mocno wypuścił sobie piłkę do linii końcowej. Od napastnika tej klasy, od kapitana i piłkarza zarabiającego tyle na tydzień, zawsze oczekiwać się będzie znacznie więcej.

Obecnie Roo ma na koncie dziewięć spotkań we wszystkich rozgrywkach bez strzelonej bramki. Jest to marny wynik, lecz miejmy nadzieję, że w końcu się przebudzi. Niemniej, szukanie innego napastnika nie powinno trwać w nieskończoność.

5. Krótko i na temat: Boski Memphis.
W dwóch pierwszych meczach, Depay wyglądał przyzwoicie. Ustawiony na innej pozycji niż zwykle przeciwko Tottenhamowi, obwiniany za podejmowanie złych decyzji przeciwko Villi, Holender wciąż czekał na moment, aby udowodnić, dlaczego United mieli rację płacąc za niego 25 milionów funtów.

Przeciwko Brugge ten moment nadszedł. Numer 7 wyglądał na zupełnie innego zawodnika, był pewny siebie, robił z rywalami co chciał, a nawet bez piłki był zagrożeniem dla belgijskiej drużyny. Pokazał przebojowość, której na Old Trafford nie widziano od momentu odejścia pewnego Portugalczyka.

Pierwsza bramka Memphisa, była po prostu ładna. Drugi gol, był pokazem jego pewności siebie. Jeśli tylko Holender utrzyma formę z tego spotkania, gdzie powinien schodzić z murawy z hattrickiem, niemożliwym będzie go zatrzymać - zarówno w Premier League, jak i Lidze Mistrzów.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: Manchester United - Club Brugge
Następny news »
Diabelskie tweety #3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Roszko: Nie zgodzę się z autorem tekstu, że "pierwsza bramka była po prostu ładna". Co by się za wcześnie nie podniecać i nie nazywać go "drugim Ronaldo", to dawno nie widziałem takiego luzu i ośmieszenia obrony rywali. Przerzucając piłkę na jednym z nich i będąc atakowanym przez kilku innych, Depay zdołał pokonać bramkarza pewnym, precyzyjnym strzałem. Takie bramki ostatnio nie padały u nas. Oby tak dalej i w końcu będziemy mogli odpuścić niedoszłe transfery Bale'a czy Perdo...
» 21 sierpnia 2015, 09:57 #49
Byku97: Chris z taką grą może naprawdę się podobać potrzeba nam takiego obrońcy, który wie jak wykorzystać swe atuty. W tym sezonie będzie murem nie do przejścia dla sporej ilości drużyn :)
» 20 sierpnia 2015, 00:43 #48
Klimaa: Smalling wchodzi w taki wiek że powinien pokazywać już pewien poziom i wydaje się że go osiągnął. Widać że jest pewny siebie a do tego jest silny i szybki - na dzień dzisiejszy numer 1 wśród środkowych obrońców i mam nadzieję że udźwignie ten ciężar i stanie się na lata ostoją naszej defensywy.
» 19 sierpnia 2015, 23:38 #47
CzerwonyJLB: rewanż to tylko formalność..
» 19 sierpnia 2015, 23:34 #46
jelonq1: chociaż w rewanżu co ma być formalnościa widziałbym Perreire za własnie Januzaja i Chicharito bądź Wilsona za Rooneya
» 19 sierpnia 2015, 16:11 #45
jelonq1: 6 wniosek niech Januzaj zostanie na śpo dobrze dogaduje się z Depayem, ma dobrą technike, dużo widzi, ale jakby poprawił strzały to może być z niego grajek światowej klasy
» 19 sierpnia 2015, 16:08 #44
jajecko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 16:27

Strzały i podanie
» 19 sierpnia 2015, 16:20 #43
MU1212: odpocząć Rooneyowi chyba żart najlepiej dać na rezerwę wtedy przemyśli zachowanie i wyciągnie wnioski
» 19 sierpnia 2015, 15:03 #42
karreem: Dzięki bramce Fellainiego Liga Mistrzów jest na wyciągnięcie ręki i tylko kataklizm może spowodować brak naszego awansu. Brugia niczym nas nie zaskoczyła widać było dużą różnicę poziomów między obydwoma zespołami.
» 19 sierpnia 2015, 15:00 #41
adamecki7: Rooney odpocząć ?? CO ja głupota przecież jest początek sezonu !! Z meczu na mecz jest coraz lepiej musi sie rozbujać poprostu
» 19 sierpnia 2015, 14:21 #40
Arvanis: Aż strach pomyśleć, co będzie grał w 38. kolejce ligi angielskiej!
» 19 sierpnia 2015, 15:11 #39
LouiVanGaal: raczej jest tak ze
2 mecze ligowe zawalil totalnie
1 mecz o kwalifikacje:
pierwsza polowe zawoalil totalnie
druga polowe gral lepiej bo to juz nie jest srodkowy napastnik tylko zawodnik na pozycje nr 10
» 19 sierpnia 2015, 15:17 #38
mycka86: 1. Nic dodać, nic ująć. Wyrasta nam prawdziwy lider defensywy.
2. Myślę, że Fella ma dużo więcej do zaoferowania, niż tylko bycie planem B. Świetnie odnajduje się w polu karnym i dobrze gra tyłem do bramki. Pokazał to w swoim ostatnim sezonie w Evertonie gdzie grał jako najbardziej wysunięty z 3 pomocników. Strzelił wówczas kilkanaście bramek i przez niektórych był wybierany do 11 sezonu.
3. Powód takiej zmiany jest prostu. Teraz mamy dużo silniejszy środek pola i obrońcy śmiało mogą się podłączać do akcji, bo wiedzą, że w razie straty zostaną zaasekurowani.
4. Z jednej strony powinien usiąść na ławce, ale z drugiej tylko regularna gra sprawi, że szybko odzyska formę.
5. Od początku pobytu u nas pokazuje dużą przebojowość i mocny charakter. Wczoraj po prostu wszystko mu wychodziło. Jestem pewien, że takich meczów będzie więcej w jego wykonaniu. Na razie jest za wcześniej żeby mówić o nim jako nowym CR7, ale potencjał ma ogromny. Ważne żeby go wykorzystał.
» 19 sierpnia 2015, 14:10 #37
Rion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 14:15

2.On jest za malo zwrotny i szybki. Wnosi do gru tylko swoj wzrost i agresywność,po mojemu to takiHerrera bije go na głowe.
» 19 sierpnia 2015, 14:15 #36
piter100000: co do Rooneya to najgorsze jest to, że to nie jest problem ostatnich 3 czy 9 meczy. to jest problem, który trwa już trzeci sezon
» 19 sierpnia 2015, 14:07 #35
NexaT: No chyba nie.
» 19 sierpnia 2015, 14:23 #34
piter100000: no chyba tak. sezon Moyesa, pierwszy sezon van Gaala i ten sezon. prosta matematyka. trzeci sezon Roo piaszczy tak, że zęby bolą
» 19 sierpnia 2015, 14:34 #33
LouiVanGaal: nexa
niestety to prawda
tez jestem jak na razie tego nie swiadomy ale tak to wyglada
osamotniony Wazza tylko w sezonie albo 8/9 albo 9/10 zaagral tak jak typowy Rooney dalsze sezony byl uzupelniany przez berbe chicha rvp
» 19 sierpnia 2015, 15:19 #32
GGMU18: moim zdaniem Rooni zaczął grać słabo, kiedy przyszedł do nas Van Persie
» 19 sierpnia 2015, 18:38 #31
NexaT: piter100000, szkoda tylko, że za Moyesa to właśnie Rooney z De Geą ciągnęli ten klub.
» 20 sierpnia 2015, 18:21 #30
ManUtdFun: Nie będę oryginalny i tak jak większość komentujących nie zgodzę się z punktem drugim. Fellaini intruz? Po poprzednim sezonie nie można tak powiedzieć. Nie zgodzę się, że wraz z przybyciem nowych nabytków Feelaini stracił miejsce w składzie. W lidze nie gra, bo jest zawieszony. Nie mógł wyjść w pierwszym skłądzie w LM bo nie jest w rytmie meczowym. Moim zdaniem Fela jak najbardziej może walczyć o wyjściową"11" , bo ma swoje atuty, a są drużyny w naszej kochanej PL gdzie taki Fella jest zbawieniem.

Jak najbardziej, Rooney powinien odpocząć, nie idzie mu. Tydzień bez gry mu zrobi tylko na dobre.

Chris profesor. Oby utrzymał formę do końca sezonu. To co wyprawia to jest majstersztyk i niech tak pozostanie.

Skrzydła bardzo ładnie grały, szczególnie Shaw. Może za mało obserwuje Darmiana ale to stwierdzenie, że wyrasta na jeden z najlepszych transferów ostatnich lat jest chyba trochę przesadzone. Gra dobrze, wywiązuje się ze swoich obowiązków. To dopiero jego początki i trzeba czekać jak będzie się sprawował w dalszej części sezonu.

Jak mi brakowało tych wtorkowych wieczorów....GGMU!
» 19 sierpnia 2015, 14:04 #29
Snakus: w piątym punkcie mowa oczywiście o Portugalczyku Nanim, tak? :v
» 19 sierpnia 2015, 13:29 #28
blackout: Chodzi o Bebe.
» 19 sierpnia 2015, 13:59 #27
PR1OR: do autora wpisu... co do podpunktu nr 2, nie wiem czy sam to pisaeś czy przetłumaczyłeś z jakiejś angielskiej strony lecz co to za brednie, że kibice traktują Fellaini za intruza, ja do dziś pamiętam gromkie brawa kibiców MU podczas jego debiutu i masę kibiców noszących afro na głowie na trybunach... tak według Ciebie wita się intruza. Miał słaby pierwszy sezon, ale wtedy cała drużyna grała i wyglądała słabo co nie pomogło w aklimatyzacji... w końcu Mata na początku też nie prezentował się rewelacyjnie a teraz wpasował się w drużynę.
Bardziej wydaje mi się, że Ty(autor) nie pałałeś bądź nie pałasz sympatią do tego piłkarza i to są Twoje własne odczucia co do jego osoby. Ale mam nadzieję, że jeszcze Afro nie raz będzie nas pozytywnie zaskakiwał i tym bardziej przekonywał tych kibiców co wieszali na nim już dawno psy.
» 19 sierpnia 2015, 13:25 #26
Biafra: Wpis jest w 90% tłumaczony, więc tym razem to nie są moje prywatne odczucia ;)
» 19 sierpnia 2015, 13:28 #25
PR1OR: spoko, skoro tłumaczone to wiele wyjaśnia ;>
» 19 sierpnia 2015, 15:38 #24
ess: dzisiejsze wnioski są trochę dziwne...
2.Naprawdę są ludzie, którzy nie polubili Fellainiego po zeszłym sezonie?
4.Rooney zagrał mecz średni, a nie koszmarny. To znaczy, że zagrał kilka razy lepiej, niż w poprzednich dwóch, więc akurat w tej chwili to jest dziwny pomysł...
5.Rozumiem ogólne podniecenie Depayem, ale przez 6(?) lat nie było u nikogo przejawów przebojowości?
Chociażby Nani, który jeden sezon zaliczył wspaniały, co chwila strzelając bramki a la Robben i cały czas dryblując obrońców.
» 19 sierpnia 2015, 13:22 #23
Prut3r: #2 to np ja nie polubiłem Fellainiego, nigdy nie będę jego fanem, bo gra z nim w składzie jest toporna i przewidywalna, jednak muszę przyznać, że momentami skuteczna więc jak ma wchodzić na końcówki i dobijać rywali w ten sposób to się nie obrażę jak zostanie ;P
#5 w pełni się zgadzam, Nani miał takie 2 sezony, że sam wygrywał mecze. Potrafił przejść sam całe boisko i strzelić bramkę, ośmieszał obronę rywali na szkrzydle jak chciał, a potem asystował, albo ładował bramy z 30m. W tym momencie Memphisowi jeszcze trochę brakuje do Naniego z lat 2010-2012, jak osiągnie ten poziom (mam nadzieję, że już niedługo do tego dojdzie) to będziemy mogli zacząć rozmawiać o porównaniach do CR7.
» 19 sierpnia 2015, 14:11 #22
DelPiero: Zdziwie was, ale nie uwazam fellainiego za intruza i jest jednym z moich ulubiencow, patrząc na poczynania naszych napastników, szczegolnie w ostatnich meczach, to wielki belg jest receptą na wszystko.
Dla mnie to Fellaini > Rooney :)
» 19 sierpnia 2015, 12:59 #21
OneFootballLove: chociaż wolałbym rooneya a nie felle na 10 to ciezko sie nie zgodzić, aczkolwiek może to być kwestia czasu
» 19 sierpnia 2015, 14:37 #20
Mako: a może by tak Fella na szpicY :D?
» 20 sierpnia 2015, 11:52 #19
qwe123qwe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 12:40

Pedro w Chelsea. Niedługo potwierdzenie transferu. Zawodnik dzis przejdzie testy medyczne.

Szkoda, bardzo liczyłem na ten transfer. Roo na szpicy, Mata na 10 i Memphis z Pedro na skrzydłach. Wyglądało by to całkiem nieźle. Jeszcze pożałujecie ze Pedro jednak nie przyszedł do United.


PS: Serce mi krwawi jak widzę Carricka w pierwszym składzie a Herrere na lawie.
» 19 sierpnia 2015, 12:39 #18
Muuuuuuuuuuu: Może pożałujemy, może nie. Rok temu też byś to pisał o ADM a jak się skończyło wszyscy wiemy. Young, Januzaj, Perreira czy nawet Valencia spokojnie mogą uzupełniać Matę i Memphisa na skrzydłach. Zwłaszcza, że boczni obrońcy w końcu zaczynają biegać do przodu a wówczas rola skrzydłowego trochę się zmienia.
» 19 sierpnia 2015, 12:41 #17
PDF: Czyżby zatem coś było na rzeczy z Mullerem? Skoro LVG zrezygnował z Perdo, bo takie chodzą słuchy ... być może TM zostanie sprowadzony?

Hehe, trudna sprawa ale gdyby się to udało to chyba nikt by nie płakał za Pedro :-)
» 19 sierpnia 2015, 13:03 #16
Magik1990MU: 1. A ja tam się cieszę. Jose "nam transfery nie są potrzebne" Mourinho zaczyna już panikować. Szczerze powiedziawszy to wolę Pedro w Londynie, aniżeli w Manchesterze (którymkolwiek); przynajmniej będzie śmiesznie ;p

2. a co ma Carrick do Herrery? To dwie różne pozycje.
» 19 sierpnia 2015, 13:06 #15
grafi: Ja wole Pedro za 30mln niż Mullera za 85mln. Jak dla mnie to wielka strata że go odpuszczamy.
» 19 sierpnia 2015, 13:15 #14
qwe123qwe: Nie ma nic do Carricka tylko moim zdaniem partnerem Schneiderlina powinien być Herrera. Nie przepadam za Carricka stylem gryy. Jest najbardziej drewnianym piłkarzem w United. Nie rozumiem fenomenu tego zawodnika. Patrzenie na jego grę nie sprawia mi żadnej przyjemności. Ale to moje zdanie.
» 19 sierpnia 2015, 13:16 #13
pequ89: Jak dla mnie super wiadomość. Mam tylko nadzieję że Pan TM nie trafi na OT zamiast niego. Chociaż z drugiej strony jeśli MU faktycznie było zainteresowane sprowadzeniem Pedro to jest to dla nas porażka. Tyle czasu sie mówiło tyle czasu negocjowało a Chelsea szast prast i zawodnik u nich. Dlaczego ludzie MU nie są tak skuteczni?
» 19 sierpnia 2015, 13:22 #12
qwe123qwe: Może Pedro się rozmyślił. Z Chelsea Fabregas go namówił, z drugiej strony może Pedro nie lubi van Gaala. Swoją droga nie dziwie mu się po tym jak traktuje zawodników, jego kolegów z reprezentacji.
» 19 sierpnia 2015, 13:42 #11
IMMM: Carrick drewnianym zawodnikiem... A idź pan... Carrick to zawodnik z największą klasa i elegancją, zawsze wie gdzie się ustawić, perfekcyjnie czyta grę, wypełnia luki w obronie, plus potrafi zagrać świetne piły tak jak ta do Depaya w ostatnim meczu.

Jeśli to cie nie przekonuje doradzam zobaczyć ile punktów United zdobyło w poprzednim sezonie z i bez Carricka. To nie przypadek.
» 19 sierpnia 2015, 14:30 #10
OneFootballLove: myślę ,żeasyta przy golu depaya jest odpowiedzią na twoje pytanie o jego fenomen
» 19 sierpnia 2015, 14:40 #9
qwe123qwe: Ja wiem ze Carrick to hybryda Xaviego i Iniesty :>
» 19 sierpnia 2015, 19:12 #8
Arvanis: "5. (...) niemożliwym będzie go zatrzymać - zarówno w Premier League, jak i Lidze Mistrzów." ...jak i Manchesterze United.

Kibice pewnego najżałośniejszego klubu świata już zacierają ręce na "nowego Ronaldo", gdy ten oryginalny odwiesi ich trykot do gabloty.



Ad. 4 - już się bałem, że jestem jedynym, który uważa, że Rooney'owi przydałoby się zasmakowanie ławki. Co prawda nie mamy za bardzo alternatywy (Chicharito nie jest wg mnie materiałem na podstawowego napastnika), ale może warto zagrać 6 pomocnikami (jak onegdaj pogrywała Barca), niż wystawiać za wszelką cenę Wazzę. Czy wspominałem już, że idealnym ruchem byłoby wyciągnięcie jakiegoś snajpera z PSG?
» 19 sierpnia 2015, 12:24 #7
Muuuuuuuuuuu: Coraz więcej jest takich jak ty. Co do Groszka to ja ciągle się upieram, że jest bardzo użyteczny. Zauważyłeś wczoraj jak obrońcy gubili się przy jego ciągłym zmienianiu pozycji. 2 razy świetnie przytrzymał piłkę w polu karnym, zarobił czerwko dzięki determinacji, miał bardzo dobrą wrzutkę.
To doskonały zmiennik dla Rooneya. I powinien grać wówczas jak Roo nie idzie lub jest kontuzjowany.
» 19 sierpnia 2015, 12:39 #6
Arvanis: To, że Hernandez jest świetny na wolniejszych i mniej zwrotnych obrońców wiem od dawna (kto pamięta jak 2 lata temu lekko gubił obrońców Bayernu?), ale co z tego, że potrafi się uwolnić z krycia, skoro nic z tym dalej nie umie zrobić? Nie chodzi przecież o to, żeby wypracowywać przeciwnikom po 3 czerwone kartki w każdym meczu.
» 19 sierpnia 2015, 13:37 #5
Yekini: Nie wiem czemu, ale nie zgodzę się z tym podejściem. W moim odczuciu w chwili obecnej przy formie El Capitano to Groszkowi należy się wiecej szans. Wczoraj mi się aż miło na sercu zrobiłem jak zobaczyłem przyjęcie Groszka przez kibiców. Chłopak co by nie mówić walczy, wychodzi na pozycje i do tego w moim odczuciu chyba się trochę cwaniactwa w Realu nauczył. Wymuszona czerwona kartka to przecież ewidentnie cwaniactwo Groszka. A młody obrońca dał się zaskoczyć.
Jeśli chodzi o Pedro to ja dziękuje za niego w United. O wiele bardziej wole TM, chociaż to Niemiec. Spokojnie może grać jako wysunięty a przy jego zwrotności i instynkcie strzeleckim z powodzeniem zagwarantuje nam 20 bramek w sezonie. A taki kwartet ofensywny Depay-Rooney-Mata i wysunięty Muller (chociaż wolałbym Lewandowskiego) rozklepuje każdą defensywę w PL i CL. I błagam nie piszcie żę stoperzy w Anglii go zniszczą bo chłopak już w niejednym sezonie CL bramek nastrzelał z lepszymi obrończami nie wspomne o mistrzostwach świata czy europy.
» 19 sierpnia 2015, 13:59 #4
Arvanis: Też bym wolał Muellera, jeden z najbardziej niedocenianych napastników świata, choć jak widać w Bayernie się go ceni... Na grube miliony. Jeśli nie Cavani/Ibra to TM jest moim trzecim wyborem.
» 19 sierpnia 2015, 14:42 #3
braku: Fellaini to zajebisty pilkarz. Dajcie mu spokuj!
» 19 sierpnia 2015, 12:23 #2
artix206: Spokój*, wybacz ale musiałem bo aż oczy bolą :D
» 19 sierpnia 2015, 12:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.