Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pedro uzgodnił warunki kontraktu z United!

» 18 sierpnia 2015, 10:29 - Autor: JoJo - źródło: skysports.com
Zgodnie z doniesieniami Guillem Balague'a, Pedro uzgodnił już warunki kontraktu indywidualnego z Manchesterem United.
Pedro uzgodnił warunki kontraktu z United!
» Kolejny Hiszpan zagra z diabłem na piersi!
28-letni Hiszpan zdecydował się na grę na Old Trafford, mimo, że także głośny sąsiad zza miedzy chciał go mieć w swoich szeregach.

Obecnie pozostaje jeszcze do dogadania kwota transferu pomiędzy FC Barceloną, a United.

- Ed Woodward jest obecnie w Barcelonie i zgodnie z informacjami, umowa zostanie dopięta w tym tygodniu. Piłkarz dogadał się już z nowym pracodawcą. Teraz tylko kluby muszą ustalić kwotę odstępnego - informuje Balague.

- Jedyne co pozostało, to zaoferowanie przez United 30 milionów euro. Wszystko jest już naprawdę bardzo bliskie finalizacji, jednak jestem pewien, że Barcelona raz jeszcze będzie chciała zatrzymać go u siebie. Pedro jest już jednak myślami w Manchesterze - zakończył ekspert od hiszpańskiej piłki.


TAGI


« Poprzedni news
David de Gea zwolni Jorge Mendesa?
Następny news »
Preud‘homme: Nie zmienimy swojego stylu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (106)


Yondu: United robi fajne transfery, no ale... Czy każdego sezonu angielski klub musi ściągać do siebie ławkowicza z Barcy/Realu? W ogóle na co United kolejny skrzydłowy skoro nie mamy pół napastnika?
» 18 sierpnia 2015, 21:51 #98
zygus567: Hejterzy!! Romero tez waszym zdaniem był zły a jak na razie spisuje sie chłopak. Troche wiary MOJE DIABEŁKI!!
» 18 sierpnia 2015, 19:51 #97
Stringer: Ławka już na niego czeka.
» 18 sierpnia 2015, 19:06 #96
InSaneR: Jedno pytanie, po co nam następny Di Maria ( pod względem zachowania na boisku jeśli chodzi o grę fizyczną i podobieństwo w charakterze tzn "płaczki") który nie dorównuje mu nawet talentem? Przecież od tego Pedro to Young jest lepszy, a on wcale wirtuozem nie jest.
» 18 sierpnia 2015, 18:30 #95
dev13: Obronca nam potrzebny teraz pozostal Stones albo Laporte ale cos czuje ze w tym okienku dojdzie Pedro moze Biglia a obrona traktowana po macoszemu jest co prawda podstawowa para stoperow Smailing/Rojo ale czy to jest monolit mam watpliwości ;)
» 18 sierpnia 2015, 18:29 #94
snopek: Tymczasem podobno Otamendi w City i Mangala też tam zostaje.
» 18 sierpnia 2015, 17:40 #93
antoniovalencia: Jeśli do takich zawodników jakich mamy obecnie w składzie, a konkretnie mam na myśli Herrere i Mate dołączy 3 Hiszpan (pomijając De Geę) Pedro to mogą się dziać naprawdę ciekawe rzeczy ! :)
» 18 sierpnia 2015, 17:27 #92
PR1OR: takie magiczne, że tych 3 Hiszpanów nigdy razem na boisku nie zobaczysz
» 18 sierpnia 2015, 18:14 #91
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 18:26

np dostane zalamania nerwowego
echhhhhhhh
kupmy ze 3ch jeszcze hiszpankow, a co
:(
» 18 sierpnia 2015, 18:25 #90
antoniovalencia: PR10R takie bezpodstawne stwierdzenia to ja lewym uchem wpuszczam ,a prawym wypuszczam :)
» 18 sierpnia 2015, 21:38 #89
PR1OR: nie odbieraj mojej wypowiedzi jako atak w Twoim kierunku bo jestem po prostu realistą w tej sprawie.... i wspomnisz jeszcze moja słowa ;>
» 19 sierpnia 2015, 13:30 #88
antoniovalencia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2015 18:40

Do : PR10R

Absolutnie nie odebrałem tego jako atak :) Twoją wypowiedź potraktowałem żartobliwie w 100% , ale teraz jak się zastanowiłem, to po prostu powinienem zapytać tak: Dlaczego uważasz, że Herrera, Mata oraz Pedro nie zagrają razem w wejściowej jedenastce lub po prostu pojawią się wszyscy razem na boisku w jednym spotkaniu ?? Teraz jeszcze akurat wyszła taka sytuacja, że Pedro jest najbliżej przenosi do Chelsea. Wczoraj takiej informacji nie było. Jeśli Pedro przejdzie do Chelsea to będziesz miał rację siłą rzeczy, ale pomijając tę dzisiejszą plotkę w sprawie Chelsea i Pedro proszę o odpowiedź na wcześniej zadane pytanie :)
» 19 sierpnia 2015, 18:40 #87
Fenek: Spoko czekam z nadziejami na tego zawodnika. Doświadczony, potrafiący wykończyć akcję, stosunkowo szybki dysponujący dobrym podaniem. Na pewno może wnieść sporo do naszej drużyny. Do tego kwota też niska, obecnie za 20 mln f ciężko kogoś konkretnego kupić. Patrząc na nasze skrzydła to zbyt wielkiego wyboru tam nie ma, więc Pedro może nam się przydać. Czekam z nadziejami na tego zawodnika! Jeszcze tylko ustalić konkrety co dalej z Grochem i Dawidem, oraz pokusić w razie potrzeby o jakiegoś napastnika (Austin lub Lewy to moje oczekiwania).
» 18 sierpnia 2015, 17:08 #86
tomek94: Szkoda, za 30 milionów euro można było kupić solidnego piłkarza...
» 18 sierpnia 2015, 16:54 #85
Magik1990MU: tak? ciekaw jestem kogo...
» 18 sierpnia 2015, 17:36 #84
night76: isco to de gea plus 20 mln.
» 18 sierpnia 2015, 17:41 #83
Magik1990MU: 1. Mówimy o normalnej cenie, a nie wymianie + dopłata.

2. Po co nam Isco?
» 18 sierpnia 2015, 17:57 #82
Szprot00: Ja się specjalnie nie podpalam. Wydaje mi się, że raczej to Pedro wpasuje się w nasz szary styl gry niż zrobi tu coś zbawiennego, ale mam nadzieję, że się mylę...
» 18 sierpnia 2015, 16:37 #81
padre: taka obserwacja - przy taktyce LvG żaden, żaden, żaden napastnik ostatnio nie błyszczy. A nazwiska, które były wystawiane od ostatniego sezonu są godne: van Persie, Falcao, Rooney, di Maria (ścisła czołówka) a do tego jeszcze Wilson
» 18 sierpnia 2015, 16:02 #80
PDF: ave padre mądrze napisane :-)
» 18 sierpnia 2015, 16:10 #79
Fenek: No nie wiem, raczej marne porównanie. Wilson to młodzik, Di to nie napastnik, Falcao po kontuzji i słaby fizycznie nawet Brown go czapką nakrył, RvP raczej najlepsze lata ma już za sobą a Roo w poprzednim sezonie gdy grał w ataku swoje robił.
» 18 sierpnia 2015, 17:10 #78
Magik1990MU: wydaje mi się, że dlatego, iż tutaj potrzeba kogoś szybkiego i dobrze zbudowanego.

I tak:

Roo od jakiegoś czasu zatracił szybkość, Falcao nigdy szybki nie był (RvP to samo), Di Maria to patyczak, którego każdy defensor przeciwnej drużyny przepychał, a Wilson to nie ten poziom póki co. Tak naprawdę to nam by się przydał ktoś pokroju Kuna lub Suareza... albo w końcu Roo się ogarnie.
» 18 sierpnia 2015, 17:40 #77
yokowal89: Darmian Smalling Rojo Shaw

Herrera Morgan/Carrick Bastian

Depay Rooney Pedro

Idealny skład do 4 3 3 ale oczywiście LVG woli 2 napastników niż 3 ŚP ;///
» 18 sierpnia 2015, 15:18 #76
PDF: A gdzie Mata hehe ... najlepiej wyglądający ofensywny zawodnik MU po 2 kolejkach?
» 18 sierpnia 2015, 15:51 #75
yokowal89: To jest przykładowy skład, ale chodzi mi o szybkie i dynamiczne skrzydła :) Mata pasowałby za Herrera np. Uważam, że dałby sobie radę jako jeden z trzech ŚP. Nie ma tu ustawienia z 10siątką, a skrzydła w mojej wizji grałby szeroko i często 1 na 1 z obrońcami.
» 18 sierpnia 2015, 15:54 #74
PDF: Zgadzam się :-) mamy sporo możliwości rotacji i w zależności od przeciwnika, dyspozycji graczy, taktyki Gaal może wystawiać różne warianty składu. Zdecydowanie jestem za 433 i właśnie z Depayem i np. Pedro na dynamicznych skrzydłach. Środek pomocy mamy też bardzo mocny, a po 2 kolejkach najbardziej cieszy mnie postawa obrony, z którą były problemy. Jest ok, oby tak dalej jeśli chodzi o gromadzenie punktów i oby następował ciągły progres w kwestii skuteczności i stylu gry.
» 18 sierpnia 2015, 15:58 #73
braku: To bendzie strzal w 10 z tym Pedro. Zobaczycie !
» 18 sierpnia 2015, 15:10 #72
PDF: No ja nie widzę przeszkód, żeby był to strzał w 10 choć pewnie będzie grał z 9 :-)

Fakty:
- 28 lat - kwiat wieku dla piłkarza
- doświadczenie, bardzo duże tak w piłce klubowej jak i w reprezentacji
- uniwersalność - może grać na obu skrzydłach lub na 9
- cena ... 30 m E przy obecnym kursie F to bardzo dobra cena za takiego gracza
- głód ... nie jestem pewien ale z Barcy odchodzi, bo przegrał pierwszy skład z kosmitami hehe, należałoby pokazać światu, że Barca się pomyliła

Ryzyko? To nie ADM za 69 m F ... ryzyko choćby z racji kwoty transferowej jest dużo mniejsze ... presja też będzie mniejsza, bo Pedro nie przechodzi tu jako zbawca tylko jako wzmocnienie dobrego składu.

Liczę na wiele ... myślę, że będzie git.
» 18 sierpnia 2015, 15:55 #71
mcis: jakie 69 mln funtów?
» 18 sierpnia 2015, 16:10 #70
PDF: hehe nie pamiętam cyferek ... ale w h...j kosztowałe :-)

Pedro będzie kosztował dużo mniej ... może dzięki temu łatwiej mu będzie wejść do drużyny i ligi ... presja będzie mniejsza.
» 18 sierpnia 2015, 16:11 #69
Joker7: PDF
"bo przegrał pierwszy skład z kosmitami "
CI kosmici wlasnie pokazali w ostatnim 2 -meczu jacy z nich kosmici ! i chyba uciekli z planety ziemia! bo na boisku ich trudno bylo zobaczyc 5;1 !
» 18 sierpnia 2015, 17:05 #68
trikos: Pedro prawie u nas, Otamendi na testach w City, a wczoraj fajne zawody po raz kolejny zagrał Christian Benteke. Wielki pożyteczny, młody i ambitny zawodnik który był dostępny za małe pieniądze jak na obecne czasy hmm dlaczego taki znawca jak LvG się nim nie interesował ?

...
» 18 sierpnia 2015, 14:39 #67
night76: bo on jest za dobry i za tani do filozofii buahhahaha
» 18 sierpnia 2015, 14:57 #66
seju: Więc zacznij kibicować Liverpoolowi skoro Benteke taki dobry a Rooney taki zły.
» 18 sierpnia 2015, 15:01 #65
Jakubek722: seju - Zobaczysz, że Benteke trafi więcej bramek niż nasz Rooney. ;)
» 18 sierpnia 2015, 15:06 #64
wmatpl: tylko, że Rooney biega po całym boisku a nie tylko stoi w ataku
» 18 sierpnia 2015, 15:07 #63
trikos: @Seju Kocham United i dlatego trochę mnie martwią takie rzeczy bo Benteke to świetny zawodnik a może być tylko lepszy. W naszym klubie zwykle takie właśnie transfery wypalały najbardziej.Czasem dumę trzeba schować w kieszeń a pomyśleć głową tak na przyszłość :)
» 18 sierpnia 2015, 15:16 #62
night76: benteke mila byc na lawke i na puchar anglii, a nei wilson czy groszek. benteke obu wciaga nosem. ronney kontzuja i united NIE MA ..
» 18 sierpnia 2015, 15:22 #61
Matep: wmatpl
A właśnie, ze w obecnym ustawieniu, gdzie Rooney jest na szpicy, nie biega po całym boisku.
Tak Jakubek722 - racja. Benteke spokojnie strzeli więcej
» 18 sierpnia 2015, 15:29 #60
padre: Głupcy! Tu nie chodzi już o filozofię! Chodzi o proces!
» 18 sierpnia 2015, 15:57 #59
mrowaacmg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2015 16:08

@Jakubek722

Zobaczysz ze Liverpool będzie niżej w tabeli niż Manchester United!
» 18 sierpnia 2015, 16:07 #58
mcis: "za małe pieniądze jak na obecne czasy"

52mln euro to dla Ciebie mało? za 25latka, ktory juz sie nie rozwinie, bez doswiadczenia w wielkim klubie i bez wiekszych osiagniec w karierze
» 18 sierpnia 2015, 16:09 #57
seju: Was to nic nie zadowoli. Przez ostatnie lata wymieniliśmy skład łącznie z rezerwami a wam ciągle mało transferów. A co ma powiedzieć Arsenal? Kogo oni kupili w tym roku. Albo Chelsea. Jakby to City ściągneło Schweinsteigera to pewnie zesralibyście się w gacie że teraz City takie mocne a my nie.
» 18 sierpnia 2015, 16:48 #56
trikos: @mcis Tak mało za gościa który w słabej AV bił bramki i miał super skuteczność, nas również nie raz skarcił ten zawodnik. Będzie tylko lepszy.
» 18 sierpnia 2015, 21:39 #55
UrbannLegend: Ja się bardzo cieszę, ze wszystkich opcji które realnie wchodziły w grę, Pedro jest najlepszą. :)
» 18 sierpnia 2015, 14:00 #54
night76: Działacze Manchesteru City planują pokrzyżować plany United i przedstawią własną ofertę za skrzydłowego Barcelony, Pedro.
Zdaniem hiszpańskiej prasy, włodarze „The Citizens” zaoferują przedstawicielom katalońskiego klubu kwotę 32 milionów euro. Hiszpan od dłuższego czasu jest łączony z przenosinami do ekipy „Czerwonych Diabłów”, ale nadal nie doszło do porozumienia pomiędzy dwoma klubami.


JEST NADZIEJA... CITY URATUJE UNITED OD TEJ PANNY..
» 18 sierpnia 2015, 13:56 #53
kONgresman: Jak widzę opinie bardzo podzielone, pewnie głównie dlatego, że Pedro to piłkarz Barcelony, a każdy fan United ze względu na swoją dumę ( i bardzo dobrze) nie chce rezerwowego z Camp Nou. Ja też nie jestem zwolennikiem tego piłkarza, z trochę niezrozumiałych w sumie przyczyn zawsze nie lubiłem tego gracza, fakt faktem jakby się nad tym zastanowić to trochę infantylne z mojej strony. Jednak mam jakieś dziwne przeczucie, że akurat Pedro poradzi sobie na OT. Sądzę, że świetnie uzupełni trójkę ofensywnych piłkarzy, a trio Depay, Mata, Pedro (do tego Young czy Januzaj) wygląda nie gorzej niż odpowiednicy na Etihad, Emirates czy Stamford Bridge. Dlatego najlepszym podejściem do sprawy jest zadowolenie jak przyjdzie, w końcu bądź co bądź to zawodnik klasy światowej, a z drugiej strony jak nie przyjdzie to też spoko bo przecież nikt nie jest nie do zastąpienia.
» 18 sierpnia 2015, 13:13 #52
Misiek87: Dokładnie, w ogóle jakie ma Pedro staty w Barcie. W 321 meczach zdobył 99 goli i zaliczył ponad 60 asyst. Jeśli mnie pamięć nie myli to w drugim finale LM strzelił nam bramkę na 1-0, pokonał Edwina precyzyjnym strzałem po ziemi. Odkąd gra regularnie nie zchodzi poniżej poziomu 10 bramek na sezon, w sezonie 2010/2011 miał 22 trafienia a 2013/2014 19 goli.
» 18 sierpnia 2015, 13:13 #51
Kuba1878MU: świetny transfer nie rozumiem jak można narzekać na to ,że przychodzi bardzo dobry zawodnik. Wystarczy spojrzeć na Jesusa Navasa ,który dobrze sobie radzi w City a Pedro to zdecydowanie lepszy zawodnik niż jego rodak więc tylko czekać na oficjalkę i sie cieszyć z pozyskania ogranego, doświadczonego, w dobrym wieku zawodnika za nie największe pieniądze.
GGMU !!
» 18 sierpnia 2015, 12:48 #50
Muuuuuuuuuuu: Tyle tylko, że Navas to typowy skrzydłowy trzymający się linii. On ma komu dogrywać bo w polu karnym zawsze jest Aguero, Yaya, skrzydłowy z lewej. U nas jak na razie w polu karnym zawsze jest 1 zawodnik, max 2. Roo w ostatnim meczy tylko raz!! dotknął piłkę w polu karnym. Z taką taktyką to Pedro nic nie pomoże bo nawet jak minie 5 zawodników to komu ma dograć na wykończenie?
» 18 sierpnia 2015, 13:55 #49
Kuba1878MU: LVG nie pozwoli na to by Rooney grał tak przez cały sezon. Poza tym sam Wayne wymaga od siebie zdecydowanie więcej więc poprawa jego gry to tylko kwestia czasu
» 18 sierpnia 2015, 15:47 #48
piter100000: nie jestem zwolennikiem tego transferu, ale na ocenę trzeba poczekać na koniec sezonu. oby pokazał serducho do gry i nie bał się ostrej walki. mimo, że go nie lubię to bardzo będę się cieszył jeśli swoją postawą zmieni moje zdanie. w końcu będzie grał w klubie, któremu kibicuję od dziecka, więc trzymam za niego kciuki. powodzenia Pedro i pokaż, że masz w sobie coś z diabła
» 18 sierpnia 2015, 12:40 #47
Snakus: niestety się dogadali, szkoda.
» 18 sierpnia 2015, 12:37 #46
mrk: czy on faktycznie może być zmiennikiem Rooneya jako środkowy napastnik jak się mówi czy raczej bliżej mu do skrzydłowego?
» 18 sierpnia 2015, 12:32 #45
Arkin: Nie przypominam sobie, żeby Pedro kiedykolwiek w ostatnich sezonach grał jako napastnik. Henry, Eto'o, Ibra, Messi,Sanchez, Suarez - oni pykali na pozycji napastnika, podczas gdy Pedro grał na skrzydle.
» 18 sierpnia 2015, 13:15 #44
soldier: Z Pedro masz rację, ale Henry i Sanchez grali w Barcy również na skrzydle a nie na środku. Choć trzeba pamiętać, że skrzydłowi w katalońskiej drużynie też grają w linii ataku a nie pomocy.
» 18 sierpnia 2015, 13:59 #43
b90: Niestety niektórzy soldier tego nie rozumieją że Barca gra trójką z przodu. Czyli Messi to też skrzydłowy bo na papierze jest na lewej stronie. Cavani to też w takim razie skrzydłowy =D ... Pedro w reprezentacji grał osamotniony na ataku bądź też w duecie. U nas zapewne zajmie miejsce na prawej stronie za Di Marie, a nie za Rooneya a tym bardziej nie będzie jego zmiennikiem bo nie po to by tu przychodził. LVG mówił że chce grać trzema napastnikami więc w sumie Depay-Rooney-Pedro też jest bardzo możliwe. Może też cofnie Rooneya do tyłu, a Pedro będzie grał na 9.
» 18 sierpnia 2015, 14:42 #42
mrk: wiem ze Barcelona gra 3 z przodu. Właśnie chodziło mi czy może on grać w takim ustawieniu na środku, czy grywał bo nie oglądam Barcelony, czy tylko na boku/skrzydle
» 18 sierpnia 2015, 15:34 #41
b90: Jest napastnikiem więc jeśli LVG go da na środek to będzie tam grał. W Barcelonie na środku gra Suarez, grał wcześniej Messi i Villa więc niespecjalnie było tam miejsce dla Pedro który grywał na bokach, raz na lewym, raz na prawym. Nie będzie mu robić więc różnicy jeśli zagra w środku.
» 18 sierpnia 2015, 16:34 #40
delekmu: jak by nie było to on zapewnił dla barcy superpuchar europy
» 18 sierpnia 2015, 12:29 #39
RedDevil30: Brawooo PDF !
5
» 18 sierpnia 2015, 12:26 #38
Muuuuuuuuuuu: Czy się podoba czy nie to trzeba liczyć, że odpali. Jak Silva przychodził do city też nikt nie dawał mu szans. Wolałbym napastnika w stylu Lukaku ale niech i będzie Pedro. Byleby tylko odpalił.
» 18 sierpnia 2015, 12:14 #37
b90: A ja liczę że ściągną prócz tego napastnika jeśli Rooney ma tam grać z przodu. Lukaku to dobra opcja.
» 18 sierpnia 2015, 14:44 #36
MajkelRoy: za co hejty? :D przecież masz racje co do aktorstwa, jednak kibicować nie przestane, wydaje mi sie że go w Angli oduczą aktorstwa, Young też kiedyś nurkował
» 18 sierpnia 2015, 11:54 #35
yokowal89: Young jest chyba jeszcze gorszy w tym aspekcie, a jednak mu kibicujesz.. poza tym pewnie się cieszysz jak jakiś dobry czy wolny jest po scence AY.
» 18 sierpnia 2015, 12:00 #34
jarek87999: bardzo dobrze krzyz na droge nie potrzebujemy sezonowcow tylko prawdziwych kibicow
» 18 sierpnia 2015, 12:00 #33
EnJoy: Wyjdz krety.nie!
» 18 sierpnia 2015, 12:06 #32
karik: Sezonowcow? :D od 99' kibicuje MU i się pewnie bardziej na piłce znam niż przeciętna krajowa, ale ok ;)
» 18 sierpnia 2015, 12:11 #31
PDF: może i się znasz ... ale emocjonujesz się jak junior :-)

to piłka ... wszystko może się zdarzyć ... Pedro może być świetnym ruchem i może nigdy nie symulować ... może okazać się niewypałem i leżeć co chwilę

pożyjemy zobaczymy i o to właśnie chodzi, trzeba dawać szansę zawodnikom i trenerom, bez względu na to czy się nimi jaramy czy nie

jak to mawiał SAF - liczy się tylko MU :-)

i ja tak do tego podchodzę

skoro jesteś poważnym graczem od 99 ... i w 2015 zawiniesz się stąd po transferze Pedro, to znaczy, że nigdy tu nie byłeś na prawdę

5
» 18 sierpnia 2015, 12:17 #30
RedDevil30: tak się znasz ze przestajesz kibicować ukochanemu klubowi, nie wiadomo przez co... ! śmieszny jest jak mało kto ! krzyżyk na drogę, przejdz na stronę błękitnych tam pasujesz... !
» 18 sierpnia 2015, 12:24 #29
RedDevil30: Brawooo PDF!
5
» 18 sierpnia 2015, 12:28 #28
karik: Macie racje, ale i tak nie zdzierze tego gościa wiec zdania nie zmienię :P
» 18 sierpnia 2015, 12:34 #27
Magik1990MU: Mnie też ten płaczek wybitnie nie pasuje do United, ale jeśli van Gaal go kupi, to mimo wszystko będzie trzeba liczyć, że się Kataloniec na OT wyrobi. Za SAF-a też było dużo niedorzecznych transferów, a potem część z nich okazywała się strzałami w dziesiątkę (tak btw, pamięta ktoś jeszcze tę falę hejtu na Carricka w momencie transferu?).
» 18 sierpnia 2015, 13:38 #26
kralo11: Dobre podejscie tak oglonie przychodzi do ukochanego klubu gracz ktorego sie nie lubi i przestaje sie kibicowac no no.. To ja chyba bede Kibicowac City w tym sezonie bo sa w dobrej formie i u nich gra Aguero ktorego strasznie lubie
» 18 sierpnia 2015, 14:29 #25
karik: Macie racje, ale i tak nie zdzierze tego gościa wiec zdania nie zmienię :P
» 18 sierpnia 2015, 15:11 #24
PDF: @ karik - Pedro już prawie przyklepany ... być może w tym tygodniu poleci oficjalne info ... nie to, że się żegnam z Tobą hehe ... po prostu gdybyś zmienił jednak zdanie zapraszamy na DP :-) zawsze dobrze dyskutować z weteranami tego serwisu, a Ty nie jesteś tu od wczoraj hehe. Przemyśl to jeszcze :-)))

Pozdrawiam.
» 18 sierpnia 2015, 15:49 #23
Lipsky: Hmm...jestem jak najbardziej za!
Widziałem go w barwach Barcelony i byłem pod wrażeniem.odpuśćcie sobie komentarze,że to płaczek itd,bo w dzisiejszym futbolu jest to na porządku dziennym.Niemniej jednak wracając do samego Pedro mam nadzieję,że da rade w angielskiej lidze i wniesie coś nowego do zespołu:)

Pozostaje czekać na oficjalne info ;]
pozdrawiam
» 18 sierpnia 2015, 11:47 #22
Klimaa: Pedro poszukuje nowych wyzwań - mam nadzieję że pomoże nam powrócić na szczyt.
» 18 sierpnia 2015, 11:43 #21
MU1212: nie widzę go z koszulką United
» 18 sierpnia 2015, 11:41 #20
orion: Ja go w United nie widze. 30 mln to sporo. No ale skoro LVG go chce to najwidoczniej jest potrzebny.
Te 30 mln wolal bym żeby zostalo wydane na nowego bramkarza.....
» 18 sierpnia 2015, 11:39 #19
Jakubek722: Dawać go!
» 18 sierpnia 2015, 11:31 #18
jarek87999: Gdzie ten otamendi
» 18 sierpnia 2015, 11:21 #17
FutureIslands: W Shity
» 18 sierpnia 2015, 11:26 #16
zielen1111: Luj nigdy nim nie był zainteresowany bo jest prawonożny,jeśli kupimy jakiegoś obrońce to lewonoznego do pary ze Smallingiem
» 18 sierpnia 2015, 11:44 #15
yokowal89: Lewonożnych dobrych ŚO to w ogóle nie kojarzę.
Może takim stanie się Rojo, chłop ma warunki i nieźle gra piłką, tylko spokoju więcej.
» 18 sierpnia 2015, 12:01 #14
zielen1111: Dokładnie licze,że Rojo odpali
Laporte jest również lewonożny ponoć był wczoraj obserwowany
» 18 sierpnia 2015, 12:22 #13
Arkin: Czyli Ramosem też nie był zainteresowany?
» 18 sierpnia 2015, 13:17 #12
MajkelRoy: ważne żeby rozruszać ofensywe, mamy dużo grajków, jak wielkokrotnie kazdy powtarzał, ale ze strzałami kiepsko jest. Nie wiem jaką LVG ma taktykę ale po meczu z totkami i paru meczach w poprzednim sezonie że chłopaki boją sie strzelać z dystansu i zaryzykowac pod bramką..
» 18 sierpnia 2015, 11:19 #11
mycka86: Na pierwszy rzut oka wydaje się zbędnym transferem. Nie jest lepszy od nikogo z pierwszego składu. A gdy będzie grał, to kosztem Januzaja, Pereiry i Wilsona. Ale LVG to stary wyjadacz i wie, że sezon w Anglii jest bardzo długi i wyczerpujący. Jeśli mamy walczyć na wszystkich frontach, to potrzeba nam szerokiej i równej kadry. Jeśli mamy zagrać 55-60 meczów, to na każdą pozycję potrzebujemy 2 solidnych graczy. Co najmniej solidnych.
» 18 sierpnia 2015, 11:14 #10
RedDevils4life: Coś czuję, że transfer na ostatniej prostej. Skoro Ed tam jest. No, ale nic tylko czekać na oficjalną informację. Od czasów Ronaldo chyba nie było prawego skrzydła. Dobra był Nani i chyba tylko on. Ale grający tam Valencia nie dawał rady jak tego wymagali kibice. Di Maria to na moje był bardziej środkowy pomocnik niż skrzydłowy. Krótko mówiąc. Nieważne kto, gdzie i jak grał to prawe skrzydło kuleje od bardzo dawna. Obecnie jest Mata, która spisuje się tam całkiem ok. Ale liczę na prawdziwe skrzydło i być może będzie nim Pedro.
» 18 sierpnia 2015, 10:50 #9
mikon70: Czekajmy na oficjalke bo ten pan już pisał na Twitterze duuużo rzeczy
» 18 sierpnia 2015, 10:42 #8
mantup89: Witamy na Old Trafford.
» 18 sierpnia 2015, 10:34 #7
ptasior: do czego to doszło że zbieramy szrot z Realu i Barcelony.
» 18 sierpnia 2015, 10:33 #6
mrnike129: Jak Barcelona chce go zatrzymać to chyba nie jest taki ,,szrot" jak ci się wydaje...
» 18 sierpnia 2015, 10:35 #5
lukashi22: Szrot? Widziales wogole jak gosciu gra? Problem jest Barsy bo wywalili kupe kasy na graczy typu Neymar i on musi grac bo by afera byla. Szkoda gadac skoro nazywasz Pedro szrotem hehehe.
» 18 sierpnia 2015, 10:38 #4
kris1977: Widziałeś go wczoraj w meczu rewanżowym o super puchar hiszpani? Jeden z lepszych na boisku.
» 18 sierpnia 2015, 10:50 #3
ptasior: widziałem jak pudłował. ale ok oby się sprawdził a nie był drugim Di Maria.
» 18 sierpnia 2015, 10:53 #2
Arkin: Qubutek, żeby coś tu pisać to wystarczy niestety internet.
» 18 sierpnia 2015, 11:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.