Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Guillem Balague potwierdza transfer Di Marii

» 30 lipca 2015, 12:06 - Autor: Rio5fan - źródło: twitter.com
Dziennikarz Sky Sports i dziennika AS oraz jeden z najbardziej znanych ekspertów od hiszpańskiego futbolu, Guillem Balague, za pośrednictwem swojego konta na Twitterze potwierdził, że Ángel Di María przeniesie się do Paris Saint-Germain.
Guillem Balague potwierdza transfer Di Marii
» Krótka przygoda Argentyńczyka na Old Trafford dobiega końca
Przyszłość Argentyńczyka od dłuższego czasu stoi pod znakiem zapytania, a negocjacje w sprawie tego transferu potwierdził już Laurent Blanc.

- Transfer Di Maríi do PSG został uzgodniony wczoraj za 63 miliony euro (44,2 miliona funtów) - ogłosił na Twitterze Balague.





TAGI


« Poprzedni news
Zidane: Di Maria wyniesie PSG na całkiem nowy poziom
Następny news »
Van Gaal potwierdza grę formacją 4-3-3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (106)


PR1OR: nie ma to jak kupić piłkarza na jeden rok wywalając najwięcej kasy w historii klubu by sprzedać go taniej za ÂŁ15,5mln to się nazywa łeb do interesów... co się dzieje z tym klubem?!?
» 31 lipca 2015, 04:52 #101
CzerwonyJLB: No trudno jego slowa poszly na wiatr ... Gwiazdeczka nie uniosla presji zapewne .. Coz moglismy tylko wydoic tych z PSG bardziej -.- ale nie szkoda go. Jak Young bdz mial taka forme jak w PL to bedzie to jakos :)
A teraz obronce kupic, napastnika i lecimyyyy panowie, bo zaraz liga !!
» 30 lipca 2015, 23:48 #100
dzilu96: Jak wielu z was mi również nie jest żal Di Marii jako piłkarza i wzmocnienia, ale trudno mi się pogodzić z tym jak potraktował klub, kibiców i odpowiedzialność, którą wziął na siebie wraz z numerem 7. Podpisał długoterminowy kontrakt, zarabia kolosalne pieniądze, nie mówię o miłości do United, bo nigdy jej miał nie będzie - ale swoim zachowaniem pokazał totalny brak profesjonalizmu i na miejscu innych klubów bałbym się, że tam również powtórzy takiego focha. Nie przyjechał na tournee po tym, jak sam stwierdził, że chce walczyć z United o trofea i jest tu szczęśliwy a pierwszy sezon był wypadkiem przy pracy.. Żenujące. Nie w tą stronę powinien zmierzać ten klub, jak również cały piłkarski świat. Cantona świetnie go podsumował.
Nie jestem już przekonany to ściągania żadnych topowych piłkarzy wycenianych na szalone pieniądze - wolę nawet 3 sezony bez trofeów ale pozostanie wiernym tradycji i diabełkowi na koszulce poprzez stawianie na młodych i ściąganie solidnych diamentów do oszlifowania, a to w końcu zagra w takt.
Can't wait to kick off!
» 30 lipca 2015, 21:44 #99
PR1OR: zgadzam się... jeszcze fakt, iż sprzedajemy go za mniejsze pieniądze niż go kupiliśmy jest dla mnie czymś nie zrozumiałym. Co innego jakbyśmy na tym zarabiali to widziałbym w tym sens. A nie dość, że przepłacamy za piłkarzy aby ich później sprzedać ze stratą. Nie moje pieniądze ale szkoda słów na tą politykę.
» 31 lipca 2015, 04:57 #98
lewy1807: Komentarz skierowany do damiana i Klima.

Damian obudź się w końcu. Czasy Sir Alexa nie wrócą i trzeba się z tym pogodzić i iść do przodu . I co masz na myśli idziemy drogą liverpoolu? Pod względem czysto marketingowym liverpool nie ma do nas startu. Pod względem piłkarskim też jesteśmy nad nimi. Chociaż zobaczymy co pokaże przyszły sezon. Liczę na bardziej udany start. Lepszy niż w zeszłym sezonie. Zobaczymy co to będzie.

Do Klimaa. Niestety takie są realia. Kupowaliśmy go (według mnie mocno przepłacajac) jako gwiazdę Realu i jednego z najlepszych na swojej pozycji. A teraz po prostu miał słaby sezon. Nie musimy go oczywiście sprzedawać , bo ma święty obowiązek wypełnić kontrakt który podpisał. Te 44 miliony funtów to nie taka zła cena. Mam nadzieję , że Edzio wyciągnął jakieś bonusy jeszcze. Niektórzy dziennikarze nawet o tym pisali , że ma to wzrosnąć do 69 milionów po uwzględnieniu bonusów. Więc to wychodzi 6 milionów straty. Zobaczymy co to wyjdzie. Tak czy siak ta cena , którą otrzymamy nie jest wcale taka zła.

Teraz coś ode mnie.

Angel jako piłkarz może i się odbuduje. Przeciwników wcale aż takich dobrych mieć nie będzie w Ligue 1. Więc tam będzie mogł się wykazać. Lecz jego zachowanie jest wręcz żenujące. Pokazał jak olewa sb United. Szkoda słów na tego człowieka. Czekam z niecierpliwością na oficjalke jego transferu. Rok temu każdy czekał na ten transfer, był uwielbiany przez kibiców, otrzymał zaszczyt noszenia koszulki z legendarnym numerem 7. A on ucieka jak szczur. Jeszcze te zapewnienia. Że wraca do Manchesteru na kolejny sezon pokazać , że ten sezon to był tylko wypadek przy pracy i problem z adaptacją. Zabawna sytuacja. Bo jak tylko znieśli PSG karę FFp to nasiliły się te wszelkie spekulacje. Czyli Manchester był zwykłym przystankiem. Byle by zarobić. Żałosne wręcz. Krzyż na drogę.
» 30 lipca 2015, 20:41 #97
damian2987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 20:59

Tracimy tożsamość...Własnie piłkarze nas olewaj, zamiast oddawać serce dla klubu, dlaczego? bo rozdrabniamy sie powoli na drobne... serial z De Gea to jakas farsa, a o AdM wspominac juz nie bede...Ferguson trzymał klub za jaja....A LvG nawet nie ma za co trzymac...i wydaje mi sie, ze zaczyna sie troche gubić...ale poczekajmy co przyniesie sezon...Licze na nasza młodzież, bo juz zygam tymi najemnikami za gruba kase.
» 30 lipca 2015, 20:57 #96
M1LKA: czym rzygasz jak najemnika to mieliśmy jedno, Falcao... Di Maria jeśli nawet będzie raptem drugi. DDG bym do tego grona nie zaliczył, bo nie był ściągany jako gwiazdor. Mata to dusza człowiek, a nie najemnik... gdzie masz tylu najemników co nimi rzygasz? Poza tym to co mamy teraz transferów nie robić? inni jadą tą taktyką od wielu lat i wygrywają.
» 30 lipca 2015, 22:33 #95
PR1OR: @M1LKA: nikt nie mówi o zaprzestaniu robieniu transferów, tylko wszystko z głową bo na chwilę obecną kupujemy piłkarzy na jeden sezon... wymieniając skład za miast go wzmacniać
a co do najemników(piłkarzy na sezon lub nietrafione transfery) dorzuciłbym jeszcze W.Zaha to samo pewnie spotka po tym sezonie Herrera czy Fellaini bo namnożyło się nam w ostatnim czasie za wielu pomocników a miejsca dla wszystkich nie starczy bo nie będziemy grać w systemie 4-5-1
» 31 lipca 2015, 05:10 #94
damian2987: WSTYD! zaczynamy iść drogą liverpoolu... a kazdy wie gdzie jest teraz liverpool.. Cholernie tęsknie za czasami sir Alexa Fergusona.
» 30 lipca 2015, 19:36 #93
Klimaa: Nie boje się odejścia Di Marii ale martwi mnie fakt iż ponownie kupiliśmy zawodnika za ogromne pieniądze a sprzedamy go o wiele taniej..
» 30 lipca 2015, 19:02 #92
pszemuh: Lubię go jako piłkarza ale człowiek z niego słaby.Zero ambicji,lepiej uciec jak się nie układa niż pokazać że sobie poradzę,dam radę.

Ale tak to jest,lepiej błyszeć w lidze francuskiej gdzie raz na pół roku trafi się wymagający rywal niż walczyć w każdym meczu w Premier League gdzie każdy z każdym może wygrać.

Ot taki piłkarzyna który idzie na łatwiznę,powodzenia w PSG,na pewno w meczach z przeciętniakami Ligue 1 będziesz błyszeć haha.

Pozdro.
» 30 lipca 2015, 18:33 #91
Dryblas: Łatwo nam mówić takie rzeczy sprzed komputera, nie znając żadnych kulis, ani jego jako osobę. Piłkarz to jest jego zawód, na pierwszym miejscu zawsze jest rodzina. Jeżeli jego rodzinie będzie się żyło lepiej w Paryżu to nie widzę powodu, żeby tam nie zamieszkali. Tym bardziej, że w Manchesterze miała miejsce pewna przykra sytuacja, a to też na pewno miało duży wpływ na ich decyzję.
» 30 lipca 2015, 19:01 #90
wider: miejmy tylko nadzieje że jak ADM odejdzie to nikt nie dostanie koszulki z nr. 7 bo obecnie nikt na nia nie zasługuje
» 30 lipca 2015, 18:06 #89
Chestnut: Valencia nie powinien jej oddawać.
» 30 lipca 2015, 18:28 #88
antoniovalencia: Musiałem to zrobić, ze względu na presję jaka na mnie ciążyła... Niepotrzebnie ja w ogóle brałem :)

7 wyląduje na plecach Depaya. Na pewno lepiej pogra on sezon od Angela.
» 30 lipca 2015, 18:34 #87
Klimaa: Czepiacie się tej "siódemki" ;) jeśli chodzi o koszulki to największym nieporozumieniem jest "11" na plecach Januzaja którą odziedziczył po największej klubowej legendzie ;)
» 30 lipca 2015, 19:04 #86
Chestnut: Za wcześnie oceniasz Januzaja daj mu kilka lat.
» 30 lipca 2015, 19:17 #85
piter100000: krzyżyk na drogę. nie ma czego żałować. ma kto u nas grać, a di Maria pokazał, że jest miękka faja
» 30 lipca 2015, 18:05 #84
radek87urban: Z jednej strony szkoda, że odchodzi, z drugiej całkiem niezłą sumkę odzyskali za niego.
» 30 lipca 2015, 17:39 #83
YaMU: reus za adm i gitara
» 30 lipca 2015, 16:41 #82
wmb035: 7-mkę powinien teraz dostać Pereira w ramach zaufania. To może być świetny zawodnik.
» 30 lipca 2015, 16:19 #81
qsdc: Nikt nie powinien dostawać tego numeru, bo nikt na niego nie zasługuje.
» 30 lipca 2015, 16:29 #80
emil1986x: idealny był di maria na 7 tylko brakło mu jaj ale ja widze potencjalną 7 u nas...januzaj oczywiście tak nie bedzie bo LVG predzej da blindowi lub depay ją :P a i nie myślcie że nie mamy rasowej 9 w United bo ja depay przejął ten numer było wiadome że coś jest nie tak
» 30 lipca 2015, 17:54 #79
felek00789: @emil1986x: Gratuluję..
Nie po to Januzaj dostał 11, żeby ją zamieniać na 7.
» 30 lipca 2015, 18:24 #78
2Fast4You: Jak już pisałem on się po prostu nie nadaje na grę w Anglii, szkoda że nie odzyskamy 100 % kwoty jaką wybuliliśmy ale i tak nie jest źle, we francuskiej będzie błyszczał zobaczycie, zresztą w LM pewnie też. Nara cygan
» 30 lipca 2015, 15:43 #77
dockej: chyba to była ta niespodzianka LVG dla kibiców...
» 30 lipca 2015, 15:34 #76
shovit12: Powodzenia, i połamania nóg xD
» 30 lipca 2015, 15:06 #75
Bena1878: AdM jest po prostu za slaby na caly sezon w BPL tu trzeba miec jaja a nie sie op i erda lac. a lidze francuskiej to sobie mozna odpuszczac niektore mecze ale w BPL nie! bo tu mozna wygrac jak i przegrac z kazdym !
» 30 lipca 2015, 15:03 #74
Janek23: do fcrules: idź stąd
» 30 lipca 2015, 17:27 #73
yokowal89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 15:03

Ja jestem spokojny ze za kasę z jego sprzedaży przyjdzie do nas jeszcze ktoś. Może Kane. Nawet jak kupimy Pedro to nie jako hit transferowy. Pedro dla United jest zwyczajnie tani. Myślę że klub nas mocno zaskoczy.

Darmian smalling rojo shaw
herrera carrick bastian
mata roo depay

Mogą smiało walczyć o majstra. Jak kupimy jeszcze kogoś wypasionego to już totalnie będę zadowolony
» 30 lipca 2015, 15:03 #72
Nani27: Nie będziemy grać napewno takim składem. Sam z resztą LvG powiedział że z Totkami Blind będzie na ŚO , i coś podejrzewam że będziemy grali 4-2-3-1 z matą na prawej pomocy , depayem na ŚPO i defensywną pomocą :/
» 30 lipca 2015, 15:09 #71
Nani27: Czyli to znaczy że jest za słaby na BPL i nawet nie podejmuje wyzwania :) Oczywiście wiem , że jest 2112342343125436457 razy lepszy ode mnie , ale trochę mało ambicji ma ten chłopak :)
» 30 lipca 2015, 15:02 #70
AndyCole: Ten człowiek to zwykły tchórz i zwykły pajac zarazem !! Wiedziałem ,że z Argentyńczykami będzie taka szopka bo ta rasowe patole !! WYPAD z UNITED pseudo gwiazdeczko i oby Ci się nie wiodło w PSG leszczu!
» 30 lipca 2015, 14:55 #69
DjTED: Rojo patolem? Fakt wygląda jak patol i nieodnowił paszportu (co za chuligan), ale cały czas powtarza, że MU to jego miłość, a więc...
» 30 lipca 2015, 15:15 #68
AndyCole: I co z tego,że cały czas to powtarza? ale ciągle z nimi jakieś kłopoty a poza tym za rok również może mu sie coś nie spodobać i zwinie manatki. Z Heinze i z Veronem tez było kiedyś to samo,ten pierwszy z kolei chciał uciekać do Liverpoolu,czy to było normalne zachowanie zawodnika United? nie sądzę. Co do Do Di Marii to jestem pewien ,ze grałby juz w PSG sezon temu gdyby nie finansowe fair play,dla mnie ten uszomirek jest już skończony na amen,nie ma tu miejsca dla takich pajacy co odstawiają cyrk.To ma być profesjonalny piłkarz ,który nie przylatuje na zgrupowanie i nawet trener nie wie gdzie on się podziewa? ''dajta ludzie spokój'';)
» 30 lipca 2015, 16:46 #67
Taurus: Jeżeli to prawda to wstyd dla niego.. daliśmy mu wielki kredyt zaufania koszulką "7", ale to pikuś, LvG pomimo słabego sezonu Argentyńczyka, miał wobec niego dalsze plany, dając mu kolejne szanse.. jest to wszystko jest faktem.. to nawet się cieszę, że odchodzi bo nam potrzeba prawdziwych diabłów.
» 30 lipca 2015, 14:35 #66
Bena1878: wystarczy popatrzec na kariere Younga w MU byl skreslany i omijany w wyjsciowym skladzie a teraz jest niezbedny w walce o mistrzostwo !
» 30 lipca 2015, 15:05 #65
UnMishii: nie wiem jakie mistrzostwo ty chcesz wygrac z youngiem w składzie
» 30 lipca 2015, 18:03 #64
pszemuh: Wyłącz internety i idź się przewietrz na jakiś spacer czy rower.
» 30 lipca 2015, 18:38 #63
ziomboy777: nie ma co się podniecać... od początku nie pasował do naszej drużyny.. nawet w HOMAM wszystkie jednostki z inferno grające w zamku sprawiały, że morale spadały... ;]
» 30 lipca 2015, 14:21 #62
CJQualls: Szkoda, mógł jeszcze jeden sezon dostać. Jeśli dostaniemy za niego te ~65mln, to uważam to za całkiem dobry deal. Niestety, Angel okazał się być zwykłym najemnikiem, dla którego gra w takim klubie nic nie znaczyła, urządził sobie z nas przystanek w swojej karierze i zaledwie po roku nas opuszcza. Z jednej strony trochę smutno, że DiMaria pokazał w jak wielkim poważaniu ma nasz klub, z drugiej nic wielkiego na OT nie pokazał i dostaniemy za niego całkiem niezłe pieniądze, które będzie można rozdystrybuować na lepszego grajka?
» 30 lipca 2015, 14:18 #61
Janek23: Najemnik jak wszyscy dotąd Argentyńczycy. Powinna to być dla nas nauczka. Nigdy więcej Argentyńczyków i Brazylijczyków w United
» 30 lipca 2015, 14:50 #60
Nani27: i w sumie latynosów. I tak prędzej czy później będzie ciągneło do Barcy czy Realu ;)
» 30 lipca 2015, 15:03 #59
Gallacher: Anioł nigdy nie będzie diabłem.
» 30 lipca 2015, 14:12 #58
Diabelred: Heh jak zawsze kazdy doi szejkow jak moze, tylko my jak zwykle puszczamy po zanizonej cenie. Patrzac na to jakie parcie ma PSG na ADM, mysle ze spokojnie zaplaciliby te 50 mln funtow pod koniec okienka, bo zwyczajnie byliby juz pod sciana.

Co do ADM, to szkoda ze van Gaal nie potrafil go ustawic na boisku(w sumie DM gral na az 5 pozycjach...) i wydobyc z niego to co najlepsze. Zobaczymy kto przyjdzie za Argentynczyka, jezeli chcemy walczyc o majstra to licze na jakiegos topowego zawodnika(np. Griezmann, Reus), jesli chcemy walczyc o puchar Wengera to bedzie to Pedro.
» 30 lipca 2015, 14:07 #57
jahnio4991: Obiektywnie.. chłop o imieniu Angel i nazwisku di Maria przybył na Świętą Murawę stadionu Czerwonych Diabłów, zaliczył przy tym wejście smoka, po czym ugasił nie tylko swoje możliwości boiskowe, ale i wiarę innych w jego sukces na Wyspach.. Premier League jest ligą, która grzechów nie wybacza, gdy widziałem piłkarzy wlatujących dosłownie w tego biednego chuderlaka mecz po meczu i bezradnie rozkładane ręce przez niego to naprawdę na myśl przychodziło mi zdanko że "Jemu Panie Boże tutaj nie pomoże". Szczerze i od serca- Memphis Depay robi większe wrażenie pod względem wizualnym, takiego byka niełatwo zwalić z nóg.. pewnie wpędził jeszcze di Maryśkę w kompleksy, a fakt, że go kupiliśmy rok temu służył jedynie w celach zarobkowych dla klubu. Rok temu czy teraz.. i tak w PSG by wylądował i pozostaje mieć nadzieję, że MY na nim zarobiliśmy w ciągu roku, a numer 7 z którym grał był tylko chwytem marketingowym. Ciekawe jak długo jeszcze poczekamy na "siódemkę" z krwi i kości, na diabła malowanego czarną kredą, na legendarnego diabła, zrodzonego z ogni piekielnych i od dziecka wychowanego w wierze Czerwonej części Manchesteru. Poniósł mnie melanż.
» 30 lipca 2015, 13:50 #56
pawelisto2: Szkoda. Tracimy świetnego zawodnika, wielkie nazwisko, króla asyst.
Van Gaal chciał dać mu szansę, widział dla niego miejsce w składzie, ale on siebie tutaj nie widział mimo, że obiecywał, strasznie nie ładnie.
» 30 lipca 2015, 13:47 #55
Czolg97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 13:31

Bardzo dobra informacja. Nie sprawdził się razem z Falcao, więc po jednym sezonie żegnamy. Nasz klub nie musi zarabiać na transferach, bo my jesteśmy United - zarabiamy na sponsorach itd. Jesteśmy wyżej od Atletico czy Borussii - nie powinniśmy sprzedawać naszych gwiazd. Moim zdaniem nie musimy sprowadzać nikogo za Angela - mamy na skrzydła Young, Depaya, Mata Januzaj Lingaard czy Valencie. Niech tylko LVG kupi obrońcę i zaczyna ustawiać zawodników na ich pozycjach.
» 30 lipca 2015, 13:29 #54
Joker7: BO to jest PL tutaj nie ma czerwonego dywanu rozstawianego przez obroncow jak w lidze hiszpanskiej!
Tam mozna strzelac w lidze po 50 bramek ,a w PL juz nie.
90% zawodnikow z tej smiesznej ligi nie pasuje do PL.
» 30 lipca 2015, 13:28 #53
qwe123qwe: Trochę poplynales. Ja bym raczej pomnożył przykłady graczy którzy blyszczeli na wyspach a w Hiszpanii juz nie byli tak dobrymi zawodnikami. Prędzej gracze z La Ligi robią furrore w PL niż odwrotnie.
» 30 lipca 2015, 13:57 #52
zubrosy: bale, suarez, ronaldo
vs
costa
» 30 lipca 2015, 14:38 #51
qwe123qwe: Naprawdę? Sanchez odżył w PL, Song ktory był go*nem w Barcy jest bardzo dobry w Anglii, Michu ktory przyszedł z Rayo, w pierwszym sezonie był czwartym strzelcem ligi?
» 30 lipca 2015, 15:07 #50
zubrosy: o sanchezie zapomniałem. Generalnie z całą pewnością można powiedzieć, że jeszcze żaden dwóch sezonów dobrych nie zagrał. sanchez costa nie mieli okazji, michu przygasł dawno temu, ozil po dobrym początku spuchł.

Nie mówię, że nie ma dobrych zawodników z la liga w PL, ale nie zgadzam się z stwierdzeniem że oni PRĘDZEJ robią furorę niż nasi tam.
» 30 lipca 2015, 15:33 #49
qwe123qwe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 15:45

Aguero? Silva? Fabregas? Zresztą nawet byle Cazorla był jednym z najlepszych pomocników u papcia wągiera.
» 30 lipca 2015, 15:42 #48
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 13:24

Lepiej nie piszcie o tym "najemniku". On nawet nie zasługuje na newsy o sobie. Odchodzi i do widzenia. Zszargał numer 7, potraktował go jak szmatę, niech kibice i jego tak potraktują. Żegnaj Di Maria, bo z Ciebie najohydniejsza żmija!
» 30 lipca 2015, 13:22 #47
United45: Kurde zle się dzieje Di Maria odchodzi możliwe że David też, i chociaż na pozycji bramkarza jako tako nie ma tragedii to tak jak sam Lui powiedział brakuje klasowych zawodników licze jeszcze na trzy transfery:
-Otamendi
-Pedro
-Pato
» 30 lipca 2015, 13:22 #46
Joker7: taaaa bo to sa klasowi zawodnicy haahahahaha
» 30 lipca 2015, 13:29 #45
Diabelred: Pato? :D. Skoro co chwile lamal sie Milanie, to co dopiero byloby w PL.
» 30 lipca 2015, 13:56 #44
qwe123qwe: Chłopie Otamendi nie jest klasowym zawodnikiem? Pedro to solidny grajek, Pato faktycznie budzi mój uśmiech na twarzy.
» 30 lipca 2015, 13:59 #43
Mako: Pato? Do spółki z Cavanim duże i stanowcze nie ode mnie!
» 30 lipca 2015, 14:02 #42
United45: Otamendi- Jak wszyscy wiemy kozak i chyba najlepszy wybór na stopera obecnie.
Pedro- Nie łapie się do pierwszej 11 w Barcelonie, ale tam do ataku łapałby się chyba tylko Ronaldo. Coś czuje że byłby dla nas takim samym wzmocnieniem co dla AFC Sanchez, a nawet jeśli w Premier League będzie mu cięzko szło to w LM na pewno będzie nam baardzo przydatny.
Pato- Ma 25 lat i świetny początek kariery niestety za sobą, ale jak sam mówił chciałby wrócic do Europy a jakby odpalił to mamy zawodnika dużoo lepszego od Cavaniego, a jak nie odpali to trudno jest do wyciągnięcia z Sao Paulo za 12 mln w obecnych czasach to są grosze także nawet gdyby nie odpalił wielkiej straty nie będzie.
» 30 lipca 2015, 14:07 #41
snikerss777: Jakiego Manchester ma farta, że jest na tym świecie tak głupie PSG ... ;d Jestem pewien, że żaden klub nie dałby nawet do 50 mln euro by się pokusić o ADM, no ale PSG to wiadomo, podobno nawet za 30-letniego Ronaldo dawali 125 mln, a już o Luizie nie muszę wspominać.
» 30 lipca 2015, 13:21 #40
Krzysiek88: My daliśmy coś 57 mln funtów...więc 44 mln funtów to zbyt mało..50 mln lekko powinni zarządać


A dios Di Maria połamania nóg w Paryżu
» 30 lipca 2015, 13:17 #39
RobvanKlu5i: tylko policz ile MU zyskał na sprzedaży koszulek, reklamach, sponsorach to nawet z pensją Di Marii są na plus. Także spokojnie..
» 30 lipca 2015, 13:25 #38
Matejko: @RobvanKlu5i

Di Maria przychodzac do nas wzial ze soba sponsorow? Zagwarantowal reklamy? O czym ty piszesz? Jedyne na czym na nim zarobilismy to koszulki z jego nazwiskiem, a to i tak sa groszowe sprawy.
» 30 lipca 2015, 13:34 #37
sagnol32: Krzysiek inna sprawa że za ADM przepłaciliśmy i jednak rok temu był w lepszej formie po wygraniu LM a nie po beznadziejnym sezonie.
RobvanKlu5i znasz się widzę . Ile razy wałkować że klub nie zarabia na sprzedaży koszulek. Aha i policz mi te wszystkie przychody, zestaw z wydatkami , znajdź te info w necie i przedstaw nam tutaj a potem pier* takie głupoty .
» 30 lipca 2015, 13:45 #36
suuchy: mam nadzieje że inni piłkarze nie będą się pieścić z ADM'em i pokażą mu że w angli to miał lajcik
» 30 lipca 2015, 13:50 #35
Mako: "A dios Di Maria połamania nóg w Paryżu"

Jakoś to dosłownie brzmi :D
» 30 lipca 2015, 14:00 #34
FutureIslands: Oj.
Broniłem ADM bo nie miał aż tak złego sezonu. To jest zawodnik, który może wnieść dużo. Kwestia odpowiedniego ustawienia go przez trenera. Niestety LVG nie potrafi znaleźć u siebie w składzie miejsca dla jednego z najlepszych skrzydłowych na świecie. (Blind za to na bramce niedługo stanie byleby grał)

Z drugiej strony sam ADM to jednak zwykły wyrobnik. Gdzie zadźwięczą talary, tam idzie.
Sam mówił, że chce zostać na kolejny sezon i pokazać na co go stać. Zapomniał dodać, że jest to aktualne tylko jak nikt nie da więcej mamony.

Nie wiem czy to Real (Ramos śmieć, DDG pół roku już o nich myśli) czy coś innego to u niego spowodowało, ale sezon nie zapowiada się dla nas zbyt dobrze nawet pomimo zrobionych już transferów.

Jak nie ściągniemy napastnika i ŚO to wypadniemy poza pierwszą czwórkę. Chyba, że Blind i Depay będą objawieniem sezonu. Wolę jednak zakładać realistyczny scenariusz niż bujać w obłokach.
» 30 lipca 2015, 13:11 #33
Arvanis: Blind miewa słabsze występy, ale w gruncie rzeczy jest niezłym zawodnikiem i całkiem uniwersalnym w defensywie, więc nie dziwota, że grywa regularnie - zwłaszcza, gdy obrona była posiekana przez kontuzje.

Właściwie to jeśli będziemy grać jednym napastnikiem, to wydaje mi się, że Rooney i od biedy Depay na szpicy, w zupełności wystarczą.
» 30 lipca 2015, 13:19 #32
Mako: Januzaj? Widziałem kiedyś skrót meczu z Juniorów gdzie grał na szpicy zamiast bodajże Wilsona i szło całkiem fajnie - Napastnik od 78 minuty? Dobra niech będzie nawet i od 80 i miał 3 okazje ( 2 sam wypracował ) + strzał z dystansu pod poprzeczkę (obroniony), patrząc na całość skrótu to prawie połowa ( w te niech 15 minut ) to były okazje Adnana :)

A przy okazji ostatni mecz na napadzie też nie był zły... i to vs Barcelonie. Jak ma się wdrążać w dorosłą kardę, niech spróbuje i tu jak będzie potrzeba
» 30 lipca 2015, 13:59 #31
wyspiarski: Tak się kończy kupowanie za mega kasę najemników nie związanych z klubem, regionem czy kibicami. Van gaal też ucieknie, a jak nie to go wykopiemy.


P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 30 lipca 2015, 13:11 #30
Arvanis: Kurde, jaki ty już jestem nudny z tymi swoimi komentarzami. Nikt go nie pogoni z MU, bo to zaczepisty menago.
» 30 lipca 2015, 13:17 #29
BartekMU10: Ciekawe czy przyśpiewka a' la Tevez znowu zagrzmi na Old Trafford ;) Teraz tylko modlić się żeby te dwie ofermy do nas nie przyszły - Pedro / Muller...
» 30 lipca 2015, 12:57 #28
FutureIslands: Pedro nie jest aż taki zły. Przy jednym napastniku obecnie, każda siła rażenia się przyda.

Mullera bym wziął z pocałowaniem ręki, ale to nierealne. Nazywać go ofermą to wystawiać sobie samemu świadectwo ignorancji. Można go nie lubić, ale umiejętności odmówić nie sposób.
» 30 lipca 2015, 13:13 #27
ManUtdFan94: Niby czemu Pedro to żart? To bardzo solidny piłkarz, który umie dobrze podać i rozegrać piłkę, jest mobilny i umie strzelić do tego nie kosztuje aż tak bardzo dużo? Moim zdaniem to byłoby bardzo dobre wzmocnienie bo gość pasuje do Nas w przeciwieństwie do Di Marii, który niestety nie pasował do Naszej taktyki.
» 30 lipca 2015, 13:26 #26
ManchesterUtd: Żałosne.
» 30 lipca 2015, 12:55 #25
Mako: Żale żalami ale jak by tak obiektywnie patrzeć, Di Maria do Brytyjskiego Stylu gry za bardzo nie pasował, zwłaszcza z tą podatnością na kontuzje... Ale.. pod wodzą LvG United i Wyspiarski styl?(i nie chodzi mi tu o urzytkownika Wyspiarkiego :D )

W całości trzyma fakt iż Angel nie jest typem zawodnika, posiadającego walory na jakie patrzy Luis, tzn nie jest DO KOŃCA spełnia jego wymogi. Trzeba pamiętać też o tym, że Holender ma/miał z nim kontakt na codzień, a budując zespół pod swą jakże wybredną filozofię nie znajduje dla niego miejsca - proste.


Mówiąc/pisząc:

emil1986x: szkoda mi di marii najlepszy skrzydłowy jakiego moglibyśmy mieć...:/

Trudno się nie zgodzić, ale pytanie brzmi po co trzymać ów najlepszego SKRZYDŁOWEGO jeżeli nie mamy z niego pożytku/pociechy.
W mojej opinii, ten rok jeszcze mógł się spróbować a przynajmniej do zimy!
» 30 lipca 2015, 12:51 #24
ManUtdFan94: Jak przyjdzie Pedro to lepiej na tym wyjdziemy :) Po raz kolejny podkreślę : Pedro bardziej nadaje się do Naszego stylu niż Di Maria ;)
» 30 lipca 2015, 12:43 #23
suuchy: w Angli nie nabieraja sie na wymuszenia fauli przez wychudzonych symulantów
» 30 lipca 2015, 13:19 #22
ManUtdFan94: Jest dużo zawodników 'wychudzonych' w lidze angielskiej i w każdej drużynie znajduje się jakiś symulant, więc to nie jest argument ;) Chodziło mi bardziej o sposób jego gry i wpływ jego na grę zespołu ;) To,że waży ile waży i czy jest symulantem czy nie mnie nie obchodzi.
» 30 lipca 2015, 13:39 #21
lukaszek9000: adijos frajeros
» 30 lipca 2015, 12:40 #20
Mniaksteer: Nie ogarniam tego, przecież mógłby w tym sezonie Di Maria nam pomóc, jego szybkość drybling strzały, nie mieliśmy takiego skrzydłowego od czasów Ronaldo według mnie. Jestem pewnie że odpaliłby w tym sezonie, jeżeli by został. Wkur*** mnie takie coś, jeżeli już ma odejść to za takie pieniądze, można kupić dobrego napastnika, a podobno przejawiane było zainteresowanie o Pato. Benteke odszedł do LFC a też fajny napastnik. A obrońca? Już nie wspomnę.
» 30 lipca 2015, 12:39 #19
snikerss777: Nani chociażby był od niego lepszy... Przecież to zwykły dobry ale tylko dobry grajek... jak by był taki dobry to by to wcześniej pokazał światu a nie w wieku 26 lat dopiero wybitne pół roku przez 3,5 roku w Realu był średniakiem wcześniej też nikt nie widział w nim jakiejś mega gwiazdy tylko solidnego skrzydłowego. Piłkarze nie stają się nagle geniuszami w wieku 26 lat ! Po prostu miał życiową formę i to wykorzystał.
» 30 lipca 2015, 13:17 #18
Arkin: Adios!

Już widzę zaślinionych kibiców na dp, gdy Di Maria zacznie grać na miarę możliwości w Paryżu, "wina Van Gaala"
» 30 lipca 2015, 12:38 #17
Rybak997: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 13:04

nie róbmy z ludzi idiotów. przychodził tu na wakacje, tylko zapomniał że nie ma wierzy i nie dominuje słońce. znowu boli tylko to że odchodzi za mniej, w dupie właściwie to mam, bo nie mój portfel, ale klub znowu został osmieszony przez $zejków, którzy mogliby wyłożyć 2x tyle i by ich to nie zabolało, ale po co skoro gościu jest z united, a nie realu. nikt w drugą stronę, żadnych zysków, ani cavani ani marquinhosio. chelsea nauczyła się robić interesy, nie puszczają za waciki, nie wierzę, że nani by stamtad odszedł za takie grosze. niech ten teatrzyk lipcowy się kończy i sezon zaczyna... jedyne co uciszy "kibiców" o którch wspomniałeś to mistrzostwo anglii. nie oszukujmy się, nikt nie będzie się cieszył z vice mistrzostwa, tylko mistrz będzie odpowiedzią i van gaal o tym wie.
» 30 lipca 2015, 13:03 #16
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 12:43

Widać było brak ambicji i brak charakteru , a ten kolega ma już nie długo 28 lat . 63 euro plus bonusy , a przecież nie wierzę , że United nic nie zarobiło marketingowo ze sprzedaży koszulek , kubków itp. Wyszli nawet i na plus , a i nam myślę , że wyjdzie na plus . Miał dobre 5 meczów , ale pamiętacie jak United grało wtedy ? Wszystko pod Di Marie i wiele długich piłek , wiele niedokładności . Jak nie było tej cipki w składzie (idealnie Keane go podsumował) to wtedy United zaczęło grac jak drużyna i każdy się uzupełniał. Liczę na transferową bombę , ale czy jest ktoś dostępny na rynku co ożywi nas zespół ?
» 30 lipca 2015, 12:37 #15
indyk: Reus!
» 30 lipca 2015, 12:41 #14
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 12:45

No może i masz rację , ale wątpię by do nas przeszedł.
"10 lutego 2015 przedłużył swój kontrakt z Borussią Dortmund do 2019 roku, usuwając również poprzednią klauzulę odstępnego, która od stycznia 2015 wynosiła 25 milionów euro." Nie wiem na co ludzie czekał jakikolwiek klub.
» 30 lipca 2015, 12:44 #13
pequ89: Mam wrażenie, że od początku to było zaplanowane. Gdyby nie to, że w ubiegłym sezonie PSG nie mogło go kupić z uwagi na przepisy FFP to już dawno by biegał po francuskich boiskach. A tak przeczekał sobie w MU rok czasu a potem zażądał transferu. Zarobił $real, zarobił zawodnik a MU jak zwykle straciło. Po co więc były te zapewnienia z jego strony, że chce pokazać w przyszłym sezonie na co go stać? Jak dla mnie to jest brak szacunku dla klubu oraz dla jego kibiców. Już widzę kolejny mecz PSG z MU i gwizdy kibiców za każdym razem gdy di maria będzie przy piłce... Trzeba stawiać na wychowanków. Oni przynajmniej mają szacunek dla klubu.
» 30 lipca 2015, 12:18 #12
mleko: Życie
» 30 lipca 2015, 12:18 #11
padre: cena jak cena.... ale smutne jest to... mając takiego zawodnika w zespole Luis van Proces nie potrafił go ustawić na boisku - choć z drugiej strony, król asyst przy tak małej ilości występów mówi samo za siebie
» 30 lipca 2015, 12:17 #10
kadM: Koleś po rozegraniu kilku - dosłownie - kilku dobrych meczach zupełnie przestał sie starc i grać na akceptowalnym poziomie.
» 30 lipca 2015, 12:33 #9
Arvanis: Za taką cenę to mam nadzieję, że z Cavanim albo Marquinhosem w zamian.
» 30 lipca 2015, 12:14 #8
Kopec91: Nie liczył bym na to. Z PSG chcą zbudować potęgę na miarę Realu, Barcelony czy...United. Więc na pewno sprzedadzą swoich najlepszych zawodników. Już to widzę...
» 30 lipca 2015, 12:17 #7
Arkin: 63mln, to jest aż za dużo jak na Di Marie. Nic nie zrobisz, że funt wzmocnił się.
» 30 lipca 2015, 12:58 #6
becks7777: my go kupilśmy na 60 mln funtów czy euro?
» 30 lipca 2015, 13:02 #5
snikerss777: 59,6 mln funtów, czyli 75 mln euro w tamtejszym kursie. Podobno było jeszcze jakieś 5 mln zmiennych ale nawet jeśli to pewnie nie były zrealizowane.
» 30 lipca 2015, 13:11 #4
emil1986x: szkoda mi di marii najlepszy skrzydłowy jakiego moglibyśmy mieć...:/
» 30 lipca 2015, 12:10 #3
indyk: Di out, pedro in ...? Shit happens.
» 30 lipca 2015, 12:07 #2
Kopec91: Ale to jest taki shit, że cały kibel zafajdany...łącznie ze ścianami...
» 30 lipca 2015, 12:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.