Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Man Utd vs Aston Villa

» 5 kwietnia 2015, 10:57 - Autor: bar - źródło: Devilpage.pl/MEN
Manchester United po dwóch bramkach Andera Herrery i jednym trafieniu Wayne'a Rooneya pokonał, na Old Trafford, Aston Villę 3:1. Dzięki temu zwycięstwu Czerwone Diabły znacznie umocniły swoją pozycję w Top 4.
Oceny pomeczowe: Man Utd vs Aston Villa
» Ander Herrera zaprezentował futbol na najwyższym światowym poziomie.
Poniżej możecie zapoznać się z ocenami wystawionymi przez bara, a także notami, jakie wystawili dziennikarze Manchester Evening News.

David de GeaDavid de Gea
Ostatnio nudzi mu się w bramce i wyglądało tak jakby zabrakło mu koncentracji przy straconym golu, który na pewno obciąża jego konto. Cóż, zdarza się nawet najlepszym.
DevilPage.pl: 5 MEN: 5

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Trójkąt Valencia-Mata-Herrera grał dzisiaj rewelacyjnie. Ilekroć pojawiał się pod polem karym rywali stwarzał realne zagrożenie, a pojawiał się często. Dośrodkowywał 12 razy z czego 5 było celnych, zaliczył również aż 3 kluczowe podania, do pełni szczęścia brakło mu asysty.
DevilPage.pl: 8 MEN: 7

Phil JonesPhil Jones
Czyściciel. 9 wybić 3 przechwyty, do spółki z Rojo nie pozwalali na wiele zawodnikom z Villa Park.
DevilPage.pl: 7,5 MEN: 7

Marcos RojoMarcos Rojo
Podawał do kolegów 95 razy, co jest wysokim wynikiem jak na obrońcę. Widać, że jego zadaniem było również inicjowanie ataku - posłał 17 długich piłek z czego 11 było celnych, do tego oddał jeden bardzo groźny strzał, widać, że ma dobrze ułożoną lewą stopę!
DevilPage.pl: 7,5 MEN: 7

Daley BlindDaley Blind
Zaliczył najwięcej przechwytów w drużynie, do tego dołożył asystę. Był widoczny w praktycznie każdej ofensywnej akcji United, dodatkowo podawał z 95% skutecznością, co również jest imponującym wynikiem.
DevilPage.pl: 8 MEN: 7

Michael CarrickMichael Carrick
Ustawiony przed dwójką obrońców rozdzielał piłkę i wskazywał kierunek gry. Niczym szczególnym się nie wyróżnił, zagrał po prostu solidnie.
DevilPage.pl: 7 MEN: 7

Juan MataJuan Mata
Asysta przy bramce Andera. Do spółki z Herrerą i Valencią raz po raz rozmontowywali defensywę Aston Villi. Tym występem potwierdził tylko, że jego miejsce w wyjściowej jedenastce jest niepodważalne.
DevilPage.pl: 8 MEN: 8

Ander HerreraAnder Herrera
Man of the match. Strzelił dwie bramki, które zapewniły kolejne jakże cenne punkty. Poza tym niestrudzony Hiszpan był dosłownie wszędzie, zaliczył najwięcej podań w drużynie(98) i do tego zagrywał z niesłychaną precyzją, 95% jego podań trafiało do kolegów z drużyny. "Czy wiesz, że..." Mata i Herrera mają więcej bramek niż Van Persie i Falcao? Ręce same składają się do oklasków!
DevilPage.pl: 9 MEN: 9

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Można powiedzieć, że Villa znalazła sposób na Fellainiego - tylko 2 wygrane pojedynki główkowe to ewenement w skali tego sezonu. Ogólnie, nie wyróżnił się niczym szczególnym.
DevilPage.pl: 7 MEN: 7

Ashley YoungAshley Young
Był aktywny - fakt. Niemniej, brakowało mu efektywności. Dośrodkowywał 10 razy, za każdym razem niecelnie, dodatkowo był najniedokładniej podającym zawodnikiem w drużynie(69%). Na plus podanie do Blinda otwierające akcję bramkową.
DevilPage.pl: 6,5 MEN: 8

Wayne RooneyWayne Rooney
Zdobył wspaniałą bramkę, poza tym nieustannie nękał defensywę rywali, oddał 5 strzałów, robił szum w ataku i o to chodzi! Momentami był sfrustrowany, gdyż niektóre z jego podań były ewidentnie nie w tempo. I gdyby jeszcze siadła mu ta przewrotka...
DevilPage.pl: 7,5 MEN: 8

Angel Di MariaAngel Di Maria
Wszedł i zrobił co do niego należało. Brawa za kolejną asystę! Pozycja Maty jest niezagrożona, ale Young chyba powoli zaczyna czuć jego oddech na plecach.
DevilPage.pl: 6,5 MEN: 6

Radamel FalcaoRadamel Falcao
Pojawił się na boisku w 77 minucie. To by było na tyle.
DevilPage.pl: 4 MEN: 4


TAGI


« Poprzedni news
Herrera piłkarzem meczu z Aston Villą
Następny news »
Zaha: W United czułem się niepotrzebny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


kawa213: Herrera jest słaby, po prostu miał farta. Falcao świetnie zagrał. Krótko: nie cygańcie do herrery bo jest SŁABY. I chyba gorszy od RVP
» 5 kwietnia 2015, 21:36 #61
seth: nie kopie się leżącego, a tak zachowujecie sie w stosunku do Falcao..podobne chwile przeżywa Chicha w Realu i jakoś wśród kibiców tego jakże nielubianego przeze mnie klubu nie ma tak perfidnych i podłych zachowań, czym zapewnili sobie u mnie śladowe ilości szacunku. jak ma grać wchodząc z ławki w co drugim meczu na 10 min?? szczerze mi tego piłkarza szkoda.. jeśli ktoś chce oceniać jego przydatność dla zespołu po tak ograniczonych występach na boisku to zna się na futbolu jak zawodnik sumo na jeździe figurowej na lodzie. wystarczy przeanalizować statystyki poszczególnych graczy ofensywnych..dla przykładu di Maria ma rozegrane dwa mecze tylko więcej od Falcao ale aż o 500 min po podliczeniu rzeczywistego czasu spędzonego na boisku.
» 5 kwietnia 2015, 21:07 #60
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 21:27

roznica polega na tym, ze Falcao przychodzil do nas ze statusem wielkiej gwiazdy i otrzymuje wynagrodzenie jak wielka gwiazda. Groch natomiast nie wiadomo po co trafil na Bernabeu, skoro bylo wiadomo od poczatku, ze z lawki wiele razy nie bedzie wstawal. Nie mozesz wiec porownywac sytuacji obu pilkarzy, bo oczekiwania wobec Falcao, a oczekiwania wobec Chichy to dwie rozne sprawy. Zgodze sie jednak ze stwierdzeniem, ze nie wolno kopac lezacego i wszelkie przesmiewcze odzywki na temat Radamela to juz chamstwo w czystej postaci. Osobiscie mi szkoda chlopa, ale bronic go na sile nie mam zamiaru... a argumenty ze malo pokazuje bo malo gra sa dla mnie smieszne - zawodnik tej klasy powinien swoja wartosc udowodnic jak mial ku temu szanse. Nie zrobil tego, wiec do widzenia i po temacie.
» 5 kwietnia 2015, 21:26 #59
seth: nie zgodzę się z Tobą z jednej podstawowej przyczyny.. kiedy Falcao wchodzi na końcówki spotkań taktyka, a raczej jej brak w grze MU nie pozwala na pokazanie jego możliwości. dostaje jedną góra dwie piłki do nogi a tak to albi niecelne wrzutki ze skrzydeł albo zbyt mocne prostopadłe podania. na przestrzeni całego sezonu gra w końcówce MU wyglądała następująco: albo długie dzidy na Fellainiego i RVP żeby choć punkt uratować albo klepanie w środku boiska przy korzystnym wyniku. w ostatnich meczach trochę to się zmieniło, ale w końcówkach prym wiedzie Di Maria który wpuszczany na ostatnie minuty próbuje rajdów na skrzydle z bardzo kiepską skutecznością..i te dwie ostatnie asysty tego nie zmienią..
chciałbym zobaczyć MU w składzie z ostatnich meczów z drobną zmianą..Roo za Fellainiego a Falcao jako 9..jak po 2-3 meczach Radamel nie udowodniłby swojej przydatności to i ja przestałbym go bronić. akurat napsatnik, który jest nowy w zespole, miał kontycje i nie dostał kilku meczów z rzędu na wkomponowanie i zgranie się z zespołem nie jest w stanie w końcówkach niczego udowadniać. jest w 100% uzależniony od reszty zespołu..
» 6 kwietnia 2015, 11:44 #58
KyloLSM: Ja nie wiem o co wam chodzi .. Falcao wykonał znakomitą robotę wywracając się na równej i raczej nie śliskiej murawie podczas akcji na 3 bramkę, rozśmieszając i dekoncentrując tym obrońców. Gdyby nie on, ta bramka by nie padła.
» 5 kwietnia 2015, 18:53 #57
GandiGanda: Hehehe dobre
» 7 kwietnia 2015, 01:46 #56
czarny226: Oby tak dalej
» 5 kwietnia 2015, 18:29 #55
NexaT: Chelsea?
» 5 kwietnia 2015, 17:50 #54
dawidlp92: Mata z Herrerą zaczynalą mi przypominać Xaviego i Inieste z najlepszych lat :)
» 5 kwietnia 2015, 16:00 #53
inek10: o tym samym pomyślałem ale w reprezentacji i tak nie pograją... :/
» 5 kwietnia 2015, 17:37 #52
JasnaLiryka: Do czasu , w końcu mają swoje lata :) a Nasz duet zaczyna się wyróżniać coraz bardziej. I o to chodzi !
» 5 kwietnia 2015, 18:25 #51
f4nMU: Young jak najbardziej 8. Przeciez wygrywal wiekszosc 1vs1. Gral swietnie, naprawde swietnie.
» 5 kwietnia 2015, 15:39 #50
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 15:07

Z serii czy wiesz że. To od kiedy 12 to jest więcej niż 14? I ciekaw jestem jak wygląda sprawa minut spędzonych na boisku że odwazasz się na takie porównanie, którym próbujesz ubliżyć naszym snajperom
» 5 kwietnia 2015, 15:06 #49
Vaxiu: Dlaczego nie wzieto pod uwage Rooneya ? Przeciez to nasz snajper.
Glupie porownanie majace na celu osmieszyc 2 zawodnikow. Poza tym to nie XX wiek gdzie bramki pakowali glownie napastnicy.
» 5 kwietnia 2015, 17:07 #48
Hektor2001: Carrick musi grać lepiej... tyle w temacie. ;)
» 5 kwietnia 2015, 14:45 #47
xevy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 13:36

Nie umiem przyzwyczaić się do gry obronnej Rojo. Niby wychodzi z sytuacji obronną ręką, ale mam wrażenie, że dużo w tym szczęścia, w moich oczach jego gra w obronie jest trochę chaotyczna i niepewna. Wolę angielski duet obrońców Jones - Smalling.
» 5 kwietnia 2015, 13:35 #46
xevy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 13:45

Dokładnie, jeśli chodzi o grę w ofensywie, jako obrońcy niczego mu nie brakuje.
» 5 kwietnia 2015, 13:45 #45
zapertinio16: Cebulak mylisz się :) Rojo popełnił błąd który nas kosztował bramkę i to niedawno bo zaledwie wczoraj :)
przy bramce Benteke nie przykrył go dokładnie. tyle w temacie
» 5 kwietnia 2015, 16:58 #44
4uKrychu: Co do Carricka - warto wspomnieć o jego fatalnym podaniu w końcówce, po którym prawie straciliśmy gola. Co do Falcao - trzeba dodać że raz nietrafił w piłkę przy próbie strzału a raz się poślizgnął podczas groźnej kontry.
Poza tym wszystko ok :)
» 5 kwietnia 2015, 13:07 #43
RonaldoNaniBack: Już 3 mecz na LO i to lepszy niż na ŚP, Blinda i to jego 3 najlepsze mecze były, dalej będą hejterzy mówić że on nie jest LO ?? Zobaczcie moje komenty jak mnie hejtowaliście jak go wystawiam na LO... odrazu wiedziałem że będzie tam właśnie grał i to jego pozycja w Holandi właśnie tam śmigał na MŚ ;]. Znakomity mecz Di Marii i oczywiście taka sama ocena jak Young :| AHA chyba oglądaliśmy 2 różne mecze. Najlepsze że MEN mu dał ocenę 8 xDDDD
» 5 kwietnia 2015, 13:07 #42
Ariacchi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 13:27

Prima Aprillis było 1 kwietnia. Co ty masz do Angela po wczorajszym meczu? Wszedł, zdobył asystę (bardzo ważną zresztą), coś tam potem próbował sam. Na pewno jeszcze bym go nie skreślał. Young z kolei niby robi ten szum na tej lewej flance, jednak co z tego, skoro nic, ale absolutnie nic nie daje to drużynie? Taki ADM wszedł tylko na boisku i już przy pierwszej akcji zanotował asystę. Hejt na Matę, to już w ogóle przemilczę.
» 5 kwietnia 2015, 13:25 #41
Ariacchi: Uwierz mi, ze co tydzień oglądam każdy mecz i sorry, ale Young jest skrzydłowym, a ten powinienem asystować i zdobywać bramki. ;)
» 5 kwietnia 2015, 23:52 #40
Klimaa: Wydaje mi się że stracona bramka to nie efekt dekoncentracji De Gei tylko problemem było tu słońce które przeszkodziło mu w podjęciu szybszej decyzji.
Bardzo ale to bardzo cieszę się z dyspozycji Jonesa - potwierdza fakt że jeśli jest w formie to jest naprawdę dobry w swojej roli. Parę lat gry, mniej kontuzji i będzie kolejną zaporą jak niegdyś Rio.
» 5 kwietnia 2015, 12:24 #39
bar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 12:15

Ty to powiedziałeś :) Miałem na myśli bardziej to, że cieszę się z tego iż pomocnicy wyręczają napastników jeśli chodzi o zdobywanie bramek. Co więcej, sytuacja wyglądałaby inaczej gdyby Van Persie nie był kontuzjowany.
» 5 kwietnia 2015, 12:10 #38
radek87urban: Jak dla mnie oceny spoko.
» 5 kwietnia 2015, 11:56 #37
BartekMU10: Panowie redaktorzy z DevilPage - dajcie sobie spokój z zabawą w ekspertów bo Wam nie wychodzi ;)
Bardzo cieszy mnie dyspozycja Jonesa! Wiedziałem że jak chwyci rytm to będzie nie do przejścia i tak też jest. Mam tylko nadzieje na szybki powrót Shawa i jego dobrą dyspozycje (ale na LO jak widać całkiem nieźle radzi sobie Blind).
Herrera - miód. Takie troche połączenie Carricka i Scholesa, myśle że niedługo chłopak będzie w TOP5 pomocników jeśli nie zwolni tempa ;)
Di Maria wszedł i znów asysta. Nie gra jakoś super, widać że kompletnie nie jest w formie ale wyobraźmy sobie jak może grać kiedy złapie tą forme... Jeśli skończy się saga 'Di Maria nieszczęśliwy w Manchesterze' i 'PSG monitoruje sytuacje Angela Di Marii" to myśle że będziemy z niego mieli pożytek ;)
» 5 kwietnia 2015, 11:53 #36
emil1986x: przy herrerze 9?? ciekawe co trzeba zrobic na 10 :P ehhh oceny śmieszne...jak zwykle
» 5 kwietnia 2015, 11:52 #35
DevoMartinez: A to nie Carrick miał tą grożną stratę po której poszła kontra?
» 5 kwietnia 2015, 11:38 #34
radek87urban: Też mi się tak wydaje, to samo co w meczu z Lpoolem, tylko, że wtedy gol padł.
» 5 kwietnia 2015, 11:54 #33
Vaxiu: Strata byla, owszem, ale nie poszla kontra. Byla proba kontry ale w srodkowej czesci boiska cofneli pilke do obrony takze zagrozenie zerowe.
» 5 kwietnia 2015, 12:18 #32
indyk: Panie Bar, błagam, proszę wskazać w którym momencie Di Maria wczoraj zaszkodził drużynie. Czekam.
» 5 kwietnia 2015, 11:35 #31
bar: Ja nie mówię o tym meczu, odnosiłeś się do "systemu oceniania", komentowałem ogólną postawę.
» 5 kwietnia 2015, 11:37 #30
87glasgow: Gdzie to wyczytales?
» 5 kwietnia 2015, 11:39 #29
indyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 11:45

Dobrze, przepraszam, ale w takim razie dlaczego efektywny Di Maria ma 6,5 a bezproduktywny Young tyle samo? Nie rozumiem tego. Nie wszystkie oceny wystawiane są sprawiedliwie.
» 5 kwietnia 2015, 11:44 #28
bar: Bo ten świat nie jest sprawiedliwy. A tak na serio, to są to moje subiektywne oceny, jeśli się nie zgadzasz to... spoko. Oceny zawsze są uzasadnione, jeśli ktoś ma pytanie uzasadniam dalej w komentarzu. Oglądam mecze i takie mam odczucia, nie jestem uprzedzony do Di Marii, to jeden z moich ulubionych piłkarzy, ale jak jego gra mi się nie podoba to odzwierciedlam to w ocenach z czym oczywiście można się nie zgadzać.
» 5 kwietnia 2015, 11:51 #27
increase: Osobiście uważam, że Young nie zagrał źle. Nękał cały czas prawego obrońcę AV, a niektóre wrzutki były całkiem niezłe, ale po prostu zawodnicy The Villans górowali nad naszymi w powietrzu. Biorę też pod uwagę, że wrzutka ze słabszej nogi może mu nie wyjść, bo to jest normalne. Jego lewa noga nie jest zbyt dobrze ułożona. Do tego jako jedyny z pomocników próbował coś ukąsić zza pola karnego.

Di Maria zaś wszedł, zaliczył asystę (dość fartowną, ale jednak), ale później, gdy wyszliśmy z kontratakiem, kiedy to mógł podać do trzech różnych niekrytych zawodników, ten zwlekał, aż w końcu jego podanie zostało zablokowane, a szansa na bramkę zaprzepaszczona.

Tak więc uważam tę ocenę za sprawiedliwą, ale tylko dzięki asyście Di Marii. Gorzej to wygląda w ocenie MEN, gdzie to Young został oceniony na 8, ale już się przyzwyczaiłem do ich bezsensownych ocen.
» 5 kwietnia 2015, 11:53 #26
indyk: Wszystko ok, ciekawi mnie coś jeszcze. Sam napisałeś, że niczym się nie wyróżnił, na dodatek miał 10 niecelnych dośrodkowań, kupe strat, nieudane dryblingu,celność podań na poziomie 69%, dwa niecelne strzały. Czy aby przy Di Marii właśnie tak słabe statystyki nie były przyczyną ocen na poziomie 4,5, 5 ?
» 5 kwietnia 2015, 12:04 #25
Magik1990MU: Co by nie mowic, to Angel znow ledwo wchodzi z lawki i juz przy jednym z pierwszych kontaktow zalicza asyste. Pozniej rowniez byl grozny. Na minus te straty pilek w newralgicznych miejscach, o ktorych napomknal bar. Mimo wszystko na 7 zasluzyl. Co do Younga to ocena jak najbardziej adekwatna, nie mozna zarzucic Mlodemu, ze gral na stojaco (w przeciwienstwie do Felli, ktory powinien dostac max 6), ale musi troche popracowac na finiszami swych akcji. Ogolnie nie rozumiem tych przepychanek ktory z dwojki Young-Di Maria na ten moment lepszy. Zamiast sie cieszyc, ze obaj daja duzo druzynie (jeden to typ pracusia, drugi moze nic nie grac, a i tak wplywa na koncowy wynik meczu), to sie szuka dziury w calym. Na co to?
» 5 kwietnia 2015, 12:11 #24
bar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2015 12:14

u Younga na + przy braku efektywności w ofensywie jest również zaangażowanie w defensywę, czego u DM próżno szukać.

@Magik1990MU - "Ogolnie nie rozumiem tych przepychanek ktory z dwojki Young-Di Maria na ten moment lepszy." - Dokładnie! :)
» 5 kwietnia 2015, 12:12 #23
indyk: Wczoraj pomagał w defensywie...? A było to w ogóle potrzebne ...? Nie pamiętam jego gry w defensywie, bo villa praktycznie nie atakowała...
» 5 kwietnia 2015, 12:24 #22
Magik1990MU: @indyk wydaje mi sie, ze bar mial na mysli gre Younga na przestrzeni troche dluzszej niz wczorajszy mecz. W spotkaniu z the Villans Anglik mial faktycznie malo roboty w destrukcji, ale ciezko go winic za to, ze przyjezdni parkowali autobus na swoim polu karnym nawet przy wyniku 0-1.
» 5 kwietnia 2015, 12:45 #21
indyk: No to tym bardziej za co ma te 6,5?
W poprzednich meczach faktycznie grał fajnie w obronie, nic więcej.

Jednak oceny są wystawiane za konkretny mecz, nie jest to średnia ocen. Więc co mają poprzednie mecze do tego ?

Panie Bar, suche fakty:
- 0 goli
- 0 asyst
- strzały celne 0
- celność podań 69%
- celność dośrodkowań 0% ( 0/10)
- udane dryblingi 2
- gra w obronie praktycznie żadna - brak takiej potrzeby
Czy to jest występ na 6.5 pkt?
Gdyby miał kluczowe zagrania w obronie, przejęcia cokolwiek - ok, lecz w tym meczu był jałowy jak gazik.
» 5 kwietnia 2015, 14:07 #20
Magik1990MU: @indyk nie wiem dokladnie jak ocenia DP, ale zwykle 6 to ocena startowa i otrzymuje ja zawodnik ktory niczego nie zawalil, ale rowniez nic pozytywnego nie wniosl do druzyny. Wg mnie szostka dla Younga bylabym troche nieodpowiednia, bo choc statystyki nie przemawiaja za nim we wczorajszym meczu, to sam przyznasz, ze zamieszanie robil pod bramka Villans - co prawda nie takie, jakie powinien, ale w duzej mierze absorbowal obroncow rywali, tym samym stwarzajac miejsce innym Diablom. Statystyki czesto bywaja rowniez mylace, bo potrafia je 'popsuc' koledzy z druzyny. Wezmy tu dla przykladu syt. z pierwszej polowy, kiedy to Ashley wbiegl z pilka w pole karne, zagral idealnie na piatke do Maty, a ten uderzyl pilke tak, ze trafil nia w noge jednego z rywali (bodaj 20. min). Co do zawalenia czegos, to nie przypominam sobie jakiejkolwiek syt. z udzialem Anglika, ktora moglaby sie skonczyc zle dla nas.
» 5 kwietnia 2015, 14:28 #19
indyk: Ocena startowa, to jest 5 :) i taką powinien dostać Young. Nie zrobił nic na plus i nic na minus.
Słabo zagrał i już.
» 5 kwietnia 2015, 14:45 #18
indyk: Erpiotreq@
Zasłużył czym? Prosze powiedz. To, że co trzecie podanie miał niecelne ? To, że miał 10 niecelnych centr ?Czego teraz się wymaga od skrzydłowego ? Asyst i bramek czy nieefektywnego biegania ? To czemu hejty idą na Falcao ? Nie strzela, ale walczy...
» 5 kwietnia 2015, 17:45 #17
indyk: Czekałem na to !
Young 6,5 = Di Maria 6,5 !
Mistrzostwo Świata w oglądaniu meczów!
Panowie wstyd, brak słów. Jakby Di Maria miał tyle strat i niecelnych dośrodkowań, to miałby 4,5. Czym to się ma, gość asystuje - 6,5 a Young nie robi nic EFEKTYWNEGO i ma 6,5... Przypomnijcie sobie mecz z Newcastle i system oceniania. Young cały mecz straty, zmarnowana setka, gol i odrazu 8.
Di Maria wypracował wtedy 3 setki i miał 5. Gdzie logika ?
» 5 kwietnia 2015, 11:24 #16
bar: Za każdym razem piszesz to samo i już nie chce mi się tłumaczyć po raz wtóry. Dodam tylko, że jest różnica między niecelnym dośrodkowaniem i stratą piłki rozpoczynającą groźną kontrę rywali. Young nie produkował nic, ale też nie szkodził, Di Maria nie dość że niczego nie wnosił to jeszcze zagrażał naszej bramce, tracąc piłkę w newralgicznych miejscach. Angel zaczyna wskakiwać na właściwe tory i być może wygryzie Younga. Nie oszukujmy się, Di Maria w formie z Realu a Young nawet w najlepszej dyspozycji u nas to różnica klas. Liczy się to co najlepsze dla drużyny.
» 5 kwietnia 2015, 11:32 #15
indyk: A taki Fellaini wczoraj za co te 7? Chyba poleciał na fali ostatnich dobrych meczów. Mecz na stojąco.
» 5 kwietnia 2015, 11:50 #14
Vaxiu: Tobie jak fanbojowi Angela nic nie bedzie sie podobalo.
Dziwie sie, ze bar w ogole probuje nawiazac rozmowe :D
» 5 kwietnia 2015, 12:24 #13
indyk: Bar rozmawia bo jest kulturalny. Nikogo nie obraziłem, krytyka to nie obrażanie. Podałem argumenty, Bar się z nimi nie zgadza- ok, no problem.
Ja jednak nie jestem w stanie ogarnąć rozumem co wczoraj zrobił Young na 6,5 kropka.

Fanboy, jakim prawem do mnie mówisz tym tonem synu, nawet mnie nie znasz. Nie wiesz ile mam lat, co robię, gdzie mieszkam. Who da fuck are you to judge me ?
Bronie AdM ponieważ nie rozumiem nagonki na niego i tyle.
» 5 kwietnia 2015, 14:14 #12
Vaxiu: Younga wybronic ? Przez pierwsze 45 min to byl najlepszy zawodnik United ale nie nazywa sie Di Maria stad krytyka.

indyk, gdzie przedstawiles te argumenty ? Nie podales ani jednej liczby, a jedynie swoje widzimisie.
Na co mi widziec ile masz lat, gdzie mieszkasz i co robisz ? Oceniam cie po komentarzach ktorymi spamujesz jeden pod drugim.

Di Maria od czasu pierwszej kontuzji gra "kibel", ilosc strat, symulacji z jego strony jest zatrwazajaca. Zgodzi sie z tym kazdy trzezwo myslacy kibic nastawiony na dobro klubu, a nie jednostki.

A synka, dziecko, to poszukaj sobie w klasie. Tyle masz wlasnie w sobie kultury, szczylu.
» 5 kwietnia 2015, 17:15 #11
indyk: Vaxiu@
Czytanie, to nie jest trudna rzecz. Ale widać, że czytanie ze zrozumieniem, to już jest nie do przeskoczenia.
Young przez pierwsze 45 min był najlepszy w United...? Chciałbym przemilczeć, ale nie mogę. Prócz jednego dobrego wejścia same straty i kilka słabych dośrodkowań.
Nie podałem liczb?
Po czym oceniasz? Po tym, że mam inne zdanie niż Ty ?
A czy ja twierdze, że gra dobrze? Nie gra nawet na 50% możliwości. Podkreślałem to wiele razy, więc nie wiem o co Ci teraz chodzi ?
W klasie, ok poszukam. Nazywasz kogoś szczylem i wypominasz komuś brak kultury. Brawo, takie to Polskie - niestety.
» 5 kwietnia 2015, 17:58 #10
Vaxiu: No tak, zapomnialem, ze komus kto mnie nie szanuje nalezy sie szacunek mimo wszystko. Takie to nie polskie.

O dziwo, eksperci w studio, jak i komentarzy z wysp byli bardzo zadowoleni z poczynan Asha, z jego wspolpracy z Blindem.
Podobnie MEN jak Sky Sport, ktorzy takze dobrze ocenili (8 i 7 kolejno).

Ty za to nie przyjmujesz tego do wiadomosci, chyba z powodu jakis uprzedzen i widziales same straty, zero celnych podan i zero kluczowych zagran, no coz,

Czytania ze zrozumieniem ? A czegoz to nie zrozumialem wedlug ciebie ? Po prostu "ciebie", w tym caly prolem. Niezgoda oznaczaa wrogosc, jakie to polskie.
» 5 kwietnia 2015, 20:55 #9
increase: Właśnie takie transfery kocham. Mało znany zawodnik przychodzi do nas i staje się cichą gwiazdą. :)
» 5 kwietnia 2015, 11:44 #8
Gale: @increase Bo na takich transferach od zawsze buduje się MU. Dlatego takie transfery jak Di Maria czy Falcao nie wypaliły.
» 5 kwietnia 2015, 11:53 #7
increase: Dobrze o tym wiem, dlatego podkreśliłem "do nas". Przecież to nie pierwszy taki zawodnik i jestem pewien, że nie ostatni. Blind i Rojo również mają na to predyspozycje, ale jeszcze nie wskoczyli na odpowiedni poziom.

Jeżeli zaś chodzi o Di Marię, to jeszcze bym go nie skreślał. Początek sezonu miał imponujący i mam nadzieję, że wróci do tej dyspozycji w następnym sezonie. :)
» 5 kwietnia 2015, 12:01 #6
UrbannLegend: Tak jak pisałem wcześniej, oczko wyżej dla El Tigre za nieprzerywanie ataków Herrery i Rooneya. xD
» 5 kwietnia 2015, 11:20 #5
jaratkow: Z indywidualnymi notami nie ma chyba sensu polemizować. Jedyny błąd DDG trzema przebłyskami geniuszu zastąpili Herrera i niezawodny Rooney. Wygraliśmy jako drużyna i to najważniejsze. Goście sprytnie zestawili swój skład na szpicę wysyłając zawsze groźnych Benteke i Agbonlahora. Obawiałem się tego ale nasi defensorzy mnie uspokoili. Najwięcej "strachu" wywołały u mnie zmiany jakich dokonywał trener. Nawet jeśli Young i Fellaini nie zagrali tak jak ostatnio to... ADM i Falcao stanowili ryzyko. Na szczęście goście z Birmingham nie byli w stanie tego wykorzystać. GGMU
» 5 kwietnia 2015, 11:18 #4
MU1212: Di Maria widać przebudził się z głębokiego snu
» 5 kwietnia 2015, 11:09 #3
jari13: Rooney poza golem dość bezproduktywny. Piłka odskakiwała mu jeszcze bardziej niż z Liverpoolem. Przesunięcie na pozycję Fellainiego wyraźnie go ożywiło. Oceny w porządku poza stoperami. Rojo i Jones przegrywali wiele główek. Marcos nie upilnował Benteke przy golu dla AV. Jones miał nieporozumienia z DDG. Na pewno Rojo na plus za wyprowadzanie piłki, ale musi poprawić siłę, bo za często daje się przepchnąć.
» 5 kwietnia 2015, 11:08 #2
jari13: Miał też dwa udane dryblingi, po których były groźne rzuty wolne dla nas. Chodzi mi o to, że kiedy dostawał podanie tyłem do bramki to źle przyjmował i niecelnie podawał.
» 5 kwietnia 2015, 12:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.