Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Man Utd vs Arsenal

» 10 marca 2015, 18:47 - Autor: Bart - źródło: MEN, DevilPage.pl
Czerwone Diabły odpadły po zaciętym spotkaniu z Arsenalem z rozgrywek o Puchar Anglii. Prezentujemy oceny zawodników Manchesteru United okiem Manchester Evening News i DevilPage.pl.
Oceny pomeczowe: Man Utd vs Arsenal
» Jak oceniacie grę poszczególnych zawodników MU?
David de GeaDavid de Gea
Hiszpan był w niezwykle dobrej formie. Utrzymał Manchester United w walce do samego końca meczu. Bez niego spotkanie zakończyłoby się dużo wczesniej.
MEN: 8 DevilPage.pl: 8

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Miał wzloty i upadki. Zaliczył kilka dobrych odbiorów. Grał nieźle w ofensywie, ale zaliczył fatalnego kiksa, po którym padła bramka.
MEN: 6 DevilPage.pl: 5.5

Chris SmallingChris Smalling
Wyglądał przez cały wieczór na bardzo zdenerwowanego. Szybkie podania Arsenalu były dla niego zbyt ciężkie. Wychodząc z obrony nie kontrolował dobrze piłki.
MEN: 5 DevilPage.pl: 5

Marcos RojoMarcos Rojo
W pierwszej połowie z łatwością blokował Welbecka. Po zmianie na lewa flankę, jego efektywność spadła.
MEN: 6 DevilPage.pl: 5

Luke ShawLuke Shaw
Oxlade-Camberlain zaczarował Anglika w pierwszej połowie. Shaw nie mógł poradzić sobie z rywalem, więc nie ma się co dziwić, że został ściągnięty w przerwie.
MEN: 5 DevilPage.pl: 4

Angel Di MariaAngel Di Maria
Wszystko zaczęło się dobrze. Angel był żywy, zagrywał dobre piłki. Czerwona kartka wszystko zrujnowała.
MEN: 7 DevilPage.pl: 6

Ander HerreraAnder Herrera
Pomocnik United nie zdołał zapewnić motoru napędowego, którego potrzebowały Czerwone Diabły. Tracił zbyt wiele czasu biegając bezsensownie po boisku.
MEN: 5 DevilPage.pl: 5

Daley BlindDaley Blind
Niektóre z jego dalekich podań były bardzo groźne.
MEN: 7 DevilPage.pl: 6

Wayne RooneyWayne Rooney
Kapitan United zdobył wspaniałą bramkę wyrównującą. Przez cały mecz wyglądał na zawodnika, który może odmienić losy meczu.
MEN: 7 DevilPage.pl: 7

Ashley YoungAshley Young
Nie tak dobry, jak prezentował ostatnio. Nie potrafił zagrozić obronie Arsenalu.
MEN: 6 DevilPage.pl: 6.5

Marouane FellainiMarouane Fellaini
W końcówce meczu wygrywał prawie wszystkie walki o górne piłki. Niestety nie zdołał zrobić z nimi nic więcej.
MEN: 6 DevilPage.pl: 5

Phil JonesPhil Jones
Za Luke Shawa w 46'
MEN: 5 DevilPage.pl: -

Michael CarrickMichael Carrick
Za Andera Herrerę w 46'
MEN: 6 DevilPage.pl: -

Adnan JanuzajAdnan Januzaj
Za Marcosa Rojo w 73'
MEN: 6 DevilPage.pl: -


TAGI


« Poprzedni news
McGuinness chwali Timothy‘ego Fosu-Mensaha
Następny news »
Rasistowski tweet wymierzony w Welbecka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


MU1212: Tylko Roo i De Gea robili swoje na boisku oddając serce do gry a reszta wstyd
» 11 marca 2015, 17:39 #41
vip14: Najlepiej Wayne Rooney... Wyglądało na to, że on jeden chce odmienić losy meczu..
» 11 marca 2015, 16:03 #40
axel52: niemożliwe, bohater wielu Young nie wygrał meczu ? a cóż się takiego stało ? przecież to zbawca United
» 10 marca 2015, 22:58 #39
Muuuuuuuuuuu: Niby Herrera trochę biegał bez sensu ale to po jego zmianie w grze MU zapanował chaos. Carrick może i zapewnia spokój ale w parze z Blindem zapewniają nam brak kreatywności i przewidywalność aż do bólu.

Czasami zawodnik nie jest widowiskowy ale stanowi ważne ogniwo i balansuje grę zespołu. Moim zdaniem to jest rola Andera. Na tej pozycji nie mamy w tej chwili lepszego zawodnika.
» 10 marca 2015, 22:47 #38
soldier: ... i przede wszystkim brak szybkości. Na środku też przynajmniej jeden zawodnik musi umieć biegać.
» 11 marca 2015, 00:05 #37
Biafra: Tak tylko zaznaczam, że oceny wystawione zostały przez MEN - opisy także pochodzą od nich. Bart tylko je przetłumaczył i wam podał, więc zluzujcie trochę pośladki ;)
» 10 marca 2015, 22:46 #36
ircio1878: najgorsze co mógł zrobić to zmienić Herrerę i wpuścić Carricka który nawet nie potrafił piłki rozegrać gdybyśmy wygrywali to jeszcze rozumiem wpuścić jego na ostatnie minuty żeby piłkę przytrzymał w środku pola a co do Angela tylko asysta na plus a przy stracie 1 bramki powinien być przy Monrealu i do tego idiotyczna czerwona kartka najlepiej dajmy jemu jeszcze 50 meczy na aklimatyzację i wkomponowanie się w drużynę szkoda mi Valencii bo do tego nieszczęsnego podania grał bardzo dobrze dużo biegał i walczył
» 10 marca 2015, 21:39 #35
simix: Z komentarzem do gry Younga i Herrery zdecydowanie się nie zgadzam.

Young robił z Ballerinem co chciał, który powinien dostać drugą żółtą kartkę za faul na Ashleyu. Dodatkowo to nie jego wina, że nie miał wsparcia w ofensywie ze strony Shawa i Rojo i jeszcze dodatkowo musiał im ratować tyłki pod naszą bramką.

Herrera- "Tracił zbyt wiele czasu biegając bezsensownie po boisku"? To się nazywa nic innego jak pressing. Robił co mógł, żeby utrudnić rozgrywanie piłki Arsenalowi i przez większość pierwszej połowy mieli z tym duże problemy. Jak wszedł za niego Carrick to swoim człapaniem, spowalnianiem gry i biernością w odbiorze zabił nam cały środek pola.

Takie moje zdanie.
» 10 marca 2015, 20:48 #34
Fenek: David de Gea - gdyby nie on było by z 1:4. Zagrał tak jak zwykle, fenomenalne obrony i naprawianie błędów "defensorów" są już jego normą. Ten kto będzie miał Davida w podstawowej "11" i wyrównaną resztę drużyny zawojuje świat. 10/10 ZASŁUŻONE I WYPRACOWANE! (powinien dostać miano drugiego kapitana)
Antonio Valencia - grał dobrze, ba nawet chyba najlepiej wśród zawodników z pola obok Di. Niestety Phil nieco wymusił na Antku podanie do bramkarza, a te okazało się za słabe. Koszmarny błąd w bardzo złym momencie, gdyby nie to dostałby 7 niestety w tej sytuacji max 5/10 (tak doświadczony zawodnik nie powinien w takim momencie walnąć takiego babola).
Chris Smalling - zagrał tak jak cała defensywa czyli raczej słabo. Na dodatek nie trafił do bramki z 3 metrów, w obronie tradycyjnie gubił krycie a w środku pola nie wiadomo czego szukał. 4,5/10
Marcos Rojo - LO z niego cienki, podania, dryblingi, dośrodkowania i strzały wszystko to jest w jego wykonaniu kiepskie. Na dodatek w kolejnym meczu łapie żółtą kartę a tak na dobrą sprawę to powinien obejrzeć czerwoną za ten nieudany wślizg od tyłu. 5/10 (głównie za grę jako ŚO)
Luke Shaw - trochę się zdziwiłem, że nie ma go w drugiej połowie okazało się że Anglik jest chyba kopią "szklanego Phila". Może powinien pomyśleć o zmianie zawodu, być może salowy bardziej by mu
odpowiadał. Co do meczu to niewidoczny i nieskuteczny 4/10
Angel Di Maria - dobra asysta, kilka fajnych podań, ładne wrzutki to zdecydowanie na duży plus. Na minus NURKOWANIE! Do tego zmarnował dwie dobre sytuacje strzeleckie i dostał 2x żółte kartki w 10 sec. 5/10 (zaniżam ocenę nie za czerwień ale za NURKOWANIE)
Ander Herrera - może gdyby to on miał rozgrywać zamiast AFRO to byłoby lepiej, a tak w środku był obojętny na wszystko. Przeszedł obok meczu, na dodatek dostał żółtą kartkę 4/10
Daley Blind - jeden z najgorszych na boisku , w pierwszej połowie nawet piłki wybić nie potrafił. O ciągłych podaniach do tyłu i w bok nawet nie wspomnę (drugi Fletch). W drugiej połowie, sprawdzałem co chwila aktualny skład bo myślałem, że zszedł i siedzi gdzieś za bramką. Nawet wiatr potrafi być bardziej widoczny. 3/10
Wayne Rooney - strzelił szybko wyrównującą bramkę ale po za tym nic więcej nie dał rady zrobić. Być może gdyby miał za sobą kogoś kto potrafi przyjąć i odegrać a nie kłodę w postaci AFRO to dałby radę coś więcej zmajstrować. Może gdyby wszedł Falcao i Roo miałby z kim grać, może gdyby był Mata może... niestety pozostaje nam gdybanie. Ogólnie Roo zagrał dobrze tam gdzie powinien grać zawsze 6/10
Ashley Young - zaczął dobrze ale później przygasał. Brak wsparcia od Shaw a później od Rojo nie pomagał mu w tym meczu. W końcówce drugiej połowy pełnił już rolę LO więc w ataku praktycznie nie gościł 5,5/10
Marouane Fellaini - lepiej byłoby postawić kłodę na kółkach. Co nam to daje, że wygrywa on pojedynki główkowe i potrafi się przepchnąć, skoro nie umie tego wykorzystać. Piłka momentami odbijała się od niego jak od ściany, zwalniał akcje, podawał niecelnie, gubił piłkę. Obok Blinda najgorszy na boisku 3,5/10
CZEMU NIE ZOSTAŁ ZMIENIONY NA KOGOŚ KREATYWNEGO?!
Phil Jones - wymusił błąd na Antku a więc jest częściowo winny za utratę gola. Po za tym zagrał przyzwoicie 5/10
Michael Carrick - kilka fajnych podań to wszystko co pokazał. Nie pomogło to odwrócić losów meczu, ale na pewno cieszę się, że wraca do zdrowia bo jest potrzebny! 5,5/10
Adnan Januzaj - powinien dostać wielkiego kopa w "żołędzie" ! Uwolnił się spod opieki obrońcy w narożniku pola karnego i zamiast dogrywać, nabijać lub zrobić cokolwiek to upadł jak rażony piorunem!! Czemu?! Giggs powinien publicznie zerwać z niego koszulkę z 11 numerem! Głupi dzieciak to jedyne określenie jakie mi przychodzi go głowy gdy przypomnę sobie jego wczorajszy występ. Jak chce tak nurkować to niech weźmie Di pod pachę i leci do Realu albo Barcy! Po za tym nie pokazał nic 2/10
» 10 marca 2015, 20:42 #33
Rooni: Ja tam najbardziej jestem rozczarowany z wystawiania na siłę Fellainiego za napastnikiem (w tym przypadku Rooneyem). Przecież ten człowiek jedyne co robił w tym meczu to faulował i tracił piłkę. To nie jest napastnik i doskonale to widać, gdy nie wykorzystuje naprawdę dogodnych sytuacji. Co do tego zgrywania piłek, to niestety nie widziałem, aby chociaż jedna taka zgrana głową piłka była celna, a tym bardziej wnosiła coś do ataku.
» 10 marca 2015, 20:41 #32
bar: Dziennikarze MEN często sprawiają wrażenie, że oglądają jakiś inny mecz. Również ich uzasadnienia nie są zbyt rozbudowane, co jest wkurzające, bo z chęcią poczytałbym dlaczego dali np Di Marii "7" a Youngowi "6". To się nie dodaje.

Następny mecz będą oceniać wasi ulubieńcy: bar i Biafra :D Co, jak doskonale wiecie, w ogóle nie znaczy, że będzie lepiej, aczkolwiek postaramy się, aby nie robić tego tak jak MEN - czyli na odwal się.
» 10 marca 2015, 20:38 #31
damian2987: Frustrująca jest czasami gra naszych piłkarzy zgodzę się. Ale jeszcze bardziej frustrujące są niektóre komentarze tutaj... Dumni po zwycięstwie wierni po porażce.
» 10 marca 2015, 20:14 #30
adamecki7: patyczak 7?? przestaje czytać te wasze oceny
» 10 marca 2015, 20:04 #29
qsdc: Po takich ocenach mogę stwierdzić, że szkoda na nie patrzeć bo odzwierciedlenia w rzeczywistości to one na pewno nie mają.
» 10 marca 2015, 20:02 #28
Puchaczeue: http: //psgfc.pl/news/show/di-maria-latem-w-psg

Na ile to jest wiarygodne? Jeśli to prawda, to niech spieprza...
» 10 marca 2015, 19:51 #27
DevilFan: jeżeli tak powiedział to śmiało nikt nie jest ważniejszy od klubu jak to wielu kibiców mawia
» 10 marca 2015, 20:01 #26
Molag: oceny nie dość, że prawie 24 godziny po meczu to dodatkowo zrobione "na odpierdziel"
» 10 marca 2015, 19:45 #25
ReVo: W newsie wcześniej cisniecie po Valenci i Angelu, a tu dostaja oceny 5.5 i 6, ciekawie.
A niektórych zawodników nie chciało sie opisać? Robota na odpier***
» 10 marca 2015, 19:30 #24
damian2987: Revo zluzuj majty...a potem sam wykonaj taka robote na odpier... i bedziemy gadac
» 10 marca 2015, 19:54 #23
nyls: Mam wrażenie że oglądałem zupełnie inny mecz...Osłabienie zespołu w najważniejszym momencie jakie wykonał Angel zasługuje na ostre obniżenie oceny, Herrera akurat dawał radę wczoraj, Valencia przy pierwszej bramce zgubił krycie, a przy drugiej asystował, Blind notował straty, brak groźnych podań.
» 10 marca 2015, 19:22 #22
czarny226: oceny, ale chyba z innego meczu
» 10 marca 2015, 19:15 #21
sebox111: Rozumiem ze zawodnik ktory zostal zmieniony musi odrazu dostac ocene nizsza od tego ktory gral 90min(bo jest holendrem)?
» 10 marca 2015, 19:07 #20
indyk: Wczoraj to strat najwięcej miał Young z Blindem.
» 10 marca 2015, 19:13 #19
pawlak0908: Ja zauważyłem jak i wiele bardzo idiotycznych decyzji naszego trenera w tym sezonie. Mata oczywiście nie gra bo po co. W 2 połowie nie mieliśmy zawodnika od budowania akcji a takim na pewno jest Mata, który siedzi kolejny mecz na ławce, mimo że jak okazję dostał to ją w pełni wykorzystał...
» 10 marca 2015, 19:15 #18
pawelisto2: Boczny pomocnik ma prawo czasem stracić piłkę, wiadomo lepiej tego unikać, ale nie zawsze wyjdzie, na cholerę nam boczny pomocnik, który odgrywałby tylko do tyłu, cieszy mnie to, że Di Maria próbuje coś wziąć na swoje barki, dlatego uważam, że ocena zasłużona jak najbardziej.
» 11 marca 2015, 17:33 #17
pawlak0908: Ocena Herrery i Angela mnie rozje****. Jakby nie zszedł z boiska to byśmy pewnie stworzyli sporo sytuacji pod koniec jak przegrywaliśmy a nie dośrodkowania na feelainiego bez sensu...
» 10 marca 2015, 19:02 #16
kanapkaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2015 19:01

Herrera najgorszy?! co za **** to oceniają ?

Skończcie z tym ocenianiem po pijaku. Albo rzetelnie albo wcale ;/
» 10 marca 2015, 19:00 #15
RedDevil9725: Apel do administratorów nie róbcie nic na odwal się na tej stronie bo to traci sens :/
» 10 marca 2015, 18:58 #14
niedoniebieski: Że co??
» 10 marca 2015, 18:53 #13
wudsonize: Nie mam tego w zwyczaju ale muszę to zrobić. Te oceny pomeczowe to jakaś kpina zrobiona od niechcenia- najdelikatniej pisząc.
» 10 marca 2015, 18:51 #12
irration: Szóstka dla Marii? Rozumiem, że dwa razy wkopał piłkę w pole karne i miał szczęście, że ktoś tam akurat był, no ale bez przesady.
» 10 marca 2015, 18:50 #11
indyk: Nie wiem czy Ty tak serio ?:) Ja wiem, że go nie lubisz, ale troche obiektywizmu. Był najbardziej efektywny z przodu ze wszystkich. Dwa groźne strzały, asysta, dobre dośrodkowania, dobre przerzuty, mało strat. Do momentu zejścia spokojnie na 7 zasłużył. Porównując go do Younga, Blinda czy Smallinga to zagrał wybitnie.
» 10 marca 2015, 18:54 #10
pawlak0908: Tylko za symulowanie i otrzymanie czerwonej kartki to mu trochę obniża tą Twoim zdaniem 7. 5 to jest max co powinien dostać
» 10 marca 2015, 19:06 #9
Cebulak: Wkopał i miał szczęście... ręce opadają. Typ ma dwa razy więcej asyst niż drugi w kolejności w drużynie, ale wszystkie dzięki szczęściu. Ogarnij się.
» 10 marca 2015, 19:07 #8
irration: Patrząc na jego dośrodkowania bite ze STOJĄCEJ piłki (czyli nikt mu nie przeszkadza), to miał masę szczęścia. Spójrzmy na to z tej strony- Rooney jest tak dobry, że strzelił bramkę po dośrodkowaniu di Marii.
» 10 marca 2015, 19:13 #7
indyk: Pawlak0908
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
» 10 marca 2015, 19:15 #6
pawlak0908: indyk:Nie rozumiem dlaczego piszesz w ten sposób, ale wydaję mi się że to jednak Ty masz problem ze zrozumieniem
» 10 marca 2015, 19:20 #5
indyk: Czerwona kartka jak najbardziej zaniża ocene, bez dwóch zdań. Ja jednak patrze na jego grę DO MOMENTU ZEJŚCIA. Oceniałem jego grę do tego momentu, a nie przez pryzmat kartki.
» 10 marca 2015, 19:24 #4
irration: To jak będziesz następnym razem kogoś oceniał, to nie bierz pod uwagę jego słabych zagrań, strat etc. Zapewne ocena będzie jeszcze wyższa.
» 10 marca 2015, 19:36 #3
indyk: A ile wczoraj miał tych strat ? 5? Na 70 minut gry ofensywnego gracza, to zły wynik? Weź pod uwagę, że przy kontrze gdzie sędzia nie odgwizdał faulu, był ewidentnie kopnięty w łydkę, później po przerzucie AY też był faulowany, a sędzia nie odgwizdał. Te straty też liczysz? Moim zdaniem grą zasłużył na mocne 7. Natomiast czerwona kartka obniża jego ocenę do 5. Ten sam przypadek co Valencia. Cały mecz dobrze, ale dwa błedy były. I były to błędy przełomowe.
Ostatni mecz z Newcastle, Young gra padakę cały mecz, zero gry, podań, same straty. Jeden błąd Krula, Young strzela i dostaje 7,5. Kurczę, piłka to nie jest system zero jedynkowy.
» 10 marca 2015, 20:09 #2
pawelisto2: Zgadzam się z @indyk.
Bardzo ładnie napędzał ataki naszej drużyny.
» 11 marca 2015, 17:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.