Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agent Falcao: Za Fergusona byłoby inaczej

» 12 lutego 2015, 22:42 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Jorge Mendes, agent Radamela Falcao, po raz kolejny podkreślił, że gdyby menadżerem Manchesteru United był w dalszym ciągu sir Alex Ferguson, to Kolumbijczyk błyszczałby w każdym meczu.
Agent Falcao: Za Fergusona byłoby inaczej
» Radamel Falcao jest daleki od swojej najlepszej dyspozycji
Czy Manchester United powinien wykupić Radamela Falcao z AS Monaco?
Z wypożyczeniem Falcao wiązano na Old Trafford spore nadzieje. El Tigre na razie rozczarowuje. W szesnastu spotkaniach Premier League zdobył zaledwie cztery bramki.

– Falcao jest mistrzem. W Manchesterze brakuje mi Fergusona, bo Manchester United to on. Dał wiele temu klubowi. Z Fergusonem i tym samym składem sytuacja byłaby inna – mówi Mendes na łamach ESPN.

– Znam Falcao i wiem, że jeśli zagrałby w pięciu pełnych spotkaniach z rzędu, to strzeliłby gola niemal w każdym meczu. On jest aż tak dobry.

– Niedawno był najlepszym piłkarzem na murawie, a po 70 minutach... nawet nie chcę o tym dalej dyskutować.

Falcao niemal każdy występ w Manchesterze United kończy przed czasem. Kolumbijczyk na placu gry do końca wytrwał jedynie w trzech ligowych spotkaniach.

Mendes pytany o przyszłość Falcao na Old Trafford odpowiada: – Radamel z tego wybrnie. Jeśli w następnym sezonie nie zostanie w Manchesterze, to będzie grał dla jednego z 5-6 najlepszych klubów na świecie.


TAGI


« Poprzedni news
Herrera autorem najładniejszej bramki w styczniu
Następny news »
Louis van Gaal spotkał się z Glazerami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


MU1212: narazie trzeba poczekać i zobaczyć jak będzie grał w pozostałych spotkaniach dopiero po 35 kolejkach zdecyduje się czy go kupić czy oddać go do Monaco
» 13 lutego 2015, 15:40 #54
adamecki7: – Znam Falcao i wiem, że jeśli zagrałby w pięciu pełnych spotkaniach z rzędu, to strzeliłby gola niemal w każdym meczu. hahaha zagrał już więcej już 5 meczy i co ?? niemal w każdym czyli 1 gol
» 13 lutego 2015, 12:15 #53
piter100000: pewnie że byłoby inaczej. na Falcao i Di Marie Fergie nawet by nie spojrzał. kwestia kontraktu Davida też byłaby załatwiona, a tak agencik podbija stawkę.
» 13 lutego 2015, 10:23 #52
dzilu96: No nie mówcie że jeden z topowych napastników świata nie potrafi wykreować sobie sytuacji bo nie jest do tego stworzony, tym bardziej ktoś tak wydawałoby się ruchliwy jak Falcao. Co innego Hernandez, typowy lis pola karnego, on nie miał głowie tego jak omijać rywali tylko jak się pokazać i po to SAF go kupił.
Dzisiejsza piłka już nie premiuje graczy czekających biernie na podanie. Potrzebujemy w ataku kotów takich jak Wilson, Sterling, Januzaj - którzy potrafią pograć piłką i sami stworzyć piekło pod polem karnym przeciwnika (a nie swoim, gdy RVP i Falcao zapierniczają w obronie podczas gdy nie powinni schodzić dalej niż 15m przed linię połowy.
» 13 lutego 2015, 09:45 #51
soldier: Januzaj to nie jest napastnik a Wilson to poziom Hull City, i to w porywach.
» 13 lutego 2015, 10:49 #50
KOSMOCZEK: Masz racje ale wez pod uwage ze chłopaki sa 10 lat młodsze od Falco.
Gdzie on był 10 lat temu?
» 13 lutego 2015, 14:08 #49
trikos: Słyszałeś prawdę ? A prawda boli kto powiedział że RvP i Radamel będą mieli bagnet na broni ? Robin to samolub, z WR10 jego współpraca też była do dupska i tyle w temacie. Falcao i Robin to osamotnieni napastnicy potrzebujący kogoś kto im dogra, najbardziej wysunięci i oni potrzebują Rooneya właśnie obok siebie !! Dlatego atak powinien wyglądać : Rooney na pozycji zgodnej z nr na plecach + RvP/Falcao/Wilson.

PS.
dlaczego RvP był aż tak skuteczny i aż tak dobry w Arsenalu ? Bo może dlatego że grał sam na szpicy i dogrywało mu z 5 pomocników ?? hmmm Falcao to ta sama historia...
» 13 lutego 2015, 08:40 #48
Vervvis: bardzo dobrze kolego mówisz.

dobrym przykladem jest Benzema niegdys zapowiadajaca sie wielka gwiazda a po przejsciu do Realu strzela bardzo malo goli dlaczego ? Bo jest Ronaldo i tam kazdy gra na niego.

U nas kiedy kazdy gral na Rooneya to Roo walczyl o korone krola strzelcow. Pozniej przyszedl Persil i tez gral jak z nut. A teraz sa 2 indywidualnosci. I musze sie dzielic bramkami miedzy sobą.

W holandi takze kazdy gral na Van Persiego i dlatego strzelal.
» 13 lutego 2015, 08:58 #47
nadzio454: madrze prawisz!
» 13 lutego 2015, 09:21 #46
gremory: Przykład Benzemy jest słaby. To zawodnik o charakterystyce Rooneya, nie RvP czy Falcao.
» 14 lutego 2015, 15:27 #45
mycka86: Za SAF'a nawet Chicarito wydawał się wybitnym napastnikiem, a Clev drugim Scholes'em.

Falcao po pierwsze nie potrafi dojść do siebie po kontuzji, a po drugie liga angielska mu nie pasuje. Wyraźnie widać, że zupełnie nie radzi sobie z grą pod presją i na małej przestrzeni. Co też pokazuje, że jednak nie jest tak dobry jak niektórzy sądzili. W zespole, który przez większość czasu musi grać atakiem pozycyjnym jest niemal bezużyteczny. Chyba, że obok siebie miałby Rooney'a, albo podwieszonego na 10 Matę, ale chyba nie będzie nam dane się przekonać czy to miałoby szansę wypalić.

'– Niedawno był najlepszym piłkarzem na murawie, a po 70 minutach... nawet nie chcę o tym dalej dyskutować.' Po tym zdaniu od razu widać, że to jest wywiad z jego agentem. W żadnym meczu w jakim grał w MU nie zbliżył się nawet do bycia najlepszym na murawie, nie mówiąc już o ostatnich występach. Też się zdziwiłem, że zszedł w 70 minucie... A nie w max. 45.
» 13 lutego 2015, 08:40 #44
Klimaa: Każdemu brakuje Fergusona i kropka. Co do transferu Kolumbijczyka to owszem może być dobrą opcją ale na pewno nie możemy kupić go za tyle ile chce Monaco..
» 13 lutego 2015, 08:36 #43
AdaMUFC: Prawda jest taka ze Falcao jest kompletnie bez formy, a to nie tylko jego wina lecz naszego filozofa. U van Gaala Van Persie będzie zawsze tym numerem jeden. Mimo ze Robin dal troche radości nam kibicom to chialbym żeby odszedł jak najszybciej, nie chce mi się wypisywać z jakich powodów bo chyba każdy je zna. Falcao jak dla mnie to top 3 jesli chodzi o napastników, tylko ze jak wspomniałem jest bez formy a i pomocnicy go nie rozpieszczają jakimiś fajnymi zagraniami/podaniami.
» 13 lutego 2015, 08:05 #42
Szilk: A ja twierdzę , że Falcao więcej obecnie daje swoja grą drużynie niż Van Persie - biega , szuka pozycji , wraca do obrony, absorbuje zawsze minimum dwóch obrońców, asystuje i strzela bramki - mimo , że gra dużo mniej niż Van Persie. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że tak naprawdę to nie ma mu kto nagrać piłki otwierającej drogę do bramki - bo nasz Van Geniusz -pomocników sadza głownie na rezerwie.
Wydaje mi się, że nie należy on do ulubieńców Van Gaala i ten robi wszystko żeby pokazać Falcao jako nieudacznika - bo pewnie chce nam zaaplikować kolejnego Holendra.
Trener czuje , że jego pozycja słabnie - zaczyna być obiektem kpin wśród Gwiazd piłkarskich , trenerów i kibiców - więc chce mieć w zespole zawodników ziomków , którzy zawsze będą po jego stronie.
» 13 lutego 2015, 02:29 #41
jaratkow: Gdyby w United potrzebowali kogoś kto "biega więcej jak Van Persie" prawdopodobnie daliby szanse Usainowi Boldtowi ;-) tymczasem wszyscy mamy prawo oczekiwać od Falcao więcej niż daje on dziś.
Wypowiedź Mendesa trochę nie na miejscu. Nawet jeśli to prawda, że SAF bardziej intensywnie szukałby formy u Radamela. Pozycja w klubie sir Aleksa była zdecydowanie inna - on nie MUSIAŁ bronić się wynikiem tak jak LvG. On mógł sobie pozwolić na regres wyników w trakcie przebudowy drużyny. LvG ma pecha, że tak nieudolnie "broni się" wystawiając Van Persiego, który zawodzi na całej linii. Agenta nie tłumaczy nic - strzelił w plecy trenera ale... jego i zawodnika może to zaboleć najbardziej. Nie znamy wszystkich zapisów kontraktu ale właśnie może się wymykać Mendesowi kilka lub kilkanaście baniek z przyszłego kontraktu El Tigre z United... Mimo wszystko nieładnie, że kopie pod trenerem. Wypada tylko mieć nadzieję, że przy ewentuslnym kontrakcie zawodnik będzie miał więcej do powiedzenia od agenta...
Twoje stwierdzenie, że LvG "chce mieć w zespole zawodników, którzy zawsze będą po jego stronie" nie do końca jest chyba przemyślane. Co trenerowi po popierających go zaeodnikach jeśli drużynie brak wyników?! Owszem: szatnia może "wypluć" trenera czego Moyes najlepszym jest przykładem. Czy LvG nie jest zbyt starym wygą by to lekceważyć lub o tym nie wiedzieć?? Czy nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia jakim jest faworyzowanie Van Persiego? Tu pojawia się wielki znak zapytania... Może nie chce wysiadać z łodzi sam..? Taka trochę "grubo szyta" teoria spiskowa ;-) Tam gdzie nie do końca wiadomo o co chodzi najczęściej chodzi o kasę. W tym przypadku... niemałą. Zatem z pewnością będzie jeszcze ciekawiej
» 13 lutego 2015, 03:23 #40
UrbannLegend: Gdyby nie dostawał tak horrendalnie wysokiej pensji, to może byłbym na tak. Jak na razie nie zasłużył, niestety, choć to dobry gracz.
» 13 lutego 2015, 02:07 #39
Kopec91: Fakt, Fergie już dawno by go wywalił na zbity ryj po tych jego wspaniałych przyjęciach piłki.
» 13 lutego 2015, 01:17 #38
emil1986x: za fergusona jego nie przyjecia k ończyły by się w bramce...obczaj jak grał RvN gość nie potrafil sie cofac i ale byl mistrzem finiszu takim jak falcao bo najlepsza 9 na świecie jest kolumbijczyk ale musicie zrozumiec że 9 nie wraca i rozgrywa tylko ma wykanczac...jak my go nie kupimy to pojdzie do Realu lub PSG i bedzie tam nawalał bramek ja lubie tego zawodnika wiec dla jego dobra niech ucieka z United bo za filozofa nic nie uciuła (OBY SIE MYLIŁ) ale gramy taką padake że tylko i wyłącznie szczeście i fart dzieli zespół moyesa i LVG tyle że van Gaal wpakował ponad 150 mln...żałosne!!
» 13 lutego 2015, 07:25 #37
trikos: @emil1986x To jest to, 9 to najbardziej wysunięty zawodnik do wykańczania a nie do rozgrywania, koniec tematu. Swoją drogą rozgrywający którego tyle lat brakowało, jest w składzie i jest ofiarą filozoficznego kamienia...
» 13 lutego 2015, 08:49 #36
Marfik: "Falcao jest mistrzem" - padłem, przecież on w tym momencie nawet nie potrafi porządnie przyjąć piłki, jak ma setki to je marnuje i nawet nie potrafi utrzymać się dłużej przy piłce. Trzeba być kompletnym idiotą, żeby na takiego gracza wydać ogromne pieniądze.
» 13 lutego 2015, 00:39 #35
emil1986x: real, psg, juventus, arsenal, borussia, wolsburg...rzeczywiście sporo tych "idiotów" :p falcao jest po ciezkiej kontuzji gra u filozofa leszcza i wszyscy juz go skreslaja... a kolumbijczyk zmiazdzyl ligi takie jak portugalska, hiszpańska, francuska...i juz nie dlugo angielska ale jak sadze nie w United lecz chyba Arsenal lub liverpool a my bedziemy plakac i grac RVP i lacazette(??) jak wogole mozna porownywac tego goscia do falcao... po pół sezonu po kontuzji hehe
» 13 lutego 2015, 07:30 #34
Marfik: Jakby Real chciał Falcao to już by go miał ;) Benzema świetnie pasuje do taktyki Ancelottiego i tam potrzebny był tylko zmiennik dla Francuza. Juventus nie zapłaci za jednego zawodnika 40 mln. Na pewno Kolumbijczyk nie jest wart takich pieniędzy, bo nawet jak odzyska formę (chociaż się na to nie zanosi) to ile on pogra na wysokim poziomie? Dlatego trochę mnie zdziwi, jeżeli ktoś wyłoży na niego tyle siana.
» 13 lutego 2015, 10:55 #33
Vamper: "Jeśli w następnym sezonie nie zostanie w Manchesterze, to będzie grał dla jednego z 5-6 najlepszych klubów na świecie." Bardzo dobra wypowiedz. Van Gaal jakby stara sie wywrzec jakas psychologiczna presje na Falcao, a Mendes odpowiada w imieniu Falcao w najlepszy mozliwy sposob tzn. albo bedziesz chcial wykorzystac potencjal Falcao albo zrobi to inny klub.
» 13 lutego 2015, 00:36 #32
rWazza10: Tak długo jak będzie w tym klubie van Persie, tak długo w ataku zabraknie prawdziwych napastników i świeżości. Taktytka bez skrzydłowych = bez sensu. Tak może sobie grać Juventus mając Marchisio,Pogbę,Pirlo i Vidala, a nie my.
» 13 lutego 2015, 00:32 #31
sapphirutd: Ferguson napewno by zmienil styl przyjmowania pilki przez Radamela, co za typek, powtarza sie poraz 2gi bo mowil tak juz tydzien temu. Ostatnia sytuacja przeciwko WHU pokazala, ze ma lekkie zrycie Falcao, oddajesz strzal i nie wazne, ze bramkarz broni bo dales z siebie wszystko majac pilke na tacy a 300tys funtow tygodniowo stracil niestety polowe fanow.
» 13 lutego 2015, 00:25 #30
Kilerek7: Mendes tak gada, ale prawda jest taka, że Falcao to już tylko nazwisko, 30stka na karku i lata świetności już dawno za sobą.
» 13 lutego 2015, 00:22 #29
rWazza10: PEWNIE ŻE BYŁOBY INACZEJ, ROONEY GRAŁBY W ATAKU, A van Persie po swoim pierwszym foszku dostałby suszarę i poszedłby grać do Turcji.
» 13 lutego 2015, 00:18 #28
Kochas1994: Falcao nie potrafi strzelić gola w najprostszych sytuacjach a co mowa o regularnej grze
» 13 lutego 2015, 00:17 #27
mario93: Zresztą sytuacja jak z Lewandowskim w Bayernie, marnowany potencjał napastnika przez taktykę niszczącą piłkę
» 13 lutego 2015, 00:03 #26
vinnie123: Zgadzam się. Za Fergusona, a i chyba nawet za Moyesa było zdecydowanie więcej sytuacji pod bramką. Lepszych, gorszych, ale zawsze. Mogę się założyć, że po kilku takich okazjach i RvP i Falcao zaczęliby strzelać na zawołanie. Ocenianie napastnika po jednej szansie na mecz jest mniej więcej tak samo sprawiedliwe jak dawać bramkarzowi 2/10 bo miał jeden strzał na bramkę i padł gol, a takie sytuacje się zdarzały. Fakt, że strzelanie setek to on ma wpisane w CV i to powinien robić, ale jednak ani ta sytuacja do końca setką nie była, ani on nie ma okazji żeby się wstrzelić.
Moim zdaniem nie wykupią go po sezonie, a on zacznie rzeczywiście strzelać dla kogo innego. Idealną opcją byłoby negocjowanie ceny i wzięcie go na dłużej.
» 13 lutego 2015, 00:41 #25
Pomarancz: Tak tak panie Mendes... cóż za irytujący człowiek.
» 13 lutego 2015, 00:02 #24
mario93: Ludzie, czy wy jesteście idiotami? Za Fergusona byłyby szybkie akcje i kontry, a w takim stylu Falcao czuje się najlepiej. Taktyka Van Gaala opiera się na szczęściu, które niedługo się skończy i wtedy też Holender zakończy swoją przygodę na Old Trafford.
» 13 lutego 2015, 00:00 #23
Cavallas: Ostatnimi czasami i u Fergusona było masę szczęścia.

Zaraz pewnie będzie spina, że top gra do końca.
» 13 lutego 2015, 00:21 #22
rWazza10: Ferguson potrafił z Youngiem/Giggsem i Valencią/Nanim na skrzydłach, Cleverleyem i Carrickiem w środku wygrać Ligę i grać dobrze w Lidze Mistrzów, prawie eliminując Real (przegrali przez wała).

No to chyba van Gaal ze swoim składem za ileś tam milionów może mu wyczyścić buty językiem.
» 13 lutego 2015, 00:24 #21
vinnie123: Mam nadzieję, że zarząd United też to widzi, bo oczywiście masz rację..
» 13 lutego 2015, 01:03 #20
Kopec91: Zgadzam się z Cavallasem, że w ostatnim, bardzo okazałym w wyniki, sezonie Fergusona, gra United była często przykra dla oka. Ale wtedy było widać grę do końca, bo wiedzieli co będzie po meczu jak chociaż nie powalczą.
» 13 lutego 2015, 01:19 #19
Snakus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2015 23:55

bywa tak, że Falcao nie potrafi dokładnie przyjąć prostej piłki - to go upoważnia do grania całych spotkań? a może te 4 bramki w 16 występach dają mu prawo do gry w każdej kolejce po 90 minut? Mendesowi się chyba w dupie poprzewracało od tego bogactwa...
» 12 lutego 2015, 23:54 #18
Makavelli88: czy mendes juz sie nie wypowiadal na ten temat?? chyba ze czytalem na innej stronie...
» 12 lutego 2015, 23:52 #17
PLDan11: Falcao słaby, bo Van Gaal. Please...
» 12 lutego 2015, 23:42 #16
champione2013: Tak za Fergusona to byłby już królem strzelców ... gra kaszane a agent wymyśla bajki jaki to LVG jest zły bo jego piłkarz gra TYLKO 70min .
» 12 lutego 2015, 23:32 #15
koral333: za fergusona falcao nie znalazłby sie w united
» 12 lutego 2015, 23:25 #14
JasnaLiryka: Nie ma podań , nie ma sytuacji , nie ma sytuacji, nie ma możliwości wykorzystywania. To tylko człowiek, na którym położono presje wykorzystywania wszystkiego za każdym jednym razem... bez przesady. Najpierw niech druga linia zacznie stwarzać więcej sytuacji to zacznę rozliczać atak, nie tylko Falcao a RvP czy Wilsona. Bo dla mnie atak nie jest najgorszy , ja nie widzę tych sytuacji dla nich... te bramki są wydzierane , szarpane ... z błędów. Mam nadzieje,że to się w końcu dogra na ostatni guzik.
pozdro
» 12 lutego 2015, 23:22 #13
Gallacher: Nawet od amatorów czasem wymaga się dobrej gry pomimo że to tylko amatorka.Grając w takim klubie jak Man Utd i zarabiając spore pieniądze nie ma sentymentów i trzeba grać ,strzelać,asystować,gryźć trawę itd. bo nie ma wymówek pt. brak podań itd. nie to żebym był fanem Messiego ale on potrafił i pewnie nadal potrafi wygrać sam mecz Barcelonie czy choćby CR a Falcao może jest innym typem pozycjonera na boisku ale jednak wymaga się od graczy jak najlepszej gry itd.
» 12 lutego 2015, 23:22 #12
szymon2943: Gdyby była opcja powrotu Sir Alexa ;oooo każdy by chyba napisał list do niego żeby wrócił jednak ;d
» 12 lutego 2015, 23:19 #11
Fexo: Ciezko mi oceniac Falcao bo styl gry jaki forsuje Gaal wyklucza Kolumbijczyka z gry.
W ostatnim meczu z Burnley tylko jego mi bylo szkoda, jak widzialem jak probuje zalozyc presing na obroncach, wysuwa sie na pozycje po czym zrezygnowany spuszcza glowe i za pare chwil probuje tego samego.
Wiadomo, ze napastnika rozlicza sie z bramek, wiadomo tez ze zmascil juz w tym sezonie kilka takich pilek ktorych nie mial prawa nie trafic, ale mimo to wydaje mi sie byc jednym z nielicznych zawodnikow ktorym sie cos chce na boisku.
Jesli Gaal pojdzie po rozum do glowy i zacznie zmieniac sklad i ustawienie ( bo w obecnym formacie nie widze tej druzyny powracajacej na szczyt) to i Falcao moze okazac sie super skuteczny.

Z mojej strony najlepsze na dzisieszy dzien wydaje sie ustawienie 4:1:2:1:2 z slabeuszami typu Burnley i wtedy przy braku kontuzji graliby Shaw - Rojo - Smalling - Valencia w obronie. Blind jako defensywny. Januzaj z Di Maria na skrzydlach. Mata na 10 oraz Rooney z Falcao w ataku.

A z druzynami z czolowki gdzie nie mozna by bylo pozwolic sobie na 1 defensywnego grac ustawieniem 4:2:3:1 i wtedy do pary z Blindem wskakuje Herrera, ktory potrafi tez zagrac w obronie + oferuje spokoj i umiejetnosc zagrania na malej przestrzeni i wyjscia z pod presingu. Obrona bez zmian, W ataku Falcao, na 10 Rooney i skrzydla Di Maria + Young/Valencia ( jesli Valencia to wtedy Paddy na prawa obrone).
Sklad bylby wtedy stosunkowo defensywny ale mimo to wszystko ladnie poukladane, bo mamy spokoj w srodku pola, jesli trzeba Rooney z 10 zawsze moze troche pomoc w srodku, 1 szybki skrzydlowy, ktory ma ciagoty do pojedynkow 1 vs 1 i drugi, ktory gra defensywniej ale tez czesto wrzuca w pole karne, gdzie bylby Falcao zwolniony z zadan defensywnych i slywnacy z gry glowa w najlepszych latach.

Rozpisalem sie, takze nie pogardze opinia jakbyscie to widzieli.
Jak napisalem jest to jedynie moja wizja optymalnego skladu/ustawienie po "analizie" dotychczasowej gry i brakow w zespole. Wiadomo, ze latwo sobie tak fantazjowac jak ja powyzej i byc moze rzeczywistosc by zburzyła moje wywody w 90 min, ale wydaje mi sie ze Gaal musi probowac zmienic gre, bo aktualnie mamy stagnacje.
» 12 lutego 2015, 23:14 #10
iamarctic: Zdecydowanie chętniej dałbym szansę parze Falcao - Rooney. A RvP przykro pisać, ale ostatni moment żeby coś zarobić na Holendrze, powinien zostać wytransferowany gdzieś w letnim oknie transferowym. Rooney nie może się marnować w pomocy, tak samo jak Herrera nie powinien marnować się na ławce. A tak to jestem wielkim fanem diamentu, dlatego cieszę się, że od jakiegoś czasu Louis odszedł od 3-5-2. Jak na mój gust wybór personaliów na kilku pozycjach jest niezrozumiały, ale... nie ja jestem Bossem.
» 13 lutego 2015, 00:03 #9
sebox111: dobrze gadasz Fexo, gdybym tylko mogl to bym podsunal ta mysl LVG :D
» 13 lutego 2015, 00:11 #8
simsonson: Za to brazowy medalista mistrzostw świata, gra cud, malina, orzeszki ..

Chciałbym zobaczyć duet Falcao - Rooney, ale raczej nie zobaczę za kadencji filozofa.
» 12 lutego 2015, 23:03 #7
Cavallas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2015 23:05

Gdyby menadżerem dalej był Alex to na bank by nie wypożyczył Falcao. W ataku grali by RvP, Roo, Wellbeck i Hernandez.

A co do tych 6 topowych klubów to gdzie zagra?
Chelsea, Barcelona, Arsenal, Atletico i Bayern na bank odpadają.
Liverpool? Ciekawe czy stać ich na taki transfer i tygodniówkę.
City? Może
Real? Po takiej kaszanie jaką gra to go Perez nie weźmie.
Włoskie kluby? Nie mają kasy
PSG? Chyba najszybciej
» 12 lutego 2015, 23:02 #6
soldier: graliby!
» 13 lutego 2015, 10:56 #5
NaniZwd: jak narazie to ten jego mistrz jest az tak dobry ze z 5 sytuacji sam na sam trafia 2;D
» 12 lutego 2015, 22:56 #4
Matep: widać, że sie nei lubią. kiepsko bo on jest tez agentem Di Marii, De Gei itd. Problem..
» 12 lutego 2015, 22:52 #3
czarny226: SAF NR1!!
» 12 lutego 2015, 22:52 #2
simsonson: Nie tylko Tobie Panie Jorge Mendes brakuje Fergusona .. Nam Wszystkim go brakuje ..
» 12 lutego 2015, 22:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.