Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bryan Robson kwestionuje sprzedaż Welbecka

» 9 września 2014, 19:02 - Autor: Rio5fan - źródło: Manchester Evening News
Były kapitan Manchesteru United, Bryan Robson, nie jest przekonany co do słuszności sprzedania Danny‘ego Welbecka do Arsenalu.
Bryan Robson kwestionuje sprzedaż Welbecka
» Były kapitan Manchesteru United, Bryan Robson, nie jest przekonany co do słuszności sprzedania Danny'ego Welbecka do Arsenalu. Angielski napastnik przeprowadził się do Londynu za kwotę 16 milionów funtów w ostatnim dniu letniego okienka transferowego.
Angielski napastnik przeprowadził się do Londynu za kwotę 16 milionów funtów.

- Uważam, że Manchester United poczynił stosowne wzmocnienia oraz słusznie pozwolił odejść niektórym zawodnikom. Jedynym wyjątkiem jest tutaj Danny. To piłkarz, który moim zdaniem powinien pozostać na Old Trafford - stwierdził Anglik.

- Naprawdę chciałbym, żeby Welbeck nadal był Czerwonym Diabłem. Być może nie jest to typowy łowca bramek, ale posiada liczne atuty. Arsenal dokonał bardzo dobrego zakupu - dodał Robson.


TAGI


« Poprzedni news
Rafael da Silva wraca do treningów
Następny news »
Sir Bobby Charlton wierzy w Louisa van Gaala

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Manuel11: moze wyciagnijmy sprawe sprzedania pogby znowu bo ostatno dobrze grał? United nie ma czego zalowac decyzja zostala podjeta i wykonana i koniec tematu po co to rozdrabniac? to juz nie jest nasz zawodnik niech w arsenalu sie o niego teraz martwia
» 10 września 2014, 21:37 #59
arek12121: glupio ze arsenalowi bo wenger smiec belga nam nie sprzedal... przynajmniej wolalbym od arsenalu troche wiecej bo mieli troche noz na gardle i szukali napastnika. 25 spokojnie mozna bylo wolac. anglik do tego mlody i dobry, reprezentant swojego kraju
» 10 września 2014, 21:33 #58
vip14: Wiedziałem, że głupio było go sprzedać. Welbeck strzelił dwie bramki? Strzelił! Ciekawe, czy LvG zrobiło się głupio, że sprzedał Welbecka..
» 10 września 2014, 18:05 #57
BraveDevil: Poczekajmy na mecze Arsenalu, w United Danny nie grałby w ogóle, więc o czym mowa ?
» 10 września 2014, 21:18 #56
84cantona7: przy pierwszej bramce pokazał swój kunszt i technikę .... tak złożył stopę do strzału że odbiła mu się od piszczeli Czyli koślawo jak zwykle. Płaczesz że zamieniliśmy Welbecka na Falcao? Co prawda jeden i drugi jest koniem tylko że tego pierwszego można porównać do ''szkapy'' a drugiego do pełnokrwistego'' araba''
» 10 września 2014, 21:52 #55
martin43: Guzik prawda,Wallbeck został sprzedany jeszcze tego porzajujemy.
» 10 września 2014, 17:33 #54
InSaneR: Wellblack był superszy niż runaj i van persil,ale wan gal czyma persie bo jest cholendrem !!
» 10 września 2014, 17:36 #53
closer888: Jeżeli robicie specjalnie błędy ortograficzne, to nie róbcie...

Co do Welbecka czas pokaże.
» 10 września 2014, 20:26 #52
MUFC16: http:// wrzucaj. net/ pDM
I za kimś takim płaczecie:)
Jak tylko odpalam stronkę DP i widzę jakieś newsy o tym pseudo piłkarzu który już nie jest (dzięki Bogu) graczem MU to od razu ją zamykam!
» 10 września 2014, 13:40 #51
Manuel11: To ze strzelil dwie bramki nie znaczy ze zaraz bedzie strzelal w kazdym meczu no nie ma co sie rozczulac
» 10 września 2014, 13:02 #50
devilmaster: Strzelił już 50% swojej normy na sezon ;) ja po nim nie płaczę średniak i tyle w temacie, mamy lepszych napastników
» 10 września 2014, 12:23 #49
BraveDevil: Cała prawda, do tego rezerwowy, rzadko kiedy grał. Niech się rozwija i przynajmniej Anglicy będą mieli z niego pożytek.
» 10 września 2014, 21:19 #48
slaweknh: Jezeli wychowanek nie gra na miare klubu to trzeba sie go pozbyc.Welbeck nie byl zlym pilkarzem,ale top napstnikow nigdy nie byl i nie bedzie,marnowal wiele setek i nie mial az tak duzego wplywu na gre.Czas sie ogranac i zaczac zyc dalej bo Claas92 bylo ponad 20 lat temu i takie rzeczy w przyrodzie sie nie dzieja czesto a my zyjemy tym jak Polska Wembley.Nie placze po nim,zamienilismy Hernandeza i Welbecka na Falcao to chyba doby deal.Wzmocnilismy sie a o to chyba chodzi.
» 10 września 2014, 09:10 #47
wyspiarski: Myślę że MU nie będzie już tak magicznym klubem jak za czasów SAF. Coraz mniej wychowanków, coraz więcej zakupów najemników za coraz większe pieniądze. Szkoda.
» 10 września 2014, 09:05 #46
slaweknh: wyspiarski:Nie można produkować średniaków i na siłę wstawiać ich do pierwszego składu bo wychowanek.Stalismy sie niewolnikiem Clas92 gdzie byli Beckham,Giggs,Paul,bracia Nevilowie,But i staralismy sie na sile nawiazac do tamtych czasow w stylu nie wazne jak gra to wychowanek!!Pamietajmy,ze bylo to ponad 20 lat temu i takie rzeczy sie czesto nie zdarzaja,nie mozna zyc wiecznie historia.

Za dlugo trzymamy bez produktywnych pilkarzy bo my jestesmy United i nie wolno nam sie szybko kogos pozbyc a potem pol skladu to szrot zarabiajacy po 100 tysiecy tygodniowo,ktory ciezko sprzedac, 2-3sezony i jak nic nie grasz to wypad!:Nani 7lat,Anderson7 lat,Valencia5,Clew5,Young3 czekamy az odpala i co?nic nie graja a kase biora.Nie mozna zyc przeszloscia,ze ktos w 32r.p.n.e zagral dobra wrzutke albo,ze 4 sezony temu strzelil gola,no bez jaj.

Kazdy klub kupuje,wydaje kase bo najlepsi po prostu kosztuja,trzeba sie wzmacniac a nie zyc w utopijnym swiecie liczac na wychowankow bo 20 lat temu sie udalo.

Jestem niesamowicie zadowolony z tego okienka bo klub pokazal w ktora strone zmierza a mianowicie do chwaly ,splendoru i wygrywania i trofeow.Pobyl sie szrotu a Lvg zrobil porzadek na jaki ten klub i kibice zaslugiwali.

Glory Glory Man United
» 10 września 2014, 10:22 #45
BraveDevil: Szkoda właśnie tych czasów z mnóstwem wychowanków, ale biznes się kręci, a utalentowanych Anglików się jakoś nie promuje, nikt nie chce ryzykować tylko kupić za grubą kasę "gotowca". Dobrym tego przykładem jest Welbeck, talent super, ale w United to on nie pogra z Falcao czy Robinem.
» 10 września 2014, 21:21 #44
wyspiarski: Praca Praca Praca
» 10 września 2014, 21:26 #43
nexilus: Oj tam, ja lubię Welbecka i życzę mu jak najlepiej. Mnie bardziej martwi romans LvG z RvP. Mam nadzieję, że nie dojdzie do sytuacji, gdzie wypalony/bez formy Robin będzie wystawiany do gry od 1 minuty.
» 10 września 2014, 09:04 #42
SzYnA: tak jak od dawna jest z Rooneyem?
» 10 września 2014, 09:41 #41
nexilus: Tyle, że Roo bez formy i tak daje więcej niż RvP. Nie jestem fanem Rooneya i popieram, że nie musi grać w każdym spotkaniu. Szkoda, że to co pokazał Young na tournee nijak ma się do gry w lidze, a liczyłem, że coś w tym aspekcie się zmieni. I tu wszystko zależy od formy pozostałych (i zdrowia). Jako zmiennik ok, ale nie jako podstawowy grajek.
» 10 września 2014, 10:44 #40
NexaT: Od dawna z Rooneyem? Dla ciebie "od dawna" to jaki okres czasu?
Ostatnie 2 mecze?

Na tournee strzelał jak na zawołanie, w poprzednim sezonie był najlepszym strzelcem klubu i asystentem. Rzeczywiście... brak formy.
» 10 września 2014, 17:53 #39
pawel159: wyszedł mu mecz i juz trzeba pitolic ze sprzedany ? Wellbs jest czasami dobry ma przebłyski i nic wiecej
» 10 września 2014, 08:38 #38
jari13: Welbeck mógłby być u nas wyłącznie następcą Ole, wchodzić na 20-30 minut dostać prostopadłe podanie w kontrataku i wykorzystać szybkość. Innych atutów u Danny'ego nie widać, gra głową taka sobie, siła też, wybitnym asystentem też nie jest. Ma olbrzymi talent, ale umiejętności brak.
» 10 września 2014, 08:26 #37
Asterix: Następcą Ole to mógł być Hernandez co nie raz udało mu się pokazać w tym temacie, Dannemu dużo brakowało do bycia tego typu napastnikiem. Wgl miał ostatnio jakiś słabszy czas. Odszedł czy to był dobry ruch dla klubu okaże się. Ja życzę mu jak najlepiej.
» 10 września 2014, 10:20 #36
jari13: Tak zgadzam się, że jeśli chodzi o skuteczność Groszek jest zawodnikiem bardziej przypominającym Ole, ale bardziej chodziło mi o rolę w zespole.
» 10 września 2014, 10:25 #35
UnMishii: Ogromny błąd ze strony klubu. RVP już jest wypalony, Roo też zbyt długo nie zagra na mega wysokim poziomie (choćby jak w zeszłym sezonie), Hernandez jest przeciętny (to tylko lis pola karnego, nie napastnik najlepszego klubu na świecie), a Falcao na razie nie wiadoma - i pamiętajmy że wypożyczony zaledwie.
Bzdury piszecie, powołując się na Fergiego i LVG. Szkot w ostatnich sezonach zatracił zmysł, przestał myśleć przyszłościowo i dokonywać odpowiednich wyborów (konsekwencje tego czujemy do teraz). Wystawiał go na skrzydle, ale przypomnijmy sobie dwumecz z Realem kiedy tak naprawdę obok Jonesa (i DDG) był jedynym zawodnikiem który pokazał pełnię swoich umiejętności. Dość powiedzieć że nawet z Bayernem był jednym z naszych najlepszych zawodników - walczaków. Nawet pomimo już chyba legendarnej zmarnowanej okazji.
W zeszłym sezonie naprawdę pamiętał jak się strzela bramki. Na przełomie stycznia -grudnia ciągnął naszą grę wspólnie z Januzajem (później obaj poszli w odstawkę i zaczeli grać ogony).
Ja mu życzę jak najlepiej - niech nastrzela i 30 bramek w tym sezonie. Serio sympatyczny chłopak, z sercem do gry i wolą walki. Zaczął strzelanie z wysokiego C (2 bramki w reprze), i osobiście będę mu kibicował w zmaganiach w LM.
» 9 września 2014, 23:36 #34
Nani1900: Zapomniałeś dopisać, że Van Persie jest wypalony od zawsze, przynajmniej dla ciebie, bo od początku jego słabszej formy go krytykujesz (albo wcześniej) Po prostu go nie lubisz i tyle.
» 10 września 2014, 08:22 #33
seth: chciał odejść żeby grać na swojej ulubionej pozycji bo w MU w tym sezonie raczej nie miaby okazji..zwłaszcza przy taktyce preferowanej przez LVG. a klub okazał mu szacunek i wdzięczność za dotycczasową grę pozwalając mu na to anie trzymając na siłę.. na obcny sezon, w którym nie ma nas juz w dwóch rozgrywkach (LM i COC) jest wstarczający w ataku, bo w obroni rzi mnie brak ŚO. jak pomys LVG na Man United wypali iwrócimy za rok do europejskich pucharów to wtedy będziemy martwić sei szukać wzmocnień ofensywie..treer ma swój pomysł na zesół itreba to uszanować.
» 10 września 2014, 09:02 #32
DevoMartinez: Też żałuje, że odszedł ale trzeba być realistą. On by nie znalazł miejsca w pierwszym składzie w tym sezonie i pewnie przez kolejne 2-3 a to by już raczej skreśliłoby jego kariere. Widać, że ma ambicje i chce grać a nie włazić z ławki. I po tym sezonie w ars zobaczymy czy mu się należało.
» 10 września 2014, 11:25 #31
Klimaa: Transfer nie jest udany i kropka. Dostaliśmy za małe pieniądze i poza tym nie powinniśmy wzmacniać rywali.
» 9 września 2014, 23:15 #30
Timmy: Jedyne, co powoduje, że o Welbecku mówi się w kategorii 'żalu', jest chyba to, że to wychowanek klubu. Jedyne co Welbeck miał to domniemany potencjał, który albo mógł czymś poskutkować, albo nie. Niczego nigdy na 100% nie udowodnił.

Takich historii jest piłce klubowej mnóstwo i Welbeck nie jest żadnym szokującym przypadkiem. Lepsi od niego odchodzili. Np. Berba jak go Fergie posadził na ławie krótko po tym, jak włożył Liverpoolowi 3 bramki. Kto nie płakał po Berbie, nie nie płacze po Welbecku.

Nic mu nie będzie. Szczęść Boże, niech się odrodzi w Arsenalu. W tej konfiguracji, przy tym trenerze w United nie miał czego szukać.
» 9 września 2014, 23:00 #29
nexilus: No jeśli chodzi o Berbe to faktycznie nie rozumiem tej decyzji SAF'a. Gość ratuje Nam sezon, a zostaje potraktowany gorzej niż źle. Jak Fergie nie chciał na Nim opierać gry, to dlaczego po udanym sezonie nie wystawił go na sprzedaż. Zarobilibyśmy, a tak wyszło jak wyszło.
» 10 września 2014, 10:48 #28
DevilFan: Halo mamy Wilsona otrzyjcie już swe łzy.
» 9 września 2014, 23:00 #27
inek10: Będziemy płakać za Welbzem :/
Ostatnimi czasy był Naszym najlepszym napadziorem ale może wkońcu Roo i Robin odnajdą formę która mieli kilka lat temu :/
» 9 września 2014, 22:41 #26
grandes: Dokładnie tak. Mogliśmy sprzedać Hernandeza a wypożyczyć Welbecka ale było minęło. Życzę Dannemu wszystkiego najlepszego :) już sobie radzi dobrze bo w reprezentacji ostatnio dwie bramki zdobył.
» 9 września 2014, 22:40 #25
Pady: No naprawde szkoda, bylbym jak najbardziej za rocznym wypożyczeniem jak w przypadku Hernandeza.
A co jesli Falcao nie wypali? moim zdaniem nie możemy winić naszych napastników za brak bramek, tylko nasza druzyne za brak sytuacji dla naszych napastnikow. No trudno zamiast postarać sie o Xabi Alonso lub innego dobrego pomocnika kupiliśmy, a nawet nie wypożyczyliśmy fantastycznego piłkarza, ale napastnika i straciliśmy dobrego wychowanka. No ale to oni wiedza co jest nam bardziej potrzebne.
» 9 września 2014, 22:24 #24
korsarz12: Co oni sie tak uparli na bronienie tego Welbecka, kazdy wie jak gral w MU i dlatego odszedl, dziwie sie takim postaciom jak Robson własnie takich wypowiedzi.
» 9 września 2014, 22:08 #23
jajko22: Ileż można przycinać kucyka o jednym nieudacznym murzynku ! Widać z tego że nawet taki profesjonalista jak Robson nie ma wystarczającej wyobrazni żeby brać pod uwagę choćby fakt tzw.szatni zawodników którą trzeba zwyczajnie przewietrzyć.A Daniel-wychowanek niezle tam ostatnio mieszał.Tak już jest że przeciętni zawodnicy będą się ścigać z najlepszymi. Łelbek,Klewerlej i inni tę szansę zwyczajnie wielokrotnie nie wykorzystali.Zwykli przeciętniacy .Dobrze że LvG to czyści.
» 9 września 2014, 22:03 #22
Profus12UTD: Jest diagnoza co do Marco Reus'a, kontuzja na przynajmniej miesiąc ma problemy z więzadłami tak jak przed mundialem, a tak od siebie w Anglii jest twarda gra, i nie wiem czy by nie był on u nas ciągle kontuzjowany...
» 9 września 2014, 22:03 #21
jaratkow: I po co ta rozpacz? Mleczko się już wylało... LvG i tak pożegnał się z Welbeckiem taktowniej niż np. Edzio z Ferdinandem.... Trener określił oczekiwania wobec zawodnika a ten dokonał wyboru. Klasą jest to, że nikt na siłę go nie blokował. Dziwię się, że Robson, który z całą pewnością zna okoliczności odejścia Dannego opowiada w mediach bzdury. Welbeck zrezygnował z walki o miejsce w składzie United... Jest naszym wychowankiem ale czy był Czerwonym Diabłem..? Może starczy mu charakteru by zostać Kanonierem. Chyba trochę mniejsze wymagania...
» 9 września 2014, 21:55 #20
korsarz12: dobrze napisane, podpisuje sie pod tym.
» 9 września 2014, 22:07 #19
grandes: Skąd ty niby wiesz co było mówione na spotkaniu Welbecka z van Gaalem ?? myślę, że jeśli ktoś lepiej się orientuje to Robson a nie ty :)
» 9 września 2014, 22:42 #18
Sandor: Moment !! Welbeck tak naprawdę nigdy nie dostał większego kredytu zaufania grał ogony łatał dziury a to na lewą a to 3 napastnik, nikt kur.. nie dał mu szansy nie powiedział Ty jesteś moja 9 na ciebie stawiam pokaż co potrafisz i wszystkim bym oznajmił że to napastnik nr 1 pod nim by grał roo i powiedział bym że wszyscy kur.. maja grać na Welbeka. Dziś byłem na siłowni i z kolegami dyskutowaliśmy na ten temat nawet założyłem się o 07 Jacka że Welbeck w Arsenalu więcej bramek strzeli niż Roo. Uważam że Manchester United popełnił błąd wielki błąd.
» 9 września 2014, 21:17 #17
0ptimus: Welbeck jest w klubie od dziecka i nie dostał kredytu zaufania... Chyba nie doceniasz sztabu United. Rene Meulensteen, który zna Welbecka od juniora, wypowiadając się na temat trasnferu Welbecka powiedział, że nie jest typową dziewiątką. Ma problemy z wykańczaniem akcji, za to jest szybki i dlatego Ferguson widział go bardziej na skrzydle. Welbeck przeżył trzech managerów, którzy obserwowali go na treningach i widocznie nie zasłużył na szanse. Powiedzmy, że van Gaal wystawi go do pierwszego składu, a United nadal nie będzie osiągać wyników. Myślisz, że stać nas na rozdawanie kredytów? Ściągnęliśmy Falcao, bo gwarantuje bramki. Ma określoną klasę i faktycznie jest bramkostrzelny. Co nam może zagwarantować Welbeck? Jest tak chwiejnym zawodnikiem, że nie dziwił mnie brak zaufania van Gaala względem niego. Jasne porównuj Welbecka (0.2 brami na mecz) do Rooneya (0.5 bramki na mecz). Wiele osób ze środowiska Arsenalu jest sceptycznych co do skuteczności Welbecka i mają swoje racje. Faktem jest, że jest to chłopak, który nie zdołał się przebić do I składu United.
» 9 września 2014, 21:40 #16
kuba25: Ten szampana nie pije kto ryzyka nie smakuje ! :D
» 9 września 2014, 21:41 #15
seju: Załóż się ze mną o litra Jacka :) Chętnie wypiję whisky po tym jak MU wygra mistrzostwo, a Roo zostanie królem strzelców :)
» 9 września 2014, 22:20 #14
b90: Przestańcie już z tym Welbeckiem. Mógł strzelać po 20 goli w sezonie to by został i tyle w temacie. Od napastnika United wymaga się więcej niż mógł on dać.
» 9 września 2014, 20:59 #13
kuba25: Dobrze napisane. ;)
» 9 września 2014, 21:42 #12
Fenek: Mówi się trudno, żyje się dalej. Atak mamy mocny więc i tak by tam nie grał a na skrzydle sam nie chciał być wystawiany.
» 9 września 2014, 20:43 #11
kamil496: Tu chodzi o to, żeby nas ten topór mocno nie zranił. :P
» 9 września 2014, 20:52 #10
kamills1988: Będzie to samo co ze Sturridgem gdy poszedł do Liverpoolu, czyli eksploduje tam zamiast u nas. Wielka szkoda, pochopna decyzja, będziemy płuc sobie w brodę.
» 9 września 2014, 20:36 #9
AgEnT: Może tak się zdarzyć, ale nie musi i takiego jest większe prawdopodobieństwo. Wiadomo, że wszyscy odchodzący w takiej sytuacji nie będą eksplodować formą jak Sturridge czy choćby Pogba.
» 9 września 2014, 23:27 #8
soldier: Przede wszystkim to potrzebowaliśmy defensywnego pomocnika i brakiem takowego powinniśmy się bardziej martwić niż stratą Welbecka. No chyba, że Blind wypali na tej pozycji.
» 9 września 2014, 19:29 #7
0ptimus: Potrzebujemy napastnika, który wykorzysta wszystkie sytuacje, a nie jedną na dziesięć. Welbeck nie jest gwarancją bramek, dlatego klub ściągnął Falcao. Jeżeli chcemy być na szczycie, to musimy mieć piłkarzy adekwatnej klasy, którzy pasują do strategii van Gaala. Poza tym 20 mln za rezerwowego to spory zastrzyk.
» 9 września 2014, 19:12 #6
mcis: no nie wiem, czy 20mlneuro za dosc mlodego etatowego reprezentanta Anglii to duzo?
» 9 września 2014, 19:20 #5
Toudi: gdyby gral na swojej nominalnej pozycji to by strzelal tak jak to robi w reprezentacji mlody jest by sie rozstrzelal, tak jak Groszek jak juz dostawal szanse to na swojej pozycji a welbecka to jedynie na skrzydlo. Moim zdaniem to był błąd, zostalismy teraz z wypozyczonym Falcao, ciagle kontuzjowanym RvP i Rooneyem, brak nam młodego napastnika który móglby ich zmienic. Wolalbym sprzedac Groszka a Welbecka wypozyczyc jakos dla mnie pewniej on wyglada z przodu i widac jak pracuje na boisku Ave
» 9 września 2014, 20:04 #4
iamarctic: @0ptimus, powtarzać będę jak mantrę w kwestii Welbsa :) Duży błąd!
W ostatnim sezonie okres na przełomie grudnia i stycznia, kontuzjowani van Persie i Rooney, Welbeck na szpicy w siedmiu meczach w lidze z rzędu: 6 bramek, 2 asysty, 5 meczów wygranych. Jakby dać szansę Danny'emu to by się rozstrzelał, owszem nie byłby gwarancją 30 bramek w sezonie, ale 20-25 raczej tak. No i nie można przecenić jego wkładu w innych elementach gry, swoim stylem i wszędobylskością na boisku przypomina Rooneya.
» 9 września 2014, 20:21 #3
0ptimus: 20 w sezonie. On ma 20 w karierze... !! Rozbawiłeś mnie. Nawet w kręgu Arsenalu mówi się, że Welbeck nie jest gwarancją bramek i to podkreślają na każdym kroku. Jak brakuje młodego zmiennika, to po co nam James Wilson? Welbeck zaraz skończy 24 lata, więc to nie jest wcale taki młody wiek. Jak mamy ratować sezon takim zawodnikiem jak Welbeck to nas na to nie stać.
Mcis, Welbeck to w końcu rezerwowy, a gra dlatego, że Anglia nie ma alternatyw na tej pozycji.
» 9 września 2014, 20:47 #2
iamarctic: @0ptimus, obaj dobrze wiemy, że jednym z powodów dla którego Danny ma tak mało bramek jest to, że jeśli już grał, to w większości na skrzydle. Nie neguję tego, że Danny potrafił spartaczyć 100% okazję, wskazuję jednak na dwie przesłanki:
1. okres w sezonie za Moyesa gdzie Danny wziął na swoje barki odpowiedzialność za strzelanie bramek (sprawdźcie sobie jak dobre oceny wtedy zbierał, jak użytkownicy DP podniecali się w komentarzach pod newsami, że Dat Guy się w końcu odblokował)
2. regularna gra na szpicy pozwoli mu się oswoić z tą rolą, co zaowocuje chłodniejszą głową i lepszym wykończeniem.
Szacowanie zdolności strzeleckich jakiegokolwiek napastnika na podstawie tylko i wyłącznie statystyk to ogromny błąd, bo zakładasz statyczny model, bez rozwoju bądź regresu zdolności czy formy.
» 9 września 2014, 22:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.