Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agent Chicharito: Nie rozmawiałem z nikim w Anglii

» 14 sierpnia 2014, 21:33 - Autor: Rio5fan - źródło: ftbpro.com
Agent Javiera Hernándeza, Eduardo Hernández, przyznał, że do tej pory nie kontaktował się z nikim w sprawie ewentualnego transferu swojego klienta.
Agent Chicharito: Nie rozmawiałem z nikim w Anglii
» Chicharito zamieni Wyspy Brytyjskie na Półwysep Apeniński?
Meksykański napastnik ma powędrować do Juventusu, a szeregi Manchesteru United miałby zasilić Arturo Vidal.

- W tym momencie nie mogę skomentować całej sytuacji. Nie mam żadnych wiadomości w sprawie tej wymiany, nie rozmawiałem z nikim w Anglii. Wkrótce pojawi się informacja w tej sprawie - zakomunikował Eduardo Hernández.


TAGI


« Poprzedni news
Odbierz zniżkę na najnowszą książkę Wayne'a Rooneya!
Następny news »
Anderson nie chciał do Flamengo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


vomit: I niby w Atletico mialby pewny plac?
» 15 sierpnia 2014, 16:58 #49
MU1212: Jak mu nie pasi rola rezerwowego to niech idzie do Juve zamiast Vidala natomiast Vidal będzie u nas
» 15 sierpnia 2014, 13:42 #48
martin43: Cziczarito nie nadaje się do ligi angielskie.Może lepiej żeby przeszedł do ligi włoskiej,tam mu będzie lżej.Za pieniądze ze sprzedaży można by kupić piłkarza który lepiej by się nadawał do gry na Old Trafford.
» 15 sierpnia 2014, 11:06 #47
fanKlubu: Lżej przy włoskich cwaniakach w obronie, którzy zrobią wszystko by powstrzymać gracza? Wątpię, Javier powinien iść do Hiszpanii, tam jest jego miejsce.
» 15 sierpnia 2014, 11:34 #46
jaratkow: @martin43: "za pieniądze ze sprzedaży...". Jesteś sporym optymistą. Jak dotąd za pieniądze, jakie Woodward wyciąga ze sprzedaży naszych zawodników to pewnie na "waciki trudno uzbierać". Zatem jak Groszek ma podzielić los innych i odejść niech lepiej pozostanie u nas
» 15 sierpnia 2014, 13:30 #45
vomit: Strootman to pewniak do przejscia w styczniu? Zapamietam te slowa. :]
» 15 sierpnia 2014, 11:03 #44
Mlekolak: Ta jasne, zaraz wam dam wy tepe ... . DAWAĆ MI VIDALA A CZICIARITO ZOSTAJE, :)
» 15 sierpnia 2014, 09:35 #43
tomas0808: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 09:40

Wiekszosc z Was jest takimi ekspertami w przeprowadzaniu transferow, ze szkoda gadac. Moze zajmiecie miejsce Eda? Nikt z nas nie ma zielonego pojecia kogo LVG chce kupic i kogo chce sprzedac. Lapiecie prawie wszystko co media pisza. Dajcie trenerowi troche czasu, jezeli uwaza ze taki sklad mu wystarczy to dla mnie ok. Spójrzcie co zrobil na MŚ (tym barziej patrzac na zawodników których,miał do dyspozycji). Jezeli bedzie chcial kogos kupic to jestem pewien, ze to sie uda. Pisalem to juz jakis czas temu LVG to menedzer ktory wedlug mnie wie co robi(ma jaja, i zawodnicy napewno czują do niego respekt, a jeżeli nie to napewno takiego zawodnika wywali) i nie jest przestraszony jak Moyes (za ktorym nie przepadalem, ale uwazalem, ze nalezy mu sie troche zaufania). A co do Javiera to mimo mojej sympatii do niego uważam, że lepiej bedzie jak odejdzie. U nas nie ma szans na pierwszy sklad. Slabe przyjecie pilki, prawie brak dryblingu, nie jest wystarczajaco silny zeby przytrzymac pilke, pojedynki glowkowe tez nie sa jego mocna strona. Jest typowym lisem pola karnego. Niestety w obecnym footballu to troszke za malo. Jezeli odejdzie do Juve to chyba zaczne bardziej uwaznie sledzic lige wloska (Nemanja, Javier(oczywiście jeżeli przejdzie do Juve) i Strootman bo jest dla mnie pewniakiem do przyjscia w styczniu). Poza tym ból d*py z powodu kwoty za Vidala, czy to Wasza kasa? Chcecie zebysmy byli najlepszym kluben na swiecie to musimu sie liczyc z tym, że nasz rekord transferowy bedzie grubo powyżej 35 milionow. Sprawdzcie sobie rekordowe transfery City, Chelsea, Realu, Barcy, Bayernu czy PSG, nawer Wenger w zeszlym roku zaszalał wkońcu. Zwlaszcza, ze po ostatnich doniesieniach jak i wcześniejszych (kontrakt z Adidasem, Chevroletem, i wiele innych) stać nas na to. Weźcie też pod uwagę, że w ostatnich latach wydawalismy grosze na nowych zawodników. Mam nadzieję, że komuś będzie się chciało przeczytać moje wypociny, z góry przepraszam za błedy ortograficzne i interpunkcje (I'm an Engineer :) Dałem rok Moyesowi, dam rok Luisowi.
» 15 sierpnia 2014, 09:28 #42
tomas0808: Czyli komuś jednak chciało się czytać :)
» 15 sierpnia 2014, 09:59 #41
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 10:39

Stać nas na to? Wiesz ile wynosi dług naszego klubu? Glazerowie nas potężnie zadłużyli powinniśmy robić wszystko żeby jak najszybciej wyjść na czysto tak jak Arsenal. W ostatnich latach wydawaliśmy grosze, zadłużenie klubu bardzo zmalało a zawodnicy pozwalali ( za Fergusona) utrzymywać się w czołówce i wygrywać ligę i tak powinno pozostać. Wiadomo niektóre transfery sa nieuniknione ale na wydawanie 150 mln w jednym okienku to nas zdecydowanie nie stać.
» 15 sierpnia 2014, 10:35 #40
domelinho11: www youtube com/watch?v=5GgflscOmW8
» 15 sierpnia 2014, 10:35 #39
kamil496: Dla Twojej wiadomości walentos. Dług klubu cały czas maleje, o jego spłatę się nie martw. Skoro takie wiadomości dochodzą, że klub ma dużo pieniędzy do rozdysponowania na transfery to trzeba je wykorzystać.
» 15 sierpnia 2014, 11:04 #38
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 11:31

Argument, że City, Chelsea, Real czy inni wydają na transfery więcej niż my nie do końca do mnie przemawia. Czy "inaczej" wyśpisz się w hotelu, w którym pokój kosztuje 200zł niż w tym, w którym doba kosztuje... 1000zł?? Zapewniam, że wyśpisz się tak samo. Dla mnie atutem jest LvG, tak jak dawniej sir Alex... Od tego jak Van Gaal poustawia zespół i zmotywuje piłkarzy zależą wyniki drużyny a nie od kwot wydanych na transfery. Skoro tak bardzo Ci imponują transferowe fanaberia Chelsea proszę przeanalizuj transfer Torresa... Co prawda denerwują mnie te wszystkie spekulacje w mediach w stylu "nr 1 na liście
United jest...", "United blisko podpisania z..." itp - bo to w marnym świetle stawia
skuteczność Woodwarda. Ale po pierwszym "ataku złości" przychodzi zawsze myśl, że
gdyby było tak jak sugerują media - LvG dawno wyślizgałby Edzia z posady i działałby po
swojemu. Zatem w tym wariactwie musi być jakaś reguła. Siłą rzeczy jaka ona jest
dowiemy się po zamknięciu transferowej przepychanki. A ile była warta - po zakończeniu
sezonu. O poprawę wyniku Moyesa jestem spokojny, a na tytuł mistrzowski nie czekam
już teraz. Przyjdzie na to czas...
Na koniec kilka słów o Chicharito. Bardzo lubię tego zawodnika choćby za to jak przez cały czas traktuje swoją obecność na Old Trafford. Choć szczerze powiedziawszy nie raz i nie dwa aż się prosiło by głośno i dobitnie upomniał się o swoje. W zamian należy mu się pełen szacunek ze strony Klubu i szansa odbudowania pozycji pełnowartościowego zawodnika. Nie powinno się pozwolić by taki gracz jak Groszek opuszczał nas z "łatką" niespełnionej nadziei czy zawodnika przegranego. Chicharito dał nam sporo zwycięstw i jeśli już będzie musiał kiedyś odejść to... jako zwycięzca. Wiele czytałem o United. Choćby ostatnio w "Autobiografii" sir Alexa, na twitterze wpisy Juana Maty i wiele innych. Sporo razy byłem na Old Trafford i rozmawiałem z ludźmi w różny sposób związanymi z Klubem. Pozbycie się teraz Javiera nie pasuje mi do wizerunku Manchesteru United jaki znam. Bo chyba to wszystko nie jest zwykłą bujdą..?
» 15 sierpnia 2014, 11:19 #37
tomas0808: Walentos, pamiętam o tym nieszczęsnym długu, ale jak sam wspomniałeś z roku na rok on maleje. Glazerom muszę oddać jedno, nie ingerują (PRAWIE w ogóle) w działalność klubu. Oni kupili go aby przynosił zyski, a nie żeby spełniać swoje marzenia z FIFY. I od tego momentu klub zyskał bardzo dużo kasy. Dodatkowo, nie pamiętam roku w którym nie mielibyśmy zysku. Uważam, że ten sezon będzie kluczowy (mam na myśli od strony finansowej), bo jeżeli United nadal będzie miało spory zysk na koniec roku finansowego (mimo braku LM) to oznaka, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Poza tym, Real, Barca są również zadłużone, kto wie czy nie bardziej niż my (ok, bardzo możliwe, że mają jakąś pomoc od państwa, czy prywatnych banków), ale nie przeszkadza im to w przeprowadzaniu wielkich transferów. (kupienie zawodnika, szczególnie znanego, generuje zyski, koszulki itp. ) poza tym w ostatnich latach, powiedzmy sobie szczerze, byliśmy dosyć pasywni na rynku transferowym. Owszem, zaszaleliśmy z Fellainim, ale to był akt desperacji. Zdaję sobię sprawę z tego, że City czy Chelsea ma (pewnie) o wiele większy budżet transferowy, ale FF obowiązuje(w końcu). I moze szejkow wybulenie (bodajże) 50 baniek kary nie boli, ale myślę, że jeżeli dostaną taką karę przez parę kolejnych lat to to odczuja. Czy stać nas na wydatki rzędu 150 milionów? Nie znam dokładnych finansów klubu, ale uważam, że tak (i nie dlatego, że Ed powiedział, że nas stać)
» 15 sierpnia 2014, 11:25 #36
tomas0808: Jaratkow, zgodzę się, że największym atutem jest LVG. Ale posiadanie gwiazd w składzie zwiększa szanse na sukces (oczywiście nie zawsze ale przeważnie), zwiększa atrakcyjność klubu oraz zyski. Spekulacje medialne dotyczące United były i będą bo szmatławce szukają sensacji (tym bardziej po zeszłym sezonie). United ma ogromną renomę na świecie i jest to normalne. Ja za Sir Alexa zawsze byłem przyzwyczajony do tego, że co okienko miały do nas przychodzic najwieksze gwiazdy za ogromne pieniadze, a kończyło się na mniej znanych, tańszych(oprócz pojedyńczych przypadków), obiecujących graczach. Co do tytułu to nie spodziewam się go, ale gdzieś w głębi liczę na niespodziankę. :)
» 15 sierpnia 2014, 11:42 #35
jaratkow: @tomas0808: myślę, że wszystko w swoim czasie. LvG, jeśli nie uda się tego lata uzupełnić składu dogra tym co ma do zimy i wtedy zadziała. Będzie miał też czas na zastąpienie nieudolnego Eda kimś konkretnym... Jeśli gra (a ta obecnie jest najważniejsza) i wyniki się poprawią to i o zakup prawdziwych gwiazd będzie łatwiej. Klub i jego funkcjonowanie to zespół naczyń połączonych. Mamy super tradycje, ekstra trenera i kasy wystarczająco dużo. Wyniki zachęcą gwiazdy do gry dla nas a to wszystko sprawi, że znów osiągniemy sukcesy.
» 15 sierpnia 2014, 13:39 #34
vip14: No i bardzo dobrze! Chicharito powinien zostać.. Nie mam pojęcia, czemu LvG nie chce go w składzie. Hernandez przecież strzelił bramkę Realowi, na większości meczy, w których występuje pokazuje klasę, a więc czego LvG chce od? Nie ogarniam..
» 15 sierpnia 2014, 09:09 #33
Nani1900: Chicharito jest za słaby na pierwszą "11" (ma za dobrą konkurencje), a szczególnie jego technika jest na bardzo, bardzo niskim poziomie. Mamy Rooneya, Welbecka, Van Persie i świetnego młodego Wilsona. Chicharito zasługuje na regularną gre, a u nas jej nie będzie miał.
» 15 sierpnia 2014, 09:19 #32
walentos: Van Persie pewnie złapie kontuzje w pierwszych dwóch miesiącach i tyle z niego będziemy mieli.
» 15 sierpnia 2014, 10:42 #31
kamil496: walentos ale Ty farmazony piszesz, cały czas. Każdy Twój post, albo komentarz to same głupoty. Skąd wiesz czy RvP złapie kontuzje, może to bd jego najlepszy w karierze sezon. Ty wszystko negujesz, w nic nie wierzysz. Idź pograj fifę.
» 15 sierpnia 2014, 12:00 #30
vomit: Skad pomysl, ze Juve oferuje Wam Vidala? Widze, ze juz konkretnie jestescie oderwani od rzeczywistosci. Allegri dzis na konferencji w Singapurze powiedzial, ze Vidal nigdzie sie nje wybiera i zostaje w Juve.

Predzej Chicharito wyladuje w Turynie niz Vidal w Manchesterze. Wspomnicie moje slowa.
» 15 sierpnia 2014, 01:16 #29
tomas0808: Po pierwsze Allegrini, po drugie jeżeli mnie pamięć nie myli to tak samo mowił o Zlatanie, Thiago Silvie i pewnie paru innych swoich podopiecznych. Po trzecie, z tego co mi wiadomo to we Włoszech kluby nie są aż tak bogate (jak na przykład w Angliii) i menadżerowie nie mają takiej władzy w klubie. Vidal, mimo, że jest świetnym zawodnikiem to ma 27 lat więc uważam, że to ostatnia szansa dla Juve, żeby zarobić na nim dobry hajs.
» 15 sierpnia 2014, 09:58 #28
Klimaa: Ciekawe jak wygląda atmosfera w szatni. Dużo piłkarzy jest do wylotu ale mam nadzieję że van Gaal i inni dbają o dobrą atmosferę. A Hernandez cóż..za dużo jest o nim plotek ostatnio..transfer wydaje się bardzo możliwy.
» 15 sierpnia 2014, 00:00 #27
red23: Podobnie było w tamtym sezonie, od początku okienka - spekulacje, plotki i nic więcej, ostatnie godziny okienka i jest fella.... sami dalej sobie dośpiewajcie - a w tamtym sezonie Ed też był w zarządzie . fst 91 masz 100 % rację ,MU strasznie nieporadnie działa na rynku transferowym.
» 14 sierpnia 2014, 22:48 #26
fanKlubu: Pewnie nawet oferty nie było.
» 15 sierpnia 2014, 01:16 #25
Puchaczeue: No to będzie chyba piach, zostaniemy z Shawem i Herrerą. Woodward od kilku lat jest nieporadny na rynku transferowym, jego też przydałoby się wymienić.
» 14 sierpnia 2014, 22:45 #24
lukaszek9000: Pierwsze 6 meczy gramy z takimi zespołami, że powinniśmy mieć bilans: 6-0-0 G+ 15 G-2, a transfery jeszcze będą
» 14 sierpnia 2014, 22:35 #23
walentos: Juve chce 48mln + Naniego i Groszka za Vidala. Do reszty ich pogięło. LvG powinien dać im kopa w dupe i udowodnić w tym sezonie że nasi zawodnicy są więcej warci i że ta oferta jest śmieszna.
» 14 sierpnia 2014, 22:05 #22
champione2013: eee a kim niby będziesz łatać dziury w środku pomocy ? Fellainim czy Clevem ? a może kolejna szansa dla Andersona ?
» 14 sierpnia 2014, 22:16 #21
pawell91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2014 23:11

Popieram Walentos. Nani to ok... Nic nie gra... Ale Groszek? Klasowy zawodnik a połowa użytkowników DP go odda byle tylko vidal doszedł... Bo jest gwarancja, że u nas będzie niesamowicie grał... Macie rację... wymieńmy prawdziwego diabła na Vidala plus dopłata -.- ...
» 14 sierpnia 2014, 23:10 #20
kamil496: Widzę, że zakochałeś się w Chicharito jak wielu w Nanim. Ludzie normalnym jest, że zawodnik odchodzi z klubu... Jeśli Javier ma być częścią wymiany to jeszcze lepiej. Poza tym chyba lepiej dla niego odejść z United, gdzie nie gra zbyt często, a sam Vidal nie schodzi poniżej poziomu, kontuzjowany na mundialu grał najlepiej z całego zespołu i wyróżniał się na tle innych. Nie wiem jak możesz pisać takie pierdoły i wątpić w to, że przechodząc do nas miałby grać słabo. To jest jeden z zawodników, który poniżej pewnego poziomu nie schodzi, dlatego trzeba tyle za niego płacić. O ile wg. ten transfer dojdzie do skutki. Chciałbym, ale szczerze w to wątpię.
» 14 sierpnia 2014, 23:20 #19
ChupaChups: Ja popieram taką wymianę, ale.. popieram ze względu na groszka. Prawda jest taka, że będziemy stratni, ale sympatia jaką darzę tego zawodnika sprawia.. że chce by doszło do tejże wymiany. Javier ma udowodnienia tylko jedno.. że stałe występy będzie również ozdabiał golami tak jak zwykł to robic u nas w ostatnich minutach. Niech tak sie stanie..
» 14 sierpnia 2014, 23:51 #18
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 00:53

Jesteście beznadziejni, ta cena jest absurdalna. Dziury w środku pomocy można załatać kimś za mniejsze pieniądze (Schweinsteinger) a Fella w ostatnim spotkaniu pokazał że też potrafi to robić.

Juve oferuje nam Vidala którego kolano stoi pod znakiem zapytania a my oddajemy im głodnego gry i bramkostrzelnego Groszka, Naniego który w każdej chwili wrócić do swojej szczytowej formy i do tego dokładamy UWAGA: 48 mln!

Robimy z swoich zawodników śmieciarzy których dokłada się do transferów a przecież to my jesteśmy większym klubem niż Juve i jeśli oni chcą kupić od nas Naniego i Hernandeza to powinni wyłożyć za obu ok 35 mln. Cena za Vidala to 45 mln dlatego dopłata do tej wymiany nie powinna wynieść więcej jak 10 mln.

Jak czytam wasze poparcie tego transferu to aż mi się nóż w kieszeni otwiera. Żeby nie było Vidal byłby na pewno sporym wzmocnieniem ale nie za taką kasę i takich zawodników. Znów chce na nas Juve zrobić interes.
» 15 sierpnia 2014, 00:48 #17
walentos: Za mniejsze pieniądze do wyjęcia był też M'Vila , w mojej opinii zawodnik prezentujący ten sam poziom co Vidal tylko 4 lata młodszy. Nie jest o nim głośno bo grał w Rubinie dlatego taki transfer to byłby wydatek rzędu 30 mln. Niestety Inter go tego lata wypożyczył...
» 15 sierpnia 2014, 01:05 #16
fanKlubu: Poziom wiedzy o futbolu niektórych mnie przeraża:)Przecież Chicharito w Juve też grzałby ławę, tam potrzeba napastnika, bo Morata złapał kontuzję, poza tym Tevez i Llorente są nie do ruszenia, jednak Chicharito to nie poziom Llorente.A już M'Villa i porównania do Vidal zasługują na złote usta tej strony:) Dawno takie żartu nie słyszałem:)
» 15 sierpnia 2014, 01:15 #15
grandes: @walentos

1. Bramkostrzelność groszka jest bardzo przesadzona. Chicharito nie sprawdza się też w nowej taktyce po prostu nie ma go w zespole.

2. Jestem wielkim fanem Naniego ale ileż można czekać ? Trzeci trener juz się na nim nie poznaje to nie jest przypadek. Po prostu piłkarze czasem tracą formę bezpowrotnie (np. Ronaldinho)

3. Chyba nie doceniasz Vidala. Być może jest teraz najlepszym defensywnym na świecie.

4. Teraz przydatność: Chicharito jest 4 wyborem w napadzie a do kadry puka Wilson (o wychowanków trzeba dbać). Nani przy nowej taktyce jest całkowite zbyteczny.

Pisze to wszystko zakładając, że propozyja wymiany jest rzeczywista.
» 15 sierpnia 2014, 01:17 #14
walentos: Nie zastanawia was to ze Vidal jest gwiazdą takiego kalibru a na poważnie interesuje się nim tylko United. Dlaczego Barca Real Chelsea City nie są nim ani troche zainteresowane?

Tekstem o poziomie wiedzy o futbolu trochę się ośmieszasz. Porównanie Vidala i M'Vili napisałem w oparciu o to że miałem okazje obejrzeć kilka meczów w wykonaniu i jednego i drugiego. Ciekawe na jakiej podstawie Ty to wyśmiałeś? Statystyk w fifie? Nie doceniasz francuza.

Myślisz że Chicharito poszedłby do Juve wiedząc że będzie grzać ławę i że Ty byś o tym wiedział a on nie? Śmieszny komentarz. Mimo to dużo bardziej preferowałbym wymianę Hernandez + dopłata za Cuardado. Działacze Fiorentiny mają pewnie lepiej poukładane w głowie i ich oferta byłaby rozsądniejsza. Sam Hernandez byłby tam numerem 1 co w przypadku mojej sympatii do Javiera byłoby dla niego lepszym wyborem.
» 15 sierpnia 2014, 10:12 #13
kamil496: @walentos

Po co Barcie Vidal jak maja tam Marscherano i Busquetsa? Ten drugi jest najlepszym DP na świecie bezapelacyjnie. Po co Vidal Realowi jak mają Kroosa, Xaviego Alonso? Nie rozumiem wg. takiego pytania z Twojej strony. City z wyścigu o Vidala wcześnie odpadło. Podobnie jak z Di Marią. Chelsea ma Ramiresa i Williana, którzy wystarczą. W City jest Yaya.

Napiszę to drugi raz.

ARTURO VIDAL nie jest żadną pseudo gwiazdą. Moim zdaniem po Sergio Busquetsie to najlepszy DP na świecie. Jego kolano może być pod znakiem zapytania, grał z takim na mundialu i co robił? Widziałeś żeby odstawał poziomem? Wręcz przeciwnie, który z ww. był lepszy od niego? Może Kroos.
» 15 sierpnia 2014, 10:50 #12
MANUBARINT: Kamil496, tylko Willian to skrzydłowy, ale Chelsea ma na środek i Maticia i Fabregasa !
» 19 sierpnia 2014, 14:21 #11
Reusik: Skoro z nikim nie rozmawiał i nie ma tematu to jaka ma się pojawić informacjia
» 14 sierpnia 2014, 21:43 #10
cinek06: Nie rozmawiał z nikim w ANGLII. Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem.
» 14 sierpnia 2014, 21:47 #9
red23: Ciężko w MU jest z tymi transferami , nieudolność Eda robi swoje, jak można na początku mówić, że ma się tak wielkie fundusze na transfery i jak do tej pory nic! Inne kluby potrafiły już się wzmocnić i szykują się na nowy sezon, a my dalej szukamy i prawdopodobnie w ostatni dzień okienka przyjdzie jakiś średniak i tyle.
» 14 sierpnia 2014, 21:43 #8
niunio92: Nie zwalajmy wszystkiego na Eda może po prostu ma blokadę z góry...
» 14 sierpnia 2014, 21:50 #7
Marllo: kupił człowieka kontuzje i dobrego rozgrywającego ;P
» 14 sierpnia 2014, 21:51 #6
red23: Ja na prawdę wieże w talent trenerski LVG i na pewno wie co robi, ale nie oszukujmy się z pustego Salomon nie naleje.
» 14 sierpnia 2014, 22:12 #5
champione2013: a ja WIERZE że poczytasz słownik przed startem ligi
» 14 sierpnia 2014, 22:19 #4
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2014 22:27

To prawda, działamy nieporadnie na rynku transferowym jako całość. Woodward to pionek i to w dodatku słaby pionek wystawiony do negocjacji. Jego głównym zadaniem jest spełnienie zachcianek szkoleniowca, ale w taki sposób i za taką cenę jaką są w stanie zapłacić Ci z góry. Nie wykonuje on zatem dobrze swoich poleceń i chyba nie mamy co do tego wątpliwości. Pewnie gdyby dostał wolną ręke w wydawaniu funciaków to nie miałby większych oporów, ale najwidoczniej ktoś go steruje z góry, a on sam jest słabym negocjatorem do tego stopnia, że dostępne fundusze nie wystarczają mu aby skusić atrakcyjnych graczy. Jak jest naprawdę pewnie nie dowiemy się nigdy, ale to jest bardzo złe, że zaczynamy sezon w sobotę, a do 31 sierpnia będą spekulacje i doniesienia odnośnie transferów na każdym kroku. Zawodnicy również to widzą, czytają, a tak nie buduje się wewnętrznej pewności siebie, bo gdy widzisz, że klub szuka zawodnika na Twoją pozycję to można pomyśleć sobie wiele rzeczy. Jestem zwolennikiem zamykania składu przynajmniej na tydzień przed startem ligi i jestem zawiedziony tym, że kolejny raz nasze transfery odbywają się w taki , a nie inny sposób. Najważniejsze jednak jest 3 punkty w sobotę i na tym wszyscy się skupmy, bo my swoimi lamentami z pewnością niczego nie przyspieszymy bądź nie stworzymy. Jeśli jest nam jeszcze pisane kogoś ściągnąć w tym okienku to tak się stanie, jeśli nie - to stajemy do walki z tym co mamy i tyle. Rozumiem wasze rozżalenie, ale jesteśmy Manchesterem United - nie lekceważ serca PRAWDZIWEGO mistrza...
» 14 sierpnia 2014, 22:26 #3
Marllo: pierwszy mecz to jeszcze luzik ale co potem :O
» 14 sierpnia 2014, 22:30 #2
NewtonHeath1878: Kupił człowieka-kontuzję? Jeżeli to odnosi się do Shawa, to kiepsko z tobą.
» 15 sierpnia 2014, 02:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.