Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cole: Zawsze wiedzieliśmy, kto będzie kapitanem

» 1 lipca 2014, 07:45 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Andy Cole nie jest do końca przekonany, że Robin van Persie powinien być kapitanem Manchesteru United.
Cole: Zawsze wiedzieliśmy, kto będzie kapitanem
» Andy Cole uważa, że obecnie trudno wskazać kandydata na kapitana Manchesteru United
Który z zawodników byłby najlepszym kapitanem Manchesteru United?
Holenderski napastnik jest faworytem do objęcia tej funkcji. Van Persie pełni podobną rolę w reprezentacji Holandii i bardzo prawdopodobne, że po przyjściu do klubu Louisa van Gaala otrzyma także kapitańską opaskę w zespole Czerwonych Diabłów.

– Grałem w Manchesterze United przez wiele lat i zawsze mieliśmy kapitana. Zawsze wiedzieliśmy, kto będzie kapitanem – mówi Cole.

– Teraz patrzysz na drużynę Czerwonych Diabłów, odwracasz się i mówisz do siebie: 'nie wiem, kto będzie kapitanem'.

– W przeciwieństwie do poprzednich lat nie ma zawodnika, do którego mógłbyś przypiąć etykietę 'przyszły kapitan'. Wcześniej zawsze był jakiś kandydat, a teraz po prostu tego nie wiemy.

Cole pytany o kandydaturę Van Persiego odpowiada: – Robin jest w klubie zaledwie dwa lata, a w zespole są zawodnicy, którzy grają w Manchesterze United już dziesięć lat.


TAGI


« Poprzedni news
Losy Phila Neville'a wyjaśnią się w tym tygodniu
Następny news »
Agent: Pogba jest szczęśliwy w Juventusie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


Manuel11: Roo!;)
» 2 lipca 2014, 19:15 #35
willneverdie: Evra!!
» 2 lipca 2014, 17:41 #34
haszcz: Uważam że powinien zostać Carrick a wice Rooney lecz ze względu na to że carrick może za niedługo kończyć już karierę to lepiej żeby był roo ponieważ gra już 10 lat (myślicie że kogo cole miał na myśli "Robin jest w klubie zaledwie dwa lata, a w zespole są zawodnicy, którzy grają w Manchesterze United już dziesięć lat." )rooney miał foszki ale myślicie dlaczego jest jednym z najlepszych i chce zarabiać jak najlepszy proste komu teraz nie zależy na kasie ? więc potrzebny jest jeszcze wice gdyby Evra grał w podstawie to on był by dla mnie kandydatem lecz nie wydaje mi się że może być podstawowym LO wiec pozostaje Jones jest on wg mnie trochę za młody (22l) ale innego kandydata nie widzę :) osoby RVP David De gea to osoby które w klubie są za krótko i sorry że się rozpisałem :D
» 1 lipca 2014, 20:22 #33
lecho: Rzeczywiście, Rooney to wzorowy kapitan - dwa razy szantażował klub odejściem do jednego z największych rywali aby dostać astronomiczną podwyżkę, z każdych wakacji wraca z co najmniej pięciokilowym bagażem.

Jak się nad tym głębiej zastanowić, to kandydatura van Persiego nie wygląda tak źle.
» 1 lipca 2014, 14:57 #32
ax1d: RVP - kapitan "na służbie" - kiedy tylko miał okazję, olał Arsenal i przeszedł do jednego z największych rywali. Nie miał "foszków", nie "szantażował", tylko się zabrał i wyszedł, zostawiając klub, który go zbudował. I Ty to nazywasz niezłą kandydaturą, a jednocześnie podważasz Rooneya?
Wspomnę tylko o tym, że RVP na 10 sezonów spędzonych w EPL miał DWA, w których zagrał ponad 30 meczów, a wcześniej w Arsenalu, jak i później u nas, nieustannie dręczyły go kontuzje, przez co był nieobecny. Ta kandydatura nie wygląda tak źle?
» 2 lipca 2014, 14:30 #31
JustDoIt: Według mnie najlepszą opcją byłby Rooney, wice kapitan Jones. Jones za młody jeszcze, a Roo ma wiele cech, żeby być naszym kapitanem. Argumenty przeciw niemu, że strzela fochy albo zarabia 300tys dla mnie są gówniane.Robin jest dopiero 2 rok w MU, więc to powinno go od razu wykluczać.
» 1 lipca 2014, 14:24 #30
mcis: "ma wiele cech, żeby być naszym kapitanem: a znajomosc okolicznych burdeli uznajesz za ceche pozytywna, czy negatywna?
» 1 lipca 2014, 14:41 #29
JustDoIt: Hmm skąd wiesz że uczęszcza do burdeli? Z gazet?
» 1 lipca 2014, 14:51 #28
mcis: z jego autobiografi
» 1 lipca 2014, 15:37 #27
ax1d: mcis, a kolor ulubionych majtek i rozmiar buta też bierzesz pod uwagę? A to, czy był ministrantem? Może jeszcze klauzulę sumienia? Ludzie, czy wam się w głowach kompletnie poprzewracało?
Jeśli Rooney ma ochotę chodzić do burdeli, to ma do tego prawo. Nie jest to nielegalne. Jakby wolał chłopców albo nie wolał nikogo, to też jego prawo. Może być działkowcem, piosenkarzem, filatelistą albo hodować strusie. To jego prywatne życie. Nie robi tego jako piłkarz Manchesteru United, tylko jako człowiek, osoba prywatna. Piłkarz to nie papież czy prezydent, że zawsze jest "w pracy".
Natomiast sama "praca" ma tu znaczenie. Uważacie, że lepszymi kandydatami są Robin van Persie, który pokazał w Arsenalu, ile znaczy dla niego opaska kapitańska, kiedy jako aktualny kapitan przeszedł do nas? Evra, który wypiął się w przeszłości na reprezentację narodową, a u nas będzie grał tyle, co kot napłacze, bo nie ma już wystarczającej jakości?

Rozmawiamy o kapitanie KLUBU PIŁKARSKIEGO, a nie głównym ministrancie. Więc przy decyzji powinno być oceniane zachowanie PIŁKARZA, na boisku, a nie człowieka w jego prywatnym życiu.

I przestań już biadolić o tym odchodzeniu Rooneya, bo to już zaczyna być żałosne. Odszedł gdzieś? Nie. Walczył o podwyżkę i słusznie. Jak nie możesz wynegocjować wyższych pieniędzy w pracy, a spróbujesz po dobroci i to nie przyniesie rezultatu, to mówisz, że albo je dostaniesz tu, albo da je Ci ktoś inny. Jeśli jesteś dobrym pracownikiem i dajesz wartość firmie, to pracodawca wie, że ktoś inny może dać Ci więcej, więc w końcu te pieniądze dostaniesz, bo nie będzie chciał, żebyś odszedł. Proste jak...
» 2 lipca 2014, 10:46 #26
ferdas: Evra albo RvP jedyne opcje. Wole Holendra z tego wzgledu że Roo jest nieprzewidywalny i nie raz podkreslal ze do MU nie zywi zadnego uczucia poza szacunkiem. RvP dlatego ze jest kapitanem u Van Gaala u pomaranczowych
» 1 lipca 2014, 14:08 #25
KoaLa: De Gea lub Jones
» 1 lipca 2014, 13:43 #24
mcis: kapitan Evra, wice Jones. Part raczej bedzie rezerwowym w tym sezonie, ale on chyba o tym wie, w sytuacji gdy nie bedzie go na boisku, to opaska do Jonesa, ktory za kilka lat powiniern byc nominalnym kapitanem. jedyny Anglik w zespole, ktory jest czegos wart i mozna na nim polegac
» 1 lipca 2014, 13:14 #23
EricKing: Jak Roo zostanie kapitanem, to nie opuści już United. A czeka go jeszcze rekord strzelecki do pobicia. Jak to zrobi zapisze się złotymi literami w Hhistorii United, jako najlepszy strzelec, wieloletni gracz i kapitan zespołu. Jego foszki będą wtedy zapomniane, tak jak w przypadku Giggsa jego, powiedźmy problemy. :)
» 1 lipca 2014, 12:45 #22
mcis: ladny mi kapitan i ikona zespolu. trzeba bylo mu dac 350tys, czyli pensje na ktora absolutnie nie zasluguje, zeby go zatrzymac w zespole.....
» 1 lipca 2014, 13:40 #21
JJmc: Evra powinien być kapitanem, może wicekapitanem Rooney. Nie mogę się przekonać do tego pomysłu, ale jednak bardziej na to zasługuje niż Robin. Carrick jakoś mi nie pasuje na kapitana, nie ta osobowość.
» 1 lipca 2014, 11:39 #20
voocash91: Tak? W takim razie już teraz możesz stąd wypie****ać
» 1 lipca 2014, 11:41 #19
MANUBARINT: voocash91,

Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości ! Nie może być tak, że jak przyjdzie jakiś piłkarz/odejdzie, zostanie/nie zostanie kapitanem, to wtedy ktoś wypowiada kibicowanie Swojemu klubowi ! To wstyd i brak honoru, to jest zawoalowany sposób sezonowego kibicowania !
» 1 lipca 2014, 14:05 #18
Byku97: Kapitanem powinien zostać Rooney lub Carrick ale patrząc na przeszłość i przyszłość Carrick już długo nie pogra w MU, więc opaskę powinien dostać Rooney na dłuższy okres by nie trzeba było szukać po sezonie nowego kapitana :)
» 1 lipca 2014, 11:26 #17
szabo1878: wielu z was pisze ze Rooney nie powinien dostac opaski bo strzela fochy. o moze jak ta opaske dostanie to wlasnie skonczy sie wybrzydzanie i poczuje na sobie ta odpowiedzialnosc? i juz nigdzie nie bd chcial odchodzic
» 1 lipca 2014, 10:58 #16
leman: Z jednej strony dobrze mówi a z drugiej trochę przesadza. Popieram że Robin nie powinien być kapitanem, nie ma do tego predyspozycji, nie ma charakteru diabła. Na razie kapitanem powinien być Roo a w przyszlosci Jons. Jest waleczny, oddany nigdy nie odpuszcza a gdy przybedzje mu jeszcze parę lat i doświadczenia może poukładać ten zespół w trakcie meczu. Takie moje zdanie. GG MU!
» 1 lipca 2014, 10:58 #15
KrzychuUnited: 1. Rooney 2. Evra 3. Carrick 4. RvP
» 1 lipca 2014, 10:57 #14
champione2013: A serio ? Nie gadaj
» 1 lipca 2014, 11:10 #13
pawell91: Robin mam nadzieję, że nie, a jeśli chodzi o Rooneya to ciężko powiedzieć. Z jednej strony jego zachowanie na boisku jest idealne do objęcia tej funkcji, ale z drugiej nie miałbym do niego pełni zaufania, bo czy zostanie z nami jeszcze w najbliższych latach i nie będzie żadnych fochów z jego strony itd.? Kapitanem powinien być zawodnik posiadający odpowiednią charyzmę, ale także być bezgranicznie oddany swojemu klubowi. Jones? Może i tak, ale czy nie będzie łapał zbyt często kontuzji? Evra z kolei byłby dobrym kandydatem, gdyby nie fakt, że nie będzie grywał już tak często jak kiedyś. Carrick i Fletcher z kolei nie wiadomo jak z formą, a co do reszty, to większość jest u nas stosunkowo krótko. Z pewnością trudny wybór i wierzę, że van Gaal podejmie dobrą decyzję ;)
» 1 lipca 2014, 10:04 #12
jaratkow: Wybacz ale Twój wywód to coś w rodzaju rozprawy na temat "Wpływ zorzy polarnej na miesiączkowanie pingwinów". Jaki ma związek opaska na częstotliwość kontuzji czy też formę? I odwrotnie... Kapitana powinny cechować też inne przymioty o czym z pewnością wiedzą ci wszyscy, którzy podejmą szłuszną decyzję. GGMU
» 1 lipca 2014, 11:41 #11
pawell91: Częste kontuzje wykluczają zawodnika z gry, tak samo brak formy. A dobry kapitan, to też często grający kapitan, a nie siedzący na ławie. Mylę się? To tylko moja opinia.
» 1 lipca 2014, 12:16 #10
TraN: Człowiek- foch i Kanonier głównymi kandydatami do roli kapitana. Do czego to doszło ;/
według mnie najlepszymi kandydatami (jakby wrócili do najlepszej formy, co niestety jest mało prawdopodobne) byliby Carrick i Fletcher. Na tą chwilę opaskę ja bym chyba dał Evansowi.
» 1 lipca 2014, 09:56 #9
Fabio: Evans, lub Jones tak, ale jako vice a nie główny.
» 1 lipca 2014, 10:07 #8
ax1d: Roo, to oczywiste, a wicekapitanem Jones.
» 1 lipca 2014, 09:49 #7
lukaszek9000: Rooney jest jedyny, który może na nich krzyknąć i nie boi się brać odpowiedzialności na siebie.
» 1 lipca 2014, 09:20 #6
ManchesterUtd: Van Gaal na pewno nie zaburzy hierarchii w drużynie. Van Persie jest kapitanem w Holandii, bo jest jednym z najbardziej doświadczonych reprezentantów i najskuteczniejszym zawodnikiem. Carrick w następnym sezonie będzie rezerwowym, więc na kapitana się nie nadaje. Moim zdaniem Rooney, będzie kapitanem i ciężko z tym dyskutować.
» 1 lipca 2014, 08:10 #5
Mathard: Skąd wiesz że Carrick będzie w następnym sezonie tylko rezerwowym? Jasnowidz? Czy może wróżbita Maciej?
» 1 lipca 2014, 08:33 #4
chudy1948: To jest dość logiczne biorąc pod uwagę obecną formę Fellainiego. Zresztą LVG sam mówił że chce by grał Kagawa. Czyli już jednego środkowego mamy drugi to Herrera a jako ofensywny pomocnik Rooney. Chyba że Kagawa i Mata na skrzydłach ale i tak nie wierze żeby Carrick powtórzył formę z ostatniego sezonu SAFa.
» 1 lipca 2014, 09:52 #3
jaratkow: Pojadą chłopaki na tournee, usiądą z Trenerem i wspólnie wybiorą kapitana. Myślę, że LvG jest zbyt mądry by z tak "małej" sprawy uczynić w drużynie ewentualną kość niezgody.
» 1 lipca 2014, 08:04 #2
Fabio: Z tej trójki podanej w sondzie najbardziej zasługuje Wayne, w ostateczności Michael, ale na pewnie nie Robin !! Właśnie ze względu na zbyt krótki staż w zespole i na to, że nie wiadomo czy nadal byłby w United gdyby naszym managerem nie został LVG.
» 1 lipca 2014, 07:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.