Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Chciałbym zostać menadżerem United

» 7 maja 2014, 21:17 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Louis van Gaal na antenie BBC Sport oficjalnie wyraził chęć objęcia posady menadżera Manchesteru United.
Van Gaal: Chciałbym zostać menadżerem United
» Louis van Gaal na antenie BBC Sport oficjalnie wyraził chęć objęcia posady menadżera Manchesteru United. – Bardzo chciałbym dostać tę posadę. Mam nadzieję, że będę tym jedynym. Manchester United to największy klub na świecie i to byłoby fantastyczne wyzwanie. Zatrudnienie menadżera to jednak proces i trzeba cierpliwie czekać – mówi Van Gaal.
Czy Louis van Gaal to odpowiednia osoba na stanowisko menadżera Manchesteru United?
– Bardzo chciałbym dostać tę posadę. Mam nadzieję, że będę tym jedynym. Manchester United to największy klub na świecie i to byłoby fantastyczne wyzwanie – mówi Van Gaal.

– Media uważają, że jestem odpowiednim człowiekiem, ale najważniejsze jest to, co myślą przedstawiciele Manchesteru United.

– Trzeba poczekać i wtedy zobaczymy. To klub decyduje. Zawsze jest tak samo. Zatrudnienie menadżera to proces i trzeba cierpliwie czekać. Dziennikarze jak zwykle są za szybcy – dodaje Van Gaal.

Angielskie media spodziewają się, że Van Gaal zostanie oficjalnie ogłoszony nowym menadżerem Manchesteru United w przyszłym tygodniu. Doświadczony szkoleniowiec na razie koncentruje się na pracy z reprezentacją Holandii, którą poprowadzi na zbliżających się wielkimi krokami mistrzostwach świata.

– Muszę skoncentrować się na swojej pracy. Jestem selekcjonerem holenderskiej kadry narodowej. Długo czekałem, aby poprowadzić zespół w mistrzostwach świata, więc to dla mnie bardzo ważne – podkreśla Van Gaal.

– Cała ta sprawa nie ma na mnie wpływu. Zawsze miałem oferty. Wiem jak kręci się piłkarski świat i co to oznacza – dodaje Holender.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs: James i Lawrence wykorzystali swoją szansę
Następny news »
Agent: Januzaj zarabia więcej niż Ronaldo i Messi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (131)


sagnol32: dodacie jakieś info na temat rozdawanych dzisiaj nagród? z tego co słyszałem to 2 zgarną de gea za najlepszego gracza sezonu i nagrode mata busbego oraz nagroda dla rooneya za najładniejsza bramkę.
» 9 maja 2014, 00:16 #51
Klimaa: Van Gall to dobry wybór. Niech tylko nie robi kolejnej rewolucji w sztabie jak zrobił to poprzednik. Reputacja Holendra z pewnością pozwoli sprowadzić do klubu ciekawe nazwiska.
» 8 maja 2014, 22:26 #50
Szilk: Uważam , że Giggs dałby radę bez problemu - ale, przyjście Gaala może mu tylko wyjść na dobre- Jemu i całemu Klubowi. To trudny moment w historii Klubu gdzie musi nastąpić wymiana kilku, a może kilkunastu piłkarzy z szerokiej 37 osobowej kadry zawodniczej. Trzeba przewietrzyć nie tylko pierwszy skład, ale całą szeroką kadrę Zespołu i w miejsce średniaków wprowadzić nowych rozwojowych zawodników, a pierwszy skład wyczyścić z nieudaczników i wprowadzić 3- 4 klasowych zawodników i młode wilki, którym jak pokazał ostatni mecz należy się szansa. Giggs mógł mieć pewne opory natury osobistej przy zwalnianiu zawodników z którymi spędził kilka lat i którzy są Jego kolegami - Gaal to człowiek silnej ręki i wiedząc , że ma tylko 3 lata na osiągnięcie sukcesu nie będzie sentymentalny i błyskawicznie pozmienia zawodników. Czytałem kiedyś z Nim wywiad -powiedział ,że ma zamiar pracować tylko do 65 roku życia a potem wreszcie poużywać życia i wybrać się w podróże po Świecie -obiecał to swojej rodzinie. Dodał też, że po zdobyciu klubowego Mistrza Holandii, Hiszpanii i Niemiec zdobędzie tytuł mistrza Anglii i będzie czuł się spełniony w roli trenera - dlatego dajmy Mu szansę, ale Giggs , Scholes i Butt muszą zostać i przejąć Klub za trzy lata- to zagwarantuje ciągłość sukcesów i zaoszczędzi takich chwil jakie przeżywaliśmy przy Moyesie.
» 8 maja 2014, 22:07 #49
kamilllo7: Haha ja też dzisiaj liczyłem kadrę z Młodzikami którzy coś znaczą ale wyszło mi 36 chłopaków o łącznej wartości mniej więcej 400mln Euro według cen które sam określiłem :P
Jeśli Glazerowie wyłożą naprawdę 200 klocków (co tak naprawdę nie wierze bo w zasadzie niby starczyłoby na wymianę pół składu-żart oczywiście).
Wyszło mi że powinno w kadrze na nowy sezon zostać 19 graczy... , 4-5 sprzedaż a 12 głownie młodych wypożyczenia.
Jakich piłkarzy mi zabrakło:
LO, ŚO ,PO , LP, PP i najważniejsze ŚP - za 200mln da rade obsadzić to graczami z najwyższej półki i mieć spokój na parę lat + dodam że powinniśmy zarobić na graczach którzy pójda pod młotek i wypożyczenia około 40-45mln
» 8 maja 2014, 23:05 #48
Szilk: Liczyłem jeszcze raz skład podany powyżej - wychodzi mi 37 :)
» 8 maja 2014, 23:42 #47
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2014 03:10

Hahahahah masz racje xD.
Zapomniałem o Bebe xD. Wogole o nim nie myśle jako naszym graczu xD
Kto to wogole jest? :P
» 9 maja 2014, 03:10 #46
MU1212: Trener który da nam wiarę w następny sezon
» 8 maja 2014, 20:30 #45
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2014 20:23

Luis Van Gaal
Wielki trener z jeszcze większą filozofią footballu. Wydaje się być wodą na młyn naszego Manchesteru United.
Od wielkiego Holendra tacy wielcy trenerzy jak Murinho, Guardiola w Barcelonie nabrali największego doświadczenia
jako pierwsi geniusze nowoczesnej piłki. Co przyjdzie do nas z LVG?
Na pewno 1 ważne słowo Sukces!!
To jak szybko wrócimy na szczyt będzie w dużej mierze zależało od hojność Glazerów jak i chęci nauki
narzuconego stylu dla naszych piłkarzy. A czego mogą się nauczyć? Szybkiej i dokładnej gry piłką w rozgrywaniu akcji,
mistrzowskiego wychodzenia z presji przeciwnika,genialnych kontrataków i niespodziewanych bramek
z niczego(jedno szybki niesygnalizowane padanie i nagły urywający się obrońcom ruch zawodnika bez piłki)
To największe atuty mam nadzieje ze już naszego nowego szkoleniowca. Kolejna ważna rzecz to odnajdywanie największych talentów akademii
i wdrażanie ich do pierwszego składu czyli czysta filozofia MU. Będzie to pomocne, jeśli Glazeroie nie będą tacy hojni a te 200 mln to tylko bajeczka.
Podam tylko te ostatnie bo jest uch wiele Przykłady: Dembele AZ Alkmar i David Alaba, Tomas Muller, Toni Kross Bayern Monachium.
To jedyny Trener, który będzie w stanie ujarzmić naszych zagubionych piłkarzy i przywrócić ich na odpowiedni tor.
Mam jedynie nadzieję, że asystentem tego pana zostanie Giggs, bo może się od niego nauczyć wielu nowych rzeczy- co w przyszłości będzie
dopełnieniem jego doświadczenia bo w tej chwili to nie jest odpowiedni moment na wzięcie na jego barki tego całego bagna jakie powstało po
z wielkim Szacunkiem Sir Aleksa i dużo mniejszym odnośnie Mojsa. Lepiej aby ktoś z większym Doświadczeniem przetarł szlak Giggsowi, który za 3-4 Sezony będzie mógł zostać kolejnym dożywotnim trenerem Wiecznie Wielkiego MU.
» 8 maja 2014, 20:23 #44
Mazi1989: Pożyjemy zobaczymy. Najważniejsze, żeby nowy boss pozbył się graczy, którzy nie prezentują odpowiedniego poziomu i wzmocnił skład 3-4 piłkarzami klasy światowej. Mam nadzieję, że Van Gaal da sobie radę. To doświadczony trener, który niejedno już w futbolu przeżył. Odnosił sukcesy, wszędzie gdzie pracował. Martwi jedynie to, że nigdzie nie zagrzał miejsca na dłużej...
» 8 maja 2014, 20:19 #43
emil1986x: Na bank bedzie van Gaal a później...Simeone ;) zobaczycie a podobno Reus i Song już prawie się dogadali ciekawe czy van Gaal maczał w tym palce :P GGMU
» 8 maja 2014, 20:18 #42
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2014 18:42

Jak nie rozumiem ? Jak SAF zaniedbał skład ? Zostawił nam skład z majstrem.. I David mógł kogoś dokupić...

Zaniedbał bo co bo umiał z przeciętnych zawodników wydusić 10 x więcej... ? No dobra Scholes wrócił i to nam dało majstra... Tak panowie, ale Moyes miał całe lato, aby znaleźć następce Schoolesa...
» 8 maja 2014, 18:41 #41
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2014 18:42

Jak nie rozumiem ? Jak SAF zaniedbał skład ? Zostawił nam skład z majstrem.. I David mógł kogoś dokupić...

Zaniedbał bo co bo umiał z przeciętnych zawodników wydusić 10 x więcej... ? No dobra Scholes wrócił i to nam dało majstra... Tak panowie, ale Moyes miał całe lato, aby znaleźć następce Schoolesa...
» 8 maja 2014, 18:41 #40
kondzik: wracaj do fma
» 8 maja 2014, 17:36 #39
qwas333: troll
» 8 maja 2014, 18:38 #38
Gallacher: Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i CI którzy go chcą to ok ale ja go osobiście nie widzę w United i mam nadzieje że nim nie zostanie a jak zostanie to zobaczycie że po kilku latach odejdzie.
» 8 maja 2014, 16:55 #37
Yaankes: No przecież nawet władze klubu mówią o tym, że chcą Van Gaala na 3-4 sezony, żeby Giggsy pod jego okiem się rozwijał jako trener i żeby Louis go przygotował do bycia trenerem United...
» 8 maja 2014, 16:59 #36
emenems: chyba aż zrobię listę z osobami, które tak bardzo chętnie chcą LVG., =) jak mu nie pójdzie ciekawe co wtedy.
» 8 maja 2014, 16:37 #35
Yaankes: To są mistrzostwa świata, nieco ponad miesięczny turniej w którym może zdarzyć się wszystko, chociażby to że jest w Brazylii może mieć wpływ na zespoły z Europy gdzie jest chłodniej. Piłkarze kadry Holenderskiej wracają po kontuzjach (Robin), do tego Robben, Sneijder i wielu świetnych zawodników jest zmęczona po sezonie, więc to nie ma znaczenia czy Van Gaal wygrywa mistrzostwo świata, czy zatrzyma się w grupach. Van Gaal w klubach już udowodnił że jest wielkim specem.

Nawet wyśmiewany Smuda udowodnił dobitnie, że prowadzenie repki, a klubu to są dwie inne bajki i wyniki z mundialu czy Euro nie mają żadnego odzwierciedlenia do tego jak będzie w klubie. Van Gaal w United to nadzieja na lepsze jutro.
» 8 maja 2014, 16:46 #34
HuiSton: Wy... to znaczy kto?
» 8 maja 2014, 20:24 #33
inek10: Miejmy nadzieję że powie Naszym drewniakom dowidzenia i przewietrzy szatnie :)
» 8 maja 2014, 15:21 #32
Erni94: Witam napewno doświadczony trener sie przyda to jest podstawa żeby cokolwiek można bylo zmienić w tym klubie w okienku licze na 2 transfery Krossa za 40 mln i Reusa za 60 mln i i bedzie dobrze
» 8 maja 2014, 14:22 #31
IMMM: Van Gaal ma najważniejszą rzecz, której brakowało Moyesowi: jaja. Mam nadzieję, że za kadencji Holendra zawodnicy tacy jak Carrick, Nani, Valencia, Fletcher czy Evra odbudują forme.
» 8 maja 2014, 12:25 #30
Adamczik: Mnie bardzo do gustu przypadł skład, jaki brukowce ułożyły dla LVG. Z tym, że zamiast Robina na szpicy dałbym Rooney'a. De Gea-Rafael, Jones, Hummels, Shaw-Carvalho, Kroos- Cavani, Mata, Muller- Rooney
Ława: Lindegaard, Buttner, Smalling, Carrick, Kagawa, Januzaj, Van Persie.
» 8 maja 2014, 10:34 #29
mcis: na te transfery to nawet 200mln nie wystarczy. sam Cavani to pewnie z 60mln. media mowia, ze te 200mln to bedzie tak na prawde 100mln
» 8 maja 2014, 10:42 #28
inek10: Mi podoba się skład:
Gea
Rafa Jones Evans Shaw
Carvalho Kross
Januzaj Mata Kagawa
Roo
» 8 maja 2014, 11:13 #27
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2014 11:26

Nie życzę sobie żadnego MUllera ani Hummelsa w United. Pierwszy to jest w ogole jakiś fenomen, bo on nic nie potrafi, a i tak jest dobry. Hummelsa też nie trzeba, Smalling wystarczy na ławkę, bo nie wierzę żeby robiący dziecinne błędy na boisku szkop wlaczył o wyjściowy skład.

Wystarczy: DdG|Rafael-Garay-Jones-Evra|Carvalho-Fabregas|Januzaj-Mata-Reus|Rooney

Na ławce Shaw
» 8 maja 2014, 11:20 #26
inek10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2014 11:29

N17 żartujesz z tym Evra ?
Evra jest słaby i mimo całej sympatii dla Niego mam nadzieję że odzejdzie po tym sezonie.
Fabregas nie do wyjęcia z Barcy.
Reus mógłby dojść ale współpraca pomiędzy Kagawa a Mata wygląda wspaniale.
Chociaż klub taki jak MU musi mieć kilku klasowych zawodników na każdą pozycję, czyli kupno Reusa wcale nie wyklucza obecności Maty czy Kagawy na boisku :D
» 8 maja 2014, 11:28 #25
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2014 11:37

Wiem, że Evra jest słaby, ale postawa na boisku to nie tylko umiejętności. Ważne jest też doświadczenie, waleczność, charakter i respekt od innych zawodników. To nie tak hop siup, trzeba brać pod uwagę różne aspekty. Z resztą nie wiem co wy chcecie od Evry. Mojsowa natyevrowa propaganda działa. Kagawa to klasowy zawodnik?
» 8 maja 2014, 11:36 #24
Lokator23: Wlasnie ze ponoc Fabregas jest do wyciagniecia z Barcelony. Napewno okienko bedzie bardzo ciekawe. Licze na dobre transfery zreszta pewnie jak kazdy kibic na stronie. Pozdrawiam
» 8 maja 2014, 14:02 #23
mcis: podobno barca chce sie pozbyc Fabregasa, Mascherano i Sancheza. mozna by powalczyc o tego pierwszego
» 8 maja 2014, 10:44 #22
N17: drugiego też, nie zapominajmy, że to znakomity defensywny pomocnik, a Barcelona na siłę robiła z niego ŚO
» 8 maja 2014, 11:27 #21
ziomboy777: nie mogę się już doczekać okna transferowego :D będzie się działo...
» 8 maja 2014, 08:59 #20
lukaszek9000: nie tym razem, wydamy pewnie najwięcej w historii
» 8 maja 2014, 09:21 #19
designer: Van Gaal. Holender to Holender. W kazdym znaczeniu popieram ten wybor i oby wladze United mieli podobne zdanie. Najpierw niech sprobuje wygrac z Holandia to na co czekam od 1994 roku i licze ze w koncu sie doczekam. W RPA bylo bardzo blisko ale fart Hiszpanow i ciao. Teraz licze ze Van Gaal osiagnie sukces w Brazylii a potem zawita z paroma nowymi graczami do United.
» 8 maja 2014, 02:29 #18
BarenS: dokladnie rok temu SAF postanowil przejsc na emeryture... 'kibice' ...
» 8 maja 2014, 15:46 #17
CRfan: Świetny trener na dwa lata, to on położył fundamenty pod dzisiejszą Barcelonę (między innymi wprowadził do składu Inieste) czy Bayern. Stawia na młodzież i robi całkiem przemyślane transfery, tylko taktyk z niego nie nalepszy. Za dwa lata pewnie tak czy inaczej by odszedł, może wtedy Klopp będzie chciał do nas przyjść.
» 7 maja 2014, 23:30 #16
mcis: "WZIAC"

a o czym ty mowisz, bo nie lapie.... czy chodzi o MS, czy o co?
» 7 maja 2014, 23:28 #15
mcis: tylko ja to robie z wybory, ty z niewiedzy
» 8 maja 2014, 00:03 #14
Jakusa: Nie chciałbym nigdy widzieć Robbena w koszulce United.
» 8 maja 2014, 01:19 #13
mcis: taa, bo malo mamy jeszcze Rooneyow, Matanów :) Kagawow i Januzajow
» 7 maja 2014, 23:30 #12
wyspiarski: Prowadził największe kluby choćby Barca czy Bayern. Nigdzie nie zagrzał miejsca. Nigdzie nie był specjalnie lubiany przez zawodników włodarzy klubu czy kibiców i media. Odchodził po słabych wynikach. U nas niestety też się nie sprawdzi. Nie dla nas. Obawiam się że zostanie po nim spalona ziemia. Młodych odsunie ze starych wyciśnie co trzeba i po niezłych wynikach na początku odejdzie w nie sławie.
» 7 maja 2014, 22:41 #11
mcis: prawda jest gdzies po srodku. vGaal to choleryk, wiec latwo wpada w konflikty.

to prawda, ze z rep Holandii i Bayernu zostal wywalony po serii skandalicznych wystepow druzyny, ale trzeba pamietac, ze to wlasnie on rozpoczal budowanie obecnego Bayernu
» 7 maja 2014, 23:32 #10
ax1d: Panowie, Van Gaal nie odniósł jakichś sukcesów, ale David Mojs to klasowy menedżer. Tak twierdzi Nani27, więc może nie traćcie energii na takie dyskusje ;)
» 9 maja 2014, 08:35 #9
dockej: ponoć Conte chce odejść...
» 7 maja 2014, 22:27 #8
szabo1878: ja go bardziej traktuje jako kogos, kto pomoze "otrzasnac" sie druzynie z Fergusona. pilkarze zobacza, ze jest zycie po Fergim, ze mozna bez niego wygrywac trofea, a wtedy to nawet jak trzeba bedzie Van Gaala zmieniac, to ju nie bedzie tak drastycznie na nich wplywalo
» 7 maja 2014, 21:47 #7
Gallacher: Nie przekonuję mnie on jako potencjalny menedżer naszego zespołu ale to moje zdanie zresztą nasuwa się pytanie na ile zostanie naszym menedżerem.
» 7 maja 2014, 21:33 #6
Cleverli: Jeśli z nim w przyszłym sezonie będziemy walczyć o TOP 4 to jestem jak najbardziej za.
» 7 maja 2014, 21:25 #5
tomas0808: Myślę, że Van Gaal jest w stanie jak już niedawno napisałem złapać za mordy naszych ulubieńców, co według mnie wyjdzie tylko na plus. Jest to menedżer który ma jaja i takiego nam potrzeba. Jedynie co mnie martwi to, że dołączy do nas po zakończeniu mundialu, więc nie będzie miał dużo czasu na zapoznanie się z zespołem/klubem jak i na sprowadzenie nowych piłkarzy i pozbycie się nie potrzebnych. Chyba, że swoje instrukcje przekaże Edowi i reszcie zaraz po podpisaniu kontraktu (mam nadzieję, że przed zakończeniem sezonu).
» 7 maja 2014, 21:49 #4
DevilFan: Świetny manager, oby do Nas zawitał.
» 7 maja 2014, 21:23 #3
jaratkow: @nani27: najlepiej żeby Moyes przejął City lub Liverpool i zrobił z nimi to samo co z nami w tym sezonie ;-)
A teraz serio: niska ocena pracy Moyesa na Old Trafford nie upoważnia nikogo do poniżania czy obrażania go. Nie wyszło - odszedł. I koniec. Powodzenia w przyszłości!
» 8 maja 2014, 10:53 #2
ax1d: Nani27, bo właśnie w takiej skali operuje, operował i będzie operował Mojs - "sukces" oznacza dla niego miejsce w pierwszej siódemce ligi. Takie "sukcesy" odnosił z Evertonem i takie mógłby odnieść z WHU czy Newcastle. Dla nas jego "sukcesy" są porażkami.
Klasowy menedżer? Ciekawe, po czym to wnosisz. Jakieś statystyki, trofea, sukcesy transferowe, cokolwiek, czym możesz poprzeć tę tezę? Czy po prostu tak uznałeś i przedstawiasz to jako pewnik? Stawiam na tę drugą opcję.
» 9 maja 2014, 08:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.