W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Manchester United ogłosił nawiązanie współpracy z firmą EuroFood. Przedsiębiorstwo stanie się tym samym pierwszym oficjalnym partnerem klubu w branży cukierniczej na terenie Południowej Azji.
» Manchester United zyskał następnego partnera biznesowego
Porozumienie będzie obowiązywało przed najbliższe trzy i pół roku. Państwa objęte współpracą, to Kambodża, Laos, Birma, Tajlandia oraz Wietnam. EuroFood został założony w 1984 roku i wyrósł na lidera w branży cukierniczej. Obecnie operuje na rynkach 12 państw na całym świecie.
- Jesteśmy zachwyceni, że firma EuroFood zostanie oficjalnym partnerem klubu. Ambitne podejście tego przedsiębiorstwa zrobiło na nas ogromne wrażenie, organizacja pragnie dominować w swoim sektorze oraz zdobywać nowe rynki. Manchester United ma 55 milionów kibiców w pięciu państwach, które będą objęte naszymi działaniami. Chcemy, by dzięki naszej umowie mogli oni być jeszcze bliżej swoich ulubieńców - powiedział dyrektor ds. handlowych Manchesteru United, Richard Arnold.
- EuroFood ma na celu zapewnianie szczęścia swoim klientom dzięki pysznym produktom. Razem z Manchesterem United mamy wspólne cele, do których należy osiąganie doskonałości. Nie możemy się doczekać długoterminowej współpracy z klubem - dodał prezes EuroFood, Somchai Wachakorn.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.