Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carvalho dogadany z United?

» 23 marca 2014, 12:47 - Autor: birdman07 - źródło: The Sunday People
Jak donosi brytyjska prasa, ofensywa transferowa Manchesteru United już się rozpoczęła. Pierwszym nowym zawodnikiem, który zawita na Old Trafford ma być portugalski pomocnik Sportingu Lizbona, William Carvalho.
Carvalho dogadany z United?
» William Carvalho, Eliaquim Mangala, Luke Shaw i Toni Kroos znajdują się na szczycie listy życzeń Moyesa
Według The Sunday People, Carvalho dołączy do drużyny Davida Moyesa jeszcze przed brazylijskim mundialem. Kwota transferu ma wynieść 37 milionów funtów. Agent utalentowanego Portugalczyka podobno odwiedził już bazę treningową Manchesteru United i omówił szczegóły odnośnie przenosin swojego klienta na Old Trafford.

Kolejnym wzmocnieniem Czerwonych Diabłów ma być środkowy obrońca FC Porto, Eliaquim Mangala. Podobno to w nim szkocki menedżer United widzi następcę Nemanji Vidicia. Jednak sprowadzenie Mangali nie będzie proste, ponieważ interesuje się nim również rywal z za miedzy, Manchester City. Dodatkowo, kwota jaką trzeba będzie wyłożyć za francuskiego stopera ma opiewać na 38 milionów funtów.

Innym obrońcą, który może zawitać latem na Old Trafford jest Luke Shaw z Southampton. Włodarze klubu z Manchesteru gotowi są zapłacić za młodego Anglika 26 milionów funtów. W kręgu zainteresowań United znajduje się też lewy defensor Realu Madryt, Fábio Coentrão.

Moyes nie odpuszcza również walki o pomocnika Bayernu Monachium, Toniego Kroosa. Menedżer United bardzo optymistycznie podchodzi do tego transferu i liczy na podpis Niemca, nawet mimo braku awansu do przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów.

Pozostali piłkarze, o których Manchester United będzie starał się aż do samego końca letniego okna transferowego to Arturo Vidal i Paul Pogba z Juventusu Turyn oraz Marco Reus z Borussi Dortmund.

« Poprzedni news
Moyes pewny siebie przed derbami Manchesteru
Następny news »
Darren Fletcher chwali Juana Matę

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


dev13: Ogromna kasa czy warto watpie oby nie bylo jak z Pogba czy Ljaicem których potem oddaliśmy za darmo a teraz zalują tego najwieksi spece z sir Alexem na czele ;)
» 25 marca 2014, 13:34 #93
Devil1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2014 08:57

duzo, zdecydowanie za duzo kasy jak za takiego mlokosa... oby Moyes sie nie przejechal, bo jezeli ten transfer nie wypali, to bedzie placz i to duzy. rynek pilkarski do reszty zwariowal...
» 24 marca 2014, 08:55 #92
Fabio: Kasa rzeczywiście za duża ( !! ), ale jak na dzisiejsza realia i ceny zawodników to i tak jeszcze nie astronomiczna. W Mojej ocenie byłaby wtedy, gdyby krzyknęli za niego 50mln.
» 24 marca 2014, 11:59 #91
Devil1878: 38 mln FUNTOW to nie jest kwota astronomiczna za zawodnika majacego raptem JEDEN dobry sezon w LIDZE PORTUGALSKIEJ? to ile taki Kroos bedzie kosztowal, az strach pomyslec. jak dla mnie to ta kwota jest o 20 mln za wysoka. jezeli chlopak sie nie sprawdzi to bedziemy sobie w brode pluli. za takie pieniadze sprowadza sie graczy, ktorzy z miejsca stanowia o sile zespolu, a nie takich, ktorzy albo sie sprawdza, albo nie. dla porownania powiem, ze Manchester City Aguero sprowadzil za 45 mln euro. nie pamietam jaki byly kursy walut w tamtym czasie, ale to bedzie okolo 38 mlnow funtow. i jak tutaj porownac Aguero (sprawdzona marka pilkarska), a ten mlodziak, ktory niczym jeszcze szczegolnym sie nie wyroznil? ale w sumie jest graczem Sportingu, wiec Sporting ustala cene, za jaka moze go sprzedac. my wcale nie musimy go kupowac i uwazam, ze nie powinnismy, nie za takie pieniadze.
» 24 marca 2014, 12:45 #90
koza338: w dzisiejszych czasach za mlodego pilkarza trzeba tyle placic taka prawda i czas zaczac to robic. Co do ceny nie jest jakas duza patrzac na transfery Bale itp wiem ze to inna polka pilkarska ale te ceny sa wlasnie tym spowodowane i trzeba sie dostosowac jesli sie chce grac o najwyzsze cele :)
» 24 marca 2014, 14:38 #89
yokowal89: De Gea Rafael Jones Mangala Shaw Carvalio Kross Mata Rooney Reus RVP , na top4 myślę starczy, jak się zgrają dobrze to może nawet o majstra powalczymy, ale najpierw Edd musi ponownie się wykazać :)
» 24 marca 2014, 07:50 #88
Lcris: Ahahaha to jest logika MU oddać gracza za darmo a potem wydać za niego pewnie z 40-50 mln żeby wrócił :D
» 24 marca 2014, 06:17 #87
charnas: Logika United? To podaj inny przykład skoro to nasz styl.
» 24 marca 2014, 07:41 #86
throgal11: No dokładnie o inny przykład też bym poprosił (nie licząc Pogby bo na niego nic nie wydalismy dopiero chcemy hehe)
» 25 marca 2014, 12:02 #85
Reste: Wydawanie gigantycznej kasy za zawodnika, który od pół roku gra w quasi-dobrej lidze. Transfer Andersona niczego nikogo nie nauczył...
» 24 marca 2014, 02:47 #84
ax1d: A przypomnij nam, skąd przyszedł do nas Ronaldo.
» 24 marca 2014, 10:27 #83
koza338: O Oskarze tez tak wszyscy pisali pod transferem Lukasa do nas, ze sie nie oplaca ze jeden sezon itp a dzis on pokazuje ze warto bylo go kupic:)
» 24 marca 2014, 14:39 #82
Reste: Aha, bardzo dobry argument. Skoro klub wyprodukował ponad dekadę temu dwóch świetnych zawodników, każdy młodzik z niego jest warty dziesiątki milionów? Nie mam pojęcia, w jaki sposób to ma związek.
Zresztą, klub nie był w kryzysie, Ronaldo był młodszy, bardziej perspektywiczny, był skrzydłowym, a przede wszystkim przy jego kupnie nikomu nawet przez myśl nie przeszło zadowalanie transferowych muppetów. Carvalho to gigantyczne ryzyko, a przy naszej obecnej polityce to może być równie dobrze transfer dla transferu.

Ale na każdego Oscara znajdziesz setkę Andersonów. Naprawdę, nie chce mi się teraz szukać konkretnych przykładów, ale w każdym sezonie znajdziesz takie 'talenciaki', które przechodziły do wielkich klubów z gigantycznymi oczekiwaniami, a sezon później już wszyscy o nich zapominali...
W jakim świecie Lucas to było dobrze wydane 40 milionów? On nie jest w stanie wywalczyć sobie pewnego pierwszego składu na pozycji bez żadnej konkurencji. To, że nie był absolutną katastrofą w żaden sposób go nie ratuje...
» 24 marca 2014, 20:33 #81
Klimaa: Nie ma już tanich, dobrych piłkarzy. Standardem się stało że trzeba płacić wielkie kwoty. Niemniej Carvalho to z pewnością zawodnik do pierwszego składu a będzie się dalej rozwijać. Fajnie że Moyes już teraz zaczyna negocjacje z klubami. Mam nadzieję że uda nam się wygrać wyścig po Luke'a Shawa. Czekam z niecierpliwością na kolejne informacje na temat wzmocnień.
» 23 marca 2014, 23:51 #80
TomcioGGMU: To mi się podoba ale aż 37 mln funtów.... maskara xxd kasa nie z tej ziemi jak za takiego młodego zawodnika
» 23 marca 2014, 19:39 #79
NorekDoktorek: Dokładnie to samo było z Mourą każdy na devilpage sceptycznie podchodził do kupna tego zawodnika za 40mln a teraz jest mocnym punktem PSG.
» 23 marca 2014, 20:35 #78
seth: od przybytku głowa nie boli..żeby tylko nie rotował składem zbyt wiele.wiadomo, że każdy musi kiedyś odpocząć, ale zestawiać diametralnie różne składy na kolejne mecze to nieporozumienie.
» 23 marca 2014, 19:05 #77
MrKubinho: Zobaczymy z kim się pożegnamy
» 23 marca 2014, 18:41 #76
Majstersztyk: Nie mam pojęcia jak gra Carvalho ale jest to raczej pozycja Fellainiego? Głęboko się zastanawiam jaki jest sens wydawać taką kasę (nie umniejszam jego umiejętnościom) na pozycję, która jest już obsadzona przez 4 innych graczy? Jeśli przyjdzie Carvalho to ktoś z czwórki Cleverley, Fellaini, Carrick lub fletcher będzie musiał odejść. Zastanawiam się tylko jak Moyes będzie chciał pogodzić Fellainiego, Carvalho + nowego rozgrywającego w jednym składzie?
» 23 marca 2014, 18:37 #75
nysa94: Patrzy w przyszłość Fletcher i Carrick nie pograją już długo, tyle.
» 23 marca 2014, 18:41 #74
Majstersztyk: No tak tylko, że na miejsce Carricka wszedłby nowy rozgrywający. Pytanie czy któryś z dwójki Fella/Carvalho pogodziłby się z rolą zmiennika? Zresztą jaki były sens dawać 40 mln za zmiennika? Obydwaj są jeszcze młodzi, którzy mogą grać pełen sezon. No chyba, że jeden z nich będzie robił za rozgrywającego ale raczej średnio to widzę.
» 23 marca 2014, 18:59 #73
Latar: Przecież Fellaini i Carvalho mogą grać razem. Nie widzę problemów. Carrick pierwszej młodości nie jest, Fletcher jest solidnym zmiennikiem, a Clev... no właśnie, tak myślę i mi nie pasuje.
» 23 marca 2014, 20:46 #72
Majstersztyk: No grać mogą tylko czy nie będzie ten środek znowu zbyt drewniany jak Fella-Carrick? Poza tym jeśli obydwaj mieliby grać w pierwszym składzie to gdzie jeszcze miejsce dla rozgrywającego? Wydawało mi się, że potrzebny jest bardziej mobilny partner Fellainiemu, który będzie rozgrywał piłkę i odciąży Afro z zadań ofensywnych.
» 23 marca 2014, 21:32 #71
atos1987: Chyba United kasy nie starczy na te wszystkie nazwiska.. Aczkolwiek piałbym z radości.
» 23 marca 2014, 18:34 #70
DiscoEvil: Zgadzam sie w 100%. Aco do pogby to SAF bardzo sie pomylil.
» 23 marca 2014, 20:04 #69
moyesanto: Kolejny sukces Moyesa!! Nie dość, że zdegradował ten klub pod względem sportowym, to za chwilę doprowadzi go do jakiegoś bankructwa przepłacając za przeciętnych grajków. Istny geniusz po prostu!!
» 23 marca 2014, 17:36 #68
witek62: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2014 17:37

Jakbyś wiedział to Carvalho to nie jest żaden przeciętniak
» 23 marca 2014, 17:37 #67
moyesanto: @witek62
Być może nie jest przeciętniakiem, ale Moyes nawet z Messiego czy Ronaldo zrobiłby jakiegoś średniaka, bo żaden nie może być lepsze od swojego trenera.
» 23 marca 2014, 17:44 #66
witek62: A to trener gra na boisku że piłkarz nie może być lepszy od trenera? Bo nie rozumiem twojego toku rozumowania
» 23 marca 2014, 18:04 #65
Skwarrek: De Gea
Rafael Mangala Hummels Shaw
Mata Vidal Kroos Reus
RVP ROO
» 23 marca 2014, 17:03 #64
kostek17: to nie fifa.
» 23 marca 2014, 17:05 #63
champione2013: ta może cała nowa jedenastka ? Jones podstawa
Vidala Juve nie puści
skupmy się na naszym młodzikach nie widzisz Januzaja nawet eh ... pomyliłeś chyba czerwoną stronę z $zejkami .
» 23 marca 2014, 17:33 #62
seth: Vidal ma niezły ciąg na bramkę, ale jak na środkowego pomocnika notuje strasznie dużo strat w środkowej strefie boiska.
» 23 marca 2014, 19:07 #61
HernandezManU: Nawet w fifie w FUT ciężko o taki skład :D
» 23 marca 2014, 19:29 #60
amerykanos: Nie ma sensu się produkować, kto przyjdzie - kto odejdzie. Na mistrzostwach świata wypromuję się nowi zawodnicy, który najprawdopodobniej zasilą szeregi największych klubów europy i w tym Man Utd.
» 23 marca 2014, 16:57 #59
trikos: Reus + Pogba + Coentrao + Mangala + wprowadzenie Powella/Keana(ŚO)/Zaha i jestem spokojny o nowy sezon !
» 23 marca 2014, 16:23 #58
NewtonHeath1878: Zaha nawet w Cardiff nie daje rady. :D Keane to drewniak.
» 23 marca 2014, 17:03 #57
mycka86: True story. Niestety
» 23 marca 2014, 19:55 #56
charnas: Może i drewniak ale to obrońca, nie ma być wiruozem czy kolejnym czarodziejem po Giggsie tylko ma czyścić z tyłu, bo jego jedyne rozegranie to podanie do najbliższego zawodnika. Dla mnie Keane mógłby wypalić, chciałbym żeby w przyszłym sezonie dostał swoje kilka szans zamiast go wypożyczać. Co do Zahy to niestety masz racje, gra jakby niedojrzał jeszcze do Premier League.
» 23 marca 2014, 20:02 #55
gitkolo: Słucham? 37 melonów za jakiegoś nieznanego grajka? Ok, jest wielkim talentem, ale bez przesady. tMniej więcej tyle samo kosztował nas Juan Mata a przecież ten jest uznanym piłkarzem w Europie. Moim zdaniem do United powinni dołączyć następujący gracze:
1 środkowy obrońca--->Otamendi, Lovren, Vermalaen albo Inigo Martinez(gra w kadrze U21 Hiszpanii) + Michael Keane, niech się ogrywa
1 środkowy pomocnik------->Ward-Prowse, Barkley, Dembele albo Pogba(to byłby cud)
1 lewy obrońca-FABIO COENTRAO
1 skrzydłowy-Reus albo ktoś inny, ale dobry.
Oczywiscie nie każdy musi dołączyć an anstępny sezon, bo waidomo, że my nie zagramy w przszłorocznej LM wiec mozna to rozłozyć na 2 lata
» 23 marca 2014, 16:05 #54
ax1d: Środkowy pomocnik jest już w klubie (aktualnie na wypożyczeniu) i ma potencjał porównywalny z Pogbą i wyraźnie wyższy od pozostałej trójki, którą wymieniłeś. Nazywa się Nick Powell.
Z resztą się zgadzam, oprócz Vermalaena.
» 24 marca 2014, 10:34 #53
KoaLa: Co myślcie o takim składzie ?
www. footballuser .com/959611/Manchester_United
» 23 marca 2014, 16:04 #52
irration: Priorytetem w obecnym okienku są transfery środkowego obrońcy, lewego obrońcy oraz kreatywnego środkowego pomocnika.
» 23 marca 2014, 15:58 #51
jaratkow: Chcieć kupić nie zawsze znaczy - kupić. Tego najlepszym przykładem jest Moyes
» 23 marca 2014, 15:40 #50
mycka86: Jak tak będziemy szastać kasą na lewo i prawo. To nawet te obiecane 200Ł może okazać się za małą kwotą na wszystkie wzmocnienia.
» 23 marca 2014, 15:17 #49
10wazzar10: Wole 4 konkretne wzmocnienia niż 10 a'la Young
» 23 marca 2014, 15:45 #48
10wazzar10: Takie czasy nastały, że za utalentowanych graczy trzeba płacić sporo - co jak co, ale nam gracz o takiej charakterystyce jest potrzebny - nie twierdze, że jest to, jak to niektórzy piszą, "nowy Yaya"- ale strasznie podobnie gra do niego...
» 23 marca 2014, 15:14 #47
Mistrz1908: Przypomina mi Yaya Toure;p
» 23 marca 2014, 15:09 #46
M1LKA: 37mln funtów za jakiegoś No Name... no na litość boską. Ja to nie wiem co się dzieje na tym świecie, a taki Eriksen przeszedł do KFC za chyba 12 czy 15 euro. A gwarancji nie ma, że się u nas odnajdzie i będzie wielkim piłkarzem. Nigdy w życiu... takich pieniędz nie powinno się płacić za tego typu piłkarza. 10 euro to max.
Co do reszty to brałbym wszystkich do nas. Vidal mógłby być lekarstwem na całe w środku pola.
» 23 marca 2014, 15:06 #45
Bacek: Teraz takie ceny, a Carvalho nie jest no-name jeśli śledzisz inne ligi niż tylko BPL. Spójrz, że CFC nie bała się zaryzykować i dać ogromne pieniądze za Oscara. Myślisz, że żałują?
» 23 marca 2014, 15:08 #44
kamil496: Jak ktos całe życie ciśnie w fife czy pesa, to serio nie ma co sie dziwić :)
» 23 marca 2014, 15:13 #43
NexaT: Eriksen to była po prostu okazja.
» 23 marca 2014, 15:42 #42
zapertinio16: zawodnicy z holandii to same okazje np. Eriksen, Strootman czy Snejder to nie są drodzy zawodnicy a jaką jakość dają drużynie
» 23 marca 2014, 17:58 #41
abecadlo: @Bacek Chelsea dała za Oscara 19.35 mln funtów - patrząc na obecne ceny w dzisiejszym futbolu, tego jak się rozwinął i porównując z ceną za Carvalho to są to grosze. 37 mln funtów to lekka przesada - tyle nawet Hazard nie kosztował :)
» 24 marca 2014, 13:24 #40
InMoyesWeTrust: Dlaczego mówiąc o lewym obrońcy nikt nie wymienia Ricardo Rodrigueza z Wolfsburga? Świetny młody zawodnik i pewnie byłby tańszy niż Shaw lub Coentrao. 5 goli i 5 asyst w lidze to super wynik.
Świetny wybór na tą pozycje.
» 23 marca 2014, 14:49 #39
CeTe: Od kiedy pojawily sie pogloski na temat przenosin Carvalho do Untied to tam spojrzalem na jego gre i to jest bardzo fajny zawodnik :D do tego jego wiek jak dobrze mowie to chyba 19lat wydaje mi sie ze to bylby fajny transfer
Chcialbym za Vidicia zobaczyc Lovrena z Southampton no i Shaw uwazam ze Ci dwaj fajnie by pasowali to skladu
Jesli Moyes nie widzi w skladzie Kagawy to ja jestem za tym zeby on odszedl ale dopier jak uda mu sie sciagnac kogos takiego jak Kroos Vidal Reus
I jeszcze jeden transfer nam jest potrzebny nie mam co prawda pomyslu kto by sie nadal ale mowie o jakims takim 26-28lat ktory wprowadzilby takie fajne boiskowe doswiadczenie do gry takie jak Carrick sezon temu czy Giggs z Olympiakosem mysle ze kazdy wie o co chodzi :D ale serio nie mam pomysly na wyjawienie jakiegos nazwiska hmm moze ktos z Wloch moze Marchisio nie wiem to taki przyklad tylko daje
» 23 marca 2014, 14:46 #38
crupek: www. footballuser. com/959527/Manchester_United

co o tym myślicie? czy te transfery przyniosłyby nam mistrza i postrach w Europie? ustawiłem tak Kagawe i Mate, ale oni w moim systemie mieliby dużą wymienność pozycji i mogliby grać bliżej środka.
» 23 marca 2014, 14:35 #37
mcis: sprzedales vP. no szybki jestes. co do Rooneya na szpicy to mecz z Mlotami chyba mowi wszystko. pierwsza polowa, prawdziwy snajper, druga zaczal olewac instrukcje taktyczne i wracal do obrony i gralismy z pustka na przodzie. gdyby tylko udalo sie go namowic do prawdziwej gry na szpicy....

Kagawa na prawym skrzydle tez jakos nie bardzo. chyba trzeba juz o nim zapomniej, bo PLnie jest dla niego. z mila checia zobaczylbym tam Rooneya. ma wszystko czego potrzeba genialnemu skrzydlowemu
» 23 marca 2014, 14:51 #36
Bacek: Kroos i Carvalho jako defensywi? Wybacz, ale to nie miałoby prawa wypalić. Dalej Shaw odejdzie najpewniej do CFC, więc nie ma co się napalać. Zamiast Mangali za 38mln można pokusić się o Benatie, który jest najlepszym stoperem Serie A i Garaya. Kwota byłaby podobna, a byłoby zastępstwo za Vide i Ferdka. Kroos mógłby grać z tyłu z Fellainim, a Carvalho przesunąć wyżej i grać 4-2-3-1 bez typowych skrzydłowych.
» 23 marca 2014, 15:05 #35
crupek: Robina nie sprzedałem. Jest to starszy zawodnik i napewno w przyszłym sezonie nie będzie grał każdego meczu. Zgadzam się, że Kagawa raczej nie wypali, ale to tylko moje gdybanie. @Bacek dlaczego nie miałoby prawa wypalić? Z tego co wiem to dwaj piłkarze defensywni. Chyba że tak jak mówisz, to wtedy wywalić Kagawe, który jak już wspomniał mcis, jest słaby na PL, przesunąć Mate na prawo, Carvalho na "10" a na DP Kross z Fellą. Garay nie przejdzie. Kupujemy go od trzech okienek i nic z tego nie wychodzi. Mangala to koks i razem z Jonesem mogliby stanowić barierę nie do przejścia. Benatia też jest super, ale Mangala to moje marzenie
» 23 marca 2014, 15:17 #34
mcis: 31 to starszy? Carrick jest jeszcze starszy, a gra gdy tylko moze. cos jest nie tak z tym pomyslem
» 23 marca 2014, 15:18 #33
Bacek: Kroos to typowo ofensywny pomocnik, którego Guardiola cofnął na środkowego, jednak w Bayernie zadań defensywnych wielu nie ma więc może spokojnie grać z przodu, ale u nas by nie przeszło. Carvalho myślałem, że jest ofensywny (pomylili mi się piłkarze). Więc Fellaini - Carvalho - Kroos, Mata, Kagawa i to wygląda fajnie, ale kosztem RvP lub Wayne'a w składzie
» 23 marca 2014, 15:27 #32
crupek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2014 15:29

www. footballuser. com/959587/Manchester_United

a coś takiego? ew. za Carvalho wrzucamy Januzaja. ten skład i ustawienie robione bardzo na szybko i też nie wiem czy do końca by to wypaliło
» 23 marca 2014, 15:27 #31
crupek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2014 15:31

moja pomyłka. miało być ewentualnie za Kagawe wrzucamy Januzaja. dalej nie mam miejsca dla Robina, ale można przecież przechodzić na formacje z Rooneyem na "10" i Robinem z przodu. Wtedy Kagawa wypada, i Kross z Matą wędrują na skrzydła
» 23 marca 2014, 15:30 #30
eXtremista: Zwykła plota dająca reklamę zawodnikowi. W Futbolu obnażonym jest wątek poświęcony takim zabiegom :)
» 23 marca 2014, 14:12 #29
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2014 13:49

Jak United chce się w przyszłym sezonie włączyć o walkę do TOP4 to najpierw powinni zbudować linię obrony gdyż jest to najważniejsza formacja, która daje stabilizacje całej drużynie. Dlatego proponuję: Eliaquim Mangala, Dejan Lovren i Contrao.
Shaw jest nie do wyciągnięcia, pewnie trafi do Chelsea, której od dziecka kibicuje. Pewnie powiecie, że mamy Jonsa, Smallinga i Evansa. Osobiście pożegnałbym się ze Smallingiem. Za słaby jest na United. No i jeszcze wzmocnić środek pola tu bym widział 2 transfery, no i jeszcze napastnik jak RvP odejdzie. To jest 6 transferów latem, jeśli nasz geniusz faktycznie będzie miał 200 mln to bez problemu powinno wystarczyć, a nawet zostanie. Statystyczne 33 mln na jednego gracza. tyle teorii zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Jeszcze pewnie sprzedamy Naniego i Kagawe i te braki personalne tez wypadałoby wypełnić.
» 23 marca 2014, 13:47 #28
abecadlo: Jeśli chodzi o transfer Luke'a Shaw'a to jest w tej chwili akurat bardzo prawdopodobny z racji tego, że ten cały Azpilicueta którego Mourinho przesunął na lewą tak się rozwinął że obecnie zjada Anglika na śniadanie więc bardzo prawdopodobne że lewy defensor nie będzie Chelsea potrzebny, a że Shaw jest młody to warto by Moyes się o niego postarał - jeszcze nic straconego :)
» 23 marca 2014, 13:54 #27
Cleverli: Nie wiem czy wiesz, ale nominalna pozycja Azpilicuety to prawa obrona. Latem z CFC odejdzie Cole, więc tak czy siak jest duże prawdopodobieństwo, że Shaw zasili Chelsea.
» 23 marca 2014, 13:58 #26
Bacek: Abecadlo - Mourinho chce Azpiego na prawej, a Ivanovica posadzi na ławce kosztem Luke Shawa.
Cleverli - Zgadzam się, że zespół powinniśmy zbudować od kuchni, więc 2x ŚO i LO to podstawa. Do tego jeden dobry ŚP do pary z Felkiem, dodatkowo jeszcze zainwestować w zmienników, którzy nie zmiejszą jakości zespołu
» 23 marca 2014, 15:43 #25
BartekMU10: Reus/Pogba, Kroos, Shaw - ich bym chciał widzieć w Manchesterze. Na temat reszty się nie wypowiem, bo zwyczajnie nie znam bądź nigdy nie widziałem w akcji ;]
» 23 marca 2014, 13:43 #24
brylaantowy: ambitne cele, ciekawe co z tego wyjdzie. już takie spekulacje a do okienka jeszcze bardzo daleko.. ;)
» 23 marca 2014, 13:40 #23
AJ44: 37 to trochę dużo jak koleś jest wyceniany na 8 mln euro na transfermarkt....
Chciałbym Reusa i Mangalę no i Shawa.! Ale naprawdę nie mam pojęcia jak gra ten Carvalho.
» 23 marca 2014, 13:31 #22
kamil496: Może być wyceniany na 10 mln euro, ale żeby go wykupić trzeba uruchomić klauzulę w kontrakcie.
» 23 marca 2014, 13:39 #21
kanapkaa: 37 mln funtów ? OMG.

Za taką kasę się sprowadza światowe, sprawdzone w najlepszych ligach świata nazwiska a nie gościa ze Sportingu Lizbona. Mam nadzieję, że to tylko plota i jeśli go kupimy to za max 20 !!
» 23 marca 2014, 13:22 #20
frelik: nie zapominaj że Ronalda też stamtąd ściągneli...
» 23 marca 2014, 13:48 #19
kawaa: Ronalda?:D
» 23 marca 2014, 23:42 #18
frelik: o Cristiano chodzi
» 24 marca 2014, 10:36 #17
MU1212: dużo tych życzeń Moyesa
» 23 marca 2014, 13:19 #16
micsie03339: A co ma zrobić?
trzeba wzmocnić pomoc,do tego załatać dziury które powstaną po odejściu Vidica i Evry...
» 23 marca 2014, 14:42 #15
grzesznik83: pewne to? czy jakaś plota ?
» 23 marca 2014, 13:18 #14
DiscoEvil: Chyba zaden transfer nie jest jeszcze pewny. Ale jest spora szansa wyhaczyc kilku z tych zawodnikow.
» 23 marca 2014, 13:22 #13
HubsS1: Fajnie jest sobie to poczytać, ale...
Wychodzi na to, że za trzy transfery płacimy 101 mln funtów, a jeżeli klub opuszczą jacyś piłkarze to myślę, że będzie ze sprzedaży z 30-40 mln. Jeszcze nigdy Manchester United nie wydał tylu pieniędzy na transfery. No, ale cóż, jeśli Moyes ma do dyspozycji 200 mln funtów to droga wolna, jeszcze wystarczy na Kroosa, Draxlera/Reusa.
» 23 marca 2014, 13:14 #12
TraN: Priorytetem w tym okienku powinna być linia obrony, ofensywnych pomocników kilku mamy są to bardzo dobrzy zawodnicy.
» 23 marca 2014, 13:02 #11
Devilmane13: Moim skromnym zdaniem naszych skrzydłach zdecydowanie nie grają "bardzo dobrzy zawodnicy".
» 23 marca 2014, 13:46 #10
NexaT: Priorytetem to od kilku lat jest środek pomocy...
» 23 marca 2014, 14:42 #9
Fabio04: Jest tu może jakiś fan ligi portugalskiej i parę razy ogladał mecze Carvalho? Jak tak to czym się wyróżnia? Bo filmiki na YT dużo nie mówią a nawet jeśli to wypadł w nich bez fajerwerków :D
» 23 marca 2014, 13:00 #8
Mistrz1908: To defensywny zawodnik . Czego się spodziewałeś?
» 23 marca 2014, 15:12 #7
Fabio04: Na przykład jakiś długich podań i strzału z dystansu.
» 23 marca 2014, 15:27 #6
mati090797: Co do Carvalho to jeśli będzie grał na miarę swoich możliwości, to myślę, że jego sprowadzenie jest dobrym posunięciem. On mi przypomina Yaya Toure, jakby dorzucić jakiegoś kreatywnego piłkarza jak np. Kroos, to moglibyśmy mieć środek na miarę mistrzostwa.
» 23 marca 2014, 12:54 #5
pawel102pl: Miejmy nadzieje że mimo że nie awansujemy do Ligi Mistrzów to wszyscy wymienieni w tym newsie dołączą do nas i znowu będziemy Postrachem Europy :)
» 23 marca 2014, 12:54 #4
lisu1: Sypną kasą to nie będą patrzeć na LM ;)
» 23 marca 2014, 13:23 #3
dzaru: 37 milionów za Carvalho to przesada ;/, to tyle samo co za Matę. Najbardziej z wymienionych zawodników chciałbym Kroosa i Reusa.
» 23 marca 2014, 12:53 #2
tomciocr7: Carvalho, Kroos, Mangala, Shaw. Konkretne nazwiska :D
» 23 marca 2014, 12:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejdź do góry strony