Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Roy Keane: United potrzebują przebudowy

» 26 lutego 2014, 00:05 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Były kapitan Manchesteru United, Roy Keane, w dosyć mocnych słowach wyraził się na temat postawy Czerwonych Diabłów w tym sezonie.
Roy Keane: United potrzebują przebudowy
» Roy Keane uważa, że odpowiedzialność za wyniki spoczywa na piłkarzach
Podopieczni Davida Moyesa postawili się w bardzo trudnej sytuacji przegrywając pierwsze spotkanie 1/8 finału Ligi Mistrzów z Olympiakosem Pireus 0:2.

- Jeden czy dwóch graczy w obecnej kadrze to po prostu zbyt niski poziom na Manchester United. Oni dostają szansę od menadżera i robią wszystko, co w ich mocy, ale po prostu nie pasują do takiego klubu. Myślę, że Czerwone Diabły potrzebują sześciu graczy z najwyższej półki - stwierdził Irlandczyk.

- Za tą obniżką formy stoi wiele przyczyn. Nowy menadżer, nowe pomysły i brak zdecydowania na rynku transferowym. Dużo się mówi o braniu odpowiedzialności, słyszeliśmy Wayne‘a Rooneya poruszającego ten temat. Anglik twierdził, że powodem całej sytuacji nie jest sir Alex Ferguson czy David Moyes. Myślę, że to właśnie zawodnicy powinni wziąć na siebie ten ciężar. Dzisiejszy występ był bezbarwny, zabrakło większego zaangażowania.

- Piłkarze powtarzają, że wszystko zmieni się od następnego spotkania. Dla niektórych z nich kolejna szansa może po prostu nie nadejść, taka jest rzeczywistość. Myślę, że David Moyes jest zszokowany tym, że jego podopiecznym tak bardzo brakuje umiejętności - podsumował popularny Keano.

Były menadżer Sunderlandu skomentował także poziom Premier League.

- Uważam, że w ostatnim czasie doznaliśmy lekkiego prania mózgu. Mówi się, że Premier League to najlepsza liga na świecie. To nonsens, ekstraklasa jest po prostu najlepszą marką. Dobitnie widać to po tym, jak angielskie kluby męczą się w Europie - stwierdził Keane.


TAGI


« Poprzedni news
Moyes po meczu w Pireusie: Na nic nie zasłużyliśmy
Następny news »
Oceny pomeczowe: Olympiakos Pireus - Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


uzil25: Ten to jako jedyny potrafi szczerze wszystko mądrze podsumować.
» 26 lutego 2014, 23:56 #27
Vaacov: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 17:59

Keano jest genialny, najlepszy kapitan w historii MU. Potrzeba nam teraz takiego kapitana z jajami. Vidic jest wspanialym pilkarzem, ale mam wrażenie że ma troche "wywalone" na swoją pozycję w drużynie, powinien się na nich częściej wydzierać i dawać przykład.

Zanim nasza gra będzie miła dla oka i do tego skuteczna miną pewnie z dwa lata...


Nie zapomne historii jak Keano w trakcie jakiegoś wyjazdu pobił się ze Schmeichelem w hotelu, właśnie kogoś takiego nam trzeba, kogoś kto sprowadzi nasze gwiazdeczki na ziemię.
» 26 lutego 2014, 17:57 #26
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 17:48

101% racji ale moyes... jego taktyka... brak wpuszczenia Chicharito ktory jest naszym asem w rekawie(taki nasz fergie time)... mam nadzieje ze odejdzie a jezeli nie to niech sie ogarnie bo jprdl i nie zgodze sie z tym ze 1-2 pilkarzy jest do wymiany... do wymiany jest ich z 6
» 26 lutego 2014, 17:46 #25
Fenek: Roy byłby dobry do sztabu szkoleniowego, tylko ma jedną wadę/zaletę, raczej by wygarnął trenerowi co mu leży na duszy, a guru ( manager teamu) na ogół nie lubi jak mu ktoś podskakuje.
W słowach Keane'a nie zgadzam się tylko z jednym, mówi on że nie pasuje tu 1-2 zawodników bo są za słabi moim zdaniem takich piłkarzy jest z 5-6. Którzy powinni zostać już dawno sprzedani albo wręcz nie kupowani...
» 26 lutego 2014, 17:45 #24
f4nMU: mocne slowa. niestety to prawda
» 26 lutego 2014, 16:19 #23
Szprot00: Podczas gdy Roy mówi o tym, że "powodem całej sytuacji nie jest sir Alex Ferguson czy David Moyes" tylko zrzuca też winę na zawodników, to Wy dalej piszecie "zwolnić Moyesa"... Jak dla mnie takie mecze jak wczorajszy nasi zawodnicy powinni rozgrywać lepiej nawet z takim menadżerem jak Tomasz Hajto... Fakt może Valencia, Young czy Cleverley nie są wybitnymi piłkarzami, ale błagam... Olympiakos? Ci zawodnicy rozegrali po kilka sezonów w najlepszej lidze świata... Akurat wczorajszy mecz zawalili piłkarze i to na całej linii... Zero zaangażowania, walki, zrywu, szybkości. Właśnie tymi cechami wygrali Grecy.
A co do samego Keana, to może i dobrze gada, ale to żadna sztuka wypowiadać same oczywistości...
» 26 lutego 2014, 15:16 #22
inek10: Carlos Queiroz, On byłby najlepszy na miejse Moyesa:)
» 26 lutego 2014, 12:49 #21
inek10: Nie, za czasów gdy On był asystentem SAF'a Nasza gra była zabójcza i miła dla oka, myślę że teraz gdyby został samodzielnym trenerem mogłoby być podobnie.
» 26 lutego 2014, 19:34 #20
baginiak99: Ile specjalistów tu widzę :) nice, ogarnijcie się Manager-owie, to nie Fifa 14 tym bardzie PES , poproście kogoś aby ktoś Was uszczypnął , podobno pomaga się obudzić i wrócić do teraźniejszości.
» 26 lutego 2014, 11:45 #19
Domestos: popieram
» 26 lutego 2014, 12:09 #18
Drenus: Przez długi wielokrotnie nie zgadzałem się ze słowami Roya, ale teraz wręcz nie mogę się nie zgodzić z każdym słowem, które tutaj wypowiedział. Chociaż nie, nie zgadam się z jednym.
"- Jeden czy dwóch graczy w obecnej kadrze to po prostu zbyt niski poziom na Manchester United"
tych graczy jest, niestety, więcej...
» 26 lutego 2014, 11:17 #17
Rafal20: Myślę, że Roy Keane mógł by być asystentem nowego (bo mam nadzieję, że Moyes odejdzie po sezonie) trenera.
» 26 lutego 2014, 10:54 #16
OldTrafford1988: Prawda jest taka, że nastepcą Fergusona powinien zostać właśnie Keane bądź Cantona, ktoś z charyzmą, kto potrafił by zjebać nawet największe gwiazdy.

De Gea,Jones,Rafael,Januzaj,Mata,Rooney,RvP(choć ten ostatnio takie setki marnuje, tak jak wczoraj) to są gracze,którzy nadają się do tego klubu.

Evans, Smalling(ale tylko na ŚO), Fellaini, Welbeck to gracze, którzy mogą być rezerwowymi.

A reszta to szrot powinno jak najszybciej ich się pozbyć i pozyskać kogoś w ich miejsce plus dodoawać młodych takich jak Powell,Lingrad,Zaha.
» 26 lutego 2014, 10:53 #15
CeTe: Jest w tym prawda Young Valencia Welbeck Clev to sa zawodniy ktorzy moga byc co najwyzej na rezerwie ale nie wyobrazam sobie ze np jest wynik 1:0 potrzebujemy dobrego wzmocnienia i z lawki wchodzi Clev... Do tego Roo chyba przejmuje wladze w United a patrzac na to co on zarabia teraz i tak dalej to chyba lepiej bylo by go sprzedac do jakiego Realu moze z wymiana zawodnikow czy cos niz trzymac go na sile... Carrick powiem szczerze kochalem tego profesora ale w tym sezonie on sie nie nadaje na lawke rezerwowych... Vidic raz na 10 meczy zagra dobrze niestety prawda jest taka ze potrzebujemy tych zawodnikow Potrzebujemy 2 srodkowych defensywnych Potrzebujemy skrzydla potrzebujemy obrony w mojej opini lepiej dac grac Januzajowi sciagnac tego Zahe wymienic Roo na kogos innego sciagnac silnych srodkowych pomocnikow sprzedac Clev wprowadzic mala zmiane w obronie i dodac jakas taktyke barwe do naszej gry i Untied moze po 3 latach powstanie ale nie wiem czy DM bedzie mial jaja zeby zrobic transformacje tego zespolu
» 26 lutego 2014, 10:15 #14
KoaLa: Może Roy zostanie naszym nowym menadżerem ?
» 26 lutego 2014, 09:44 #13
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 12:32

Przecież cała pomoc to w pierwszej 6 w PL nie miałaby 1 składu.
» 26 lutego 2014, 12:31 #12
MU1212: Royu Keane mylisz się to nie piłkarze zawiedli a sam trener
» 26 lutego 2014, 08:45 #11
RobvanKlu5i: Roy Keane mówi samą prawdę, a wielu atakuje go za to bo pewne fakty są niewygodne dla Nich!!
» 26 lutego 2014, 08:37 #10
lukaszek9000: Vidić, Rio, Evra, Cleverly, Valencia, Young, Bebe, Anderson, Giggs, Kagawa, Chicharito


a teraz proszę zobaczyć skład Bayernu M/Realu
» 26 lutego 2014, 08:31 #9
SzYnA: BRAWO KEANE'O zgadzam się w 100% !! doczłapać jakoś do końca sezonu, wydać nawet jakieś 150mln na zakupy i sprzedać z 5 graczy, niektórzy sami za free odejdą i dać szansę Moyesowi jeszcze jeden sezon. Jakoś Murinho czy Ancelotti nie potrzebują 10 lat żeby zgrać drużynę i widzieć jak kto gra itp......
» 26 lutego 2014, 08:23 #8
Janks7: Ja uważam że Roy ma trochę racji - w kwestii że brakuje kilku piłkarzy o odpowiedniej jakości dla takiej drużyny jak Manchester United, ale uważam również że ten skład było stać na co najmniej 4 miejsce w Tabeli Premier League...
Co do tego że Premier League nie jest najlepszą ligą absolutnie się nie zgadzam, Premier League jest ligą tylu świetnych zespołów, tutaj nawet beniaminków stać na transfery po kilkanaście mln funtów pokażcie mi inną ligę gdzie beniaminek tyle wydaje? chyba tylko Monaco w Ligue One - tam mają bogatego ruska.
Właśnie dlatego poziom w tej lidze jest bardzo wysoki, co tydzień trzeba się mocno natrudzić - by kolekcjonować punkty, ile tu jest szlagierowych spotkań? Ciężko naliczyć, do tego dochodzi fakt że nie ma przerwy zimowej, że jest puchar ligi, tyle spotkań ile grają angielskie zespoły nie grają zespoły z innych lig, uważam że należało by mocno przemyśleć kwestie pucharu ligi czy koniecznie jest on potrzebny + to co się powtarza od dawna, reprezentacja Anglii nie ma szans na ME,MŚ właśnie z powodu braku przerwy zimowej które mają inne topowe ligi.
To wszystko wpływa na to że kluby z BPL wyglądają tak marnie w Europejskich Pucharach.
Co do kwestii Roya na trenera MU, myślę że raczej by nie wypalił, SAF przecież mówił że rzadko kiedy używa suszarki bo piłkarze typu Cristiano Ronaldo i inni w tych czasach zareagowali by zupełnie inaczej niż dawne gwiazdy... a jedynym atutem Roya była by ta popularna suszarka więc jeżeli już to bardziej charyzmatyczny artysta w stylu Erica Kinga Cantony :)
» 26 lutego 2014, 02:49 #7
Kempes: "uważam że należało by mocno przemyśleć kwestie pucharu ligi czy koniecznie jest on potrzebny + to co się powtarza od dawna, reprezentacja Anglii nie ma szans na ME,MŚ właśnie z powodu braku przerwy zimowej które mają inne topowe ligi.
To wszystko wpływa na to że kluby z BPL wyglądają tak marnie w Europejskich Pucharach."

A ja myślę że to brednie. Spójrz parę lat wstecz co było

sezon 2004/2005 - dwie drużyny w półfinale, wygrywa Liverpool
sezon 2005/2006 - Arsenal dochodzi do finału
sezon 2006/2007 - trzy drużyny w półfinale, Liverpool dochodzi do finału
sezon 2007/2008 - trzy drużyny w półfinale, dwie w finale, nie muszę chyba pisać kto wygrywa
sezon 2008/2009 - trzy drużyny w półfinale, United dochodzi do finału
sezon 2009/2010 - ten był bez półfinałów dla angielskich drużyn
sezon 2010/2011 - United dochodzi do finału
sezon 2011/2012 - wygrywa Chelsea
sezon 2012/2013 - ten był wybitnie nieudany, bo bez żadnej angielskiej drużyny nawet w ćwierćfinale, za to Chelsea wygrała Ligę Europy

Wtedy także nie było przerwy zimowej, był Puchar Ligi, także nie mów że angielskie kluby wyglądają marnie w Europie. Być może ten sezon temu przeczy, ale to są wyjątki.
» 26 lutego 2014, 07:38 #6
Janks7: No to z tego co tutaj przytoczyłeś to wynika ze ostatni sezon w LM na miarę najlepszej ligi świata to był 08/09.
O tym właśnie mówię, szczerze mówiąc lubię trochę pospiskować i uważam że Platini nie jest przychylny dominacji angielskich drużyn w LM - skoro nie raz są ustawiane losowania w LM to mogą być ustawiane właśnie tak że Arsenal gra z Bayernem, a City z Barcą, ale to już mniejsza o to, chodzi przede wszystkim o to że w wielu szczytowych meczach w LM sędziowie podejmują decyzję przeciwko Angielskim Klubom czego najlepszym przykładem jest ostatni sezon i nasz dwumecz z Realem, wcześniej Chelsea vs Barca 08/09 a to właśnie wtedy Platini mówił że denerwuję go dominacja Angielskich drużyn, jest Francuzem więc nic dziwnego że nie lubi Anglików.
A co do Pucharu Ligi uważam że nie są potrzebne udziały w tych rozgrywkach szczególnie zespołom które grają w Europejskich Pucharach zwłaszcza w LM, przerwę zimową każdy by chciał z wyjątkiem władz BPL i mediów - kura znoszące złote jajka by znikła (boxing day itp) tzn dla kibiców to też może i fajna sprawa, bo ja lubię sobie wtedy BPL pooglądać ale jeżeli miało by to służyć poprawieniu wyników reprezentacji Anglii oraz zwiększeniu szans Angielskich Zespołów w Europejskich Pucharach to w 100% jestem za przerwą zimową.
» 26 lutego 2014, 08:22 #5
Mistrz1908: Wygrana daje pewność siebie i jeśli gra się z takimi ogórkami jak w Hiszpanii czy Włoszech czy Niemczech to Oni po głupiej wpadce się podbudują wysoką wygraną.

W Anglii natomiast możesz stracić punkty zawsze i trzeba zawsze podnosić głowę po porażce , bo za 3 dni może być kolejna. Po prostu tam sie walczy.
» 26 lutego 2014, 12:36 #4
western: Gdyby Roy był na boisku, czy też w szatni w przerwie... Takich ludzi nam brakuje. Z chłopaków, którzy dziś "pokazali klasę" w Lidze Mistrzów to chyba leciały by pióra. Keane każdemu potrafił pokazać miejsce w szeregu.
» 26 lutego 2014, 00:49 #3
m4c1eq1991: Zgadzam się w pełni z Royem. Co do PL to także nie uważam, że to jest najlepsza liga w europie (moim zdaniem takiej w ogóle nie ma, bo tego nie da się stwierdzić) ale na pewno jest to liga najbardziej wyrównana poziomem.
» 26 lutego 2014, 00:29 #2
DevilFan: Keano no brakuje nam takich ludzi powinien wziąć Clevereya i mu pokazać jego miejsce w Coventry City
Dobrze że chociaż On mówi jak jest jak Kolonko.
» 26 lutego 2014, 00:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.