Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Nistelrooy: United potrzebują kolejnego napastnika

» 18 lutego 2014, 08:04 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Ruud van Nistelrooy uważa, że Manchester United potrzebuje kolejnego napastnika światowej klasy.
Van Nistelrooy: United potrzebują kolejnego napastnika
» Ruud van Nistelrooy uważa, że Manchester United potrzebuje jeszcze jednego klasowego napastnika
Obecnie niekwestionowane miejsce w ataku Czerwonych Diabłów mają Robin van Persie i Wayne Rooney. Van Nistelrooy twierdzi, że mistrzowie Anglii powinni sprowadzić jeszcze zawodnika kalibru Edinsona Cavaniego lub Radamela Falcao.

– Cavani? Uważam, że to bardzo dobry piłkarz. Moim zdaniem byłby bardzo dobrym transferem, ale niedawno podpisał kontrakt z dużym klubem. Będzie więc drogi – mói Van Nistelrooy.

– Jest jeszcze Falcao. Może być klasyczną dziewiątką i zdobywać bramki.

– David Moyes potrzebuje w swoim składzie więcej niż tylko jednego snajpera. Jeśli kupisz zawodnika, który dobrze wykańcza akcję, to da ci to 20-30 bramek w sezonie, co pozwoli pozostać na szczycie Premier League – dodaje Van Nistelrooy.


TAGI


« Poprzedni news
Maradona odwiedził piłkarzy Manchesteru United
Następny news »
David de Gea odwiedza akademię Al Ahli

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


Koralgol: Ruud potwierdza moje zdanie. Na pierwszy rzut oka można by stwierdzić, że mamy super atak Rooney-RvP, ALE: van Persie jak to każdy napastnik Holender jest podatny na kontuzje, a bez niego to już dobrze wiemy jak kończyliśmy, natomiast Rooney rzadko strzela ostatnio. Nam jest potrzebny taki łowca bramek, killer. I tutaj wymieniłbym Cavaniego czy też Diego Costa z Atletico Madrid - są silni, wysocy i bramkostrzelni.
» 19 lutego 2014, 12:32 #49
rreddevilss: zgadzam sie Ruud z Toba,potrzebujemy takiego napastnika jakim ty byles , ahh to byly czasy :(
» 19 lutego 2014, 08:40 #48
K3bo: Bardzo go lubię, ale chyba się pozamieniał na głowy z kimś niezbyt inteligentnym. Nam potrzeba wzmocnień w pomocy( skrzydłowy i defensywny pomocnik) i w obronie, tam mamy największe problemy
» 19 lutego 2014, 01:01 #47
devious: Uwielbiam RvNa i za czasów gry w MU był - obok Giggsa - moim ulubionym Czerwonym Diabłem...

...ale większej bzdury nie czytałem :)

Jest problem by "upchnąć" do składu naraz RvP, Roo i Matę a tutaj niby kolejny napastnik światowej sławy miałby przyjść? Ło matko to co, RvP czy Roo mieliby grzać ławkę? No chyba, że któryś odejdzie ale na razie nie ma takiego tematu...

Żeby wygrywać nie trzeba mieć 5 czy 10 napastników, tak naprawdę nie trzeba nawet 2. Dobre przykłady to Chelsea i Arsenal - obie ekipy bez wielkich napastników (Eto'o, Torres i Giroud to nie jest najwyższa półka) ale "nadrabiające" świetną pomocą... Obie te ekipy mają też świetnych fachowców w roli szkoleniowców...


Tu naprawdę potrzeba tylko 1 dobrego transferu - transferu porządnego menedżera. To proste i oczywiste. Moyes nawet z Messim i C.Ronaldo w składzie pewnie nie byłby obecnie liderem Premer League więc o czym tu dyskutować? Latem Moyes może kupić i Cavaniego i Falcao ale nic to nie zmieni...
» 18 lutego 2014, 17:29 #46
bagien: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2014 16:59

Hulk!
» 18 lutego 2014, 16:59 #45
HuiSton: Spiderman!
» 19 lutego 2014, 12:18 #44
NewtonHeath1878: "Jest jeszcze Falcao. Może być klasyczną dziewiątką i zdobywać bramki." Tak, może wykańczać akcje. Tak jak RvP. Tylko najpierw ktoś musi mu dostarczyć piłkę.
» 18 lutego 2014, 14:34 #43
Mistrz1908: Ostatnio miał i co?
» 18 lutego 2014, 14:41 #42
mcis: ostatnio mial kontuzje, wiec daj mu chciaz 2 tygodnie na powrot do formy....
» 18 lutego 2014, 15:21 #41
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2014 19:37

Ostatnio miał i Szczęsny popisał się interwencją kolejki. A na początku spotkania rzeczywiście zawalił, zdarza się, zwłaszcza po kontuzji, jak słusznie zauważył mcis. Przecież Falcao też każdej piły nie wykorzysta. Przykładowo - pewnie nie trafiłby tej niesamowitej bramki z Aston Villą, po genialnym podaniu Rooneya z głębi.
» 18 lutego 2014, 19:35 #40
Cleverli: Po pierwsze United potrzebują trenera, a nie napastnika. Nawet jakby Moyes kupił Ibrahimovicia, Cavaniego to i tak byłby wielki klops. Życzę Moysowi jak najlepiej ale on nie umie ułożyć drużyny. Mam wrażenie, że jednak MU to za wysokie progi jak na Davida nogi. On Dobrze radzi sobie z poradzi z średnią drużyną, która ma aspiracje na coś więcej jak Everton. Jednak z tą wymianą trenera to jest błędne koło, bo nie widzę obcenie kandydata, który przede wszystkim poprowadziłby United na długie lata, a nie na 3-4 sezony.
» 18 lutego 2014, 11:46 #39
mcis: a jakby tak wielki trener jak ty ulozyl druzyne? Evra do ataku, vP jak SO? gra sie takimi kartami jakie sie dostanie. i w tej chwili gramy jedynym slusznym rozstawieniem. jedyne co mozna zarzucic DM to brak zdecydowania w kwestii Rooney/vP. oni nie moga grac razem na boisku
» 18 lutego 2014, 11:50 #38
Cleverli: Ułożenie drużyny miałem na myśli taktykę. taktyka u Moysa leży i kwiczy. Dowód? mecz z Fulham gra bez pomysłu i ten niechlubny a może chlubny? rekord dośrodkowań. To oczywiste, że nominalnego lewego obrońcy nikt nie wystawi do ataku, nie dyskutujmy na takiej płaszczyźnie.
» 18 lutego 2014, 11:57 #37
mcis: a spotkales go chociaz raz? zeby wypowiadac sie o jego charakterze?
» 18 lutego 2014, 16:22 #36
Cleverli: Chociaż w dzisiejszych czasach utrzymuje się trend, że menadżera tudzież trenera zmienia się co jakiś sezon. Wiem, że to nie jest filozofia United ale to ma swój sens. Tak jak w korporacjach zatrudnia się sprawnego menadżera, żeby osiągnął cel. Później dziękują mu się za współprace wypłaca odprawę. I taka osoba zmienia później środowisko pracy.
» 18 lutego 2014, 17:16 #35
mcis: ja bym chetnie zobaczyl ustawienie z czasoe CR. 4-3-2-1.

dG - Saw,Chris,Phil,Rafael - Carrick,Mata,Fellaini - Januzaj,vP,Rooney

tylko sa 2 problemy:
-Rooney musialby grac na skrzydle, tak jak kiedys CR. ciekawe czy sie na to zgodzi, w koncu przez wiekszosc czesc kariery gral wlasnie na skrzydle. dopiero 2 sezony temu odbilo mu z N.

-Mata jako SP. tam gra sie inaczej niz OP, czy K10, ale moze cos z tego byc. Mata raczej kiepsko gra w def, ale mialby 2 partneow z pomocy. Mata powinien grac tak jak Thiago w BM....
» 18 lutego 2014, 11:33 #34
Micz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2014 13:59

Nie chcę się czepiać i po chamsku robić off topa ale czy język polski jest naprawdę taki trudny, że trzeba go zastąpić skrótami ??
» 18 lutego 2014, 13:58 #33
mcis: to jest internet, a nie wypracowanie. nie chce sie czepiac, ale czy jezyk polski jest naprawde taki trudny, ze musisz poslugiwac sie "off topem"?
» 18 lutego 2014, 14:10 #32
chudy1948: Potrzebujemy jednego gracza na środek pomocy. Na moje wystarczyłby Moussa Debele z Tottenhamu lub postawić tam Jonesa i kupić ŚO. Np Otamendiego, chociaż w chwili gdy wiadomo że odejdzie Vidić to trzeba rozglądać się za drugim obrońcą. Może Shawcross.

Skład jaki powinien wystawić na moje Moyes to taki(na chwilę obecną):

DDG
Evra Jones Vidić Rafael
Carrick Fellaini
RVP Mata Roo
Chicharito
» 18 lutego 2014, 11:22 #31
Adnan44: o matko...

zrobiłeś fatalny błąd, Mate trzeba było przesunąc za Fellainiego, na "10tkę" dać Welbecka i zamiast Carricka Januzaja, jeszcze za Evrę wsadzić Naniego i za Rafaela hmm może Buttner?
» 18 lutego 2014, 11:32 #30
emil1986x: heheheh chicharito hehehehehe
» 18 lutego 2014, 12:10 #29
5FredTheRed5: znowu wysiew Fergusonów....
» 18 lutego 2014, 13:17 #28
reddevil7777: 5FredTheRed5 sami eksperci nie? Kurde za nie długo to devilpage bd ustalał transfery, taktykę, ustawienie... oh wait! Przecież każdy ma inne zdanie, kazdy jest "geniuszem" a na pewno "trenerem".

Mam 19 lat, nie wiem czy oni mają po 12, czy ja należe do tej mniej zjb częsci tego pokolenia.
» 18 lutego 2014, 14:43 #27
Fenek: Dla mnie to transfer Maty był nie potrzebny ( no chyba że zmieni się ustawienie) w tym stylu jaki mamy, to Mata będzie jak Kagawa zmarnowanym potencjałem. Skoro Roo będzie grał za RvP to logiczne że Mata przejdzie na skrzydło, bo w odbiorze sobie nie radzi. Co za tym idzie w środku grał nie będzie. Więc trzeba było kupić szybkiego rasowego skrzydłowego, za Younga i Valencje, a nie Matę który wyraźnie lepiej czuje się na pozycji na której gra Roo.
Pomysł z kupnem napastnika byłby dobry gdyby ten nowy napadzior był kimś typu młody, utalentowany ale jeszcze nie gwiazda wtedy mógłby grać ogony i na zmiany. Głupotą jest kupować napastnika za 60-70 mln i posadzić go na ławce.
Czekam z niepokojem na ten zastrzyk gotówki jaki dostanie MU, nie wiem czy Moyes umie taką kasę dobrze rozdysponować.
» 18 lutego 2014, 11:20 #26
slawko93: można by spróbować zagrać 4-3-1-2
» 18 lutego 2014, 11:18 #25
MU1212: co jeszcze jeden napastnik chyba Ruud żartuje to wtedy na ławce siedziałby albo Rooney albo Van Persie
» 18 lutego 2014, 10:55 #24
champione2013: Nawet przy odejściu Chicharito napastnik jest zbędny . Tutaj trzeba patrzeć jak ustawić pomoc a nie ściągać kolejnego niepotrzebnego piłkarza .
» 18 lutego 2014, 10:54 #23
CeTe: W mojej opini to bardzo dobry pomysl i proponuje z 4-2-3-1 przejsc na 4-4-2 i na napadzie RvP z Cavanim czy Falcao w srodku mozna postawic dwoch zawodnikow ktorzy biegaja od 16 do 16 czyli Roo z Mata np a na skrzydlach usadowic takich zawodnikow jak Januzaj no i wlasnie co z tymi skrzydlami bo Valencia przecietny Young to chyba nadaje sie tylko na lawke te skrzydla strasznie mnie mecza w ManU
» 18 lutego 2014, 10:35 #22
mcis: hahaha, ale mi humor poprawiles, "w srodku mozna postawic dwoch zawodnikow ktorzy biegaja od 16 do 16 czyli Roo z Mata" hahahahaha
» 18 lutego 2014, 11:23 #21
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.02.2014 10:08

Po co nam kolejny klasowy napastnik który za małą tygodniówkę nie zagra ?Hmm Mamy priorytety na innych pozycjach ŚP,Skrzydło wymaga odświeżenia czy LO.
W następnej kolejce gramy z Crystal Palace więcej ryzyka !! Zagramy gorzej niż gramy ? Wątpię więc może by tak :
Roo RvP
KAGAWA MATA JANUZAJ
CARRICK/FELLAINI
EVRA VIDIC JONES RAFAEL
DE GEA


Tak tak wiem Michael nie poradzi sobie sam w środku ale jak będziemy atakować to tylko asekuracja przed kontrami.
» 18 lutego 2014, 10:03 #20
champione2013: I myslisz ze pan pełne gatki wystawi taki skład ? Szanse są zerowe .
» 18 lutego 2014, 11:18 #19
chudy1948: 12 graczy ?
» 18 lutego 2014, 11:19 #18
mcis: @chudy1948
tam jest c/F, czyli do wyboru

sklad nierealny OP i 2N i tylko jeden SP. mozemy nawet wystawic 3N tylko co z tego skoro nie dostana nawet jednego podania
» 18 lutego 2014, 11:25 #17
trikos: Skład nie realny bo przeciwnicy za mocni ? Trzeba szukać rozwiązań, eksperymentować. Kagawa Mata Januzaj moga sobie ladnie kombinacyjnie zagrac pamietając o tym że Roo poprostu nie moze wytrzymac i tak sie wroci po pilke :)
» 18 lutego 2014, 11:36 #16
AlwaysBelieve77: Jeśli Rooney i Van Persie zostaną to kupno napastnika będzie mijało się z celem, przecież obaj mogą grać jako wysunięci, a do tego dochodzi Welbeck, który mimo siedzenia na ławie nie strzela fochów. A zawsze możemy grać też tylko 1 napastnikiem z Matą lub Kagawą za plecami. Nowy napastnik w MU to bzdura. Poza tym potrzebujemy 4 piłkarzy na 4 inne pozycje (ŚP, ŚO, LO, ŚPD)
» 18 lutego 2014, 09:27 #15
CeTe: Ale ani Rvp ani Roo nie maja formy takiej zeby strzelac 20-30bramek jak to powiedzial Ruud Welbeck nie jest napastnikiem egzekutorem a Chicharito pewnie i tak odejdzie... Potrzebujemy napastnika ktory jak dostanie pilke to dogada sie z RvP i zniszcza obrone przeciwnika albo nawet sam sobie juz dopracuje wykonczenie
» 18 lutego 2014, 10:38 #14
champione2013: cete

Co ma forma do nowego zawodnika ? Jeżeli nagle obydwaj złapią forme a dokupisz powiedzmy Falcao jakim cudem ich upchniesz ? NIKT powtórze NIKT na świecie nie ma 3 napastników światowej klasy .
» 18 lutego 2014, 10:53 #13
kalafior: Nie mamy kogoś kto wykończyłby akcję, ponieważ 20 & 10 muszą wracać i rozgrywać, bo sami podania nie dostaną. A jak nasza legenda w ogóle sobie to wyobraża? Bo jako że NIE MAMY środka, MUSIMY grać skrzydłami. Czy on chce nas przestawić na 3-5-2 lub 3-4-3? Z naszą obroną to 5 z tyłu by nie wystarczyło. Poza tym czy Holender naprawdę uważa że jesteśmy w stanie zaoferować ok 70.000.000 € ( bo tyle obecnie wyniesie cena Edina lub Radamela, gwiazdy Ligue1 mają jeszcze sporo kontraktu)? Kolejny punkt: powiedzmy, że czerwone diabły potrzebują Kolumbijczyka i Urugwajczyka. Lecz czy oni potrzebują United? Kocham ten klub, ale na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie zaoferować nic, czego nie mają Francuscy potentaci. Trener? Może za SAFa by się skusili, ale teraz... Kasa? Nope. Zaraz ktoś może wytknie: "w Mu będą mieli nowe wyzwania!". Tylko że nowe wyzwania spotkają ich nawet w IV lidze Polskiej. Tylko historia United jest lepsza niż P$G czy A$ Moneyco, ale tacy piłkarze historię TWORZĄ. W moje gusta Ruud nie trafił. A on rzadko pudłował.
» 18 lutego 2014, 09:27 #12
emil1986x: przydał by się taki Ruud u Nas :) On był najlepszy jeszcze do dziś mam dreszcze jak szczelał na OT bramki a po stadionie przechodziło ruuuuuuuuuuuuddddddddd to jest najlepsze moje wspomnienie z wszystkich meczów na OT :)
» 18 lutego 2014, 09:16 #11
Bacek: Zgadzam się z Ruudem, ale nawet grając 4-4-2 to jeden siedziałby na ławce i byłyby fochy, nawet jakby tymi napastnikami rotować, że w każdym meczu inny duet.
» 18 lutego 2014, 08:54 #10
poland: Jak Moyes wpadnie kiedyś na to żeby wystawić z przodu Roo z RVP, w pomocy Januzaja Mate i prawego pomocnika z prawdziwego zdarzenia (czyt. Nani albo Valencia nagla forma) + Carricka jako defensywnego

I da im pograć takim składem parę meczy, a nie będzie ciągle rotować, to naprawdę możemy wrócić na dobrą drogę :)
» 18 lutego 2014, 08:33 #9
EnJoy: Też bym to tak widział ale zamiast wystawić najlepszego zawodnika stycznia który jeszcze coś grał to on wystawia jakiś jangow albo valencie to mnie szlak trafia.. co to za logika januzaj grał najlepiej ze wszytkich to czemu go trzymie na ławie .Rozumie czeba dać mu odpacząc bo taki młody chłopak nie może grać na pełnych obrotach ale to chyba już 3 mecz w ktorym nie gra:(
» 18 lutego 2014, 08:50 #8
Bacek: Nani? mimo tego, że bardzo go lubie to gra piach, a jego formy nie widać podobnie zresztą u Antonio.
» 18 lutego 2014, 08:53 #7
IMMM: @bacek skoro nie gra to trudno żeby forma była :p
» 18 lutego 2014, 09:04 #6
JasnaLiryka: Niestety, ani Nani ani Valencia tym bardziej w tym sezonie nie mogą stanowić skrzydła United. Tu potrzeba mocnego pomocnika , klasowego i każdy to wie. A jak dla mnie to i drugie skrzydło kuleje :) ale jeszcze umie złapać wiatr. Jak już gdzieś było napisane , transfery ruszą po Mundialu , po którym na pewno pokażą się nowe talenty i będzie wyścig szczurów z czasem. Myślę,że nasz manager dobrze o tym wie i gdzieś już szykuje sobie małą listę życzeń. Oby tylko trafną dla Naszego United. Skrzydła i jeszcze raz skrzydła pomocy.
» 18 lutego 2014, 09:05 #5
triadevil: "Jeśli kupisz zawodnika, który dobrze wykańcza akcję.."

my mamy zawodników, którzy dobrze wykańczają akcje. Za to nie mamy takich, którzy je wykreują. Stąd wniosek, że bardziej potrzebujemy pomocnika, panie Nistelrooy.
» 18 lutego 2014, 08:30 #4
HernandezManU: Nie zgodzę się tutaj z Van Nistelrooy'em, ponieważ na chwilę obecną mamy 2 napiastników klasowej klasy (Rooney i VanPersi) oraz jednego świetnego zmiennika (Hernandez). Teraz musimy kupić min. 1 światowej klasy ŚO i LO. Także potrzebujemy kogoś na LP.
Pozdrawiam
» 18 lutego 2014, 08:18 #3
MDuch7: Welbeck pokazuje ciągle, że jest typowym snajperem i w sumie lepiej mu to wychodzi, niż dla Chicharito ale fakt faktem mamy tych napastników bo w miejsce Roo na cofniętym może zagrać Kagawa, Januzaj czy Mata, a go dać na 9. Tak jak napisałeś, ŚO, LO i jeszcze do tego ŚP i wówczas jak Moyes nie pociągnie tego to się pożegnać możemy..
» 18 lutego 2014, 08:22 #2
artix206: W pierwszej kolejności potrzebni nam są obrońcy !!
» 18 lutego 2014, 08:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.