W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Manchester United ogłosił dziś, że dojdzie do powiększenia grona odbiorców klubowej telewizji MUTV. Dzięki nowej umowie, ekskluzywny kanał poświęcony Czerwonym Diabłom dotrze do terytorium Norwegii i Birmy.
» Coraz większe grono odbiorców będzie mogło śledzić poczynania Czerwonych Diabłów
Kontrakt został zawarty ze stacjami SkyNet oraz TV2 Norway, co sprawi, że MUTV po raz pierwszy będzie dostępny na terytorium tych krajów. Klub przedłużył także dobrze prosperującą współpracę z islandzkim dostawcą TV 365.
Władze SkyNet są przekonane, iż poczynania Czerwonych Diabłów będę cieszyły się sporym zainteresowaniem, czego dowodem mogą być 23 miliony dotychczasowych widzów. Założone w 2010 roku przedsiębiorstwo oferuje 84 kanały, z czego 5 nadawanych jest w jakości HD.
Manchester United może pochwalić się także wieloletnim wsparciem norweskich kibiców. Skandynawia posiada największy oficjalny fanklub Czerwonych Diabłów, który z radością przyjmie wiadomość o porozumieniu z klubem jednej z najbardziej znanych krajowych telewizji.
TV 365 to największe prywatne przedsiębiorstwo medialne na terenie Islandii, oferujące zarówno sześć kanałów telewizyjnych, jak również stację radiową, magazyn prasowy oraz oficjalną stronę internetową. Udziały firmy w krajowym rynku medialnym wynoszą 40%. MUTV działa już na terenie tego kraju poprzez popularny kanał Stod 2 Sport. Umowa z klubem z Old Trafford została przedłużona o kolejne dwa lata.
- Manchester United może pochwalić się 659 milionami fanów na całym świecie. Takie kontrakty pozwalają nam maksymalnie zbliżyć sympatyków do ich ukochanej drużyny. Oznacza to, iż MUTV współpracuje z 22 międzynarodowymi partnerami, co skutkuje przekazem do 56 państw na terenie Azji, Afryki, Europy oraz Ameryki Północnej. Dzięki takiej współpracy dziesiątki milionów odbiorców mogą śledzić oficjalną klubową telewizję - powiedział dyrektor handlowy klubu z Old Trafford, Richard Arnold.
- Kanały dedykowane pozwoliły na wykreowanie nowej i szczególnej zawartości dla widzów, a takie inwestycje pozwolą nam na dalszy rozwój. Dzięki współpracy z tak uznanymi markami mamy pewność, że nasz produkt dociera do odbiorców w najlepszy z możliwych sposobów - podsumował Arnold.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.