Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David Gill: Rooney zostanie w klubie

» 24 maja 2013, 17:01 - Autor: wazza89 - źródło: SkySports
Dyrektor wykonawczy Manchesteru United, David Gill spodziewa się, że Wayne Rooney pozostanie w klubie z Old Trafford.
David Gill: Rooney zostanie w klubie
» "Klub nie chce się pozbywać swoich gwiazd"
Przyszłość Wazzy stanęła pod dużnym znakiem zapytania, kiedy to sir Alex Ferguson wyznał, że napastnik poprosił o zgodę na transfer.

Najbliżej pozyskania Rooneya jest PSG, które według Daily Mail zaproponowało 40 mln funtów za wychowanka Evertonu. Sprawę postanowił skomentować David Gill.

- Sir Alex Ferguson na konferencji prasowej powiedział, że jest to problem do rozwiąznia dla Davida Moyesa. Jestem przekonany, że Rooney będzie z nami w przyszłym sezonie - powiedział Gill.

- To świetny, świetny zawodnik. Klub nie chce się pozbywać swojej gwiazdy.

- Jestem pewien, że klub i przedstawiciele zawodnika zrobią wiele, aby sprawy potoczyły się pomyślnie. Nie chcę się zakładać, lecz jestem przekonany, że kiedy zasiądę w przyszłym sezonie na Old Trafford, to zobaczę Wayne'a Rooneya na murawie - zakończył dyrektor United.


TAGI


« Poprzedni news
David de Gea szczęśliwy w United
Następny news »
Jones liczy na owocny okres przygotowawczy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Fabio: Niech zostanie, ale pod warunkiem, że nic na siłę !!
Z niewolnika, nie ma pracownika !!
» 26 maja 2013, 04:38 #47
gently47: ciekawe ze na oficjalnej stronie manchesteru pojawily sie nowe koszulki bluzy i stroje a na klacie mamy 3 typow RVP, DAVID DE GEA i ROONEY czy warto robic nowe stroje i sprzedawac je kiedy planuje sie sprzedac jednego z pilkarzy?? no chyba ze to tylko reklama a koszulki pojawia sie 06.06 taka data na stronie
» 25 maja 2013, 15:06 #46
Marcin23: Jeśli Roo dogada się z Moysem,i ten będzie go wystawiał obok Rvp lub zaraz za Rvp to może jeszcze zostanie.Roo może czuć się lekko pokrzywdzony bo z jakiej racji ma łatać dziury w składzie powstałe przez zaniechanie klubu.
» 25 maja 2013, 13:12 #45
eiden: Nie może czuć się pokrzywdzony. Jest częścią zespołu jak każdy inny gracz i to trener bierze na swoje barki decyzję, która mówi o tym kto i gdzie będzie grał z różnych powodów. Jeżeli jednak czuł by się pokrzywdzony to brak tu profesjonalizmu samego piłkarza.
» 25 maja 2013, 13:44 #44
justdudi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2013 13:54

Może czuć się pokrzywdzony, bo jest napastnikiem, a nie środkowym pomocnikiem, a to nie jego wina, że nasi środkowi są od niego gorsi! I najwyższy czas żeby klub coś z tym zrobił, bo Roo chcę strzelać bramki, a nie może bo nie ma mu kto podać, jak odejdzie Roo, Van Persil też nie będzie błyszczał, bo sam akcji wypracować nie potrafi, a na dośrodkowania Valencii chyba też nie może liczyć...Na razie dostaję podania od Rooneya
» 25 maja 2013, 13:51 #43
eiden: Rooney gra tam gdzie wymaga od niego trener. Skoro gra, to czemu ma się czuć pokrzywdzony. To już nie gierka na orliku, a profesjonalny futbol. Więc różnica jest dość widoczna, gra tam gdzie go potrzeba, nikt mu na złość raczej nie robi, a powodem była chęć wygrania trofeów, więc nie widzę tutaj jego pokrzywdzenia. Co najwyżej fochy.. Pokrzywdzony to się może czuć Kagawa, który przyszedł z BVB i faktycznie mało gra.

Wiadomo, że nie musi się to mu podobać, ale w United jak kojarzę klub jest ważniejszy od zawodnika, więc pytanie czy potrafi przełknąć swojego ego.
» 25 maja 2013, 18:21 #42
justdudi: Zgadzam się Orlik to już nie jest, ale Roo nie może też być zapchaj dziurą, za dużo zrobił dla tego klubu, a mi osobiście wydaję się, że ta szopka z transferem, jest wywołana przez bukmacherów, za dużo stracili na wyborze Moyesa na trenera, bo to było pewne raczej, teraz muszą się trochę odkuć, a co do Kagawy to chętnie bym go oddał do BvB, a zabrał im Gundogana;)
» 26 maja 2013, 12:10 #41
eiden: Oczywiste, że nie może być zapchaj dziurą, ale wielu zawodników w minionym sezonie miało wiele zdań choćby Jones. Więc to kolej rzeczy, że z czasem tym razem już Moyes musi skład poukładać. Dużo pracy przed nim. Ja dołączył bym co najwyżej Gundogana do United, nie oddając Kagawy. :)
» 26 maja 2013, 20:28 #40
vip14: Czy Roo zostanie w United to nie wiadomo. Moim zdaniem jak nikt nie zacznie przekonywać Rooneya do pozostania w klubie to może on odejść. Osobiście ja nie wiem, czy Roo zostanie w United, czy też nie. Chciałbym, żeby został, ale wszystko zależy od niego.
» 25 maja 2013, 12:34 #39
mu007: ja też liczę że Wazza pozostanie w klubie bo ikona a bez ikony United jest nikim
» 25 maja 2013, 11:35 #38
eiden: Ikoną to może być Giggs, Scholes.. a nie chłopak co dwa razy prosi o transfer do innego klubu. ;)
» 25 maja 2013, 13:45 #37
justdudi: Rooney już jest ikoną, a to o co prosi to się nie liczy póki reprezentuję nasze barwy, a nawet jak odejdzie, dalej będzie ikoną bo z gry jest prawdziwym diabłem!
» 25 maja 2013, 13:56 #36
eiden: Rooney to jest ikoną ale pieniędzy w United, nic więcej. Z gry jest prawdziwym diabłem dobre sobie, może do czasu pierwszej prośby o transfer rzeczywiście był, ale dziś jest zawodnikiem reprezentującym ten wspaniały klub. Oczywiście umiejętności nie można mu odmówić, ale zaangażowania w porównaniu z tym co prezentował kiedyś, można.
» 25 maja 2013, 15:34 #35
diablo114: Wolałbym oby nie odszedł bo powoli robi się legendą United i szkoda jak by miał grać w takim PSG , czy innym pseudo klubie . Nie można tez go od razu krytykować , ponieważ prawdopodobnie myśli o odejściu przez ustawianie go jako środkowego pomocnika oraz częste ściąganie go z boiska. Np. taki RvP grając słabiej cały czas grał i nie by zdejmowany. Też nie można mówić, że miał jakoś słabszy sezon bo 16 bramek + 15 asyst w 38 meczach to nie jest zły wynik , RvP 30 bramek + 11 asyst w 48 meczach. A RvP rzadko kiedy był zdejmowany z boiska w czasie meczu. Żeby ktoś nie pomyślał że nie cenie gry RvP w United nic z tych rzeczy po prostu denerwuje mnie jak czytam po co Rooney jak mamy RvP, Chicharito i Welbeck'a.
Chicharito jest dobrym piłkarzem, ale jak gra mecze od pierwszej minuty to za bardzo się nie sprawdza, dużo lepiej wychodzi mu jak wchodzi z ławki rezerwowych n podmęczonego rywala. Welbeck ze swoją skutecznocią to się wogóle nie nadaje na napastnika, a na skrzydło tez nie za bardzo bo dośrodkowania to też nie jest jego mocna strona, możliwe że nie wiedzą w United gdzie go ustawiać. Śmieszą mnie komentarze użytkowników, że jak Wazza zostanie w klubie to mu nie wybaczą. Szczerze może to by interesowało go bardziej gdyby ci ludzie chodzili na OT. A siedzieć w domu i złościć się to co to obchodzi Rooney'a. Zobaczymy czy zostanie moim zdanie chciałbym , żeby został bo z RVP tworzą jeden z najlepszych (jak nie najlepszy) ataków na świecie. Dlatego musimy poczekać do okienka transferowego.
Dla ludzi co go krytykują!!
Gdy opuści United to powinniście mu pogratulować i życzyć dalszej dobrej gry dla innego klubu , nie go przeklinać.
» 25 maja 2013, 11:34 #34
Sorata: Nie robi się legendą, i nigdy nią nie zostanie. Drugi raz chce odejść, i śmieszy mnie mówienie o tym najemniku jak o legendzie.
» 25 maja 2013, 12:35 #33
eiden: Druga rzecz, uwierz że Kibice z OT pewnie mu nie wybaczą. ;)
» 25 maja 2013, 13:52 #32
justdudi: Zawodnik gra w klubie 9 lat, a Ty go nazywasz najemnikiem?:D nie wiem czy się śmiać z Ciebie czy płakać z Tobą...
» 25 maja 2013, 13:59 #31
Sorata: justdudi: nazywam go najemnikiem, bo nim jest. Co z tego, że gra tu 9 lat? Jeżeli chciał odejść z klubu, zatrzymała go tylko ogromna tygodniówka, a teraz znowu chce odejść, to wiesz...

A, i żeby nie było - uważam, że Roo to piłkarsko top 3, tu mu niczego nie ujmuję.
» 25 maja 2013, 14:47 #30
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2013 02:17

Nawiązałem już do transferów, więc teraz może i do samego newsa o Rooneyu.

Według mnie jest to niezwykle zdolny zawodnik wart naprawdę dużych pieniędzy, ale bo zawsze jakieś "ale" się znajdzie, więc pod warunkiem że będzie grał na 100 % i wkładał serce w grę. Bez tego jest co najwyżej zawodnikiem bardzo dobrym, którego dużo dzieli do poziomi Messiego (którego osobiście nie uznaję) czy Cristiano Ronaldo.

Problemem kolejnym jest fakt, że Roo obecnie może być zapalnikiem do złej drogi, a tego się najbardziej obawiam. Dla mnie pierwsza prośba o transfer była jak postawienie szubienicy i jego decyzją było czy ją założy i skoczy czy nie. Według mnie założył ją, ale powstrzymał się od skoku, dlaczego?
Otóż powód dla którego został to.. jakże wspaniała tygodniówka oraz obiecane transfery. Ani jedno, ani drugie mu się nie należało. Nie jest on zawodnikiem, który może wymagać od sztabu Bóg wie czego, a na tygodniówkę trzeba zapracować. Myślę, że to może być jeden z powodów odejścia SAF'a również, być może dostrzegł że staje się za bardzo sentymentalny (chociaż to czysty domysł).

Wracają do Rooneya, to podstawowe pytanie jest. Czy więcej nam daje czy zabiera, cała ta telenowela zaczyna powoli mówić, że zabiera on z United coraz więcej dla siebie, a przecież jego kosztem można sprowadzić młodych perspektywicznych graczy (którzy mieli by okazję się wykazać na jego miejscu), ale poza tym daje to miejsce dla uzdolnionej młodzieży, którą niewątpliwe posiadamy i zastrzyk gotówki na transfery, których wielu z was wymaga. Wbrew pozorom to myślę, że odejście Roo mogło by wyjść nam na dobre, jak się stanie? Czas pokaże. Jednak w moich oczach diabłem przestał być i jeśli zostanie będzie musiał odpokutować i udowodnić swoją wartość, a już na pewno nie należą mu się pieniądze jakie obecnie dostaje w cennych funtach.
» 25 maja 2013, 02:14 #29
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2013 23:50

Tymczasem NEWS z Polskiej strony AS Monaco, jeden z najwierniejszych kibiców tego klubu, ktory kibicuje mu od wielu lat pisze:
"Swietne transfery ! :) .Do tej pory kibicowalem Porto(ze wzgledu na Rodrigueza), ale oddzis kibicuje AS Monaco,bo widze ze szykuje sie tu druga Chelsea(rosyjski miliarder juz jest) :D.Teraz tylko Valdes,Falcao,ktos do obrony moze Hummels i jedziem z koksem.W przyszlym sezonie walczymy o majstra ,a w nastepnym moze i o LM,kto wie :D
ps. aha i nie nazywajcie mnie sezonowcem ,bo ja nie pierwszy i nie ostatni ,ktory zostal kibicem Monaco :P,pozdrawiam wszystkich kibicow AS Monaco tych starych jak i tych nowych :)"

Polecam strone tego klubu można się pośmiac lepiej niż na Jasiu Fasoli.
» 24 maja 2013, 23:49 #28
marsin7: sam właśnie czytałem, masz rację uśmiać można się lepiej niż na polskiej komedii ;)
» 25 maja 2013, 08:40 #27
HuiSton: tutaj też są tacy...
» 25 maja 2013, 10:37 #26
bartek: Sadze ze zostanie ale on chce zmienic klub
» 24 maja 2013, 22:50 #25
eiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2013 21:50

Ludzie ogarnijcie się z tymi transferami. Chcecie Rodrigueza, a nawet jeszcze Nani nie odszedł. Zakładając, że Nani zostanie to będzie ich zdecydowanie za dużo. Kontynuując płakać to można za Joao Moutinho jeśli już za kimś musicie. Gdzieś mi się przewinął komentarz o Falcao, a idzcie z nim do Monaco, po co on nam? Skoro już macie pretensje, że nie ma miejsca dla Welbecka w ataku. Niech Manchester prowadzi swoją politykę transferową jak do tej pory, bo się sprawdza. Jeżeli chcecie transferów pokroju wspomnianego Falcao, to Monaco, PSG czy City czekają..

United ma swój głos i robią dobrze, to co robią, widać między innymi po tegorocznym sukcesie. Liga wygrana z przewagą i pokaźnym dorobkiem punktowym, Liga Mistrzów - kwestia sporna czy odpadliśmy, ale nie zmienia to faktu, że to puchary, a w pucharach jest różnie. Dużo szczęścia trzeba by czasami przejść dalej nawet jak się gra lepiej.

Poza tym ja rozumiem wasze spekulacje.. Tylko raz piszecie, że odchodzą dwie osoby z sztabu szkoleniowego i się MU sypie, a zaraz po tym chcecie wypieprzyć paru graczy, którzy spędzili tu lata. W końcu też są częścią zespołu czy tego chcecie czy nie, a jak ważną to pytanie do Fergusona, może odpowie na nie w autobiografii, która ma wyjść niedługo.
» 24 maja 2013, 21:49 #24
trezegram: Zgadzam się w stu procentach !! O to właśnie chodzi !! BRAWO
» 24 maja 2013, 22:07 #23
power: 40 mln !? pff takie marne pieniądze za takiego grajka ?? Jeśli już to co najmniej za 65. Wtedy dokładamy trochę i jest CR7, a wtedy o Roo kibice zapomną.
» 24 maja 2013, 21:10 #22
Damianos500: powiem tak. niech idzie. wypalił się,nie chce mu się grać. nie umiem mu tego drugi raz wybaczyć że chce nas zostawić. lubię go bardzo nawet kojarzy mi się Rooney=Man UTD no,ale cóż z niewolnika nie ma pracownika. Za niego niech przyjdzie Lewy i ktoś do środka i już. czekam na hejty :)
» 24 maja 2013, 20:40 #21
orchi650: Popieram ! ;)
» 24 maja 2013, 21:08 #20
messengerUTD: Nie wiem czy kibice mu drugi raz wybaczą taką szopkę..
» 24 maja 2013, 20:25 #19
masterbm2: dokładnie ja chyba nie
» 24 maja 2013, 22:19 #18
swiety1: Giggs też chciał kiedyś odejść do Interu a teraz jest legendą. Może Moyes go przekona do zostania w klubie, prosił o transfer zanim się dowiedział że SAF odchodzi.
» 24 maja 2013, 19:17 #17
nice1bruva: W autobiografii Giggsy pisał że tak naprawdę tylko słyszał z mediów o zainteresowaniu w pewnym momencie Interu ale nawet nikt się z nim w tej sprawie nie kontaktował..
» 24 maja 2013, 20:31 #16
czareks444: Monaco kupiło za 70 mln Joao Moutinho i Jamesa Rodrigueza z Porto. Kiedyś byli naszym celem.
» 24 maja 2013, 18:29 #15
Marcin23: Dokładnie,Rodrigueza już nie kupimy,czyli 1 potencjalny transfer już nam uciekł,trzeba działać na rynku transferowym bo wszystkich skrzydłowych nam wykupią.
» 24 maja 2013, 19:17 #14
wiruch: szczerze mówiąc to jak zwykle nie rozumiem naszego zamulenia po sezonie dotyczącego transferów. zamiast od razu cisnąć żeby kupić tych co chcemy to my się pieścimy i czekamy aż wszyscy inni podkupią nasze cele transferowe. skończy się na wchodzeniu w tyłek Rooneyowi przez miesiąc i potem na szybkiego przepłacimy za Fellainiego i skończymy z ręką w nocniku. Pierwsze za co na dzień dobry powinien się wziąć Moyes to skład szkoleniowy i transfery. Bayern ma już Goetze i pewnie Lewego, Real ma już jedną nogę Isco, Barca pewnie kupi Neymara a my chyba jako jedyni mamy zamiar czekać do OFICJALNEGO otwarcia okienka transferowego tylko żeby się nie okazało że wszyscy których chcieliśmy dogadali się już z innymi klubami...
» 24 maja 2013, 19:20 #13
Cygaro: To są tylko jego domysły. Również chciałby aby został, ale coraz bardziej szejki przeciągają Rooneya do swojego klubu.
» 24 maja 2013, 18:27 #12
lukas0970: Jakoś nie chce mi się wierzyć...
» 24 maja 2013, 18:10 #11
Klimaa: Raz już chciał odejść, ponownie chce odejść..pytanie czy jeśli pozostanie będzie wierny barwom do końca kariery.. Jednakże ta chęć odejścia to plama na jego honorze której kibice nigdy nie zapomną..
» 24 maja 2013, 18:06 #10
TylkoManUtd: oby nie zostal, mysle ze wieksza czesc kibicow nie wybaczy mu kolejnego takiego wybryku. z niewolnika nie ma pracownika. w moich oczal stracil szacunek.
» 24 maja 2013, 17:59 #9
jari13: Musiałby być bardzo zdeterminowany żeby odejść do PSG. Jeśli tak jest to trzeba brać taką kasę, żeby wystarczyło na dwóch klasowych zawdoników. Bez Roo tracimy naprawde dużo, ale cóż zrobić.
» 24 maja 2013, 17:54 #8
Marcin23: Za jak płacą 40mln to trzeba brać ta ofertę,bo Roo i tak chce odejść,lepiej za 40mnl niż za 30.Chociaż wolałbym aby został,ale pozostanie Roo u nas teraz jest tak nierealne jak transfer do nas CR7.
» 24 maja 2013, 17:37 #7
SapphirUnited: Tak :)
» 24 maja 2013, 17:36 #6
skoda037: Typowe podbijanie ceny
» 24 maja 2013, 17:29 #5
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2013 17:25

Oby nie, teraz bym mu już nie wybaczył. Nie będę go obrażał, będę miał do niego szacunek, ale niech odejdzie. Władzę United raczej drugi raz go nie pozostawią.
» 24 maja 2013, 17:24 #4
mcis: ooo, a liczylem, ze M. pojdzie do nas....
» 24 maja 2013, 17:37 #3
Taurus: Oby został, bardzo bym tego chciał..
» 24 maja 2013, 17:17 #2
reddevill84: Podbija kase i tyle Roo juz dawno jest sprzedany a dzisiaj Monaco kupilo zajefajnych grajkow z Porto za smieszne 70 baniek:(
» 24 maja 2013, 17:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.