Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ronaldo bliski powrotu do Manchesteru!

» 10 maja 2013, 16:12 - Autor: michalg - źródło: givemefootball.com
W prasie nie milkną echa po przejściu na emeryturę sir Alexa Fergusona i zastąpieniu go przez Davida Moyesa, a media już wietrzą kolejną sensację. Cristiano Ronaldo jest ponoć bliski powrotu do drużyny z Old Trafford.
Ronaldo bliski powrotu do Manchesteru!
» Czy Ronaldo znowu zagra w czerwonej koszulce?
Jak podaje Daily Mail dyrektor wykonawczy Manchesteru United David Gill poleciał do Hiszpanii, by rozmawiać z agentami portugalskiego gwiazdora. Dla wielu kibiców Czerwonych Diabłów z pewnością powrót Ronaldo do klubu byłby spełnieniem marzeń.

Jeszcze wczoraj wydawało się, że w związku z odejściem sir Alexa Fergusona na sportową emeryturę, powrót piłkarza Realu Madryt na Wyspy jest mało prawdopodobny. Ostatnie wiadomości wskazują jednak, że rozmowy są dość zaawansowane i transfer Portugalczyka jest możliwy.

Wiąże się to na pewno z prawdopodobnym odejściem Jose Mourinho, który również obrał wyspiarski kierunek i także ma szanse wrócić do zespołu, w którym wcześniej pracował czyli do Chelsea Londyn. Z pewnością utrata trenera oraz najlepszego piłkarza znacząco osłabiłaby potencjał Królewskich.

Cristiano Ronaldo w środowym spotkaniu z Malagą zdobył bramkę nr 200 w 197 spotkaniu w barwach Realu Madryt. Portugalczyk przyznał, że bardzo duży wpływ na jego karierę miał sir Alex Ferguson, przy którym dojrzał piłkarsko i mentalnie.

Media podają, że z pewnością wykupienie CR7 z Madrytu będzie trudne i kosztowne, ale jednocześnie dodają, że włodarze klubu z Old Trafford są zdeterminowani i chętni, by ujrzeć go z powrotem w Manchesterze i że są gotowi głębiej zajrzeć do portfela.


TAGI


« Poprzedni news
Di Canio: Ferguson próbował ściągnąć mnie do MU
Następny news »
Capello: Ferguson odchodzi z powodu stresu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (134)


neymar11: nie nie nie nie nie nie nie :D
» 13 maja 2013, 10:09 #110
CJQualls: No, było by mega jakby Chris wrócił. Jak dla mnie to szansa na transfer jest całkiem racjonalna. Odejdzie Mou i kilku innych, a więc czemu nie CR7? Jako wielki fan jego talentu, z przyjemnością, zobaczyłbym portugalczyka w barwach United!!. Plotki, plotkami, ale może coś z tego będzie.
» 12 maja 2013, 22:58 #109
kapidomagala: ja osobiscoe w wierze poniewaz CR7 sam mowil ze zle sie czuje w realu a po za tym byla plotka za MU dostamo 120mln na transfery wiec....
» 12 maja 2013, 22:51 #108
karim: http:// eurosport.onet.pl/pilka-nozna/liga-hiszpanska/marca-real-madryt-wydal-zgode-na-transfer-c-ronald,1,5514383, wiadomosc.html

Powiem tak, kasa jest/będzie uwzględniając, że Rooney, Nani i Ando wylecą. Więc to jest możliwe.
» 12 maja 2013, 17:19 #107
Fabio: Mourinho niemalże na bank odchodzi z Realu, więc jest jakaś szansa na powrót CR7 do United. Tylko, że sam CR pewnie chciałby wrócić do United prowadzonego przez SAF'A, a ciekawe, czy teraz tez byłby taki skory do powrotu jak szkot odchodzi na trenerską emeryturę ?
» 12 maja 2013, 08:14 #106
GGMU1020: Ale SAF zostanie dyrektorem, więc jakiś kontakt będzie z nim miał.
» 12 maja 2013, 14:49 #105
legi666: Jest to możliwe że cris przejdzie nawet pewne ale po co odchodził do jebanego madrytu a Moyes bedzie lepszy od saf bo on juz byl wypalony zapewniam Manu to Manu najlepsi pozdro będzie dobrze
» 12 maja 2013, 06:29 #104
champione2013: Jakbyście chcieli wybierać pomiędzy C.Ronaldo a Bale to wiadomo że C.Ronaldo :) Co z tego że starszy ? Chłopak już u nas grał i wiadomo z jakim skutkiem takie comeback byłby fantastyczny
wyobraźcie sobie takie trio RVP - ROO - CR9 .
Nie ujmuje nic Bale , jednak okazja o ile taka by była na C.Ronaldo jest ważniejsza .
» 11 maja 2013, 11:23 #103
kucharz: Dzieci drogie, dajcie sobie spokój już z tym Cristiano. Wszędzie tylko on i ciągle o tym że przejdzie.
» 12 maja 2013, 02:13 #102
mikol61: Ale Ronaldo przecież już gra w czerwonej koszulce... w Portugalii ! =]
» 11 maja 2013, 10:49 #101
ManRooney: Ludzie, nie ma na to szans. ROnaldo nie wróci, bo w MU wygrał już wszystko, jest szczęśliwy w Realu, śrubuje swoje rekordy, rozwija się. Po co ma przejść do United w którym zmienił się trener i w gruncie rzeczy sytuacja może być różna. Podejrzewam, że CR7 miał sentyment ogromny do SAfa, a jak on odszedł do nie sądzę żeby wrócił.
Real go nie odda, bo to ich najlepszy zawodnik. Co wy myślicie, że oni się spokojnie będą patrzeć jak dogadujemy się z CR7 i uśmiechać do nas z Santiago Bernabeu? Więcej realizmu. Cała ich gra się na nim opiera. Myślicie że jak im zapłacicie 50-60 mln i dorzucicie Rooneya czy tam Naniego to oni na to przystaną? W życiu. Moglibyście dawać dwa razy tyle i dorzucić jeszcze Carricka i Welbecka, a oni i tak na to nie pójdą. Real to nie klub, który czycha na zrobienie interesu życia. Tak ich się nie skusi. Oni chcą znaczących sukcesów, a do tych potrzebny im jest Ronaldo. Pieniędzy ani piłkarzy, w dodatku ostatnie nie w formie (Nani, Rooney) nie potrzebuja. Jak będą kupować do Bale, Cavaniego itp.
» 11 maja 2013, 09:50 #100
marsin7: Święte słowa, ja też nie wierzę w powrót Ronaldo (przynajmniej teraz) ale bardzo bym tego chciał, a jak zapewne wiesz nadzieja umiera ostatnia ;)
» 11 maja 2013, 10:18 #99
essente: Real potrzebuje Ronaldo, ha racja, ale zadaj sobie pytanie czy Ronaldo potrzebuje Real?? I gdzie Ty czlowieku wyczytales ze Ronaldo jest szczęśliwy w Real'u?? Piszesz o 50-60 mln i dorzucaniu pilkarzy stary skad Ty bierzesz takie informacje?? Nie mieszaj w glowach ludziom. Poczytaj / posluchaj troche więcej o tym jak sie sprawy maja. A nie wypisuj bzdur. PZDR
» 11 maja 2013, 20:14 #98
Klimaa: Takie informacje będą jeszcze pojawiać się przez kolejne 3 miesiące. Patrzmy trzeźwo - Real nie pozbędzie się swojego talizmanu.
» 11 maja 2013, 02:16 #97
BraveDevil: Jasne, że nie. Tak samo nie zostanie przeprowadzony żaden z tych transferów, o których tak głośno.
» 11 maja 2013, 11:05 #96
Devilfaan: Mój idol, jego powrót jest mało prawdopodobny, ale chciałbym, bardzo. Oczekuje wreszcie jego powrotu, założenia koszulki z numerem 7 i strzelania goli takich do jakich nas przyzwyczaił grając u nas :)
» 11 maja 2013, 01:12 #95
MaorComeback: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2013 01:10

Ronaldo- najlepszy pilkarz swiata. On, lub Bale+byle co
na srodek. Magia, poezja a zarazem surrealizm. Ronaldo starszy, drozszy, umiejetnosci kosmiczne. Bale mlodszy, tanszy, umiejetnosci galaktyczne. Nie wiem czemu, ale serce i rozum krzyczy: Bale!
» 11 maja 2013, 01:02 #94
Magic017: Kasa się znajdzie bo nawet NIKE jest za tym i by może coś dorzucili bo boli ich to że w Realu gra w koszulce z Adasia xD poczekamy zobaczymy :D może kiedyś :D
» 11 maja 2013, 00:39 #93
IceBox: hmmm fajnie by było znów ujrzeć CR7 w czerwonej koszulce ....ale czy to się sprawdzi poczekamy to się okaże ;)
» 11 maja 2013, 00:38 #92
brylaantes: NIE WIERZĘ!
» 10 maja 2013, 23:17 #91
vip14: Wszyscy ludzie związani z Manchesterem United na pewno chcieliby, żeby Ronaldo wrócił. Szansę, że Ronaldo znów zagra w koszulce Czerwonych Diabłów jest znikome, bo Manchester United musiałby na niego wydać dobre 90 mln funtów. Z drugiej strony patrząc na to to Ronaldo jak wyrazi chęć powrotu do Manchesteru to Real będzie miał mało do gadania. Zobaczymy co się w najbliższym czasie wydarzy odnośnie jego osoby :D
» 10 maja 2013, 22:51 #90
ZuczekUnited: Zobaczymy czy w tych plotkach jest ziarnko prawdy, ja zawsze bede mial nadzieje ze wroci. Ludzie piszacy ze United nie wyda tyle kasy itd...niby czemu? Przeciez to jest CRISTIANO RONALDO, absolutna gwiazda swiatowego sportu...pieniadze na niego wydane zwroca sie w oka mgnieniu, wyobrazcie sobie ile chociazby koszulek zaczeloby sie sprzedawac. Duzo fanow na swiecie powariowaloby z radosci, ze ich idol wrocil. Ten czlowiek to jest ogromna marka...jeszcze do tego Nike napewno dolozyloby cos od siebie, bo wiadomo iz nie podoba im sie ze CR gra w stroju Adidasa, jednoczesnie bedac zwiazanym z Nike. A United jest zwiazane z Nike...
» 10 maja 2013, 22:22 #89
adi343: Niech Manchester poda swoje konto, a chętnie podzielę się groszami na transfer Ronaldo :D
» 10 maja 2013, 21:55 #88
TylkoManUtd: podbijam !:D
» 10 maja 2013, 23:00 #87
maciexxo: Chętnie dorzucę swoje 5 groszy !
» 10 maja 2013, 23:58 #86
DeeJay: Najbardziej rozwalają mnie komentarze typu "United nie ma na to kasy"... Skąd Wy do cholery wiecie, że nie stać ich ten transfer, jesteście dyrektorami finansowymi, wiecie ile MU ma w kiermanie?!
» 10 maja 2013, 21:25 #85
Taurus: Powiem tak..
» 10 maja 2013, 21:16 #84
Nani27: Cris wracaj , tu jest twoje miejsce!! byłbym szczęśliwy gdyby powrócił!
» 10 maja 2013, 20:50 #83
Bydgoszczanin: Jak długo kibicujesz Chelsea, jeśli mogę wiedzieć??
Od kiedy w klubie jest Abramowicz? Rozumiem.
Czyli lecisz na kasę.
Pozdrawiam ciepło.
» 10 maja 2013, 21:32 #82
tomManUnited: Odsmażany spalony kotlet, temat powraca ale United nie stać na transfer CR7 ja w ten transfer nie wierzę, tak samo jak w to że Rooney odejdzie.
» 10 maja 2013, 20:30 #81
Rafael: Prawda jest taka ,że CR7 musi wrócić na Old Trafford , bo w hiszpanii zawsze będzie według wszystkich w cieniu Messiego , tu zawsze będzie na szczycie , jak za dawnych lat ! Z czystego szacunku dla Fergusona wróć !!
» 10 maja 2013, 20:23 #80
ziomboy777: kolegow szukasz?...
» 10 maja 2013, 23:57 #79
TylkoManUtd: Cristiano wracaj do domu !
» 10 maja 2013, 19:53 #78
Deluxe: Oby to była prawda i oby Cristiano wrócił na Old Trafford, czyli do domu :)
» 10 maja 2013, 19:49 #77
karpiu2201: dla mnie bomba - JEGO nam trzeba. Transfer jak najbardziej realny ale trudny do realizacji. Po odejściu Fergiego NAM też należy się jakiś luksus w postaci Cr7. Jeżeli przejdzie to gwarantuje Wam, że jeszcze będziecie piać z zachwytu. Oby zawitał z powrotem na Old Trafford a inne topowe drużyny zaczną robić w gacie...
» 10 maja 2013, 19:43 #76
mepol: 28 lat, czyli dwa-trzy sezony w najwyższej formie. 50 milionów max za niego.
» 10 maja 2013, 19:41 #75
YaankesKing: Ryan Giggs 40 lat, w wieku 35 lat grał jak młodzian. Przy talencie i ciężkiej pracy jaką wykonuje Ronaldo na treningach spokojnie da radę grać na wysokim poziomie jeszcze z 5 lat, jak nie więcej.
» 10 maja 2013, 20:40 #74
Blast: O nie!! Tego jeszcze nie było!! Koleś cytuje biblię!! Nie wierzę własnym oczom!? Nawet jak będziesz zapier....ał na kolanach codziennie do kościoła się modlić, to i tak się nic nie wydarzy w tym temacie! Polecam żebyś spróbował! Jesteś moim BIBLIJNYM GIGANTEM!! Rządzisz gościu!
» 10 maja 2013, 19:32 #73
lolis: czytasz z ust warg? podobno krzyknął do Mou "pier... się"
» 10 maja 2013, 19:28 #72
cvx: Miło z jego strony że po angielsku krzyczał do hiszpańskich kibiców
» 10 maja 2013, 20:01 #71
PITI: A jak Rooney w meczu z WHU krzyczał: F**cking what?! What?! F**k off now! to wszyscy słyszeli. Więc nie przesadzajcie z docinkami.
» 11 maja 2013, 12:18 #70
Blast: Mam komunikat dla tych wszystkich którzy wierzą w powrót Ronaldo do MU - You're idiots!!
» 10 maja 2013, 19:17 #69
kap: Transfer nierealny , wiec nawet się nie podniecajcie i nie róbcie sobie nadziei... ale za parę miesięcy wszyscy bedą pisać że wiedzieli że Ronaldo do nas nie przyjdzie. prędzej wyląduje w PSG.
» 10 maja 2013, 19:16 #68
mkoti6: Jestem za tym i popieram w 100%
» 10 maja 2013, 19:00 #67
sk8bob: Przecież Ronaldo nie pójdzie do chelsea ! Pomysl co piszesz bo aż mdli jak to sie czyta... Logiczne jest to ze jezeli Ronaldo przejdzie do ligi angielskiej to tylko i wyłącznie będzie to ManUtd . Do zadnego innego klubu z tej ligi nie pójdzie
» 10 maja 2013, 18:51 #66
chicodegea: idz sie wyrzygac kolego jak cie mdli...nic nie jest logiczne w futbolu bo bramka jest okragla a pilki sa dwie.
» 10 maja 2013, 19:35 #65
ReedSnakee: A co ma okragla pilka i dwie bramki do transferu Ronaldo? Piszcie troche z sensem...
» 10 maja 2013, 20:13 #64
MaorComeback: Widze nic tu sie nie zmienia. Idioci tacy sami, tylko nicki nowe.
» 11 maja 2013, 01:12 #63
chicodegea: moim zdaniem najbardziej prawdopodobny scenariusz to mourinho plus ronaldo do chelsea i wtedy mozemy miec problem.
» 10 maja 2013, 18:35 #62
swistek: Moim zdaniem 0% szans na taki rozwój sprawy. :) Ronaldo szanuje United. ;)
» 10 maja 2013, 18:36 #61
chicodegea: Van Persi szanuje Arsenal...
» 10 maja 2013, 18:50 #60
Diabel16: Mou pójdzie do Chelsea ale bez Ronaldo.I tak beda z nimi kłopoty i tak,znakomity młody zespół.A dojdzie jeszcze napastnik.
» 10 maja 2013, 18:53 #59
swistek: VP to inna sytuacja :D Arsenal - nie oszukujmy się, ale nie radzi sobie najlepiej w ostatnich latach, a Robin chciał coś wygrać. Cristiano na trofea może liczyć w United. Nigdzie nie jest powiedziane, że odchodzi z Realu.
» 10 maja 2013, 20:55 #58
TheMadllen9: Powiem wam tak moi drodzy koledzy i koleżanki...Ronaldo miał już szansę u nas zagrać, to były piękne czasy. Nie ukrywam, że chciała bym aby wrócił..ale było minęło...Teraz skup my się aby te pieniądze wydać mądrze..najlepszym zakupem był by Isco lub Falcao, świeża krew.. Nani i Anderson out...Oby Wazza dał spokój i grał w MU . Mam rację?
» 10 maja 2013, 18:33 #57
radzioch: tak tak sprzedać Naniego który zarabia mniej niż Young czy Valencia a gra od nich lepiej... gratulacje
» 10 maja 2013, 18:37 #56
czareks444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2013 18:29

Tytuł newsa wskazuje na to, że CR dzieli tylko podpisanie kontraktu... A tymczasem plotka
» 10 maja 2013, 18:24 #55
erni93x: A może dać za Ronaldo 30 mln + Rooney(jeśli chce odejść)+ Nani.Świetnie byśmy na tym wyszli,i by jeszcze kasa na 1 transfer została.
» 10 maja 2013, 18:19 #54
czareks444: Rewelacja, 30 mln + 2 graczy i mamy CR...
» 10 maja 2013, 18:31 #53
Sowka: Obawiam się tylko tego, że za Ronaldo pójdzie Rooney+dopłata. Jak wiemy Wazza nie szczędzi miłych słów Moyes'owi (chociaż jestem dobrej myśli, że obaj się już pogodzili), a Real nie ma dobrych napastników. Co prawda Wayne w drugiej połowie obecnego sezonu bez formy, lecz jestem przekonany, iż jest spowodowane to nieregularną grą, czyli zbyt częstymi rotacjami. Twierdzę także, że Rooney nie musi strzelać tylu bramek, ponieważ od tego jest RvP, a obaj nie raz pokazali nam doskonałą współpracę. Jeżeli miałoby dojść do takiego transferu to jestem zdecydowanie na nie, jednakże niestety nie mam nic do gadania.
» 10 maja 2013, 18:16 #52
CzarnyMnich: Jak widzę takie newsy to jestem jak foka... klaszcze w ręce i powtarzam szybkim tempem i stale "tak tak tak tak" xD
CR7 u nas zawsze będziesz milo widziany !
» 10 maja 2013, 18:13 #51
trikos: Firma Nike będzie przy tym transferze kluczowa.Ronaldo wróci by pomóc nam obronić tytuł i wrócić do LM w wielkim stylu.
» 10 maja 2013, 18:12 #50
atos1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2013 18:09

Widzę saga trwa w najlepsze.
Nie oszukujmy się , Ronaldo to piłkarz fenomenalny i nie rozumiem ludzi którzy nie chcą go widzieć w United. Chyba przemawia przez Was zawiść ( tylko z jakiego powodu!?) .
Ja bym był w 7 niebie gdyby CR7 biegał znowu w koszulce MU. Ale ale ale zawsze mówił że gra dla realu to jego marzenie.
Czy prezes Realu jest na tyle głupi żeby pozbyć się gracza który ciągnie całą drużynę z madrytu ?
Czy Unitedy wysypało by jakąś kosmiczną sumę za ten transfer ??
Jedyna nadzieja w tym że Nike chce dołożyć talary do transferu ale tu też nikt nie wie ile w tym prawdy a ile kłamstwa.
Jakby tak wszystko racjonalnie ocenić to może te wszystkie newsy o powrocie Crisa do nas wynoszą 20% prawdopodobieństwa.
» 10 maja 2013, 18:07 #49
erni93x: 70 mln + Nani.Myślę,że to powinno wystarczyć.
» 10 maja 2013, 18:00 #48
siabadaba: Nie. Dziękuję.
» 10 maja 2013, 17:59 #47
Malkontent: Proszę, teraz wyjdź
» 10 maja 2013, 18:01 #46
siabadaba: Nie.
Chciał grać w Realu, to niech siedzi tam na dupie i nie pajacuje.
» 10 maja 2013, 18:03 #45
jamor1916: Popieram Cię :)
» 10 maja 2013, 18:04 #44
siabadaba: Nie mam nic do niego, ale niektórzy narzekają, że Rooney za dużo zarabia, a za Ronaldo to 100mln zapłacą..
» 10 maja 2013, 18:06 #43
erni93x: Bo Ronaldo to najlepszy piłkarz na świecie -,-
» 10 maja 2013, 18:14 #42
Nani1900: Popieram, jest wiele innych kandydatów.
» 10 maja 2013, 19:06 #41
Nani1900: Popieram siabadaba.
» 10 maja 2013, 19:07 #40
aris019: W sumie miałbyć jeden a nawet dwa duże transfery jeden już sie dokonał z przyjściem Moyesa a drugi być może to Ronaldo:P
» 10 maja 2013, 17:42 #39
mu007: owszem transfer jest możliwy ale chce żeby Ronaldo tak samo współpracował z Rooneyem i Nanim oraz z Welbeckiem czy Chicharito także United wystawi 65 Mln funtów na powrót CR7
» 10 maja 2013, 17:41 #38
szymoneq: z tego co slyszalem Nani latem ma odejsc, skoro odszedl to co teraz beczy ze chce wracac? tam juz nie daje rady ? tak jak kazdy z zawodnikow z united nie bedzie mial dobrze tak jak u Sir Alexa .
» 10 maja 2013, 17:54 #37
nowy000: Nie ma na to szans tym bardziej że Fergusona nie będzie już na ławce. Real nie jest głupi i go nie sprzeda za mniej niż go kupili. A nie sądzę że nas stać by wydać na jednego zawodnika około 100 mln. Fajnie by było ale trzeba myśleć realistycznie. Ronaldo pewnie popisze nowy kontrakt latem. Trzeba powalczyć o dobrego rozgrywającego, ja jestem za Moutinho.
» 10 maja 2013, 17:36 #36
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2013 17:50

kwota 100mln zwróciła by się na przestrzeni jednego sezonu z samych koszulek, Realowi się zwróciła po niecałym sezonie...
Tylko wydaje się że są to duże pieniądze, bo są ale one się zwracają.
» 10 maja 2013, 17:49 #35
Baster: Ja tam jeszcze raz powiem, że wolałbym Bale'a.

Chyba, że rzeczywiście w razie braku gry Tottenhamu w LM Bale chce odejść do Hiszpanii. I będzie deal na zasadzie: Bale do Realu, Cris do nas.
» 10 maja 2013, 17:36 #34
tom93: Wcale nie poszedł za kasą do Madrytu. Jeszcze za czasów gry w Manchesterze mówił, że jego marzeniem jest gra dla Realu Madryt, zresztą Real już go chciał w 2006 roku, ale SAF robił wszystko co mógł, aby opóźnić jego transfer. Obecnie mnie już nic nie zdziwi- SAF mówił, że odejdzie za 2 sezony, a tu bum, mówił też, że Ronaldo nie jest na sprzedaż w 2009, a następnego dnia ronaldo już w samolocie do Madrytu siedział. Wierzę w jego powrót, bo tu był kochany, a w realu dopiero od roku zaczęto go traktować z szacunkiem.
» 10 maja 2013, 17:35 #33
775330: Ile ja bym dał żeby znów go zobaczyć w naszych barwach eh.. Bez zawodnika jego pokroju nie mamy co liczyć na chociażby finał LM, już nie mówię o wygraniu.
» 10 maja 2013, 17:34 #32
BartekMU10: Osobiście w to nie wierze, ale wszystko jest możliwe. Oby tylko Rooney nie odszedł, wtedy mamy potrójną koronę.
» 10 maja 2013, 17:06 #31
kckMU: SAF jeszcze Moyesowi suszarkę zrobi xD

a na poważnie, zamiast wykrzyknika powinien być znak zapytania w tytule... to chyba tylko marzenie
» 10 maja 2013, 16:58 #30
Szakal: Moim skromnym zdaniem Ronaldo wróciłby do Manchesteru tylko i wyłącznie dla Fergusona. Skoro Fergusona już nie będzie ;( ;( to i Ronaldo pewnie do nas nie wróci. Ale obym się mylił :D
» 10 maja 2013, 16:42 #29
nomati666: Ferguson będzie i nadal będzie miał władzę. Obejmie posadę Davida Gilla, a doskonale wiemy jak dyrektor i menedżer ze sobą blisko współpracują. Teraz jeszcze TAKI dyrektor-dyktator to w ogóle :)
» 10 maja 2013, 16:43 #28
Diablista16: Pierwsze słysze, że Fergusona nie będzie po sezonie w Manchesterze.
» 10 maja 2013, 16:44 #27
Szakal: Tak wiem, że zostanie dyrektorem. Niby będzie, ale to już nie to samo :(
» 10 maja 2013, 16:46 #26
alaSz97: oj Szakal, Ferguson jeszcze pewnie długo będzie się wtrącał Moyesowi
» 10 maja 2013, 16:52 #25
BoShE: SAF Będzie dyrektorek klubu:-) on jeszcze nie opuscil Diabłów xd
» 10 maja 2013, 16:53 #24
pWned: Po pierwsze to nie posada Davida Gilla po drugie nie będzie mieć żadnej władzy.
» 10 maja 2013, 16:54 #23
iMU: Posadę Gilla obejmie jego asystent Ed Woodward, Ferguson zasiądzie w zarządzie Manchesteru, czyli w tym samym miejscu gdzie jest np: Sir Bobby Charlton.
» 10 maja 2013, 17:01 #22
charnas: teoretycznie żadnej władzy
» 10 maja 2013, 17:02 #21
dracko21: a ja myślę, że Fergie odszedł dlatego, że wróci Ronaldo i jakikolwiek trener by go zastąpił to z ronaldo w składzie sukces gwarantowany
» 10 maja 2013, 17:09 #20
wasyl07: Mógł nigdzie nie odchodzić. Poleciał za kasą do Madrytu, a teraz chce wrócić, bo z Realem nic szczególnego nie zdobywa. Jak mam być szczery, to wolałbym ujrzeć w naszym składzie Bale'a :)
» 10 maja 2013, 16:39 #19
skyi: Nie poleciał za hajsem, tylko gra w Realu to od zawsze było jego marzenie(Mówił o tym jak jeszcze grał w United).
» 10 maja 2013, 16:42 #18
Jerksik97: a czy gdybyś Ty dostał ofertę od najbardziej utytułowanego klubu wszechczasów to byś nie przyjął?Hajs to sprawa drugorzędna ,bo to teraz normalne ,że piłkarz takiej klasy dostaje taką kasę.
» 10 maja 2013, 17:17 #17
Diabel16: Jaki Bale?Sto razy lepiej brać Crisa. Walijczyk i tak pójdzie pewnie do Madrytu, Tottenham nie odda go zespołowi z tej samej ligi.
» 10 maja 2013, 17:24 #16
welllone: No gdyby to się okazało prawdą jednocześnie udałoby się podpisać kontrakt z Rooneyem to mielibyśmy totalny atak marzeń.
RvP Roo i Ronaldo, za nimi Kagawa i w obwodzie Nani/Young/Valencia
Ależ marzenia są fajne ;)
» 10 maja 2013, 16:39 #15
groszek: de gea ; rafael, ferdinand, evans, evra ; carrick, eriksen ; nani, rooney, ronaldo ; van persie
widze juz nastepny sezon z liga mistrzów
» 10 maja 2013, 16:32 #14
charnas: Jones za eriksena, z taki ustawieniem kiepsko jest grać z jednym defensywnym i to jeszcze nie nominalnym
» 10 maja 2013, 17:04 #13
aris019: grochu
sklad bardzo pozytywny chcialbym bardzo ujrzec taki w przyszlym sezonie,z obrona i tak beda rotacje ale ofensywa wyglada imponujaco:P
» 10 maja 2013, 17:39 #12
groszek: no ja wlasnie niewiedzialem kogo napisac przy carricku prydalby sie dobry pomocnik ale ro by charowal tez duzo w srodku
» 10 maja 2013, 22:52 #11
adi0220: Ja także wierzę w jego powrót i denerwuje mnie gadanie takich pewniaków że on na pewno nie wróci. Skąd wy możecie to wiedzieć ? Poczekamy na rozwój wydarzeń i zobaczymy. Takie kłócenie się nie ma sensu.
» 10 maja 2013, 16:29 #10
Trz: nie,nie i jeszcze raz nie!!
» 10 maja 2013, 16:28 #9
MaorComeback: Kibic Realu, czy zla liczba chromosomow?
» 11 maja 2013, 01:05 #8
RedSidePower: Hahaha wiedziałem ,że Gill nawet po odejściu jeszcze nam pomoże , a co do CR7 wierzę ,że uda nam sie go sprowadzić i utworzyć najlepszy skład w historii tego klubu, pomyślcie , Goal Machine ,CR7 i RVP w jednym klubie , oj gdyby teraz Van Nisterlooy , był młody :) . Mam nadzieję ,że uda się zgarnąć CR7 , ale nie wiadomo czy to nie kolejne plotki , bez kropli prawdy
» 10 maja 2013, 16:25 #7
skyi: Jeżeli nadal nie wierzycie w ten transfer to słuchajcie(a raczej czytajcie), bo jest parę powodów, dla których transfer jest bardzo możliwy:
1. Już w zeszłym sezonie była mowa o transferze, ale Ronaldo wtedy milczał. BA! On parę razy mówił, że nie odchodzi z Realu, że mu to odpowiada. Zaś w tym sezonie gadka jest całkiem inna: "Nie myślę o swojej przyszłości", "Boss to mój drugi ojciec" itd.
2. Władze United coraz częściej wypowiadają się o tym transferze(Zasłona dymna, wcześniej zlewali te plotki).
3. Gill pojechał do Madrytu
4.CR7 dobrze wie, że zrobił błąd przechodząc do Realu i nadal chce grać w United : >

Oczywiście to tylko moje spekulacje, ale coś jest na rzeczy.
» 10 maja 2013, 16:22 #6
swees: Albo to zwykłe pieprzenie mediów :) Wszystko wyjdzie w praniu ;]
» 10 maja 2013, 16:31 #5
TheMadllen9: Zgadzam się w 100% z numerem 4. To był jego ogromny błąd!! Co do reszty poczekajmy na rozwój wydarzeń
» 10 maja 2013, 18:35 #4
ManUnited1997: hmm dlaczego nie..;) ale pewnie kosztem rooneya . jestem za ale poczekajmy na jakies konkretniejsze newsy
» 10 maja 2013, 16:20 #3
pepe13: Tak, Tak, Tak!
» 10 maja 2013, 16:15 #2
UnitedProClub: Ta a ja skoczyłem z 25 piętra i wyszedłem bez szwanku.On nie wróci zrozumcie to ludzie!!. Też mam NADZIEJĘ że on kiedyś wróci ale to jest mało prawdopodobne.
» 10 maja 2013, 16:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.