Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: David Moyes nowym menadżerem United!

» 9 maja 2013, 16:56 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
David Moyes, dotychczasowy szkoleniowiec Evertonu, od nowego sezonu będzie prowadził drużynę Manchesteru United. Informacja o jego odejściu z Goodison Park pojawiła się przed godziną 16 na oficjalnej stronie klubowej. Godzinę później, oficjalnie ogłoszono zatrudnienie Moyesa na Old Trafford.
Oficjalnie: David Moyes nowym menadżerem United!
» David Moyes, dotychczasowy szkoleniowiec Evertonu, od nowego sezonu będzie prowadził drużynę Manchesteru United. Informacja o jego odejściu z Goodison Park pojawiła się przed godziną 16 na oficjalnej stronie klubowej. Kwadrans później, oficjalnie ogłoszono zatrudnienie Moyesa na Old Trafford.
Moyes prowadził Everton od 2002 roku. Na ławce trenerskiej The Toffees zasiadał w ponad 500 meczach. Pomimo niewielkiego budżetu, osiągał regularne, wysokie wyniki. David był również „namaszczony” przez sir Alexa Fergusona, który wielokrotnie podkreślał, że to właśnie Moyes powinien objąć stery w United po jego odejściu na emeryturę.

Decyzja o zatrudnieniu Davida Moyesa została podjęta jednogłośnie na podstawie rekomendacji sir Alexa Ferguson. Moyes zacznie pracę na Old Trafford 1 lipca 2013 roku. Szkot zwiąże się z klubem długoterminowym, 6-letnim kontraktem.

Sir Alex Ferguson podczas ogłoszenia nowego szkoleniowca powiedział: - Dyskutowaliśmy na temat kandydatów, którzy naszym zdaniem byli odpowiedni do tej roli i wszyscy jednogłośnie zgodziliśmy się na kandydaturę Davida Moyesa. To prawy człowiek z bardzo mocno etyką pracy. Podziwiałem jego pracę od dłuższego czasu.

- Już w 1998 roku nawiązałem z nim kontakt, aby zatrudnić go w roli asystenta. Wtedy był jeszcze młodym człowiekiem na początku swojej kariery. Od tamtej pory wykonał niesamowitą pracę w Evertonie. Nie ma wątpliwości co do tego, że posiada on wszystkie potrzebne cechy, aby być menadżerem w Manchesterze United – komentował Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Lampard: Ferguson zasłużył na szacunek
Następny news »
Moyes: Wiem, że będzie bardzo ciężko

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (328)


dawidlp92: Bale lub Ronaldo do tego Fellaini i Baines
» 11 maja 2013, 16:48 #116
Diabelred: Coz wolalem pewniejszego Mou...Z tego czytalem ,to niby Mou odrzucil oferte United ze zwgledu na swoja rodzine,ktora wolaby zyc w Londynie.Zobaczymy jak to bedzie z Moyesem w kazdym badz razie ja zycze mu sukcesow.Daje mu 3 letni kredyt zaufania i radze kazdemu sceptykowi, tez tak zrobic ;).Jezeli Moyes przez najblizsze 3 lata nie zdobedzie chociaz 1 pucharu ,majac do dyspozycji praktycznie gotowy sklad(w ktorym brakuje juz tylko SP) znaczyc to bedzie ,ze po prostu zadanie go przeroslo.SAF wiele razy sie mylil chociazby w tym sezonie :P,jednak pozostaje miec nadzieje,ze w swojej najwazniejszej decyzji sie nie pomylil,witamy w piekle Panie Moyes :)
» 10 maja 2013, 20:58 #115
HuiSton: i byś miał teraz marsin7 zamiast Fergusona Capello albo hm Redknappa.
» 11 maja 2013, 17:02 #114
belinea89: to teraz czekamy na listę życzeń nowego trenera, mam nadzieję, że zostanie w końcu kupiony ktoś do środka pola ,SAF był albo ślepy albo nie chciał widzieć tam braków, Moyes musi załatwić tę sprawę
» 10 maja 2013, 19:56 #113
belinea89: popieram musimy zrobić wietrzenie szatni
» 10 maja 2013, 16:37 #112
1996kutno: Nani jest bezużyteczny, lepiej go sprzedać i kupić skrzydłowego, któy będzie grał regularnie, a nie grzał ławe
» 11 maja 2013, 11:10 #111
Wielbicielka: Wiruch Ty chyba kibicujesz United od tego sezonu albo jestes totalny niewdzięcznik bo ja doskonale pamietam jak nam cały wcześniejszy sezon własnie Valencia wygrywał..tak jak obecny Carrick na spółke z RvP. Wtedy nikomu nie przeszkadzało, ze ma tylko jedną noge. Ale jak sezon zepsuł mu uraz pleców i brak formy to oczywiście najlepiej sprzedać. Jestes jak Romek w Chelsea..zero cierpliwości i szacunku do piłkarzy którzy zostawiają serce na boisku.
» 11 maja 2013, 18:29 #110
Yon: Jestem trochę sceptycznie nastawiony co do Moyesa. Niby jest to dobry trener, ale ma zerowe doświadczenie w Europie. Pewnie większość z Was powie, że liga jest najważniejsza, ale my wyższość w lidze udowadniamy praktycznie co sezon. Ostatni raz LM wygraliśmy 5 lat temu i najbardziej pragnę zwycięstwa właśnie w tych rozgrywkach.
» 10 maja 2013, 15:48 #109
Kajdano: Witamy w piekle :)
» 10 maja 2013, 15:41 #108
Olo: Bo obaj są rudzi.
» 10 maja 2013, 14:46 #107
BartekMU10: Rooney miał z nim na pieńku gdy grał w Evertonie. Moyes denerwował Rooneya, raz po raz nie wystawiając go gdy ten był w pełni sił czy też czasami kierował jakieś tam uwagi do niego (o ile dobrze pamiętam, nie jestem na 100% pewien).
» 10 maja 2013, 15:01 #106
Cinz: Ciekawe czy Moyes weznie ze soba kogos z Evertonu, wg Mnie świetnym zawodnikiem jest Kevin Miralas przy którym obecnie Valencia i Nani to grają kiepsko.
» 10 maja 2013, 12:21 #105
sprite1080: hehe gdzieś przeczytałem ze chce zabrać ze sobą Phila Nevilla :)
» 10 maja 2013, 12:40 #104
jari13: Young to nie do konca niewypal. Jezeli masz co sezon 20 asyst w PL to nie jestes slabym pilkarzem, u nas na poczatku tez gral bardzo dobrze. Nie jest to moze drybler, ale Becks to tez byl taki. Wazne ze dobrze dosrodkowuje. Co do Maty czy Silvy to jeszcze kilka sezonow temu mieliby wieksze problemy, ale liga sie troche zmienila no i nawet niscy i drobni zawodnicy sa silowo przygotowani. Fellaini ma chyba troche za slaba technike na SP ale jakby mial grac jako DP to mozna go sprowadzic. Baines nie jest potrzebny, bo Evra jeszcze troche pogra jest Butner, Fabio.
» 11 maja 2013, 11:29 #103
Olo: wariaci ofensywni to jakaś nowa pozycja?
» 10 maja 2013, 12:35 #102
Diabelred: Olo,mysle ze to chodzilo o warianty ,a nie o wariatow xD
» 10 maja 2013, 20:23 #101
1993greg: No to witamy w United! Musimy dać mu czas i pozwolić spokojnie pracować, bo to nie będzie łatwe zajęcie. Cały piłkarski świat będzie patrzył mu na ręce, a szczególnie w Anglii, gdzie każda gazeta szuka sensacji i wymyśla niestworzone rzeczy. Trzeba obdarzyć go zaufaniem, tak samo jak Fergusona, który sam go namaścił. Ja mam nadzieję że jest to odpowiednia osoba na to stanowisko, i mam nadzieję że szybko nam to udowodni. Powodzenia Moyes!! Życzę jemu jak i wszystkim związanym z United samych sukcesów.
» 10 maja 2013, 11:44 #100
checix69: Ciesze sie z tego wyboru i uwazam ze to najlepsza opcja. Sam SAF go wybral, ufalismy mu przez prawie 30 lat, zaufajmy i ten ostatni raz;) jako dyrektor sportowy bedzie mial piecze nad transferami i wprowadzi Davida w strukture Manchesteru, wiec mysle ze powinno byc ok. Z plusow przyjscia nowego menadzera( o ile moga byc plusy zmiany Bossa;( ) to to ze pilkarze beda sie pokazywac z jak najlepszej strony wiec wreszcie powinnismy zobaczyc w naszych diabelkach troche werwy i charyzmy na boisku oraz checi do gry. Oprocz tego, Moyes nie ma swoich pupilkow wiec jak taki Valencia czy Anderson beda grac piach to po prostu zostana sprzedani w 1 lepszym okienku transferowym i szczerze na to licze. Dosc takich zawodnikow jak Valencia, Anderson czy przecietny Young w Manchesterze. Mam wrazenie ze Moyes stworzy silna pake bez slabych punktow.
» 10 maja 2013, 11:42 #99
Domestos: Pożyjemy zobaczymy
» 10 maja 2013, 11:12 #98
western: W związku z trzęsieniem ziemi na Old Trafford reaktywowałem bloga i napisałem obrzerny post o wszystkim co dzieje się w Manchesterze w ostatnich kilkudziesięciu godzinach.

Wystarczy wpisać w google: westernlandia blogspot

będziecie mieli mały artykół Pt: "Cudowny koniec, ciekawy początek. A więc: umarł król, niech żyje król!" na temat tego jak widżę sytuację w obozie United. Jak ktoś chce niech zerknie. Mam nadzieję, że warto. Pozdro.

PS Jakby nie chciało wyśiwetlić z googla to adres jest

http:// western7. blogspot. com /

(bez spacji) ;)
» 10 maja 2013, 09:48 #97
Wilq: Tym bardziej że teraz będzie miał do dyspozycji dużo większy budżet
» 10 maja 2013, 07:50 #96
sprite1080: Trafiać z transferami na potrzeby i możliwości evertonu to może być nieco inne zadanie niż MU. Nie mam nic przeciwko młodym zdolnym i nieznanym mam tylko nadzieję że nowy trener będzie w stanie przekonać do gry tych bardziej znanych bo jednak magia Old Traffrd to pikuś przy nazwisku Fergusona a kasą to z city i chelsea raczej nie powalczymy
» 10 maja 2013, 09:01 #95
western: W związku z trzęsieniem ziemi na Old Trafford reaktywowałem bloga i napisałem obrzerny post o wszystkim co dzieje się w Manchesterze w ostatnich kilkudziesięciu godzinach.

Wystarczy wpisać w google: westernlandia blogspot

będziecie mieli mały artykół Pt: "Cudowny koniec, ciekawy początek. A więc: umarł król, niech żyje król!" na temat tego jak widżę sytuację w obozie United. Jak ktoś chce niech zerknie. Mam nadzieję, że warto. Pozdro.
» 10 maja 2013, 00:52 #94
Adas2530: Niesamowicie się ciesze, właściwy człowiek na właściwym miejscu. Mam nadzieje że za kilkanaście lat to już nie będzie David Moyes, a sir David Moyes! Witamy w piekle David. Powodzenia!
» 9 maja 2013, 22:50 #93
RobvanKlu5i: Moyes ma chyba najtrudniejsze zadanie jakie kiedykolwiek mogło się przytrafić trenerowi.

1. Moyes musi pokazać że będzie twardo rządził, że będzie traktował zawodników jak ojciec - będzie wspierał ale jak trzeba, to opieprzy i postawi do pionu. Musi być autorytetem dla piłkarzy, piłkarze muszą czuć respekt przed Nim bez względu na to co ma w swoim CV albo czego nie ma.

2. Bardzo ważne jest to aby dobrał odpowiedni sztab szkoleniowy, to podstawa do odnoszenia sukcesów, kto wie czy wielu ludzi ze starej gwardii nie pozostanie na swoich miejscach co byłoby nawet wskazane.

3. Mam nadzieję że zrobi coś co mnie osobiście irytowało ze strony Fergusona - będzie mniej rotacji, więcej grania, przede wszystkim ustawi środek pola, będzie konkretny kreator gry bez zbędnych rotacji co mecz lub dwa i tu widzę Kagawę bądź Cleverleya - bez rytmu meczowego nie ma szans na to by mieć fantastycznego środkowego.

4. Trzeba być gotowym nawet na 2-3 lata posuchy, nie wiemy jak to będzie, jak się sprawy ułożą, czy Moyes zaaklimatyzuje się od razu czy też potrzeba będzie trochę czasu na to aby to wszystko ogarnął. Co to oznacza? Trzeba Moyesowi dać czas na zbudowanie swojej drużyny, wizji gry, wiemy że będzie mu ciężko ale on musi czuć wsparcie ze strony piłkarzy, kibiców i władz MU.
» 9 maja 2013, 22:28 #92
JustDoIt: Fergie nie umiera... on dalej będzie w United...
» 10 maja 2013, 06:36 #91
thelead: Bajka. Sorry ale wybór anonimowego trenera i to jeszcze "anglika" to zabójstwo dla United. To że United grało w ostatnich latach na jakimś poziomie to zasługa SAF'a, tylko on potrafił zebrać to wszystko do kupy bo personalnie jest co najwyżej średniawo a na tle głównych rywali w lidze jeszcze gorzej.
Moyes jest tym samym kim w Polsce Fornalik niby w jednym klubie pokazał że coś umie, ale na to żeby sadzać go na najgorętszym krześle w kraju to jest trochę za krótki. Ot tak dla przykładu jak przyjdzie mu zbesztać takiego Naniego to jak może go nani potraktować? Zapyta się go tak: ja zdobyłem ligę mistrzów, wygrałem premiership, przez ostatnie kilka lat co drugi tydzień grałem z najlepszymi w Europie... a ty Moyes co wygrałeś? aaaa dobrze ci szło z tym takim drugim klubie z Liverpool'u...aha to rzeczywiście ja cię posłucham bo ty na pewno wiesz lepiej...
Chciałbym się mylić, ale nic dwa razy się nie zdarza, Moyes może i jest zdolny ale nie dostanie nawet tych zapisanych 6 lat na pierwsze trofum, piłka od czasów startu Fergusona się zmieniła, zmieniła się rzeczywistość, kążdy sezon bez sukcesu sportowego to kolosalna strata finasowa i jeśli United nie ma pójść w ślady Liverpool'u to musi oprzytomnieć i znaleźć trenera z nazwiskiem...
» 9 maja 2013, 22:13 #90
trochos: Nie sądzę,że będzie miało miejsce nieszanowania trenera.Trener jest wyżej od piłkarzy tak jak nauczyciel na uczelni i to jego trzeba słuchać niezależnie czy jesteś starszy czy młodszy.David Moyes nie da sobie wejść na głowe i na pewno nie zawaha się by obudzić piłkarzy czy konkretnego gracza do tego by spiął cztery litery i zaiwaniał na boisku.Dodatkowo zarówno trener jak i piłkarze grają do tej samej bramki,każdemu zależy na wygrywaniu i sukcesach bo właśnie za to są pieniądze ,a by je otrzymać trzeba stworzyć drużynę,która się wspiera,a nie naskakuje na siebie pod względem osiągnięć.
» 9 maja 2013, 22:24 #89
jari13: Na papierze MU moze nie wyglada teraz bajecznie, ale poza srodkiem pola i moze skrzydlami jest dobrze. Poza tym wazne jest to ze nie jest to zbieranina zawodnikow jak City czy CFC bez przywiazania i atmosfery. I wlasnie mysle ze Moyes jest w stanie to zaangazowanie zawodnikow utrzymac.
» 9 maja 2013, 22:50 #88
thelead: @trochos na świecie nie ma nic za darmo, na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Co innego jest świeżo upieczony adiunkt który będzie fikał żeby pokazać co to nie on, a co innego jest naukowa sława, która nawet jak bredzi to trzeba słuchać bo to może jakaś genialna teoria której po prostu się nie rozumie. Wierzę że Moyes ma pewne umiejętności ale czym innym jest wyciagniecie chłopaka z okręgówki i przekonanie go że może dokopać najlepszym a czym innym przekonanie sytego sukcesów gwiazdora że powinno chcieć mu się biegać przez 90 minut.

tomek1887: Moyes jest anonimowy. Nazwisko to ma Mou, Anceltotti, Hiddink, Heynckess nawet Guardiola choć akurat mam podejrzenia że żaden z niego trener. Moyes rzeczywiście albo da radę albo nie ale zakładanie że to opacja na kilkanaście lato to straszny optymizm. Tak jak pisałem, United to zbyt wielki klub obecnie a Galzerowie o wiele za bardzo zadłużeni by móc dać cochowi taki kredyt zaufania jaki miał Alex. Myślę że czas 25-letnich sag trenerskich się skończył i to co mogło przytrafić się SAF'owi (zeszłoroczna kampania LM) każdego innego managera zrzuciłoby z fotela. A jeśli MU bedzie działać inaczej to będzie to krok w kierunku zagłady potęgi.
» 9 maja 2013, 23:36 #87
djgodzilla: dobry trener, z takim średnim Evertonem tylko 6 porażek w lidze i 6 miejsce, nie oszukujmy sie w United będzie dysponował znacznie mocniejszą kadrą
» 9 maja 2013, 22:13 #86
rjk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 22:13

Sir Alex Ferguson - Diabelnie Dziekujemy ;) , David Moyes - witamy !
» 9 maja 2013, 22:12 #85
MustaKilla: q rwaczytam to wszystko i niemoge jszcze w to uwiezyc... Iluzja normalnie. tez tak macie?

WELCOME TO HELL Mr. Moyes!!
» 9 maja 2013, 22:10 #84
trochos: Cieszę się,że tak szybko poznaliśmy oficjalnie zastępce Fergusona, oczywiście dla każdego z nas to dziwne uczucie,że żegnamy Alexa.Lecz wiedzieliśmy ,że to nastąpi no i w końcu nastąpiło.Ferguson zostawia po sobie dobrze naoliwiony skład więc o tyle Moyes ma łatwiej,ciekawe czy pozyskamy kogoś z Evertonu (Baines,Fellaini) bo sądzę,że jesteśmy teraz na uprzywilejowanej pozycji w tych wyścigach.Nowemu trenerowi życzę powodzenia no i oczywiście kontynuowania tradycji zdobywania przez nasz zespół tytułów i pucharów.
» 9 maja 2013, 21:45 #83
DonLitek: Mam tylko nadzieje, że dostanie tyle zaufania w razie niepowodzeń, co dostał kiedyś Ferguson. Pamiętajmy, że każdy kontrakt można rozwiązać. Oby nie.
» 9 maja 2013, 21:22 #82
Diabelred: Kiedys United nie bylo tak wielkim klubem,potezna inwestycja,nie mialo skladu zdolnego wygrac majstra,takze nie ma co sie dziwic ze SAF dostal tyle czasu...SAF dopiero w osmym roku swojej kariery w United zdobyl majstra. Jezeli Moyes przez caly kontrakt(6 lat) nie zdobedzie choc raz majstra to watpie ,aby zarzad chcial przedluzyc z nim kontrakt.Nalezy pamietac,ze dzisiejszym futbolem rzadza pieniadze.A jezeli United dlugo nie bedzie na szczycie straci mnostwo kasy,a tego Glazerowie napewno by nie chcieli...
» 9 maja 2013, 22:27 #81
dawidlp92: Środek pola panie Moyes
» 9 maja 2013, 21:12 #80
raszer: sugeruje Marouane Fellaini
» 9 maja 2013, 21:37 #79
orion: To będzie raczej dobry wybór. 6 letni kontrakt to znak ze może po kilku gorszych meczach nie zostanie zwolniony.... Moyes powinien ogarnąć United. Wydaje mi sie tez ze ma wizje.... Czy będzie to wielka wizja o tym sie przekonamy po kilku sezonach
» 9 maja 2013, 21:12 #78
Rooney1o: Wszystko pięknie! Witamy w piekle! :D Oby tylko ROO został z nami...
» 9 maja 2013, 21:11 #77
szabo1878: mysle ze to czy moyes jest odpowiednim czlowiekiem na to stanowisko okaze sie za 2-3 lata. w koncu teraz bedzie prowadzil zawodnikow , o ktorych tak naprawde wciaz mozna mowic "pilkarze fergusona".SAF zostawia moyesowi swietny sklad z mieszanka mlodosci i doswiadczenia, co najwyzej mozna dokonac pewnych zmian w srodku pomocy. a to czy david sie nadaje okaze sie jak trzeba bedzie wymienic kilku zawodnikow. wtedy wszystko bedzie zalezec od decyzji moyesa i sie okaze czy bedziemy miec kolejnego wielkiego trenera przez dlugie lata czy bedzeimy szukac nastepnego. ale mimo wszystko jestem zdania ze to sie okaze za 2-3 lata nie wczesniej. (no chyba ze nowy szkot wygra na starcie potrojna korone :)
» 9 maja 2013, 20:38 #76
manutdfan92: Wybór ryzykowny jak każdy inny, ale przynajmniej mamy pewność, że zachowamy swoją tożsamość i charakter. Powodzenia Moyes.
Ps. Jeśli kogoś Moyes ma pociągnąć za sobą to może Barkleya.
» 9 maja 2013, 20:15 #75
karuzel91: Niestety nie czytałem biografii Rooneya, mógłby ktoś pokrótce napisać o co poszło między nim a Moyesem?
» 9 maja 2013, 20:03 #74
Michu02: niech wezmie ze soba Fellainiego:D
» 9 maja 2013, 20:03 #73
Diabelred: Problem w tym ,ze SAF nie mial druzyny gotowej i zdolnej do wygrania pucharow,Moyes natomiast taka juz ma,takze nie porownywalby tego :)
» 9 maja 2013, 19:55 #72
Tomi71Wro: Dokładnie, zgadzam się z Tobą KacyK. Świadczyć o tym może też długość kontraktu. Gdyby w Niego nie wierzyli to kontraktu na 6 lat by Mu nie zaproponowali :)
Pozdro!
» 9 maja 2013, 22:27 #71
Sheep: Kciuk w gore i powodzenia
» 9 maja 2013, 19:27 #70
ziomboy777: papa panie Rooney...
» 9 maja 2013, 19:05 #69
zbyszek7: Co Roo wyprawia na twitterze?
» 9 maja 2013, 19:33 #68
Michu02: gerwaz-Roo zmienil na Nike athlete coś tam tak samo jak Clev prawdopodobnie z powodu kontraktu sponsorskiego
» 9 maja 2013, 19:56 #67
messengerUTD: Nie usunął tego specjalnie. Przecież Cleverley też miał, że jest graczem Manchesteru United, ale pewnie tak było zapisane w kontrakcie z nike dlatego zmienili na 'nike athlete'...
» 9 maja 2013, 20:08 #66
jamaj05: Apel: dajmy mu przynajmniej 2 lata kredytu zaufania,,,

Cieszę się z takiego wyboru, to jest człowiek na wiele lat sukcesów nie szukający co roku nowych wyzwań...

Ciekawe czy sprowadzi ze sobą Fellaini'ego i Bainesa. Wymienna transakcja za np. Younga i Evre byłaby całkiem dobrą opcją.
» 9 maja 2013, 18:55 #65
Daminek8: No to teraz zobaczymy jak mu pójdzie. Życzę mu jak najlepiej ale zastępując Sir Alexa Fergusona ma bardzo trudne zadanie. Choć kto wie? Może za kilka lat będzie to Sir David Moyes.
» 9 maja 2013, 18:42 #64
kckMU: A może sprowadzi Fellainiego? Jak nie teraz to kiedy, jak nie tu to gdzie, jak nie on to kto?
» 9 maja 2013, 18:40 #63
ax1d: Śmieszne jest to, że nagle jest wielki hype na to, czego to Moyes nie osiągnął z Evertonem. No właśnie... Przez 11 lat nie osiągnął NIC. A zobaczcie sobie, jakie "potęgi" zdobywały Carling/Capital One Cup chociażby. Kolejną "wielką zasługą" Moyesa jest to, że ma 6. drużynę w lidze. Teraz tak, ale trenerem jest 11 lat. Zobaczcie, jak mu szło przez pozostałych 10.

Życzę mu dobrze, chociaż ja chciałem, żeby wzięli Redknappa. Nie wzięli. Trudno. Mam nadzieję, że Moyes się odnajdzie. Wierzę też, że Fergie nie zostawi go samemu sobie, na pewno nie od razu. Po wynikach go poznamy, ale nie róbcie z niego gwiazdy i nie wiadomo jakiego menedżera, bo to zakrawa na kpinę.
» 9 maja 2013, 18:38 #62
listek007: I ile by Redknapp mógł nas trenować zważywszy na jego wiek? 3 lata? Zauważ że od kiedy Moyes trenował Everton zawsze byli w stanie utrzeć nosa każdemu, wypromował wielu piłkarzy, a że nie zdobył żadnego pucharu to nic, bo z takim budżetem ciężko było o to.
» 9 maja 2013, 19:04 #61
messengerUTD: Dawać Mourinho do Evertonu i zobaczymy jak sobie poradzi z gwiazdami pokroju Heitingi czy Gibsona, plus dodatkowo bardzo mały budżet.
» 9 maja 2013, 19:05 #60
wazza89: YaankesKing zapomniałeś o jeszcze jednym, bardzo ważnym( hmm może lepiej byłoby napisać - zaskakującym) osiągnięciu Mourinho. Mianowicie LM z Interem. Może Mediolańczycy nie grali tiki taki, lecz byli niezwykle pewnym siebie teamem z mentalnością zwycięzców.

Moyes to dobry fachowiec i cieszę się, że padło na niego. Mourinho nie pasuje do United.
» 9 maja 2013, 20:38 #59
Lynryx: @YaankesKing

A może troszkę grzeczniej kolego?! Wybacz, ale mierżą mnie takie małe osoby jak Twoja i nie mam od tech chwili do Ciebie krzty szacunku. Równouprawnionko Ci się spodobało, co? Otóż nie ma i nie będzie ze strony osób takich jak ja, tolerancji dla Twojego chamstwa- w takim tonie pogardy możesz sobie mówić do kolegów pod trzepakiem. Gdybym miał być administratorem, to może nie bana, ale ostrzeżenie dałbym nie Jej, a Tobie. Tfu!
» 9 maja 2013, 20:55 #58
DonLitek: Prędzej bym zbanował Yaankesa.
"Varium et mutabile semper femina". To określenie idealnie pasujące do Ciebie. Zmieniasz ciągle zdanie. Raz chcesz sprzedać Naniego, kilka dni później, dyskutując z innym, piszesz że to głupota by była. Zmieniasz zdanie, aby wyszło tylko na Twoje.
» 9 maja 2013, 21:21 #57
kalek87: Ja do tej pory nie mogę sobie wyobrazić United bez Fergusona na ławce żującego gumę i jego kłótni z sędziami. Tego już nie zobaczymy.
» 9 maja 2013, 18:37 #56
Veon: Trochę dziwi długość kontraktu. 6 lat ? Na sam początek ? Czy w zarządzie nikt nie pomyślał że istnieje szansa że Moyes jako menager United może nie wypalić ?

Nie znaczy to że jestem przeciwny temu by on był menager United. Wolałbym jednak krótszy kontrakt np. 3 lata.
» 9 maja 2013, 18:24 #55
increase: Bądź o to spokojny. Kontrakt na pewno został spisany w taki sposób, by MU nie stała się krzywda.
» 9 maja 2013, 18:37 #54
Michau38: też tak myślę. 1 Sezon, ale później odzyskamy :)
» 9 maja 2013, 18:30 #53
kalek87: Polska mentalność pesymizm, narzekanie itd. Też mam jakieś tam małe obawy jak to będzie, ale jestem dobrze nastawiony. Przyszły sezon będzie na pewno cięższy niż normalnie.
» 9 maja 2013, 18:34 #52
messengerUTD: Teraz też mieli zdominować ligę z Hazardem, Oscarem, Matą itd, a biją się o Ligę Mistrzów i gniją w LE :)
» 9 maja 2013, 19:06 #51
Lonquasto: Dziwnie będzie bez Fergiego, ale wierzę, że Moyes godnie go zastąpi. Witamy na Old Trafford !
» 9 maja 2013, 18:14 #50
Ta3k: Cóż mnie osobiście nie przekonuje jakoś jego osoba. Oczywiście, że nie miał takich zasobów w Evertonie jednak wybranie menadżera, który nigdy nie podniósł pucharu do góry i nie zna smaku zwycięstwa jest ryzykowne, dlatego też kandydatury Klopp'a i Mou były ciekawsze. Może być różnie, czas pokaże, mam tylko nadzieję, że piłkarze bez formy nie będą grać, a niewypały w końcu zostaną sprzedane.
» 9 maja 2013, 18:13 #49
padre: Jak myślicie,

co musi zrobić żebyśmy uznali go za godnego następce SAF'a ?
» 9 maja 2013, 18:13 #48
increase: Życzę powodzenia naszemu nowemu BOSSOWI. Niech zapisze się w kartach historii tak dobrze jak SAF.
» 9 maja 2013, 18:01 #47
DevilsPoland: Ciekawe czy godnie zastąpi Fergusona...Gratulacje dla pana Moysa.
» 9 maja 2013, 18:00 #46
Mazi1989: Słuszny wybór. Moyes poprowadzi nasz zespół do sukcesów
» 9 maja 2013, 17:58 #45
Klimaa: Wydaje się najsłuszniejszym wyborem. Będziemy go wspierać i 3mać kciuki za wyniki zespołu. Dziwi jednak długość kontraktu - 6 lat to kupa czasu!
» 9 maja 2013, 17:56 #44
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:59

eee... a ile miał dostać? 2 na próbę? To następca sir Alexa Fergusona.
» 9 maja 2013, 17:58 #43
m64: Jedyny rozsądny wybór, witamy w United.
» 9 maja 2013, 17:55 #42
wazza89: Mega mega mega dziwne uczucie. Nie przywykliśmy do takich zmian. Już tęsknie za sir Alexem.
» 9 maja 2013, 17:52 #41
jari13: Ciesze sie ze ktos napisal o tym jak dobrze nasz nowy boss ustawial Everton przeciwko mocnym rywalom. Regularnie mielsimy z nimi problemy, chyba w sumie kazdy tracil juz punkty na Goodison Park. Jezeli poradzi sobie z presja i gwiazdami to na pewno bedziemy grac dobra pilke. Jego atut to tez zawodnicy ktorych sprowadzal do klubu albo promowal wychowankow.
» 9 maja 2013, 17:42 #40
mordynator: moze byc mam nadzieje ze utrzymamy sie w TOP4
» 9 maja 2013, 17:36 #39
Fisher45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:37

Que sera sera! Whatever will be, will be!
Źle nie będzie, Moyes nie wygląda źle :)
» 9 maja 2013, 17:35 #38
Hoser1992: hahah dobra teoria ;P
» 9 maja 2013, 17:37 #37
Hoser1992: No i tym sposobem nie zabłysnąłeś :P
» 9 maja 2013, 18:17 #36
Diabelred: widzialem to juz na stronie kanonierow w jakims komentarzu ;p
» 9 maja 2013, 18:40 #35
zamaro: A więc witamy na pokładzie Panie Moyes,
mam nadzieję, że ten Pan da radę utrzymać klub w odpowiedniej kondycji i wygrywać regularnie puchary!
Wydaje mi się, że Sir Alex czekał z emeryturą właśnie do czasu, aż Moyesa kontrakt z Evertonem dobiegnie końca, żeby oddać mu stery w United, jak wiadomo Sir Alex miał wszystko zaplanowane i mam nadzieję, że to była również jego decyzja, że to David Moyes przejmie po nim stery.

Niestety początki Moyesa w United mogą być ciężkie, do osiągnięcia pierwszych sukcesów zapewne będzie w cieniu Fergusona i ciągle będzie z nim porównywany.
Ale wierzę w klub, ufam wyborowi tego właśnie menadżera przez klub i mam nadzieję, że Pana Moyesa za około 20 lat pożegnamy, dziękując za co najmniej tyle samo sukcesów co Sir Alex :)
» 9 maja 2013, 17:31 #34
DevilFan: czyli Krystyna do nas nei wróci , ale fellaini z chęcia może tu zawitać.
» 9 maja 2013, 17:29 #33
JRI: Davidy raczej miewały (Becks) i miewają (De Gea) się dobrze w United ;-)
» 9 maja 2013, 17:24 #32
wazza89: a Bellion? ;p
» 9 maja 2013, 17:54 #31
Domestos: Ciesze się, że Moyes jest menadżerem. Chciałbym jeszcze chociaż ligę angielską za rok, żeby wygrał.
» 9 maja 2013, 17:24 #30
Hoser1992: mam nadzieje ze sie pogodzili :P
» 9 maja 2013, 17:29 #29
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:17

to juz wszystko jasne, Rooney wiedział pewnie wcześniej że Moyes wejdzie na ławkę trenerską United, więc postanowił zmienić otoczenie, teraz w 80% jestem przekonany że to nie plotka nt transferu Rooneya.
» 9 maja 2013, 17:16 #28
maxi7777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:18

co wy chcecie od Moyesa ? co drugi koment to narzekanie . zobaczcie na pracę którą wykonał pracując jeszcze w Evertonie - miał bardzo mały budżet na transfery , a mimo to utrzymywał swój zespół regularnie na najwyższej możliwej lokacie dla tego zespołu w PL .
jak dla mnie najlepszy z możliwych wyborów i to jeszcze za darmo ! :)
» 9 maja 2013, 17:16 #27
SEBEKMU11: Zero doświadczenia w pucharach Europejskich ale może da rade .
» 9 maja 2013, 17:15 #26
HuiSton: 1 sezon, to tak jak lewy miał 1 mecz zycia z realem
» 9 maja 2013, 17:21 #25
maxi7777: a Ferguson miał je na początku gdy obejmował United ?
» 9 maja 2013, 17:26 #24
Diabelred: maxi7777,Puchar Zdobywców Pucharów,Superpuchar Europy UEFA ,wikipedia nie gryzie :)
» 9 maja 2013, 17:31 #23
kilgor: Moyes grał z Evertonem w sezonie 2009/2010 w 1/16 finału LE, w 2008/2009 w eliminacjach LE, a w 2005/2006 grał w eliminacjach LM, więc doświadczenie jakieś ma.
» 9 maja 2013, 17:48 #22
trikos: Props ! Racja mając ograniczenia $ w dzisiejszych czasach mógł wycisnąć z Evertonu właśnie to co wycisnął !
» 9 maja 2013, 17:17 #21
trikos: Nie wiem jak wy ale ja coś czuje że może wypalić i to konkretnie ! Pamiętajmy że SAF obejmował United w rozsypce a teraz wiadomo jaką maszynę obejmuje David Moyes.Liczę na świetny debiutancki sezon ! Glory United !
» 9 maja 2013, 17:12 #20
zylkos1988: Mam nadzieje, że tak charakterny menadżer jak Moyes dostrzeże fakt, że miejsce Valencii jest na ławce i nie będę musiał go oglądać więcej jak 15 min w meczu :D
» 9 maja 2013, 17:10 #19
zylkos1988: NO Rooney ze odejdzie to tez juz pewne na 95%. Lubilem tego zawodnika ale od jakiegos czasu jednak mnie irytuje...nie daje z siebie juz 100% a można na nim sporo zarobić. Może jednak Lewandowski? ;p
» 9 maja 2013, 19:08 #18
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:20

Cieszyc? Chcesz to sie ciesz ja wolalem Mou jak duza czesc tutejszych userow(ktory jest gwarancja trofeow) takze sie nie ciesze :
» 9 maja 2013, 17:18 #17
Diabelred: Moyes to jest kot w worku ,wielka niewiadoma,wypali,albo i nie...
» 9 maja 2013, 17:25 #16
Diabelred: Nic bym nie pisal ,ale napisales ,ze nie ty sie cieszysz ,tylko ze ,,trzeba sie cieszyc'',tak jakbys mowil ze ogol czyli my ma sie cieszyc(przynajmniej ja to tak odebralem),a nalezy pamietac,ze nie kazdy byl zwolennikiem Moyesa :) Pep tez myslal ,ze dobrze wybral nastepce ,a jak gra Barsa za czasow Villanovy kazdy widzi.SAF przez swoja kariere czesto sie mylil,jednak licze ze w kwestii nowego trenera sie nie pomylil :)
» 9 maja 2013, 18:50 #15
Amycus: Hmm... szkoda liczyłem na Mourinho. No ale cóż, życzę powodzenia i Witamy w piekle ;)
» 9 maja 2013, 17:10 #14
Diabelred: Po raz kolejny sie pytam po co nam Baines .Evra wrocil do formy,Fabio wraca z wypozyczenia ,takze bedziemy miec 3 LO ,po co nam 4 Baines?
» 9 maja 2013, 17:12 #13
Pershing: W pakiecie z Fellainim ?
» 9 maja 2013, 17:08 #12
maxi7777: Welcome to Manchester !!
» 9 maja 2013, 17:06 #11
checix69: Witamy i obys zasluzyl na szacunek jak SAF
» 9 maja 2013, 17:06 #10
atos1987: Ja się cieszę. I wolę jego niż Mourinho. Dlaczego ? Bo United potrzebuje trenera statecznego a nie marionetkę robiącą przedstawienia. SAF nadal będzie czuwał nad transferami więc jestem spokojny o United bo jak by taki Mou wszedł to aż boję się pomyśleć ilu by piłkarzy wyleciało i kogo by chciał ściągać..
» 9 maja 2013, 17:06 #9
kalek87: Dobra dziecko przestań głupoty pisać. Gdzie to wyczytałeś, że teraz Roo nie będzie chciał kontynuować kariery w United? Były tam kiedyś jakieś spięcia miedzy Roo a Moyesem ale z tego co wiem to się pogodzili. Zresztą komu ja odpisuje jeżeli ta liczba w nicku jest twoją datą urodzenia to nie ma co psuć klawiatury
» 9 maja 2013, 18:41 #8
seju: Niezły kibic z ciebie;p Teraz pewnie stawiasz na to że Roo odejdzie do City..;p
» 9 maja 2013, 17:06 #7
dominikMU: Noi sie ciesze bardzo to był mój typ :D
» 9 maja 2013, 17:04 #6
LTMek: Póki co Moyes nic szczególnego nie osiągnął, trzymał jednak pewien poziom w Evertonie i co moim zdaniem było kluczowe, pracował tam długo.
Z punktu widzenia taktycznego, jest to dobry menedżer o silnej osobowości i niezłym zmyśle taktycznym, no ale zobaczymy co z tego będzie.
» 9 maja 2013, 17:04 #5
10wazzar10: Chyba nie wiesz co piszesz, bez kasy osiągnął wiele, czego dowodem jest aktualna pozycja Evertonu w lidze - konsekwencja w dążeniu do celu, wiara w młodzież - to jego mocne strony
» 9 maja 2013, 17:07 #4
theatreofdreams: Szczerze to się ciesze myśle że to godny następca :)
» 9 maja 2013, 17:03 #3
HuiSton: Jest!!
» 9 maja 2013, 17:03 #2
seju: Nie wiem co myśleć. Czas pokaże...
» 9 maja 2013, 17:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.