Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agencja Prasowa: Mourinho nie zastąpi sir Alexa

» 8 maja 2013, 13:45 - Autor: Biafra - źródło: Press Association
Jak podaje brytyjska Agencja Prasowa, Jose Mourinho nie będzie następcą sir Alexa Fergusona na stanowisku menadżera Manchesteru United.
Agencja Prasowa: Mourinho nie zastąpi sir Alexa
» Jose Mourinho nie będzie jednak następcą sir Alexa Fergusona
Szkocki trener ogłosił dziś rano, iż obecny, 26. sezon za sterami Czerwonych Diabłów będzie jego ostatnim, dlatego też, w prasie pojawiło się mnóstwo spekulacji, kto obejmie schedę po sir Alexie.

Według najnowszych informacji, za którymi stoi brytyjska Agencja Prasowa, od kampanii 2013/14 menadżerem United nie będzie na pewno obecny trener Realu Madryt, Jose Mourinho.

Taka rewelacja zwiększa szanse Davida Moyesa, który obok Portugalczyka typowany był na następcę Fergusona.

Oficjalną decyzję, kto od przyszłego sezonu poprowadzi mistrzów Anglii poznamy w najbliższych 48 godzinach.


TAGI


« Poprzedni news
Meulensteen: Dowiedziałem się dziś rano
Następny news »
David Gill: Poczynimy szybkie kroki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


MUFCchicharito: Byłoby cudownie :D
» 8 maja 2013, 21:29 #27
szymon1978: Przyjdzie,a po 3 sezonach tylko popiół i zgliszcza po sobie zostawi....
» 8 maja 2013, 19:09 #26
Klimaa: To fakt - kontrowersyjna postać.. Jednak jest to urodzony zwycięzca i na pewno zdobędzie puchary.
Jak mówisz 3 lata poprowadzi klub a w tym czasie Giggs czy Ole podszkolą się u jego boku.
Wiele możliwości a tą prawdziwą poznamy niebawem..
» 8 maja 2013, 19:47 #25
xMASAx: Przyznam, że po obiedzie to i o nim marzę :)
» 8 maja 2013, 19:35 #24
xiondz: Jako kibic United od ponad dwóch dekad nie chcę Mourinho.
NAWET jeśli miałby on nam zapewnić np 3 razy z rzędu wygranie ligi mistrzów. Mourinho to typ managera który nie potrafi (jak pokazuje dotychczasowy przebieg kariery) zagrzać miejsca w jednym klubie na 5 czy 10 lat. Wolę mniej znanego managera który zapewni nam stabilizację na tym stanowisku przez jakieś 2 dekady.

Solskjaer się jeszcze nie nadaje, jest za młody i ma za mało doświadczenia w prowadzeniu klubu zwłaszcza na arenie międzynarodowej (czytaj: w europejskich pucharach) może za 10-15 lat będzie na tyle wybitny że będzie zasługiwał na to stanowisko.
Ole nie ma też szans na to stanowisko zwłaszcza po tym co dziś powiedział Gill, że szukają kogoś z doświadczeniem m.in w pucharach.

Na chwilę obecną wg mojej opinii najbardziej sensownym wyborem byłby faktycznie Moyes. (czas pokarze czy to dobra decyzja) Szczerze wątpię iż David darł by koty z Rooneyem jak niektórzy podejrzewają. Chcę by następca Fergiego zadomowił się na Old Trafford na ponad 20 lat...

Co do samej informacji o przejściu na emeryturę to ja podejrzewam (ale mogę się mylić) że powodem będzie jedna z dwóch kwestii (albo obie)
1. Fergie ma przejść operację biodra i lekarze mogli go uświadomić iż w tym wieku po takiej operacji będzie się musiał oszczędzać (a jak wiadomo do prowadzenia klubu, uczęszczaniu w treningach, wyjazdach i meczach czy to przy linii czy siedząc na ławce trzeba mieć formę/nieraz forsować organizm-zwłaszcza w tym wieku)
2. Uznał iż w wieku 71 lat jest mu już coraz ciężej - wiadomo wiek robi swoje, ostatnio nawet na jednej z konferencji prasowych narzekał że odczuwa już swój wiek i nie sposób tego oszukać..

Słyszałem też opinie niektórych iż chcieli by na tym stanowisku widzieć Giggsa... Giggs MOŻE i mógłby być trenerem w młodzieżówce lub w pierwszym zespole ale nie oszukujmy się, trenerka a "managerka" to trochę inny kawałek chleba.

PS.
A co do dziwnych cyfr to zauważyłem na stronie MU jest grafika z rokiem [2013] i te cyfry są tak jakoś oddzielone że gdy na nie spojrzałem to uświadomiłem sobie/skojarzyło mi się że.... 20 [tytułów mistrza Anglii zdobyło MU] a 13 [zdobyło pod wodzą sir Alexa...] ...kurde...cyfry MUSZĄ mieć jakieś znaczenie... :-P
» 8 maja 2013, 16:01 #23
Pasek1234: Tak patrząc na Twój nick jakoś nie chce mi się w te 2 dekady wierzyć, no ale do rzeczy. Wolisz mniej znanego managera, który zapewni stabilizację na lata. Tylko nie ma pewności, że ten manager nie ustabilizuje United na poziomie 5-7 miejsca i co wtedy? Do klubu MUSI przyjść ktoś z nazwiskiem, ktoś z charyzmą, ktoś kogo niesforne gwiazdki będą słuchać, ktoś z autorytetem. I tym kimś jest właśnie Mou!
» 8 maja 2013, 16:08 #22
xiondz: @Pasek1234
"Tak patrząc na Twój nick jakoś nie chce mi się w te 2 dekady wierzyć"

po 1. Co ma piernik do wiatraka? Co ma nick do czasu/lat kibicowania.

po 2. Jak się ma 33 lata na karku to nie jest żadną kosmiczną niemożliwością by czymś się interesować od 20 lat. Ja interesowałem się piłką od dziecka i już w wieku 10 lat oglądałem z ojcem transmisje meczy a w MU zakochałem się jak miałem około 12 lat więc mogę uczciwie przyznać iż ponad 2 dekady jestem kibicem MU

po 3. jestem dziś w zbyt podłym humorze po tej informacji która na nas gruchnęła rano więc nie będę się pastwił nad tobą i nad twoim ze wszech miar inteligentnym nickiem i przemilczę to iż w twojej wypowiedzi uderzyłeś w mój nick.

po 4. co to twojej wiary to jest mi ona zupełnie obojętna, możesz sobie nawet wierzyć w to iż ziemia nie jest okrągła ale ma kształt stożka, nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem więc nie zamierzam się przejmować twoją wiarą bądź niewiarą w tą czy inną kwestię.

po 5. W mojej wypowiedzi miałem na myśli to iż JA (jako kibic) nie chciałbym na następce Fergusona kogoś kto średnio co 2-3 sezony zmienia pracodawcę (a taki jest Mourinho) ale też nie miałem na myśli jakiegoś totalnie nieopierzonego managera. To musi być ktoś kto zna Angielski futbol, potrafi trzymać pewien poziom, radził sobie w klubuie średniej klasy mimo braku mega gwiazd i olbrzymich wpływów finansowych, no i jak dla mnie (ale możecie się z tym nie zgadać, mam to gdzieś) ważne jest też by był to ktoś, kto potrafił ponad 5 sezonów być w jednym klubie (to świadczy o lojalności i wytrwałości) a te warunki spełnia Moyes.

po 6. NIE TWIERDZĘ iż David jest JEDYNYM i najlepszym rozwiązaniem i nie powinno być innych kandydatów. Prawda jest taka że ile ludzi tyle opinii i każdy kibic/fan może podać innego faworyta a i tak zadecyduje zarząd klubu i mam wielką nadzieję że Fergie też odegra tu jakąś rolę przy wyborze następcy ORAZ że będzie go wspierał i mu pomagał na ile tylko to będzie możliwe i przyzwoite.

po 7. Przy NIKIM nie ma pewności że da nam stabilność na lata, czy zatrudni się Kloppa, Moutinho, Moyesa, Solskjaera, Low'a, Hiddinka, Bielse, Simeone, czy KOGOKOLWIEK to NIKT nie da wam gwarancji że on się zadomowi na Old Trafford na lata, da nam stabilizację i pasmo nieustannych sukcesów sportowych i finansowych..

Tyle w temacie.

Amen.
» 8 maja 2013, 16:43 #21
xiondz: Mi generalnie chodzi o to że nie chciałbym w klubie ciągłych rotacji na stanowisku managera (co ma miejsce w większości klubów nie tylko angielskich)

...faktycznie, z tym "nie chceniem trzech zwycięstw z rzędu w lidze mistrzów" to pojechałem trochę po bandzie hehe i "z lekka przegiąłem" ale: zgadzam się z tobą w kwestii iż celem klubów jest zdobywanie sukcesów, pucharów i medali to fakt ale inne kluby w innych ligach zdobywały sukcesy (np Bayern Monachium) ale co kilka sezonów mając kogo innego u sterów i niby nie ma w tym nic złego i może 90% z was uzna że "nie ważne z kim, ważne by wygrywać" ale MOJE zdanie jest takie że nas i nasz klub to właśnie wyróżniało...że mieliśmy ciągle tego samego bossa...i to było piękne... zdaję sobie sprawę że to się raczej nie powtórzy bo trudno żądać od zarządu by stawali na głowie by każdy kolejny manager był na Old Trafford 25 lat...

Chcesz by Mourinho do nasz przyszedł? ok, masz do tego prawo, nie będę Cię krytykował czy oceniał, Każdy ma prawo miec własne zdanie. Ja wolałbym jednak Moyesa ale prawda jest taka że to co my (czytaj kibice) chcemy jest akurat w tej sytuacji mało ważne bo to nie jest jakaś demokracja i wolne wybory, Zarząd wybierze i mam nadzieję że dobrze. Ktokolwiek do nas trafi to mam nadzieję że dzięki jego współpracy z "dyrektorem Alexem" i dzięki jego poradom i wskazówkom zyska na tyle iż podoła zadaniu i będzie kontynuował tradycję i przyczyni się do dominacji MU na wyspach i w europie.
» 8 maja 2013, 17:45 #20
Diabelred: Mou raczej na 100% odchodzi z Realu,SAF idzie na emeryture.Podobno marzeniem Mou bylo poprowadzenie kiedys United,przypadek ;)?Mou wie juz jaki jest Romek,wie o tym ze wystarczy dluzsza slabsza forma Chelsea by trener zostal natychmiast zwolniony(sam zreszta zostal tak potraktowany...),takze licze ze Mou wyberze nas ,a nie Chelsea. Zdecydowanie wolalbym Mou niz Moyesa,jednak boje sie ze to wlasnie Moyes bedzie nastepca SAFa :(
» 8 maja 2013, 14:48 #19
Diabelred: Zapomnialem dodac ze za Moyesem przemawia to ze zwleka z podpisaniem nowego kontraku z Evertonem ;/
» 8 maja 2013, 14:55 #18
SEBEKMU11: Nie lubie Jose ale chyba jedynie on może zastąpić Fergiego .
» 8 maja 2013, 14:23 #17
Krych777: Święta prawda zgadzam się z tobą.
» 8 maja 2013, 14:24 #16
SEBEKMU11: tez się zgadzam , Moyes nie ma doświadczenia na tak wysokim poziomie ,Jose zjada go na śniadanie .
» 8 maja 2013, 14:27 #15
Bartoosh21: jak to SAF nie miał osiągnięć? oczywiście że miał, zarówno w Szkocjii jak i Europie.. jakoś niedoinformowany jesteś kajtson 26...
» 8 maja 2013, 14:40 #14
ValenciaMOTM: Obawiam się, że United może zostać drugim Liverpoolem.
» 8 maja 2013, 14:19 #13
satan23: Jak czytam takie teksty, to żałuję że nie mam czerwonego guzika który by kasował danych użytkowników ;)
» 8 maja 2013, 17:43 #12
djadam1994: Ciekawe czy z nowym menadżerem będą lepsze transfery ?? jak sądzicie??
» 8 maja 2013, 14:07 #11
Pasek1234: @Taurus, a co? Proponujesz miesiąc żałoby?
» 8 maja 2013, 16:11 #10
Samuelikson: Szczęście w nieszczęściu :P
» 8 maja 2013, 14:07 #9
rooney121: Moyes może on będzie w stanie choć troche zastąpić Alexa GGMU!!
» 8 maja 2013, 14:06 #8
messengerUTD: Wg mnie na 90% to będzie Moyes. Niech bierze ze sobą Bainesa ;)
» 8 maja 2013, 14:02 #7
skoda037: A po co nam Baines ? W Evertonie są lepsi gracze którzy mogliby uzupełnić naszą kadrę
» 8 maja 2013, 14:25 #6
Joker7: Mourinho + Cr7 i wszyscy beda zadowoleni ;d
» 8 maja 2013, 14:43 #5
skoda037: Gdyby ten Baines był taki rewelacyjny to dawno grałby w lepszym klubie. Jego gwiazda jasno świeci tylko na tle swoich kolegów w Evertonie. Przyznam, że jest to bardzo solidny lewy obrońca, ale do Evry mu brakuje sporo, a do tego są młodzi Fabio oraz Buttner
» 8 maja 2013, 15:18 #4
zubrosy: moim zdaniem będzie to moyes + giggs na asystencie
» 8 maja 2013, 13:59 #3
Krych777: Ja i tak stawiam na Jose Mourinho bardzo bym go chciał w Man Utd.
» 8 maja 2013, 13:58 #2
ValenciaMOTM: Stawiam na Moyesa, niech weźmie w pakiecie Fellainiego ;p
» 8 maja 2013, 13:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.