Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„David Moyes poradzi sobie na Old Trafford”

» 8 maja 2013, 12:57 - Autor: bubi - źródło: SkySports
Peter Schmeichel wierzy, że obecny menedżer Evertonu David Moyes jest w stanie kontynuować dzieło sir Alexa Fergusona.
„David Moyes poradzi sobie na Old Trafford”
» Duński bramkarz jest zaskoczony decyzją Fergusona
Wraz ze Szkotem duński golkiper w latach 1991-1999 zdobył pięć tytułów Premier League. W rozmowie ze SkySports wyznał, iż na wieść o odejściu Bossa na emeryturę był zszokowany i smutny.

- Jestem naprawdę rozczarowany. Miałem nadzieję na kolejne kilka lat Fergusona w Manchesterze. Często ze sobą rozmawiamy, nie wygląda na 71-letniego człowieka. Jeszcze wczoraj cieszyłem się ze zdobycia mistrzostwa, które, jak zwykliśmy mówić, wróciło do domu. A teraz to.

- Nie sądzę, by powodem odejścia była operacja biodra, ale dopóki sam nie powie o powodzie przejścia na emeryturę możemy wyłącznie zgadywać.

Jednocześnie bramkarz na menedżerskim stołku widzi szkoleniowca Everonu, Davida Moyesa.

- Klub nie szuka kogoś, kto przyjdzie popracować przez dziesięć miesięcy, czy trzy lata. Szuka kogoś, kto będzie w stanie zapewnić tą samą stabilizację, jaką wprowadził sir Alex.

- David Moyes miał wspaniałe 10 lat w Evertonie mając ograniczenie finansowe. Jest Szkotem, tak samo jak Ferguson, gdy na niego patrzysz, myślisz: stabilność. To ważniejsze niż wszystkie inne cechy w United.

- Patrzysz na Moyes’a i mówisz: ten gość wie jak pracować dłużej, niż trzy lata.

- Nie zapominajmy także o innych ważnych zmianach, David Gill odchodzi, klub przejdzie duże zmiany w lecie, więc im więcej stabilizacji, tym więcej można zmieniać na lepsze.

- Moyes to dobre rozwiązanie, ale w ciągu kilku kolejnych godzin, dni, tygodni usłyszymy o kilkunastu innych nazwiskach. Musimy poczekać i zobaczymy co się stanie.


TAGI


« Poprzedni news
Paul Ince: Nie będzie łatwo zastąpić Fergusona
Następny news »
Życzenia dla Fergusona od boiskowych rywali

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (16)


Baster: Powtórzę jeszcze raz coś co przed chwilą gdzieś przeczytałem: 'Moyes to straszne ryzyko, w życiu nie był pod taką presją. Dla Mourinho zwykły dzień w biurze.'

Zgadzam się z tym.
» 8 maja 2013, 15:27 #15
giggs1998: Racja, chętnie widziałbym na ławce United Mou albo Klopa.
» 8 maja 2013, 15:41 #14
Latar: Moyes to ryzyko? Chłopie. Może Moyes nie prowadził zespołu w LM, ale zobacz jak gra Everton przy swoim budżecie. Jedną z drużyn z którymi najciężej grało się MU w lidze jest właśnie Everton. Moyes pracować potrafi kilkadziesiąt lat. Z natury jest podobny do Fergusona, jest jego przyjacielem. Moim zdaniem Moyes to idealny wybór. Mourinho potrafi zachowywać się jak baba w ciąży. Moyes jest stabilny, a na tym opierał się sukces MU za kadencji SAF.
» 8 maja 2013, 15:43 #13
84cantona7: w takim razie jak zatrudniali Fergusona to też podejmowali straszne ryzyko a się opłaciło
» 8 maja 2013, 16:04 #12
Baster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2013 16:46

84cantona7 oraz Latar, chyba nie wiecie co mówicie ;D uważacie, że Moyes to nie ryzyko? 84cantona7 piszesz, że zatrudniając Alexa też ryzykowali?

Co zdobył Moyes? Z tego co się orientuje chyba nic. Raz prowadził Everton w LM i dwa razy w Lidze Europy. Bez sukcesów. Tyle zdobył od 2002.

SAF z Aberdeen zdobył 3 razy mistrzostwo Szkocji, 4 razy puchar Szkocji, Superpuchar Europy i Puchar zdobywców pucharów.

A dodam, że jak Alex przyszedł, to UNITED CHYBA OD 19 SEZONÓW NIE ZDOBYŁO MISTRZA!

I chcesz to porównywać? Dosyć, że United było w dołku to Alex miał sukcesy. Teraz United to potęga. Ile razy odkąd Moyes trenuje Everton United grało w finale LM? Ile razy wygrało? Ile razy mieliśmy Puchar Anglii? Ile razy mistrzostwo kraju?

I wy chcecie dać potęgę w ręce człowieka, który osiągnął 10 razy mniej niż SAF przychodząc do nas, do United będącego w dołku. I wasz jedyny argument to to: że radzi sobie nie najgorzej w klubie bez dużych pieniędzy.

Nie uważacie, że to trochę za mało? Też uważam, że Moyes jest dobrym szkoleniowcem i zasługuję na szacunek. Ale moim zdaniem to nie jest ktoś kto to udźwignie. Wiecie jaka odpowiedzialność spadnie na nowego managera United?

Jeżeli będzie Moyes - będę trzymał za niego kciuki. Ale jeżeli na teraz macie inne argumenty oprócz tego, że nieźle sobie radzi w klubie bez dużej kasy to dawać (:
» 8 maja 2013, 16:44 #11
ForeverMU: Moim zdaniem nie będzie lepszego kandydata na miejsce Sir Alexa Fergusona niż jego rodak David Moyes. Stworzył z Evertonu jedną z najlepszych ekip w Anglii prezentującą równy poziom już od 10 lat. Co więcej osiągnął to bez większych transferów z budżetem około 10mln rocznie na transfery. Przy czymś takim i regularnym opuszczaniu klubu przez największych piłkarzy to jest wyczyn. Powiecie, że Ferguson jedynie w cztery lata stworzył najlepszą ekipę Anglii, ale przypomnę wam, że wtedy były inne czasy, nie robiło się takich transferów jak obecnie, a pieniądze grały bardzo małą rolę w przeciwieństwie do dzisiejszych czasów. Lubię Moyesa bo ma wspaniałą wizję. Everton gra naprawdę ładny futbol, co więcej bardzo dobrze pracuje z młodzieżą i z sezonu na sezon do pierwszego składu wprowadzani są wychowankowie. Moyes dokonuje także bardzo dobrych transferów mimo braku pieniędzy. W ostatnich latach to chociażby: Jagielka, Arteta, Manuel Fernandez, Baines, Fellaini, Mirallas, Howard, Tim Cahill oraz Joleon Lescott. Co więcej jest on trenerem konserwatywnym, który przypomina Fergusona. Nie pozwala swoim piłkarzom na wiele poza boiskiem, dobrze rotuje składem, ma sentyment do wychowanków i szanuje doświadczonych graczy. To jest materiał na trenera na długie lata, nie to co mourinho, guardiola, ancelotti albo klopp. Z kolei Solskjaer i Giggs nie mają takiego doświadczenia jak Moyes.
» 8 maja 2013, 15:20 #10
thetalar: Nie zalezy mi na znanym nazwisku, lecz na utrzymaniu dobrego poziomu. Aby menadzer został tu na dłuzej i nie zniszczyl zespolu. Tyle ode mnie.
» 8 maja 2013, 14:39 #9
wiruch: wszyscy się podniecają że Moyes ma małe fundusze i utrzymuje Everton na jakimś tam poziomie ale litości, on ma zastąpić Wengera w Arsenalu gdzie nikt nie daje kasy na transfery i sprzedają co sezon najlepszych graczy czy ma przyjść do UNITED gdzie jest kasa na transfery i trzeba klub utrzymać na najwyższym światowym poziomie??
Jak dla mnie Klopp albo Mourinho...za Moyesem tak naprawdę nie przemawia kompletnie nic..może okazać się strzałem w 10tkę albo klapą a w takiej potężnej firmie jak United chyba nie mogą sobie pozwolić na sezon totalnej posuchy chociażby ze względu na komercyjne zobowiązania i negocjacje nowych kontraktów sponsorskich i długi właścicieli...
» 8 maja 2013, 14:18 #8
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2013 13:43

Jak moyes zastąpi SAFA to sie chyba załamie... ten człowiek w sumie nic nie osiągnął, mówi się że stworzył mocny everton z niczego... hahah taki mocny jak słaby..
» 8 maja 2013, 13:42 #7
Qrka: nie sądze, Moyes jest świetnym menagerem, mając ograniczone koszty potrafił utrzymać klub na naprawde wysokim poziomie, po mimo sprzedaży wielu gwiazd. Dla mnie to kandydat prawie idealny.
» 8 maja 2013, 13:53 #6
MUFCFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2013 14:49

Zgadzam się... Moyes to dobry kandydat.
» 8 maja 2013, 14:49 #5
84cantona7: moim zdaniem kandydatów jest dwóch Mourinho I właśnie Moyes przemawia za tym fakt iż pierwszy podobno ostatni sezon właśnie spędza w Realu i prawdopodobnie wraca do Anglii A kiedyś mówił że jego marzeniem jest zastąpić Fergusona. Drugi ma ważny kontrakt do lata tego roku i jeszcze go nie przedłużył co może oznaczać że jest już po słowie z Manchesterem United ale to są moje dywagację. Za Mourinho przemawia doświadczenie w europejskich pucharach którego brakuje Moyesowi. Natomiast Mourinho brakuje stabilności i wieloletniej pracu w jednym klubie co z kolei posiada Moyes. Ja osobiście wolę tego drugiego. Mourinio miał zawsze kluby z pierwszej półki które w swoich zespołach miały gwiazdy ( teraz ktoś napisze że oprócz Porto) ale Porto w lidze portugalskiej zawsze wiodło prym i jak na tamte warunki to miało same gwiazdy Liga Mistrzów wygrana ok ale pamiętajmy że wtedy był dziwny sezon o czym świadczy ,że w finale grało również Monako które potentatem przecież nie było. Ja dałbym się wykazać Moyesowi ile jest wart prowadząć Topowy klub wstydu raczej nie przyniesie
» 8 maja 2013, 13:36 #4
Taurus: Obudzimy się jeszcze, spokojnie :)
» 8 maja 2013, 13:32 #3
patrykbor2: Nie moge sie pogodzic z ta niezwykle ogromna strata... Skoro ma byc ktos inny to chcialbym aby byl to Ole.
» 8 maja 2013, 13:11 #2
Martin: Dla mnie Moyes od dawna jest zdecydowanym faworytem, aczkolwiek wolałbym, żeby to było prima aprilis :(
» 8 maja 2013, 13:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.