Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Ham - MU: Emocjonujący mecz i remis na Upton Park!

» 17 kwietnia 2013, 22:45 - Autor: michalg - źródło: DevilPage.pl
Remisem 2:2 zakończyło się spotkanie pomiędzy West Hamem a Manchesterem United rozgrywane na Upton Park w ramach 33. kolejki Premier League. Podopieczni Sama Allardyce'a dwukrotnie obejmowali prowadzenie, ale Manchester United za każdym razem potrafił doprowadzić do wyrównania.
West Ham - MU: Emocjonujący mecz i remis na Upton Park!
» Remisem 2:2 zakończyło się spotkanie pomiędzy West Hamem a Manchesterem United rozgrywane na Upton Park w ramach 33. kolejki Premier League. Podopieczni Sama Allardyce'a dwukrotnie obejmowali prowadzenie, ale Manchester United za każdym razem potrafił doprowadzić do wyrównania.
Najlepszy piłkarz Manchesteru United
Spotkanie lepiej rozpoczęli gospodarze. W piątej minucie Andy Carroll strzałem z lewej nogi próbował otworzyć wynik tego meczu. Uderzenie Anglika było jednak niecelne. Drugiego ostrzeżenia dla obrony United już nie było. W 17. minucie Młoty objęły prowadzenie po bramce Ricardo Vaz Te.

Akcja rozpoczęła się lewym skrzydłem. Matt Jarvis wkręcił w ziemię Rio Ferdinanda i miękko wrzucił z narożnika pola karnego. Pojedynek główkowy z Evrą wygrał bardzo aktywny tego wieczora Carroll, który zgrał piłkę na piąty metr do Ricardo Vaz Te. Portugalczykowi nie pozostało nic innego jak umieścić futbolówkę w siatce. Ten gol był ukoronowaniem dość dużej przewagi West Hamu w pierwszych dwudziestu minutach gry.

Odpowiedź Manchesteru nastąpiła kwadrans później. Rozpędzony na lewym skrzydle Van Persie podał w „szesnastkę” do rozpędzonego Kagawy, który świetnym balansem ciała oszukał obrońcę i podał wzdłuż pola karnego do nieobstawionego Valencii. Ekwadorczykowi pozostało dopełnić formalności z dwóch metrów. To była piękna akcja United i pierwszy strzał ekipy sir Alexa Fergusona na bramkę Jussiego Jaaskelainena.

Manchester próbował pójść za ciosem. Zaraz po golu wyrównującym swoją okazję miał Robin van Persie. Holender po dośrodkowaniu Valencii próbował strzałem głową zmienić wynik meczu. Niestety nie trafił czysto w piłkę i na Upton Park wciąż było 1:1. Chwilę później groźnie było pod bramką de Gei. Mohammed Damie zakręcił Vidiciem przy narożniku pola karnego i oddał mocny strzał. Próba Senegalczyka była dobra, ale minimalnie niecelna. To był ostatni akcent w pierwszej części gry zakończonej remisem 1:1.

Rewelacyjnie mogła rozpocząć się druga połowa dla MU. Wayne Rooney miękko dośrodkował w pole karne wprost na głowę van Persiego, który mądrze zgrał piłkę na ósmy metr do Phila Jonesa. Anglik niestety nie trafił czysto w piłkę i goście obeszli się smakiem. W 52. minucie Carroll odważył się na strzał z powietrza z ponad 30 metrów i do szczęścia zabrakło mu naprawdę niewiele.

Co nie udało się Carrolowi, udało się świetnemu tego dnia Diame. Po pięknej trójkowej akcji Vaz Te, O’ Neilla i Diame ten ostatni świetnym zwodem oszukał Evrę przy narożniku pola karnego i strzałem z lewej nogi pokonał zasłoniętego Davida de Geę. Hiszpan nie mógł tej sytuacji zrobić więcej, by zapobiec utracie bramki. Lepiej grający do tego momentu gospodarze ponownie wyszli na prowadzenie.

W 58. minucie po szybkiej kontrze Czerwonych Diabłów, Valencia wrzucił piłkę w pole karne do nieobstawionego van Persiego. Holender uderzył z pierwszej piłki bardzo mocno, ale Jussi Jaaskelainen w sobie tylko wiadomy sposób wybił futbolówkę nogą. Inna sprawa, że w tej sytuacji napastnik Manchesteru United był na pozycji spalonej, więc gol nie zostałby uznany. Niemniej interwencja Fina zasługuje na najwyższe słowa uznania. Chwilę później po sprytnie wykonanym rzucie rożnym Wayne Rooney oddał strzał, którego nie zdołał złapać golkiper gospodarzy. Piłkę prześlizgnęła się po rękach bramkarza Młotów, ale na jego szczęście asekurował go jeszcze Gary O’Neill, który wybił piłkę z linii bramkowej.

Manchester United po utracie drugiego gola zaczął grać lepiej, co przekładało się na kolejne sytuacje podbramkowe. W 69. minucie dobrze grający tego wieczoru Valencia wrzucił w pole karne do Robina van Persie. Holender oddał strzał głową, ale na posterunku był Jaaskelainen. Były zawodnik Arsenalu był precyzyjniejszy w 77.minucie. Wtedy to będący na osiemnastym metrze Shinji Kagawa uderzył technicznie, a piłka po strzale Japończyka odbiła się od dwóch słupków. Czujny na szczęście był w tym momencie Van Persie, który dobił futbolówkę do pustej bramki. Inna sprawa, że Holender znajdował się na pozycji spalonej.

Manchester po bramce wyrównującej nie zamierzał zwalniać tempa. Do końca meczu zostawał około kwadrans. Wprowadzony w drugiej połowie Javier Hernandez miał bardzo dobrą szansę w 82. minucie po dośrodkowaniu Michaela Carricka. Strzał głową Meksykanina świetnie wybronił jednak golkiper Młotów. Później swoje szanse miał jeszcze van Persie, ale Fin był w świetnej dyspozycji tego wieczoru. Ostatecznie mecz zakończył się remisem 2:2 ze wskazaniem na gospodarzy.

West Ham- Manchester United 2:2 (1:1)

Bramki: Vaz Te 17', Damie 55’- Valencia 31', van Persie 77’

WHU:Jaaskelainen - Reid, Collins, Demel, O'Brien - Jarvis, Nolan (Taylor 82'), Diame (Collison 82'), O'Neil (Noble 68') - Vaz Te, Carroll

MU:De Gea - Rafael, Ferdinand, Vidić, Evra - Valencia, Carrick, Jones, Kagawa (Hernandez 78'), Rooney (Giggs 71') - Van Persie


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Ham United - Manchester United
Następny news »
Ferguson: Zagraliśmy jak prawdziwi mistrzowie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (145)


Wookie: Chciałem zauważyć, że w dziale "Bramki" zamiast skrótu z West Ham ktoś wrzucił Man City - Wigan.
» 19 kwietnia 2013, 00:51 #114
grzeho16: ej to była 33 kolejka? bo w typerze 33 kolejka to spotkanie ze stoke na wyjeździe ( 2-0)
no i po prawo w wynikach również
może mi ktoś to wyjaśnić?
» 18 kwietnia 2013, 22:16 #113
TraN: To był zaległy mecz. Tak mi się wydaje. Powinniśmy grać z WHU wcześniej, ale rozgrywaliśmy wtedy FA Cup zdaje się.
» 18 kwietnia 2013, 23:44 #112
arturo588: PROSZĘ O POMOC!!
otóż mam bilety na mecz manchester -chelsea na 5 maja.
wylatuje z kolega 3 maja i prosze o pomoc w kwesti jaki hotel najtanszy wybrac jak sie poruszac itp.
BARDZO PROSZE O POMOC OSOBY KOMPETETNE POZDRAWIM
» 18 kwietnia 2013, 21:49 #111
kocaba: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2013 21:35

Słaby mecz w wykonaniu ,,Czerwonych Diabłów" Gdy by wygrali mistrzostwo było by już teoretycznie zapewnione a tak to mamy kilka ciężkich meczy np jak z Arsenalem czy Chelsea. Wiem że wygramy tą ligę bo jesteśmy najlepsi ale chciałbym w takich meczach jak np . z West Hamem żeby też pokazali klasę moim zdaniem SAF powinien dać trochę odpoczynku Rooneyowi a częściej wpuszczać Chicharito.Chciałbym również częściej widzieć Naniego w pierwszym jest jednym z najlpeszych dryblerów jakich znam.
» 18 kwietnia 2013, 21:33 #110
telo1: Panowie,

City jeszcze zgubi punkty. Widzialem mecz z Wigen. City powinno przegrac. Bramke strzelil Tevez, ktorego po dwoch chamskich faulach nie powinno juz byc na murawie.
» 18 kwietnia 2013, 18:34 #109
vip14: Moim zdaniem mecz był słaby. Szkoda, że jest tylko remis.. Mam nadzieję, że w następnym meczu wygramy.. Brakuje nam dwóch zwycięstw i mamy Mistrzostwo :D Glory, Glory Manchester United :]
» 18 kwietnia 2013, 18:00 #108
JustDoIt: Wszyscy jadą na Rooneya bo nei ma formy, ale teraz dlaczego nei ma formy? Moje zdanie jest takie, że to po części wina SAFa. Rzuca go raz na SP raz na SPO pozniej jako cofnięty i środkowy napastnik to jak on ma dojsc do formy! Na każdej pozycji się gra inaczej. Teraz Valencia. Zagrał dobrze, nie jakoś świetnie, ale dobrze. Nawet dośrodkowania mu wychodziły ( co było dla mnie zaskoczeniem). Mam nadzieje, że zacznie grac tak jak sezon temu. GGMU
» 18 kwietnia 2013, 16:19 #107
Satler4: Z jedne strony się zgadzam a z drugiej nie... Najczęściej w tym sezonie grał jako ŚPO i mógł po prostu zagrać lepiej. Sezon ten nie jest jego jeśli chodzi o poziom gry a nie statystyki i tyle w temacie, trzeba to przeboleć i czekać na następny sezon.
» 18 kwietnia 2013, 17:37 #106
erni93x: Rooney jest napastnikiem,koniec kropka.Co z tego ,żę lubi grać w środku,i rozgrywa,jeśli on najlepiej radzi sobie jako atakujący.Z naszymi skrzydłami pasowałoby wymyślić nową taktyke.Np 4-2-2-2 .Tyle że 2 defensywnych pomocników np Carrick i jakiś transfer,np Khedira.
I jeden ofensywny pomocnik,i jeden skrzydłowy,taki diament jakby,tylko bardziej defensywny.Na te pozycje widze Kagawe,Zahe(od następnego sezonu) Welbecka,Valencie,Younga itd.No i w ataku Robin i Rooney.Jeśli chcemy grać w najsilniejszym składzie tak to powinno wyglądać.Wiem,że to głupio wygląda,ale mogłoby się sprawdzić.Przy naszej grze,i tak gorzej być nie może(nie chodzi mi o wyniki tylko o styl).
» 18 kwietnia 2013, 19:24 #105
Satler4: Fajnie by było spróbować ale i tak zapewne Roo będzie grał cofnięty i to coraz bardziej. No może jak się kupi jakiegoś rozgrywającego ale zobaczymy. Zwykły diament by był już dobrym ustawieniem tylko, że nasi piłkarze jakoś nie pokazywali się do gry dobrze i to słabo wyglądało. Zgadzam sie, Rooney to napastnik ale co poradzimy, że SAF go stopuje. Zresztą nie ma sie co dziwić, z taką pomocą...
» 18 kwietnia 2013, 19:31 #104
DamoS: gdzie oglądacie powtórki meczów jak nie obejrzycie na żywo??
» 18 kwietnia 2013, 15:57 #103
corvel: oni to potrafią sobie komplikować sytuacje
» 18 kwietnia 2013, 15:31 #102
Welbzz: Jestem ciekaw czemu teraz Clev nie gra :((
» 18 kwietnia 2013, 14:49 #101
Satler4: SAF zapewne w końcu zauważył, że jest w chwili obecnej słaby...
» 18 kwietnia 2013, 17:36 #100
Marcin23: I kolejny raz błąd sędziego decyduje o podziale punktów,tym razem na nasza korzyść ale innym razem to my możemy zostać okradzeni z pkt,a władze PL zamiast uporać się z tym problemem,udają że tego problemu nie ma i wprowadzają jakieś śmieszne systemy na linie bramkowe żeby widzieć czy był gol czy nie.Są o wiele poważniejsze problemy niż to czy piłka przekroczyła linię bramkową,ale władze udają że wszystko jest OK.
» 18 kwietnia 2013, 13:46 #99
Marcin23: Właśnie kwestią jest tylko używanie tego systemyu,system ten nie musiałby być używany na każdy faul i na każdy spalony.Przecież zazwyczaj żółte kartki są słuszne,jakiś chamski faul i wiadomo że kartka tak samo spalony takie metrowe spalone są odgwizdywane,a w razie gdyby nie został odgwizdany to sędzia od kamer powiedziałby że jednak był spalony i nie ma gola i tyle,bo nie raz sędzia wychwyci spalonego 50 centymetrowego,a tak jak w meczu z psg nie wychwyci metrowego.Tak więc sędzia od kamer automatycznie jesli np był ostry faul sugerowałby jaką karę dać np w meczu z realem u nas,po powtórce stwierdziłby że żółta kartka to max i tyle.Ja nie chce żebyśmy dostawali karne z kapelusza i bramki ze spalonego oraz nie chce ich tracić.
» 18 kwietnia 2013, 20:32 #98
dzaru: Nani i Anderson out to pewne w ich miejsce Rodriguez z Porto, za którego pójdzie Anderson plus z 20 baniek, a na srodek pomocy ktoś Cabaye/Gundogan/Moutinho dokupić jakiegoś perspektywicznego srodkowego obronce i skład gotowy
» 18 kwietnia 2013, 13:13 #97
erni93x: Po co obrońca> jeśli już potrzebujemy obrońcy to prawego,ale wg mnie nie jest to potrzebne.Można by było tam Buttnera przesunąć,a Fabio by walczył o pozycje z Evrą od następnego sezonu.
» 18 kwietnia 2013, 19:25 #96
slawekov: Trochę strachu nam napędzili, właściwie to nawet sporo. Uczciwie trzeba przyznać, że bardziej się starali niż nasze śpiochy.
» 18 kwietnia 2013, 12:19 #95
tidde: zaczyna się tak jak w zeszłyk roku kiedy mielismy podobną przewagę i wiecie jak się skończyło....
» 18 kwietnia 2013, 11:30 #94
Lopez1910: Ale sie wczoraj meczyli... Jak dla mnie wyjasnila sie wczoraj przyszlosc Naniego. Chlopak odejdzie nie mam watpliwosci. Mam nadzieje ze Anderson wroci do Porto co stworzy swietna okazje do wymiany z Jamesem Rodriguezem. Ponadto szczeze przyznam ze widzialbym w United Barkleya z Evertonu bo chlopak bedzie w niedlugim czasie swietnym srodkowym pomocnikiem i nie mowie tego na podstawie ostatniego meczu Evertonu z Arsenalem...I widze ze tu wielu pisze ze potrzbny jest Ofensywny pomocnik ale i Kagawa i teraz Rooney tam moga grac wiec ta pozycja jest dobrze obsadzona. Konkurent dla Rafaela tez by sie przydal. W sumie Man United ma taka paczke ze tu kosmetyczne zmiany powinny zajsc. Jestem pewny ze kolejny raz United wygraja za rok lige w cuglach:)
» 18 kwietnia 2013, 10:59 #93
PatrykSNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2013 10:39

Nothing else matters! Potrzebujemy 2wygranych do zdobycia tytułu a mamy na to 5meczy! United jeszcze dwa maÄşe kroczki! GLORY MAN UNITED!
» 18 kwietnia 2013, 10:35 #92
KacyK: Kagawa zagrał świetny mecz, tak grającego Japończyka aż się chce oglądać! Kolejny mecz gdzie Roo gra cofnięty i nie ma za wiele z niego pożytku, a nawet działa na szkodę drużyny (druga bramka) czy u nas nie ma już nikogo na środek pola?
» 18 kwietnia 2013, 09:15 #91
kris8711: 1 też poniekąd z jego winy bo źle rozegrał z kagawą bodaj
» 18 kwietnia 2013, 13:23 #90
marsin7: no niestety u nas pomocników nie ma, a Roo to napastnik, nie powinien grac wszędzie, co na obronę też pójdzie, jak będzie potrzeba...
Kupić ŚP
» 18 kwietnia 2013, 17:40 #89
brylaantes: z Aston Villą to raczej 3 pkt powinniśmy sobie spokojnie dopisać. liczę też na 3 oczka ze Swansea i WBA, z Arsenalem i Chelsea nie sądzę żebyśmy wygrali :(
» 18 kwietnia 2013, 08:15 #88
grzeho16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2013 07:24

ej to była 33 kolejka? bo w typerze 33 kolejka to spotkanie ze stoke na wyjeździe ( 2-0)
no i po prawo w wynikach również
» 18 kwietnia 2013, 07:20 #87
1878MU: 6 punktów brakuje nam do mistrzostwa ?
» 18 kwietnia 2013, 06:20 #86
devil897: tak :)
» 18 kwietnia 2013, 07:36 #85
YaankesKing: Końcówka sezonu, 12 punktów przewagi (było), a w środku pola nadal gra Jones. SAF czy upadłeś na głowę?

Dlaczego na ławce siedzą Nani, Anderson i Tom? Dlaczego z ławki wchodzi Giggs zamiast kogoś młodego, który w ostatnich meczach sezonu może zebrać trochę doświadczenia? To już jest kompletna bzdura, zamiast dać grać ludziom którzy mogą wnieść coś pozytywnego do gry, to grają Giggs, Jones na nie swojej pozycji, Valencia który od początku sezonu gra fatalnie... to jest katastrofa co SAF wyprawia w ostatnich miesiącach.
» 18 kwietnia 2013, 02:27 #84
UnitedRules: SAF wposcil Giggsa że względu na jego doświadczenie. Już nie jeden mecz zagrał lepiej od mlodzianow. Masz rację , nie wiem czemu SAF wystawia jonesa zamian5 zabawy lub poula .:-)
» 18 kwietnia 2013, 07:55 #83
wiesio73: brakuje lidera który by zrobił mały opr...,krzyknał ,machnał reką(nie na decyzje sedziego ,bo tego było za duzo dzis jak dla mnie ,chyba sie przyzwyczili ze sedizuje sie dla nich)a jak nie ma takiego to SAF powinien od 1 min stac przy lini i to zrobić a nie kłocic sie z sedzia o aut...Zawsze wierzyłem ze to Rooney bedzie takim liderem ale niestety z roku na rok jakby tracił te walory,choć jest moim ulubionym piłkarzem to jak ktos kiedys napisał doroslejac spokojnieje ,nie chodzi oczywiscie o ostra gre na kartki(choć tego tez troche brakuje,i nie tylko u roo).Nie obwiniam tylko jego bo bardziej doswiadczeni widzac co sie dzieje (a jak sami zapewniaja nas co tydzien) wiedza jak to zrobic a przychodzi mecz i ..... sami widzimy.Serce mi dzis mało nie pękło z nerwów, nie mocy,nie poradnosci bo to my gralismy zle a nie oni dobrze(no moze troche ale to tylko determinacja nadrabiali).Pressing w naszej druzynie jest w słowniku pod litera P i tyle(druga bramka) choc trzeba przyznac ze wiele strzałow, dosrodkowan blokujemy ,ale nie dzis .I wydaje mi sie że jednak SAF nie stosuje juz suszarki albo ona na tych piłkarzy nie działa bo nawet po złej 1 połowie wychodza i nic sie nie zmienia.Uprzedzajac negatywne odp. na mój komentarz ( o ile będą a to mój pierwszy chyba, bynajmniej od dawnego czasu) i tak w przyszły poniedziałek zasiade i bede wierzył ze bedzie lapiej ze jak przegramy to dlatego ze ktos grał lepiej a nie bo sie nie chciało albo myslenie że i tak damy rade.Wielu z nas grało i gra w piłe i wie jak to jest ,są rózne momety ale na tym poziomie dla takiej druzyny dla takiego 20 mistrzostwa to po meczu flaki powinny na boisku lezec a dopiero pozniej na spacer.I tak KOCHAM United ale musiałem to napisać.
» 18 kwietnia 2013, 00:16 #82
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2013 00:49

oj tak, brakuje mi już od jakiegoś czasu tych "jaj" w zespole. Kiedyś, jak ktoś doskoczył do zawodnika United to zaraz miał na karku całą drużynę i mógł być pewny, że w którymś momencie Keane albo Scholes sprowadzą go na ziemię. Przecież gdyby taki Suarez grałby za czasów Keane'a to Urugwajczyka znosiliby na noszach już po pierwszym meczu z United :D
nie chcę gloryfikować, brutalnej, chamskiej piłki, o nie. Chodzi mi o to, że jak czasami widzę jakiegoś piłkarza przystawiającego się i odpychającego piłkarza United, to nikt nie podbiegnie, nie wesprze, tylko patrzą się z boku, a później Vidić pójdzie na rozmowę z sędzią i będzie się starał wyperswadować sędziemu, że zawodnik drużyny przeciwnej zasłużył na kartkę...
Więcej JAJ, Panowie!
» 18 kwietnia 2013, 00:48 #81
chicodegea: taa wystarczy wygrac z av...latwo powiedziec, oni walcza o utrzymanie i prezentuja sie calkiem niezle wiec moze byc roznie.
» 17 kwietnia 2013, 23:58 #80
chicodegea: Z kontry graja wysmienicie. Agbonlahor i Benteke poga nas doprowadzic do lez.
» 18 kwietnia 2013, 00:04 #79
Diabelred: Novak88,co poradzisz wiekszosc chyba mysli ,ze to Fifa gdzie zawodnicy wiecznie sa formie...
» 18 kwietnia 2013, 00:09 #78
chicodegea: moze przesadzam ale jestem do tego wszystkiego nastawiony z dystansem. Irytuje mnie jak to oni wszyscy mowia w mediach, ze nie dopuscimy do tego co stalo sie w tamtym sezonie. Fergi mowi , ze ma najlepsza druzyne w historii United itp. A na boisko wychodza chlopaki i nie widac jaj. Graja przecietna pilke. Wiem, ze potrafia wspaniale zagrac i mozliwosci sa (patrz real madryt dwumecz) ale to wszystko nie dziala. Mancini ma racje mowiac , ze tabela nie odzwierciedla rzeczywistosci. Mielismy sporo szczescia i Sir Alex tez zarobil dla nas pare punktow. Nie wiem czy brak im motywacji, czy za duze zarobki ...
» 18 kwietnia 2013, 00:15 #77
Malkontent: Novak88 mówiąc szczerze mnie średnio satysfakcjonuje ogólna postawa w tym sezonie :) Nie byłoby uczciwe gdybyśmy zdobyli potrójną koronę, ani jak widać nawet podwójną. Nie byłbym szczęśliwy gdyby City wygrało ligę, ale byłaby to świetna nauczka dla całej kadry
» 18 kwietnia 2013, 00:18 #76
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2013 00:22

Przyklad Bayernu tylko pokazuje jak olbrzymia maja przewage w lidze nad reszta stawki.;d
Malkontent nauczka powinien juz byc dla nich poprzedni sezon...
» 18 kwietnia 2013, 00:20 #75
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2013 00:46

Novak88 mecz meczowi nie rowny;).Poza tym jezeli Tottenham zagra bez Bale'a,Defoe oraz Lennona to jak dla mnie maksymalnie moga osiagnac remis w starciu z City.City bedzie napewno bardziej umotywowane niz dzis,widziac iz stracilismy punkty,wierzac pewnie jeszcze w obrone tytulu...
» 18 kwietnia 2013, 00:45 #74
BydlakzKrakowa: Remis z takim przeciwnikiem to, niestety, porażka. Od meczu z Sunderlandem gramy bardzo marnie i gubimy punkty. Cóż z tego, że jak wygrana się zdarzy, jak i tak gramy słabo, nawet w wygranych meczach. Ok. Może czują, że nie wystarczy pary do końca i zwalniają grę. Dobra, ale to nie tłumaczy nonszancji, lekceważenia i braku koncentracji. A z tym mieliśmy i mamy cały czas do czynienia. Jeden plus w tym meczu był. I to ogromy. Wreszcie DeGea się postawił, nareszcie wyszedł, przytrzymał przeciwnika, powalił i jeszcze lutnął i napyskował gościowi. Brawo!! Rośnie nam bramkarz. Nabiera pewności. I to w maczu z dużymi facetami. Jeszcze raz brawo!!
» 17 kwietnia 2013, 23:29 #73
Nani1900: Niech lepiej Nani odejdzie, marnuje się tu. Mamy legendarnego Giggsa i magicznego Valencie, oczywiście nie może zabraknąć obrońcy w środku pola jakim jest Jones. Katastrofa nic więcej. Valencia oczywiście nie zagrał źle, ale zdejmowanie najlepszego dzisiaj Kagawe a zostawianie Valenci to jest jakaś kpina. Jak zobaczyłem, że zamiast Welbecka wchodzi Giggs to się załamałem. United jest słabe, a mydlenie oczu, że mamy świetną drużynę jest śmieszne. Od początku sezonu gramy kompletnie bez stylu. Gdyby nie nasze comebecki i indywidualności to zajelibyśmy 3-4 miejsce. Trzeba zmienić styl gry, bo na naszą grę nie można patrzyć, teraz nawet nie jest skuteczna.
» 17 kwietnia 2013, 23:26 #72
HuiSton: idź hejtować gdzie indziej
» 17 kwietnia 2013, 23:38 #71
sisinho: @huiston

Jaki hejt? Koleś napisał prawdę a ten już psioczy. Gramy padake, a ktoś kto uważa inaczej jest albo zaślepiony w naszą drużynę albo coś bierze i to grubo.
» 17 kwietnia 2013, 23:45 #70
Diabelred: Nani1900,rok temu ,wlasnie wejscie Giggsa i jego podanie do Chichy dalo nam 3 pkt z WHU( o ile sie nie myle) ,takze mysle ze SAF wlasnie liczyl ,ze Giggs bedzia mial chociaz jedno ,ale doklane podanie ,ktore zakonczy sie bramka :).Szczerze mowiac wole aby United gralo bez stylu i bilo sie o majstra(tak ja teraz), niz bylo stylowcem jak Ars,ktory bije sie jedynie o 3-4 miejsce ,gwarantujace gre w LM :)
» 17 kwietnia 2013, 23:56 #69
Malkontent: Nani1900 zgadzam się :)
» 18 kwietnia 2013, 00:19 #68
HuiSton: gramy padake we wszystkich meczach w tym sezonie?
to ty chyba inny zespół oglądałeś
» 18 kwietnia 2013, 07:46 #67
sisinho: @Huiston

W większości spotkań gramy padakę. Mecze, które wygrywamy 1:0/2:0 jak ze Stoke są słabe, strzelamy bramkę i bronimy wyniku jak z Tottehamem, tak jakbyśmy byli jakimś średniakiem Angielskim.

Oczywiście, były świetne spotkania ale głównie na początku i w środku sezonu, gdzie graliśmy świetnie w ofensywnie (z NUFC 4:3, z Reading 4:3) ale wtedy kulała nasza obrona. Teraz dajemy się spychać jakiemuś średniakowi ligi, i pozwalamy im grać, ba nawet kontrataków nie wyprowadzamy.

Nie podoba mi się ten styl, kiedyś mielismy zabójcze kontry (przykładowa kontra z AFC w LM na 3:0) teraz nie dość że dalej nie mamy rozgrywającego to i nasze skrzydła są tragiczne. Antek bezpowrotnie zgubił formę z tamtego sezonu (albo już wiedzą jak gra) i częściej stopuje on nasze akcje niż je przyśpiesza. Wygrywamy głównie po przebłyskach poszczególnych graczy.

Na dzień dzisiejszy jedynie David, Rafael, Vidic i Carrick są w formie, z czego 3 jest zawodnikami do bronienia a Carrick to środkowy defensywny pomocnik. Coś chyba z nami jest nie tak, że taki piłkarz jak Carroll wyróżnia się w meczu z nami.
» 18 kwietnia 2013, 09:57 #66
Szilk: Nie wiem o jest przyczyną , ale my gramy z meczu na mecz gorzej . Zero pomysłu , zero kombinacji, zero ciągu na bramkę. Te podania do tyłu -to dramat -naszą siłą był zawsze atak pozycyjny a teraz jak przeciwnik się postawi i kryje to żal patrzeć .Mam wrażenie ,że atmosfera w drużynie nie jest najlepsza, kilku zawodników czuje że odejdą i jest bez ognia. to naprawdę będzie jeden z najsłabszych mistrzów ostatnich kilku lat. Zakupy i to duże są konieczne -bo ta drużyna zatraca charakter do jakiego nas -kibiców od zawsze przyzwyczaiła.
» 17 kwietnia 2013, 23:22 #65
wilku7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 23:25

Prosze oswieccie mnie co Valencia zrobil przez 90 minut gry. Dobrze, fajnie, strzelil do pustaka,wrecz swietnie. 1 bramka w sezonie skrzydlowego. Pozatym dobre podanie do Robina, ktory byl na spalonym oraz jedna wrzutka rowniez na Van Persiego. Hmmm.. I to tyle w zasadzie. Na prawde swietny mecz Ekwadorczyka, wrecz wybitny.
» 17 kwietnia 2013, 23:20 #64
wilku7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 23:35

W sytuacji bramkowej zgodze sie, ze potrafil sie znalezc .Wszystko ok, ale skrzydlowy powinien jakikolwiek pojedynek 1 na 1 wygrywac, a Valencia jak zwykle do prawej nogi i wrzutka, gdzie w kazdym prawie przypadku go blokowali. Chyba, ze nikogo przy nim nie bylo akurat, to jak poweidzialem 2 dosrodkowania mu wyszly. I to tyle. Takze wydaje mi sie, ze od prawego pomocnika powinno sie troche wiecej wymagac. Uwazam, ze ostatnio grajac jako prawy obronca pokazal sie na prawde z duzo lepszej strony i moze na tej pozycji moglby zostac np. za Rafaela, ktory wedlug mnie rowniez ostatnio nie gra takiej pilki do ktorej nas w tym sezonie przyzwyczail.
» 17 kwietnia 2013, 23:31 #63
IMMM: @miod Nie wymagamy żeby grał jak CR7. Wymagamy żeby grał jak w zeszłym sezonie.
» 17 kwietnia 2013, 23:34 #62
HuiSton: Valencia jest najlepszy, odczepcie sie od niego
» 17 kwietnia 2013, 23:38 #61
Diabelred: Ja nie nie moge z was jak Welbeck walczy, odbiera pilke ,stara sie ,to ludzie pisza ze zagral super mecz,podniecaja sie jakby strzelil bramke czy chociaz zaliczyl asyste,natomiast jak inni tak samo graja(Valencia),to juz sie tego niestety nie dostrzega,przykre...
» 18 kwietnia 2013, 00:02 #60
IMMM: Bo wiemy, że go na więcej stać. Natomiast Wellbz jest jeszcze młody i dopiero pokazuje swój talent, więc ciężko żeby kolej rzeczy była inna niż jest ;)
» 18 kwietnia 2013, 00:15 #59
Dymo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 23:20

Mnie dzisiaj bardzo rozczarował Rooney, który oprócz 2 czy 3 celnych przerzutów piłki nic nie wniósł do gry. Przyczynił się po części do straty 2 bramek (strata piłki przy kontrze Młotów oraz brak walki w defie, jak go Diame objeżdżał) , w ogóle nie biegał- Jak nie Wayne. Nie wiem czy coś popił wczoraj, ale dziś był dramatyczny. Czy wy też uważacie, że on się marnuje rozgrywając piłkę ? (chociaż jak nie on, to kto ? sam Carrick przecież nie wystarcza) Następna sprawa to Jones. Jak on ma decydować o naszej sile ognia to ja dziękuje. Dzisiaj wielokrotnie brał się za rozgrywanie piłki- z miernym skutkiem( dożywotni posadzić go na środku bądź prawej stronie obrony i niech tam gra) Valencii nie będę komentował, bo nie lubię się powtarzać. Możemy być pewni, że w następnym meczu wyjdzie w 1 składzie bo dziś huknął fenomenalną bramkę. Kto wie co by się stało, gdyby ta piłka poszła mu na lewą nogę :) Dobra przejdę do wniosków:
Dzisiejszy mecz zdecydowanie na "-" , wydaje mi się, że United od jakiegoś czasu ciągnie już na samych oparach. Mam nadzieję , że się mylę i jeszcze nie raz w tym sezonie pokażą, że w piłkę umieją grać, jak mało kto w Anglii. Zdecydowanie na "+" postawa sędziego liniowego, który nie zauważył metrowego spalonego przy bramce Robina.
Do napisania !!
» 17 kwietnia 2013, 23:18 #58
wilku7: Ta pierwsza bramka to bylo zle odegranie Kagawy, wiec nie do konca to wina Rooneya. Moze troche go " na konia" wsadzil ale Shinji mogl lepiej odegrac. W kazdym badz razie Wayne bym za to nie winil. Przy drugiej bramce jak najbardziejsie zgodze. W zasadzie z reszta tez:)
» 17 kwietnia 2013, 23:34 #57
niszak: oj chyba popił i to ostro bo faktycznie był najsłabszy na boisku. SAF mocno miesza składem, zawodnicy nie doś że nie wiedzą czy zagrają w meczu to jeszcze na dodatek nie wiedzą na jakiej pozycji zagrają, chyba sprawdza wszystkie mozliwe warianty ustawienia.
» 17 kwietnia 2013, 23:43 #56
Satler4: I to jest denerwujące, Jones na prawej obronie czy środku, Giggs czy Rooney w środku lub Roo za napastnikiem itd. Niech każdy gra na swojej pozycji i to będzie najlepsze. Co prawda Kagawa to ŚPO a z dwoma napastnikami nie ma tej pozycji ale jakoś w tym meczu dawał rade grać jako fałszywy skrzydłowy i pokazał się bardzo dobrze. Malaga z BvB też grała 4-4-2 z fałszywym skrzydłowym w postaci Isco i pokazali kilka ładnych akcji. Dokupić kogoś do środka, Kagawa na podwieszonego skrzydłowego i Roo z RvP w ataku. W tedy powinniśmy wykorzystać potencjał naszego napadu bo nie musiał by on kreować gry a otrzymywał by więcej podań. Wieże w samuraja w przyszłym sezonie i mam nadzieję, że SAF kupi kogoś do środka. No i trzeba wierzyć, że Zaha będzie szalał w PL!
» 19 kwietnia 2013, 15:59 #55
blejd7: United zagrało przeciętne spotkanie ale i tak strzeliło dwie bramki (w tym jedna ze spalonego) i dwa razy cudem WH uniknął bramki. To co dziś bramkarz Młotów wyrabiał było fantastyczne.
Według mnie wynik sprawiedliwy, choć mieliśmy trochę więcej okazji
» 17 kwietnia 2013, 23:17 #54
Olo: To ja może się wyłamię i dostrzegę pewien plus - otóż wreszcie okazuje się że Kagawa był dobrym zakupem, a co najważniejsze - do tego samego wniosku doszedł SAF i zaczął mu dawać szanse :) Brawo!
» 17 kwietnia 2013, 23:13 #53
RedTomz: Dokładnie. Shinji dziś miał duży udział przy strzelonych bramkach. Jego występ jak najbardziej na plus.
» 17 kwietnia 2013, 23:21 #52
Brancik: Witam.Padaka, to graliśmy ,zero pomysłu , zaangażowania ,powtórka z zeszłego sezonu,ludzie potrzebujemy pomocy i obrony , poza tym ze Valencia strzelił gola, gra tak że każdy z nas wie w która stronę się ruszy i kiedy zatrzyma .Rio Ferdinand- nie szukam kozła ofiarnego , ale ludzie, Rio przy pierwszym golu zachował się gorzej jak i niektórzy z nas którzy graja dla sportu co weekend, odpuścił, nienawidzę tego co wyprawia się u nas w klubie,Rio odpuszcza ,rozumiem że jest starszy ,Rooney nadal nie ma tego balansu, jak gdyby przytył kilka kg, Valencia gra popelinę co równa się z tym ze są to jakieś jaja ze walczymy o tytuł mistrza premier league a w drużynie dzieje się jak gdyby kilku graczy było synami szefa .możecie mnie zbluzgać lecz Rio Ferdinand jest w za wolnej formie na PL od 2 sezonów, a niektóre z ostatnich transferów nie wypalaja.pozdrawiam.4ever United
» 17 kwietnia 2013, 23:09 #51
p1908: ale z was banda malkontentów,czytać się tego nie da,13 pkt przewagi(nie wiem skąd niektórzy z was biorą 10),5 meczów do końca,a większość z was ma pęłne gacie ze strachu.dwa mecze u siebie do przodu i mistrz nasz,nic dwa razy się nie zdarza jak napisał klasyk,więc trochę więcej optymizmu
» 17 kwietnia 2013, 23:05 #50
Gig5: Valencia odziwo dobrze Kagawa tylko mu zalezalo na dobrym wyniku byl wszedzie ....a treaz minusy RIo co mecz blad w obronie mam takie wrazenie ze sie skonczyl juz .......Rooney w pomocy tragiczny same straty nie pierwszy i nie ostatni mecz Saf meska decyzja albo Roony w ataku albo lawa .........Jones do srodka czemu na sile chcemy grac drewnami ?? jak nie przyjdzie do nas klasowy pomocnik to bedzie padaka caly przyszly sezon bo jak wiadomo polowanaszych zawodnikow najlepsza forme ma juz za soba
» 17 kwietnia 2013, 23:03 #49
wilku7: Valencia dobrze? Giggs zrobil wiecej przez 15 min niz on przez caly mecz.
» 17 kwietnia 2013, 23:06 #48
Diabelred: wilku7,nie ma to jak hejtowac nawet jesli Valencia dobrze zagra :)
Czy dobre dzis wrzutki oraz bramka to malo,aby uznac ze dobrze zagral??
Kto wie byc moze dzieki jego bramce i wywalczonemu dzis punktowi wywalczymy majstra bedac przed City o 1 pkt :D
» 17 kwietnia 2013, 23:15 #47
wilku7: Ja Valenci naliczylem 2 dobre wrzutki, gdize w jednym przypadku Robin byl na spalonym no i ta przepiekna bramka. Dobrze, ze sie chociaz odnalazl przy tym przepieknym trafieniu, ale i tak w zyciu nie powiem zeby Antonio zagral dobry mecz.
» 17 kwietnia 2013, 23:39 #46
rebs: Podobała mi się dziś drużyna West Hamu pod wieloma względami. Poza tym Kagawa świetny, RvP też już bardzo dobrze choć brakowało mu szczęścia jeszcze sporo. Valenci pomogła bramka i to także cieszy. Zdecydowanie lepiej wychodzi nam jak gonimy wynik. Nawet Ferguson aktywny przy linii w drugiej połowie ;)
» 17 kwietnia 2013, 23:00 #45
TylkoManUtd: nie mozliwe ze podoboła ci sie gra WHU. tak prymitywnego futbolu dawno nie widzialem, wszystko grane do boku i wrzutka na tego pa.aca z Liverpoolu. wszyscy z WHU modlili sie zeby cos wykombinowal, no to walczyl, taranujac De Gee i uderzajac bezczelnie Vidica z lokcia w twarz. ot, cala taktyka WHU w tym meczu. ogladajac West Ham odrazu przypomnial mi sie stary angielski futbol, czyli tak jak pisalem wyzej, pilka do boku i trzysta wrzutek w pole karne i moze sie cos uda strzelic, masakra, az zeby bolaly ogladajac pilke w wykonaniu londynczykow. oby jak najmniej meczow z takimi drwalami pilkarskimi, dzis mi bylo wstyd za WHU, totalnie archaiczna pilka
» 17 kwietnia 2013, 23:12 #44
Satler4: Drwale nie drwale ale sprawili nam sporo problemów...
» 19 kwietnia 2013, 16:03 #43
dlabigt23: i jest dokladnie to samo co w zeszlym sezonie tracimy glupio punkty i co najwazniejsze nic nie gramy a wkurza mnie gadanie przed meczem ze chca wygrac juz wszystkie mecze do konca i zeby zdobyc jak najwiecej punktow .. i po takich newsach wlasnie sie traci te punkty tylko takie gdybanie .. Ogladalem wczoraj Arsenal i naprawde mimo tego ze nie blyszcza ale fajnie sie ich oglada milo sie patrzy na ich gre, jestem ciekawy jak spisza sie nasze diably z nimi ...
» 17 kwietnia 2013, 22:57 #42
Diabelred: Arsenal ogolnie ostatnimi laty graja ladniejsza pilke od nas tylko co im ta ladna gra daje :)? Odpowiedz brzmi nic,no chyba ze kwalifikacja do LM to jakies wielkie osiagniecie...
» 17 kwietnia 2013, 23:00 #41
Klimaa: Remis na wyjeździe, nie stresujcie się. 6 pkt do zdobycia w przeciągu 5 kolejek to naprawdę niewiele.
» 17 kwietnia 2013, 22:56 #40
tomciocr7: Dobra, ale jako przyszły mistrz Anglii powinniśmy prezentować lepszy styl. Fajnie to wygląda, 6 pkt do zdobycia. No ale ludzie, jak to będzie wyglądało, gdy np. po ostatniej kolejce będziemy mieli 1 pkt. przewagi. Do du... z takim mistrzostwem.
» 17 kwietnia 2013, 23:03 #39
winiar97: Moim zdaniem to wlsnie po czesci wina SAF .Grajac z West Hamem po co na srodku pomocy Carrick i Jones??Przeciez to nie Real ,Jones nic nie grał .Juz nie wspomne o zmianiach w ostatnich kilku meczach zmiany nic nam nie daja ,sporo Ferguson wpuszcza napastnikow ,a niema kto im piłki dograc to czyja to jest niby wina?
» 17 kwietnia 2013, 23:01 #38
BartekMU10: Byłem tak spokojny Premier League, a tutaj fajne niespodzianki pod koniec sezonu. Teraz robie w gacie na myśl o meczach z Chelsea, Arsenalem i Swansea. Mam nadzieje że sie poprawią chociaż żeby nie stracić tak głupio mistrzostwa jak w zeszłym sezonie.
» 17 kwietnia 2013, 22:55 #37
Vecrius: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 22:56

Jeśli się myle to przepraszam ale wydaje mi się że w 82.minucie piłkę do Hernamdeza zagrywał Giggs
» 17 kwietnia 2013, 22:55 #36
michalg: To prawda, ale to było chwilę później. Mi chodziło o sytuację gdzie Carrick na głowę dośrodkował, a nie tę gdzie Giggs zagrał do Chicharito i Carroll wybił :)
» 17 kwietnia 2013, 23:01 #35
775330: 2 wygrane na 5 meczów do końca, może dadzą rade. Jeśli stracimy punkty z Aston Villą w poniedziałek to będą wielkie JAJA.
» 17 kwietnia 2013, 22:55 #34
winiar97: Ferguson jak zwykle fatalne decyzje przy wyborze składu.Valencia jeszcze jako tak,troche lepiej niz ostatnio ale tylko troche .Jones ?? Ja goscia w drugiej połowie widziałem 2 razy przy piłce .Nie wiem jaki cudem on dograł do konca .Te zmiany pożal sie Boze ,SAF zdejmuje kagawe (jak dla mnie MOTM) i wpuszcza Hernandeza .Bezsensem jest wpuszczanie kolejnego napastnika skoro i tak mu nie dogra dobrej piłki , bo niema poprostu kto.
» 17 kwietnia 2013, 22:54 #33
maxior1993: Myślę że zamiast Jonesa powinien zagrać np. Anderson lub Clev Jones jest dobry do czyszczenia a nie do rozgrywania.
» 17 kwietnia 2013, 22:57 #32
chali2na: zgadzam się,w 100% i najlepsze było to że zaraz po bramce wypracowanej w 70% przez kagawe, ten opuszcza boisko.no ale wiadomo zmiana była już ustalona wcześniej.nie rozumien też czemu SAF tak się upiera żeby wpuszczać giggsa.nani lub wellbeck wnieśliby IMO dużo więcej.
» 17 kwietnia 2013, 22:57 #31
meszcz: Ta, Nani i Welbeck tyle pokazali w tym sezonie. Welbeck jak ma strzelać to albo się potyka albo ślizga. Nani strzela kiedy ma podawać i podaje kiedy ma strzelać. Lubię ich obojga, ale kuźwa bądźmy realistami.
» 17 kwietnia 2013, 23:00 #30
chali2na: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 23:02

mimo wszystko wolę ich od giggsa,którego SAF na starość wielbi ponad niebiosa.nie dajmy się zwariować.giggs ma 39 lat,może grać w meczach o przysłowiową pietruszkę a nie w w jednych z najważniejszych meczach sezonu.
» 17 kwietnia 2013, 23:02 #29
winiar97: NO dobra Nani i Welbeck nie błyszcza ale Valencia gra od nich duzo gorzej .Dzisiaj moim zdaniem zagrał swoj najlepszy mecz w sezonie ,ale i tak nie zachwycił
» 17 kwietnia 2013, 23:05 #28
Malkontent: Nie ma co się przejmować nawet tą opinią. Wybacz kolego jeśli się mylę, ale myślenie na poziomie końcowo-gimnazjalnym (rocznik 97 jak zgaduje) delikatnie nie dorównuje myśleniu profesjonalnego sztabu i genialnego bądź co bądź Fergusona :)
» 17 kwietnia 2013, 23:10 #27
wilku7: Oczywiscie, rowniez uwazam, ze bledne. Co Fergie widzi wtym Valenci to nie mam pojecia. Ratuje go ta bramka, pozatym NIC, ZERO gry. Jedna wrzutka dobra gdzie Robin byl na spalonym . To wszystko. Zadnej sytuacji 1 na 1 nie wygral. Praktycznie gra bez skrzydla Jestem pewny, ze Welbeck pokazalby sie z duzo lepszej strony.
» 17 kwietnia 2013, 23:13 #26
winiar97: moze wam pomacham z ławki trenerskiej na OT ;D
» 18 kwietnia 2013, 15:13 #25
tomciocr7: Ale sobie komplikujemy życie...;/
» 17 kwietnia 2013, 22:54 #24
maxior1993: Valencia zagrał dzisiaj dobry mecz:) Kagawa też bardzo dobrze, szkoda że Ferguson nie wpuścił na boisko Naniego zamiast Giggsa.
» 17 kwietnia 2013, 22:52 #23
dlabigt23: Mysle ze nie bylo az bardzo zle moze dlatego że tutaj musieli gonic 2x wynik, nie tak jak ostatnio bywalo to w meczach ze prowadzili i grali padake .. natomiast tez nie ma sie czym szczycic szkoda tego meczu mozna bylo go juz wygrac i tylko w sobote z aston villa u siebie potwierdzic mistrzostwo i swietowac go na OT ... Bedzie troche wstyd jezeli przewaga stopnieje do 5pkt przewagi... Tak naprawde wszystko pokaze mecz na The Emirates z Arsenalem i Chelsea u siebie i czy pokaza z takimi druzynami klase na jaka zasluguje Manchester !
» 17 kwietnia 2013, 22:51 #22
miko29: moim zdaniem z chelsea przegrają jak to ostatnio bywa z rywalami prezentującymi podobny poziom. nie wiem dlaczego ale MU jakoś tak ma że lubi sobie komplikować życie. Nawet w Pucharze w pierwszym meczu pomimo prowadzenia 2:0 z Chelsea o mało co nie przegrali
» 17 kwietnia 2013, 22:55 #21
dlabigt23: ja jestem az ciekawy meczu z arsenalem bo moga naprawde pokazac naszym co nie co .. ostatnio wygladaja naprawde dobrze i jak narzuca taki ladny ofensywny styl to sie pogubimy calkiem a ostatnio my stylu w ogole nie mamy tylko zwykle kopanie pilka tak jakby na pale .. od 3 meczow w lidze zrobili dopiero dzisiaj piekna akcje po ktorej strzelili bramke a ostatnie 4 bramki to porazka ze w ogole zdobylismy te 9 pkt to sie dziwię ...ja sie ciesze ze juz wkoncu przestali gadac ze to przez ten mecz z realem sa przygnebieni no teraz to juz sie niewytlumacza bo duzo czasu od tego meczu minelo i nic dalej to samo .
» 17 kwietnia 2013, 23:01 #20
chali2na: graliśmy fatalnie,były może ze 3 akcje które przyciągneły wzrok.Nie rozumiem Safa,robi zmiany po 70 minucie i zamiast wpuścic welbza albo naniego wchodzi giggs.Rozumiem-osiągnięcia osiągnieciami ale bez przesady.mogę się założyć że wellbeck albo nani wnieśliby dużo więcej niz 39 letni Ryan.Cipizens wygrali,mamy 13 pkt przewagi i z taką grą o wiele za dużo.
» 17 kwietnia 2013, 22:51 #19
Diabelred: rok temu ,wlasnie wejscie Giggsa i jego podanie do Chichy dalo nam 3 pkt z WHU( o ile sie nie myle) ,takze mysle ze SAF wlasnie liczyl ,ze Giggs bedzia mial chociaz jedno ,ale doklane podanie ,ktore zakonczy sie bramka :)
» 17 kwietnia 2013, 22:57 #18
chali2na: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 23:00

no być może, nie wyszło a szkoda;) szkoda mi również naniego-wielki potencjał a w ostatnich 2 meczach nie zagrał ani minuty.coś czuję ze po tym sezonie odejdzie:/
» 17 kwietnia 2013, 23:00 #17
Boss: To co nasi grają pod koniec sezonu to jakaś kpina i żenada -.-
» 17 kwietnia 2013, 22:51 #16
AdaM92: Ten mecz przypomniał mi sytuację ze zeszłego sezonu... dokładnie mecz z Evertonem, właśnie wtedy przegraliśmy mistrzostwo... w dzisiejszym meczu można było zauważyć podobny brak zaangażowania jak rok temu, mało tego nawet przy stanie 2-1 nasi zawodnicy nie przestali LEKCEWAŻYĆ przeciwnika! Wstyd, hańba ! Tak nie grają mistrzowie, tak grają wypalone gwiazdeczki. Może City powinno nam odebrać tytuł na dużej, tak jak to zrobiło BVB Bayernowi, może wtedy zaczęlibyśmy szanować przeciwników i grać na 100% z każdym (dokładnie tak jak Bayern w tym sezonie). Takie mecze z ogórkami powinny kończyć się w okolicach siódemki, niestety widocznie naszym piłkarzom brak charakteru i ambicji...
» 17 kwietnia 2013, 22:51 #15
Boss: Dokładnie, bo umiejętności im na pewno nie brakuje...
» 17 kwietnia 2013, 22:53 #14
UnitedProClub: No i tylko - 10 musimy wygrać 2 następne mecze z Aston Villa i Arsenalem by być mistrzami te 2 mecze będą kluczowe bo tam MUSIMY zdobyć przynajmniej 6 pkt by mieć tego mistrza.Gra słabo obudziliśmy się po stracie 2 gola,tak nie może wyglądać United ludzie,niestety jedyny który zasługuje na pochwałę to Kagawa on jako jedyny STARAŁ się cokolwiek zrobić dla MU,nie wliczając 2 pięknych asyst,czuć brak Formy Rooneya i Brak Naniego na skrzydle,ale oczywiście SAF wie lepiej na to wygląda,wygrać z AV i Arsenalem i mieć tego walonego Mistrza bo ten sezon mnie do zawału doprowadzi.cieszy taki skromny punkt lecz mogliśmy osiągnąć więcej w tym spotkaniu lecz niestety wyszło jak wyszło. GGMUFC.Pozdro wszystkim tym co zostają przy MU w krytycznych chwilach. Dobrej i spokojnej nocy życzę.
» 17 kwietnia 2013, 22:51 #13
Adam88: Gdyby tak nasza gra wygladala od poczatku sezonu to watpie abys my zagrali nawet w lidze Europy.żenada
» 17 kwietnia 2013, 22:50 #12
Mazi1989: Kurde znowu tracimy punkty. O co tutaj chodzi? My chcemy zdobyć mistrzostwo? Zaczynam wątpić....
» 17 kwietnia 2013, 22:50 #11
KDM: "ŚWIETNY MECZ I REMIS NA UPTON PARK' Świetny ? chyba w wykonaniu "Młotów" Kilka przebłysków a tak to tradycyjnie brak pomysłu. Kiedyś będą lepsze dni Glory...
» 17 kwietnia 2013, 22:49 #10
Sebastian2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2013 22:49

Jak dla mnie Kagawa MOTM :) szkoda tylko ze RvP ze spalonego trafił bo znowu będzie gadanie ze United wygrywa dzięki pomocy sędziów -.- Valencia nawet niezłe zawody zagrał :)
» 17 kwietnia 2013, 22:48 #9
GaRoo: "W 69. minucie dobrze grający tego wieczoru Valencia " Oho, czuje że ten fragment tekstu wzbudzi największe emocje.
» 17 kwietnia 2013, 22:48 #8
Malkontent: Mylisz się. Mimo że jestem zagorzałym przeciwnikiem Valencii (w MU) to zagrał dziś naprawdę przyzwoity mecz :)
» 17 kwietnia 2013, 23:11 #7
mikifiki: Zgadzam się, zagrał dobre spotkanie. Dużo biegał, walczył o każdą piłkę, nie odpuszczał. Chyba wziął sobie ostatnią krytykę do siebie.
» 18 kwietnia 2013, 12:24 #6
RedTomz: Cieszmy się z tego remisu... Kolejne mecze zapowiadają się niezwykle ciekawie. :)
» 17 kwietnia 2013, 22:48 #5
mu007: jak ja mam się cieszyć z tego remisu co ? myslałem że wygraliśmy
» 18 kwietnia 2013, 18:00 #4
charnas: 'świetny mecz'? mecz rozegrany na stojąco, nie ważne jaki był wynik, styl 'jak strzelimy to fajnie' wciąż ten sam
» 17 kwietnia 2013, 22:48 #3
HowardWebb997: Nie przyszło Ci do głowy, że to był świetny mecz DLA BEZSTRONNYCH OBSERWATORÓW? Za trudne do zrozumienia?
» 18 kwietnia 2013, 08:12 #2
charnas: to strona kibiców United, a nie bezinteresownych kibiców, za trudne do zrozumienia? co za kretyn
» 26 kwietnia 2013, 23:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.