Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Słaby Manchester. Koniec przygody MU z Pucharem Anglii

» 1 kwietnia 2013, 15:22 - Autor: michalg - źródło: DevilPage.pl
Po słabym spotkaniu Manchester United przegrał na Stamford Bridge z Chelsea Londyn 0:1. Jedyną bramkę w mecz zdobył Demba Ba. Tym samym ekipa sir Alexa Fergusona odpadła z rozgrywek Pucharu Anglii i straciła szansę na zdobycie podwójnej korony w tym sezonie.
Słaby Manchester. Koniec przygody MU z Pucharem Anglii
» Po słabym spotkaniu Manchester United przegrał na Stamford Bridge z Chelsea Londyn 0:1. Jedyną bramkę w mecz zdobył Demba Ba. Tym samym ekipa sir Alexa Fergusona odpadła z rozgrywek Pucharu Anglii i straciła szansę na zdobycie podwójnej korony w tym sezonie. To było jedno z najsłabszych spotkań MU w tym sezonie.
Najlepszy piłkarz Manchesteru United
O pierwszych dwóch kwadransach gry można po prostu powiedzieć, że się odbyły. Dobrze piłki rozdzielał Michael Carrick, na zagubionego wyglądali zarówno Nani jak i Javier Hernandez. W 30. minucie kibice zgromadzeni na Stamford Bridge obejrzeli...pierwszy strzał na bramkę którejś z drużyn. Przed niezłą szansą zmiany rezultatu stanął Demba Ba po podaniu Edena Hazarda. Uderzenie Senegalczyka nogami wybronił David de Gea.

Pięć minut później na strzał z dystansu zdecydował się Ramires. Próba Brazylijczyka była śmiała, ale nie takim uderzeniem były piłkarz Benfiki Lizbona nie mógł zaskoczyć golkipera Manchesteru United. W 37. minucie wreszcie dobrą akcję przeprowadzili goście. Po ładnej indywidualnej szarży na strzał z około 25 metrów zdecydował się Nani. Piłka po próbie Portugalczyka minęła bramkę Cecha o kilkanaście centymetrów.

Na pięć minut przed końcem pierwszej części spotkania po świetnym wybiciu piłki przez de Geę futbolówkę przejął Hernandez i popędził z nią kilkanaście metrów. Meksykanin uderzył mocno i bardzo zaskakująco. Piłka nabrała przedziwnej rotacji i czeski bramkarz Chelsea z trudem wybił ją nogami. W ostatnich minutach tej części spotkania to Czerwone Diabły osiągnęły dość dużą przewagę. Do przerwy było jednak 0:0.

Jak dobrze podopieczni Fergusona zakończyli pierwszą połowę, tak fatalnie rozpoczęli drugą odsłonę spotkania. W jednej z pierwszych akcji po przerwie Chelsea objęła upragnione prowadzenie. Instynktem snajpera wykazał się Demba Ba, który po dośrodkowaniu Maty uprzedził Ferdinanda i w bardzo trudnej sytuacji przelobował Davida de Geę końcówką buta. Było 1:0 dla Chelsea i widmo awansu znacznie oddaliło się od Czerwonych Diabłów.

To co zrobił Cech w 60. minucie przechodzili ludzkie pojęcie. Po ładnej akcji Manchesteru United bardzo mocno w pole karne wrzucił Danny Welbeck, a tam niepilnowany Javier Hernandez uderzył bardzo silnie głową. Strzał był bardzo dobry, ale Petr Cech w tylko sobie znany sposób przeniósł piłkę nad poprzeczkę. To była niesamowita interwencja czeskiego bramkarza The Blues. Dość powiedzieć, że kunszt golkipera gospodarzy docenił nawet Chicharito.

Osiem minut później wszystko mogło być już przesądzone. Po ładnym podaniu ze środka pola w ,,szesnastkę" wbiegł Eden Hazard. Belg uderzył mocno z lewej nogi, ale minimalnie się pomylił. Chwilę później strzelał Ramires, ale jego zuchwała próba powędrowała gdzieś w okolice piątego piętra i szóstego rzędu na Stamford Bridge.

W 73. minucie uaktywnił się Antonio Valencia , który przeprowadził ładny rajd zakończony strzałem na bramkę Cecha. Ekwadorczyk pomylił się jednak o dobry metr. Siedem minut później bliski doprowadzenia do remisu był Robin van Persie, ale Holendrowi niewiele brakowało, by strącić głową futbolówkę dośrodkowaną z prawej strony boiska.

W końcówce spotkania kapitalną okazję miał będący w słabej formie ostatnio van Persie. Holender po podaniu Evry powinien spokojnie umieścić futbolówkę w siatce, ale zamiast tego przeniósł ją nad poprzeczkę. Chwilę później świetny refleks de Gei uratował gości od utraty bramki. W jednej z ostatniej akcji głową gola zdobyć próbował jeszcze van Persie, ale strzał Holendra poszybował nad poprzeczką.

Chelsea FC - Manchester United 1:0 (0:0)

Bramka: Demba Ba 49'

Chelsea FC: Cech - Azpilicueta, Ivanović, Luiz, Cole (Bertrand 21') - Obi Mikel, Ramires, Hazard, Mata, Oscar (Moses 90+) - Ba (Torres 90+)

Manchester United: De Gea - Smalling, Jones, Ferdinand, Evra - Valencia, Carrick, Cleverley (Van Persie 62'), Nani (Giggs 65') - Hernandez, Welbeck (Young 80')


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson tłumaczy absencję Rooneya
Następny news »
Ferguson: Zabrakło nam spokoju, gdy goniliśmy wynik

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (267)


hernandez123: Oddajmy się w łapy arabów! Oni podziękują Fergiemu i zatrudnią Mou albo jakiegoś innego Guardiolę. Sprowadzą Messiego i Xaviego i Ozila i kogo tam jeszcze chcecie, żebyście nie musieli dłużej patrzeć na tego słabiaka Cleverleya. I jeszcze możemy zmienić nazwę na Real Manchester albo coś w ten deseń.
» 3 kwietnia 2013, 18:25 #252
Avelina: Ja za to mam wrażenie, że Manchester po porażce z Real'em nie jest już tą samą drużyną...
» 2 kwietnia 2013, 21:47 #251
mantup89: Wiesz... sezon jest długi i wyczerpujący. Masz rację, że po porażce z Realem obniżyliśmy loty, bo nawet w tym meczu graliśmy naprawdę dobrze. Później troszkę to wszystko siadło.
» 3 kwietnia 2013, 10:54 #250
mantup89: Nie oglądałem tego meczu, ale czytając komentarze i opis spotkania to nie ma czego żałować. To kluczowy moment sezonu i trzeba jakoś dobrnąć do końca. Zostało 8 pojedynków, w tym Manchester City. Widać zmęczenie po naszych zawodnikach, ale damy radę. Glory Man. United !
» 2 kwietnia 2013, 19:58 #249
przemokan: wszyscy są już bez formy... Mówienie, że 1:0 z Reading czy Sunderlandem to prowadzenie i kontrolowanie meczu to bzdura. Po prostu chłopaków teraz jedynie stać na takie męczarnie z kelnerami. Od kilku lat mamy słabiutką końcówkę sezonu. Zawsze bylismy znani z tego że jesteśmy nie do pokonania w końcówce sezonu, na początku w lidze zawsze traciliśmy dystans do czołówki. Ostatnio tą formę chłopaki łapią za wcześnie (po kilku meczach w lidze) i pod koniec jest już nędza... Naprawdę się cieszę że nie olali tych ostatnich meczów w lidze bo patrząc na terminarz to z 9 pktów city może spokojnie odrobić. Jedyny "łatwiejszy" mecz do Aston Villa u siebie, a reszta? Będzie ciężko...
» 2 kwietnia 2013, 18:43 #248
Cinz: Zauważył ktoś,że bramka Demby Ba wręcz bliźniaczo podobna do tej jak grał Newcastle i wygrali z MU 3:0.
Też wtedy Ferdinand nie upilnował Ba.
Cieszymy się z 20 tytułu mistrzowskiego który coraz bliżej, za rok się MU odkuje :)
» 2 kwietnia 2013, 17:20 #247
patryk29: Gusia tu nie chodzi o to kto kogo skrytykowal i ze ktos chce sie wyzyc na Fergussonie!!Tu chodzi o czysta prawde czlowieku...Co z tego ze Fergusson dokonal takich transferow jak RVP czy Buttnera, skoro nie potrafimy tak zgrac zespol zeby to wrescie wygladalo jak na Manchester United a nie na okregowke naszej ligi! Co z tego ze mamy kilku dobrych pilkarzy kupionych jaj reszta nadaje sie na wymiane??! Czym niby Cleverley Nani Evra czy Welbeck byli tacy wymeczeni drogi kolego??!Przeciez Ci pilkarze nie grali dwa dni wczesniej w ligowym spotkaniu...Wiec nie bredz ze to zmeczenie czy zla forma..Poprostu prawda jest jedna! Jak nie gra RVP CZY ROONEY TO MY CHLOPIE W TAKICH PRESTIZOWYCH SPOTKANIACH NIEISTNIEJEMY!DLACZEGO?? WCZORAJ MIALES ODPOWIEDZ NA TO..BO JESTESMY BEZ PILKARZY TAKITAKIEGO FORMATU ZADNYCH WAZNYCH MECZY WYGRAC...
» 2 kwietnia 2013, 15:35 #246
Satler4: Nie zgodzę się z Barcą i Realem... W Realu są świetni Ozil i Alonso a w Barcy Iniesta i Xavi. Co do Rooneya to się zgadzam, może nie strzela tyle i nie walczy jak kiedyś ale nas napędza jednak musi przyjść ktoś jeszcze kto będzie w stanie wziąć część ciężaru bo RvP to moim zdaniem nie piłkarz który ciągnie grę a raczej taki który wszystko wykańcza. Przyjdzie Zaha i myślę, że może nam dużo pomóc byle by był pewny siebie jak Buttner ;).
» 2 kwietnia 2013, 18:46 #245
gusia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.04.2013 11:12

jestem dziewczyną. ale nie o to chodzi. nie chodzi nawet o transfery, których nie ma a powinny być, bo wszyscy mają rację co do tego, że nowi zawodnicy jeszcze się nie "dotarli" i topornie im to idzie i przydałby się jakiś klasowy zawodnik. aczkolwiek tak jak pisałam - przypomnijcie sobie mecz z Realem. ten sam zespół (BEZ ROONEYA, podkreślam!) radził sobie świetnie. nie była to żadna okręgówka, tylko prawdziwy mistrz Anglii. Nani w ogóle nie przypominał tego Naniego z tego meczu. zupełnia inna drużyna. niestety. mam jedną radę: zamiast martwić się na zapas pucharem Anglii (chociaż fajnie by było z dubletem, wiem) lepiej poczekać na rozwój wydarzeń. jeśli również na City się nie zmobilizują będzie to poważny sygnał, że COŚ SIĘ DZIEJE. Rooney to ważny filar i co do tego nie ma żadnych wątpliwości - ale Ferguson nie raz pokazał, że potrafi zaskoczyć i to zdawało egzamin. to, jak oni zachowują się na boisku to zupełnie inna sprawa..
» 3 kwietnia 2013, 11:10 #244
gusia: Chwila, moment, chyba niektórzy za daleko się zapędzają. Ok, Manchester od kilku spotkań może nie gra najlepszej piłki, ale pardon - czy na prawdę jest aż tak źle? Zmęczenie ma prawo ich dopaść i tak też się stało. Co do motywacji - nie oszukujmy się, jeśli chodzi o FA Cup, to i dla Chelsea i dla City jest to puchar "pocieszenia" i nic więcej. Oba te kluby po prostu chcą zakończyć sezon choćby z jednym ważniejszym trofeum, to nic dziwnego. My mamy Mistrzostwo, dobry występ w LM, to mało? Pomyślcie o tym, co było z nami rok temu i w jakim miejscu byliśmy. Można u niektórych z Was zaobserwować krótkoterminowe myślenie i to na dodatek z klapkami na oczach. Mecz może nie porywał, ale przesadą jest wieszanie psów na całym zespole czy na poszczególnych zawodnikach. Przegrali 1:0, na wyjeździe, bardziej można by było się czepiać za ten remis na OT. Stało się. Nie będzie wymarzonego dubletu. Tak Was to boli, że już zaczynacie obarczać winą wszystkich po kolei, a jeszcze nie tak dawno złego słowa byście nie powiedzieli. Czepianie się Fergusona, to cios poniżej pasa, bo akurat jeśli chodzi o transfery, to wszystkie do tej pory były strzałem w 10. Buttner, RVP, do żadnego nie można się przyczepić. Nadszedł cięższy okres, trudno. Wymyśliliście sobie dublet, którego nie udało się zrealizować (i nie był wcale celem numer 1) i teraz psioczycie na kogo się da. Fatalnie.
» 2 kwietnia 2013, 14:58 #243
Wybraniec: "Wygrywanie meczów nie jest miarą prawdziwych osiągnięć... Nie jest dyshonorem przegrywać kiedy w grę wkłada się całe swoje serce. Najważniejsze jest to, aby gra była przeprowadzona zgodnie z duchem sportu... bez faworyzowania, a w ferworze walki fair play. Każdy piłkarz danej drużyny powinien akceptować jakikolwiek wynik bez goryczy i zarozumiałości. Mecz pomiędzy dwoma wielkimi drużynami jest najlepszy. Piłka nożna to wspaniałe widowisko. Kocham dramatyczność spotkań, piękne zagrania oraz atmosferę spotkań. Futbol jest nieoceniony w historii światowego sportu. Piłka nożna urzekła mnie, czuje jej urok jest dla mnie niczym natchnienie dla poety. Futbol jest ponadczasowy, posiada w sobie magiczną moc.." - Sir Matt Busby
» 2 kwietnia 2013, 14:01 #242
kunegunda232: Jak dla mnie dno Valencia, hańbi numer "7", Nani troche mnie rozczarowl bo przez pierwsze 20 minut piłki w ogóle dobrze nie przyjął, tylko na aut lub w obrońce chelsea. Szkoda, że jak Roo nie ma lub jak słabo gra RvP to Manchester gra bardzo słabiutko. Trzeba nam reżysera gry(tak jak w chelsea Mata) i skrzydłowego, oby Zaha dobrze grał(jakieś objawienie roku będzie w Manchesterze może :)
» 2 kwietnia 2013, 13:49 #241
patryk29: O kurde..Rafael do konca kwietnia wypada??!No to niezle..A myslalem ze to tylko drobny uraz!Oby tylko Rooney byl gotowy na Citi i obysmy chociaz w tym prestizowym meczu pokazali kto rzadzi w miescie!:)A co do FA CUP szkoda slow i brak dalszych komentarzy...bo to bylo do przwedzenia jak tylko byl sklad wyjsciowy podany!Ale coz..Inni byli innego zdania bo twierdzili zawsze ze Fergusson to stary Wyga wie najlepiej co robi, a jednak sie przeliczyl!I to juz nie 1 raz!!Tak jak wczoraj zagral ManU z takim beznadziejnym skladem, to nie jestem pewien czy nawet jakas druzyna naszej polskiej esktraklasy nie rozegrala ten mecz lepiej?!To byl mecz o puchar Angli a MANU zagralo tak jak by sparing towarzyski mieli...Nie no szok!!Fakt jest jeden..Od 2 lat bywa ten sam problem...W lidze jakos nam idzie dobrze, ale co do pucharow typu FA CUP czy LM to jestesmy przecietniakami i niestac nas takim skladem na wiecej!!Z tym trzeba cos KONIECZNIE zrobic i nie ma co pier....!!A jak ktos jest innego zdanie to niech sobie takim skladem na FIFIE pogra to moze wygra potrojna korone o ktorej tak wszyscy ostatnie miesiecy krzyczeli!!Bo jak na razie to mozemy tylko sobie pomazyc...ale o podwojnej!!Pamjetam slynne slowa SAF kilka miesiecy temu;mamy sliniejsza druzyne niz 1999"Juz dawno takich kpinarskich i smiesznych komentarzy nieslyszalem....Panie Fergussonie;Pozyjemy POMAZYMY!!"
» 2 kwietnia 2013, 13:13 #240
Berbatov11: Nie zgodze sie tylko co do składu bo wcale nie był taki kiepski chodź za valencie który według mnie jest drewno i jego lewa noga służy mu tylko do podpierania sie powinien zagrać Young który gra lepiej chodź też jest bez formy i powinien zagrać RVP za Cleverleya wtedy Welbeck poszedłby na skrzydło. Według mnie w ogole bezsensowna zmiana Naniego i Welbecka i ustawienie Valenci na obronie. Z całym szacunkiem dla sir Alexa bo on jest na prawde wyjątkowym i na prawde bardzo dobrym trenerem ale w LM i innych pucharach oprócz naszej poczciwej ligi idzie mu słabo bardzo słabo. Powinniśmy takich przecientniaków jak bazylea czy nawet atletico madryt klepać jak dzieciaków a tu klops, lipa przegrywamy, dostajemy baty od średniaków, klub z najwyższej półki dostaje baty od średniaków. Jesteśmy w końcu najdroższym klubem świata to powinniśmy cos prezentować a nie. Może jakby szejki przejeli klub to by było wiecej kasy na rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia ktorego na gwałt potrzebujemy. nie wiem no nie wiem jak to bedzie w nastepnym sezonie z LM. licze na zakupy w okienku transferowym w lato i dojscie do finału LM nie mówiąc o zwycięstwie bo z tym bedzie trudno bo pewnie znowy barca...
» 2 kwietnia 2013, 13:46 #239
wilku7: Ale jak piszesz newsa, zwracaj uwagę na ortografię bo aż razi w oczy.. Co do składu nie powiedziałbym, że był tragiczny. Cleverley i Nani grali znacznie poniżej oczekiwań, ale ogólnie skład uważam, że był w miarę optymalny. Valencia świetnie zagrał na boku obrony.
» 2 kwietnia 2013, 13:46 #238
Devilfaan: Trzeba spiąć dupska na mecz z City, wygrać i już być pewnym choć tego mistrzostwa ;)
» 2 kwietnia 2013, 12:35 #237
TillIDie: Dobry mecz, ale raczej zasłużyliśmy na zwycięstwo. No i ten niesamowity Cech :-D Obronił równie świetnie strzał Hernandeza, co w pierwszym meczu De Gea uderzenie Maty w ostatniej minucie.
» 2 kwietnia 2013, 12:24 #236
kunegunda232: Zasłużyliśmy na zwycięstwo? W czym? Oprócz akcji co Chicha nie trafił co Cech obronił to co jeszcze było? Nie licze tych strzałów 2 z dystansu bo w każdym meczu tacy zawodnicy powinni po kilka oddawac.
» 2 kwietnia 2013, 13:50 #235
TillIDie: Ja jestem kibicem Chelsea :-D
» 2 kwietnia 2013, 13:53 #234
Lynryx: i to bardzo kulturalnym, pozdrawiam :)
» 2 kwietnia 2013, 14:31 #233
MakaveL1112: United jest potrzebny dobry skrzydłowy i obrońca tyle wystarczyło vy do ich pokonania
» 2 kwietnia 2013, 12:00 #232
noxu955: prawda jest taka, że nie będziemy wygrywać ważnych meczy dopóki SAF nie skończy dziadowania. Nie wiem jak wy, ale ja mam wrażenie, że Fergie coraz bardziej wyrzuca swoje ego przed dobro drużyny. Okej, jest świetnym trenerem, któremu zawdzięczamy wszystko jednak MUSI zmienić swoje podejście. I nie nie zrozumcie mnie źle! Nie mówię tu o żadnym zwolnieniu czy przejściu na emeryture. Mówię tu o zmienie mentalnej Fergusona, który chyba żyje nadal w 1999 roku kiedy United było największe i najlepsze. Musi zrozumieć, że albo zaczniemy wydawać pieniądze na bardzo dobrych graczy albo nie będziemy sie liczyć na europejskich boiskach. Tak jak mecz z Realem wyszedł świetnie to inne ważne mecze nie były tak udane. Wydajemy bardzo duże pieniądze na piłkarzy młodych, utalentowanych a nie na piłkarzy którzy są nam teraz potrzebni. Nie oszukujmy się-dużo świetnych okazji do kupienia dobrych piłkarzy nam uciekło...
» 2 kwietnia 2013, 11:50 #231
gusia: ale w gruncie rzeczy to ci piłkarze odrzucali nasze propozycje, a nie Ferguson. choćby Modrić i Hazard. nie oszukujmy się - jeśli chodzi o finanse, to City i Real na dzień dzisiejszy mogą zaproponować więcej. niestety.
» 2 kwietnia 2013, 14:49 #230
Satler4: Masz kolego sporo racji. Jednak to nie nasza wina, że teraz trzeba wydać tyle kasy na dobrego piłkarza. Też nie jestem zwolennikiem kupowania każdego i wszystkich jednak czasem trzeba wydać więcej. Przyznam, że nie oglądałem United za czasów Potrójnej Korony hmmm może dlatego, że miałem roczek ale nie ulega wątpliwości, że kiedyś za dobrych piłkarzy płaciło się mniej. Teraz niestety coraz bardziej liczą się pieniądze dlatego kluby typu Real, Chelsea, City mogą sobie kupywać skład ale nie wydaje mi się, że jesteśmy jacyś biedni. I nie chodzi o wymianę połowy składu ale o jakiś 3 piłkarzy: Clev, Valencia, Young. Nasza 2 linia kuleje...
» 2 kwietnia 2013, 12:34 #229
Satler4: W tym sezonie kuleją też skrzydła niestety. Myślę, że 2 dobre transfery na lato by się przydały. Heh jak dla mnie to długo. Ja od niedawna zacząłem oglądać mecze ale zawsze najbardziej lubiłem MU ;).
» 2 kwietnia 2013, 18:39 #228
wiruch: Taki scenariusz był łatwy do przewidzenia po pierwszym meczu. W ogóle to całe gadanie naszych piłkarzy o The Treble to pic na wodę i fotomontaż, popatrzcie na ćwierćfinalistów LM i odpowiedzcie sobie na pytanie czy w którejkolwiek z tych drużyn miałby miejsce w składzie: Cleverley, Young, Valencia, Smalling, Jones, Welbeck. Odpowiedź brzmi NIE, a u nas to są niby konie pociągowe i przyszłość United dlatego o wygrywaniu pucharów w europie to z takimi zawodnikami możemy zapomnieć. Poprzepłacaliśmy za tych drewniaków z angielskiej ligi i teraz będziemy płacić frycowe i wmawia się kibicom że to super talenty. Talent to był Pogba, a jak skończył to wiadomo. Talenty z obrońców to są Varane, Hummels a gdzie do nich Smalling czy Jones za których płaciliśmy kupę kasy. Cleverley na tle środkowych pomocników europejskiej czołówki wypada żenująco - wystarczy popatrzeć na Wilshere'a, Oscara, Matę, Verattiego, Isco, Alcantare, Gundogana, Bendera, Kroosa. U nas mówi się że to nowy Scholes i super talent ze świetnej szkółki która tak naprawdę jest mocno średnia żeby nie napisać słaba. Po co kupowaliśmy Powella? Nie można było poczekać ze 2 lata żeby chłopak ciągle grał i się rozwijał a nie grzał ławę pewnie jeszcze z 5 sezonów zanim odejdzie, a tani też nie był. O naszych skrzydłowych nawet nie warto pisać bo wszyscy trzej nadają się na wyjazd w letnim oknie transferowym ale pewnie nadal dostaną szansę żeby wrócić do formy i w połowie sezonu okaże się że nadal jej nie złapali. Już kiedyś o tym pisałem ale uważam że nasz scouting jest bardzo kiepski i od jakiś 5 lat nie trafiamy z transferami i dajemy się golić z kasy za cieniasów. Po SAFIE albo czeka nas rewolucja w składzie albo przy jakimś słabszym trenerze los Liverpoolu.
» 2 kwietnia 2013, 10:22 #227
niedoniebieski: W Galatasaray mieliby miejsce :)
Smalling przyszedł za 8 milionów euro, ciężko powiedzieć, że na obecne realia jest to jakaś niebotyczna kwota. Będę bronił także Jonesa. On rzeczywiście był kupowany jako wielki talent, ale na pozycji stopera. SAF rzuca nim po całym boisku, więc chłopak nie może pokazać pełni swoich możliwości.
Co do Valencii i Younga się zgadzam. To są skrzydłowi, a nie strzelili dla MU w tym sezonie ani jednej bramki! Łącznie zagrali w 54 spotkaniach, zanotowali tylko 7 asyst. Dorobek tragiczny. Dla porównania sam Nani, który w tym sezonie zagrał niewiele dobrych spotkań ma bilans lepszy niż ta dwójka razem wzięta. 20 meczów, 3 gole i 6 asyst. Mimo wszystko sam Wayne Rooney grający na pozycji off-mida miał udział przy większej ilości goli niż ta trójka razem wzięta (12 goli, 14 asyst w 31 spotkaniach).
O Welbecku i Cleverleyu nie ma co za dużo się rozpisywać. Pierwszy zazwyczaj robi bardzo dużo szumu, z którego bardzo mało wynika, a drugi na ten moment to przeciętniak, z tym, że talent środkowych pomocników lubi się objawiać nawet w okolicach 30-stki, więc trzeba wierzyć. GG MU :)
» 3 kwietnia 2013, 04:13 #226
tomManUnited: Słaby United jak w meczach rewanżowych grupowych Ligi Mistrzów, szkoda myślałem że ta drużyna zaczyna grac równo, w lidze jest ok 15 pkt., przewagi w pucharach już nie a przecież mamy taki SZEROKI skład na cholerę SAF potraktował mecz z Sunderlandem priorytetowo?? Nie było by kontuzji Rafaela, Rvp mógł dostać wolne. A jeśli Ferguson nie gra Hernandezem, to instynkt strzelca też zaczyna zanikać. Przykro było wczoraj patrzeć na ten mecz w pierwszej połowie mała ilość akcji jak juz to do pola karnego, brak Rooneya dał się we znaki nie było komu wziąć ciężaru gry na barki, w drugiej połowie to już wg gry nie było 2 akcje i tyle bardzo słaby mecz Cleverleya, Jonsa Nani też nie błyszczał Young próbował ale miał za mało czasu. Szkoda co roku mówią że puchar Angli zdobędą i na gadaniu sie kończy ;(.
» 2 kwietnia 2013, 08:57 #225
Mielony: Każdy jest mądry po fakcie, muszę się jednak zgodzić bo ja też uważam że trzeba było się nastawić na mecz z Chelsea a nie na Sunderland. Czy Chelsea wczoraj grała coś wielkiego? Nie, to nasz zespół grał słabo. Ale dla Fergusona, któremu ufam bo wiadomo jego dorobek mówi że trzeba mu ufać, ale popełnił strategiczny błąd wystawiając silniejszy skład na Sunderland a słabszy na Chelsea.

Oczywiście, SAF wie lepiej niż my kto może grać, kto jest w formie itd. Ale tak to wyglądało jakby Sunderland był ważniejszy. To wręcz niezrozumiałe.

Została nam tylko liga i mecz z Chelsea u siebie m.i. więc jest okazja do rewanżu, United może się przyczynić do tego że Chelsea nie awansuje do LM co było by piękne:)
» 2 kwietnia 2013, 09:13 #224
patryk29: Dokladnie.Ten sezon powinnien byc ostatni dla niektorych bo to co bylo widac nie tylko w tym meczu ale takze w calym sezonie lacznie z LM i PA to bylo zenujace i nie dwoch zdan panie Fergussonie, trzeba zainwestowac w zawodnikow klasy swiatowej jak to czynia to niektore kluby! Owszem moze nie mamy tyle kasy co Chelsea Citi czy PSG ale mozemy sie pozbyc tego syfu co mamy i z ktorym od lat w zadnych pucharach nieistniejemy!! Kupic dobrego rozgrywajacacego bo Carrick potrzebuje wsparcia, dobrego skrzydlowego bo ten caly Young to jakas chodzaca paranoja..Fergie bierz sie za zycie skoro chcesz jeszcze dysponowac tym klubem!!
» 2 kwietnia 2013, 08:02 #223
rc7: A jeszcze jedno w Typerze w nowej kolejce JEST BŁĄD ,2 razy jest Wigan wpisane !
» 2 kwietnia 2013, 07:35 #222
rc7: Grali jak łamagi !! Żal tylko pozostał po PA i LM a miało być tak pięknie . Kilku zawodników powinno się pożegnać z tym klubem na koniec sezonu,a mam nadzieję że kilku dobrych dołączy .
» 2 kwietnia 2013, 07:29 #221
Tomorski: Chelsea zasłużyła na zwycięstwo.
» 2 kwietnia 2013, 00:56 #220
simix: i teraz rodzi się pytanie : czy to już jest max ile można z naszej drużyny wycisnąć czy jest coś co trzeba zmienić ?
» 2 kwietnia 2013, 00:29 #219
Klimaa: Idealny komentarz to stwierdzenie iż nasi zawodnicy nie włożyli całego serca w ten mecz..
» 1 kwietnia 2013, 23:23 #218
Gig5: Mamy mistrzowski sklad bez srodka Carrick profesor ale kto ma podac pilke Clev Ando ?? Przez pare lat blokuje nam druzyne powod zadnego klasowego pomocnika ...Myslalem ze takim bedzie Kagawa ale niestety tak nie jest :/
» 1 kwietnia 2013, 22:14 #217
Satler4: Zgadzam się ale problemem są wg mnie bardziej skrzydła. Nasz profesor przerzuca piłkę przez 50-60 metrow na skrzydło a nasi skrzydłowi nie potrafią szybko wygrać pojedynku 1v1. Brakuje nam takiego czarodzieja jakim był Giggs (chociaż jemu to mało kto będzie w stanei dorównać).
» 1 kwietnia 2013, 22:40 #216
Diabelred: Licze ze takim czarodziejem kiedys moze bedzie Zaha.Ale mam jednak zle przeczucie iz okaze sie ze bedzie on drugim Valencia czy Youngiem,czyli swietny w swoim dawnym klubie,natomiast sredni lub slaby w United,no ale obym sie mylil i nasz nowy skrzydlowy stal sie kims pokroju Ronaldo czy chociaz Bale'a ;D
» 1 kwietnia 2013, 22:52 #215
Satler4: Ja bym był za transferem Rodrigueza z Porto ale i tak wyjdzie jak zawsze zapewne.
» 1 kwietnia 2013, 23:13 #214
mu007: ja już się zastanawiam kiedy będziemy mieli taką drużynę jak Barcelona czy Real Madryt
» 1 kwietnia 2013, 21:54 #213
niedoniebieski: A czemu mamy mieć taką? Ja im niczego nie zazdroszczę.
» 2 kwietnia 2013, 00:04 #212
kamilo1910: zgadza sie dzieki bogu mamy pare pkt. wiecej to moze mistrza zdobedziemy ale ile mozna ogladac te zdymane bez emocji mecze wygrywane po bolach 1-0 nie gralismy dzis nic zero a te kombinacje w skladzie zaczynaja byc smieszne i meczace
» 1 kwietnia 2013, 21:51 #211
kamilo1910: zgadza sie dzieki bogu mamy pare pkt. wiecej to moze mistrza zdobedziemy ale ile mozna ogladac te zdymane bez emocji mecze wygrywane po bolach 1-0 nie gralismy dzis nic zero a te kombinacje w skladzie zaczynaja byc smieszne i meczace
» 1 kwietnia 2013, 21:48 #210
kamilo1910: zgadza sie dzieki bogu mamy pare pkt. wiecej to moze mistrza zdobedziemy ale ile mozna ogladac te zdymane bez emocji mecze wygrywane po bolach 1-0 nie gralismy dzis nic zero a te kombinacje w skladzie zaczynaja byc smieszne i meczace
» 1 kwietnia 2013, 21:48 #209
kucharz: czy tylko ja to widzę?

Koszmar
» 2 kwietnia 2013, 01:55 #208
zbyszek7: Nie oszukujmy sie. jak zobaczylem sklad to od razu wiedzialem ze tego meczu nie wygramy a gdy zobaczylem jak sa poustawiani na boisku to wiedzialem ze nie bedzie to wielki mecz w naszym wykonaniu cieszmy sie ze bylo tylko 1-0 Valencia na prawej obronie, Clev chyba gral na lewej pomocy Jones i Welbeck tak jak w barcelonie tam gdzie pobiegna to bedzie dobrze do tego Javier ktory nie umie przyjac pilki Nani ktory nie umie podac i Evra ktory nic nie umial.

Trzeba o tym meczu jak najszybciej zapomniec i wygrac lige jak najwieksza przewaga nad City zeby Szejkom glupio bylo!
» 1 kwietnia 2013, 21:27 #207
Gjorgiewicz: Jakbynie patrzeć w twojej ocenie połowa składu United nic nie umie. Wniosek, wypierdolić wszystkich i zacząć grać w FM :P. Frajer.
» 2 kwietnia 2013, 06:13 #206
kupczyk90: Roy Keane - on jest nam potrzebny. Trzeba go namówić, żeby powrócił z emerytury..
» 1 kwietnia 2013, 21:26 #205
patryk29: Nie ma co sciemniac..Zagralismy chyba najgorszy mecz w tym sezonie i obysmy tylko ten tytul wygrlali i wzieli sie za zmiany i poprawienia w skladzie bo mam wrazenie ze inne druzy w europie sie tak polepszyly a my jakos od dobrych 2 lat stanelismy w miejscu i niby mamy dobry sklad jak to Fergie spiewa a jednak brak nam ewidetnie takich kreatywnych i kluczowych graczy w srodku pola zeby takie mecze jak dzis czy z realem w LM mogliby kontrolowac i skutecznie rozegrac! Szkoda slow...Jak wygramy to mistrzostwo to podziekujmy Bogu i zacznijmy WRESCIE dzialac zeby moc znowu zaistniec w europie!!
» 1 kwietnia 2013, 21:25 #204
Edge17: Graliśmy beznadziejnie. Chelsea odpuściła sobie mecz w lidze i dzisiaj wygrała, chociaż też porywająco nie grali. Nani coś próbował ale mu nie wychodziło. Valencia kompletnie bezproduktywny. Toma zapamiętałem z tego że dostał żółtą kartkę. W pomocy Carrick trzymał poziom. Welbeck jak zawsze biegał i walczył ale nic nie wychodziło. Chicharito niezły mecz, szkoda że Cech obronił jego strzał głową. Obrona nie zagrała żle, ale i Chelsea nie atakowała jakoś ostro. Ogólnie słaby mecz obu ekip, ale to Chelsea była lepsza.
» 1 kwietnia 2013, 21:19 #203
Vilen: Czemu mnie to nie dziwi ze wiekszosc userów tego portalu odsyła już Naniego do innego klubu po nieudanym meczu po miesiecznej przerwie:D?
» 1 kwietnia 2013, 21:18 #202
Kris91: Muszę się przyznać że po 25 minutach przełączyłem na Zagłębie - Ruch i o dziwo wolałem oglądać naszą ekstraklasę... Co tu gadać Manchester ostatnio nie potrafi grać na kilku frontach i to widać
» 1 kwietnia 2013, 21:08 #201
fredx: Z obserwacji tego sezonu widac ewidentnie: Cleverley- nie wyrabia mentalnie na dobrych przeciwnikow (np. real, czelsi), Young- kazde podanie praktycznie do tylu, zero dryblingu i pojedynkow biegowych-a w tym raczej nie odstaje od innych, Valencia- jest ktos jeszcze na swiecie kto nie wie,ze on ma tylko prawa noge?Ale serducho to ma do gry. Jones-on nie jest srodkowym pomocnikiem! Ani prawym obronca! Evra, Ferdinand-nastepcy zacieraja rece bo szybkosciowo niestety... De Gea- wiecej charyzmy Ci zycze zebys wzial obroncow za gardla i zmotywowal bo nie jestes sam od bronienia, jestes czescia klubu wiec masz swoje prawa, nie badz szara myszka:P. Reszta moim zdaniem raczej dobrze przedzie, bo Nani gdyby mial ogranie w meczach ze slabiakami to by to procentowalo w meczach z gigantami. Pzdr
» 1 kwietnia 2013, 20:38 #200
dlabigt23: mnie zbytnio liga nie fascynuje.. kazdy "o chociaz lige mamy" zauwazylem ze dla sir Alexa tylko to sie liczy w zeszlym sezonie nawet odpuscil LE a warto bylo w niej powalczyc do konca a nie dostac z ajaxem u siebie a potem bilbao nas klepie jak chce !! a praktycznie niektore kluby walcza o top 4 i wygrywaja bardziej te prestizowe puchary jakbym byl pilkarzem chcialbym wygrac LM albo chociaz dojsc do 1/4 albo polfinalu i przegrac najwyzej.. ale z honorem !
» 1 kwietnia 2013, 20:20 #199
domower: Bo widzisz. Wygranie ligi jest bardziej satysfakcjujące bo liczą się wszystkie mecze i pkazuje jak dana druzyna grala przez rok, a nie le od ktorej zaleza 2 mecze czasem nawet jeden. A pieniadze z wygrania le co daje? Wiecej wydasz na podroz na mecze dla pilkarzy
» 1 kwietnia 2013, 20:29 #198
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 21:13

domower mi nie chodzi teraz o pieniadze ale o ambicje i wygrywanie z zespolami poza Anglia a co dobrego zauwazyles w zeszlym sezonie i rowniez teraz w LM? ja moge tylko powiedziec ze ladnie zagrali drugi mecz z realem a reszta meczy lacznie z zeszlego sezonu zal.pl zeby przegrac z galatasaray a potem Cluj no ja rozumiem mieli juz 1 miejsce ale zeby 2 mecze latwe dostac ? a LE mielismy zwyklych sredniakow co nawet nie kwalifikuja sie do LM chociaz ajax zawsze odpada w grupie juz i leja ich jak chca wszyscy a utd z nimi przegralo jeden mecz ... prawie z nimi odpadli a potem bilbao nas klepie jak chce... Chelsea jakos gra w LE wygraja ten puychar i moga byc zadowoleni jak im sie uda bo o wszystko trzeba walczyc a nie sie martwic ze LE nas nie interesuje bo odpadli z LM na wlasne zyczenie ..
» 1 kwietnia 2013, 21:08 #197
ess: mając 15 punktów przewagi przestępstwem jest odpuszczać pozostałe puchary. teraz będą oglądać tylko PL i tak wiedząc, że mamy mistrza
» 2 kwietnia 2013, 00:24 #196
domower: wiesz co Dlabigt23 dla mnie taki puchar jak liga Europejska jest nieważny.
Już wolałbym żeby się skupili na Lidze w tamtym sezonie niż na 2 innych pucharach
» 6 kwietnia 2013, 12:05 #195
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 20:12

Nie wiem kto może być dobry dla nas, ale wiem że obecny środek to za mało na podboje.

Dzisiaj nawet Carrick, który przyzwyczaił nas do spokojnej i pewnej gry wypadł fatalnie z wieloma stratami i niedokładnymi podaniami - raz skończyłoby się to stratą gola...

Tom może i jest niezły, ale na średniaków, z poważniejszymi rywalami nie istnieje, Kagawa na razie nie sprawdził się tak jak chcieliśmy i stanie się kolejnym średniakiem w stylu Valencii czy Younga - każdy mocny na ligowych rywali, ale na silne europejskie marki brakuje nam siły ognia i prawdziwych talentów.

A tak mamy podwórkowych rzemieślników.

OD ustalania transferów jest cały sztab, ale chyba sobie nie radzą - kolejny sezon wielkich nadziei i planów, kolejny również wielkiego rozczarowania, bo dzisiejsza liga angielska nie jest wyznacznikiem - słabo w Europie, rozbite wewnętrznie drużyny, brak składu i ładu, oraz przepłacone transfery - tak wygląda dzisiejsza PL. A reszta? Cóż hiszpańska i niemiecka na pewno odskakują.

Dlatego sam tytuł ligowy przy tak słabo grających rywalach to nie jest szczyt marzeń, a pokonywanie średniaków po 1-0 sukcesem też nie można nazwać.

To moje zdanie, każdy ma swoje - ja jednak porównuję mecze różnych lig i przykładam dużą uwagę do rozgrywek europejskich, które są faktycznym sprawdzianem umiejętności.

Na dzień dzisiejszy Europy nie zwojujemy, nawet nie chodzi o zdolności piłkarzy tylko charakter - nie mamy mentalności zwycięzców - brak Roo i niższa forma RvP ukazuje wszelkie braki United. Dlatego w tamtym sezonie słabiutkie mimo wszystko City potrafiło nas znieść i zagarnąć tytuł, a dzisiaj próżno szukać sukcesu w LM oraz podwórkowych pucharach.

Inaczej tego nazwać nie można, skoro na każdym etapie FA Cup ze słabszymi zespołami mieliśmy spore problemy.

Ps, to miała być odpowiedź dla użytkownika bull77
» 1 kwietnia 2013, 20:10 #194
spoczko00foczko: liczyłam na wygraną Man !
» 1 kwietnia 2013, 20:09 #193
bull77: Jak czytam te wasze komentarze to mam ochotę przez okno wyskoczyć. Zachowujecie się tak jakbyście jeszcze w managera nie skończyli grać. Zagraliśmy dzisiaj słaby mecz i odpadliśmy, powinniśmy to roztrzygnąć na OT. A już te wasze transferowe dywagacje po każdym nieudanym meczu to dramat. Bardzo bym chciał aby ci mądrale którzy ciągle widzą konieczność pozyskania klasycznego rozgrywającego wymienią mi przykłady takiego zawodnika ( pomijając Xaviego, Inieste, Pirlo) Pozdrowionka
» 1 kwietnia 2013, 18:38 #192
Satler4: Eriksen, Strootman, Fellaini? Na spokojnie mogą grać w środku pomocy.
» 1 kwietnia 2013, 18:57 #191
karas2011: A co, nie potrzebujemy rozgrywającego?

PS. Sneijder, Modrić swego czasu.
» 1 kwietnia 2013, 19:35 #190
Satler4: Jeszcze Moutinho i w sumie ktoś za Carricka by się przydał np Wanyama. Prawda taka, że bez grubych transferów się nie obejdzie jeśli chcemy należeć do elity.
» 1 kwietnia 2013, 19:49 #189
rybak: Dla wszystkich ktorzy chcieli Modrića u nas : proponuje poznać historię Chorwacji ( Modrić ) i Serbii ( Vidic ) z lat 91-95 i zastanowić się , czy SAF chce psuć atmosfere w szatni .
» 1 kwietnia 2013, 20:02 #188
bull77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 20:47

Żaden z nich nie jest zawodnikiem tego typu co najlepszy wg. mnie Pirlo, nie sa typowymi rozgrywajacymi. Tak w ogóle taka pozycja zanika . Stawia sie na szybkich ofensywnych pomocnikow - patrz Mata Hazard
» 1 kwietnia 2013, 20:46 #187
Satler4: Takich jak Mata też brakuje. Jednak nie oszukujmy się, że nie brak tutaj kogoś kto by mógł biegać w środku nie jako ofensywny. Mnie by uszczęśliwił zakup Strootmana bo gra dość dobrze w defensywie jak i ofensywie, Rodrigueza i jeszcze kogoś na skrzydło hmm np Goetze ale zawodnicy z niemiec myślę, że słabo się oswajają z angielską piłką. Przydał by się też Eriksen ale te zakupy wiążą się z wydaniem ogromnych pieniędzy dlatego są raczej nie realne. Jednak teraz trzeba wydać trochę kasy żeby mieć dobry skład.
» 1 kwietnia 2013, 21:16 #186
Blink: Jak gra Manchester w ataku ?

Zawsze z obrońcami !!

Zaczynam tracić cierpliwość jak patrze gdy wynik niekorzystny a nasi zawodnicy podają do bramkarza a potem pykają sobie na swojej połowie. Co robią skrzydłowi ,gdy są przodem do bramki (VALENCIA TO JEST JUZ W TYM GIGANT) robią zawsze ten śmieszny zwód i podają piłkę do tyłu a kolejny zawodnik jeszcze bardziej wycofuje. 3 lata temu śmiałem się z Valencji bo biegł na pałę do przodu ,ale w tamtym sezonie miał asysty i bramki a w tym /..... ?
Płakać mi się chce jak widzę na boisku 6 obrońców (Valencjia[w tym meczu] , Jones , Smaling . Rio , Evra i przez 40 min Cleaverly) , zero akcji z przodu NIC/....

Dla mnie osobiście najlepiej zagrał Danny . Nie wiem dlaczego on zszedł zamiast Valencji .

Szkoda słów ....
» 1 kwietnia 2013, 18:21 #185
Mazi1989: Szkoda tej niewykorzystanej sytuacji Hernandeza w drugiej połowie. Niestety, ale zabrakło dobrej gry po przerwie. Zastanawia mnie, co Ferguson widzi w Antonio Valencii. Ekwadorczyk jest beznadziejny w tym sezonie. Nani też słabizna. Trzeba się otrząsnąć i wygrać za tydzień z City. Myślałem, że uda się zdobyć Puchar Anglii, no ale trudno. Ważne, że mamy mistrzostwo.
» 1 kwietnia 2013, 18:10 #184
TylkoManUtd: oby Nani odszedł, piach co ten człowiek gra, nawet nie potrafi dobrze wrzucić ze stałego fragmentu. jak dla mnie najsłabszy zawodnik MU
» 1 kwietnia 2013, 18:09 #183
pWned: Uderz się w czoło i zastanów się co napisałeś
» 1 kwietnia 2013, 18:42 #182
jamor1916: Zgadzam się.
» 1 kwietnia 2013, 18:54 #181
erni93x: Zgadzam się z TylkoManUtd.Ci,którzy piszą,że Nani jest dobry,i ma zostać są zaślepionymi fanami tego beztalencia.Naprawde,w dzisiejszym meczu prezentował poziom 3 ligi Angielskiej.
» 1 kwietnia 2013, 19:21 #180
bartoszek4502: Jasne ,może sprzedajmy jeszcze de gee ,van persiego i carricka bo słabo zagrali .
» 1 kwietnia 2013, 21:02 #179
jamor1916: @ bartoszek4502 ; Tylko że Nani gra słaby już kolejny sezon , a tych których wymieniłeś są fundamentami tej drużyny.
» 1 kwietnia 2013, 21:20 #178
DevilNew: I mam nadzieje, że odejdzie.
» 1 kwietnia 2013, 23:06 #177
JustDoIt: Przykro mi, że nasi zawodnicy zagrali tak słabo.
DDG - Bramka nie z jego winy, ale grał dzis dobrze.
Jones - Przez pierwsze minuty grał dobrze, pozniej jakis zastój.
Welbeck - jak dla mnei zagrał dobrze, kilka strat, ale te jego rajdy były miłe dla oka, niestety duzo nie dawały druzynie.
Chicha - Nie był to jego najgorszy mecz, ale też nie należał do najlepszych
Valencia - na skrzydle piach, a w obronei zaskakująco dobrze.
Carrick - podobnie jak Chicha

Szkoda kontuzji Roo, widac było jego brak, jednak trzeba wygrac Derby, a najlepiej wszystkie mecze do konca . GGMU
» 1 kwietnia 2013, 18:00 #176
ShoguN666: a co w tym nieprawdziwego? "Dziadowi" skończyły się pomysły na dobre granie (sam nie wierzę, że to napisałem), bo grać do pierwszej bramki po czym ją murować? To dobre dla drużyn 5 klas niższych od MU. A co do słabości Angielskiego futbolu w tym sezonie też nie sposób się nie zgodzić (1/4 LM i ani jednej 11 z Anglii).
» 1 kwietnia 2013, 18:02 #175
hernandez123: A ja nie wierzę, że można być aż takim idiotą. Bijesz do Bossa, a prawda jest taka, że to piłkarze zawiedli. Skończyły mu się pomysły na dobre granie mówisz? Widzieliśmy to wszyscy w spotkaniu z Realem na OT.. Pliss znajdź se inne hobby albo oszczędź takich komentarzy.
» 1 kwietnia 2013, 19:02 #174
adamecki7: Po przegranym meczu z realem z naszymi piłkarzami coś sie stało. Zero pomysłu na gre zero walki, na prawde aż ciężko się oglądało naszą dzisiajszą gre. Nani bez formy o valenci szkoda gadac tom tak samo dobrze ze do końca sezonu mało meczów bo moglibyśmy jeszcze stracić tą 15punktową przewage
» 1 kwietnia 2013, 17:11 #173
szabo1878: Van Persie sie ostatnio zablokowal, skrzydlowi bez formy, srodek tez lezy( no moze poza Carrickiem ale on jest typowym DEFENSYWNYM pomocnikiem obok niego musi grac ktos kreatywny)... wykonczyl nas ten sezon i brakuje nam dobry zmiennikow no bo niby Jones zagral w tym meczu poprawnie ale taki klub jak MU w meczu z dobra chelsea musi miec w srodku pola GENIUSZOW a nie defensywnego pomocnika i nominalnego srodkowego obronce. Wygrajmy w tym sezonie spokojnie to mistrzoswtwo latem mam nadzieje fergie kupi moutinho albo marchisio i w przyszlym sezonie chcialbym zobaczyc zwyciestwa w PL i LM. GGMU!
» 1 kwietnia 2013, 16:53 #172
mepol: GGMU !! Ilu znawców już chce zwolnić Sir Alexa ? Fatalnie jest odpaść z ruskimi po takim meczu, ale co zrobić ? Fergie już w sobotę mówił, że priorytetem są derby z Shity. Odzyskanie mistrza jest najwyższym prorytetem i tyle. Chociaż zgadzam się, że zakup kreatywnego pomocnika to MUS nad MUSY. Cleverley powinien się uczyć gry defensywnej bo rozgrywającym to on raczej nie będzie. Jestem natomiast pod wrażeniem Welbecka. Jeśli ten chłopak poprawi skuteczność to będziemy mieli napadziora na lata.
» 1 kwietnia 2013, 16:53 #171
UnitedProClub: Jak można nie wykorzystywać takich okazji jakie miał Chicha....,tragedia 0 pomysłu na grę wybijaliśmy wszystko przed siebie a za tydzień derby Manchesteru... Coś czuję że niestety $hity nam dokopie na OT,bo to co pokazaliśmy dziś to śmiech na sali.GGMUFC.
» 1 kwietnia 2013, 16:52 #170
Przemas96: W sumie to się nie dziwię,że Hernandez nie trafił skoro gra co 3 mecze z czego w większości z ławki...
» 1 kwietnia 2013, 18:46 #169
PatrykSNK: Można żałowac tego remisu na OT ale rodzi sie tez pytanie dlaczego nie zależało piłkarzom w rewanżu!? FATDLNY MECZ W NASZYM WYKONANIU, SŁUSZNA PRZEGRANA. Teraz trzeba dograc sezon do kooca w. Lidze raczej mozemy byc spokojni 1miejsca na koniec sezonu!
» 1 kwietnia 2013, 16:47 #168
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:47

Puchary wygrywa się WALKĄ I AMBICJĄ a nie Ostrożnością i małym nakładem sił!!

Cleverley - co to w ogóle miało być??!!

Nani - występ na poziomie średniaka z I ligi angielskiej

Welbeck - walka walką ale dokładności wielokrotnie brak

Chicharito - to co Cech wyciągnął wiadomo....ale poza tym błąkał się w polu karnym i jego okolicach bezproduktywnie.

Jeżeli najważniejsi ludzie na boisku zawodzą to o czym tu rozmawiać??
» 1 kwietnia 2013, 16:46 #167
szabo1878: ja bym tu jeszcze dodal Smallinga ktory im blizej konca meczu tym gral coraz gorzej
» 1 kwietnia 2013, 16:58 #166
Johnyys: W lecie, moim zdaniem, całkowity restart i przemeblowanie składu. Przede wszystkim sprowadzenie jakiegoś kreatora gry, kogoś kto inteligentnie i dynamicznie będzie rozprowadzał ofensywne akcje ( ewentualnie Rooneya na tę pozycję). Następny powinien być chociaż 1 skrzydłowy, bo z taką grą skrzydeł nic nie ugramy. Sprzedać Antka i Andersona oraz dokupić zmiennika Carricka i uważam, że skład kompletny. W dzisiejszym meczu, był widoczny brak prawdziwego ŚP oraz dynamicznych skrzydeł. Niestety, Ferguson nie ma innych zawodników do dyspozycji, więc wystawił co miał. Jedynie dziwi fakt, iż RVP wystąpił w sobotę, powinien grać dzisiaj od początku i to niestety negatywnie się odbiło na naszą grę. Ale błagam, skończcie gadanie o końcu Fergusona, to nadal geniusz w świecie piłki!! Już nie pamiętacie kapitalnej taktyki na Real? Zastanówcie się za nim zaczniecie odstawiać Fergiego na emeryture. Fakt, popełnił błąd nie wystawiając Vidicia na rzecz Sunderlandu oraz RVP, ale nie wysyłajmy go na spokojny odpoczynek przez coś takiego ! Pozdro.
» 1 kwietnia 2013, 16:46 #165
UnitedProClub: Tak i chcesz zrobić jak to ująłeś przemeblowanie tak? czyli chcesz by MUFC stało się takom Chelsea która nie radzi sobie z potencjalnym Southampton,według mnie nasi skrzydłowi potrzebują czasu by dojść do pełnej formy,po za tym jestem za by dać gdzie indziej Antka i Andersona,nie robią za dużo dla MU grają tak w kratkę raz na 3 mecze itp.
» 1 kwietnia 2013, 17:03 #164
Johnyys: Nie chodzi mi o maniakalne sprzedawanie zawodników, którym coś tam nie wyszło podczas sezonu, chodzi o wprowadzenie nowego graczy- świeżej krwi, Rooneya stawiać bardziej na środku pola w ofensywie i wprowadzić Chicharito i RvP do podstawowej 11 na stałe, sprzedać tych co grają na poziomie już od dawna( mowa o Andersonie) oraz tych, którzy grają b. dużą liczbę meczy w sezonie, a nic im nie wychodzi( Antek). Musiałeś mnie źle zrozumieć z tym 'przemeblowaniem'. Pozdrawiam
» 2 kwietnia 2013, 00:29 #163
Diabolo: Panowie co Wy wypisujecie?! Fergie się skończył? Jesteśmy słabi? Fartem wygrywamy ligę? Ogarnia mnie pusty śmiech, gdy czytam Wasze wypociny.
Mecz był słaby, to prawda. Graliśmy, jakbyśmy mieli awans już w kieszeni.
Zgodzę się, że brakowało Roo i Vidicia, w naszej grze nie było pasji, pomysłu.
Z drugiej strony Czech może czuc się bohaterem tego meczu, wybronił 2 strzały Hernandeza, gdzie ten 2 był po prostu NIE DO OBRONY!
Potrzebujemy w składzie takiej osoby jaką jest Mata/Hazard tacy zawodnicy sami potrafią wygrac mecz. Wiem, że United to kolektyw, nie ma miejsca dla bohaterów, jednak chętnie bym zobaczył w naszym składzie jakiegoś kreatywnego, zdolnego, błyszczącego Hiszpana.
Lekarstwem dla nas może się okazac letni transfer (mam nadzieję) Isco lub Rodrigueza oraz przyjście Zahy :)
» 1 kwietnia 2013, 16:42 #162
vip14: Wiedziałem, że tak będzie :/ Zawsze tak jest, że nam dobrze idzie (gramy słabymi składami), a jak zagramy jednym z najmocniejszych składów to przegrywamy... Nie rozumiem tej polityki.. Z drugiej strony to jest też moim zdaniem wina Sir Alexa, bo zaufał mniej doświadczonym piłkarzom... chodzi mi o Welbecka i Chicharito (ten jest doświadczony). Jakby RvP grał od początku to może by coś z tego było.. No cóż... Może chociaż uda nam się zdobyć Mistrzostwo... Jednym słowem.. słaby mecz !!
» 1 kwietnia 2013, 16:41 #161
chicodegea: Jedyny plus tego meczu jaki zauwazylem to Valencja chyba sie w koncu ogarnal. Nani cos ostatnio w mediach powiedzial, ze to jego czas teraz wlasnie ... hehe dobre :)
» 1 kwietnia 2013, 16:41 #160
Akwinata: Ten mecz doskonale pokazał, że nie mamy składu na dublet, dlatego marzenia o the treble były po prostu hurraoptymizmem wywołanym transferem van Persiego. Nasz środek pola jest straszliwie mizerny - mamy skutecznego Carricka, który nieźle rozbija, ale potrzeba nam rozgrywającego i mówi się o tym od 2 lat. Anderson jak chwilę pogra nieźle to łapie kontuzję, więc niestety nie ma co dłużej ryzykować i go trzymać. Cleverley może się jeszcze ogarnie, dlatego zostawiłbym go jako rezerwowego, który grałby w meczach pucharowych czy ligowych ze słabszymi - tam sobie radzi nieźle. Potrzebny jest też moim zdaniem solidny prawy obrońca w razie nieobecności Rafaela, bo to, co pokazuje Smalling albo Jones na prawej stronie, pozostawia wiele do życzenia. Sam Jones o ile podobał mi się w meczu z Realem, dzisiaj pokazał, że jest dobry jako plaster, co jednocześnie wyłącza go z efektywnej gry do przodu - nie zawsze gra się taki mecz jak na Santiago Bernabeu, więc albo Jonesa się przemodeluje na zastępce Carricka i będzie w ważnych meczach krył kogoś kluczowego, albo będzie z niego średni prawy obrońca "na ogórki". Na środku nie widzieliśmy go już x czasu, więc trudno spekulować, ale tam dobrze radzi sobie młody Evans. Może Smalling zacznie ogarniać na środku, ale póki co nie błyszczy. Tak więc podsumowując - potrzebny jest co najmniej 1 transfer zabezpieczający środek pola, bo inaczej obudzimy się z ręką w nocniku.
» 1 kwietnia 2013, 16:38 #159
MaciasDevil: Fatalnie grali i zasłużenie odpadli. Gdyby na OT do końca grali na takim poziomie jak do 2:0 to byśmy w ogole nie musieli jechac na SB :)
» 1 kwietnia 2013, 16:35 #158
HuiSton: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:35

Nani niewidoczny prócz tego 1 strzału.
Jego czas już minął na OT.
» 1 kwietnia 2013, 16:35 #157
ManUnited1997: Prima Aprilis? a tak powaznie trudno bylismy slabsi:)
» 1 kwietnia 2013, 16:33 #156
karas2011: Heh, ten tekst to chyba nie do tych kibiców. Mówisz to dla nas, dla ludzi, którzy widzieli, jak United jest masakrowane przez Barcelonę, ogrywane kilkakrotnie w półfinałach FA Cup, ze straconym mistrzostwem w ostatnich sekundach? Nam to mówisz? Kibice tego klubu są już przyzwyczajeni do porażek, nas denerwuje brak odpowiednich transferów. Kulejący środek pola i słabi skrzydłowi.
» 1 kwietnia 2013, 16:45 #155
beaavis: Chłopie nie wypisuj bzdur, że jesteśmy przyzwyczajeni do porażki jesteśmy mocnym zespołem. Niestety dzisiaj zawiedli. To był niestety mecz oddany bez walki dawno tego nie widziałem ze strony Manchesteru ale cóż zawsze się można "potknąć".
» 1 kwietnia 2013, 17:54 #154
Dawid26: zygac sie chce tymi porazkami bez konkretnych trnsferow bedziemy ogrywani przez silnych a fergusson i te jego taktyki to masakra. z tego skladu 4 moze 5 graczy prezentuje wysoki poziom reszta to asystenci byle pilka podac dalej ale boss mysli chyba inaczej
» 1 kwietnia 2013, 16:24 #153
JasnaLiryka: Bardzo słaby mecz w wykonaniu Manchesteru. Nie było zagrań do środka , śpią...prawa flamka Nani - może 2 akcje w 1 poł. którymi zwrócił moją uwagę. W ataku Chicarito ale jakby w cieniu Welbecka - najlepszy gracz meczu dla mnie. Nie chcę się tu rozpisywać kto jak grał i krytykować. Napiszę tylko,że widać było porządek w grze United (co prawda monotonny ) do 30 min. Podania , odegrania z pierwszej piłki i jakiś posuw do przodu z dobrą grą w tyle- to mi się podobało. Jednak potem co raz mniej graczy było widocznych w grze...słaby występ . Nie ubolewam nad przegraną jakoś w szczególny sposób bardziej dla mnie liczy się zwycięstwo w lidze i niech moje słowa obrócą się w G. jeśli to jakiś kryzys w grze i roztrwonią tą przewagę grając właśnie z Chelsea , Arsenalem i ... City.
Jednak jak zawsze...
Glory United !
» 1 kwietnia 2013, 16:24 #152
DevilGrl: Brakowało mi Rooney'a i Vidicia w tym spotkaniu. Jak zobaczyłam skład jaki wystawił dzisiaj Ferguson to myślałam, że to prima aprillis! Mogł taki skład wystawić na mecz z Sunderlandem, a na Chelsea taki jaki był w sobote:( Szkoda, wielka szkoda. Cech dzisiaj był fenomenalny przy strzałach Chicharito!
» 1 kwietnia 2013, 16:24 #151
DevilGrl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:25

Brakowało mi Rooney'a i Vidicia w tym spotkaniu. Jak zobaczyłam skład jaki wystawił dzisiaj Ferguson to myślałam, że to prima aprillis! Mogł taki skład wystawić na mecz z Sunderlandem, a na Chelsea taki jaki był w sobote:( Szkoda, wielka szkoda. Cech dzisiaj był fenomenalny przy strzałach Chicharito!
» 1 kwietnia 2013, 16:23 #150
kostek17: Sami się o to prosili w 2 połowie meczu na OT...
» 1 kwietnia 2013, 16:22 #149
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:23

po dłuższym zastanowieniu się już wszystko rozumiem...

W składzie mamy bardzo dużo zawodników. SAF może ułożyć dwie tak samo mocne jedenastki. Ceną za taki stan rzeczy jest natomiast jakość tych piłkarzy. Przykładowo w Chelsea jest wąska kadra ale praktycznie na każdej pozycji z linii pomocy grają zawodnicy na światowym poziomie. Dlaczego The Blues traci punkty w lidze a w pojedyńczych kluczowych meczach potrafi nas zdominować? ponieważ ma za wąską kadrę na ligę ale lepszych zawodników aby wygrać z nami w pucharze. My natomiast w lidze nie tracimy punktów ponieważ mimo , że mamy średnich pilkarzy , sa oni na tyle dobrzy aby wygrywać ze średniakami z ligi... i mamy ich dużo więc nie musimy się martwić o "zmęczenie materiału". W bezpośrednich pojedynkach z najmocniejszymi widać jednak naszą indolencję...
» 1 kwietnia 2013, 16:21 #148
Nani1900: Mam takie samo zdanie...
» 1 kwietnia 2013, 17:05 #147
orchi650: Aż śmiać mi się z Ciebie chce ... Jedyne co potrzebne jest to kilka transferów żeby trochę odświeżyć skład i większa rotacja była
» 1 kwietnia 2013, 16:22 #146
ziomboy777: orchi nie popieram kolegi wyżej ale ty chciałbyś jeszcze wieksza rotacje?? smy juz teraz co mecz gramy innym skladem co wcale az takie dobre nie jest jak widac... nie ma bowiem zgrania oraz pomyslu na gre
» 1 kwietnia 2013, 16:25 #145
orchi650: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:31

Mówię o zmiennikach z prawdziwej historii a nie przeciętniaków którzy nie są w stanie nic zmienić. Nie ma miejsca na sentymenty i trzeba posprzedawać kilku zawodników którzy zgrywają się już od 3,4 lat i nic z tego nie wychodzi
» 1 kwietnia 2013, 16:27 #144
kobzi24: Ja osobiście uważam, że potrzeba sprzedać kilka nazwisk i na ich miejsce sprowadzić "świeżą krew". Fergi za dawanych lat nie trzymałby graczy, którzy nie prezentują odpowiedniej formy.
» 1 kwietnia 2013, 16:31 #143
Satler4: I kto niby by lepiej zastąpił Fergusona? Mou, Pep? Co do transferów to zapewne i tak konkretów nie będzie. Wszyscy się rozpiszemy kogo by to nie kupić a kupimy jakiś "talent" z 2 ligi podczas gdy jest wielu piłkarzy którzy by się przydali np. Rodriguez. Moutinho czy Strootman. Pewnie trafi do nas kolejny Powell (niby ma potencjał ale skoro nie gra to o czym my mówimy?).
Jak SAF odejdzie to to będzie jedno wielkie g*wno bo nie sądzę, by ktoś takim składem potrafił coś ugrać.
» 1 kwietnia 2013, 16:40 #142
karas2011: Obiecał, że przed odejściem poukłada skład i na pewno tak zrobi.
» 1 kwietnia 2013, 16:48 #141
orchi650: Powodem braku wielkiiiich transferów nie jest brak kasy w United ale brak chęci ze strony Fergusona aby je wydawać. Nie chciałbym abyśmy zmieniali trenera ale jestem pewien, że kiedy nowy przyjdzie to na pewno będzie kupował kogo chciał bo pieniądze są.
» 1 kwietnia 2013, 16:51 #140
Satler4: Z całym szacunkiem dla staruszka ale napisałem jakich piłkarzy pokupuje. Niestety trochę się teraz pozmieniało i na dobrych piłkarzy trzeba wydać bardzo dużo pieniędzy. Nie mam na celu krytykowania SAF-a ale szkoda mu wydać dużej kasy na transfery i kupuje tanich zawodników. Było bo ty dobre tylko, że nie umywają się oni do takich piłkarzy jak np Mata czy Hazard. Jednak mimo wszystko mam iskierkę nadziei, że się trochę pozmienia bo jeśli SAF zostawił by skład z piłkarzami na takim poziomie jakich mamy obecnie to bez niego nic nie ugramy.
» 1 kwietnia 2013, 16:57 #139
wonderwall: To pierwszy mecz MU, który widziałem że druzyna przeszła obok meczu. Być może ten mecz z chelsea mial trzeciorzędny priorytet....
Nie jestem kibicem MU, ale wasz klub znajduje się na dziwnym etapie. Jeszcze jak Ferguson naprawdę odejdzie to popadniecie w miernoctwo ligowe. Co by o starszym panu nie powiedziec to jednak jest genialny / był. Wyobraźcie sobie że klub obejmuje Moyes, MU w środku tabeli, żałosny styl gry. Nie jesteście do tego przzyzwyczajeni ale wkrótce zrozumieniecie podstawę i trud kibicowania.
» 1 kwietnia 2013, 16:19 #138
Fabio: Ciekawe co boss powie po meczu na konferencji, gdzie znajdzie przyczynę porażki ?!
Jestem bardzo ciekaw diagnozy szkota.
» 1 kwietnia 2013, 16:17 #137
Caspa: Jonas clav nani ferdi = Piach piach piach
» 1 kwietnia 2013, 16:17 #136
orchi650: Caspa = Piach
» 1 kwietnia 2013, 16:29 #135
maciek300626: Od Jonesa to sie odwal, bo jako nieliczny starał się choć wrócił po kontuzji ...
Nani to dla mnie nieporozumienie, Evra to samo.... jestem bardzo zaskoczony postawą naszych w tym meczu . Ciekawe jak się bedą tłumaczyć ;)
» 1 kwietnia 2013, 18:23 #134
pablomu: Dobra luz. Może za rok albo 2 albo 5 albo 10. Jesteśmy cieńcy i też się dziwię razem z Fergusonem, że mamy takę przewagę w lidze.
» 1 kwietnia 2013, 16:15 #133
rybak: Płakać mi sie chce tak samo jak po meczu z Realem . Wydaje mi sie że Fergi sie skończył , nastawia jakoś dziwacznie tych piłkarzy na każdy mecz , zbyt defensywnie , jego transfery są dosyć niezrozumiałe . Mam wrażenie że gdy on był na szczycie kilka lat temu piłka nożna była na innym poziomie i inaczej sie grało . Kluby zmieniają Menagerów a my nie . Tak samo jest z Wengerem . Narzucają stary styl gry. Rzuć na skrzydło i jakoś to tam bedzie , ŚP tylko do defensywy . Zamiast w lecie kupować jakiś dobych ŚP Fergie kupuje Van Persiego . Oczywiście transfer udany , ale wydaje mi sie że kupno jednego czy dwóch el maestro do środka byłoby lepszym posunięciem . Nie można go winić że nie kupił kogoś na skrzydło bo kto mógł sie spodziewać że Antonio i Young będą tak słabo grać . Miałem duże nadzieje na to że Pep Guardiola nas przejmie bo on rozumie dzisiejszą piłkę i myśle że z naszym składem ugrałby więcej . Fergie to geniusz , ale nie idzie wraz z postępem piłki nożnej .
» 1 kwietnia 2013, 16:13 #132
SzejN: Stary co ty pie...? Fergie sie skonczyl? Bo co? Bo w LM zostalismy wyeliminowani przez bledna decyzje sedzie? Bo z FA Cup odpadlismy, bo mielismy gorszy dzien? Fergie sie skonczyl, tak? 15 punktow przewagi, nad druga druzyna w tabeli, ktokolwiek by to nie byl, druga najlepsza druzyna na wyspach traci do nas 15 pkt, gdyby oni byli tacy dobrzy, to by tych 15 pkt nie stracili, nie mowiac juz o pozostalych druzynach, gdzie ta przewaga tylko rosnie. Fergie sie skonczyl? Glupie transfery? RvP - najlepszy strzelec klubu, wicekrol ligi angielskiej (bodajze), Fergie sie skonczyl? Kagawa, ktory przed kontuzja byl naszym najlepszym pomocnikiem, z wszystkich linii, jak i ze skrzydla jak i z defensorow, byl wszedzi oraz mial najlepszy przeglad pola, Fergie sie skonczyl? Bo on przewidzial, ze srodkowa pomoc bedzie tak kulec i specjalnie na zlosc kibicom, jak i zarzadowi zostawil mlodych i ambitnych graczy (czasem to nie wystarcza, patrz. - pan z numerem 23). Fegie sie skonczyl? Bo czasem brak formy poszczegolnych graczy przewaza o meczu, bo niestety ManUtd to maszyna, a jesli chociaz jeden element szwankuje, to cala maszyna sie psuje. Fergie sie skonczyl? Bo taktyka na real nalezala do jednej z najwspanialszych w dziejach, rozgryl druzyne przeciwna tak, ze ona oddal moze z 2 strzaly Panu Bogu w okno? Pep nastepca? Trener, ktory dostaje aleje gwiazd, wygrywa lige z ogorkami i idzie zamiast ambitnie do Angli, to do ligi niemeickiej, do najwiekszego klubu tamtejszego i dostaje... 300 mln na trasnfery by sobie nasciagac gwiazdeczek i ciupac dalej? Fergie sie skonczyl? Przemysl to, wielki fanie... znasz moze to: "Dumni ze zwyciestwa, wierni po porazce" ? Bo fanem wielkich druzyn w czasie ich chwaly jest byc latwo, ale pozostac z nimi w mroku jest juz nieco trudniej. Fergie sie skonczyl? Chyba bardziej ty. Nie bez powodu uwazany jest za jednego z najlepszych, jak nie najlepszego trenera wszechczasow w pilce noznej i to nie od wczoraj, a od wielu, wielu lat i to on ciagle trzyma poziom.
» 1 kwietnia 2013, 18:11 #131
erni93x: Przegrana tego meczu to wina Fergusona.Niechętnie krytykuje naszego menadżera,bo jest najlepszym trenerem na świecie,ale dzisiaj źle dobrał skład.Nawet bardzo źle

Nani na sprzedaż! Nie moge patrzeć jak ten patałach gra w United.On nawet przyjąć piłki nie umie.Jak Ferguson zmienił go na Giggsa zacząłem krzyczeć PRAISE THE LORD! Naprawde niewiem,czy ktoś będzie chciał kupić tą marną imitacje Ronaldo,jeśli nie to rozwiązać mu kontrakt jak najszybciej.A na razie do końca sezonu do rezerw.Niech SAF da szanse komuś,kto na to zasluguje,np Powell,Vermijl itd

Druga sprawa to Cleverley.Następny do sprzedania.Gdyby nie był wychowankiem,już by w MU nie grał.Szkoda ,że Alex nie dał szansy Pogbie zamiast Toma.Naprawde jest beznadziejny,co to za rozgrywający,który gra do tyłu? Sprzedać jak najszybciej,dopóki ktoś będzie chciał zmarnować swoje pieniądze na niego.

Co do Valencii dzisiaj także grał beznadziejnie,lecz i tak lepiej niż Nani i Cleverley.Warto zauważyć,że Antonio nie grał na swojej pozycjii.Ekwadorczykowi trzeba dać ostatnią szanse ,i dobrze go zmobilizować.Jeśli tak się nie stanie,to chyba będzie koniec jego przygody z MU.

Co do dzisiejszego meczu,był średnio ciekawy.
Na + Jones,Hernandez,Welbeck(próbował coś zrobić),De Gea
na - Cleverley,Nani,Valencia,Evra,Ferdinand

Wielka szkoda,że Roo kontuzjowany,gdyby grał ,prawdopodobnie było by dużo lepiej.No ale cóż,teraz wypada pogratulować Chelsea i jej kibicom,bo mają świetnego bramkarza,i 10 razy lepszą pomoc od nas.,więc gratuluje Chelsea i mam nadzieję ,że pokonają City w półfinale.
» 1 kwietnia 2013, 16:00 #130
Caspa: Jones też na minus i to chyba 4 metrowy
» 1 kwietnia 2013, 16:11 #129
jamor1916: Zgadzam się co do Naniego. Szkoda, że nie napisałeś o Evrze. Bo chłop naprawdę gra tak, jakby miał wszystko w dupie. Widać brak konkurencji. Buttner widocznie też się słabo spisuje jeżeli Evra totalnie bez formy wygryza go. Brak środkowego i bocznego pomocnik, czy też lewego obrońcy.
» 1 kwietnia 2013, 16:19 #128
eewuchh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 23:45

kolego erni hehhehe, mam tylko jedno pytanie, czy jesteś w stanie sobie przypomnieć jaki mecz poprzedzał ten z chelsea w fa cup? a no mi się wydaje że nie pamiętasz, bo był to mecz przeciwko reading, w którym to tak bardzo słaby nani, który gra piach, wszedł w 43 minucie i tak naprawdę poprowadził drużynę do zwycięstwa, strzelając gola i zaliczając asystę, tak naprawdę był wtedy na boisku najlepszy i został wybrany graczem meczu, i kto by wie, jakby się to potoczyło gdyby nie nani, a może to jego zasługa że w ogóle zagraliśmy z chelsea? co jak co, ale chłopaki przegrali ten mecz w pierwszym starciu, bo dać sobie odebrać wynik 2:0 to duży wstyd dla tak wspaniałej drużyny. Może zanim wyzwiesz naniego lub innego gracza united, to pomyśl, że chłopak ma ciężki okres, bo wciąż trapią go kontuzję i ma pecha w tym sezonie( w tamtym działo się to samo - zauważ, że jak nani jest zdrowy np sezon 2010/2011 nie ma problemu w byciu świetnym piłkarzem:asysty bramki, ale ty i tak powiesz że to patałach, a szkoda, bo to jest czas w którym on potrzebuje wsparcia kibiców i samego fergusona, a nie słuchania jaką to jest słabą imitacją ronaldo. Pozdrawiam:)
» 1 kwietnia 2013, 23:43 #127
kap: Można kochać Fergusona ale można Go też NIENAWIDZIĆ, i to był taki własnie mecz winny tylko i wyłącznie Saf.
» 1 kwietnia 2013, 15:58 #126
Pauleta77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:19

Co Sir Alex zrobił źle, powiedz Ty mi?
De Gea na bramce - dobry ruch. Rafael kontuzjowany, przesunięcie Valencii - dobry ruch. Vidic nie jest gotowy na granie co dwa dni, środek Rio-Chris - dobry ruch. Lewa strona, Evra - dobry ruch. Pomoc - Carrick, wiadomo, do tego dorzucenie Jonesa, bo wiadomo, że Chelsea będzie atakować + jakiś ofensywny, a że nie ma w czym wybierać, to Clev - dobre ruchy. Welbeck ruchliwy, zawsze się przyda, zresztą b. dobry mecz, kreatywny Nani + ktoś na atak, a skoro Robin grał w sobotę to Chicha - dobry ruch.
Skład dobry, więc teraz zmiany - Robin za Cleva, świetny ruch, bo Clev zagrał tragicznie, dalej Giggs za Naniego, mimo iż jestem fanem Portugalczyka, to zagrał dziś źle, owszem aktywny ale co z tego. Potem Ash za Welbecka, kolejna trafna zmiana, wiadomo, że pod koniec meczu będzie trzeba wrzucać, bo środek okupowany przez Chelsea, więc Ash to dobry ruch.
Gdzie Ferguson jest winny? Powiedz Ty mi?
» 1 kwietnia 2013, 16:12 #125
cropps: Dokładnie jak Pauleta77. Skład bez zastrzeżeń i zmiany również. To nie wina Fergusona, że piłkarze zagrali słabo, bez zaangażowania i bez walki.
» 1 kwietnia 2013, 16:44 #124
tomek22manu: Każdemu może się trafić słabszy mecz chociaż wcale nie było tak żle trzeba wziąć pod uwage absencje kilku zawodników Valencia nie sprawdził się na prawej obronie i nie wiem czemu Evans nie grał z całym szacunkiem do Smallinga to jeszcze nie to o Roo juz nie wspomnę poza tym Czech wybronił taką piłke ze nie wiem który bramkarz by dał rade a po tym golu mogło być różnie także możemy sobie pluć w w brode po remisie na Old Trafford.
» 1 kwietnia 2013, 15:57 #123
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 16:04

Kompletnie brak determinacji, woli walki...co tu dużo mówić, chociaż znalazłem jeden +
Valencia zagrał dobry mecz , wrzutki mu w miarę wychodziły i był groźny chociaż grał na obronie. Nani niestety bardzo słabo, chociaż jest po kontuzji i był zagubiony. Chicharito walczył też był groźny i występ na +, Welbeck tak samo. Ogólnie najbardziej brakowało Rooneya, bo to on od dawna kieruje naszymi akcjami w offensywie. Potrzeba zakupić dobrego rozgrywającego w offensywie, kogoś jak Isco, Eriksen - takiego piłkarza brakuje. Nadal nie mamy aż tak dobrego składu na potrójną koronę, może za rok. Ważne, że liga musi być nasza. GGMU
» 1 kwietnia 2013, 15:56 #122
jamor1916: Weź nie pierd... , że Nani jest po kontuzji. To go nie usprawiedliwia. Grał bardzo słabo i nie można tego wytłumaczyć. Był chu... tyle.
» 1 kwietnia 2013, 16:07 #121
Nani1900: Jamor, nie spinaj się. Pisałeś, że krytykuje Valencie. Pochwaliłem go (bo jest za co), a ty mi tu piszesz o tym, że znowu bronie Naniego? Nie widzisz, że napisałem, że zagrał bardzo słabo? Co ja jeszcze mam napisać, żeby ci pasowało...Valencia miał kontuzje 3 miesiące temu, a niektórzy go dalej bronili, że jest po kontuzji, wiec coś nie "halo"...
» 1 kwietnia 2013, 16:12 #120
Devilfaan: Isco, Zaha który jest już kupiony i mimo wszystko zastępcę dla Carrick'a żeby czasami chociaż mógł odpocząć i miał godnego zastępcę :)
» 2 kwietnia 2013, 12:39 #119
Kanapka: Kończmy ten sezon jak najszybciej.
Nie wiadomo czy się cieszyć z tego co w lidze czy płakać z tego co w pucharach ??
» 1 kwietnia 2013, 15:56 #118
Satler4: Co to w ogóle było ktoś mi powie? Co to za drużyna grała bo na pewno nie Manchester United. Każdy jak się wypowiadał to mówił, że celują w dublet i,że zależy im na pucharze a gdy wychodzą na boisko to grają jak lamusy. Ale co się dziwić. Z ogórkami typu Reading wygrywamy po maks 1-0 i to po fartownej bramce. W linii pomocy 0 kreatywności, Carrick zmęczony po Sunderlandzie, Clev... bez komentarza. Youngowi wyszła 1 wrzutka i to chyba tyle. Valencia wrzucił może dwie spoko piłki i to tyle. Nani... na niego dziś liczyłem ale po przerwie nic nie kopał. W tym sezonie druga linia po za Carrickiem nie istnieje. Drużyny takie jak Reading powinniśmy ogrywać z palcem w du**e(tak to liga angielska ale no proszę was...). Po pierwsze zakupić jakiś młody talent do środka pola hmm Strootman? Może kogoś na skrzydło bo to jest dla mnie tragedia. Możecie mnie zbesztać ale według mnie to z takim poziomem nie zasługujemy nawet na mistrza a co dopiero na dublet czy the treble. Nie może być tak, że naszą grę ma ciągnąć 2-3 zawodników, w końcu każdemu spadnie forma. Myślę, że brak Roo zrobił też swoje. Jak z Realem się udało bez niego tak tutaj nie...
» 1 kwietnia 2013, 15:52 #117
mordynator: gdysbyś my wygrali na old traford rvp taka 2wuseka w końcówce przegralismy na old trafrod nie na stamfor bridge
» 1 kwietnia 2013, 15:51 #116
PauloKuhan: nie gramy presingu to nie wina ferdinada zobaczcie co robi mata przyjmuje obraca sie patrzy wrzuca a nasz przy nim krycie 3 metry od niego i nie podchodzi tylko stoi
» 1 kwietnia 2013, 15:51 #115
pakasiedlce: potwierdza się wszystko co od dawna widziałem o RvP, strzela dużo bramek, ale jeszcze więcej marnuje dogonych sytuacji. Zamiast tych 19 strzelonych mógłby mieć już z 30 albo i więcej
» 1 kwietnia 2013, 15:49 #114
775330: Teraz mają cały tydzień żeby się przygotować w 100% do meczu z city. Żeby nie było żadnych wymówek, jak pójdzie coś nie tak. United!
» 1 kwietnia 2013, 15:48 #113
karas2011: Brak strzałów z dystansu. Nani i Chicharito mieli dwie świetne sytuacje, które powinny być zamienione na bramkę. Pierwsza połowa jeszcze jakoś wyglądała, próbowali ciągnąć tą grę, było mniej strat, ale druga to totalna masakra. Wszyscy liczyli na dublet, a tu pupa. Nie jestem tym faktem jakoś bardzo zdziwiony, czułem, że zawalimy ten mecz, gdy spojrzałem na skład. Po co takie eksperymentowanie? Nie pamiętam kiedy, ale był chyba w poprzednim sezonie jakiś ważny mecz, który trzeba było wygrać, a SAF też wystawił skład z pupy.

Najlepszy piłkarz na boisku (po naszej stronie ma się rozumieć) to chyba Carrick. Jego podania dzisiaj nie były najlepsze, ale nie widzę nikogo bardziej wyróżniającego się.
» 1 kwietnia 2013, 15:46 #112
pakasiedlce: strzałów z dystansu to nie widziałem już od 4 sezonów :D
» 1 kwietnia 2013, 15:54 #111
karas2011: Od odejścia Ronaldo dokładnie.
» 1 kwietnia 2013, 16:08 #110
Boss: karas ten mecz z poprzedniego sezonu to derby Manchesteru na Etihad :/
» 1 kwietnia 2013, 16:20 #109
mtr: United przegrało i dzieci jak zawsze sraczki dostały. Trzeba się cieszyć z mistrzostwa bo to jest najważniejsze trofeum.
» 1 kwietnia 2013, 15:46 #108
karas2011: Najważniejsze trofeum to Liga Mistrzów. :)
» 1 kwietnia 2013, 15:49 #107
mtr: dla Anglików najważniejsze jest mistrzostwo kraju
» 1 kwietnia 2013, 15:52 #106
Bartex1309: Najważniejsze trofeum to w 100% Liga
» 1 kwietnia 2013, 15:53 #105
Mastin: FA Cup jest bardzo prestiżowym pucharem, ja jakbym byl zawodowcem, to specjalnie poszedlbym grac do Anglii, żeby zdobyc te trofeum
» 1 kwietnia 2013, 15:58 #104
Exigo: Nie jesteś Anglikiem to raz - dwa liga jest teraz żałosna - poziom opuścił się w porównaniu do reszty Europy co widać po pucharach, także w tym sezonie to nie jest żaden wyznacznik - prawdziwą siłę charakteru sprawdzają turnieje, a tutaj wypadamy fatalnie.


Jaraj się dalej, że pokonujemy ogórków z angielskiej po 1-0
» 1 kwietnia 2013, 16:01 #103
TraN: Skończcie z tym "najważniejsze, że liga nasza", bo dla takiego zespołu jak Manchester United jedno trofeum w sezonie nie powinno być szczytem ambicji.
» 1 kwietnia 2013, 16:19 #102
dlabigt23: mnie zbytnio liga nie fascynuje.. kazdy "o chociaz lige mamy" zauwazylem ze dla sir Alexa tylko to sie liczy w zeszlym sezonie nawet odpuscil LE a warto bylo w niej powalczyc do konca a nie dostac z ajaxem u siebie a potem bilbao nas klepie jak chce !! a praktycznie niektore kluby walcza o top 4 i wygrywaja bardziej te prestizowe puchary jakbym byl pilkarzem chcialbym wygrac LM albo chociaz dojsc do 1/4 albo polfinalu i przegrac najwyzej.. ale z honorem !
» 1 kwietnia 2013, 20:16 #101
Dymo: Fatalny mecz w wykonaniu United. Zero zaangażowania, zero ambicji, no nic kompletnie. Człowiek czeka na mecz z niecierpliwością, a oni grają taki piach, że lepiej ogląda się mecze Pniówka Pawłowice (z całym szacunkiem do tego klubu ) . Nawet nie podziękowali kibicom za doping przez cały mecz. Jakbym wiedział, że tak będzie wyglądać nasza gra w rewanżu to kibicowałbym Macie aby zakończył nasze cierpienia w pierwszym meczu. WSTYD !- to ma być ten wielki mistrz Anglii ?
» 1 kwietnia 2013, 15:43 #100
rychu7777: bo pilka angielska jest zenujaca ostatnimi laty i tyle... tak slabo grajacy zespol ma tyle przewagi w ldize... kiedys w polfinalach lm byly 3/4 angielskie zespoly, a teraz?? tyle w temacie
» 1 kwietnia 2013, 15:46 #99
lukas0970: Słaba ta nasza gra, wręcz mizerna. Niepotrzebnie zagraliśmy tak mocnym składem przeciwko Sunderlandowi i to prawdopodobnie było skutkiem odpadnięcia. Paru graczy m.in Cleverlay czy Nani zagrało katastrofalnie niestetey :( Brakowało Rooneya na boisku według mnie. Dalej nie mam ochoty pisać... jestem załamany ;(
» 1 kwietnia 2013, 15:42 #98
Mastin: Sezon w sumie dla MU sie skonczyl, mistrzostwo pewne, zostala tylko celebracja do 20 maja odłożona. Czekamy już na nastepną kampanię
» 1 kwietnia 2013, 15:42 #97
zygman: Co sie z Jonesem działo? ahhh szkoda tego 2:0 z pierwszego meczu a dziś... szkoda gadac :/ no nic mozna jeszcze wygrac mistrzostwo bijac rekord chelsea ;p
» 1 kwietnia 2013, 15:41 #96
TraN: Ten mecz przegraliśmy na Old Trafford dając d... ciała w drugiej połowie. W dodatku z Sunderlandem tacy piłkarze jak Persie nie powinni grać, żeby dzisiaj byli wypoczęci. Chociaż z drugiej strony to Robin nieźle spartolił akcję Younga i Evry (ostatnio mu się to często zdarza, co mnie mocno martwi). Najlepszy na boisku Hernandez moim skromnym zdaniem, bo mógł mieć 2 bramki, gdyby nie geniusz Cecha. I to chyba jedyny pozytywny zawodnik naszej drużyny, nie licząc De Gei.

Aha, jeszcze jedno. Sędzia gwizdał pod Chelsea, ale tego nikt nie zauważy. Wielkie oburzenie w świecie piłki to jest tylko jak kontrowersyjne decyzje podejmowane są na rzecz MU. Przykłady, żeby nie być gołosłownym- brak żółtka dla Oscara (później to by już czerwo było), brak karnego, czy nieodgwizdanie faulu na Jonesie blisko pola karnego.
» 1 kwietnia 2013, 15:41 #95
Cooyava: Boli brak zaangażowania i woli walki. Taka gra nie przystoi ponoć przyszłemu mistrzowi Anglii. To nie jest kwestia jedynie tego spotkania. Ta wysoko pozycja w tabeli jest naprawdę zaskoczeniem jak się spojrzy na poziom gry. Tylko dzięki temu, że nie tracimy punktów z kelnerami nie jesteśmy w dupie. Z drużynami z czołówki (nawet chelsea, która nic wielkiego nie grała) nie jesteśmy w stanie nic ugrać
» 1 kwietnia 2013, 15:39 #94
mmach1988: Sezon zaczęliśmy słabo. Potem nasza forma rosła, rosła, rosła i gdy zaczęliśmy dobrze grać, to przyszedł felerny mecz z Realem. Od tego momentu gramy bardzo słabo. Chłopaki się najwyraźniej załamali i trzyma ich to do dziś. Jeden mecz popsuł nam cały sezon. Jestem przekonany, że gdybyśmy wyeliminowali Real, to i Chelsea byśmy pokonali. Szkoda, bardzo szkoda...
» 1 kwietnia 2013, 15:38 #93
ziomboy777: idac tym tokiem rozumowania mamy same cio ty w druzynie a nie profesionalistow ktorzy PRAGNĄ jak to zawsze podkleslaja w wywiadach zdobywac kazdy puchar....
» 1 kwietnia 2013, 15:40 #92
mmach1988: Są to za mocne słowa. Widać po prostu jak bardzo przeżyli tamten mecz. Są profesjonalistami, ale są też ludźmi. Niekiedy nie łatwo wymazać coś z pamięci.
» 1 kwietnia 2013, 15:47 #91
ARTIX20: Nie wiem czy zayważyliście ale po meczu z realem na Old Trafford coś w naszej drużynie siadło ,nie ma już tej motywacji ani zaangażowania ,dziwie się bo Ferguson zawsze potrafi zmotywować United na wszystkie puchary a tu mam wrażenie ,że piłkarze ,myśleli ,że sam się FA Cup wygra... już nie mówie o tym ,że z sunderlandem czyli meczu prawie o pietruszke grał mocniejszy skład niż z chelsea ,ja się pytam czemu ?
» 1 kwietnia 2013, 15:38 #90
ziomboy777: nie rozumiem jednego...

Chelsea gra cały czas tym samym skladem...
U nas jest słynna rotacja - w poprzednim meczu zagralismy praktcznie zupelnie inna 11tka a i tak wygladamy na tle Chelsea jak bysmy byli zupelnie wyczerpani! Jak to jest ??
Tak samo było na OT po meczu z Realem...WTF!
Nie rozumiem tego najbardziej...

Carrick bez sił - da się zrozumieć , Welbeck , RVP - to samo... ale reszta?? przeciez odpoczywali.
ŻENADA i brak słów za bezsilność i brak woli walki.
» 1 kwietnia 2013, 15:38 #89
przema: ziomboy777
dokladnie tylko u nas jest rotacja a i tak zmeczeni jestesmy !! inni graja caly czas praktycznie jednym skladem i nie sa zmeczeni;]
» 1 kwietnia 2013, 15:41 #88
patrykbor2: Niech tylko Ferguson powie, że zmęczenie miało wpływ na naszą grę to chyba zwątpię.
» 1 kwietnia 2013, 15:38 #87
Boss: Przegrana na własne życzenie, taka prawda. Clev w środku nie błyszczał, Carrick też nie na tym poziomie do którego nas przyzwyczaił. Welbeck zostawiał serce na murawie, nie było źle, ale wiadomo że stać go na więcej. Obrona nieźle, DDG bez szans przy bramce, ale pokazał kilka razy klasę. RvP zmarnował dwie dogodne sytuacje, widać że to nie jest forma z początku sezonu :/ Chicha harował pod bramką, jak zawsze. Szkoda że Cech był dzisiaj w tak zajeeeebystej dyspozycji bo coś by w końcu wpadło. Ogólnie klapa, baaardzo szkoda bo liczyłem na podwójną koronę :/ Nasi przed meczem gadali zamiast się skupić (RvP, Smalling) i tak to się skończyło:(( Teraz City na OT, trzeba im pokazać miejsce w szeregu. A jeszcze jakbyśmy wyeliminowali Chelsea z LM wygraną w lidze u siebie to byłaby idealna, słodka zemsta. Oby...
» 1 kwietnia 2013, 15:37 #86
Boss: A i było widać brak Roo :(
» 1 kwietnia 2013, 15:40 #85
Habzik1878: Po co Jeździcie po swoich . Każdy ma słabsze okresy w sezonie .. Jam MAN UTD wygrywa to jacy to oni nie są .. Właśnie takich kibiców tutaj mamy .. Wierni po porażce dumni po zwycięstwie . GGMU !
» 1 kwietnia 2013, 15:36 #84
Exigo: Dumnym można być po porażce, ale trzeba umieć przegrywać, a to wygląda tak jakby ktoś podchodził - pluł Ci w twarz, a Ty zero reakcji, jedynie skrzywienie, smutek i bezsilność. Słabszy okres mamy cały czas.
Dziękujmy Bogu, że Chelsea czy City ma trenerów głąbów, którzy nie potrafią zorganizować swoich drużyn, bo dzisiaj nie bylibyśmy na pierwszym miejscu.
» 1 kwietnia 2013, 15:39 #83
Habzik1878: Wiara w drużynę przede wszystkim .. :)
» 1 kwietnia 2013, 15:53 #82
Aro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 15:36

To widać mecz w lidze z Chelsea, prowadzimy 0:2 i Chelsea, tak nas przycisnęła, że kilka składnych akcji i 2:2, i pierwszy mecz w pucharze z Chelsea po 10min prowadzimy 2:0 i co i znowu kilka akcji, szybka gra Chelsi i 2:2, a my przegrywmay 1:0 i nic nie gramy, zero ambicji, to była tragedia. Ja w tym sezonie pamiętam jeden mecz gdzie graliśmy i przegrywając( nie liczę wygranych) graliśmy swoje i goniliśmy wynik z Totenhamem, co prawda przegraliśmy, ale walczyliśmy i to był mecz, że Totenham wybijał, a my co kilka minut strzelaliśmy celnie na bramkę
» 1 kwietnia 2013, 15:35 #81
arctic: Jak ja kocham Sir Alexa Fergusona rozbudzającego nadzieje w kibicach piękną grą zespołu przez większość sezonu, a później totalne pomieszanie z poplątaniem w doborze składów. Jak ja kocham te czcze słowa zawodników (chcemy wygrać, chcemy trofeum, na pewno wygramy, jesteśmy silniejsi), które później obijają się echem w bezdennej studni porażki.
Van Persie, gdyby nie on i jego bramki 20 tytuł Mistrza Anglii nie byłby pewny, jednak zawodzi, zawodzi kompletnie w najważniejszych momentach, nie strzela już bramek nawet jak wygrywamy, nie strzela nawet by wyciągnąć nas z opresji. Zawodzi w pucharach tak jak zawiódł też Holandię na EURO2012 kiedy potykał się o własne nogi.
» 1 kwietnia 2013, 15:35 #80
Lynryx: Obowiązkowo szachy dla zawodników United, szachy i brydż, grają wszyscy w te ogłupiające gry video i co? Efekt żenujący. Tak naprawdę mamy jednego kreatywnego zawodnika- jest nim Kagawa, którego nikt nie jest w stanie zrozumieć, bo nikt nie myśli. Mamy jednego walecznego zawodnika- jest nim Welbeck- szybki i przebojowy Welbeck, ale nikt za nim nie pobiegnie bo nikomu się nie chce zapieprzać jak jemu. Mamy jednego chirurga i profesora w środku- jest nim Carrick, który do diabła, ma już swoje lata, gra cały sezon- co, miałby być tak samo skuteczny dwa dni po meczu ze Stoke? Carrick nie ma nikogo, kto mógłby go skutecznie zastąpić. Nikogo.

SAF musi się znowu wcielić w totalitarystę, szpiegować piłkarzy, chodzić po domach i konfiskować PS3. Mało kto myśli, mało kto orientuje się co jest grane. Taki Clev- wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że nie wie co się dzieje dookoła niego i nie ma tak naprawdę pomysłu co zrobić.

Powtarzam, szachy i brydż OBOWIĄZKOWO!
» 1 kwietnia 2013, 15:35 #79
ARTIX20: Nie wiem czy zayważyliście ale po meczu z realem na Old Trafford coś w naszej drużynie siadło ,nie ma już tej motywacji ani zaangażowania ,dziwie się bo Ferguson zawsze potrafi zmotywować United na wszystkie puchary a tu mam wrażenie ,że piłkarze ,myśleli ,że sam się FA Cup wygra... już nie mówie o tym ,że z sunderlandem czyli meczu prawie o pietruszke grał mocniejszy skład niż z chelsea ,ja się pytam czemu ?
» 1 kwietnia 2013, 15:35 #78
arctic: Owszem, siadło po Realu, tak jak siadło rok temu po odpadnięciu z LM. Potem to już pasmo porażek, odpadnięcie z wszystkich pucharów i sknocenie końcówki sezonu co skrzętnie wykorzystało City.
» 1 kwietnia 2013, 15:39 #77
lukas0970: Także to zauważyłem i pomyśleć że wszystko mogłoby wyglądać inaczej gdyby nie sędzia... ale było mineło, sezon już się dla nas praktycznie skończył.
» 1 kwietnia 2013, 15:50 #76
Habzik1878: Krótkie podsumowanie .. Nani widać brak formy ... Wraca po kontuzji , nie ma co sie dziwić. Chicharito się starał ale nie wychodziło . Ferdinand spokój , zawalił troszke przy tej bramce ale mecz ogólnie dobry . DDG przy bramce bez szan . Cleverlay dno . Welbeck staćgo na znacznie więcej . GGMU !
» 1 kwietnia 2013, 15:33 #75
mikrofalowka: Szlag może człowieka trafić gdy widzi się takie United. To był najważniejszy mecz z tych co pozostały a wszyscy sobie odpuścili. Każdy powinien dostać takiego kopa żeby to do końca życia zapamiętali. A Chelsea dostanie łomot od City bo są bardzo przeciętni. Po prostu dziś graliśmy na poziomie 2 polskiej ligi.

PS. Mam już dosyć oglądania Naniego. Jak z nim nie przedłuża tego kontraktu to płakać na pewno nie będe. Może i jako jeden z niewielu coś się starał jednak jego gra była totalnie beznadziejna.

PS2: Z meczu na mecz coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że bez Rooneya tracimy na połowie swojej wartości
» 1 kwietnia 2013, 15:33 #74
SzYnA: na własne życzenie, panowie profesjonaliści............
mieliśmy awans w poprzednim meczu to dalismy sobie wbić 2 bramki
dziś dostaliśmy bramkę podobną które zawala Carrick i Rafael czasem czyli zawodnik z piłką stoi i myśli co robić a tym razem Welbeck(który grał dobrze) zamiast podejść to stoi i się patrzy jak Mata dogrywa świetną piłkę Dembie Ba któremu Rio pozwolił strzelić piękną bramkę.
ja wiem że niektórzy zawodnicy mogą czuć się zmęczeni ale Barcelona pare lat temu zdobyła wszystkie puchary w jakich brała udział!! czyli chyba 6 !! a my gramy tylko już w 2 gdzie lige mamy wygraną praktycznie trzeba tylko się zgłaszać na mecz i nie ma walki, nie ma dokładności...
» 1 kwietnia 2013, 15:32 #73
naniLuis: Trudno.. Robin pewnie ma sobie za złe niewykorzystanie tej sytuacji...Oby jutro o tym zapomniał i ciężko trenował , zostało mistrzostwo,a przy takiej sytuacji możemy być już tego pewni.
» 1 kwietnia 2013, 15:31 #72
Mielony: Można się było dziś nieźle wnerwić oglądając ten mecz. Po pierwsze dlatego że to boisko 50x70 m. Nienawidzę oglądać meczy na takich śmiesznych małych boiskach gdzie walka toczy się tylko w środku pola bo gdzie ma się toczyć?

Po drugie porażka to oczywiście nie wina tego orlika tylko bezsilności United, van Persie w ogóle jest bez formy, cały zespół też jest cieniem samego siebie. Normalnie co to było? Tak gra drużyna w półfinale FA Cup? proste straty piłki, niezrozumienie, nic tylko się WK_Ć można i tyle.

Zostało mistrzostwo Anglii i z tego się trzeba cieszyć bo gdyby nie te 15 pkt. przewagi w tabeli to nie wiem czy można było by je wywalczyć w takim stanie.
» 1 kwietnia 2013, 15:31 #71
ziomboy777: wytlumaczcie mi jedno...

Chelsea gra cały czas tym samym skladem...
U nas jest słynna rotacja - w poprzednim meczu zagralismy praktcznie zupelnie inna 11tka a i tak wygladamy na tle Chelsea jak bysmy byli zupelnie wyczerpani! Jak to jest ??
Tak samo było na OT po meczu z Realem...WTF!
Nie rozumiem tego najbardziej...

Carrick bez sił - da się zrozumieć , Welbeck , RVP - to samo... ale reszta?? przeciez odpoczywali.
ŻENADA i brak słów za bezsilność i brak woli walki.
» 1 kwietnia 2013, 15:30 #70
DAMINOS2: trzeba było wygrac na OT. Mieliśmy dobre okazje do strzelenia bramek w dzisiejszym meczu ale Cech pokazał co potrafi ;) Najważniejsze, ze w tym sezonie wygramy lige:)
» 1 kwietnia 2013, 15:30 #69
mateomufc: ta potyczka powinna byc juz zakonczona na old trafford ,zachowali sie jak amatorzy wtedy
» 1 kwietnia 2013, 15:30 #68
K3bo: Chelsea zasłużenie awansowała. Brak chęci do gry naszych mnie przerażał. Pewnie gdyby nie dekoncentracja w 1-szym meczu, teraz wyglądałoby to inaczej
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #67
brylaantes: gorsza gra niż w polskiej lidze, baaardzo słabo
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #66
patrykbor2: Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. Zero walki z naszej strony to co wyprawiał dzisiaj Nani to woła o pomste do nieba. Czy nasi zawodnicy przed sezonem nie wspominali cos, że walcza o potrójną koronę? Rozumiem, że mecz z Realem to nie jest ich wina, ale powinni byc dodatkowo zmotywowani zeby zdobyc puchar Angli. To co oni wyprawiali to byla istna parodia. Wygrywac 2:0 i ostatecznie odpaść z tych rozgrywek to jest po prostu śmiech na sali. Ośmieszyli cały nasz klub jak i samych siebie.
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #65
RobvanKlu5i: Krótko : NA WŁASNE ŻYCZENIE!! :)
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #64
crupek: Jak się nie ma woli walki, i żadnego pomysłu na grę to tak jest. Nie wiem kto dzisiaj grał najlepiej, bo nie było takiego piłkarza. Chociaż po zastanowieniu MOTM dla Valencii który grał naprawdę solidnie. Robin znowu nie umie strzelić. Wydaję mi się że z przez jego dwie sytuacje, przegraliśmy spotkanie. Trochę też brakowało szczęścia (2 strzały Chichy). No cóż. Wierzyłem w dublet, a będzie "tylko" mistrzostwo.
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #63
mateomufc: idze idze
» 1 kwietnia 2013, 15:33 #62
charlie102: Nie widziałem dzisiaj drużyny. Nawet Fergusonowi nie chciało się wstać z miejsca a zawsze to robi w końcówkach nawet gdy wygrywamy. Zero zaangażowania. Zamiast w meczu z Sunderlandem dać odpocząć RvP to dzisiaj usiadł na ławce, kompletnie nie rozumiem tej decyzji. Graliśmy tak jak by nam nie zależało :/ Wielka szkoda, pozostaje tylko za tydzień rozwalić city w derbach i odliczać do 20 tytułu.
» 1 kwietnia 2013, 15:28 #61
dlabigt23: z city dostaniemy nastepny mecz byle nie bylo 6;1 jak w zeszlym roku bo to by byl wstyd zeby mistrzostwo w taki sposob wygrac przegrywajac tyle xD
» 1 kwietnia 2013, 15:28 #60
SkakajMUFC: śmieszny jesteś . usuń konto i nigdy już nie zakładaj
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #59
dlabigt23: apropo LM to nawet niewierze wnich ze zdolaja wyjsc z tej 1/8 skonczyla sie nasza era w europejskich pucharach :)
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #58
devil897: bo przegralismy fa cup buhaha idz sie powies
» 1 kwietnia 2013, 15:30 #57
dlabigt23: skakaj a co niewolno mi tak myslec ? widzisz ich gre ostatnio z Reading 1;0 ledwo z Sunderland tez nic nie pokazali teraz z cfc caly czas to samo wiec niemoge ciagle mowic ze beda wszystko wygrywac poprostu tak twierdze i moge typowac zwyciezce mimo tego ze jestem za MU !
» 1 kwietnia 2013, 15:31 #56
Diabel16: City to zbieranina gwiazd,6-1 się już nie powtórzy.......
» 1 kwietnia 2013, 15:34 #55
Exigo: Ma rację - w tamtym sezonie kompromitacja w grupie - w tym daliśmy się ograć słabemu jak barszcz realowi i skończmy już z nagonką na sędziego, bo to my nie sędzia nie strzelaliśmy goli.

W lidzie? Mamy ligę, bo reszta drużyn jest jeszcze gorsza na przekroju sezonu - wystarczy porównać z innymi klubami w Europie jak ta NAJLEPSZA PL wypada - bez sukcesów.

Na mocne zespoły nie mamy charaktery, tylko piłkarzy robiących w gacie czekających na formę Roo czy RvP, którzy może coś pociągną.

Szkoda mi tylko Groszka, bo chłopak się marnuje...
» 1 kwietnia 2013, 15:34 #54
Damashi: kup sobie słownik. interpunkcji już nie będę od wszystkich wymagał, ale polskie znaki i zasady ortografii chyba każdy, nawet w gimnazjum powinien znać. Ps; z Sunderlandem to była przecież kontrola totalna, mecz umyślnie zagrany tak by nie forsować tempa i mieć piłkę. taktyka to raczej słowo Ci nieznane...
» 1 kwietnia 2013, 15:37 #53
Exigo: Że niby ja mam problemy z pisownią?

A co do forsowania - faktycznie, dzisiaj tryskali wręcz energią, a zamiast biegać latali po boisku.

Chyba tym odpoczywaniem jeszcze bardziej się skompromitowali.

Chelsea grająca prawie cały sezon tą samą 11 nie ma ołowiu w nogach, a my z rotacjami co mecz nosimy w drugiej części sezonu worki z ziemniakami na plecach - śmieszne.
» 1 kwietnia 2013, 15:43 #52
dlabigt23: Exigo- ciesze sie ze znalazl sie jeden co mnie rozumie w sumie real jak barszcz to slaby nie jest, lecz nie mozna winic tylko sedziego ... popatrzcie sobie na cfc grali w dziesiatke przegrywali z barca na wyjezdzie 2;0 i potrafili z tego 2;2 zrobic wiec o czym my mowimyu my prowadzilismy ten mecz jeszcze u siebie i zostalo nam 25 minut czasu gry z czego cfc gralo prawie caly mecz w 10 ... trzeba tez umeic grac w 10 a nam to sie nie udaje dostalismy szybko 2 bramki w dupe... 3 minuty wystarczyly
» 1 kwietnia 2013, 19:58 #51
sensi: nie ma czego komentować,mecz mierny.
» 1 kwietnia 2013, 15:28 #50
grzeho16: ten mecz to może był tylko taki żart na prima prilis ?
» 1 kwietnia 2013, 15:28 #49
lukas0970: Tośmy się uśmiali...
» 1 kwietnia 2013, 15:51 #48
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 15:29

Ktoś jeszcze wierzy, że ten zespół jest w stanie osiągać poważne sukcesy?
Ja nawet nie tyle nie wierzę, co jestem przeświadczony, że mamy równy skład, który potrafi grać jedynie z ogórkami z ligii angielskiej typu Wigan etc i zdobywać punkty marnymi wynikami po 1-0 albo coś w tym stylu.
Natomiast na puchary i trofea nie mamy charakteru - spójrzcie na twarze tych piłkarzy - robotnicy i rzemieślnicy bez inicjatywy i woli walki - robią bo muszą jak na taśmie w fabryce.

Jeśli RvP albo Roo nie mają formy to nie istniejemy z poważnymi rywalami, którzy często są bez formy tak jak co by nie mówić - żałosna w ostatnim czasie Chelsea, a jednak potrafi nas ośmieszyć zarówno na Old Trafford jak u u siebie przechodząc obok meczy bez wysiłku z jednym golem.

Oby tak dalej United, krzyczcie dalej o trzech trofeach czy tam 15, prawada jest taka, że dzięki równiej - DOBREJ, grze na średniaków angielskich możemy zdobyć jeszcze ligę, przy wielu błędach rywali - a najprawdopodobniej mamy, ją bo opuściliśmy poziom podobnie jak reszta mocnych drużyn PL, co widać na przykładzie tego jak Anglia zagrała w LM....


PS, wierzmy dalej, że piłkarze pokroju Cleva zbudują nam środek pomocy - tak samo jak w meczu z Realem, tak i dzisiaj ten człowiek nie istniał, chociaż oczywiście gdy przychodzi do gry z Reading powinniśmy na niego stawiać, bo radzi sobie nieźle z takimi.
» 1 kwietnia 2013, 15:27 #47
rychu7777: 100% racji... sredniakami LM itp sie nie wygra
» 1 kwietnia 2013, 15:31 #46
Diabolo: To prawda, dzięki stałej, dobrej grze jesteśmy w tabeli tam, gdzie jesteśmy. Prawdą też jest, że potrzebujemy kogoś do środka, wydaje mi się, ze to będzie priorytet letniego transferu.

Nie zgodzę się, że nie nadajemy się do walki w europejskich pucharach, nie zgodzę się, że nasza drużyna nie ma charakteru.

Przypomnijmy sobie mecz z Realem na Old Trafford. Przecież graliśmy świetnie, nie przypominam sobie, żeby Madryt wykreował jakąś groźną sytuację do 57 czy tam 58 minuty. Jestem przekonany, że gdyby nie sędzia to byśmy awansowali, a co z tym idzie morale naszych piłkarzy byłoby na wysokim poziomie i to my byśmy się teraz szykowali do półfinału z City.
» 1 kwietnia 2013, 16:49 #45
daxiu: to fergusonowi sie udał Prima aprilis .. dlaczego zszedł aktywny nani, a nie ciagle bez formy valencia.. nigdy tego nie zrozumiem.. bardzo słaby mecz. dobre zawody davida, szkoda akcji groszka i rvp.. no trudno, przeszli dalej lepsi.
» 1 kwietnia 2013, 15:27 #44
beaavis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 15:30

Uważam,że nie masz racji, Nani nie grał dobrze. a poza tym Valencia grał za Rafaela...
» 1 kwietnia 2013, 15:29 #43
daxiu: nani to zawodnik ktory jest wszechstronny. moim zdaniem lepszy o klase niz valencia. mimo wszystko nani powinien zostac, byc może oddal by strzal na miare bramki, a valencia biega w kołko.
» 1 kwietnia 2013, 15:32 #42
beaavis: Ja również uważam, że Nani jest lepszym zawodnikiem od Valencii ale dzisiaj rozgrywał słabe zawody :(
» 1 kwietnia 2013, 15:35 #41
daxiu: ale valencja tez nie blyszczal niestety:p
» 1 kwietnia 2013, 16:26 #40
jamor1916: TRZY SŁOWA : Nani - A klasa.
» 1 kwietnia 2013, 15:26 #39
Radosny: Dramat. Jesteśmy najbardziej zmęczonym zespołem w historii piłki nożnej, ciągła rotacja, napastnicy grają w pomocy, obrońcy w pomocy a pomocnicy żeby było śmieszniej w obronie, pokażcie mi drugi taki zespół. Trzon zespołu powinien grać najczęsciej, a tak to nikt nie wie co się na boisku dzieje.
» 1 kwietnia 2013, 15:26 #38
jarekbrylu: Żeby nie było, że po przegranym meczu już lecą wrzuty na FERGUSON'a .

ale dlaczego nie wystawił RVP, przecież miał wystawić skład, tak by i na lige i na puchar starczało siły ..
nie rozumiem go czasami .
» 1 kwietnia 2013, 15:26 #37
mateomufc: robin miał jeszcze w nogach potyczki 2 meczów holandi no i ostatni s'land
» 1 kwietnia 2013, 15:27 #36
IIIrWonderful: Przeciez RVP mial setke, ktorej ja bym nie zmarnowal. -_-
» 1 kwietnia 2013, 15:32 #35
cropps: Zero walki. Tracimy bramke i nie widać żadnej reakcji. To powinna być akcja za akcją na pełnym gazie, a oni sobie klepią z tyłu piłke. No i Chelsea ma kreatywnego Mate, a United drewnianego Cleverleya.
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #34
baniaczeku: Dokładnie!
» 1 kwietnia 2013, 15:26 #33
devil897: trudno , zasłużona porażka , odbijemy se w d erbach
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #32
adamus6: Żadnej woli walki.... przegrać można, ale przeraża mnie brak ambicji i walki..
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #31
beaavis: Jestem wiernym fanem Manchesteru od kilku lat, ale z przykrością stwierdzam ZAGRALI BEZ JAJ. Wogole nie chciało im sie grac zero ruchu, brak dokładności,składnych akcji zeroo drugiej lini i to niestety wyszło słuszna przegrana 1-0.
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #30
karolerek: CO TO BYŁO,,, ?! Najsłabszy mecz w sezonie. Totalne dno jeśli chodzi o Manchester ŻADNEJ chęci do gry. W ogóle nie mieli ochoty wygrać tego spotkania. Nie wiem może się dogadali, że jakiś piłkarz do nas za to po sezonie przyjdzie albo co, tylko nie wiem jaki, bo ta Chelsea nic nie grała w tym sezonie,. A my dziś przegrywamy z tym dnem totalnym. SZOK. Brak słów,,,
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #29
SzejN: Inaczej sie to skonczyc nie moglo, Cleverley co tylko pod nogami wlasnych kolegow chodzi, zero gry, goscia - totalny niewypal. Sprzedac w cholere i dawac szanse na gre Powellowi, to moze byc nasz naprawde godny wychowanek.

Nani, widac, ze wraca po przerwie, nie pewnie gral, szkoda bo staral sie jak mogl, ale chyba byl o krok przed nawet wlasnymi kolegami.

Na plus Smalling, dobry mecz, Valencia, no jako tak, dobrze, ze nic nie tracil, ale sie nie wyroznial...

Hernandez, szkoda, dwie setki, ze az szok, ze Cech to wyciagnal... ;/

Wygral lepszy, trudno.
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #28
cobracool: zero ambicji i zaangażowania w meczu........po premii bym im pojechał
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #27
Taeniasaginata: W tej drużynie po prostu brak ambicji i woli walki. Czasem się starają, jak np. z Realem, ale ogólnie to porażka.
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #26
pakasiedlce: niestety ale tego właśnie się spodziewałem
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #25
Ziomas: Oddaliśmy ten mecz bez walki, niestety nie było w naszej ekipę tego czym się charakteryzujemy, wyglądało to tak jak byśmy przespali ten mecz, no cóż tak w życiu bywa. Niewątpliwie pierwszy mecz był do wygrania i byłoby po sprawie a tak zostało nam tylko mistrzostwo w lidze.
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #24
rychu7777: dzisiejszy mecz pokazal slabosc angielskiej pilki..... tak zenujaco grajaco ManUtd ma 15 punktow przewagi nad 2 w lidze zespolem.... wstyd i hanba.... Dziad moze juz isc na emeryture....GGMU
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #23
slavkoo91: Dziadem możesz nazywać swojego ojca jeżeli nie nauczył cie szacunku do starszych pajacu.
» 1 kwietnia 2013, 15:25 #22
dawid27154: Slabosc ligi angielskiej? Jezeli Ty oceniasz poziom ligi po jednym meczu pucharowym to nie mamy o czym rozmawiac. Znajac zycie pewnie zaraz wyskoczysz z tekstem ze liga Hiszpanska jest lepsza. Tylko pamietaj ze oceniajac lige nie oceniaj dwoch zespolow z twojej ligi chyba nie musze pisac jakich tylko ocen 20 drurzyn. A to ze Barca czy Real dominuja az tak mocno w lidze pokazuje nam ze reszta stawki jest po prostu duzo slabsza, co daje nam obraz pozimu ligi. Natomiast w Angli cala stawka jest duzo bardziej wyrownana i wlasnie przez to jest lepsza.
» 1 kwietnia 2013, 16:04 #21
Exigen: ktoś opowie mi co działo się do 60 min bo nie zdążyłem na cały mecz ;/
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #20
charnas: nic, mecz z naszej strony wyglądał jeszcze gorzej niż końcówka. 1 akcja na 20 minut i gra w obronie i środku pola
» 1 kwietnia 2013, 15:26 #19
Exigen: dzieki za odp ;) aha czyli nic nie przegapiłem a szkoda...
» 1 kwietnia 2013, 15:28 #18
YaankesKing: Chelsea grało w piłkę, a United się przyglądało.
» 1 kwietnia 2013, 17:34 #17
lukaszek9000: Nasza wina, 1 mecz zwaliliśmy i tyle.
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #16
baniaczeku: ale "zmotywowany" byl ferdinand pod koniec meczu... Mmm...
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #15
charnas: odpuścili sobie ten mecz gorzej niż letnie sparingi
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #14
qrejzol18: paulo to sie nazywa taktyka zmian wiec japa jak nie wiesz o co chodzi...
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #13
PauloKuhan: za zmiane sie nalicza 30 sekund regualminowo wiec japa napinaczu idz grac w fife tam sie nie wlicza
» 1 kwietnia 2013, 15:31 #12
trikos: I BARDZO DOBRZE SZKODA KOMPROMITOWAĆ SIĘ Z TAKĄ GRĄ.Lepiej niech wygra ktoś kto reprezentuje odpowiedni poziom.
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #11
Tristam: Jak Van Persie tego nie strzelił... On sam pewnie tego nie wie :((
» 1 kwietnia 2013, 15:24 #10
Xeravin: ŻENADA - brak woli walki, jak im się nie chce grać to się nie dziwie, że przegrywają
» 1 kwietnia 2013, 15:23 #9
PauloKuhan: sedzia to jakis bezmozg dwie zmiany w 90 minucie a ten konczy w 94 minucie meczu bylo doliczone 4 z tego ze 2 mu mial z gry
» 1 kwietnia 2013, 15:23 #8
mikrofalowka: mogli grać nawet do 150 minuty i tak by United nie strzeliło. Nikomu się nie chciało grać. Ferguson powinien im nakopać w szatni i obciąć premie. Totalne dno. Zasłużenie odpadli. Zagrali jedną dobrą połowe w tym dwumeczu. Chelsea zasłużyła bardziej na awans. Amen
» 1 kwietnia 2013, 15:28 #7
Diabel16: I co mają zmiany do tego?Rzadko sędzia dolicz coś do czasu mimo zmian.Fatalny występ, było to skończyć w pierwszym meczu.......
» 1 kwietnia 2013, 15:32 #6
Budewajn: RealMadryt jeżeli 36 w nicku to Twój wiek to współczuje zarówno Tobie jak i Twoim rodzicom poziomu intelektualnego. A co do pracy sędziego nie była taka tragiczna, jak chociażby w meczu z realem. Problem tkwi w piłkarzach u których nie widać ani formy ani motywacji. Podejrzewam ze jesteśmy już zmęczeni tym sezonem.
» 1 kwietnia 2013, 15:44 #5
Diabel16: Gdzie tutaj widzisz kibica Realu który ma 36 lat?
» 1 kwietnia 2013, 16:09 #4
Budewajn: chyba jego post został usunięty
» 1 kwietnia 2013, 16:54 #3
Diabel16: Ok ;)
» 1 kwietnia 2013, 17:21 #2
SebeX2012: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2013 15:23

Teraz tylko żałować tego remisu na Old Trafford :(
» 1 kwietnia 2013, 15:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.