Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Schmeichel: Mourinho nigdy nie poprowadzi United

» 12 lutego 2013, 11:41 - Autor: michalg - źródło: thesun.co.uk
Legendarny bramkarz Manchesteru United Peter Schmeichel twierdzi, że Jose Mourinho nigdy nie będzie menedżerem zespołu z Old Trafford. Duńczyk twierdzi, że nikt w klubie nie byłby zadowolony z metod jego pracy.
Schmeichel: Mourinho nigdy nie poprowadzi United
» Peter Schmeichel
W mediach co rusz pojawiają się informacje, że po tym sezonie Jose Mourinho skończy współpracę z Realem Madryt. Ostatnio Portugalczyk w samych superlatywach wypowiadał się o Manchesterze United i chwalił się dobrymi relacjami z sir Alexem Fergusonem. Z tego powodu część obserwatorów zastanawia się, czy "The Special One" nie zawita wkrótce na Old Trafford.

W taki obrót spraw powątpiewa Peter Schmeichel, który w poprzednim roku został ambasadorem Manchesteru United.

- On nie będzie następcą Fergusona. Nie sądzę, by United było zadowolone ze sposobu jego pracy. Jose to świetny człowiek, doskonały trener, ale niepasujący do tego klubu - powiedział były bramkarz Czerwonych Diabłów.

Jako dodatkowy argument Duńczyk podaje krótki staż w kolejnych klubach, które Jose prowadził.

- Chelsea, Inter i teraz Real Madryt - w żadnych z tych klubów nie pracował dłużej niż trzy lata. Sir Alex Ferguson piastuje zaś swoje stanowisko od 1986 roku. Manchesterowi potrzebny jest trener na lata, a nie menedżer kapryśny i nieprzewidywalny.

W środę prowadzony przez Mourinho Real Madryt w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów podejmie na Santiago Bernabeu Manchester United. Do tej rywalizacji odniósł się również Schmeichel, który stwierdził:

- Niemal wszyscy na świecie twierdzą, że Real jest faworytem tej rywalizacji. To dziwne. Wierzę, że możemy ich pokonać, bo ten sezon jest w wykonaniu United bardzo obiecujący - mówi cytowany przez "El Mundo", Schmeichel.


TAGI


« Poprzedni news
Kagawa: Zrobię wszystko, żebyśmy awansowali
Następny news »
Solskjaer: Chciałbym poprowadzić United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


Wielbicielka: Uuważam dokładnie to samo co Peter.
» 13 lutego 2013, 08:26 #26
DEPE: nowy000: nie wiem jakie ty GD ogladalres ale w ostatnim Barcelona miała 6 czy 7 sytuacji 100%, sam na sam byli pedro, alba 2x, cesc 2x. i nie wiem co znaczy "zakompleksiony", kompleksy to moze miec kibic realu bo zaden z nich niepamieta zwyciestwa w lm. a z tego co kojarze od 25 lat w samej lidze hiszpanskiej barcelona totalnie domunuje, zdobyla 2x wiecej mistrztostw niz real. wiec gdzie tu kompleks? real to jak liverpool, zyje przeszloscia, ktorej polski kibic nigdy nie widział.
» 12 lutego 2013, 17:41 #25
nowy000: A z czego się wzięły te sytuacje z wybicia za linie obrony Realu która była mocno eksperymentalna. Nie mówię że Barca jest słaba czy coś, pewnie jest lepsza od Realu ale jak sobie przypomnę jak w pierwszym sezonie Mou Barca jechała Real po całości to teraz nie ma kompletnie swobody w graniu. Gra Barcy opiera się na rozklepaniu przeciwnika. Z Barcą można wygrać na 2 sposoby. Albo tak jak Cheslea stawić autobus. Albo tak jak Real stosować w odpowiednim momencie pressing i wypychać graczy Barcy z własnej połowy. Nie interesuje się na tyle ligą Hiszpańską więc nie wiem kto tam dominuje w ostatnich dziesięcioleciach. Ktoś tam pisał że Real wychodzi defensywnym składem na Barcę. Z tego co kojarzę to jest to dokładnie taki sam skład jak na inne mecze. Z 2 def. pomocnikami. A mówiąc o kompleksach, mam wrażenie że więcej osób jest antyReal lub antyBarca niż prawdziwymi kibicami tych klubów którzy prowadzą wojnę ale darzą się szacunkiem.
» 12 lutego 2013, 19:42 #24
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2013 17:27

Tylko nie to, zepsuł by tylko klub. Trenerem jest dobrym, ale kompletnie mi nie pasuje. Zresztą nie przepadam za nim, bo zmienia kluby jak rękawiczki. Potrzeba kogoś kto został by bardzo długi czas. Nie jest godzien United. On mógłby zniszczyć United. Tylko nie Mourinho.
Moja trójka to : Moyes, Klopp, Solskjaer.
» 12 lutego 2013, 17:23 #23
draska12: Następce Sir Alexa wybierze nie kto inny jak on sam. United nie obejmie moim zdaniem nikt z najwyższej (bardzo znany) półki. Takim kimś nie da się kierować :) On jest zbyt przywiązany do klubu aby oddać go komuś komu nie będzie mógł czasami jak mu się coś nie spodoba wydzielać banderoli :D On odejdzie, prędzej czy później ale dalej będzie xD Wybierze kogoś młodego, zaufanego i któremu będzie mógł dalej dawać rady aby stał się tak doskonały w przyszłości jak on teraz. Coś mi się wydaje że Solskjaer przyszły sezon spędzi w Anglii :) Z całym szacunkiem do Mourinho ale on zniszczy United... Coś mi się nie chce wierzyć że w Manchesterze chciałby zakończyć karierę... W pierwszym zapewne coś wygra, w drugim będzie lipa i ariwe derczi roma. W sumie to już sam nie wiem co mam o tym myśleć...
» 12 lutego 2013, 17:16 #22
Diabel0784: mrNorbi nie zgodze się z Tobą w sprawie Moyesa bo uwazam właśnie Moyesa za następce Sava.Jak możesz napisać że niema doświadczenia,wiadomo nie ma pucharów1 miejsc ale jak na drużyne którą prowadzi od 11 lat on jest z nią sezon w sezon na tym samym poziomie,no wybacz ale 6 miejsce jak na everton jest naprawde dobre no bo któy ma być jak przecież jest czołówka której taki everton z całym szasunkiem nie przeskoczy( z różnych względów).Zna lige jak mało który trener w angli a przecież gdy tak został mike i rene to daliby rade no i trenera mielibyśmy a klejne 25-30lat.Mou.. niestety nie wierze w niego jako trenera na dłużej,zauważyłem że on przez 2 maks 3 sezony wypompowuje podstawowych piłkarzy( bo prawie cały sezon gra podstawową 11) na maksa,jest pięknie i nagle Mou odchodzi z klubu a do United nie będzie sobie co sezon sprowadzał piłkarzy za 100ml bo United nie da rady tak finansowo a pozatym my mamy dobrych piłkarzy na których nie trzeba wydawać fortuny.Taki Moyes napewno zna rynek b.dobrze i umiałby kupić,wyszukać dobrego pikarza za bardzo małe pieniądze bo sav robi to świetnie.Ja tam w Moyesa będe wierzył i zdania nie zmienie,zobaczymy za kilka sezonów kto do nas przyjdzie tzn kogo Sav wskaze:)) pozdrawiam wszystkie diabły
» 12 lutego 2013, 16:54 #21
vip14: Ja jestem podzielonego zdania. Niby Mourinho doprowadził Real do triumfu w Lidze Hiszpańskiej, ale... Nie ma na razie co spekulować. Przekonamy się jutro po meczu :]
» 12 lutego 2013, 16:53 #20
Dogg: Joachim Loew. Tyle w temacie przyszłego następcy Fergusona.
» 12 lutego 2013, 16:50 #19
patrykbor2: Schmeichel ma 100% racje.
» 12 lutego 2013, 16:39 #18
Melek: Mourinho nie nadaje się do Manchesteru. I zrobi tak jak z Realem. Będzie sprowadzał gwiazdeczki i nic nie będą grać. Będzie ciężko poszukać trenera, jak odejdzie SAF
» 12 lutego 2013, 14:03 #17
Mielony: Jak nie Mourinho to kto kurna? Tylko Mourinho jest godzien zastąpić sir Alexa Fergusona w United.
» 12 lutego 2013, 13:22 #16
mycka86: Są lepsi, którzy po prostu są mniej znani, bo nie mieli okazji pracować z wielkimi klubami. A nawet jak przyjdzie, to wiadomo co będzie. Poprowadzi klub 2-3 sezony, zaczną się kłótnie jakieś niepowodzenia itp. I będzie spieprzał gdzie pieprz rośnie zostawiając klub i drużynę w rozsypce. Wtedy wszyscy przejrzą na oczy i zacznie się szukanie kogoś z odpowiednim podejściem i nastawieniem, co powinno właśnie mieć miejsce... hmmm nie wiadomo kiedy bo SAF nigdy nie odejdzie :D
» 12 lutego 2013, 16:22 #15
Nani1900: Godzien? To by była hańba dla United jakby przyszedł Mourinho. Zmienia kluby co 2 lata. Potrzeba kogoś kto by zastąpił Fergusona, a nie kogoś kto obejmie na 3 lata United, a później mu się znudzi. Potrzeba kogoś kto nie był w najlepszych klubach.
» 12 lutego 2013, 17:26 #14
mrNorbi: i mimo wszystko na dzien dzisiejszy nie ma managera ktory bylby wiekszym gwarantem sukcesow niz The Specjal One bo Guardiola dopiero bedzie mial okazje sie wykazac w ciagu najblizszych 2-3 lat w Niemczech,Klopp tez jeszcze potrzebuje troche czasu,Moyes(nie wiem czy tak sie pisze nazwisko managera Evertonu) nie ma doswiadczenia w walce o trofea a Ole to jakas kpina jak na dzien dzisiejszy i zaden kandydat...
Moim osobistym faworytem byl by Klopp za kilka lat,chyba ze Pep sie naprawde wykaze w Bayernie to wtedy wlasnie On.
Ale Mourinho tez przywitalbym z otwartymi ramionami pod warunkiem ze kontrakt dlugoterminowy a nie na 3 lata...
» 12 lutego 2013, 12:11 #13
mrNorbi: a co do samej wypowiedzi Petera...
Mourinho juz sie najezdzil po Europie,popracowal troche tu,troche tam i jak sam przyznaje chetnie wrocilby do Anglii.
Pomijajac to ,czy chce ,czy nie chce Mourinho jako managera United,mysle ze gdyby dostal oferte z United i taki komfort pracy jak Sir Alex to zakotwiczyl by u nas do konca kariery trenerskiej...
» 12 lutego 2013, 12:06 #12
mrNorbi: nie wykazal sie niczym spektakularnym ?
po pierwsze zdobyl z Porto LM,po 2gie skuteczniej niz szejkowie z city zdetronizowal United na dwa dlugie sezony(przypomne tylko ze bilans Fergusona i Mourinho,biorac pod uwage tylko okres pracy Portugalczyka w The Blues byl zdecydowanie na Jego korzysc),po 3cie zdobyl z Interem LM,a po czwarte zdetronizowal w ostatnim sezonie Barcelone.
Reasumujac...pracowal w 4 krajach na przestrzeni chyba 9 lat i zdobyl w kazdym z tych krajow wszystko co bylo do zdobycia + dwa triumfy z Lidze Mistrzow.Mysle ze jak na 45 czy 46 letniego managera ma sie czym pochwalic :)
» 12 lutego 2013, 12:01 #11
1996kutno: Giggs, Scholes ? Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Moim zdaniem po cichu przejmie tą pracę Solskjaer.
» 12 lutego 2013, 12:05 #10
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2013 12:16

po 1. moze dla ciebie Porto to jakis anonimowy klub, wiec ci przypomne bo chyba nie pamietasz, ale wowczas tam grala prawie cala reprezentacja Portugalii, ktory w tamtych latach byla silniejsza niz dzis. A druga rzecz, pamietasz sklad jaki walczyl wowczas o LM? Deportivo, Monaco, Porto... i United ktorego okradziono z prawidlowego gola... przecieko Porto

po 2. co do hiszpani, zdetronizowali Barcelone, tylko ze odbylo sie to w sposob niespotykany w obecnym futbolu, doszlo do makabrycznej wrecz kradziezy, jesli ogladales co sie dzialo w hiszpanii od stycznia do kwietnia powinnes wiedziec, real strzel gole ze spalonych, dyktowano im karne za faule metr przed polem karnym, rywalom nieuznawano prawidlowych bramek, czy tez slynne zagrania reka w polu karnym. I to nie w jednym czy dwoch meczach, od meczu z Majorka az po mecz z Barcelona, 12 czy 13 kolejek, kazdy mecz posiadał niesamowite kontrowersje, co dziwne-wszystkie na korzysc Mourinho i Realu(do dzis w Hiszpanii mowi sie o ubieglorocznej lidze "Liga Adultera", lub "Liga de Parking").
druga rzecz, jakby United gral z Barceloną 20 meczow w trzy lata, to gwarantuje ci ze tez by zaczal remisowac i wygrywac (a dla twojej wiadomosci, z ostatnich 10 Gran derby Real wygrał.... całe 2, ot cala detronizacja...). To zwykly rachunek prawdopodobienstwa.
trzy, po pol roku maja 16pkt straty do Barcelony. Nie jest sztuka wejsc na szczyt, sztuka jest tam sie utrzymac. Mourinho tego nie potrafi.
» 12 lutego 2013, 12:14 #9
1996kutno: Potrzeba oddanego trenera ja widzę na tym stanowisku Ole
» 12 lutego 2013, 12:19 #8
Damashi: @DEPE; z całym szacunkiem, ale nie będę nawet próbował podnieść rękawicy dyskusji na temat Realu z kimś kto ma w avatarze przekreślony herb Realu. To jednak o czymś świadczy. No, ale fakt faktem, Realowi daleko do 'zdetronizowania' Barcelony, aczkolwiek z tym okresem styczeń-kwiecień to ładnie pocisnąłeś. Osobiście mam w dupie rywalizacje Hiszpanów między sobą, ale oglądam mecze Realu z ciekawości, zdarza się błąd na ich korzyść równie często co błąd na korzyść ich przeciwników. Mourinho jest genialnym trenerem, na świecie tylko kilku może się z nim równać (a powiedziałbym że tylko Lew i SAF), jest co prawda strasznym chamem i dziwakiem, ale sukcesy ma niepodważalne.
» 12 lutego 2013, 12:39 #7
nowy000: DEPE
Po avatarze i wypowiedzi wnioskuje że jesteś zakompleksionym kibicem Barcy. Bo tylko zakompleksieni kibice Barcy mogą nie dostrzec geniuszu tego trenera. To że jest to trener genialny pokazują mecze z Barcą. W tech chwili jak oglądam te GD to widzę wielką bezradność Katalończyków. W każdym innym meczu spokojnie sobie klepią na połowie przeciwnika i stwarzają sobie okazje z ataku pozycyjnego. W ostatnich GD ile sytuacji po tej jak to mówicie nieziemskiej tiki-tace Barcelona stworzyła sobie okazji ? 1-2? Reszta to kontry z których się śmiejecie, wybicia do przodu bo Real się odsłonił albo stałe fragmenty gry. Messi to już w ogóle nie istnieje w GD, jest kompletnie wyłączany jak w żadnym innym meczu. Czy nadal uważasz że to czysty przypadek a nie trenerskie umiejętności Jose? Domyślam się czemu tak Katalończycy po nim jadą. gdyby nie on Barca zdobywała by WSZYSTKO. A tu taki Mourinho najpierw z Interem a teraz z Realem zabiera wam część pucharów.
» 12 lutego 2013, 12:48 #6
mycka86: #DEPE a co powiesz na to co robił w interze i chelsea?
#nowy000 masz racje mecze w GD mocno się wyrównały, ale ciągle widać w nich nieporównywalnie większą swobodę tworzenia akcji ze strony barcy, a real po prostu dużo bardziej się mobilizuje i każdy biega za 2-3chi zazwyczaj grają antyfutbol(mam na myśli to, że w składzie wychodzi max. 2-3 ofensywnych graczy, a reszta zagęszcza środek). To co zrobią z przodu zależy od CR lub stałych fragmentów gry. A w ostatnim meczu pucharowym między nimi spokojnie przy odrobinie szczęście barca mogła wygrać różnicą 3-4 goli.

I nie jestem fanem barcy. Bynajmniej. Po prostu czasami oglądam ich mecze i tak to wygląda.

A wracając do głównego wątku jestem zdecydowanie żeby schedę po SAF'ie obiął ktoś od dawna związany z klubem. Glory MU
» 12 lutego 2013, 16:37 #5
Kamyk7: niby swietny trener ale jak dla mnie od Mou zaczely sie problemy interu . Zbudowal druzyna na 1 sezon odszedl i w kolejnych sezonach inter gral gorzej niz mozna bylo przewidziec fakt ze benitez calkiem pograzyl druzyne i teraz dopiero widac ze inter sie powoli odradza chociaz i w to powiatpiewam :D pozdro
» 12 lutego 2013, 18:47 #4
manutdfan: Ja chciałbym Kloppa albo Loewa
» 12 lutego 2013, 11:48 #3
DamianoMU: Jak pójdzie do Chelsea znowu to go wyrzuci za jeden mecz przegrany , OTO całe czelsi ;d
» 12 lutego 2013, 11:46 #2
1996kutno: Zgadzam się w 100% z Peterem. Też nie sądzę by to Jose objął ManUtd po odejściu SAF'a
» 12 lutego 2013, 11:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.