Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Real Madryt faworytem w starciu przeciwko United"

» 5 lutego 2013, 11:39 - Autor: wazza89 - źródło: SkySports
Zdaniem Cristiano Ronaldo, to Real Madryt ma lepszy zespół i jest faworytem w starciu przeciwko United, w ramach fazy pucharowej Ligi Mistrzów.
» Ronaldo wyczekuje na dwumecz z byłym klubem
Portugalczyk, który latem 2009 roku zmienił Old Trafford na Santiago Bernabeu za rekordowe 80 milionów funtów, po raz pierwszy zagra przeciwko dawnemu klubowi. Ronaldo jest przekonany, że jego obecny pracodawca jest w stanie wyeliminować Czerwone Diabły, mimo iż klub z Hiszpanii traci obecnie 16 punktów do lidera Primera Division, a United przewodzi w Premier League z wysoką przewagą nad Manchesterem City.

- Wierzę, że wszystko potoczy się po naszej myśli - powiedział Cristiano. - W mojej opinii to Real Madryt ma lepszy zespół, ale musimy to udowodnić na boisku. United to zgrana i solidna drużyna, co udowadniają od wielu lat.

- To drużyna, która zawsze spisuję się dobrze. Od wielu lat są na szczycie i musimy podejść do nich z szacunkiem. To będzie bardzo trudne starcie, szczególnie w Manchesterze.

Ronaldo nie zamierza stosować taryfy ulgowej wobec byłego klubu. Podkreśla jednak, że to zawsze dziwne uczucie rywalizować z kimś, kogo się bardzo dobrze zna.

- Jak mówiłem wcześniej, wierzyłem, że trafimy na United. Od jakiegoś czasu chciałem się z nimi zmierzyć. Mam wiele wspaniałych wspomnień związanych z Manchesterem.

- To będzie bardzo sentymentalny mecz. Byłem tam przez 6 lat. Mam tam wielu przyjaciół i ludzi, których będzie miło znowu spotkać. To będzie emocjonalne starcie dla mnie - zakończył Cristiano Ronaldo.


TAGI


« Poprzedni news
Everton poważnie osłabiony w meczu z United?
Następny news »
Phil Jones nie zagra z Realem Madryt?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


przemks3: Gdzie będzie można pooglądać mecz ? Mam cyfrowy polsat.. ;/
» 7 lutego 2013, 22:30 #116
Misza90: Krótko podsumowując: United ma lepszą bramkę (gdy kontuzjowany jest Iker), Real ma lepszy środek obrony, boki obrony podobne, środek pomocy również podobny, skrzydła na korzyść Realu, napad na naszą korzyść. W sumie wychodzi na równo, ale nie to zdecyduje tylko dyspozycja dnia i forma poszczególnych zawodników (czy CR błyśnie geniuszem czy uda się go zastopować, jak będą sobie radziły nasze skrzydła etc). Bukhmacherzy to nie kamikaze, we własnym interesie mają bycie obiektywnym. Ale wszystkich czynnikow uwzględnić nie mogą, ani przewidzieć czy silniejsza się okaże większa jedność United jako drużyny czy mobilizacja Realu dla których LM to właściwie jedyny cel tego sezonu.
» 7 lutego 2013, 18:20 #115
kunegunda232: No nie wiem, czy środek pola mamy podobny do Realu. To co napisałeś to o ataku itd itp to raczej tak, ale nie środek pola. Alonso-Khedira vs. Carrick-Cleverley? Real ma co by nie mówić to trochę lepszy.
» 10 lutego 2013, 11:20 #114
Fabio: Remis na 100% na SB ( nie ważne jaki, czy bramkowy, czy nie ) i minimalna wygrana na OT.
Ten dwu mecz, może podobnie wyglądać jak 2 mecz z fcb w 1/2 finałów LM w sezonie 07/08, czyli cholernie zacięta gra i walka o każdy centymetr boiska, a w ogólnym rozrachunku wygrana różnicą 1 bramki.
» 6 lutego 2013, 14:36 #113
kunegunda232: Zgadzam się z tobą. Co wtedy piękna brama Rudego :D, ja osobiscie licze na bramkowy remis, i u siebie wygrana, a jak u nich wygramy to juz awans będę czuł.:D
» 10 lutego 2013, 11:21 #112
Mateuszf1: nani a tak wgl co ty gadasz nie ma pego? nie bój się juz jest!

nasza obrona jest taka

marcelo,pepe,varane,ramos a wasza

rafael,ferdinand,evans,evra

jak dla mnie i większosci obrona realu jest 3 x silniejsza
» 6 lutego 2013, 13:59 #111
domower: 1. Marcelo podobnie jak rafael jest miesza się często do ofensywy ale moim zdaniem rafael jest lepszy.
2. Pepe pewnie wyleci z boiska za kartki. A Ferdo nie jest wcale gorszy.
3. Varane? Ma chyba 18 lat i to że zaliczył dobry mecz z Barcą nie znaczy że zatrzyma naszych diabłów. Evans jest na pewno lepszy i ciut więcej doświadczony.
4. Ramos może i jest lepszy ale Francuz zaczyna swoją życiową formę
» 7 lutego 2013, 15:18 #110
Mateuszf1: nani1900

carick lepszy on khediry? haha smieszny jestes...

a wgl. zobaczycie jak wasze pole wleci ronaldo,di maria,ozill/modric co wasi obroncy zrobią... jak dla mnie real na SB ze spokojem wygra a na ot pewnie będzie trudniej
» 6 lutego 2013, 13:56 #109
pilsudczyk: Chyba Ronaldo chciał powiedzieć, że real to DROŻSZY zespół. Ja twierdzę, że Manchester United jest lepszym zespołem ponieważ, dowodzi nim lepszy trener, atmosfera wewnątrz drużyny jest stabilna czego nie można powiedzieć o królewskich. od początku sezonu United prezentuje równą formę i spokojnie zmierza do triumfu we własnej lidze, długa ławka rezerwowych pozwala grać różnymi ustawieniami. Jeśli Rooney, Robin van Persi, Hernandez, Carrick, Evra, Ferdinand i Rafael utrzymają bieżącą formę to poprowadzą MU do zwycięstwa nad Ronaldo i jego nowymi kolegami.
Salut!
» 6 lutego 2013, 01:11 #108
dabro90: Wie ktoś może, gdzie w Wa-wie można obejrzeć mecz?
» 5 lutego 2013, 20:14 #107
gosc1234: Ronaldo pewnie strzeli Hat Tricka i United wygra 3;0 :D
If you know what I mean :)
» 5 lutego 2013, 20:10 #106
gosc1234: w Realu na skrzydle gra Ronaldo... na drugim Di Maria nie mamy lepszych skrzydeł, a ty sam masz słabom obronę
» 5 lutego 2013, 20:11 #105
siwek7: Cr7 ma dzisiaj urodziny:):)! 28 lat na karku:P
» 5 lutego 2013, 19:38 #104
Blacha: Nie pojmuję dlaczego niby Real jest faworytem tego dwumeczu. W ostatnich latach trofea RM prezentują się miernie na tle naszych. W tym sezonie jest podobnie, w lidze my zdecydowanie na pierwszym miejscu, Królewscy 16 pkt straty.
Skąd się w takim razie bierze ich przewaga?
» 5 lutego 2013, 18:14 #103
18MUpodlesie78: Wszyscy podkreślają tylko ich nazwiska i historie -,- Co osobiście bardzo mnie denerwuje
» 5 lutego 2013, 18:32 #102
rogi: Tak naprawdę ligę Real już raczej odpuścił. W Lidze Mistrzów dawno nie wygrali, a aspiracje mają, dlatego też uważam, że mogą być bardzo groźni.
» 5 lutego 2013, 18:46 #101
Ostoja: Nie oznacza to, że są faworytem.
» 5 lutego 2013, 18:48 #100
Diabelred: Skad przewaga? ,ano np w tym ze oni juz lige odpuscili i w 100% skupia sie na LM,to juz jedyne powazne trofeum jakie moga zdobyc w ytym sezonie... U nich na ta chwile glownym priorytetem jest LM, u nas mysle ze jednak bardziej PL,jednak wiadomo LM tez fajnie by bylo wygrac ;).
» 5 lutego 2013, 19:19 #99
Diabelred: Coz Real faworytem,jednak licze ze nasi zagraja na 200 % czy 300 %,szczegolnie u nas na OT :).Mecz z Barcelona w pucharze pokazal ,ze Real na wazne mecze potrafi sie niezle spiac...
» 5 lutego 2013, 18:08 #98
Nani1900: Co wy tu niektórzy widzicie w tym Realu, wy oceniacie chyba na podstawie popularności w miediach.
De Gea > Diegi Lopez
Rafael > Arbeola
Ferdinad < Segio Ramos
Evans > Chyba nie ma Pepe, wiec zagra ktoś inny.
Evra > Marcelo ( Obecnie )
Valencia < Di maria ( obecnie niestety tak )
Carrick > Khedira
Cleverley < Xavi Alonso
Young/Kagawa/Welbeck < Ronaldo
Rooney > Ozil
Van Persie > Benzema

To według mnie obiektywna ocena zawodników od początku sezonu.
» 5 lutego 2013, 18:03 #97
Diabelred: Pepe ma wrocic na mecze z nami
» 5 lutego 2013, 18:16 #96
Ostoja: Raczej na pierwszy mecz nie wróci, a jak wróci to nie wierzę, że będzie w pełni formy.
» 5 lutego 2013, 18:49 #95
RedDevil1996: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 19:26

Zgadzam się we wszystkich aspektach, prócz jednego. Jak dla mnie Marcelo to najlepszy boczny obrońca świata... Patrice to już nie to co 3,4 sezony temu co nie zmienia faktu, że jest genialnym zawodnikiem.
» 5 lutego 2013, 19:25 #94
Diabelred: Jesli nawet nie zagra Pepe,to zagra pewnie ten Varane,a jesli zagra on taki mecz jak z Barcelona zagral ,no to Varane>Evans
» 5 lutego 2013, 19:26 #93
JJmc: Di Maria gubi prawie każdą piłkę, jaką dostaje teraz, ale i tak robi więcej niż nasz Valencia, bo przynajmniej stara się dryblować i wrzucać w pole karne. Rooneya i Ozila można teraz postawić na równi, bo Ozil w bardzo dobrej formie ostatnio jest, ale Wazza też coraz lepiej gra, więc w sumie ciężko powiedzieć. Alonso to raczej z Carrickiem trzeba porównywać i tutaj Michael zjada Hiszpana na śniadanie, bo Xabi ostatnio nic sobą nie reprezentuje. Khedirę i Cleverleya ciężko mi porównać. Chyba na równi są. Van Persie >>> Benzema i Higuain razem wzięci, zwłaszcza w obecnej formie.
» 5 lutego 2013, 19:36 #92
JJmc: Diabelred, w sumie racja. Varane zawsze gra dobrze, a to co pokazał z Barceloną to już był geniusz. Jeszcze chłopak nie popełnia niepotrzebnych fauli, bardzo czysto gra.
» 5 lutego 2013, 19:39 #91
Nani1900: @RedDevil1996

Napisałem obecnie, a nie ogólnie. Marcelo po kontuzji wraca, wiec nie wiadomo.

@Diabelred

Może i tak, ale Varane tak na prawdę zagrał jeden świetny mecz ( może więcej, bo nie oglądam na co dzień realu ), a Evans od początku sezonu gra bardzo solidnie. Ciężko ocenić.

@JJmc

Według mnie Rooney jest lepszy, zwłaszcza w tych kluczowych meczach np. z City, wiec można to ocenić na tej podstawie.
Właśnie dlatego, że ciężko porównać Khedire z Cleverleyem, dałem go z Carrickiem.

@szlagier2013

Co z tego, że jest w życiowej formie ? Carrick gra od początku sezonu kapitalnie, dlatego w pełni zasłużona nota.
Jak inne pozycje ? Co ty gadasz ?
Ronaldo gra na szpicy? Ozil gra na ŚPO tak jak Rooney obecnie...
W obecnej formie i licząc świetne mecze z tego sezonu śmiem twierdzić, że Van Persie jest lepszy od Ronaldo...
» 5 lutego 2013, 19:57 #90
JJmc: Nieważne, czy zagra Marcelo, czy Coentrao. Patrząc na ostatnie kilka meczy Patrice i tak wypada lepiej niż którykolwiek z nich, chociaż Coentrao gra nieźle.
Varane w tym sezonie jeszcze nie rozegrał słabego meczu, nawet jako PO, chociaż to nie jest jego pozycja.
Wg mnie Rooney i Ozil są na równi na ten moment, ale Rooney haruje jak wół na całym boisku, za to Ozil potrafi posłać na prawdę idealne podanie otwierające drogę do bramki... Zobaczymy jak się zaprezentują za te 8 dni.
Co do Ronaldo i RVP to dla mnie oni są zupełnie nie do porównania.
» 5 lutego 2013, 20:52 #89
ZuczekUnited: @JJmc
"tutaj Michael zjada Hiszpana na śniadanie, bo Xabi ostatnio nic sobą nie reprezentuje" - hahahahaha, prosze Cie, jak nie masz pojecia o Realu jak widac, to po co piszesz jakies dyrdymaly? Xabi to jeden z nielicznych ktory trzyma rowna, swietna jak zawsze forme w Realu. To juz 4 sezon w ktorym Xabi nie schodzi ponizej pewnego poziomu (chociaz w tym sezonie lekki regres jest), najlepszy defensywny pomocnik na swiecie w ostatnich latach, a ten tu z Carrickiem go porownuje...
» 5 lutego 2013, 20:55 #88
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 21:10

@JJmc

No właśnie wiem, że ciężko porównać Ronaldo z Van Persie, ale odpisałem na to co napisał @szlagier2013

@ZuczekUnited

Może i najlepszy, ale chyba nie zaprzeczysz, że Carrick też gra świetnie i nie powiedziałbym, że gorzej od Xaviego Alonso...przynajmniej w tym sezonie.
» 5 lutego 2013, 21:10 #87
JJmc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 21:17

No właśnie widać, kto tu ma pojęcie o Realu. "Xabi to jeden z nielicznych ktory trzyma rowna, swietna jak zawsze forme w Realu." Przez cały sezon przeplata dobrze mecze ze słabymi. Od kilku meczy nie prezentuje wysokiego poziomu, a z Granadą to już w ogóle dno. Jedno dobre podanie przez cały mecz. To nie jest prawdziwy Alonso. U szczytu formy jest genialny, ale teraz mu daleko do tego.
» 5 lutego 2013, 21:16 #86
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 21:35

Prosze, nie gadaj ze ma nierowna forme, bo to nieprawda poprostu...
Caly Real gral slabo z Granada, generalnie praca Alonso na boisku nie rzuca sie bardzo w oczy i oczywiscie ma spadek formy ostatnio, ale i tak; mowic ze Carrick zjada go na sniadanie? ...az bola oczy jak czytam takie zdanie. Poza tym dam sobie reke uciac, ze Real bedzie 1000% zmotywowany na mecz z United i zobaczymy Xabiego, jak i reszte w wysokiej formie...tak wielkie mecze zadza sie swoimi prawami
» 5 lutego 2013, 21:32 #85
ZuczekUnited: *rzadza, oczywiscie
» 5 lutego 2013, 21:36 #84
JJmc: "Prosze, nie gadaj ze ma nierowna forme, bo to nieprawda poprostu..." a za chwilę "oczywiscie ma spadek formy ostatnio"...
Dobra i tak nie dojdziemy do porozumienia, więc mniejsza z tym. Prawda jest taka, że na ten mecz wszyscy wyjdą tak zmotywowani, że nawet jak ostatnie mecze mieli bardzo słabe, to ten zagrają dobrze. (tylko co do Valencii mam wątpliwości, ale mniejsza a tym)
» 5 lutego 2013, 21:45 #83
Diabelred: Zuczek ,akurat 1 forma zadza byla dobra ;p
» 5 lutego 2013, 22:02 #82
ZuczekUnited: @JJmc wcale nie zaprzeczylem samemu sobie, wiem ze troche to tak wyglada, ale chodzi mi o to ze OSTATNIO ma spadek formy, a nie ze przez caly sezon gra nierowno, jak to ty mowisz. Kilka slabszych meczy teraz mial, ostatnio zagral bardzo dobrze z Atletico to bylo gdzies na pocz. stycznia chyba
» 5 lutego 2013, 22:11 #81
JJmc: Ponad 2 miesiące temu, bo 1 grudnia.
» 5 lutego 2013, 22:16 #80
ax1d: Marcelo jest ze dwa poziomy wyżej od Evry ogólnie. Piszę "ogólnie", bo Brazylijczyk wraca po kontuzji, a Evra z kolei rozgrywa najlepszy sezon od jakichś 3 lat.
Varane jest moim zdaniem słabszy niż Evans. Zagrał doskonały mecz przeciw Barcelonie, ale to by było na tyle. Zwykle gra przyzwoicie albo dobrze. Evans za to w tym sezonie w zasadzie nie zawodzi w ogóle.
Xavi Alonso powinien być zestawiony z Carrickiem (od którego jest lepszy), a Clev z Khedirą (gdzie znów lepszy jest gracz Realu).
Ronaldo jest z kolei lepszy od wszystkich naszych zawodników w ataku oprócz Rooneya. Dlaczego? Bo Ronaldo może sam wygrać mecz. Nie mówię, że zrobi to przeciwko nam, ale może. Rooney też może sam wygrywać mecze. Van Persie, Hernandez, Welbeck, Benzema, Higuain, Ozil nie.

Moim zdaniem takie porównanie wypada mniej więcej równo. Wszystko będzie zależało od dnia i formy poszczególnych graczy. Wszystko może rozstrzygnąć się po jednym fenomenalnym rajdzie Ronaldo, po jednym nieszablonowym zagraniu Rooneya czy Ozila, albo po jednej bramce z niczego strzelonej przez Robina. I dlatego ten mecz jest tak pasjonujący. Do końca rewanżu nie będzie wiadomo, kto przechodzi dalej.
» 6 lutego 2013, 12:56 #79
ax1d: Diabelred, "1 forma zadza byla dobra".
Akurat nie była ;] Dobrze się chłopak poprawił.
» 6 lutego 2013, 13:02 #78
segate: Atak mamy wysmienity i powinnismy wlasnie na niego postawic , martwi mnie obrona to nasz najslabszy punkt w tym momencie ale pozyjemy zobaczymy, faworytem oczywiscie Real ale licze na ducha walki i charakter zespolu wkoncu az tak bardzo nieodstajemy od nich. Bedzie dobrze .. :)
» 5 lutego 2013, 18:01 #77
MUFCchicharito: Jak dla mnie to United jest faworytem :P
» 5 lutego 2013, 18:43 #76
gafciu7: zaraz po dwumeczu:

RONALDO: " mimo porażki i tak Real faworytem"

Mourinho: " Real nigdy nie był faworytem sędziów, to UEFA nas wyrzuciła z LM. Ponieważ widzieli, że tylko my możemy pokonać Barcelonę"

Ineria, Wp, Onet i inne portale: "Man Utd wyrzuciło Real M z rozgrywek LM. United wygrali dwumecz podobnie jak Boruusia Dortmund w której gra Robertem Lewandowskim razem z Łukaszem Piszczkiem i Kubą Błaszczykowskim ...
» 5 lutego 2013, 17:34 #75
CmonUnited: Hahhahajahah Koncowka najlepsza
» 5 lutego 2013, 17:36 #74
grzecho7654: hahha, dobre :D
» 5 lutego 2013, 18:04 #73
lukas0970: Real faworytem? ostatnie w wywiadzie czytałem, że szanse według Ronaldo w tym meczu oba zespoły mają 50 na 50, a więc już się troche pogłubiłem...
» 5 lutego 2013, 17:09 #72
LukasDudek7: Heheheh, dobre, chyba zapomniał o ostatnim meczu realu :D
» 5 lutego 2013, 16:45 #71
charnas: oni mają lepsze nazwiska, tyle. jakoś w meczu z City, gówniarz Cleverley i stary bezużyteczny Carrick zdominowali Silve i Yaya Toure. nazwiska nie grają
» 5 lutego 2013, 16:41 #70
vip14: Ja na miejscu Ronaldo nie byłbym taki pewny. Mamy najlepszy atak w Premier League. Nie wiem czemu akurat z ust Ronaldo padły takie słowa. Szkoda, że tak zakłada, a nie wie nawet jaka jest sytuacja w kadrze..
» 5 lutego 2013, 16:29 #69
Diabelred: Fakt najlepszy ,tyle ze obrone najgorsza z pierwszej 8 PL (przynajmniej tak bylo po przed ostatnim meczem jak patrzylem,na tabele..
» 5 lutego 2013, 17:43 #68
gosc1234: taaa zobaczysz zwycięstwo tak jak świnia gwiazdy
» 5 lutego 2013, 16:05 #67
Yon: W przeciwieństwie do większości z was, mam duże obawy przed tym meczem. Real na 100% da z siebie wszystko i ten niby brak formy nie ma znaczenia. Mam za to wrażenie, że United w ostatnich meczach osłabło. Z Southampton zagraliśmy słabo, a z Fulham też bez rewelacji. Skrzydłowi są bez formy. Kagawa powoli wraca do normy, ale chyba nie zdąży. Możemy być pewni Rooneya i RvP, ale czy to wystarczy? Wątpię. Wg bukmacherów mamy mniejsze szanse na zwycięstwo z Realem, niż Celtic z Juventusem. Mimo wszystko wierzę, że wygramy. Na papierze jesteśmy słabsi, więc zostaje nam pokazać ogromną wolę walki i zwyciężyć.
» 5 lutego 2013, 15:57 #66
grzecho7654: Ojej, to wzruszające, te jego żałosne wypowiedzi> Zawsze jest zadufany w sobie oraz wychwala Real, po każdej jego porażce, ostatnio robi to coraj częściej. Man United jest faworytem, jak Real zagra tak jak w lidze u sibie, a my u sieibie, to będzie to łatwe rozstrzelanie. :) GGMU!
» 5 lutego 2013, 15:14 #65
PaToManU: Niewiem co Jones ale chciałbym go na ten mecz . A więc skład :
De Gea - Rafael,Rio,Vidic,Evra - Jones,Carrick - Kagawa,Rooney,Nani - RVP
Lopez - Arbeloa,Pepe,Ramos,Marcelo - Khedira,Alonso - CR7,Ozil,Di Maria - Higuain

moim zdaniem powstrzymac tylko skutecznie Ozila z CR7 i mamy ich :)
Real w tym sezone zremisował z City my tam wygraliśmy i to nie ważne czy szcześliwie ,wiem mecz meczowi nie równy ,ale jestem pozytywnie nastawiony .
» 5 lutego 2013, 15:08 #64
jedi: Kilka dni temu był news, w którym Ronaldo zarzekał się, że oba zespoły są wyrównane, a szanse na awans to pół na pół. ;p
» 5 lutego 2013, 15:02 #63
Colorowy: Przecież z lepszymi przeciwnikami zawsze gramy lepiej i dlatego o ten mecz się nie boję
» 5 lutego 2013, 14:46 #62
ax1d: Krótką pamięć masz. Jeszcze 3-4 sezony temu wygrywaliśmy mistrzostwa Anglii, regularnie przegrywając z Chelsea, Liverpoolem i Arsenalem (jeszcze kiedy Liverpool zaliczany był to tzw. Top 4).
Dopiero od niedawna lepiej nam idą mecze przeciwko silnym rywalom. Więc "zawsze" jest tu co najmniej na wyrost.
» 6 lutego 2013, 13:01 #61
Diabel16: Wiadomo ze Real ma lepszych graczy ale MU moze awansowac.
» 5 lutego 2013, 14:43 #60
chiny84: wszyscy pisza o PEPE i MARCELO a ja sie zapytam jak taki swietny mecz znow rozegra WARAN i ESSIEN bo to głownie ta dwojka powstrzymała Mesiasza i dał Waran remis... mi sie jednak wydaje ze na S.B. zagramy ostroznie i z kontry aby wywiesc minimum remis a u siebie dadza Diabły z siebie wszystko...
» 5 lutego 2013, 14:15 #59
trick: Real w genialny sposób maskuje swoją dobrą formę. Po meczu z Granadą moje podejrzenia się potwierdziły. Real zupełnie oddał ligę, Mou i reszta wiedzą że w lidze niczego już nie zdobędą, zajmują bezpieczną 3 pozycję, która daje im bezpośredni awans do CL w przyszłym sezonie. Mecz z Barceloną pokazał że Real jest w formie i jeżeli przychodzi naprawdę ważny mecz to potrafi się na niego zmobilizować i zagrać tak jak należy. Każdy kto uważa że Real jest bez formy dał się pięknie oszukać Mou i Realowi, który jest w niezłej formie. Skąd ta dziwna teza z mojej strony?

To proste. W meczu z Barceloną widzimy Real grający na 120%, Real który walczy z wielką Barceloną jak równy z równym, a przy odrobinie szczęścia mogli wygrać ten mecz. Do tego Real nie grał pierwszym składem, bo było kilku zawodników z rezerwy, a mimo to zagrali naprawdę świetne spotkanie. Przychodzi mecz w lidze, w której mają wszystko zapewnione. Mecz z przeciwnikiem którego w sytuacji walki o mistrzostwo ligii zmietliby z 5:0. Teraz kiedy mistrzostwo zostało oddane oni przegrywają z Granadą, cały świat o tym mówi, Real bez formy, Real łatwym łupem dla United. Tylko że na OT przyjedzie ten wielki Real, który będzie grał na 120% i nie odpuści ani minuty w czasie spotkania. Z Granadą piłkarze Realu grali na pół gwizdka, przegrywali a mimo to nie rzucili się na rywali. Oddali mecz.
» 5 lutego 2013, 14:08 #58
ZuczekUnited: Szalone, ale znajac Mourinho to nie mozna skreslac takiej teorii xD
» 5 lutego 2013, 14:32 #57
SimplyJack: Wszystko zweryfikuje boisko, mam nadzieję, że Ronaldo wyjedzie z płaczem z Old Trafford a RvP strzeli pare bramek. :)
» 5 lutego 2013, 13:45 #56
sensi: A ja postawię stówkę u buka na awans United:)))))))))
» 5 lutego 2013, 13:27 #55
seju: Jaki jest kurs?:)
» 5 lutego 2013, 13:45 #54
Giggs88: oddsportal.com
tak trudno sprawdzić?
» 5 lutego 2013, 14:09 #53
wazza89: Giggs88 - tak trudno odp? zwykła rozmowa. Jak dzwonisz do znajomych i pytasz "siema! jak urlop? jaką macię pogodę?" - to oczekujesz odp " sprawdź sobie gamoniu na necie" ??
» 5 lutego 2013, 14:17 #52
Giggs88: Po prostu nie widzę sensu w pisaniu komentarza na który traci się więcej czasu niż na znalezienie informacji na dany temat na necie, zresztą podałem przecież stronę na której są kursy wielu bukmacherów.
» 5 lutego 2013, 14:21 #51
najesoon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 14:32

haha nie no lepsze jest napisanie rozprawki na temat tego dlaczego nie chcesz napisać "trzech cyferek i jednej kropki"... - brawo myślicielu.
» 5 lutego 2013, 14:31 #50
seju: Hehe. Oj ludziska, ludziska:). Sprawdzilem kurs - 2,35 na ManUtd - 1,40 na Real. Tez postawie stowe:) Ciekawe ile dekad jeszcze Real musi odpadac w LM zeby przestali byc faworytami:p
» 5 lutego 2013, 14:47 #49
Giggs88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 14:51

@najesoon
Jakbyś wszedł na tą stronę to byś zobaczył że kursy są różne u różnych bukmacherów, więc to nie są "trzy cyferki i jedna kropka", tylko znacznie więcej liczb, a tak w ogóle cyferka to nie to samo co liczba.
» 5 lutego 2013, 14:50 #48
Sllowy: na fortunie jest 4.9 na Man United na sb, ja chyba się skuszę ;)
» 5 lutego 2013, 15:42 #47
wazza89: pamiętajcie aby odróżnić wynik meczu od dwumeczu;) :P
» 5 lutego 2013, 15:56 #46
tomManUnited: A ja stawiam na Remis/Zwycięstwo United w 1 wszym meczu
oraz tak samo na Borussie kwota?? Wysoko
» 5 lutego 2013, 17:46 #45
emanowiec: z Granada też byli faworytem ;)
» 5 lutego 2013, 13:22 #44
lukaszek9000: Jak zagra tak jak z Barcą + Benzema skuteczność to nas rozniosą, ale trzeba wierzyć
» 5 lutego 2013, 13:18 #43
kamills1988: De gea,
» 5 lutego 2013, 13:07 #42
SapphirUnited: Ktos kto uwaza Real za faworyta tych zawodow dla mnie nie przedstawi zadnego sensownego argumentu. Ronaldo tez. Serce i rozum jest po stronie United dlatego wygramy z Realem.
» 5 lutego 2013, 13:04 #41
seju: Podzielam Twoje zdanie. Real jest jak Anglia albo kiedys Hiszpania. Graja nieraz ladnie i maja nazwiska. Tyle ze kiedy to Real w Lm zagral w finale? 10 lat minelo jak jeden dzien:) W tym czasie juz nawet Monaco zaszlo dalej.
» 5 lutego 2013, 13:21 #40
trick: Ee, a ty przedstawiłeś jakiś argument za United?
» 5 lutego 2013, 13:55 #39
seju: 3 finaly Lm w ostatnich 5 edycjach. Zdecydowanie lepsza dyspozycja w lidze..Szeroki sklad...mozna by troche wymieniac.
» 5 lutego 2013, 14:50 #38
Diabelred: za Realem,chocby ostatni mecz z Barcelona,widac ze jak graja wazny mecz,wtedy potrafia sie porzadnie spiac i grac jak rowny z rownym,czego my nie potrafilismy w czasie 2 finalow....
» 5 lutego 2013, 17:56 #37
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 12:58

De Gea > Diego Lopez
Rafael > Arbeloa
Evra = Marcelo (chociaż w obecnej formie mało kto dorównuje Francuzowi)
ŚO mniej więcej równi,jeżeli będzie grał Ramos i Pepe w Realu
Clev + Carrick = Alonso + Kedhira - to obiektywna ocena chociaż Carrick gra świetnie
nasi skrzydłowi < Di Maria + Ronaldo (jeżeli Nani będzie w formie i zagra Kagawa to może podciągnąłbym to odrobinę w stronę równości)
Rooney> Oezil
RvP >> Benzema/Higuain

jeżeli w Realu nie zagra Ramos czy Pepe w obronie to myślę że z Realem w takiej formie powinniśmy najmniej zremisować na SB i wygrać na OT.
» 5 lutego 2013, 12:55 #36
socitcalag: Pepe i Ramos dużo lepsi od stoperów United na ten moment. Srodek pola raczej subiektywna a nie obiektywna ocena. Podciaganie skrzydlowych United w strone rownosci w porownaniu do Di marii i RONALDO to juz fanboystwo.
Ozil spełnia inne role niz Rooney, dla mnie znak rownosci, bo Ozil świetnie kreuje gre
Popatrzcie na kursy u bukmacherow, tylko kibice United widza Manchester w roli faworyta
» 5 lutego 2013, 13:08 #35
ZuczekUnited: O matko...brak obiektywizmu w tym komentarzu az mi scieka po monitorze...glownie chodzi mi o srodek obrony:

Pepe z Ramosem w formie>>>...>Evans i Stary Ferdinand/nie mogacy wrocic do formy Vida/slaby Smalling/rzucany po calym boisku Jones

Jesli Marcelo wroci do formy sprzed kontuzji, to oczywistym jest Marcelo>Evra, ale miejmy nadzieje ze na United sie jeszcze nie ogarnie
Alonso + Khedira >Carrick + Clev, reszta ok
» 5 lutego 2013, 13:14 #34
wazza89: socitcalag - bo kibice United wiedzą, jak zmotywowane będą Diabły i na co stać United w takich meczach:D no i Fergie nie wystawi już Parka, jak to miał w zwyczaju w ważnych starciach;)
» 5 lutego 2013, 13:16 #33
Diabelred: Podzielam zdanie Zuczka,zero obiektywnosci...
» 5 lutego 2013, 17:59 #32
kari17: Ronaldo tak gada bo gra w Realu, a Jones ma jakąś dziwną chorobę.
» 5 lutego 2013, 12:41 #31
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 12:33

Real ma lepsza kadre, ktora nie ma formy. Na lepszych przeciwnikow umieja sie zmobilizowac tak jak z Barca...ciezko przewidziec jaki bedzie rezultat dwumeczu...
» 5 lutego 2013, 12:33 #30
Trz: ja to widze tak 1:1 i 4:2 :D
» 5 lutego 2013, 12:24 #29
JRI: Porównując United i Real drużynowo ciężko jest wskazać faworyta, zupełnie inaczej to wygląda porównując indywidualnych piłkarzy...

Mam nadzieję, że Rafael pokaże na co go stać, bo to na jego flance gra Ronaldo :)
» 5 lutego 2013, 12:19 #28
neymar11: Ja myslę ze ronaldo będzie z całych sił próbował wymusić czrwoną kartkę na sędzi bo nie będzie sb dawał rady z rafaelem :)

Pozdrawiam :D
» 5 lutego 2013, 12:21 #27
socitcalag: Ronaldo już nie takich obrońców wkrecał w glebe. Sir Alex powinien wziać śrubokret żeby wykrecic Rafaela
» 5 lutego 2013, 12:23 #26
KacyK: Myślę że zagramy podobnie jak zagrał BvB, czyli 2 pilnuje CR7 ale i to może być za mało ;] nie ma co się czarować Krystyna to jest świetny zawodnik i jeśli będzie miał dzień to i 3 do pilnowania to może być mało
» 5 lutego 2013, 13:24 #25
trick: Piszczek grał nieźle, ale to była iluzja komentarzu w TVP. Każda stracona piłka przez Ronaldo na rzecz Piszczka wywoływała stwierdzenie "Piszczek znów powstrzymał Ronaldo". Szkoda tylko że na Ronaldo było stosowane podwojone, a czasami potrojone krycie i Piszczek tylko raz czy dwa powstrzymał Ronaldo w pojedynkę, bez pomocy kolegów z BvB Ronaldo wkręciłby Piszczka w ziemię.
» 5 lutego 2013, 13:58 #24
neymar11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 12:19

Real dostanie bęcki i odchce im się murinho tak ja zresztą wszystkiego (np:nuri sahin,luka modric itp.) Obstawiam 3 -1 na saniago bernabeu a 2-0 na old trafford .. .... :p
» 5 lutego 2013, 12:18 #23
SuVeReN: Jeśli nasi pokażą rogi i się nie przestraszą nazwisk po przeciwnej stronie, to wygramy.
» 5 lutego 2013, 12:10 #22
socitcalag: Indywidualnie tylko Rooney i RvP, Fabio są na poziomie Realu z kadry United, no i Vidic przed kontuzjami, teraz cieżko ocenić. Ale Manchester jest bardziej zgrany i tworzy monolit. Real może sobie przegrywać w odpuszczonej lidze, mecz z Barca w pucharze pokazał, ze nawet bez połowy podstawowej 11 na ważne mecze potrafią wyjść dobrze przygotowani i grac momentami tak, zeby dać United do myślenia, mają potencjał na wygranie półfinału. Przeszkodzic moze im bardzo trudny kalendarz i wewnetrzny konfliky w szatni.
» 5 lutego 2013, 12:09 #21
Sowka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2013 12:48

Chyba chodziło Ci o Rafaela, a nie Fabio. Zapominasz o Evrze i Carricku (który moim zdaniem w tym sezonie gra dużo lepiej niż Xabiego Alonso), a można do tego dodać solidnego Evansa i kreatywnego Cleverleya.
» 5 lutego 2013, 12:47 #20
PDF: Moim zdaniem MU ma lepszy zespół, kadrę i nazwiska ... jakoś nie do końca jestem przekonany co do wielkości Realu, który spisuje się średnio w mniej wymagającej lidze ... Wydaje mi się, że może dojść do świniobicia i nawet Ronaldo im nie pomoże :-)
» 5 lutego 2013, 12:09 #19
Diabelred: Tak jak mowil CrEEp nie oszukuj sie... ;p ,jedyne co mamy lepsze to tylko atak ,no prawdopodobnie teraz tez bramke,przy absencji Casillasa,bo nie wiem na co stac tego Lopeza.
» 5 lutego 2013, 17:39 #18
radzioch: Teraz przy pełnej kadrze, kiedy jeszcze skrzydła wracaja do formy to kłociłbym sie kto ma lepszy skład. Real ma bardziej znane nazwiska, ale czy lepsze? Nawet taki Benzema ostatnio co pudło strzelil to nie mam pytan:)
» 5 lutego 2013, 12:02 #17
gosc1234: NAWET BENZEMA
dla mnie to jest najbardziej przereklamowany zawodnik Madrytu, przecież on nie ma za grosz wykończenia, Welbeck by strzelił więcej bramek przy sytuacjach, które ma francuz
» 5 lutego 2013, 16:06 #16
Nani1900: Benzema jest na poziomie Chicharito, chociaż Chicha będzie lepszy, jeśli już nie jest lepszy. Benzemie do Van Persie i Rooneya bardzo, bardzo dużo brakuje.
» 5 lutego 2013, 17:52 #15
swiderski4: Mocno wierzę że Ronaldo i ten cały "super" Real wyjedzie z płaczem z OT,moim zdaniem mamy większą szansę na awans,w realu wystarczy trochę przypilnować Ronaldo i leżą,jeśli United nie popełni jakichś głupich błędów albo sędziowie czegoś nie odwalą to mamy większe szanse na awans niż Real,oni są dobrzy tylko na papierze a w rzeczywistości już całkiem inaczej,widać to z resztą po ich pozycji w lidze i stracie do lidera.
» 5 lutego 2013, 12:00 #14
PLDan11: Mają lepszy zespół, ale nie na chwilę obecną. Zgranie jest po naszej stronie, podobnie jak siła w ataku.
» 5 lutego 2013, 11:53 #13
leito276: Liczę, że Ronaldo strzeli jakąś bramkę. Jednak wierzę, że to my awansujemy dalej :)
» 5 lutego 2013, 11:53 #12
blackopskuba: Nie byłbym taki pewny,że Real wygra bo przy skuteczności Benzemy to powodzenia.
» 5 lutego 2013, 11:50 #11
Vilen: Drogi Crisie, nazwiska nie grają a to co ostatnio reprezentujecie sobą w lidze woła o pomste do nieba + macie bardzo niepewną sytuacje w defensywie.
» 5 lutego 2013, 11:43 #10
slavkoo91: z pewnością to przeczytał i zrozumiał.
» 5 lutego 2013, 11:55 #9
aris019: nie wiem czy ogladales ich ostatni mecz z granada,która zagrała fantastycznie,gdybyśmy my zagrali zamiast realu najprawdopodobnie tez dostalibyśmy baty.To nie So'ton czy Fulham gdzie siedza na naszej polowie 45min i z tego nie korzystaja.
» 5 lutego 2013, 11:58 #8
pixmanek: Sorry, może nie oglądałem meczu i statystyki to tylko statystyki, ale Granada nie oddała celnego strzału na bramkę - musiała rozegrać naprawdę fenomenalny mecz.
» 5 lutego 2013, 12:05 #7
Szejp: ja natomiast oglądałem ten mecz i nie wiem, gdzie Ty widziałeś fantastyczną grę Granady. Najlepiej niech będzie wymowny fakt, iż nie oddali oni ŻADNEGO celnego strzału na bramkę Lopeza. Ale Real to Real, więc skoro oni zostali ukarani za swoją pożałowania godną grę, to my też zostaniemy...
» 5 lutego 2013, 12:26 #6
ZuczekUnited: Rowniez ogladalem ten mecz i nie mam pojecia coz ty wymyslasz aris019
» 5 lutego 2013, 12:30 #5
Robal: Ronaldo chyba sam nie wie co gada. Raz mówi, że szanse są 50 na 50 teraz, że Real jest faworytem.
» 5 lutego 2013, 11:42 #4
trick: A czy jedno wyklucza drugie? Cóż, odpowiedź brzmi nie.

To Real jest faworytem w opinii ekspertów i bukmacherów.
Szanse w tym pojedynku są pół na pół, ale faworytem jest Real.
» 5 lutego 2013, 14:01 #3
Robal: Tylko, że Ronaldo tu wyraża swoją opinię i w innym wywiadzie w, którym mówi, że szanse są na pół podzielone. Ronaldo wyraża swoje zdanie, a nie bukmacherów czy jakiś ekspertów. I chodziło mi o to, że Ronaldo raz komplementował oba zespoły, a teraz mówi, że Real jest faworytem.
» 5 lutego 2013, 15:22 #2
gzzz: bo mu zarząd podwyżkę dał;)
» 5 lutego 2013, 17:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.