Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bajońskie sumy dla Robina van Persiego

» 3 lutego 2013, 12:36 - Autor: michalg - źródło: goal.com
Nawet 250 000 funtów premii może otrzymać Robin van Persie. Warunek? Manchester United musi po raz dwudziesty w historii wygrać ligę. Taki zapis widnieje w kontrakcie podpisanym przez Holendra, który przeszedł do Czerwonych Diabłów z londyńskiego Arsenalu za 24 miliony funtów.
Bajońskie sumy dla Robina van Persiego
» Jeśli Manchester United wygra w tym roku ligę, to RvP dostanie dodatkowo 250 000 funtów.
Jak ujawnił serwis Goal.com Holender przez 4-lata gry na Old Trafford będzie kosztował klub aż 73 miliony funtów, w tym cotygodniowa gaża w wysokości 235 000 funtów. Ta tygodniówka sprawia, że Robin za rok gry dla Manchesteru zarobi ponad 12 milionów funtów. Co przy czterech latach gry daje ponad 48 milionów. Jeśli dodamy do tego transfer piłkarza czyli kolejne 24 miliony, to kwota łączna sprowadzenia i ,,utrzymania" piłkarza wyniesie 72 miliony funtów.

Robin van Persie jest jednak wart każdego wydanego na niego funta. Był napastnik Arsenalu od momentu przyjścia na Old Trafford gra fenomenalnie. Szybko spłaca się transfer Holendra, który dla Manchesteru zdobył już 22 bramki we wszystkich rozgrywkach. Co prawda w sobotnim spotkaniu z Fulham, Robin do siatki nie trafił, ale w doliczonym czasie gry uratował drużynę od utraty bramki.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: United jest większe niż drużyna Anglii
Następny news »
Mancini: W starciu z Realem będę kibicował United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


Keane16: 1. „Nawet 250 000 funtów premii może otrzymać Robin van Persie. Warunek? Manchester United musi po raz dwudziesty w historii wygrać ligę.”
2. „Jak ujawnił serwis Goal.com Holender przez 4-lata gry na Old Trafford będzie kosztował klub aż 73 miliony funtów, w tym cotygodniowa gaża w wysokości 235 000 funtów.”

Chciałem tylko zwrócić uwagę, że trochę dziwnie w pierwszym cytacie brzmi słowo „nawet”, bo patrząc na drugi cytat to jest to kwota niewiele wyższa niż jedna cotygodniowa gaża, nie mówiąc już o jej porównaniu z kwotą wynikającą z transferu i całego kontraktu.

Więc, albo wkradł się błąd w podanej wysokości premii, albo ma ona wymiar tylko symboliczny (w porównaniu do zarobków z kontraktu), ale wtedy nie ma co mówić o "nawet".
» 4 lutego 2013, 21:13 #70
michalg: Rozumiem Twój punkt widzenia, ale nie zgodzę się. Z innej strony można na to spojrzeć. Jak wysoką premię w kontrakcie może mieć zaoferowaną jeden piłkarza. Zwykle jest np. milion do podziału w przypadku triumfu w lidze. A w tym przypadku. Jeden piłkarz...aż ćwierć miliona. Wydaje mi się zatem, iż warto dać słowo ,,nawet", choć jednocześnie rozumiem Twój tok rozumowania.
» 6 lutego 2013, 00:17 #69
grandes: do Roo543212

Nie, każdemu po równo to komunizm, ale nie spamujmy bo sejsa się kończy i moderatorzy wracają do pracy :) Za niedługo to zrozumiesz.
» 4 lutego 2013, 20:59 #68
KacyK: Takie życie ich trzeba "przepłacić nadpłacić" jak to powiedział siara, najważniejsze że RvP nie grzeje ławki tylko robi to za co taką kasę bierze.
» 4 lutego 2013, 10:18 #67
5FredTheRed5: i tak zarabiają za dużo, co najmniej dwa razy za dużo
» 4 lutego 2013, 08:51 #66
naniLuis: Robin w pełni zasługuje na takie pieniądze. W połowie sezonu strzelić 22 bramki to jest klasa światowa. Myślę,że na koniec sezonu będziemy mogli śmiało powiedzieć,że Robin już nam się spłacił,a to dopiero jego pierwszy rok u Nas.
» 4 lutego 2013, 06:59 #65
vip14: No to już wiemy czemu RvP strzela tak wiele bramek xD Nie no żart, ale tak swoją drogą to chciałbym żeby RvP dostał tą premię. Musimy tylko wygrać Mistrzostwo, a jesteśmy już niedaleko :]
» 4 lutego 2013, 06:47 #64
MDuch7: W tym sezonie nasz najlepszy zawodnik, uratował nam tyłki w meczach z: City, Southampton i jeszcze 2-3 innych... Obecnie 2 mecze bez strzelonego gola, ale jak to się mówi ''do trzech razy sztuka'' z Evertonem strzeli za niego Roo, a na Real będzie akurat gotowy :P
» 4 lutego 2013, 06:57 #63
Klimaa: Na boisku pokazuje że nie na darmo dostaje takie pieniądze. Wielcy piłkarze muszą być odpowiednio opłacani.
» 3 lutego 2013, 23:51 #62
Raphael10: Wielki piłkarz, wielkie pieniądze. V.PERSIE wart takich zarobków
» 3 lutego 2013, 22:14 #61
mikol61: barCwelona: głupi jestes, jak by chcial kase, top by do city poszedl, oni mu dawali 320 tys funtow tygodniowo!!



Racja...
» 3 lutego 2013, 21:22 #60
mikol61: VAN PERSIE DO UNITED NIE PRZYSZEDŁ TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA KASY !!
» 3 lutego 2013, 21:21 #59
RafsonArsenal: Zgadza się, jak już musial od nas odchodzić to ja jego wybór po częsci rozumiem - klub z bogatą historią, zdobywanie pucharów + duze zarobki. I jak ktoś pisze, ze przeszedł do UTD TYLKO dla kasy to jest smieszny
» 3 lutego 2013, 21:24 #58
Man10Utd: Cieszę się że są jeszcze normalni kibice Arsenalu, bo niektórzy moi znajomi odwrócili się odmnie kiedy v. Persie odszedł z Arsenalu
» 3 lutego 2013, 21:46 #57
RobvanKlu5i: Jeżeli odwrócili się od Ciebie z takiego powodu to pogratulować znajomych ;) No chyba że piszesz to czysto ironicznie
» 3 lutego 2013, 21:50 #56
hater1993: Za "marne" 235 tez przezyje... A tak na powaznie to bardzo madry gosciu i wie ze warto obnizyc swoje zarobki dla tego gdzie sie pracuje.
» 3 lutego 2013, 22:10 #55
RafsonArsenal: a ja slyszalem ze 500
» 3 lutego 2013, 21:22 #54
Maciek89: Pozdrawiam "fanuf" którzy twierdzą że RVP nie przyszedł do United dla kaski...
Kolejne genialne posunięcie zarządu, kasę za ewentualne mistrzostwo przeznaczyć na premie dla bajońsko bogatych gwiazdorków, zamiast na rozwój klubu, bazy szkoleniowej, czy też na transfery potencjalnych gwiazd- na prawdę doskonały pomysł!
» 3 lutego 2013, 19:46 #53
Nani1900: Podaj chodź jeden argument na to, że Van Persie przeszedł do nas za kasy.
Drugiej części nawet nie skomentuje, w końcu napisał to Maciek89, polak siedzący przed komputerem i fachowiec który wie najlepiej, a cały zarząd United to banda nieudaczników.
» 3 lutego 2013, 21:03 #52
luk1920: I po co te całe zamieszanie ? Niech sobie zarabia ile chce. Skoro Ferguson był w stanie mu dać tyle pieniędzy to klub na to stać. Van Persie jest ostoją naszego zespołu, więc zasługuje na takie pieniądze. Zresztą co to dla takiego klubu jak United 70 mln podzielone na 4 lata ? Nawet tego nie odczują.
» 3 lutego 2013, 19:32 #51
MaorComeback: A czego wy się spodziewaliście? Że przyszedł do nas z miłości do klubu? Nie da się budować drużyny na samych kibicach jak Welbeck, czy skromnych Hernandezach. Najemnicy też są potrzebni. Sęk w tym, żeby znać proporcje.
» 3 lutego 2013, 19:02 #50
Nani1900: A wiesz, że on nie wybrał pieniędzy ? Nie wierz, że City mu oferowało około 290 tys na tydzień, myślisz, że byśmy wygrali finansowo z City ?
Otóż nie, Robin wybrał mniejszą tygodniówkę, żeby grać dla nas.
Van Persie to nie najemnik, on po prostu chciał zdobywać trofea, a w Arsenalu nie było to możliwe. Chyba nie sądzisz, że powiedział władzą United, żeby mu tygodniówkę obniżyli...Dostał taką to przyjął.
» 3 lutego 2013, 19:26 #49
Maciek89: @Nani1900 Ha ha ha !

Skąd masz te rewelacje że City oferowało mu 290 tys, oraz że nie negocjował tygodniówki z United, bo coś mi się wydaje że są to wyssane(mam nadzieję) z palca farmazony... ;)

Persi sprzedał się tak samo jak Nasri, Fabregas czy swojego czasu Ronaldo, patrząc na to jak niewdzięczni są piłkarze, aż żal ich wychowywać... Tylko kasa, kasa i kasa się dla nich liczy...
» 3 lutego 2013, 19:51 #48
MaorComeback: Tak, ale zastanów się: kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w to niestabilne gówno któremu na imię City? Z resztą był tak Dzeko, Aguero, Tevez, Balo, a ich nie tak łatwo wygryźć jak Welbza, czy Chicharito.
» 3 lutego 2013, 19:51 #47
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2013 20:38

@Maciek89

Kto idzie na kasę do United ? Nie ma takich graczy. Jak się idzie na kasę to do PSG, Anży, City lub Chelsea. United oferował dużo pieniędzy, ale jakby Van Persie szedł na kasę to nawet by się nie spodziewał tego po United. United rzadko kiedy daje takie tygodniówki.
Ronaldo się sprzedał ? Czy dla ciebie każde sprzedanie to odejście z klubu? Zawsze chciał grać w Realu.


A poza tym to Van Persiemu oferowali sporą tygodniówkę w Arsenalu, a jakoś i tak chciał odejść.
Twoje gadanie jest śmieszne i wszystkie argumenty jasno pokazują, że Van Persie nie poszedł na kasę. A ty tak tylko mówisz, bo go nigdy nie lubiłeś i jesteś jego przeciwnikiem.

@MaorComeback
Dla tego co myśli o kasie, nie ważne gdzie się pakuje. Ważne, żeby była kasa, wiec marne wytłumaczenie. Van Persie by ich wszystkich wygryzł bez problemu.
» 3 lutego 2013, 20:37 #46
RafsonArsenal: Maciek89
No tak, RvP zależało TYLKO i wyłącznie na kasie, a to że w swoim pierwszym sezonue w UTD wygra od razu mistrzostwo, a w Arsenalu nie udalo mu sie to przez 8 lat to tylko taki malutki szczegół
» 3 lutego 2013, 21:30 #45
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2013 12:13

@RafsonArsenal
Spokojnie;)
Nie koncentruj się zbytnio na postach usera @Maciek89, ponieważ jest to najzwyczajniej pierwszy i największy troll serwisu devilpage.pl.
Ten osobnik ma w zwyczaju, ganić i obrażać piłkarza, nawet wtedy gdy ten spisuje się fenomenalnie ( patrz RVP w United ). Więc najlepiej postów tego użytkownika nie brać zbytnio poważnie i do Sb, ponieważ wtedy go nakręcasz i pisze jeszcze większe banialuki, niż pisał wcześniej. Ludzie PRZESTAŃCIE KARMIĆ TROLLA ( @Maciek89 ), TO ZDECHNIE Z GŁODU !!
» 4 lutego 2013, 12:12 #44
lolis: Maciek89 - jestem tępy... Mancini sam powiedział że, proponowali mu 300 tysięcy tygodniówki... ale nie po co czytać bo czytanie boli...
» 4 lutego 2013, 15:42 #43
unitra7: a ile na nim zarobią :D
» 3 lutego 2013, 18:52 #42
Roo543212: Moim zdaniem, nie ważne jaki jest zawodnik, jaki poziom prezentuje, ale zawodnicy nie powinni tyle zarabiać...spójrzcie jaka jest różnica między piłkarzami, a pracownikami w Polsce którzy zarabiają 1500zł brutto...nie ważne co oni wygrywają, do czego się przyczyniają, ale nie powinno być takich zarobków.
I nie obchodzi mnie że to wielka klasa itd, nie powinno tak być.
» 3 lutego 2013, 18:30 #41
TraN: Zgadzam się, piłkarze powinni zarabiać tyle, żeby mogli rodzinę utrzymać i ewentualnie na emeryturę odłożyć.
» 3 lutego 2013, 19:21 #40
listek007: A to w takim razie co z resztą forsy zarobionej na piłce? Piłkarze dostają po 5 tys. funtów miesięcznie, a reszta dla kogo? Działaczy, właścicieli? Mnie to nie rusza, jedna branża jest bardziej dochodowa, inna mniej. Taka specyfika piłki, tak jak wspomniał gamont jest to show business, i to na najwyższym poziomie dlatego tak dużo zarabiają. Poszczęściło im się w życiu i tyle.
» 3 lutego 2013, 19:41 #39
Taurus: Poza tym inwestują w futbol bo to świetna reklama, np na stadionie czy na koszulkach, ogląda to tyle mln ludzi na całym świecie..
» 3 lutego 2013, 20:06 #38
Roo543212: listek007
co z resztą forsy pytasz?
Jest wiele pomysłów. Skoro to sport i na tym się zarabia tyle kasy, to można byłoby pomóc dzieciom w biednych krajach, założyć szpitale, sprzęt do szpitali, nowe przytułki, jest wiele ludzi i problemów gdzie pieniądze zarobione na piłce mogłyby pomóc.
» 3 lutego 2013, 22:11 #37
grandes: Większej głupoty już dawno nie czytałem naprawdę :) na biedne dzieci ?? Młody komunista nam się rodzi. Każdemu po równo itd.
» 4 lutego 2013, 16:06 #36
Roo543212: co Ty pierdzielisz? Co ma piernik do wiatraka..? pomaganie innym to komunizm? Hmm, patrze że masz bardzo dobra definicje tego pojęcia.
» 4 lutego 2013, 20:16 #35
Taurus: Co was to obchodzi, nie wasza kasa, ludzie..., zasługuje na tą kasę jak mało kto, my nie zbiedniejemy :)
» 3 lutego 2013, 18:29 #34
fiszbin: Nie zapominajmy, że realnie na konto Robina wpłynie niewiele ponad 6 mln funtów. Podawane wysokości zarobków są przed opodatkowaniem ich 50% podatkiem od 1 stycznia 2013. Dla przykładu w hiszpanni zawodnik płaci 27% podatek od zarobków. Premia jeżeli jest powyżej 25000 funtów to także jest obłożona podatkiem 50%. Wiec za wygranie ligi Robin dostanie 125000 funtów, czyli i tak więcej niż ja zarabiam przez kilka lat:) Z tym że ja ligi im nie wygram a wkład Robina jest znaczący i uważam to za sumę zbyt małą.
» 3 lutego 2013, 17:59 #33
picia91: i plus jeszcze agent z niego zgoli ładną sumkę :)
» 3 lutego 2013, 19:33 #32
Hellsing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2013 19:37

Skąd masz takie wiadomości? Z tego co mi wiadomo, zarobki piłkarzy są podawane netto, a płacenie podatków spada na kluby
» 3 lutego 2013, 19:36 #31
adam166621: jeśli kupuje się wielkie gwiazdy to za rok kasa zwraca się za sprzedaż koszulek + dzięki niemu wygramy co najmniej 3 tytuły przez te 4 lata czyli zysk będzie bardzo duży, to od strony finansowej a od strony sportowej to w tej chwili nasz najlepszy zawodnik i bez niego bylibyśmy słabsi a po za tym od odejścia Teveza nie było w klubie snajpera najwyższej klasy (nie licząc Rooneya) bo Hernandez i Welbeck to solidni gracze ale 30 goli w sezonie strzelać nie będą
» 3 lutego 2013, 17:52 #30
Nani1900: Zasługuje na to ;)
Jest genialny!
» 3 lutego 2013, 15:48 #29
b90: Wychodzi na to że w przypadku zdobycia tytulu Robin dostanie dodatkową tygodniówkę, czy to ma sens?
» 3 lutego 2013, 14:45 #28
trance: Dokładnie, albo się coś komuś pomyliło albo robi z igły widły, 235 kola wpada co tydzień, ale 250 koła ma dostać za tytuł, bez jaj...
» 3 lutego 2013, 14:51 #27
michalg: 250 koła to nie 1000 złotych pamiętajmy. To bardzo pokaźny zastrzyk gotówki;)
» 3 lutego 2013, 15:03 #26
UrbannLegend: Oj, wart jest tych pieniędzy, jeden z najważniejszych elementów, jeśli Diabły chcą mieć mistrzostwo.
» 3 lutego 2013, 14:38 #25
qrejzol18: cos za duzo tych pieniazkow zarabia nasz RVP
» 3 lutego 2013, 14:37 #24
grandes: Dlatego nie spodziewajcie się wielkich transferów latem, bo utrzymanie RVP czy Rooneya sporo kosztuje.
» 3 lutego 2013, 14:29 #23
Fabio: Popieram, znając życie jeśli SAF kogoś kupi w lecie, będzie to jakiś ' średniak ' tzn. graczy znany i dobry, ale bez medialnego nazwiska. Na przykład Fellaini.
» 3 lutego 2013, 17:06 #22
listek007: Fellainiego nie nazwałbym średniakiem, to już wyrobiona marka i ze 20 mln będą za niego gęgać jak nic.
» 3 lutego 2013, 19:45 #21
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2013 20:13

@listek007
Ale Fellaini nie ma aż tak wyrobionego nazwiska jak np. Rooney, Xavi, Ramos ,czy choćby Gerrard. Chodzi Mi o to, że Fellaini jest dobry nawet bardzo, ale nie jest ' gwiazdą ' w pojęciu medialnym. Dlatego pod tym względem Fellaini jest jeszcze ' średniakiem '. Zresztą w poprzednim poście słowo średniak napisałem w cudzysłowie, tak samo zresztą jak teraz, co powinno dać Ci trochę do myślenia, że jest to z Mojej strony przenośnia.
» 3 lutego 2013, 20:12 #20
Luck3r: Hehe, premia by nie zwolnił tempa ;)
Swoją drogą należy mu się, odwalił już kawał dobrej roboty.
GG MU !!
» 3 lutego 2013, 14:22 #19
Olo: Jego premia to jak dodatkowe 9-10 dni pracy, 250 tys. Masakra!
» 3 lutego 2013, 14:17 #18
karl1: Jesteśmy naprawdę na bardzo dobrej drodze aby odzyskać tytuł! Ale nie możemy też sobie pozwolić na stratę pkt. Trzeba być skoncentrowanym do końca tego sezonu.
» 3 lutego 2013, 13:51 #17
poster: Br : David de Gea , Anders Lindegaard , Ben Amos , Sam Johnstone

Ob : Fabio Da Silva (OL,) , Rafael Da Silva (OP) , Patrice Evra (OL) , Phil Jones

(OS,DPS) , Rio Ferdinand (OS) , Jonny Evans (OS,OP,OL) , Chris Smalling (OS,OP) ,

Nemanja Vidić (OS) , Alexander BĂźttner (OL)

Pom : Antonio Valencia (PP) , Anderson (PS,DPS,PO) , Ryan Giggs (PL) , Michael

Carrick (PS,DPS) , Nani (PP,PL) , Ashley Young (PL,PP) , Paul Scholes (PS,PO), Tom

Cleverley (PS,PO,PP,PL) , Darren Fletcher (PS,PP), Nick Powell (PS.PO) , Shinji

Kagawa (PS,PO) , Wilfried Zaha (PP,PL,N),

Nap : Weyne Rooney (N,PO) , Robin Van Persie (N) , Danny Welbeck (N), Javier

Hernandez (N), Angelo Henriquez (N)


Chciałbym ujrzeć tylko dwóch piłkarzy na Old Trafford skład mamy Bardzo Dobry

(Kenia) Victor Wanyama (OS,DPS,PS) Celtic Szkocja Cena ok 15 Mil euro

(Niemcy) Sven Bender (OP,OS,DPS,PS,) Borussia Dort. Cena ok 12 Mil euro
» 3 lutego 2013, 13:33 #16
michalg: Nie rozumiem tego zachwytu Wanyamą. Według mnie przeciętny zawodnik, w dobrym klubie, ale słabej lidze. Łatwo się w takiej wypromować. Bedner dobry i uniwersalny, ale też raczej nie ta półka.
» 3 lutego 2013, 13:38 #15
775330: a ja bym chciał młodego Hummelsa i Isco.
» 3 lutego 2013, 13:39 #14
boger: Po co nam Hummels ... Mamy świetnych młodych obrońców . Evans w tej chwili to jeden z najlepszych obrońców w PL , jak nie na świecie .
» 3 lutego 2013, 13:45 #13
brylaantes: Isco kontrakt przedłużył do bodajże 2016r.
» 3 lutego 2013, 13:49 #12
Nani1900: @poster
Po co nam dwóch deffensywnie usposobionych pomocników? Jeden by wystarczył.

@775330

Isco podpisał kontrakt, a Hummels nie ma po co odchodziç z Borussi, bo mają świetny skład.

Według mnie przydało by się dwóch zawodników na środek, jeden ŚPD, jeden ŚP.
ŚPD - Tiote, albo młody Bigirimana ( Newcastle )
ŚP -Fellaini, Moutinho, Cabaye,

Fellaini jest na tyle uniwersalny, że mógłby grać na ŚPO, ŚP, ŚPD.
» 3 lutego 2013, 15:58 #11
krzychu593: Skoro już mowa o transferach to chętnie zobaczył bym Gareth Bale w składzie United :D
» 3 lutego 2013, 16:56 #10
Nani1900: @krzychu593

Każdy by chyba chciał, ale to prawie nie realne. To kwota z rzędu 35 mln funtów. Nie realne, bo mamy mocny skład, ale bardzo by się przydał lewonożny skrzydłowy. Nie dawno kupiliśmy Zahe, wiec transfer kolejnego skrzydłowego raczej odpada.
» 3 lutego 2013, 17:10 #9
poster: Czemu ich uwazasz za slabych graja w dobrych klubach gdzie sa waznymi elementami zespolu nie uwazam ich by byli gorsi od zawodnikow ktorych mamy ale masz tez duzo racji
» 3 lutego 2013, 17:58 #8
BartekMU10: Jakie sumy... Ale też klubowi się zwróci z nawiązką za trofea i koszulki :)
» 3 lutego 2013, 13:13 #7
inekk10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2013 12:54

Też tak chcę ;)
» 3 lutego 2013, 12:53 #6
chewbacca: Można gdzieś znaleźć w jednym miejscu pensje i długości kontraktów piłkarzy? Najlepiej nie tylko naszych, ale i z całej Premier League.
» 3 lutego 2013, 12:48 #5
mcis: zarobki pilkarzy sa tajne. wiekszosc podawanych kwot to przewidywania lub przecieki, choc niektorzy pilkarze sami ujawniaja swoje kontrakty, jednak takich osob jest niewiele...
» 3 lutego 2013, 12:50 #4
mcis: cos mi sie nie chce wierzyc, ze zarabia az 235tys. to o kilkadziesiat tysiecy wiecej niz Roo. moze te 235tys to juz razem z bonusami....
» 3 lutego 2013, 12:44 #3
szmon1: Mcis... Co tu gadasz wgl... Roo zarabia 220 000 dla twojej wiadomości ;)
» 3 lutego 2013, 14:02 #2
mcis: ale roo zarabia wiecej juz z bonusami.
» 3 lutego 2013, 17:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.