Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Southampton: Oceny pomeczowe

» 31 stycznia 2013, 08:52 - Autor: Biafra - źródło: MEN, Sky Sports, goal.com
W spotkaniu na Old Trafford, Manchester United za sprawą dobrej postawy Wayne'a Rooneya pokonał Southampton 2:1 i powiększył przewagę nad Manchesterem City do siedmiu punktów.
Man Utd - Southampton: Oceny pomeczowe
» Wayne Rooney pomógł United zgarnąć komplet punktów
Poniżej prezentujemy Wam oceny wystawione przez Manchester Evening News, Sky Sports oraz Goal.com. Zachęcamy również do wystawiania własnych not w komentarzach.

David de Gea
Pewnie posypią się znów gromy na bramkarza United za utratę gola, jednak tak naprawdę David zaliczył dobry występ, w pełni rehabilitując się za sytuację z pierwszych minut.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 2.5/5       MEN: 6/10


Phil Jones
Trzecia pozycja na boisku w trzecim kolejnym meczu, a Anglik znów pokazuje się z dobrej strony. Niewiarygodne!

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 3.5/5       MEN: 8/10

Nemanja Vidić
Wygląda pewniej, kiedy ma u swego boku Ferdinanda. Wczoraj przytrafiło mu się kilka niepewnych sytuacji.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 3/5       MEN: 6/10

Chris Smalling
Po naprawdę dobrym meczu w wykonaniu Chrisa przeciwko Fulham, w potyczce ze Świętymi Anglik był cieniem samego siebie.

Sky Sports: 6/10       Goal.com: 2.5/5       MEN: 5/10

Patrice Evra
Francuz ponownie pokazuje swoim krytykom, iż za wcześnie został skreślony. Pracowicie w obronie i defensywie, dodatkowo wspaniała asysta.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 4/5       MEN: 8/10

Michael Carrick
Anglik od początku wydawał się być nieco zmęczony trudnym sezonem, zaliczając przykrą wpadkę już w pierwszych minutach meczu. Później nie było lepiej.

Sky Sports: 6/10       Goal.com: 3/5       MEN: 6/10

Anderson
Pozostał niezauważony niemal przez cały swój występ.

Sky Sports: 5/10       Goal.com: 2.5/5       MEN: 5/10

Shinji Kagawa
Coraz lepsze występy Japończyka od chwili powrotu do gry po kontuzji - na plus niesamowita asysta.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 4/5       MEN: 7/10

Danny Welbeck
Starał się być wszędzie, walcząc o każdą piłkę, ale kiedy przychodziło do zagrożenia bramki rywala, nie zachował się jak napastnik.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 3/5       MEN: 6/10

Wayne Rooney
Wayne z meczu na mecz zaczyna się rozkręcać, wykonując w meczu ze Świętymi przedmeczowe założenia. Brawo!

Sky Sports: 8/10       Goal.com: 4/5       MEN: 7/10

Robin van Persie
Robin przyzwyczaił nas do swoich świetnych występów, więc kiedy przytrafia mu się takie spotkanie, nikt nie może być zadowolony. Na plus należy zaliczyć wykonanie rzutu wolnego, po którym padła bramka.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 3/5       MEN: 5/10


Zmiennicy

Rio Ferdinand (za Smallinga w 63')
Doświadczenie Anglika wniosło wiele spokoju w szeregi defensywy United.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 3/5       MEN: 6/10

Rafael da Silva (za Andersona w 68')
Zaliczył dobry występ.

Sky Sports: 7/10       Goal.com: 3/5       MEN: 6/10

Nani (za Kagawę w 73')
Ożywił nieco grę United.

Sky Sports: 6/10       Goal.com: 3/5       MEN: 5/10

« Poprzedni news
Keane zostanie w Leicester do końca sezonu
Następny news »
Boss: Mieliśmy sporo szczęścia

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


PanMichal: Welbeck bedzie lepszym skrzydlowym niz napastnikiem.
» 1 lutego 2013, 23:58 #70
vip14: Gratulacje !! Meczyk trochę słaby :/
» 1 lutego 2013, 17:17 #69
ax1d: Artur Boruc - 9,5

CHCĘ GO W UNITEEED!
» 31 stycznia 2013, 19:42 #68
ewa5224: nie powiem że jones zaliczył swój dobry występ liczyłam na to że Rafael zagra
» 31 stycznia 2013, 18:39 #67
lecho: Mocno się zastanawiam, czy Sir Alex nie powinien na stałe przekwalifikować Welbecka na skrzydłowego. Danny jest szybki, dynamiczny, przebojowy, umie zagrać "klepkę", zrobić coś nieszablonowego. Do tego dużo walczy o piłki i coraz lepiej dośrodkowuje. Jedyne, co mu nie wychodzi, to... wykańczanie sytuacji. W tym sezonie to jego permanentny problem, szczerze mówiąc to nie pamiętam kiedy ostatnio strzelił gola.
» 31 stycznia 2013, 18:30 #66
Nani1900: On według mnie ma największy problem z strzałami i dośrodkowaniami. Wszystko robi dobrze, ale jakoś stopę ma słabo ustawioną czy coś...
» 31 stycznia 2013, 19:13 #65
IIIrWonderful: Jak on ma pilke przy nodze to zawsze czuje jakby jego noga nie jest taka "solidna".
» 31 stycznia 2013, 21:07 #64
waterfordpany: Anderson out please: oczywiście nikt się nie zna na formie Andersona oprócz kilku lolków tutaj którzy nigdy nie byli na stadionie a mecze oglądają w internecie bo im szkoda 30 zł nawet na canal +.
A Anderson to ociężały cielak który człapie po boisku a jakieś dobre zagranie pokaże od święta kiedy mu się zachce
» 31 stycznia 2013, 17:04 #63
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2013 17:37

Ten "cielak" jest najbardziej kreatywnym pomocnikiem na środku.
Ty to wszystkich krytykujesz, a sam jesteś tylko dorosłym który krytykuje każdego, a sam jest tylko człowiekiem który raczej nie osiągnie nawet połowy tego co ten "cielak"
» 31 stycznia 2013, 17:36 #62
waterfordpany: taa kreatywny jasne , w pchaniu żarcia w siebie , twój komentarz to typowe klepanie bez sensu , oglądnij sobie mecze United sprzed kilku lat to zobaczysz kreatywnych graczy którym Anderson nawet butów nie mógłby czyścić
» 31 stycznia 2013, 20:06 #61
Nani1900: Czytaj ze zrozumieniem, napisałem, że najbardziej z naszych obecnych a nie poprzednich. To kto z naszych pomocników środkowych jest bardziej kreatywny ?
» 31 stycznia 2013, 20:47 #60
MatiMU10: Anderson swoje życie przeplata kontuzjami i szukaniem formy, której u niego nie widziałem nigdy. Nie chodzi mi oczywiście o jeden - dwa mecze w świetnym stylu, ale dłuższy okres. Na tę chwilę najbardziej pasuje Cleverley, bo za każdym razem wnosi dużo dynamiki, co najbardziej widać jak wejdzie z ławki od czasu do czasu, a także bramki
» 31 stycznia 2013, 23:51 #59
waterfordpany: @Nani1900
jak napisałem w innym miejscu Tobie , jeżeli wiek który podałeś jest prawdziwy to polemika z tobą jest bez sensu , po prostu dyskusja z małolatem jest jałowa.
Nic w życiu nie widziałeś , obejrzyj na cyfrze kanał ESPN tam pokazują mecze PL sprzed lat , zobacz jak grał United wtedy i może przejrzysz na oczy jakich marnych grajków mamy obecnie w środku pola włącznie z wychwalanym przez ciebie Andersonem , który dla mnie jest ociężałym średniakiem niegodnym United podobnie jak Park , Gibson i kilku innych którzy jakimś cudem latami trwali w tej drużynie mimo że ich poziom kwalifikuje ich do Wigan co najwyżej
» 1 lutego 2013, 09:30 #58
waterfordpany: Jones z dobrej strony się pokazał hehehe , co za kretyn tak pisze ?
» 31 stycznia 2013, 16:24 #57
matsonasd: Nie wiem czy się ze mna zgodzicie, ale ja z wieloma opiniami tutaj poprostu zgodzić się nie mogę.

Co do De Gea - przywoity mecz, nie powinniśmy obwiniać go za straconą bramkę. W jego grze widać ciągły progres, to naprawdę może być bramkarz na lata dla Czerwonych Diabłów. Jedyne w czym lepszy jest od niego Duńczyk to gra na przedpolu po dośrodkowaniach ze stałych fragmentów gry, ale u Hiszpana wygląda to coraz lepiej, nabrał trochę więcej "krzepy", która jest niezbędna przy grze w BPL.

Evra - kolejny naprawdę fantastyczny mecz. Poprzedni sezon w wykonaniu Pata był bardzo, ale to bardzo przeciętny (żeby poprostu nie powiedzieć słaby). Przyjście Buttnera dodało mu animuszu. Bardzo poprawny w obronie, świetny w ofensywie. W tej chwili naprawdę bardzo mocny punkt Manchesreru.

Vidic/Ferdinand/Smalling/Jones - Pierwsi dwaj narazie lepsi, aczkolwiek Phil i Chris to melodia przyszłości. Jak będą się rozwijać kiedyś to oni będą decydowali o sile obronnej naszego zespołu. Osobiście nie przeszkadza mi żadne person alne zestawienie naszej drużyny w środku obrony. Czasami któremuś z obrońców zdarzy się gorszy mecz, ale to zrozumiałe. Jedyne czego nie rozumiem to wystawianie Jonesa na prawej stronie defensywy. To jest nieporozumienie. Boczny obrońca powinien mieć dobry odbiór piłki, dobrze kryć - to w obronie, a w ataku powinien być szybki, przebojowy, błyskotliwy i mieć dobre dośrodkowanie. O ile Phil posiada defensywne cechy bocznego obrońcy, to tych ofensywnych nie. On traci swoje walory na tej pozycji, środek obrony - to tam powinien występować Anglik. Może i gra jeszcze w miarę dobrze jako defensywny pomocnik, ale nie umie on w żaden sposób dobrze rozegrać piłki, co powoduje iż mamy jednego gracza mniej przy rozegraniu. Jeszcze słowo na temat Evansa który nie grał z powodu kontuzji - wg mnie to najlepszy środkowy obrońca MU w tym sezonie.

Co do Rafaela sprawa jest prosta, on chyba poczynił największy progres spośród graczy RD w ostatnim czasie. Dobry w obronie, znakomity w ofensywie. Naprawdę dobrze ogląda się brazylijczyka w akcji. Jedyny mały minus co do jego postawy to to, że łapie bardzo głupie kartki. Jak ta właśnie w meczu ze Świętymi, faul taktyczny ponieważ dał się przejść rywalowi w bardzo łatwy sposób.

Carrick - śmiem twierdzić że to jest w tej chwili najbardziej kluczowy gracz naszej ekipy, w tej chwili nie do zastąpienia. Jego odbiory, sposób poruszania się po boisku - naprawdę patrzy się na to z dużą przyjemnością. Coraz lepiej rozgrywa piłkę, zalicza asysty (np. jak ta w ostatnich minutach w meczu z NU przy bramce Hernandeza). Wczoraj zagrał nieco gorzej (chodzi mi o ten błąd na początku meczu), ale nie rozumiem najeźdżania na niego że zagrał fatalnie. W pewnym momencie w drugiej połowie (coś koło 65-75 minuty) stracił piłkę na naszej połowie, osaczony przez 3 graczy. Po chwili skrytykował go jeden z komentatorów, a ja się pytam, co on miał z tą piłką innego zrobić? Wokół niego sami gracze Southamptonu, nasi zawodnicy pochowani, zero ruchu do piłki, zero wystawiania się - on poprostu nie miał co z tą piłką zrobić.

Kagawa - Japonczyk wygląda coraz lepiej, jest doskonały technicznie. Poczekamy to zobaczymy ile jest w stanie dać naszej ekipie.

Anderson - ciężko mi pisać opinie na jego temat, raz zagra bardzo dobrze, potem fatalnie, potem gdy chce się mu przyjżeć dokładniej to łapie kontuzje i już nie mam takiej okazji...Jedni piszą że to bardzo dobry zawodnik, inni że jest niezwykle przeciętny, i ciężko mi jest się niezgodzić z obiema opiniami...mam straszny dylemat jak obiektywnie ocenić Brazylijczyka. Oby omijały go kontuzje, i oby pokazał to na co go naprawdę stać.
» 31 stycznia 2013, 16:03 #56
matsonasd: Welbeck - może i to melodia przyszłości Manchesteru, ale strasznie irytuje mnie gra Dannego. W kluczowych sytuacjach często podejmuje złe decyzje, odskakuje mu piłke czy niedokładnie podaje. Stara się, biega, ale czegoś mu brak. W ostatnim meczu był według mnie najsłabszą postacią Manchesteru. A może tak by posadzić go na ławce, albo dać zagrać w jakimś meczu pucharowym (np. z Reading) na szpicy zamiast RvP? Może to jego miejsce? W tym sezonie jak do tej pory zagrał na tej pozycji raz. Ciągle gra na skrzydle i szczerze mówiąc nie podoba mi się to. Aczkolwiek szans na wygryzienie ze składu Holendra nie ma narazie żadnych.

Nani - tyle ile kibiców MU, tyle opinii na temat tego zawodnika. Co ja bym zrobił na miejscu SAFa? Obdarzyłbym go takim samym zaufaniem jakim obdarzył ostatnio Valencie, dając mu grać od początku w każdym meczu, pomimo tego iż był bez formy. Nani to zdecydowanie nasz najlepszy skrzydłowy, posiada atuty Ashleya i Antonio, i jest jeszcze lepszy od nich. Szybkość, zaawansowanie techniczne, gra obiema nogami, drybling, błyskotliwość, to tylko niektóre z atutów Portugalczyka. Zagrał źle z Southamptonem? Grał od 70 minuty, a kto wtedy w naszym zespole zagrał dobrze? Zaliczył dwa fantastyczne podania, a że całą ekipa się broniła to już później nie miał czego pokazać w ofensywie.

Myślę że na temat Roo i RvP nie ma co pisać. Tylko jedna rzecz - Robin strasznie impnuje mi mądrością w swojej grze. Kiedy trzeba chwile przetrzymać piłkę - robi to, kiedy trzeba ruszyć do przodu - robi to. W zasadzie nie notuje głupich strat (zaliczył taką jedną w ostatnim meczu, kiedy niedokładnie podał przy wyprowadzaniu piłki, ale zdarza mu to się bardzo rzadko). Bardzo dobra technika, kapitalna lewa noga, przez co wykonuje wolne i rożne z prawej strony boiska, które często Evra i spółka zamieniają na bramki.

Trochę się rozpisałem, jak ktoś chciałby coś dopisać, albo nie zgadza się z czymś co napisałem, to niech napisze, możemy polemizować. Aczkolwiek nie zniose komentarzy 13-nasto latków nie na poziomie, jak masz pisać głupoty - daruj sobie, nie pisz w ogóle.
» 31 stycznia 2013, 16:04 #55
Marti24: Oglądając drugą połowę wczorajszego meczu odliczałem sekundy do końca.
De Gea nie winię za stratę bramki, bo jeżeli by piłkę ręką dotknął, to byłby rzut wolny pośredni w polu karnym.
Smalling - tragedia. Pierwszy sezon miał dobry, ale w drugim zaczął już kiepsko grać, za to teraz gra tragedię - tragicznie wyprowadza piłkę, nie umie czytać gry, nie umie grać barkiem w bark, boi się wychodzić do górnych piłek na przedpolu - dno po prostu. EVANS wróć!!
Carrick - należy go posadzić na ławkę w meczu z Fulham za karę i dla odpoczynku przed Realem.
Anderson - kilka głupich strat m.in. od jego straty zaczęła się sytuacja, po której straciliśmy bramkę.
Welbeck - wczoraj z jego biegania nic nie wychodziło.
Kagawa - poza asystą, to nie grał za dużo.
Najlelszpy wczoraj piłkarz - Rooney, ale także niezłe mecze Evry, v. Persiego, de Gea, mimo wszystko Carricka i Jonesa.
Dla mnie najbardziej była frustrująca sytuacja z Jonesem, który jako jedyny próbował zakładać pressing na połowie rywala. Jedno muszę mu przyznać - ma siłę (kapitalna figura - nie jestem pedałem), kondycję fizyczną, nie boi się gry i walki oraz przede wszystkim ma serce.
» 31 stycznia 2013, 15:35 #54
Gracek17: De Gea zagrał dobry mecz i będzie grał coraz lepiej jak wreszcie krytycy go zostawią i pozwolą mu się skupić tylko na bronieniu ;)
Poza tym dobrze że Nani dostał swoje minuty mam nadzieje że w następnym meczu od 1 minuty ! :D bo potrafi ożywić grę Manchesteru. GG MU! ;D
» 31 stycznia 2013, 15:14 #53
Kiepski1998: Jones b. dobrze zagrał ale on jest SO a nie PO. Rafael gra od niego lepiej na pozycji bocznego obrońcy, natomiast Jones jest lepszy od Ferdinanda i Smallinga, nie wiem czy od Evansa. Szkoda że Nani tak wolno wraca do podstawowej 11. Mam nadzieję że bedzie to nasz podstawowy zawodnik, bo wyczyny Valenci w ostatnich meczach pozostawię bez komentarza.
» 31 stycznia 2013, 15:14 #52
PaToManU: Coś mi się wydaje że zagramy z Realem na Santiago z dwoma defensywny pomocnikami jak to robi Real. Jones z Carrickiem mogą sobie poradzić :)
» 31 stycznia 2013, 14:45 #51
PaToManU: Coś mi się wydaje że zagramy z Realem na Santiago z dwoma defensywny pomocnikami jak to robi Real. Jones z Carrickiem mogą sobie poradzić ,oby tylko ofensywa RVP Wazza Kagawa i Cleverley albo Anderson doszli do formy i możę być ciekawie :)
» 31 stycznia 2013, 14:40 #50
PaToManU: Najsłabiej chyba Smalling ,chłopak gra w kratke jak nasi skrzydłowi ,tylko że jego pozycja nie może mu pozwolic na takie wahania formy jak narazie dla mnie to nasz stoper numer 5 . Jones gra naprawde dobrze jako defensywny pomocnik , na Carricka bym nie najeżdżał tak nie zagrał wczoraj cudownie ,ale bez przesady piłkarz na takiej pozycji może mieć słabszy dzień ,Anderson niech wróci do formy w której zachwycał . De Gea chyba nas za niedługo przyzwyczai że zawini co mecz bramkę ,a po zatym dobry mecz .
» 31 stycznia 2013, 14:37 #49
naniLuis: Cieszę się,że Nani otrzymał kilkanaście minut. Chce go zobaczyć od pierwszej minuty w meczu z Fulham.
» 31 stycznia 2013, 13:46 #48
trick: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2013 13:32

Kolejne oceny z kosmosu.

Anderson był mało widoczny, ale w pierwszej połowie razem z Kagawą grali dobrze, w drugiej połowie Ando stracił siły, grał w Pucharze zaraz po kontuzji i kilka dni później gra w PL. Kolejna sprawa, żeby Anderson mógł swobodnie operować piłką potrzebuje dobrej gry Carricka i tak jest w każdej drużynie na świecie, jeżeli partner z pomocy gra słabo, a szczególnie pomocnik który ma zadania defensywne to trudno się dziwić że Anderson miał problemy z rozgrywaniem, to był najgorszy mecz Carricka w tym sezonie. Grał bardzo źle, a Anderson nie miał w ogóle miejsca do rozgrywania piłki.

Widać że ludzie którzy oceniają piłkarzy nie mają zielonego pojęcia co mówią, bo żeby oceniać postawę piłkarza trzeba patrzeć na inne aspekty gry. W tym meczu Welbeck zagrał podobnie słabo jak Carrick, a został oceniony na 7 (!!). To jest jakiś kiepski żart, nie wychodził do podań, a jak wychodził to robił to nieudolnie, zupełnie był zagubiony na boisku. Van Persie wczoraj nie grał dobrze, zagrał dużo słabiej niż zwykle, był mniej aktywny przy rozgrywaniu akcji, na pozycje wychodził powoli i ślamazarnie. Jedyną osobą w United która wychodziła do piłek był Kagawa i to była jedyna opcja do podania dla Andersona, strata piłki przez Andersona kiedy podawał przez 3 zawodników S'ton pokazuje jak źle grali inni piłkarze z przodu... jak musi być nieaktywny piłkarz z przodu żeby rozgrywający musiał zagrywać piłkę przez trzech piłkarzy przeciwnika?

Nie narzekam na RvP czy Dannego, zwracam tylko uwagę na to że ich gra wczoraj pozostawiała wiele do życzenia, a dodając do tego słabiutki mecz Carricka naprawdę dziwi Was słaba gra Andersona? Najlepiej jest zwalić winę na rozgrywającego i nie patrzeć na grę innych zawodników. Rozgrywający musi mieć komu dograć piłkę, a wczoraj jedyną opcją był Kagawa. Pierwsze 30 minut większość grała dobrze, to co grał Ando i Kagawa w środku to była jakaś masakra, piłka "chodziła" między zawodnikami. Później nie wiem co się stało, ale to był dramat, poza Kagawą i Roo żaden piłkarz nie zasłużył na więcej niż 6.
» 31 stycznia 2013, 13:32 #47
Nani1900: Nie zgadzam się, ze słabym meczem Van Persiego to, że nie trafił gola chyba nie powoduje słabego występu. Według mnie był bardzo przydatny, wiele dobrych podań i kapitalnych zagrań. Dobry mecz, na pewno nie świetny, ale zagrał dobrze. Z resztą się zgadzam.
» 31 stycznia 2013, 15:22 #46
spOntan: pan jankes wrócił z nowym nickiem :D ?
» 31 stycznia 2013, 17:16 #45
Mac88: @wladek22ban - jesteś z rodziny Glazer'ów czy kupiłeś akcje - mówiąc powinnyśmy? :D . Chcesz wyrzucić Naniego - kup sobie Football Manager.... Kolejny polski Ferguson.... Zaha - weź pomyśl a nie wrzucaj go do składu za doświadczonego Portugalczyka.... Całą wiedzę o piłce widze opierasz na relacjach prasy.... To czy Zaha będzie dobrym piłkarzem okaże się po kilku latach, sam Ronaldo na Old Trafford długo walczył o pozycje w składzie....
A co do meczu to.... Nie rozumie narzekań na Andersona, bo według mnie zagrał bdb, mało widoczny ? Hmmm na pewno zrobił o wiele więcej niż Van Persie, ale Holender gdyby samobója strzelił i tak dostałby dobrą ocenę...
Za to nie mogę się przekonać co do Danny'ego - niby walczy jak Rooney i w ataku i w obronie, biega , celnie podaje, ale to napastnik i właśnie on powinien strzelać bramki, a z tylu okazji w tym sezonie, wykorzystał ich mały ułamek - chyba brak mu na razie instynktu.....
Rafael - widziałem 2 jego występy w tym sezonie po wejściu z ławki, i odnosze wrażenie że lepiej aby grał od 1 minuty, bo jako zmiennik mnie nie przekonuje :)
» 31 stycznia 2013, 13:12 #44
spOntan: ja już dawno to zrobiłem i Tobie Mac tez to radzę, nie przejmować się komentarzami z tej strony, a raczej ich nie czytać. Jeden z drugim pograł trochę w fife czy innego menadżera, pooglądał kilka meczów w telewizji i już wielki spec od piłki nożnej, wyzywa i zwalnia zawodników. Co prawda jest kilka osób piszących z sensem, ale to musisz sam zauważyć i potem wyłapywać te nicki z pośród gąszczu spamu.
» 31 stycznia 2013, 13:57 #43
Mac88: Racja.... Pozdro!
» 31 stycznia 2013, 19:03 #42
dizik1989: Pozytywny występ Kagawy w tym meczu. Chociaż dla mnie powinien grać w środku pola za napastnikiem, jako skrzydłowy traci troche swoich walorów. Chciałbym żeby rozergał cały mecz właśnie jako ofensywny pomocnik, może zaliczyłby więcej tak genialnych podań jak przy pierwszej bramce Wazzy.
» 31 stycznia 2013, 13:10 #41
rav7: David de Gea - 6
Phil Jones - 7
Nemanja Vidić - 6
Chris Smalling - 5
Patrice Evra - 7
Michael Carrick - 6
Anderson - 5
Shinji Kagawa - 7
Danny Welbeck - 6
Wayne Rooney - 8
Robin van Persie - 7

Zmiennicy:

Rio Ferdinand - 6
Rafael da Silva - 6
Nani - 6
» 31 stycznia 2013, 13:08 #40
Klimaa: Bardzo przeciętny występ Carricka i to jego należy winić za stratę bramki a nie De Geę.
» 31 stycznia 2013, 13:07 #39
lolis: Carrick swoją postawą zasłużył na 4... bo grał totalny piach...
» 31 stycznia 2013, 12:59 #38
wladek22ban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2013 12:59

Nani-porażka ja dla mnie powinniśmy się go pozbyć po sezonie Zaha będzie nie ma miejsca dla średniaków
Anderson-pytanie czy on wiedział że to nie trening
PS
reszta w moich oczach średnio ale stabilnie
» 31 stycznia 2013, 12:58 #37
Nani1900: Rozumiem, że twoja data urodzin jest prawdziwa, dzieciaczku ?
Jeśli tym myślisz, że Zaha wskoczy od razu do pierwszego składu to jesteś w dużym błędzie. Napisz jeszcze, że to przez Naniego tak słabo graliśmy.
Kolejny krytyk Andersona, jak gra dobrze to pewnie go chwalisz, a jak gra źle, to od razu wielka krytyka. Nie dorosłeś do Futbolu. Anderson bez kontuzji na prawdę gra świetnie, tylko wczoraj mu nie wyszło.
Nani porażka, dwa padania na 100% sytuacje, raz do Van Persiego i raz chyba do Rooneya. Co mógł więcej zrobić, jak cała drużyna murowała bramkę. Dorośnij !:)
» 31 stycznia 2013, 15:19 #36
wladek22ban: Nie przepraszam bardzo Nani zagrał super football a Anderson był jeszcze lepszy geniusz mój kandydat na złotą piłkę-no nie wiem kto powinien dorosnąć grają piach to mam ich chwalić
» 31 stycznia 2013, 15:42 #35
BerbaFan: HAHHAHAHHAHAHH, piszesz, że będzie Zaha, a zaraz po tym, że nie ma miejsca dla średniaczków
» 31 stycznia 2013, 15:43 #34
Nani1900: Tylko oni grali piach ? A czasem nie cały zespół ? Na pewno nie oni są powodem słabej gry.
» 31 stycznia 2013, 15:47 #33
wladek22ban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2013 15:51

@BarbaraFan Tyle że Zaha jest bardzo perspektywicznym graczem z którego można wycisnąć o wiele więcej niż potrafi teraz a Nani już gra na 100%
@Nani1900 tak to wina tylko tych dwóch piłkarzy
» 31 stycznia 2013, 15:48 #32
Nani1900: HAHA to rozwaliłeś, dobra, z dziećmi nie gadam ;)
» 31 stycznia 2013, 16:00 #31
IIIrWonderful: LOL
Nani napewno niezagral na 100% mlody czlowieku,a pozatym radze cie poprawic imie "Messiut Ezil". :)
» 31 stycznia 2013, 17:47 #30
IIIrWonderful: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2013 12:38

Nani mial dwie dobre akcje... nie wiem czego chcecie od niego, przeciez wszedl w 73 minucie.
» 31 stycznia 2013, 12:37 #29
CarMelo: Nie wiem czy wielu z Was oglądało mecz QPR z City. Oglądałem mecz i z bacznością przyglądałem się Fabio, wiem że nominalnie grał na prawej pomocy ale jak dla mnie ten chłopak przestał się rozwijać, a w tamtym meczu nie pokazał niczego.
» 31 stycznia 2013, 12:24 #28
lolis: było oglądać mecz QPR z CFC to byś wtedy mógł oceniać czy Fabio się rozwija. Bo pokazał się z bardzo dobrej strony w tamtym meczu. A z City co miał pokazać? Jaki z niego do kitu pomocnik?
» 31 stycznia 2013, 12:57 #27
dizik1989: Mam dokładnie takie same odczucia. Sporo strat, mnóstwo niedokładnych podań, w tej chwili to cień swojego brata bliźniaka. Jedyne czym sie wyróżnił to waleczność. Mam nadzieję, że w tym sezonie jeszczce coś pokaże, o ile Harry da mu wystarczająco dużo szans do gry.
» 31 stycznia 2013, 12:59 #26
xrooneyfan: Wydaje mi się, że to logiczne, że lewy obrońca raczej nie zagra na prawej pomocy tak, jak na nominalnej pozycji.
» 31 stycznia 2013, 18:38 #25
patryk29: Zgadzam sie w pelni z kolega eewuchh!!Nani i Giggs powinni grac w takich meczach na skrzydlach od poczatku bo odrazu jest lepszy pressing i zywsza gra w ataku!!A co do obrony to jednak duo Vidic Ferdinand jest efektowniejszy niz Smalling w srodku bo sa bardziej zgrani ze soba..A Smalling musi sie jeszcze odnalesc!Jak na razie dla Mnie najlepsza jedenastka obecnie to De Gea,Evra Vidic, Ferdek,Rafael,Carrick, Kagawa,Giggs,Nani,Rooney,Van Persie! I taka chetnie dal bym na LM z Realem!!:)
» 31 stycznia 2013, 12:22 #24
eewuchh: jestem dziewczyną, ale dzięki:D
» 31 stycznia 2013, 13:31 #23
eewuchh: Oceny jak oceny, zawsze jest coś nie tak. Jak dla mnie występ na plus Rooneya i Kagawy - japończyk gra coraz lepiej i to cieszy:) teraz tylko czekam na hejterów Naniego, którzy stwierdzą, że on wcale nie ożywił gry. Oho proszę proszę, dośrodkowanie na głowę Van Pirsa - perfekcja, trudno żeby mógł pokazać więcej efektywnych akcji w ofensywie, skoro cała drużyna cofnęła się do głębokiej defensywy i on sam wspierał Rafaela na prawej obronie, ahaaa, zapomniałam Nani powinien podać do siebie, a potem jeszcze asystować przy swoim własnym golu :D hehe,
uważam, że pomysł SAFa żeby grać bez nominalnych skrzydłowych nie jest zbyt udany. Mam nadzieję że Nani zagra od pierwszej minuty w sobotę, tak samo Giggs - oboje mogą wprowadzić trochę ożywienia do ataku.
» 31 stycznia 2013, 12:11 #22
Fabio: Ja mam pewne wątpliwości co do tej nieuznanej bramki RVP dla United.
Wyrok a propo tej sytuacji jest zależny od kamery z jakiej jest pokazana owa akcja.
» 31 stycznia 2013, 12:04 #21
ZuczekUnited: Dziwne ze Nani nie gral od poczatku, tylko Welbeck
» 31 stycznia 2013, 12:00 #20
ZuczekUnited: Musi sie rozegrac, a taka gra trzema napastnikami jakos mi sie nie widzi
» 31 stycznia 2013, 12:24 #19
IMMM: Wellbeck to już w sumie chyba bardziej skrzydłowy niż napsatnik. Ma więcej meczów od Groszka, a ma tylko jedną bramkę :p
» 31 stycznia 2013, 13:35 #18
kris8711: jak dla mnie Welbeck był najsłabszy w druzynie.. z taką grą jak w 2 połowie real Nas zmiecie... niestety
» 31 stycznia 2013, 11:28 #17
arctic: Danny Welbeck to taki nasz Torres w tym sezonie ;)
» 31 stycznia 2013, 11:17 #16
5FredTheRed5: chyba srorres.. grał jak patałach, nie pierwszy raz
» 31 stycznia 2013, 11:28 #15
indyk: Chyba kolega wyżej nie zrozumiał;)
» 31 stycznia 2013, 11:44 #14
Matys13R: kiedy będzie następna kolejka do typowania w typerze ??
» 31 stycznia 2013, 10:49 #13
Zywo08: "Pracowicie w obronie i defensywie" - co prawda jestem niewyspany, ale w sumie powinno być: Pracowicie w obronie i ofensywie.
» 31 stycznia 2013, 10:46 #12
thetalar: najbardziej cieszy Kagawa
» 31 stycznia 2013, 10:33 #11
patryk29: Carrik i Anderson wczoraj porazka to fakt!Wogole w srodku pola nieistnieli!Dobrze ze Kagawa i Rooney grali bo moglo by sie to marnie skonczyc..!Van Persie mial sredni dzien ale itak dobrze operowal pilka!
» 31 stycznia 2013, 09:38 #10
Jacques: Miał średni dzień, ale gdyby nie minimalny spalony to brameczkę by miał ;)
» 31 stycznia 2013, 11:55 #9
Jacques: Nani ożywił nieco gre?
» 31 stycznia 2013, 09:11 #8
Adaskinho9: też tak pomyślałem
» 31 stycznia 2013, 09:18 #7
nosiema: nieco to w tym przypadku słowo klucz
» 31 stycznia 2013, 09:31 #6
Nani1900: Stworzył dwie 100% sytuacje, jedną Van Persie a drugą chyba Welbeckowi.
» 31 stycznia 2013, 09:36 #5
indyk: Nani nie był przy piłce często. Ale jak już był, to coś się działo. Ciężko określić jego występ.
» 31 stycznia 2013, 10:00 #4
crEEp: Moim zdaniem Nani nieco ozywił gre united .. Cieszy mnie jego powrót na boisko .
» 31 stycznia 2013, 10:39 #3
Jacques: Każdy wchodzący zawodnik coś wnosi do gry, ale osobiście w pewnym momencie w ogóle zapomniałem, że jest na boisku (więc stwierdzenie, że ożywił grę jest dużo na wyrost) i jak realizator go pokazał to pomyślałem "Nani? Ach tak, przecież zmienił Kagawę jakiś czas temu"...
» 31 stycznia 2013, 11:53 #2
xrooneyfan: Nani stworzył setkę vsn Persiemu, powinien mieć asyste, bo nie było raczej spalonego przy bramce Robina, a poza tym grał na prawdę dobrze, zrobił więcej, niż Danny przez cały mecz. Do Welbecka nic nie mam, po prostu mecz mu nie wyszedł.
» 31 stycznia 2013, 22:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejdź do góry strony