Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani nie pojawił się w klubowym kalendarzu

» 4 grudnia 2012, 12:46 - Autor: bubi - źródło: Goal.com
W ostatnich tygodniach coraz częściej słyszy się o odejściu Naniego z Manchesteru United. Tym razem media w Anglii zauważyły, że na zdjęciach w klubowym kalendarzu na rok 2013 nie ma 25-letniego skrzydłowego.
Nani nie pojawił się w klubowym kalendarzu
» Nani nie znalazł się w kalendarzu United na rok 2013
Portugalczyk wstrzymał negocjacje dotyczące przedłużenia kontraktu. Sytuację dodatkowo skomplikowały przenosiny Robina van Persie i Shinjiego Kagawy, dwóch ofensywnych graczy.

Kilkanaście dni temu gazety rozpisywały się, iż skrzydłowy może trafić do Serie A, gdzie podobno o podpis Naniego walczy Juventus i AC Milan.

W obecnym sezonie Portugalczyk wystąpił w 11 spotkaniach. Sir Alex Ferguson sądząc po liczbie występów preferuje grę Ashleya Younga, Danny’ego Welbecka i Wayne’a Rooneya.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić wrócił do treningów
Następny news »
Ezekiel Fryers: To dlatego opuściłem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Klimaa: Nie róbmy z tego wielkiego zamieszania. Pozostało jeszcze pół roku do przedłużenia umowy. Strony dojdą do porozumienia.
» 6 grudnia 2012, 23:51 #50
groszek: a w kalendarzu arsenalu nie pojawil sie walcott i sagna to tez odchodza
NANI to jedyny pilkarz w manchesterze ktory umie wygrac pojedynek jeden na jeden i przyspieszyc akcje ale jak tego fergie nie rozumie i woli stawiac na younga ktory przede wszystkim gra pilki do tylu to powodzenia
a poza tym to wielka plota
» 5 grudnia 2012, 14:14 #49
PaToManU: Niech odejdzie nieszczesliwy ! po co nam taki pilkarz jak niejest szczesliwy z gry w UNITED ! Jest wielu ktorzy moga go zastapic to nie Ronaldo nawet pol . Sneijder Ericssen moga dolaczyc juz w zimie :) W lecie sprowadzic jeszcze James Rodriguez i po nanim wszyscy zapomnimy ;)
» 5 grudnia 2012, 08:49 #48
vip14: Ja na miejscu Sir Alexa Fergusona dałbym Naniemu jeszcze jedną szansę. Może by się wykazał, albo coś.. Sam nie wiem.
» 5 grudnia 2012, 06:40 #47
NaNi30518: Moje zdanie jest takie ; To wina fergusona ze nani jest teraz w gorszej formie SAF powinien wpuszczac naniego co mecz . Nani nie grajac przez kilka spotkan stracil forme to nic dziwnego. Jesli Ferguson dalby naniemu szanse na gre regularnie to jestem pewien ze gralby tak jak w 2009,2010,2011, Wtedy byl czołowym zawodnikiem United .
» 4 grudnia 2012, 20:19 #46
huxx: Nani nie gra w pierwszym składzie, ponieważ nie może dojść do porozumienia odnośnie kontraktu, żąda pieniędzy nieadekwatnych do roli jaką odgrywa w drużynie i za dużo gwiazdorzy. Amen.

Dla niepotrafiących czytać ze zrozumieniem - nie, wcale nie twierdzę, że Nani jest słabym piłkarzem, prawdę mówiąc, uważam, że ma potencjał by być najlepszym skrzydłowym United (bo gadanie o tym, że może być najlepszy na świecie zostawmy dla fanboy'ów z gimnazjum),chodzi tu głównie o jego nastawienie.

Jak dla mnie to krzyż na drogę :)
» 5 grudnia 2012, 00:43 #45
ForeverMU: Jeżeli ma odejść, co jest raczej pewne, to tylko w przypadku, gdy dziurę po nim załata ktoś z trójki: Bale, Rodriguez, alex oxlade-chamberlain.
» 4 grudnia 2012, 19:56 #44
messengerUTD: No i dobra, niech idzie. Ja płakać nie będę. W jego miejsce Isco albo Rodriguez ;)
» 4 grudnia 2012, 18:50 #43
seba119955: MOGŁBY MI KTOŚ PODAC PRZEWIDYWANY SKŁAD PONIEWAZ ( nie wiem dlaczego ) NIE WYSWIETLA MI SIĘ OBRAZEK ZE SKŁADEM . DZIEKI
» 4 grudnia 2012, 17:36 #42
parada: Niech zwalnia koszulkę dla Bale'a !! 35 baniek i jest nasz!
» 4 grudnia 2012, 16:51 #41
Mike91: Jeśli Nani odejdzie to w jego miejsce widzialbym kogos z trójki:James,Schurlle,Muller
» 4 grudnia 2012, 16:35 #40
Diabelred: James ok,Schurlle widzialem tylko w reprze takze nie mam o nim zdanie,natomiast Muller jest jak dla mnie zbyt drewniany...poza tym watpie aby kiedys opuscil Bayern,tym bardziej,ze jest ich wychowankiem.
» 4 grudnia 2012, 16:56 #39
TraN: " Sytuację dodatkowo skomplikowały przenosiny Robina van Persie i Shinjiego Kagawy, dwóch ofensywnych graczy."
A co mają ofensywny pomocnik i napastnik do skrzydłowego?
"Sir Alex Ferguson sądząc po liczbie występów preferuje grę Ashleya Younga, Danny’ego Welbecka i Wayne’a Rooneya." Rozumiem, że Nani drugim Ronaldo nie jest, ale każdy z tej trójki na skrzydle jest dużo słabszy od Naniego. Jak dla mnie to są gracze w United, którzy spisują się nie lepiej, a czasem nawet dużo gorzej od Portugalczyka i mają mniej przerąbane. Anderson od kilku lat nie może wyjść ze szpitala, a przez te lata nie zrobił tyle dla klubu, ile zrobił Nani.
» 4 grudnia 2012, 16:23 #38
eewuchh: zgadzam się, jeśli Ferguson nie zacznie na niego stawiać po kontuzji, popełni wielki błąd i na dodatek może przyczynić się do upadku jego wiary w siebie, a co za tym idzie, również możliwości odbudowania formy:)
» 4 grudnia 2012, 17:53 #37
pride: Od zeszłego sezonu gra "w kratkę" i niedokładnie.Kilka przebłysków w sezonie go nie ratuje , a przecież sezon nie ma 5 meczy tylko 38 + ewentualne mecze pucharowe.A o tym , że trzeba mu dać szansę to może w końcu złapię formę słyszę już kawał czasu ;) Dodatkowo zaobserwowałem (nie wiem czy inni też) , że Nani nie zostawia tyle serca na boisku co inni i gra tak jakby od niechcenia.Tak prawdziwy diabeł nie gra oj nie... Tak więc jeśli tylko SAF przy okazji tego transferu znajdzie także kogoś na wzmocnienie to nie mam nic przeciwko by w zimę Nani opuścił OT.
» 4 grudnia 2012, 16:13 #36
lukasz34: i tu muszę się nie zgodzić. Nani chce grac dla united co udowodnił odżucając propozycję transferu do zenitu i kilkoma swoimi wypowiedziami. A co do jego gry to nie ma co się dziwic ż formy nie może złapać nie gra regularnie a dodatkowo świadomość żę SAF nie ma do niego zaufania i że nie jest mile widziany w klubie nie pomaga mu
» 4 grudnia 2012, 17:14 #35
eewuchh: poruszasz temat ostatniego sezonu, piszesz, że kilka przebłysków go nie ratuje... ale na przykład taki przebłysk Naniego nie uratował nam meczu z City o Tarczę Wspólnoty?:) Również weź pod uwagę to że dwa razy w sezonie był kontuzjowany( i przerwa w grze trwała więcej niż miesiąc), a nadal mógł pochwalić się kilkoma golami i asystami, a to chyba dobrze. Aha i tak, Nani na pewno grał od niechcenia, dlatego rok temu został wybrany graczem sezonu, zaliczył najwięcej asyst i strzelił pokaźną sumę goli. Czasami wydaję mi się, że niektórzy po prostu z góry go skreślają, i np. pomimo wielu asyst zawsze będą mówić że gra samolubnie.
» 4 grudnia 2012, 18:03 #34
lukasz34: wreszcie ktoś mądry sie wypowiedział. Nani to nasz najlepszy skrzydłowy lecz przez to że ferguson na niego nie stawia nie może w pełni pokazać swoich umiejetności. Gdyby grał regularnie to miałby na swoim koncie kilkanaście asyst i kilka goli na koniec sezonu.
» 4 grudnia 2012, 18:23 #33
pride: @eewuchh : Fakt może masz trochę racji , lecz policz ile razy w meczach od jakiegoś czasu nagminnie zawala sprawę... A to fatalne dośrodkowanie , a to nieudolna walka o piłkę... Od razu powiem , że nie jestem jakimś "hejterem" Naniego.Jego gra od jakiegoś czasu(wcześniej nie miałem zastrzeżeń) po prostu do mnie nie przemawia.Nie gloryfikujmy tu jego osoby ani nie mieszajmy z błotem.Oceńmy jego grę rzetelnie a na pewno wielu z nas dojdzie do wniosku , że na pewno stać nas na kogoś lepszego ; )Jednakże odbiegając od tematu na miejscu SAF'a zrobiłbym porządek z obroną bo chyba ona potrzebuje mimo wszystko więcej pomocy no ale nie ja tu jestem managerem i nie ja spędzam tyle czasu z zawodnikami co on.Mam tylko nadzieję , że "Boss" wie co robi.
» 5 grudnia 2012, 00:05 #32
BigAlex: Niech ta panienka wypier.. już z tego klubu, pajac jakich mało było w United.
» 4 grudnia 2012, 16:09 #31
LechuK: no tak odejsc ma nani wedlug niektorych slabiak, wedlug fergie tez zbedny zawodnik bo chce zarabiac wiecej ale znajdzcie mi pilkarze nie materialiste w tych czasach gdzie najwazniejsze sa pieniadze.nani ma odejsc to powiedzcie mi jakim cudem w naszym skladzie jest miejsce i kontrkaty dla zawodnikow rangi evans, cleverli.z nich to drugiego vidicia nie da ani zidana
» 4 grudnia 2012, 15:32 #30
Hadectaz: Evans na pewno więcej pomaga MU niż Nani.
» 4 grudnia 2012, 22:51 #29
brylaantes: hahahaham co za plota , czyli 12 zawodników będzie w składzie a na bramce chicharito
» 4 grudnia 2012, 14:58 #28
kap: gdzie ten kalendarz mozna zobaczyć??
» 4 grudnia 2012, 15:42 #27
wlodekzlc: Jak odejdzie to musi yć jakaś rekompensata. I to porządna...
» 4 grudnia 2012, 14:56 #26
FiFlaK: James Rodriguez ! :)
» 4 grudnia 2012, 15:12 #25
zaborca63: Popieram FiFlaKa, taka rekompensata byłaby idealna. To tak jakby wymienić zużyte opony na zupełnie nowe, lepsze.
» 4 grudnia 2012, 16:04 #24
smerf: Kalendarzem nie można się sugerować, mimo małych szans cały czas mam nadzieje że zostanie ;)
» 4 grudnia 2012, 14:56 #23
ghiio: btw, beznadziejny jest ten kalendarz, Pierwsza strona to po prostu beznadziejnie zrobiona "sklejka" w Photoshopie. Mając na co dzień piłkarzy nie można było zrobić lepszych zdjęć? Dno.

Chodzi mi o pierwszą stronę widoczną na tej stronie(po powiększeniu)
store.manutd.com/stores/manutd/products/product_details.aspx?pid=118599
» 4 grudnia 2012, 14:50 #22
alkohochlik: "W obecnym sezonie Portugalczyk wystąpił w 11 spotkaniach. Sir Alex Ferguson sądząc po liczbie występów preferuje grę Ashleya Younga, Danny’ego Welbecka i Wayne’a Rooneya." Na pewno kontuzja nie wpłynęła na ilość występów...
» 4 grudnia 2012, 14:45 #21
marsin7: Ja powiem tak: bardzo lubię Naniego, i chciałbym, żeby został (uważam też że należy mu się podwyżka), ale to SAF rządzi, a nie ja, mam tylko nadzieję,że SAF nie będzie żałował swojej decyzji. Skoro jednak praktycznie nie bierze pod uwagę przy ustalaniu, to lepiej dla Naniego będzie odejść by mógł się dalej rozwijać, a my chociaż coś na nim zarobimy.
» 4 grudnia 2012, 14:41 #20
kropek111: Nani tak naprawdę w United miał tylko jeden dobry sezon. Najbardziej irytujące są jego dryblingi w miejscu przez co traci piłkę. O wykonywaniu rzutów rożnych nie wspomnę... Nie będę za nim płakał.
» 4 grudnia 2012, 14:33 #19
alkohochlik: Czyli wychodzi na to, że nam 12 zawodników zostanie? :O
» 4 grudnia 2012, 14:26 #18
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2012 14:06

oby to byla prawda. Wtedy wreszcie popre Fergusona w 100 %. To jedna z nielicznych rzeczy w ostatnim czasie, jaka by wzorowo wykonal. Wyrzucic Naniego- goscia ktory zawalil mecz z Chelsea, ktory dawal ogrywac sie Rumunom (m.in. przez niego byl blamaz w tamtejszej LM) Osobiscie jestem bardzo pamietliwy i nie wybaczylem temu komus kto marnie probowal udawac C. Ronaldo tych mega slabych wystepow ktorych bylo wiecej niz tych dobrych. Nani naszym najlepszym skrzydlowym? No to pieknie oceniacie sklad RD. Teraz nie dziwie czemu maja takie problemy z dosrodkowaniami (czyt. Valencia i Young). Zaraz. Chyba ktos tu zapomnial o Kagawie. On jest naszym najlepszym skrzydlowym a nie jakis tam Nani a czemu? Bo przyszedl do RD z potegi pilkarskiej jaka jest nie zalosny Real, Bayern czy inne badziewie ktore nie potrafi pokonac prawdziwego mistrza. Mowa tu rzecz jasna o BVB. Jesli kogos RD probuje stamtad sciagnac to z gory powinien dziekowac niebiosom ze gracze najlepszej ekipy w Europie (na ten czas) zasilaja ekipe United.
» 4 grudnia 2012, 14:02 #17
NanoUnited: Niesamowite! Niesłychana wiadomość jak teraz mamy żyć panie premierze?
» 4 grudnia 2012, 13:58 #16
designer: nie pytaj o to ta zalosna plotke jaka jest Tusk i jego banda. Pytaj o to LOS LISTILLOS bo to oni rzadza w Polsce i nie tylko w niej!
LOS LISTILLOS PARA SIEMPRE!
» 4 grudnia 2012, 14:07 #15
orchi650: Nie ma to jak oddawać naszego najlepszego skrzydłowego, i jednego z najlepszych w lidze jeśli chodzi o technikę ...
» 4 grudnia 2012, 13:51 #14
zaborca63: Samą techniką meczu nie wygrasz. Liczy się forma, dyspozycja dnia oraz ogólne umiejętności. Nie od dziś wiadomo, że Nani posiada tylko tą ostatnią cechę. Chociaż tutaj też niektórzy mogliby się kłócić.
» 4 grudnia 2012, 16:02 #13
BartekMU10: Nie no, bez jaj. Takiego technicznego gracza SAF nie bierze pod uwagę? W dodatku w taki chamski sposób? Lubię Naniego i bardzo bym chciał żeby został. Oby to było tylko jakieś niedomówienie...
» 4 grudnia 2012, 13:50 #12
Gumisiek: oo nie .. -,- Nani ma ZOSTAC !!
» 4 grudnia 2012, 13:48 #11
Harry92: Człowieku, dlaczego piszesz każde słowo wielką literą? W dodatku jakieś podstawy zasad interpunkcji, żeby szło to przeczytać, warto znać.
» 4 grudnia 2012, 13:54 #10
Olszak: Jedynie można się łudzić, że w którymś z meczów Nani się przebudzi. Jednak taki klub nie może sobie na to pozwolić i czekać aż wielce książę znowu zacznie błyszczeć. Też lubię Naniego i nie chciałbym, żeby ten zawodnik odszedł, ale naprawdę nie ma ludzi niezastąpionych. Czy Nani by grał czy Nani by nie grał, to z taką formą i tak wiele do gry United nie wnosi, a nawet robi więcej problemów podczas meczu, bo przez jego tricki, którymi próbuje przejść przeciwnika, traci piłkę i idzie szybka kontra przeciwnej drużyny. Także...
» 4 grudnia 2012, 14:03 #9
Bro: Co za durny artykuł.
» 4 grudnia 2012, 13:10 #8
Szewc: Durny, nie durny. Właśnie tak często dziennikarze zdobywają informację o pewnych rzeczach (np. transferach). Skąd wiedzieli przed oficjalnym ogłoszeniem o przenosinach CR do Realu? Bo ktoś zarejestrował tam markę "CR9" (7 była wówczas zajęta przez Raula). Wystarczy dodać 2 do 2 i wiadomo było o co chodzi. Nani jest prawdopodobnie na wylocie, a po co promować kogoś kto niedługo odejdzie? Oczywiście wszystko może się nie sprawdzić, ale warto mieć to na uwadze. Reszty zawodników nie ma bo jest tylko 12 miejsc w kalendarzu, a ludzie chcą raczej oglądać 1. zawodników ofensywnych, 2. zawodników popularnych; Nani spełnia oba warunki i jest/był ważnym zawodnikiem dla United dlatego jego brak trochę dziwi.
» 4 grudnia 2012, 13:29 #7
BartekMU10: Zauważ że na 'plakatach' promujących tournee ostatnie był Park Ji-Sung, chociaż odszedł chwile później do QPR...
» 4 grudnia 2012, 13:51 #6
bodi: ecx.images-amazon.com/images/I/81yXCwfXMGL._AA1500_.jpg
» 4 grudnia 2012, 13:09 #5
bodi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2012 13:09

ani nawet Rio, Evry, DeGea, Evansa, Andersona, Fletchera i co wszyscy wyjazd zrobią?

Tu jest link: [link usunięty]
» 4 grudnia 2012, 13:08 #4
trikos: Granie bez produktywnym Welbeckiem, Hernandezem i nawet Youngiem na skrzydle jest nie zrozumiałe dla mnie.Teraz wiadomo grają z przymusu bo kontuzję ale gdy jest zdrowy i nawet bez formy to jak ja można złapać jedynie rozgrywając jak najwięcej minut tyle w temacie.
» 4 grudnia 2012, 12:59 #3
melawen: nie ma też np Jones'a, Smalling'a czy Rafaela
» 4 grudnia 2012, 12:55 #2
SapphirUnited: Sayonara.
» 4 grudnia 2012, 12:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.