Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Chicharito show i wygrana United na Villa Park!

» 10 listopada 2012, 20:23 - Autor: Szejp - źródło: DevilPage.pl
W rozgrywanym na Villa Park meczu pomiędzy Aston Villą a Manchesterem United, wicemistrzowie Anglii po niesamowitej pogoni wygrali 3-2. Oba gole dla gospodarzy strzelił Weimann, natomiast dla United trafiał dwukrotnie Hernandez oraz Vlaar (gol samobójczy).
Chicharito show i wygrana United na Villa Park!
» Po fantastycznym widowisku Manchester United pokonał Aston Villę 3-2. Choć goście przegrywali już dwoma bramkami, tak świetnie dysponowany dziś Javier Hernandez załatwił swojej drużynie trzy punkty
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Aston Villą?
Od początku spotkania Manchester United rzucił się zaciekle na rywala. W 3. minucie kąśliwie głową uderzał Michael Carrick, ale Guzan nie dał się zaskoczyć. 120 sekund później swych sił spróbował z kolei Ashley Young, lecz i tym razem tylko na strachu w sektorze fanów Villans się skończyło.

W 8. minucie bardzo niebezpiecznie piłkę w pole karne Diabłów wrzucał Barry Bannan. Chwilę potem przed dobrą szansą stanął Benteke. Napastnika gospodarzy ubiegł jednak w ostatnim momencie Young.

Po kilkudziesięciu minutach niegroźnej wymiany ciosów Aston Villa znów przycisnęła United. Wpierw w 33. minucie z dystansu uderzał Steven Ireland, a następnie znów Banann dobrą wrzutką chciał zaskoczyć rywali.

W doliczonym czasie gry Villi udało się w końcu wyjść na prowadzenie. Autorem pierwszego gola w meczu został Andreas Weimann, który wykorzystując dobre podanie od Benteke uderzył piłkę mocno pod poprzeczkę bramki De Gei. Hiszpański golkiper wicemistrzów Anglii był w tej sytuacji bez szans.

W 50. minucie na tablicy świetlnej widniał już wynik 2-0. Kolejne trafienie zaliczył Weimann, pakując piłkę niemal do pustej bramki przyjezdnych. W 58. minucie Manchester United złapał kontakt z Villą. Wyśmienity cross Paula Scholesa na gola zamienił Javier Hernandez. Meksykanin najpierw wbił się w pole karne The Villans, a następnie celnym strzałem po ziemi posłał futbolówkę pod nogą Guzana.

W 60. minucie bliski oddania strzału w polu karnym gospodarzy był Paul Scholes. Anglika umiejętnie blokowali jednak defensorzy Aston Villi. W 63. minucie na tablicy świetlnej widniał już wynik 2-2. Czwartą bramkę w spotkaniu zdobył... Ron Vlaar, od którego nieszczęśliwie odbiła się piłka po strzale Hernandeza.

W 65. kolejnego gola dla United mógł zdobyć Wayne Rooney. Strzał Anglika końcami palców wybronił jednak Guzman. Minutę później Andreas Weimann mógł skompletować hat-tricka, lecz potężny strzał głową Austriaka zatrzymał De Gea.

W 72. minucie gospodarzy uratowała poprzeczka, kiedy to piekielnie mocno uderzał Robin van Persie. Minutę później podopieczni Paula Lamberta znów mogli mówić o sporym szczęściu gdy strzał van Persiego po raz kolejny zatrzymał się na poprzeczce.

W 86. minucie Javier Hernandez zdobył zwycięskiego gola, świetnym szczupakiem zmuszając do kapitulacji Guzana. W doliczonym czasie gry Villa próbowała jeszcze doprowadzić do wyrównania, ale ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 2-3.

Aston Villa 2:3 Manchester United

Bramki: Weimann (46', 50') - Hernandez (58', 86'), Vlaar (63' - bramka samobójcza)

Aston Villa: Guzan, Lowton, Vlaar, Clark, Stevens, Westwood, Bannan (Delph 86'), Ireland (El Ahmadi 79'), Weimann (Holman 81'), Agbonlahor, Benteke.

Manchester United: De Gea, Rafael, Ferdinand, Smalling, Evra, Valencia, Carrick, Scholes (Cleverley 71'), Young (Hernandez 45'), Rooney (Anderson 79'), Van Persie.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Aston Villa - Manchester United
Następny news »
Hernandez: Nieważne, kto strzela gole

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (251)


Javierfan: Remis Chelsea cieszy i to jak, ale w Premiership musisz być cały sezon na szczycie bo mistrz nagle ucieknie. I to tyczy się absolutnie wszystkich, również nas. Na razie jest jednak lider i chwila spokoju.
» 11 listopada 2012, 21:49 #240
shrek: gdyby nie Ciparito, byłoby nieciekawie
» 11 listopada 2012, 19:29 #239
4EverMUFC: Czekajcie chwilkę za co ja kocham United...?? AA już wiem że najlepiej spieszyć 2 bramki dostać gorączki i pierdyknąć im 3 bramy i win,nie moa to jak United na fotelu lidera PL
» 11 listopada 2012, 16:44 #238
Eryczek: Wygrana cieszy nawet 3:2. :) MU NAJLEPSZY!!
Wayne Rooney kontuzja oby to nie było nic poważnego, bo jest bardzo potrzebny drużynie. Tak jak inni zawodnicy.
» 11 listopada 2012, 14:49 #237
Waze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 16:42

Mam nadzieję, że będzie to Marouane Fellaini z Evertonu. Świetny piłkarz, wspaniale rozgrywa i gra fenomenalnie głową. Ostatnio zdobywa dużo ważnych goli dla drużyny z Liverpoolu.
Fakt, druga linia coś szwankuje ale w ostatnich 4-5 meczach nie jest tak źle, Anderson się poprawił i wreszcie pokazuje na co go stać w United, oby nie odchodził, bo na prawdę ostatnio robi bardzo dużo dla drużyny.
Lini obrona w ostatnich czasach jest beznadziejna... Mam nadzieję, że podniesie się nasza formą w grze defensywnej, bo nie mogę na to patrzeć.

Oczywiście United najlepsze come backi na globie :) I za to kocham United, świetna gra do ostatniego gwizdka. Jak się nie mylę trzeci taki mecz w naszym wykonaniu.
» 11 listopada 2012, 16:41 #236
pilsudczyk: Kapitalny mecz, kapitalny Chicharito, ponownie Diabły się podniosły i wygrały zasłużenie mecz. No ale znowu mamy sytuację, że atak nie zawodzi i pakuje przeciwnikowi 3 bramki a jednocześnie obrona ponownie daje sobie wbić dwie, no ale coś za coś.
Ave Marszałek!
» 11 listopada 2012, 13:19 #235
m4ci3k: oscarosa - zgadzam się z Tobą.Wczoraj w końcówce bałem się,że zaraz popełni błąd w tych piąstkowaniach w końcówce(tak było często w zeszłym sezonie) , ale sobie poradził i jedynie przy 1 bramce mógł się lepiej spisać.Ale i tak jestem bardzo zadowolony z jego gry
» 11 listopada 2012, 13:00 #234
oscarosa: świetnie że wygraliśmy, Hernandez jest niesamowity, ale denerwuje mnie określenie że De Gea przy pierwszej bramce byl bez szans... Jakby tam stał np. Buffon to by tą piłkę z główki nawet odbił... Jedynym usprawiedliwieniem tego bramkarza i jego niektórych żałosnych interwencji, zwłaszcza wyjść z bramki przy dośrodkowaniach , jest to że jest młody i jeszcze się uczy, bo gdyby nie to to nie wiem po co byśmy go sprowadzali. Dawno United nie miało tak slabo na bramce
» 11 listopada 2012, 11:56 #233
MatiMU10: A mnie się wydaje, że coraz lepsze ma te wyjścia :) Wczoraj w końcówce sie bałem bo ciągle na kocioł grali, ale pewnie wybijał :)
» 11 listopada 2012, 12:57 #232
naniLuis: To było bardzo mocne uderzenie i jeśli się nie mylę,zasłaniali mu piłkę..
» 11 listopada 2012, 13:19 #231
mikifiki: Wyjścia nadal ma niepewne, to fakt.
Ale świetnie wybronił uderzenie Weimanna w drugiej połowie.
» 11 listopada 2012, 13:20 #230
dizik1989: Uderzenie było raczej w niego, więc nie była to jakaś świetna interwencja, tylko troche taka pokazowa wg mnie. Taki Brad Friedel również by to obronił, tyle, że nie tak efektownie stąd wrażenie, że to taka świetna interwencja.

OFFTOPIC
Jeśli jest ktoś kibicem Pogoni to mam do sprzedanie piłke tango 12 z autografami Ediego i Janukiewicza wygrana w konkursie CanalPlus. Info na PW.

Pozdrawiam
» 11 listopada 2012, 13:39 #229
10wazzar10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 10:52

Najstarsza lekcja futbolu - nigdy nie wolno skreślać United przed końcem spotkania :)
» 11 listopada 2012, 10:51 #228
vip14: No meczyk był naprawdę emocjonujący. Przegrywaliśmy 0:2, a końcowy wynik 3:2. No... gra w stylu United. Glory, Glory Manchester United :)
» 11 listopada 2012, 10:35 #227
liptonek87: Jako zakąskę przed prawdziwą ucztą obejrzałem derby Arsenalu z Fulham i nie zawiodłem się! A United? Jak to zwykle z piekła do nieba a The Villans z nieba do piekla hehe :)
» 11 listopada 2012, 10:00 #226
grzeho16: co young zrobił że tak wszyscy po nim jadą? pytam bo nie oglądałem meczu
» 11 listopada 2012, 08:47 #225
naniLuis: Moim zdaniem po prostu nie radził sobie z tym,jak na niego gwizdali itp.
» 11 listopada 2012, 08:58 #224
4EverMUFC: E te 638 głosów na Younga to wy też widzicie? Czy to błąd systemu?
» 11 listopada 2012, 07:36 #223
naniLuis: Najwyraźniej ktoś sobie jaja robi ..
» 11 listopada 2012, 08:11 #222
Bartolek05: pl wikipedia.org/wiki/Ironia
» 11 listopada 2012, 08:20 #221
nosiema: ale skad taka nagonka? van persie tez w pierwszej polowie gral jakby go nie bylo. youngowi po prostu po przerwie saf nie dal sie rozkrecic
» 11 listopada 2012, 09:27 #220
dizik1989: ZA to dał sie rozkręcić Chicharito i chwała mu za to:)
» 11 listopada 2012, 13:45 #219
BaRtAs21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 02:27

Po dzisiejszym meczu, mam przynajmniej taką nadzieję, że co poniektórzy otworzyli oczy na formę naszych skrzydłowych i zejdą z Naniego... Young dzisiaj nie grał... on po prostu był na boisku. Oprócz tego jednego, niecelnego uderzenia, nie zrobił dzisiaj kompletnie nic. Zero akcji 1 na 1, dryblingów, przyspieszeń. Grał cały czas do najbliższego, a nie tego oczekuje się od skrzydłowego. Do tego Antonio, który mimo chęci, które wykazywał, nie zaprezentował się zbyt dobrze. Ponownie zapadła mi w pamięci tylko jedna jego akcja i to bodaj z 92 minuty kiedy to założył 'siatkę' jednemu zawodnikowi Villi a drugiego obiegł. Wszystko... Nani, mimo, że nie błyszczy, zapewnia w ofensywie znacznie więcej niż obaj ci panowie. Co nie oznacza oczywiście, że gra on genialnie. Gra przeciętnie, jest pod formą ale to Young jest w tym momencie najsłabszym skrzydłowym w United. Portugalczyk potrafi błysnąć jakimś zagraniem w meczu podczas gdy Anglik niestety jest typowym rzemieślnikiem. Taka jest moja opinia i zaznaczam gimnazjalisto, zanim mnie zjedziesz, masz prawo się z nią nie zgadzać, masz prawo do posiadania własnej!

Co do meczu... Dla takich spotkań naprawdę warto kochać ten klub. Takich emocji jak dziś i takiego okrzyku radości po trzeciej (bo moim zdaniem druga powinna zostać zapisana Javierowi) bramce Chicharito już dawno w moim wykonaniu nie było. Chłopaki pokazali prawdziwy diabelski charakter, a Javier przeszedł dzisiaj samego siebie :) Nawet nie wiecie jak się cieszę, że wrócił ten Chicha, którego pamiętamy z jego pierwszego sezonu w United!

Szkoda urazu Roo ale nie wyglądało to jakoś bardzo groźnie. W powtórce, która pokazywała to wydarzenie od przodu, widać było jak podwinęła mu się delikatnie prawa stopa. Niefortunnie akurat na tę spadł. Myślę, że jest to lekkie podkręcenie stawu skokowego i w przeciągu 5 dni powinien być gotowy do gry :)

Cieszy solidna forma Carricka, Davida i Rafaela :) Za to dzisiaj Scholesy grał jakby rozkojarzony... Kilka bardzo głupich i niepotrzebnych strat. Ale za te cross'y można mu to wszystko wybaczyć :D Dalej niepokojący jest środek obrony. Dla Chrisa te dwa mecze pod rząd były niewątpliwie dużym wyzwaniem i dzisiaj było to widać. A Rio, zamiast siedzieć na Twitterze, powinien się zabrać za budowanie formy bo jak wróci Jones to przy takiej dyspozycji jego miejsce będzie na ławce rezerwowych.
» 11 listopada 2012, 02:23 #218
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 04:57

100 % racji :)

Chicharito pokazał swój "lwi pazur", udowodnił że ciągle jest potrzebny MU, złapał formę i należy mu się regularna gra! 40 bramek w 94 meczach mówi samo za siebie.

Carrick zrobił postęp, to trzeba przyznać, chociaż zdarzają mu się głupie błędy i nonszalancja.

Scholes grał może nie jak rozkojarzony ale zbyt często zwalniał akcje, gdzieś to wszystko było zbyt ostrożne było.. ale to podanie do Chicharito - klasa!!

Smalling jeszcze trochę musi pograć żeby złapać odpowiednią formę i stabilizację bo jak na razie trochę mu brakuje to klasowej formy...

Co do skrzydłowych to zdanie podobne - Young to najsłabszy obecnie skrzydłowy w UNITED. Nani daje o wiele więcej w ofensywie, jeśli chodzi o Valencie to może dziś nie szło zbyt wiele po jego myśli ale to jednak klasowy skrzydłowy, jeden z najlepszych na świecie ( w końcu Guardiola nie tak dawno okrzyknął go jednym z najlepszych), ma w sobie to coś i jak narazie jest nie do ruszenia na swojej pozycji.
» 11 listopada 2012, 04:53 #217
Nani1900: 100 % racji ;)
» 11 listopada 2012, 10:02 #216
dizik1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 13:53

@BaRtAs21 W sumie się z Tobą zgadzam, ale co do skrzydłowych to wydaje mi się, że dwójka Young i Valencia więcej daje zespołowi w defensywie niż Nani. Aczkolwiek w meczu LM w Bragą widziałem Naniego kilkakrotnie pomagającego Refaelowi w obronie, więc jak tylko ten element Portugalczyk poprawi i wykluczy głupie niekiedy straty wróci do pierwszego składu na resztę sezonu.
» 11 listopada 2012, 13:51 #215
wegiel86: oszukali Chicharito z ta 2 bramka. pilka zmierzala w kierunku bramki!!
» 11 listopada 2012, 01:09 #214
duzynh: no i nawet wpadła do bramki nie wiem jak mozna bylo naliczyc gola temu panowi z villi. chlop dostal w plecy nawet nei przytrybil jak mu sie odbila i wpadla do bramki. strzelal kukurydza i hat trick jest jego, my to wiemy :]
» 11 listopada 2012, 01:13 #213
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 03:41

jaka znow kukurydza?? Nie masz pojecia co znaczy w Meksyku ksywa Chicharito? Javier nie nosi ksywy "La Maiz" tylko Maly Groch w polskim znaczeniu Chicharito, wiec blagam nastepnym razempisz poprawnie bo od kiedy groszek i kukurydza to jedno i to samo?
» 11 listopada 2012, 03:40 #212
Zyvold: Designer koleś, ale ty się spinasz...
» 11 listopada 2012, 04:06 #211
kocio10: desinger zejdz na ziemie...
» 11 listopada 2012, 10:12 #210
Adam11: O kurcze! Ale informacja! Nie wiedziałem, że Rooney ma brata bliźniaka, który do tego ma jeszcze to samo imię. Patrzcie tyle lat człowiek uważa się za wiernego kibica a tu tabela z kontuzjami sprowadza go na ziemię.

Szkoda, że obaj są kontuzjowani, ale jak wrócą do gry to z taką paką zmieciemy wszystkich.

UNITED!
» 11 listopada 2012, 01:00 #209
Loganik: Masz "lajka" ode mnie buehehe.
» 11 listopada 2012, 01:01 #208
duzynh: Ogarnij się, mają inne widokówki
» 11 listopada 2012, 01:02 #207
duzynh: Który z adminów jest chłopakiem Younga?
» 11 listopada 2012, 00:57 #206
xerham97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.11.2012 00:49

mimo wszystko strasznie mnie martwi ilość traconych bramek... nie licząc spadkowiczów to tylko 4 drużyny w lidze straciły więcej..
na dłuższą metę to nie wyjdzie. przecież nie w każdym meczu będzie nam się udawało tyle bramek strzelać.
jestem szczęśliwy z pozycji i wygranej ale też jestem mocno zaniepokojony :/
» 11 listopada 2012, 00:48 #205
duzynh: Ej te 600 głosów na Younga to błąd systemu, co nie?
» 11 listopada 2012, 00:39 #204
Bro: Napisze krótko: MANCHESTER UNITED JEST WIELKI!
» 11 listopada 2012, 00:32 #203
adidul: Mam pyt czemy smalling nie mial numeru i nazwiska na koszulce ? ;)
» 11 listopada 2012, 00:24 #202
chicha14: bo Smallingowi chyba krew leciała i ubrudziła koszulke, a nie może grać w brudnej od krwi i dali mu pierwszą lepszą byle była wyjazdowa United. po przerwie wyszedł już w koszulce ze swoim nazwiskiem i numerem na plecach. :) mam nadzieję, że wyjaśniłem prawidłowo i nie wprowadziłem w błąd :D
» 11 listopada 2012, 01:29 #201
adidul: Ja bym gral w krwi i pokazal wszystki ze nawet poonijany do krwi gralbym do 90 minuty dla klubu ! :D
» 11 listopada 2012, 10:32 #200
chicha14: jakby mógł to myślę, że grałby w ubrudzonej, ale sędzia kazał mu zejść i zmienić. :)
» 11 listopada 2012, 12:10 #199
zbyszek7: Kiedys przeczytalem komentarz:
"Jest tylu meksykow ktorzy naprawde swietnie graja w pilke a MY mamy Chicharito ktory tylko strzela gole..."

Nic dodac, nic ujac...
» 11 listopada 2012, 00:21 #198
jamaj05: meksyków?
» 11 listopada 2012, 00:28 #197
Zyvold: Football. Bloody hell.
» 10 listopada 2012, 23:32 #196
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 23:33

Btw, panowie i panie, jeżeli pierwsi tracimy bramke to trzeba się cieszyć od dzisiaj :D
» 10 listopada 2012, 23:33 #195
UrbannLegend: I co? Gdzie są ci wszyscy, którzy uważali, że Grochu się do niczego nie nadaje?
» 10 listopada 2012, 23:26 #194
jamaj05: pewnie nikt nie wyskocyz

ja tam jeszcze przed transferem van Persiego twierdziłem, ze złapie b.dobrą forme w tym sezonie (teraz wiem ze Robin to duza duza pomoc dla United)

ale trzeba poczekać i zobaczyć jak dalej Javier bedzie grał

jak dla mnie to żaden joker i powinien otrzymywać szanse do gry od pierwszych minut przy Roo i RvP

wtedy atak mamy wywalony w kosmos, każdy inny styl gry, każdy uzupełnia drugiego i jak widać zawsze ktoś z nich wpakuje bramke
» 11 listopada 2012, 00:20 #193
UrbannLegend: Pełna zgoda. ^^
» 11 listopada 2012, 01:24 #192
1878: Obecnie patrząc trafna byłaby dla nas taktyka 4-3-3 bądź też 4-3-1-2 żeby groszek grał właśnie od pierwszych minut i złapał jeszcze większą pewność siebie. ;)
» 11 listopada 2012, 16:51 #191
arctic: Witam,

statystyki dla Was przygotowane przeze mnie:

- 17 meczy w tym sezonie na wszystkich frontach,
- 14 meczy wygranych(w tym 8 wygranych po stracie gola/i jako pierwsi)
- 3 przegrane.

Mecze wygrane ze stratą gola lub goli jako pierwsi:
- Fulham
- Southampton
- Liverpool
- Stoke City
- Aston Villa
- Braga (x2)
- FC Cluj

;)
» 10 listopada 2012, 23:01 #190
Cris89: Te 14 meczów to świetny wynik ale te 3 porażki :) Nie wiem. Jeśli poprawimy grę w obronie to nie będziemy tak często tracić goli i w konsekwencji nie będziemy grać z takim zaangażowaniem jakie prezentujemy gdy musimy gonić wynik. Sam nie wiem co lepsze :)
» 11 listopada 2012, 00:02 #189
checix69: Czy tylko mi nie pasuje obecny styl diabełkow? Ktory juz mecz musimy odrabiac straty? I to nie tylko w PL, w LM z braga to samo..Te come backi sa ladne ale nie zawsze uda sie odrobic straty;/ Co do dzisiaj MVP zdecydowanie chicharito, bardzo sie ciesze ze znow sie rozstrzelal. Uratowal nas w meczu z braga, teraz z avfc. De Gea kilka ladnych interwencji, unikal bledow. Obrona wyjatkowo nie narobila bledow. RvP lekki zastoj, ale mozna mu wybaczyc patrzac na to co robil w poprzednich meczach. Zalamany jestem za to pomoca, a glownie skrzydlami. cleverley z carrickiem jeszcze cos grali ale ta niemoc younga i valencii jest przerazajaca. ando po zmianie tez nic nie wzniosl. brakuje naniego i kagawy wg mnie. rooney biega po calym boisku ale czy to dobrze? w ostatnich 2 meczach oddal moze z 3 strzaly..
» 10 listopada 2012, 22:57 #188
jamaj05: RvP jest uzależniony od podań, wiec jego zastuj dzis jest wytłumaczalny

też wolałbym oglądać bramki Rooneya, ale jakby nie patrzeć jego cofnięcie jest zbawienne dla United

dla mnie to żadna różnica czy pierwsi strzelamy, czy odrabiamy straty, oby wygrać mecz!

obrona nie narobiła błędów? te 2 bramki to właśnie wina tej linii

oczywiste, ze brakuje naniego czy kagawy bo są kontuzjowani, ale ogólnie AV dobrze grali i stąd ta niemoc pomocnikó

nie wiem czy luis i kagawa by cos wiecej zdziałali od początku

takie czasy, ze takie kluby jak Aston też potrafia dobrze, skutecznie, ładnie grać, wiec takie mecze to bardziej zasługa przeciwnika, a nie wina United
» 11 listopada 2012, 00:27 #187
1878: Szybciej nas chyba do grobu wprowadzą niż zdobędziemy w tym sezonie mistrza Anglii. :D
» 10 listopada 2012, 22:53 #186
bartek1018: Przypomnij sobie te słowa w maju, jak będziemy wznosić puchar. Tak samo wszyscy narzekali na Javiera i co?
» 11 listopada 2012, 14:03 #185
1878: Chodzi mi o to, że przed tym jak będziemy wznosić to cudeńko (czyt w tym sezonie) to chyba niektórych, przez te comeback'i szlag trafi. :)
» 11 listopada 2012, 16:49 #184
MaciejkoCFC: Wy macie jakąś diabelską fortunę szczęścia po swojej stronie....
» 10 listopada 2012, 22:50 #183
gzzz: w końcu czerwone DIABŁY,nie?;)
» 10 listopada 2012, 22:54 #182
jamaj05: a wy macie fortune pieniedzy więc jest remis;]
» 11 listopada 2012, 00:29 #181
gzzz: true... ;d
» 11 listopada 2012, 09:51 #180
m4ci3k: Nie wiem dlaczego Young jest 2 w ankiecie.Według mnie zagrał przeciętnie 1 połowę i kompletnie nie zasługuje na 2 miejsce...
» 10 listopada 2012, 22:44 #179
mikifiki: Ludzie się w taki sposób z niego nabijają. I ja im się nie dziwie. Słabiutki mecz Anglika, i nie pierwszy tak słaby. Nie wiem, dlaczego Fergie woli na niego stawiać a nie na Naniego.
» 10 listopada 2012, 23:23 #178
barto159: moze dlatego ze nani nie gra , bo ma kontuzje
» 10 listopada 2012, 23:40 #177
jamaj05: jak widać niektórzy niedzielni kibice nie w temacie
» 11 listopada 2012, 00:29 #176
mikifiki: Już Giggs by lepiej zagrał...
» 11 listopada 2012, 13:23 #175
Adam88: brawo Chicharito:) wyrasta nam 2 Ole G.S :)
» 10 listopada 2012, 22:33 #174
Swinkapeppa: Ludzie, jesteście tacy śmieszni głosując na Younga że rzygać mi się chce. Wole 100x bardziej Naniego bez formy niż Younga który sie potyka o własne nogi i bezsensownie tylko odgrywa piłki bo nic nie potrafi zrobić. Może Naniemu nie wychodzą dryblingi ale Young to jest porażka całego United ściągając go z Aston Villi. Dla nich był dobry ale dla nas ?? ... ŻAL
» 10 listopada 2012, 22:27 #173
orchi650: Śmiać mi się chce jak to czytam
Jak rok temu grał wyśmienicie to jakoś każdy "następna Cr7" a teraz już go wyrzucacie.
O Ashley'a obiegały sie takie kluby jak Real, Monachium i jeśli dobrze pamiętam Zenit ...
Ale nie jest słaby, grał 100 razy lepiej od Valencii który KOMPLETNIE NIC DZIŚ NIE GRAŁ. Ale go oczywiście nie skreślisz, a Young się z sezonu na sezon będzie bardziej się rozkręcał...
» 10 listopada 2012, 22:36 #172
slawexxx44: Wg mnie Nani byłby lepszy... a Young ma się rozkręcać!? on ma już 27 lat!! On teraz powinien pokazać na co go stać!!
» 10 listopada 2012, 22:54 #171
orchi650: A ile lat ma Torres ?!
I też powoli te bramki strzela (POWOLI)
» 11 listopada 2012, 00:07 #170
RobvanKlu5i: 94 mecze 40 bramek dla MU na chwilę obecną ma Chicharito. Jest dobrze.

Chyba że się mylę z tymi liczbami to mnie poprawcie.
» 10 listopada 2012, 22:16 #169
badi: Javier, już w tym sezonie nam dał kilka punktów, trzeba przyznać że gra czasem ciut nieporadnie, ale swoje robi. Pamiętajcie o tych punktach, gdy przyjdą jego słabsze mecze.
» 10 listopada 2012, 22:14 #168
Panel1996: Ja nie ogarniam jak tyyle osób może głosować na Younga jako zawodnika meczu ?
» 10 listopada 2012, 21:58 #167
lipskee: to proste tyle glosow na niego, dlatego, ze na cale szczescie ustapil miejsca Hernandezowi na boisku:)
» 10 listopada 2012, 22:05 #166
Panel1996: chyba że :D :D
» 10 listopada 2012, 23:27 #165
PatrykSNK: Juz dawno nie widziałem tak kapitalnego meczu ne tylko w nasyzm wykonaniu ale wogole w tv! United zagrało koncertowo Aston Villa postawiła wysoko poprzeczke naszcescie United bardzo czesto gra do konca! Mozna sie rozplywac nad gra Chicharito i Scholesa ja nie wiem moze Paul ma kilka pary oczów bo widzi zawsze doskona swoich kolegów z drużyny, jesli ktos jest dobrze ustawiony to n a95% dostanie genialna piłke od własnie rudego zawodnika Red Devils, oby Cleverley nauczyl sie jak najwiecj od Scholesa bo ten pogra pewnie jeszcze tylko z dwa lub trzy sezony i odejdzie już na zasłuzona emeryture tym raezm na stałe. Jestem ciekaw jak sie potocza jutrzejsze spotkania city tottenham i chelsea liverpool moze zgubia nasi rywale(chelsea i city) jakies punkty, byłoby przeiieknie i byłoby jeszcze przecudownie gdby dzis Kliczko wyladował na deskach wszystko jest mozlwie koro przebvojowy Groszek dzis ustzrelił hat tricka to czemu nie!!
» 10 listopada 2012, 21:56 #164
Szakal: To chyba mało MU oglądasz ;) W tym sezonie to praktycznie w co drugim meczu tak gramy :)
» 10 listopada 2012, 22:05 #163
Qlavy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 21:50

Co mam wpisać w google żeby poczytać o tej "róży" poklejonej na koszulkę ?
» 10 listopada 2012, 21:49 #162
patrykbor2: Maku :)
» 10 listopada 2012, 21:50 #161
Qlavy: Już mam: "Ten kwiat symbolizuje w krajach Commonwealthu (wspólnoty narodów dawnego Imperium Brytyjskiego) ofiary I wojny światowej zakończonej 11 listopada 1918 roku."
» 10 listopada 2012, 21:52 #160
devilnero17: Ja sie pytam gdzie sa ci sezonowcy którzy pisali jak to Javier piłki przyjąc nie umie itd ? a teraz co hejterzy?
» 10 listopada 2012, 21:49 #159
freestyler7: Cześć, jestem "hejterem", który twierdził, że Hernandez ma cholerne problemy z przyjęciem piłki i, że się zawiesił w formie strzeleckiej oraz, że gdy dostanie piłkę przed polem karnym to nie ma z tego zbyt dużej korzyści. Gdzie się myliłem? Ma cholerne problemy z przyjęciem piłki, a jak piłkę ma przed polem karnym to nie ma z tego prawie żadnych korzyści, a dzisiejszy mecz mojego zdania nie zmienia. Jednak nigdy nie powiedziałem, że nie robi tego co powinien robić napastnik - strzelać bramki - i nie zauważyłem, żeby ktokolwiek tak pisał. Bebe też miał przebłyski na meczach przedsezonowych. Hernandez zawiesił się i się odwiesił, znów będzie nam ratował dupę jak w zeszłym sezonie. No cóż, każdy ma prawo zwątpić. Jestem pewien, że wątpisz teraz w naniego a rok temu go wychwalałeś pod niebiosa i, że głosiłeś tezę "Berba OUT" a później został królem strzelców. Jestem sezonowcem? Kibicuję United od 6 lat. Dlaczego tak krótko? Bo mam dopiero 16 lat.
» 10 listopada 2012, 23:55 #158
b90: mając taki atak Chicharito - Rooney - van Persie musimy wygrywać trofea :D
» 10 listopada 2012, 21:45 #157
Latar: Nie tak dawno czytałem: sprzedać Hernandeza, albo że Ferguson nie wie co robi. Kibice...

Powiem tym wypisującym takie hasła tylko to zdanie:

Jeszcze Manchester United nie zginął póki Fergie żyje, ch... Wam w mordy hejterzy aż po samą szyję!
» 10 listopada 2012, 21:35 #156
Metal: True. :)
» 10 listopada 2012, 21:56 #155
RooneyMU: Nie obrażaj hejterów. To też ludzie.
» 10 listopada 2012, 22:08 #154
gzzz: ale ch... w mordę mogą dostać,to też teraz modne... ;p
» 10 listopada 2012, 23:22 #153
jamaj05: to są zwyczajnie osoby kibicujace United od max 2 lat (przegrany finał LM i mistrzostwo) nie wiedza jak MU potrafi wychodzić z opresji wiec oc sie dziwicie
» 11 listopada 2012, 00:36 #152
Lolek2698: Szkoda, że obrona dalej zawodzi:D ale jest atak i to się liczy :D cieszy mnie, że SAF wreszcie wybrał pierwszego bramkarza i już widać u niego postępy :D mecz ogólnie bardzo ciekawy :D

GGMU :D
» 10 listopada 2012, 21:34 #151
Krystiano98: Nie zeby cos, ale lidera mamy juz od tygodnia ;)
» 10 listopada 2012, 22:05 #150
JohnPieklo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 21:26

W opisywaniu tego meczu warto wspomnieć, że Aston Villa, poza krótkimi momentami, właściwie nie istniała - zarówno podczas strzelania pierwszego gola, jak i drugiego. Rozegrała się nieco dopiero przy dwubramkowym prowadzeniu i, obiektywnie rzecz ujmując ;), miała po prostu wielkie szczęście wygrywając z United 2:0. Miała też jedynie 4 celne strzały na bramkę w całym spotkaniu. (ok, my wprawdzie tylko trzy więcej, ale za to jakie trzy; poza tym Robin Van Persie dwa razy strzelił w poprzeczkę, a więc 'niecelnie').
Posiadanie piłki: 71% United, 29% Aston Villa.
Nawet jeśli w pierwszej połowie nie było arcyciekawie:
Manchester United - 10/10. Jak zwykle.
David Ge Gea - może mógł zrobić więcej przy obu strachach, a może nie mógł, w każdym razie w drugiej połowie zatrzymał bitą z bliska główkę w taki sposób, że ucieszyłem się jak przy golu, więc nie mogę go opisać inaczej niż dychą - 10/10.
Patrice Evra - według mnie nigdy nie przestał być solidny - 8/10.
Chris Smalling - jak na drugi mecz w sezonie - 10/10.
Rio - 8/10.
Rafael - obie bramki dla Aston Villi wpadły po akcjach z jego strony, jednak wielkich piłkarzy cechuje pewna wielka umiejętność - nieschodzenia poniżej pewnego poziomu. Jeśli Rafael swój poziom utrzymuje, jest już jednym z najlepszych - 8/10.
Michael Carrick - w pierwszej połowie nie dał przeciwnikom za bardzo pograć w środku pola - 8/10.
Paul Scholes - strzelił kiedyś Polsce gola ręką. 1/10. Świetnie pokazał, czym w jego przypadku jest nieschodzenie poniżej pewnego poziomu. W kreowaniu gry drużyny jest po prostu niesamowity. Mam nadzieję, że nauczy Andersona i Clevsa jak najwięcej, zanim przestanie grać w oficjalnych meczach- 10/10.
Ashley Young - na pewno nie można odmówić mu zaangażowania, dzisiaj to jednak najzwyczajniej nie był jego dzień - 6/10.
Antonio Valencia - z dwóch skrzydeł w naszej taktyce, jego machało dwukrotnie mocniej. - 9/10.
Anderson - i tutaj spotkał mnie największy zawód w oglądaniu meczu, bo w 79 minucie zadzwonił kolega, poinformował, że wymiotuje krwią, więc poszedłem do niego, a oglądanie wznowiłem w 87 minucie. To była sprawna interwencja. Anderson - ?/10, choć mam nadzieję, że radził sobie świetnie, bo widzę w tym chłopie potencjał na wniesienie magii do gry ofensywnej United. Kolega żyje. ?/10.
Tom Cleverley - szczerze mówiąc, nie widziałem go zbyt często, ale może nie obserwowałem bacznie. Podczas jego obecności na boisku wpadły dwie bramki dla nas - 7/10.
Robin Van Persie - świetny gracz - 10/10.
Wayne Rooney - ciężko pracował na boisku, świetne podania - 9/10.
Chicharito - 11/10.
» 10 listopada 2012, 21:25 #149
Wade: Patrzę na te oceny i ciesze się,że przynajmniej niedowidzący mieli frajdę z tego meczu.
» 10 listopada 2012, 21:33 #148
xrooneyfan: Pojechał z ocenami nieźle.
» 10 listopada 2012, 21:49 #147
AgEnT: a to było 13 - 2 czy co, jak tak to chyba 10 bramek przespałem ?
» 10 listopada 2012, 22:03 #146
Szakal: Tak Rio 8 a Smalling 10 :D
» 10 listopada 2012, 22:10 #145
NaDeRoo: Kolego bierz połowę mniej
» 10 listopada 2012, 22:55 #144
jamaj05: @NaDeRoo

:D dokładnie !
» 11 listopada 2012, 00:38 #143
kalafior: Nie nabijajcie się z kolegi. On tam w MEN ma przyjemna prace przynajmniej.
» 11 listopada 2012, 13:48 #142
ReVo: Nareszcie obiektywna wypowiedź i prawdziwy kibic, który potrafi docenić zespół.
Dziękuję Ci za tą wypowiedź.
» 10 listopada 2012, 21:58 #141
froncuAF: apropos tych wyjść De Gei, aż mi go szkoda było jak kilka razy w końcówce wyszedł do piłki wypiąstkował, a przy tym konkretnie zderzył się z napastnikiem przeciwnika, szybko się podnosił i wracał do bramki trzymając się za żebra a sędzia nie gwizdał, zaimponował mi tym bo myślałem że po jednym takim zderzeniu będzie się bał wyjść ponownie do piąstkowania, ale nie zdryfił, widać że się stara poprawić grę na przedpolu
» 10 listopada 2012, 22:23 #140
Kendziooor: Scholes nie może grać od pierwszej minuty? Sęk w tym, że dzisiaj w środku pola dominowaliśmy. Jeśli oglądałeś polską relację, to chyba zbyt bardzo zasugerowałeś się komentatorami, którzy wszystkie zasługi przypisywali Carrickowi, a Scholesowi pamiętali tylko kilka niecelnych podań/strat. Świetna asysta przy pierwszej bramce, doskonałe rozrzuty i prowadzenie piłki - całkiem nieźle jak na 3 tygodnie poza składem, czy nie? ;-)

Wejście Toma wcale nie zmieniło aż tak obrazu gry. Od jego wejścia RVP dwukrotnie strzelił w poprzeczkę (najpierw ze stałego fragmentu gry, a potem z wypracowanej przez siebie pozycji) oraz padł gol (również po stałym fragmencie). Trochę mało jak na 20 minut gry ze zdołowanym i pewnym swojego losu przeciwnikiem. A już kompletnie nie mam pojęcia, czym według Ciebie zasłużył się Anderson...

Naszym problemem są skrzydła i jeśli Nani dalej będzie szukać formy na ławce a nie na boisku, to czeka nas jeszcze wiele takich ciężkich meczy w tym sezonie.
» 11 listopada 2012, 00:25 #139
Bartex1309: I niech mi teraz jakiś hejter powie ze Chicho nie jest nam potrzebny.
» 10 listopada 2012, 21:19 #138
naniLuis: Dokładnie.
» 10 listopada 2012, 21:35 #137
jamaj05: Świetnie że wygraliśmy

oby Smalling takimi meczami nabierał pewności i ogrania, bo dziś sie nie popisał, ale nie ma sie co dziwić po tak długiej przerwie
jeśłi za 3-4 mecze wróci do swojej normalnej dyspozycji to obrone mamy OK

MU chyba ma taką taktyke w tym sezoni- dać sobie wbić 1-2 bramki i odrabiać straty do 90 min ;]
» 10 listopada 2012, 21:08 #136
wegiel86: Smalling moze nie popisal sie przy pierwszej bramce ale reszta meczy byla dobra w jego wykonaniu. wiele wygrancy pojedynkow w naszym polu karnym (wygrane pojedynki glowkowe)
» 10 listopada 2012, 21:23 #135
jamaj05: ogólnie się nie popisał, taka prawda

ze 2-3 kiksy przy polu karnym, niezbyt pewnie, nie mówiąc już o wyprowadzaniu piłki...

wyglądało to bardziej na debiut, ale mówie, po takim okresie sie nie dziwie i myśle, że w ciągu miesiąca wróci na właściwy tor

tym bardziej, że wcześniej często grał na prawej obronie, a nie jako stoper, więc specjalnie ograny nie jest
» 11 listopada 2012, 00:18 #134
stopek97manutd: elegancko wygrana i 3 punkty chociaż gra w 1 połowie dobra nie była a w 2 połowie to grał tylko chicharito i to on dał nam 3 punkty ,w następnym meczu z norwich powinien grać od 1 minuty a jutro liczę na przegraną chelsea
» 10 listopada 2012, 21:04 #133
lukas0970: Kolejny pełen wrażeń i emocji sobotni dzień. Masakryczna pierwsza połowa w naszym wykonaniu, AV to wykorzystała i efekt był. Druga część spotkania to duża karuzela nerwów, naprawdę czy my musimy obudzić się po stracie bramki? Przeciwnik był słaby, dlatego od 1 minuty powinniśmy ruszyć z kopyta, no ale czym jest MU bez swoich comeback'ów ;)

Ten mecz pokazł, że Chicharito jest w znakomitej dyspozycji. Wrócił nam ''ten'' Groszek, którego wszyscy chcemy oglądać. Kapitalne wejście z ławki!
» 10 listopada 2012, 21:02 #132
Szaman0: ta 2 bramka to faktycznie samobój ?
» 10 listopada 2012, 20:59 #131
1993greg: Tak bo gdyby nie obrońca to piłka minęłaby bramkę. Ale to nie zmienia faktu że gdyby nie Chicharito to bramki by nie było ;P
» 10 listopada 2012, 21:05 #130
Panel1996: Chicharito w swojej wypowiedzi komentuje, że niby by wleciała
» 10 listopada 2012, 22:01 #129
gosc1234: to był zwykły rykoszet, więc bramka powinna być liczona, jako gol Chicharito, takie moje zdanie
» 11 listopada 2012, 13:42 #128
Kendziooor: Diabły jak zwykle dają nam powód żeby kochać ich, i w ogóle Premier League. Świetny mecz, jak zawsze z dna na szczyt, ale w świetnym stylu i bez kontrowersji. Świetne wejście Chicharito, mimo potyczki w LM miał zapas sił by dołożyć na nasze konto dwie (a w zasadzie trzy) bramki i dać nam upragnione zwycięstwo. Kilka uwag:
-Świetny mecz De Gei, refleks wciąż na jego poziomie, a do tego dołożył kilka udanych piąstkowań,
-Smalling dziś udany występ, choć obciąża go pierwsza bramka - myślę, że ze swoją posturą nie powinien siłować się z Benteke, a trzymać go na dystans (mimo jego świetnej pozycji). Jednak jak na tak długi rozbrat z piłką, można być z niego zadowolonym.
-Rafael pracuje na tytuł gracza roku. Jego obciąża z kolei druga bramka, jednak wciąż jako jedyny w zespole niezmiennie pokazuje stabilną i wysoką formę, zarówno w defensywie jak i ofensywie. Przeciwnie do Evry, który po ostatnich występach złapał dziś lekką zadyszkę, wykazując się kilkoma niepewnymi interwencjami (bądź ich brakiem).
-Jeśli kogoś obciążyłbym za stan rzeczy do wyniku 2:0 dla piłkarzy z Villa Park to byliby to zdecydowanie skrzydłowi. Young bardzo się starał, jednak grał nerwowo i niedokładnie, co Sir Alex zauważył zdejmując go już w przerwie. W następnym meczu wyjdzie ultra zmobilizowany, po takim przyjęciu na starych śmieciach i takiej postawie w meczu będzie chciał udowodnić, że warto na niego stawiać - bo mnie na przykład na ten moment dużo bardziej przekonuje do siebie Nani. A na szansę debiutu czekają jeszcze młodzi z akademii. Z kolei Valencia potrafi grać dobrze tylko z upływem czasu meczu, gdy rywal traci siły i przegrywa z nim w pojedynkach biegowych czy też dribblingu opartym na balansie ciała. W pierwszej połowie nie dawał nam w ataku niemal nic, głównie dzięki Rafaelowi przeprowadzaliśmy prawą stroną najwięcej ataków. Valencia ma u mnie immunitet za sprawą zeszłego sezonu i daję mu czas na złapanie odpowiedniej formy, jednak nie 7 na plecach to chyba dla niego zbyt duże wyzwanie. Obym się mylił.
» 10 listopada 2012, 20:57 #127
Pietrek: Ta drużyna ma charakter!
BRAWO MU!
» 10 listopada 2012, 20:56 #126
patrykbor2: Jezeli chodzi o technike to widac duzy progres u naszego Groszka.
» 10 listopada 2012, 20:59 #125
Nani1900: Niekoniecznie pierwsza bramka fartowna - dobre podanie rudego i celowe umieszczenie piłki pomiędzy nogami przez Chicharito. Ogólnie powiono się skończyć nawet 5:2. Dwie poprzeczki Robina. Nie ma co gdybać, ważna wygrana.
» 10 listopada 2012, 21:02 #124
Boss: Nie wiem czy niesamowicie fartowna, bo trzeba mieć nie byle jaki talent żeby wykorzystać taką sytuację.
» 10 listopada 2012, 21:02 #123
dawidmanutd13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 20:55

Ufff, udało się! Piłkarze United w tym sezonie chyba zakładają że nie może być za łatwo i czasami trzeba sobie dodatkowo utrudniać życie by w końcówce uratować zwycięstwo, to już kolejny taki comeback :) Cieszą bardzo 3 punkty po takich emocjach, ale nie może obyć się bez małego narzekania. Dlaczego United nie mogło grać tak jak od 60. minuty od początku? Ostatnie pół godziny to był taki Manchester jaki kochamy oglądać - dążący do zdobycia bramki za wszelką cenę, grający ofensywnie i ciągle atakujący. Jednak przez pierwsze 60 minut nie dało się na grę MU patrzeć - Diabły nie stworzyły chyba żadnej sytuacji podbramkowej. Najgorsze jest to że zdarza się to coraz częściej i nikt w klubie nie ma pomysłu jak temu zaradzić. Mi się wydaje że problem tkwi w głowach zawodników którzy nie potrafią się zmobilizować od pierwszej do ostatniej minuty i potrzebują solidnego kopa żeby zacząć dobrze grać. Do tego kolejny słaby mecz obrony - nie pamiętam kiedy ostatnio United traciło tyle bramek. Czas robi swoje i Ferdinand chyba już nigdy nie będzie grał na najwyższym poziomie, a dziś popełnił kolejne dwa błędy z czego jeden kosztował nas bramkę. Nadziei na poprawę nie widać, a Jones, Smalling czy Evans to dobrzy zawodnicy ale wydaje mi się że nigdy nie osiągną poziomu prezentowanego choćby przez Rio i Vidicia za najlepszych lat.

No ale koniec marudzenia bo w końcu dzisiaj wygraliśmy. Wielki szacunek dla Chicharito, dziś był klasą dla siebie, odmienił losy spotkania, był po prostu wielki. Czy zaliczył hat-tricka czy nie, ma w sobie to coś i mimo tego że nie posiada bajecznej techniki czy genialnego uderzenia piłka po prostu szuka go w polu karnym a on strzela te gole z dziecinną łatwością i choć wygląda to jakby robił to bez trudu to wykonuje naprawdę dobrą robotę i na pewno jeszcze niejeden mecz dzięki niemu wygramy. Nieźle wyglądali też Rafael (kolejny bardzo dobry mecz, piękna wrzutka przy golu na 2:2) i van Persie (przez ostatnie 30 minut). Pozdrawiam!
» 10 listopada 2012, 20:54 #122
Bayron: 100% racji...
» 10 listopada 2012, 20:57 #121
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 20:56

Nie wierzyłem w Chicharito. Myślałem, że jego transfer jest nie trafiony. A teraz udowadnia jakim jest genialnym snajperem.
Inne kwesite czyli skrzydeł i środka.
Nasze skrzydła są w TRAGICZNYM stanie. Kompletnie nam nie idzie. Brak lewo skrzydłowego który jest lewonożny. Ja bym powalczył o Jamesa Rodrigueza. Świetnie zapowiadający się gracz, nazywany Kolumbijskim Ronaldo. To powinien być nasz główny cel transferowy.
Young - fatalnie. Nani - średnio. Valencia - czasem solidnie, ciągnie skrzydłem do przodu. Niestety potrafi grać tylko "zwód na prawą stronne i wrzutka". Chyba każdy już to skapował i jest to czytelne. Nie przypominam sobie celnej jego wrzutki. Nani jest graczem bardziej uniwersalnym, może zagrać klepke, może uderzyć i prawą, i lewą nogą, potrafi też wrzucić. Jest piłkarzem kompletnym - ale ma zamieszane w głowie i gwiazdorzy :/. Valencia jest i tak naszym najlepszym skrzydłowym, ale sądzę, że jakby wrócił na lewą strone Nani ( z formą ). To może być lepszy.
Druga sprawa to środek :
Nie można już stawiać na rudego, już nie te lata i wszystko idzie za wolno. Ferguson musi stawać na Andersona, ten gracz zaczął ostatnio świetnie grać. Ciągnie grę United szybko i z pomysłem. Drugim celem transferowym powinien być deffensywny pomocnik który by odwalał taką robote jak np. Yaya toure w City.

To na tyle ;)
» 10 listopada 2012, 20:54 #120
adasko6969: Wanyama i Rodriguez zimą lub latem i będzie super :)
» 10 listopada 2012, 20:56 #119
Nani1900: @adasko

Zgadzam się ;)
» 10 listopada 2012, 21:04 #118
SirPatrick: Znakomicie, zdecydowanie Chicharito pokazał klasę strzelając dwie bramki i zaliczając bardzo dobre spotkanie. Zwycięstwo bardzo mnie cieszy :) GGMU!
» 10 listopada 2012, 20:54 #117
naniLuis: He scores when he wants! Chicharito,he scores when he wants!
» 10 listopada 2012, 20:51 #116
775330: no nie zawsze :>
» 10 listopada 2012, 20:52 #115
Draciel: He scores when MU wants!
» 10 listopada 2012, 20:54 #114
alkohochlik: Young kolejny udany występ. :E
» 10 listopada 2012, 20:50 #113
Kanapka: a za tydzień na Norwich może być podobnie ...
» 10 listopada 2012, 20:49 #112
775330: Jedno jest pewne, będziemy się męczyć jak zawsze.
» 10 listopada 2012, 20:53 #111
Krystiano98: Nic nie jest pewne.
» 10 listopada 2012, 22:04 #110
wlodekzlc: Jak zawsze,kochane 3-2.
» 10 listopada 2012, 20:49 #109
michal98: To co Javier zrobił to majstersztyk! :D
» 10 listopada 2012, 20:45 #108
Bayron: United tak specialnie wpuszcza na początku te perę bramek, bo co to za frajda wygrać z kimś 5:0? Mistrzostwo to przegrywając 2:0 wygrać mecz .
» 10 listopada 2012, 20:44 #107
SEBEKMU11: Tak a później przegrywamy mistrzostwo różnicą bramek :D
» 10 listopada 2012, 20:48 #106
jamaj05: bez przesady, szansa jedna na milion ze w tym roku znowu o mistrzostwie zadecyduje różnica bramek
» 10 listopada 2012, 21:03 #105
1993greg: I właśnie za to kocham United i Premier League!! Po takich meczach aż chce się skakać z radości. Chicharito zagrał po prostu cudownie... wszedł strzelił dwie bramki (szkoda że tej trzeciej mu nie zaliczyli), cały czas biegał, pokazywał się... no po prostu występ doskonały. Widać że wrócił do formy i mam nadzieję że będzie tak grał cały czas! Dzisiaj pozostaje nam świętowanie zwycięstwa, a jutro wspierać Liverpool i Tottenham.

GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 10 listopada 2012, 20:43 #104
gzzz: Liverpool wspierać? choćby skały srały,a mnie by obdzierali ze skóry to nie będę;p Man Utd i tak pierwszy:p a co do Chicharito... niech teraz się odezwą ci ,którzy już go wysyłali na inną część globu,bo się do United nie nadaje.. ;d
» 10 listopada 2012, 21:15 #103
PLDan11: Jak słabo grał tyle miesięcy, tak grał. Ale jak się obudził, to wszystkim bambosze z nóg pospadały :D Klasa :)
» 10 listopada 2012, 20:39 #102
Diabelred: I cooo macie hejterzy swoje drewno lyso wam teraz hahaha!!.Chicharito zawstydzil swoich hejterow buhahahah ,widze ze nikt nawet nie przyznaje sie ze go hejtowal heheh ;p.Brawooo Chicha,od poczatku w cb wierzylem i wierze :).Groszek jest teraz w doskonalej formie co potwierdzaja chociazby jego bramki dzisiaj .
» 10 listopada 2012, 20:39 #101
MarcinDevil161: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 20:47

Ja hejtowałem i co? Oczywiście nie bez poddstaw, bo Berbatov w tamtym sezonie byl o klase lepszy, a Grochu był słaby, więc niewiem o co ci chodzi.
Teraz jest w dobrej formie,dobrze sprawuje się na treningach co sam SAF przyznaje dostaje szanse i ją wykorzystuje.Jest w formie w tym sezonie, ale w 2011/2012 juz nie byl i Berba powinien dostac więcej szans. Oto moje zdanie
» 10 listopada 2012, 20:47 #100
Wielbicielka: Hejtowałes więc teraz przeproś drogiego Chicharito!:p A Berba był tak dobry, że skończył w Fulham...nie odejmując mu talentu. Czasem jak widać talent nie wystarczy.
» 10 listopada 2012, 20:54 #99
MarcinDevil161: Nie przeprosze bo Chicha Naprawde był słaby w poprzednim sezonie, ale w tym mi imponuje i musze Mu szczerze pogratulować :)
» 10 listopada 2012, 20:57 #98
Diabelred: ok ale to nie powod do wyzywania go od drewien itp...
» 10 listopada 2012, 20:57 #97
MarcinDevil161: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 21:09

Diabelred

Ja nie wyzywam piłkarzy, Nie jestem jakimś gimbusem co tylko hejtuje piłkarza jak ma gorszy dzień,Po prostu Grochu w tamtym sezonie mnie nie przekonywal i dlatego uwazam ze Berba powinien dostać więcej szans do pokazania się. I moze przesadzilem ze zdaniem "Ja hejtowalem i co?" bo nie hejtuje (heh :) ale myslalem ze jestes (bez obrazy) kolejnym ktory najpierw wyzywa piłkarza bo zrobil 1 bład a potem chwali w niebogłosy bo strzelil 3 gole a potem znowu obraza
To tyle :)
» 10 listopada 2012, 21:07 #96
Osti10: Skończył w Fulham, w którym dzisiaj zagrał kapitalny mecz strzelając dwa gole i zaliczając asystę...
» 10 listopada 2012, 21:11 #95
Wielbicielka: Tak..i bardzo się cieszę bo zawsze Berbe lubiłam. Ale gole strzela w bardzo srednim Fulham, nie w Manchesterze.
» 10 listopada 2012, 22:38 #94
designer: kto ocenia ta ankiete. Nie trzeba byc znawca by nie wiedziec ze Chicha to man of the match a nie Young ktory nic nie wniosl do meczu a na pewno nie odwrocil sytuacji w meczu swa gra tak jak wlasnie Chicha. Znakomity mecz dzis i nie tylko dzis, dlatego okreslenie dzis swietnie dysponowany nie jest tu dobrym okresleniem. On od dobrych paru spotkan jest juz w wysokiej formie. To nasz joker w talii Fergusona i diabelnie sie ciesze ze jego forma zwyzkuje!
» 10 listopada 2012, 20:39 #93
charlie102: Brawo Groszek! Wreszcie wraca do tej formy na którą czekamy. Przy 2:0 byłem przekonany że odrobimy i będzie powtórka z Southampton. Najważniejsze 3 punkty, szkoda kolejnych straconych bramek, zimą koniecznie musimy ściągnąć środkowego obrońcę, bo na Vidicia nie ma raczej co liczyć. Lidera mamy! Za h... go nie oddamy!! :D
» 10 listopada 2012, 20:39 #92
50cent: Groszek dziękujemy za hat tricka :) Żaden samobój, to tak jakby napisać że jak piłka przejdzie bramkarzowi po łapie to sobie samobója strzeli :) Brawo Chicharito, jestem pod tak wielkim wrażeniem :) Jego wejście było świetne + naprawdę brawa dla Ando :)
» 10 listopada 2012, 20:39 #91
Bayron: Emocji jak zawsze sporo! Z taką skutecznością to tak jak Fergi powiedział do 100 strzelonych dobijemy. Szkoda tylko, że wpuszczonych też z 80 będzie. Ale 3 punkty są! GGMU!
» 10 listopada 2012, 20:39 #90
pWned: Kolejny raz w tym sezonie odrabiamy aż do wygranej :D
» 10 listopada 2012, 20:38 #89
grobla95: Niieee no, apeluje do uznania bramki na 2:1 Groszkowi - zasłużył. :) Przy czym wydawało mi sie że może ten strzał od słupka by wpadł. Zawsze w niego wierzyłem, nawet jak wszyscy po nim jechali. Czekac jeszcze tylko aż Ando i Nani pokażą co potrafia. Tyle ze Nani musi dostawac na to szanse, bo Valencia gra tragicznie i zawsze robi to samo...
» 10 listopada 2012, 20:37 #88
Mako: na 2:2 ;>
» 10 listopada 2012, 20:43 #87
grobla95: Racja, pomyłka sie wkradła. :)
» 10 listopada 2012, 21:15 #86
Marcel1106: Chicha Mistrz , kolejny raz MU pokazuje walkę do samego końca !! ;d
» 10 listopada 2012, 20:35 #85
TheGiggsy11Boy: Ale mecz. :D Najlepszy w tym sezonie razem z Southampton, i tymi z Chelsea. :D
» 10 listopada 2012, 20:35 #84
RobvanKlu5i: Welbeck niech się bierze do roboty bo może mieć spore problemy! Właściwie to już je ma :)
» 10 listopada 2012, 20:35 #83
NanoUnited: Co za emocje! Cziczarito mistrz! Idę opijać!
» 10 listopada 2012, 20:35 #82
szonpol: Czy was nie denerwuje Rosloń będąc stronniczy zawsze przeciwo United jak komentuje nasze mecze?
» 10 listopada 2012, 20:34 #81
grobla95: Też często mam takie wrażenie ,że jest przeciwko nam.
» 10 listopada 2012, 20:38 #80
gohan27: Ja sie do tego przyzwyczailem ;) W domu mam samych fanow Chelsea tylko ja jeden sam za United i co mecze ogladamy zawsze oni widza jakies dziwne zagrania, ktorych ja sie po prostu nie moge dopatrzec i sie klocimy ;P Wiec taki Roslon nie robi na mnie juz wiekszego znaczenia ;P
» 10 listopada 2012, 20:47 #79
mikifiki: Ci z Canal plus tak mają. W meczu Arsenal - Fulham też byli bardziej za drużyną przyjezdnych.
» 10 listopada 2012, 21:28 #78
Riera7: Kiedyś pokazywali w Canal+ jak grali mecz w fifie 13. Grał ktoś z redakcji VS Rosłoń, który siedział w koszulce Chelsea. Jego Chelsea przegrała z Nami chyba 2:4.
» 10 listopada 2012, 22:14 #77
Pauleta77: tak, Rudzki (drugi komentator w dzisiejszym meczu) go ograł, ale to też niekoniecznie świadczy o przynależności do jakiejś drużyny, po prostu akurat zagrali, bo w tym czasie był mecz Chelsea-United
» 10 listopada 2012, 23:57 #76
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 20:36

Nie rozumiem dlaczego drugie trafienie dla MU zostało zaliczone jako samobójcza bramka... Przecież strzelał Chicharito, a to że piłka się odbiła od obrońcy to już trochę inna sprawa... Co innego, gdyby Vlaar niefortunnie uderzył albo popełnił błąd... Moim zdaniem Chicharito - 3 bramki. Rewelacyjny występ Meksykanina. W ataku van Persie i Rooney, a Hernandez super rezerwowy, który może zamiatać w drugiej części ;) Nadaje się on do tej roli, ponieważ widać, iż potrafi wykorzystać słabości obrońców i ich zmęczenie (tak jakby był dobrym obserwatorem pierwszej połowy i wychwytywał ich braki).
» 10 listopada 2012, 20:34 #75
Drenus: gdyby nie Vlaar, pilka po strzale groszka przelecialaby obok słupka
» 10 listopada 2012, 20:38 #74
patrykbor2: Euforia moja siegnela zenitu. Chicharito jest po prostu FENOMENALNY, to wlasnie on nam wygral ten mecz i napewno nikt w to nie watpi. On jest bezcenny, prawdziwy diabel. Cudowny obrazek jak po meczu kazdy do niego podchodzil i sciskal go z calych sil, a Anderson mu pilke przyniosl. To bylo piekne. Uwielbiam tego goscia. Glory Glory Javier Hernandez!!
We'll never die because We have Chicharito!
» 10 listopada 2012, 20:34 #73
gosc1234: czyżby nasz nowy Zabójca o twarzy dziecka?
» 10 listopada 2012, 20:34 #72
Colorowy: Tak :)
» 10 listopada 2012, 20:43 #71
Deluxe: Chicha mistrzunio :)
Glory Glory Man United!
» 10 listopada 2012, 20:34 #70
grzesznik83: juz dawno wiedzialem ze to nowy Ole Solskjaer!! ;D
» 10 listopada 2012, 20:33 #69
seventeen: I tak dostanie pewnie ocene 8 w pomeczowych ocenach...
» 10 listopada 2012, 20:33 #68
lukasz00090: Bo przy pierwszej bramce źle piłkę przyjął, przy drugim nie trafił w światło bramki a przy trzeciej . . . hmm, tutaj już chyba nie ma się do czego przyczepić :)
» 10 listopada 2012, 20:41 #67
Pauleta77: mógł strzelać nożycami, a nie szczupakiem i w okienko najlepiej
» 10 listopada 2012, 20:57 #66
mikifiki: lukasz - napastnika się rozlicza się od strzelonych bramek, a nie od sposobu ich zdobycia.
» 10 listopada 2012, 21:26 #65
NaDeRoo: nie ogarniasz ironii??
» 10 listopada 2012, 23:04 #64
lukasz00090: Mikifiki, co Ty nie powiesz ? Myślałem, że za odbiory na własnej połowie :/
» 12 listopada 2012, 00:11 #63
SzYnA: Chicharito - another Baby Face Killer :]
» 10 listopada 2012, 20:33 #62
DamianoMU: Tylko nadal pozostaje kwestia wpuszczania za dużo bramek :)
» 10 listopada 2012, 20:31 #61
ZuczekUnited: Bardzo ladnie Chicha, instynkt to ma, gdyby tylko lepsza technika byla to moglby byc topowym napastnikiem
» 10 listopada 2012, 20:31 #60
pawlosik8: Nie można mieć wszystkiego :)
» 10 listopada 2012, 20:36 #59
gosc1234: można, ale on nie ma :)
» 10 listopada 2012, 20:38 #58
FanUnited69: Technike to on ma bo te jego przyjęcia piłki to poezja niekiedy. A tak w ogóle to Chicharito w jednej akcji zrobił więcej trików niż Valencia przez cały mecz na tym skrzydle :)
» 10 listopada 2012, 20:48 #57
ZuczekUnited: Co ty gadasz koles, kontrola pilki u Cicharito stoi na (jak na Premir league) niziutkim poziomie...
» 11 listopada 2012, 10:30 #56
Mako: To jest Nie Ziemskie !

Co zaczynamy dostawać baty ( bramki wpuszczamy ) to wychodzimy do przodu :D haha Poraz kolejny z 2:0 do tylu 2:3 dla nas :) bosko ;]

Btw Piękna gra United ok 70 min + ( przy 62 znowu wlaczylem :D )
» 10 listopada 2012, 20:30 #55
naniLuis: Co za mecz!!
Nie wiem co napisać,po prostu sikam z radości!
» 10 listopada 2012, 20:30 #54
4EverMUFC: Chicha Show hehe no to tera JAK NAJBARDZIEJ ZASŁUŻYŁ NA PIŁKARZA MIESIĄCA BEZ 2 ZDAŃ!
» 10 listopada 2012, 20:30 #53
patrykbor2: W stu procentach :)
» 10 listopada 2012, 20:35 #52
duzynh: jak nie dadza 10 burito w ocenach pomeczowych to odchodze.
» 10 listopada 2012, 20:29 #51
Iwo: Zdecydowanie hat Rick!
» 10 listopada 2012, 20:31 #50
Colorowy: Fascynujący* Samobój* Hat-Trick*
» 10 listopada 2012, 20:31 #49
Iwo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 20:35

Hat Rick był.
» 10 listopada 2012, 20:34 #48
SzYnA: Ankus122 jesteś naćpany kwasem, mefedronem i ziołem czy masz 5 lat i dopiero się uczysz słów i ortografii ??
» 10 listopada 2012, 20:35 #47
CheziChez: Hat trick czy nie Chicharito i tak bohaterem i to już drugi albo nawet trzeci raz w ostatnich tygodniach. Zawsze wierzyłem, że wróci do formy i się nie zawiodłem :)
» 10 listopada 2012, 20:37 #46
lukasz00090: SzYnA, nie stawia się dwóch znaków zapytania na końcu zdania :p Ale rzeczywiście, błędy aż rażą.
» 10 listopada 2012, 20:38 #45
SzYnA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2012 20:44

normalnie nie stawiam, ale to ortografia komputerowa. nawyk z GG, myślałem, że wyskoczy emotka ;)

p.s. tak samo jak się nie stawia w zdaniu dwukropka i po nim litery "P" bo co to niby znaczy ? :)
» 10 listopada 2012, 20:42 #44
lukasz00090: Zastanawiałem się czy się do tego przyczepisz. Taki joke z mojej strony to był :p
» 10 listopada 2012, 20:53 #43
MUFC16: i 600zl wpadło:)
pierwszej połowy nie widziałem ale druga bomba!
» 10 listopada 2012, 20:29 #42
SEBEKMU11: gratuluje , ja wygrałem troszkę mniej :D
» 10 listopada 2012, 20:51 #41
RedUnitedfan: Ale Chicha formę łapię skurczybyk może jeszcze wywali Rvp albo Roo na ławke ;p
» 10 listopada 2012, 20:28 #40
gosc1234: to jest Joker, i niech nim pozostanie bo w tym jest najlpeszy
» 10 listopada 2012, 20:36 #39
Eryczek: Widać, że jednak Sir Alex Ferguson wiedział kogo kupić.
Chicha formę łapię i dobrze, bo teraz musi Rooneya zastąpić.
Jest trochę pewna przewaga MU nad resztą tabeli, ale oby MU nie rozbiło takich głupich błędów, i nie oddawało za free pkt. Bo to może zniweczyć szansę i Lidze. Ale puki co jest dobrze.:) Rooney prośba wracaj szybko do zdrowia.. :)
» 11 listopada 2012, 14:54 #38
SEBEKMU11: Super Mecz Super Hernandez !
» 10 listopada 2012, 20:28 #37
Jacques: Ciekawe gdzie się podziali sprzedawcy Groszka :D
» 10 listopada 2012, 20:28 #36
wladek22ban: Sprzedawanie Groszka jest już niemodne teraz wrogiem numer 1 jest Cris
» 10 listopada 2012, 20:30 #35
775330: od kiedy wladek?
» 10 listopada 2012, 20:31 #34
CheziChez: Teraz ludzie chcą sprzedawać Naniego, czekam tylko gdy ten wróci do formy i znów wszyscy którzy chcieli się go pozbyć będą go na rękach nosić ;)
» 10 listopada 2012, 20:39 #33
Borsook: Jak patrze co robi Smalling to mi ziemniaki w piwnicy gniją :D
» 10 listopada 2012, 20:28 #32
MarcinDevil161: Daj mu czas. 2 mecz po kontuzji. Ogólnie grał dobrze oprocz błedu. Nie hejtuj
» 10 listopada 2012, 20:32 #31
Colorowy: Dopiero co wrócił z kontuzji miejmy nadzieję ,że się rozkręci.
» 10 listopada 2012, 20:32 #30
charnas: Nani ma kontuzje przecież.
» 10 listopada 2012, 20:54 #29
swiderski4: Bardzo ważna wygrana jednak bardzo niepokoi mnie ilość bramek które tracimy,w tym sezonie prawie w każdym meczu musimy odrabiać straty nawet ze słabymi drużynami...
» 10 listopada 2012, 20:27 #28
RedDevil5: To jest cały Manchester United,w końcu Chicharito gra swoje,miejmy nadzieję ze utrzyma ten poziom i liczę na potknięcia Chelsea i City jutro :D
» 10 listopada 2012, 20:27 #27
1878MU: Chicharito pokazał, że lepiej mu sie gra jak wejdzie z ławki niż jak zacznie mecz w wyjsciowej 11 !
» 10 listopada 2012, 20:27 #26
grzesznik83: od 1995r. wierny klubowi az po grób !! BRAWO DIABEŁKI !! ;D
» 10 listopada 2012, 20:27 #25
tatarek: Od tych huśtawek dostanę niedługo palpitacji serca, ale cóż. Chyba nasi nie mogą grać, kiedy nie przegrywają. Jak to ktoś kiedyś napisał: złóżmy apelację do FA, żebyśmy każdy mecz zaczynali ze stratą 1-2 bramek :)
» 10 listopada 2012, 20:27 #24
Frantic: Co za mecz !! :D I ten Groch, ale optymizm i teraz juz przez caly weekend swetny humor. Dzis jeszcze Wachu posle Kliczke na dechy i peknie ;d
» 10 listopada 2012, 20:27 #23
jerzy666: co za mecz , świetny hernandez a wynik taki obstawiałem :)
» 10 listopada 2012, 20:27 #22
michael18: Walczymy do końca , to jest prawdziwa drużyna:)
» 10 listopada 2012, 20:27 #21
drOOp: I jak tu nie kochać Chicharito!
» 10 listopada 2012, 20:26 #20
SapphirUnited: Brawo United, Brawo SAF za cudowna zmiane.
» 10 listopada 2012, 20:26 #19
galan12: Jeszcze jakiś hejt? :)
» 10 listopada 2012, 20:26 #18
Tredzio: Brawooo ! :D Piękny mecz Groszka , kolejny raz ratuje nam skórę ;) Pozdrawiam :D
» 10 listopada 2012, 20:26 #17
Arturrodeldziko: Jak mówię wszystkim co "siedzą" w piłce - to jest nowy Ole Gunnar Solskjaer!
» 10 listopada 2012, 20:26 #16
mikifiki: To jest nowy Inzaghi - jak strzelać to tylko brzydkie gole. Chociaż trzecia bramka niczego sobie :)
» 10 listopada 2012, 21:23 #15
DamianoMU: Jak dla mnie to co pokazał Chicharito zaćmiewa Rooneya w tym momencie.
» 10 listopada 2012, 20:25 #14
Mako: Nie wiem czy ogladasz ten sam MU, ale to co napisałeś ma cienkie fundamenty. Jak przyjzysz sie to naewt glupi zauwazy ze Roo zszedl z torow zzdobywania bramek na "dogrywanie" ciagniecie czy tez rozgrywanie .. a po 2 Groszek jest typowym łantaczem ( aczkolwiek dzisiaj 3mał się przy piłce ), czyli strzela jakos CF. A roo jak wspomnialem jest bardziej uniwersalny :)
» 10 listopada 2012, 20:35 #13
Arecki: Za to kocham i podziwiam ten klub ;) Glory Glory Man United !!
» 10 listopada 2012, 20:25 #12
lukaszek9000: Kolejny mecz co przegrywamy i wygrywamy:D
» 10 listopada 2012, 20:24 #11
Mio: Brawo ! wiedzialem ze ten Pan nam pomoze,Chicha !
» 10 listopada 2012, 20:24 #10
Kordrian10: ale mecz ! Chicharito jest niemożliwy :)
» 10 listopada 2012, 20:24 #9
KibolManUtd: Brawo Chicharito!! Krytykowałem go, gdy zasługiwał na krytykę, ale teraz chylę czoła! Super zawodnik!
» 10 listopada 2012, 20:24 #8
Samuelikson: Lepiej naucz się oceniać zawodników przez pryzmat całych sezonów czy serii meczy a nie zmieniać zdanie co mecz bo nic w tym chlubnego nie ma.

Choć i tak dobrze, bo nawet żeby w taki sposób się przyznać trzeba mieć jaja ;p
» 10 listopada 2012, 20:28 #7
SzYnA: czyli co pod koniec sezonu ma powiedzieć że Hernandez z Villa zagrał super a z kimś tam zagrał pioch ??

gra ktoś dobrze to sie go ocenia na plus po danym meczu proste " jestes tak dobry jak twój ostatni występ"
» 10 listopada 2012, 20:32 #6
Diabelred: Typowe sezonowe kibicowanie jak wychodzi jak dzis to wychwalanie,gdy jest slabsza forma to krytyka ehhh(mam nadzieje ze w twoim przypadku bez wyzwisk dypu drewno itd.) .Z zawodnikiem jest sie na dobre i na zle nie tylko na dobre....Przynajmniej przyznales sie ,ze nie byles jego zwolennikiem.
» 10 listopada 2012, 20:35 #5
SzYnA: haha dzieciczki, sami jestescie typowymi zaślepionymi kibicami którzy nie potrafią ocenic obiektywnie meczu ,zawodnika i drużyny tylko licza na końcowe efekty po trupach do celu nawet 90 na 100 bramek ze spalonych może być tylko zeby był tytuł na koniec. a co ma obiektywny kibic mówić po złym spotkaniu jakiegoś piłkarza? ciachać mu loda i śpiewać mu pieśni ?? myślisz że Ferguson tak robi w szatni ?? zagrał słabo więc się po nim jedzie to normalne ale to wcale nie znaczy że się tego klubu i zawodnika nie kocha i nie szanuje. zacznijcie dzieci w końcu rozróżniać te dwie sprawy bo to mnie z waszej strony dobija. co roku nowi stękający to samo młodzi fanatycy MU ...
» 10 listopada 2012, 20:41 #4
KibolManUtd: @SzYnA właśnie... Thx :)
» 10 listopada 2012, 20:52 #3
Diabelred: Szyna dla twojej wiadomosci nie jestem dzieckiem ...,to po 1 ,a po 2 tak jak ty mozesz miec swoje zdanie ,tak samo ja moge miec swoje,i poraz kolejny to podkreslam,z zawodnikiem jest sie na dobre i na zle...
» 10 listopada 2012, 20:56 #2
Szlafrok: Chicha show :D
» 10 listopada 2012, 20:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.