Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nowy kontrakt i duża podwyżka dla Cleverleya

» 13 października 2012, 02:27 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Choć Tom Cleverley podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United w poprzednim roku, to działacze Czerwonych Diabłów są gotowi renegocjować warunki zatrudnienia angielskiego pomocnika – czytamy w dzienniku The Mirror.
Nowy kontrakt i duża podwyżka dla Cleverleya
» Choć Tom Cleverley podpisał nowy kontrakt z Manchesterem United w poprzednim roku, to działacze Czerwonych Diabłów są gotowi renegocjować warunki zatrudnienia angielskiego pomocnika – informuje The Mirror.
Czy Tom Cleverley zasługuje na podwyżkę?
Obecna umowa gwarantuje Cleverleyowi zarobki w wysokości 40 tysięcy funtów tygodniowo. Niewykluczone, że już wkrótce pensja Toma zostanie podwojona, bo na Old Trafford wszyscy są pod wrażeniem dynamicznie rozwijającej się kariery 23-latka.

Cleverley jest obecnie postrzegany jako jeden z kluczowych zawodników przez sir Alexa Fergusona, a dobre występy w Manchesterze United zaowocowały powołaniem Anglika do seniorskiej kadry Synów Albionu.

Na Old Trafford nikt zresztą nie kryje, że to właśnie Cleverley ma być piłkarzem, który zastąpi na długie lata Paula Scholesa. W obecnym sezonie młody Anglik ma być pilnym uczniem doświadczonego pomocnika, by w kolejnych latach stanowić o sile drugiej linii Manchesteru United. Nadzieje pokładane w Cleverleyu dobrze obrazują słowa sir Alexa Fergusona.

– Tom jest bardzo dojrzały w tym, co robi. Nie ma wątpliwości, że jest jednym z najbardziej perspektywicznych zawodników w angielskim futbolu – mówi menadżer Manchesteru United.

Według informacji The Mirror nowa umowa ma zostać parafowana jeszcze przed końcem tego roku.


TAGI


« Poprzedni news
Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
El. MŚ 2014: Gole Rooneya i Welbecka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


Fabio: Nic nowego to było do przewidzenia;)
» 16 października 2012, 11:46 #59
powereete: Głosujcie na MU bo przegrywamy z $hitami!!
» 14 października 2012, 13:23 #58
lysej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.10.2012 12:45

manusite. pl/?co=aktualnosci&id=34254

Szkoda chłopaka, w głowie się poprzewracało.
A miał być drugim Keano.

sorry, że nie w temacie
» 14 października 2012, 12:45 #57
kubakwacio: Klewerland:)
» 14 października 2012, 09:54 #56
Klimaa: Czy będzie w stanie zastąpić Scholesa.. Tego chyba nikt nie wie. Póki co gra nierówno ale może ten sezon pokaże jego prawdziwe możliwości. Mimo wszystko ma 23 lata ale małe doświadczenie jak na swój wiek - szkoda że tak późno Alex wprowadził go do seniorskiego zespołu.
» 13 października 2012, 23:33 #55
RafsonArsenal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2012 21:48

40 to u nas dostawał Song, a 80 RvP, lol. z płacami to my stoimy na poziomie ligowego średniaka ;/
Ale z drugiej strony 80 dla Toma to tez by byla przesada, mlodym sie w tyłkach poprzewraca od takiej kasy, kiedys byly duzo mniejsze place i wydaje mi sie ze pilkarzom dzieki temu latwiej bylo sie identyfikowac z klubem, nie gralo sie tylko dla kasy. A teraz gdzies dadza wieksza kapuche czy po prostu wiekszy klub to od razu zawodnik idzie
» 13 października 2012, 21:46 #54
BaRtAs21: Przepraszam bardzo ale jeśli Tom, po zaledwie roku od podpisania nowego kontraktu, ma mieć zaproponowany nowy, który będzie mu gwarantował 40tys funtów podwyżki to ja wychodzę... Gill się kompromituje, a brak zgody na podwyżkę o 30tys funtów dla Naniego w porównaniu do tego co ma dostać Tom to już kompletnie powala mnie na łopatki... Niech lepiej Nani dla własnego dobra odejdzie z tego klubu bo traktują go tu co najmniej niesprawiedliwie. Brak słów...
» 13 października 2012, 21:22 #53
lisu1: Masz racje niech Nani odejdzie ale nie dla własnego dobra tylko dla dobra klubu ;)
» 13 października 2012, 21:49 #52
19th: Jak by Nani czesciej (regularnie) prezentowal na boisku na co go stac.To bez problemu by dostal tyle ile chce a pewnie i wiecej....
» 14 października 2012, 01:35 #51
Bede1991: wu wu wu. canalplus.pe el /sport/liga-angielska
» 13 października 2012, 21:16 #50
M1LKA: Coś w tym musi być... SAF tak bardzo w niego wierzy, selekcjoner anglii także, dużo osób go chawli... nawet w głupiej fife 13 jak ją odpaliłem pograłem trochę kariery United to punktacje lecą mu bardzo w góre... a to też musieli zaprogramować jacyś ludzie zatem i oni mają takie zdanie o nim :) heh no w końcu może bedzie następca Rudego.
Tym bardziej że praca w środku pola jest najmniej efektowna przez co piłkarze z tych pozycji pracują chyba najwiecej są najmniej doceniani.
» 13 października 2012, 20:18 #49
Krystian20: Dobrze należało mu się ostatnio nawet nieźle gra!
» 13 października 2012, 20:05 #48
ZuczekUnited: Za co ten przecietniak ma podwyzke dostawac? Za bycie wychowankiem? Nie pokazal jeszcze nic specjalnego, za kilka lat moze bedzie calkiem niezly, ale teraz to powinien pracowac na to zeby z lawki wejsc, a nie podwyzke dostawac.
» 13 października 2012, 17:29 #47
Maciek89: Jak dla mnie to idiotyczna decyzja zarządu! Skoro podpisał pół roku temu kontrakt, to chyba wiedział na co się decyduje. To samo było z Chicharito - chłopak grał dobrze, walczył, zostawiał serce na boisku, to "genialny" SAF obrzucił go kasą i mały "grosiu", chyba lekko się pogubił, bo odkąd zarabia te 70-80K/week jest cieniem samego siebie sprzed 2 lat. Obawiam się że podobnie może być z Clevem- chłopak nic jeszcze nie pokazał, pewnie za chwile dozna kontuzji i sezon się dla niego skończy... Głupota i tyle! Jeśli ktoś ma już dostać podwyżkę to tylko Nani... Chociażby przez względy marketingowe...
» 13 października 2012, 16:18 #46
WTC: Decyzja z nową umową dla Toma jest głupia, bo to wychowanek, którego serce na zawsze będziez United i nie poleci na kasę, a co do Naniego to nie zasługuje on nawet na połowe tego co miałby zarabiać Clev i już prędzej Portuglaczykowi powinni obniżyć pensję, a nie ją podnosić, bo nie ma ku temu żadnych podstaw.

Nani ssie i nic nie wnosi do gry. On i Javier w teamie, to tak jakby United już na starcie wychodziło w dwuosobowym osłabieniu.
» 13 października 2012, 16:48 #45
ZuczekUnited: @WTC masz cos z glowa nie tak, caly czas najezdzasz na tego Naniego, jakby on byl jakims totalnym leszczem, a przeciez tak nie jest. Nikt nie wmowi tych glupot zadnej rozsadnej osobie. Ogarnij sie.

To nie tak, ze ja jestem jakims wielbicielem Naniego, po prostu razi mnie takie psioczenie na bardzo dobrego skrzydlowego.
» 13 października 2012, 17:25 #44
antydrewniak: @zuczekUnited
chciałeś napisać chyba , że Nani był b. dobrym skrzydłowym.
Bo teraz to jest przeciętnym grajkiem i np. ja tego nie mogę pojąć dlaczego tak obniżył loty.
Jeżeli powodem tego są pieniądze to nikt go tu na siłę nie trzyma.
Od kilku miesięcy raczej gra piach , i tym na pewno nie wywalczy podwyżki
» 13 października 2012, 18:36 #43
WTC: W czym Nani jest tak na prawdę dobry? Statystki przeczą temu jakoby on był kimś więcej niż przeciętniakiem. Jak to ktoś, gdzieś tutaj napisał, gdyby nie ten nadmuchany wokół niego balon i podniety gimnazjalistów licznymi próbami dryblingów, to wątpię aby ktoś uważał go za dobrego zawodnika. Nani to bardziej Peszko 2.0 albo Małecki 2.0, niż ktoś kto łapie się do top5 PL na swojej pozycji.

Ronaldo miał na swojej szafce powieszone lusterko, w które patrzył przed meczem.

Mam wrażenie, że Nani ma na swojej szafce powieszone zdjęcie Ronaldo, w które patrzy przed każdym spotkaniem i wmawia sobie, że może być nim.

Odejście Naniego będzie wzmocnieniem United, bo Portuglaczyk jest może efektowny, ale i bezproduktywny. Davidowi i Ronaldo to mógłby co najwyżej buty nosić. Z jego IQ to pewnie pucybut byłby szczytem możliwości. Na szczęście dla niego miał talent do piłki, który zmarnował, bo jest przeciętnym zawodnikiem, którego wyróznia jedynie technika spośród setek innych skrzydłowych czy tam bocznych pomocników. Na nieszczęście dla wielu z nas gra nadal w United i trzeba go oglądać puki jaśnie pan nie zgodzi się odejść.

Jest strasznie frustrujący i na prawdę nie rozumiem jak można go podziwiać czy też nawet uwielbiać, bo i o czymś takim słyszałem, ale to chyba mity.

Nadal śmieszy mnie jego wypowiedź, że jest jednym z najlepszych zawodników i zdobędzie złotą piłkę.. Chyba po jakiejś balandze u Crisa mu ją zwinie, bo innych szans dla niego nie widzę.
» 13 października 2012, 18:50 #42
ZuczekUnited: Po pierwsze, to akurat statystyki temu nie przecza. Mam wrazenie, ze tak bardzo wyolbrzymiasz ta "przecietnosc" Naniego, bo jest on w istocie frustrujacy(czasami). Mnie rowniez krew zalewa jak np. idzie kontra, a on staje w miejscu i czeka na obronce zeby pomachac troche nogami...
Ale to nie zmienia faktu, ze jak ma swoj dzien to gra bajecznie, umie jedna akcja ustawic mecz, ma sporo asyst i goli, brak mu regularnosci i lepszego psychicznego podejscia do gry, ale i tak w trakcie sezonu jest bardzo waznym zawodnikiem dla druzyny.

W sezonie 2010/11 pokazal spora regularnosc i dzieki temu udalo sie zdobyc mistrzostwo. Nani byl w tamtym momencie najlepszym skrzydlkowym premier league bez dwoch zdan. Spodziewalem sie rozblysku jego niewatpliwego talentu w nastepnym sezonie, i po 2-och pierwszych miesiacach myslalem ze tak bedzie, ale pozniej sie skiepscil, jak to zauwazyl antydrewniak. Gdyby utrzymywal taki poziom i regularnosc, to ta zlota pilka wcale nie bylaby taka abstrakcja.
» 13 października 2012, 19:29 #41
BaRtAs21: @ WTC 17 asyst, 8 bramek w zeszłym sezonie, mówi Ci to coś? Nie kompromituj się człowieku i zejdź z Naniego :) A twoje wrażenia akurat, za przeproszeniem, g*wno kogokolwiek tu obchodzą :) Pozdrawiam
» 13 października 2012, 21:28 #40
Smart: WTC to nie jest śmieszne... określiłbym cię raczej mianem żenującego człowieka.
» 13 października 2012, 22:56 #39
WTC: Smart i Bartas21 czyli ciemnota z devilpage się odezwała

Patrzcie na statystyki goli i strzałów, to daleko zajdziecie.

@ZuczekUnited
Tom ma jeden z wyższych wskaźników celnych podań w Premier League. Rzadko traci piłkę i często stwarza zagrożenie pod bramką przeciwnika. Pracuje nie tylko w ataku, ale i daje dużo od siebie w defensywie. Jak Cleverley jest Twoim zdaniem przeciętniakiem, to Nani nawet na "przeciętniaka" nie zasługuje.

"ale i tak w trakcie sezonu jest bardzo waznym zawodnikiem dla druzyny." Dla drużyny przeciwnej lepiej aby taki Nani w United nadal wychodził, to przynajmniej nie muszą się obawiać zagrożenia z lewej strony boiska. Gość osłabia swoją osobą United i tyle. Trudno znaleźć kogoś kto notowałby większą liczbę strat i nieudanych zagrań. Jest nieefektywny.

Wyżej od niego stawiam Valencie i Younga, który w ataku robi dokładnie to samo co Nani, ale pracuje również w defensywie i jest dla klubu ważniejszą postacią i uwierz mi, że nie jestem odosobnionym przypadkiem, który tak uważa. Statystyki z ostatniego sezonu jak i tego pokazują, że trudno uważać go za czołowego skrzydłowego/piłkarza w klubie, a co dopiero w Premier League. Odnosząc się jeszcze do Twojej wypowiedzi w innym temacie, to tak Oxlade jest lepszy od Naniego.

Sam fakt, że United przystało na ofertę Zenitu i że Portugalczyk w końcu usiadł na ławce lub trybunach potwierdza, że i SAF ma go dosyć.

Nie znam osobiście kibiców United, którzy chcieliby oglądać go częściej w koszulice ukochanego klubu.
» 14 października 2012, 13:32 #38
ZuczekUnited: "często stwarza zagrożenie pod bramką przeciwnika. Pracuje nie tylko w ataku, ale i daje dużo od siebie w defensywie"
W jaki sposob niby? Jego podania nie otwieraja drogi do bramki, umie celnie podawac tylko na malej przestrzeni, przecietny technicznie, brak dobrego strzalu (to z Newcastle to nie byl strzal). Co kogo obchodzi duza ilosc celnych podan, jak sa one bezwartosciowe, i nie napedzaja ataku druzyny tak jak w przypadku Xaviego. Co Clev daje w defensywie? Odbiory to raczej nie jego domena, malo pilek traci dlatego ze od razu ja oddaje, nie robi zadnej roznicy na boisku. Nie umie zrobic nic niekonwencjonalnego. Takie sa fakty. Jest w tej chwili przecietny. W samej premier league jest wielu lepszych srodkowych pomoicnikow (Cabaye, Carrick, Ramires, Gerrard, Fellaini, Dembele, Arteta, Diaby, Tiote, Y.Toure, mysle ze rowniez Sahin jak sie rozkreci, Wilshere jak wroci).
Nie wspominajac juz nawet o Europie.

Co do Naniego, to coz mozemy przerzucac pileczke w nieskonczonosc, ale nikt mi nie wmowi ze Young daje wiecej w ofensywie od Naniego, a tym bardziej ze 19-latek, ktory wchodzi dopiero w realia ligi angielskiej, jest juz od niego lepszy. Widac w twoich wypowiedziach wyrazna antypatie co do osoby Naniego, co sprawia ze nie umiesz byc obiektywny.
» 14 października 2012, 16:32 #37
hitman90: Nie wiem, za co ten nowy kontrakt. Gdyby nie był wychowankiem MU, tylko grał dla Wigan/Boltonu/QPR/ to nigdy pewnie nawet nie dostałby powołania do kadry. W lidze gra słabo, zresztą w kadrze też. Wystarczy wspomnieć mecz z Ukrainą. Jak patrzę na jego kolegę z rezerw Dannego Welbecka (który w dodatku jest rok młodszy) to widzę prawdziwy talent i potencjał. A tutaj? Zwykły rzemieślnik.
» 13 października 2012, 14:43 #36
4EverMUFC: Wigan Bolton QRP i Liverpool jeśli się nie mylę
» 13 października 2012, 14:56 #35
hitman90: Akurat z LFC dostają sporo powołań mimo wszystko. Przykład - Euro 2012.
» 13 października 2012, 15:35 #34
keano89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2012 22:22

Ponawiam radę z poprzedniej wiadomości do Ciebie - oglądnij sobie 5 razy mecz z Newcastle, zobacz ile wnosił do ofensywnej gry zespołu Cleverley (do defensywnej zresztą też, poprzez ciągłą asekurację Evry), i dopiero potem krytykuj. Bo jak na razie to Twoje komentarze są na poziomie hejtu dla hejtu.

A teraz parę cytatów do przemyślenia: 1. Carrick (Tom ma wielki talent i umiejętności, wszyscy to widzieliśmy. Bardzo dobrze radzi sobie z presją, która wiąże się z grą dla wielkiego klubu), 2. Lampard (Gra u boku Cleverleya to wielka przyjemność. Patrząc na jego wiek jestem pewien, że przez najbliższe lata środek pola będzie należał do niego), 3. Butt (Cleverley może być wspaniałym zawodnikiem. Wszyscy widzą jakie ma zalety. Jest fenomenalnym młodym zawodnikiem i jest w klubie, który pozwoli mu się rozwinąć), 4. Roberto Martinez (Tom to przyszłość angielskiego futbolu. Jest o wiele dojrzalszy niż na swój wiek i może grać na wielu pozycjach), 5. Ferguson (I saw signs of what he brings to us earlier in the season when he was in the team. He gave us something we’ve not had before in terms of his creative ability and linking with the front players, so it will be good to have him back), 6. Ferdinand (He has some great traits. He sees the game clearly and plays the ball forward in a nice way).

A jakbyś nadal nie był przekonany, to tu artykuł Michaela Coxa, założyciela jednego z najlepszych portali poświęconych piłce, czyli Zonal Marking - www. lifesapitch.co.uk/ opinions/why-tom-cleverley-is-so-important-to-manchester-united /
» 13 października 2012, 22:21 #33
WTC: Toma można jedynie "hejtować", bo nikt nie znajdzie konstruktywnych argumentów przeciwko niemu.
» 14 października 2012, 13:37 #32
hitman90: Nie hejtuję go. Konstruktywne argumenty? Jestem ciekawy, czy podasz jakieś za nim. Ja mam swoją opinię i nie muszę się zawsze sugerować innymi.

1. Tom nie ma dobrego strzału (ten gol z NUFC był dośrodkowaniem, zresztą na początku spotkania zagrał niemal identyczną piłkę - główka RvP i to zgranie piętą Evansa do Welbecka)
2. Tom nie ma dobrego przeglądu pola. Najczęściej podaje do najbliższego kolegi i tyle z jego rozgrywania.
3. Podanie...? Chyba każda długa piłka do RvP w tym sezonie pochodziła albo od Carricka albo od Rooneya.
4. Technika? Tutaj najgorzej. Jest bardzo słabo zaawansowany technicznie. Patrząc na Welbecka, z którym przecież się wychowali, to nawet jest tragicznie.

Tom to solidny piłkarz, ale Paulem Scholesem nie będzie nigdy. Porównałbym go do Grosskreutz z BVB. To wychowanek i wiadomo, że klub chce mieć ich jak najwięcej. Szczególnie, po ostatnich chudych latach w akademii. Moim zdaniem jest promowany trochę na siłę. Nie widać na wyspach jakiegoś wybitnego młodego talentu, jak np. Welbeck czy Chamberlain. Na palcach jednej ręki można wymienić jego dobre spotkania (większość fanów jego talentu wskaże na mecz z Arsenalem 8:2 i ten z NUFC z COC 2:1) i tyle.
» 14 października 2012, 21:53 #31
keano89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2012 01:45

1. Nie kłócę się, wykończenie to zdecydowanie jego pięta achillesowa.
2. Właśnie w tym punkcie najbardziej wychodzi na jaw Twój brak zrozumienia gry - nie trzeba zagrywać crossów na 50 metrów, żeby być przydatnym dla drużyny. Naprawdę przyjrzyj się jakimś skrótom, w których zobaczysz co Cleverley robi po tych podaniach 'do najbliższego kolegi' - on od razu wychodzi na wolne pole i czeka na oddanie mu piłki z powrotem, żeby przyśpieszyć akcję. Te krótkie zagrania dają United inną opcję w ataku, niż tylko laga na skrzydło, dośrodkowanie i może któryś z napastników strzeli. Zresztą tak samo jak Cleverley gra Kagawa, więc jeżeli nie cenisz Anglika, to po Japończyku powinieneś jechać tak samo.
3. Na to odpowiedziałem wyżej, naprawdę futbol trochę się zmienił przez parę lat, dzisiaj wzorem dominacji w środku pola jest gra Barcelony, w żaden sposób nie oparta na długich, crossowych podaniach. Jasne, fajnie, że mamy zawodnika, który potrafi je zagrywać jak nikt inny w tej lidze (Scholes!), ale to nie jest jedyny sposób na grę. Dzięki wystawianiu w składzie Cleverleya, czy Kagawy, nasza gra staje się dużo bardziej zróżnicowana, przez co trudniejsza do odczytania dla przeciwników, więc nie wiem, czemu to ma być minus.
4. Jakoś nie zauważyłem, żeby piłka odbijała mu się od nóg, wg mnie jego technika stoi na dobrym poziomie (porównanie do Welbecka słabe, po odejściu Berby to jeden z najlepszych pod tym względem zawodników w United), na pewno nie odstaje w tym względzie od Carricka czy Andersona.

Jego dobre spotkania można policzyć na palcach jednej ręki, bo przez 3/4 poprzedniego sezonu miał kontuzję. Ty uważasz, że to przeciętny zawodnik, wg mnie to piłkarz z potencjałem na zostanie środkowym pomocnikiem pierwszego wyboru w United i reprezentacji Anglii (w której już gra całe spotkania) na najbliższe kilkanaście lat. Czas pokaże, kto miał rację, bo widzę, że na ten moment na pewno Cię nie przekonam.
» 15 października 2012, 01:43 #30
keano89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.10.2012 01:51

Jeszcze, żeby nie być gołosłownym, masz tu filmik, który pokazuje brak przeglądu pola Cleverleya ;)

[link usunięty] / watch?v=oMylKeeFeQ0&feature=player_detailpage#t=145s
» 15 października 2012, 01:50 #29
hitman90: Hehe;) Fajnie, pokazujesz mi mecz z piekarzami? A może wygrzebię ten mecz Polaków z SN i to słynne 10:0, wtedy okaże się, że Guerreiro to jeden z lepszych na kontynencie.

Nie rozumiem gry, bo Clev podaje do najbliższego i tyle z jego gry? Okay... tyle, że te jego podania nic nie dają drużynie. Nie jest to efektywne i tyle. On po prostu nie robi różnicy na boisku. Chcesz argumentów? Każdy mecz ligowy Toma + Cluj w LM. Pierwszy mecz, w którym mieliśmy przewagę w środku pola (na poważnie) to ten z NUFC, gdzie Rooney sobie biegał w pomocy i to on robił tę przewagę.

Nie trzeba być drugim Scholesem, bo już się nie zagrywa długich piłek? Czyli gry też już nie trzeba rozciągać, nie trzeba przenosić ciężaru gry z jednej strony na drugą i na końcu, nie trzeba podawać dobrych długich piłek do dobrze ustawionego kolegi? To w sumie nie wiem, po co Rooney to robi i jeszcze ktoś się jeszcze tym jara. Pisząc "nie trzeba' rozumiem to w ten sposób: nie trzeba, ale jak się chce, to można. A Clev nie umie być Scholesem, bo po prostu nie umie zagrać takiej piłki. Co do techniki, to chyba każdy zawodnik pierwszej drużyny jest bardziej zaawansowany technicznie od Toma, a na pewno RvP, Roo, Giggs, Scholes, Ando, Rafael, Kagawa, Evra, Nani, Carrick. Nie wiem, co ze ŚP, ale Smalling też pewnie jest lepszy pod tym względem.

Podsumowując, nie rozumiem, czemu swoje argumenty opierasz na dwóch dobrych spotkaniach w tym sezonie Cleva a pomijasz te, w których był po prostu beznadziejny (np. Soton). To jest trochę tak: zagrał dobrze - jest świetny, super, kot! Zagrał słabo: wszyscy zagrali słabo, nie miał z kim rozegrać piłki, nie było skrzydłowego i nie wiem co tam jeszcze (to są przykłady ludzi, którzy bronią słabych meczów Cleva).
» 15 października 2012, 10:58 #28
keano89: Gratuluję Ci umiejętności interpretacji moich słów, ale w żadnym miejscu nie napisałem, że nie można grać długich piłek. Napisałem, że nie trzeba ich grać cały czas i że fajnie mieć opcję rezerwową, a taką dla mnie jest Cleverley. Bronię go, nie dlatego, że zagrał jeden dobry mecz, tylko dlatego, że dostrzegam w nim ogromny potencjał. Nie dogadamy się, bo Ty widzisz, że jego podania nie dają nic drużynie, a ja widzę, że dają jej bardzo dużo, pomagając przyśpieszyć akcję zespołu; Ty widzisz beznadziejnego technicznie zawodnika, a ja piłkarza, któremu piłka przy nodze wcale nie przeszkadza itd, itd. Poza tym bez urazy, ale jest dużo bardziej prawdopodobne, że rację co do talentu Cleverley'a ma kilku trenerów juniorów, którzy się nim zajmowali, Sir Alex Ferguson, selekcjoner reprezentacji Anglii, koledzy z zespołu i rzetelni angielscy dziennikarze niż Ty ;)
» 15 października 2012, 12:40 #27
hitman90: Proste, moja opinia przy tych fachowcach jest na prawdę wątpliwa. Co do interpretacji Twoich słów, to sam przyznałeś mi rację. Clev po prostu nie umie zagrać takiej piłki, a wydaje mi się, że od rozgrywającego z półki o nazwie MU powinno się tego wymagać. Nie wiem, dlaczego nie zwracasz uwagi na to, że Ferguson o wiele chętniej w tym sezonie stawia na Scholesa (a nawet Giggs wybiegał w pierwszej 11) niż na Cleva. To chyba też o czymś świadczy.
Zobaczymy, gdzie za dwa lata będzie Tom. Czy stanie się piłkarzem z najwyższej półki? Szczerze wątpię. Wątpię, żeby któryś z największych klubów Anglii w ogóle postarał się o jego transfer. Z takimi piłkarzami w składzie United stanie się przeciętnym zespołem. A.. dodam tylko jeszcze jedno do opinii fachowców. Jordan Henderson - chłopak był na ustach wszystkich dziennikarzy, trenerów itp. Pojechał nawet na Euro, poszedł do LFC za grubą kasę, a mówiło się nawet o transferze do United. A co dzisiaj się z nim dzieje? Ława w słabym Liverpoolu.
» 15 października 2012, 13:00 #26
keano89: Wiesz Iniesta też nie potrafi zagrywać takich piłek jak Scholes, a chyba nie masz wątpliwości, że wszedłby do naszej pierwszej XI bez problemów. Ferguson nie stawia na Toma, bo lubi wprowadzać młodych (relatywnie) zawodników powoli, Scholes zaczął grać regularnie, gdy był jeszcze starszy niż Cleverley teraz.
Co do Hendersona, to nigdy nie był tak wysoko ceniony jak Cleverley, poza tym po jego powołaniu na Euro większość angielskich dziennikarzy wypowiadała się o tej decyzji krytycznie. A, że Liverpool zapłacił za niego kupę kasy, to żaden argument - za Carolla, Downinga i Adama przepłacił tak samo.
» 15 października 2012, 13:07 #25
hitman90: Akurat Iniesta bardzo często zagrywa długie piły do D. Alvesa, to ich schemat;) Nie zgadzam się z tym tekstem o Fergusonie. On stawia na tych, co są w formie (Roo to wyjątek). Chicharito posadził na ławie ówczesnego króla strzelców w swoim debiutanckim sezonie. Rafael też dostawał od początku bardzo dużo szans o od odejścia Garrego, jest w pierwszej 11. O Hendersonie było tak samo głośno jak nie głośniej, bo dochodził jego transfer, ale przecież nie o to chodzi. Ja chciałbym, żeby Tom wyrósł na zawodnika pokroju Scholesa, Iniesty czy Gerrarda, ale po prostu nie widzę w nim takiego potencjału. Żałuję, że SAF nie sprowadził jakiegoś rozgrywającego szczególnie, że Dembele był do wzięcia za 15 mln funtów.
» 15 października 2012, 13:41 #24
ZuczekUnited: keano89 czlowieku, wez poczytaj i zastanow sie jakie bezsensowne argumenty przytaczasz...z tym Iniesta to juz mnie rozwalilo poprostu, i musialem to skomentowac...najlepiej wez sobie zrob screen z Cleverlym jak bedziesz ogladal powtorke tego legendarnego meczu z Newcastle, i powies jako plakat nad lozkiem.

O, i jeszcze dodaj do tego kapitalne podanie, rozmontowujace potezna defensywe San Marino z tego filmiku
» 15 października 2012, 15:03 #23
keano89: Jak ja wieszałem plakaty na ścianach to Ty nie wiedziałeś, że istnieje taki zespół jak United. Zresztą nie mam ochoty się z Tobą kłócić, bo jak komuś brakuje merytorycznych podstaw to nie ma to sensu. Pooglądaj więcej meczów niż United, poczytaj trochę ciekawych artykułów, to porozmawiamy ;)
» 15 października 2012, 17:40 #22
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.10.2012 14:50

Nie martw sie o moja pilkarska wiedze, widze po twych wpisach ze jest wieksza niz twoja. Tobie kolezko brakuje sensownej tresci w tym co piszesz, a rowniez odwolanie do tego ze jak wieszales plakaty na scianie, to ja nie wiedzialem co to jest United, jest po prostu zalosne...woooow jestes szesc lat starszy, niesamowite, klekajcie narody.
» 16 października 2012, 14:45 #21
mepol: Być może widzą jego postępy i oczekują eksplozji jego talentu w najbliższym czasie. W sumie wiek do dynamicznego rozwoju ma w sam raz.
Lepiej teraz dać mu te 80 tyś. niż czekać, a później Shity albo Chelski zaproponują mu po 120 tyś. Jeśli dostanie ten kontrakt to Pogba i Morrison beda pluc sobie w brode :D
» 13 października 2012, 14:14 #20
vip14: Jestem ciekawy jaka podwyżkę dostanie. Około 60 tys. powinno mu wystarczyć.
» 13 października 2012, 11:25 #19
Kobeman25: Pisze że ma zostać podwojona pensja
» 13 października 2012, 12:37 #18
lukasz00090: Jest napisane . . .
» 13 października 2012, 13:38 #17
Smart: Lubię Klawerlanda.
» 13 października 2012, 10:52 #16
chudy1948: Ja też jeszcze lubie Czikarito ! :D
» 13 października 2012, 13:36 #15
Smart: A Szols nie umie grać.
» 13 października 2012, 13:46 #14
Lynryx: Runi i Ferdiną też nie umieją :)
» 13 października 2012, 13:55 #13
Hubzi: dzien dobry nazywam sie stefan białas
» 13 października 2012, 14:02 #12
Smart: Na szczęście mamy Rafała! No i kolumbijczyka Walnecję, który ma styl zwalniania przed przeciwnikiem i zakładania mu siatki.
» 13 października 2012, 15:02 #11
hitman90: @Lynryx,

akurat Runi to poprawna wymowa Rooney. Tak samo jak Cleverley to nie Klewerlej tylko Klererli.
» 13 października 2012, 17:10 #10
Smart: Ale Runi w ustach angola, a Runi w ustach Białasa to 2 inne światy.
» 13 października 2012, 17:38 #9
Pauleta77: Jak się nie mylę w Fifie mówią na niego Klewerlej, a na pewno we wczorajszym meczu z San Marino, Andy Gray tak mówił
» 13 października 2012, 18:10 #8
WTC: Runi i Klewerli się mówi, a nie jakieś Runeje czy inne Klewerleje.
» 13 października 2012, 19:20 #7
Smart: Mówi się Klewerland i tyle.
» 13 października 2012, 22:55 #6
Fisher45: Moim zdaniem zasłużył na nowy kontrakt ale jeszcze jest zbyt wcześnie by o tym mówić zwłaszcza dlatego, że jego aktualny kontrakt kończy się dopiero w 2015. Przez ten czas pokaże swoje umiejętności niejednokrotnie a władze klubu nie będą musiały wcześniej wydawać większej kasy. Tak więc pozostaje tylko czekać na dalszy rozwój wydarzeń bo sprawa nie jest zależna od nas i możemy sobie pisać ;)
» 13 października 2012, 09:36 #5
orchi650: Na szczęście Ferguson wie co robi ...
» 13 października 2012, 16:31 #4
Fisher45: I miejmy nadzieję, że kolejny raz zrobi dobrze ;)
» 14 października 2012, 10:56 #3
4EverMUFC: Ja sądzę że max 65 tyś. mu wystarczy.
» 13 października 2012, 09:24 #2
Pauleta77: Nie jest to ktoś, kto znacznie wpływa na losy spotkania, tym bardziej ktoś bez kogo byśmy wiele stracili, także w mojej opinii za mało jeszcze pokazał Clev by aż podwajać mu pensję. Gra jego jednak mi odpowiada, często jest pod grą, szuka piłki (czasem bywa że za bardzo ją chce, a gdy ją dostaje nie wie co z nią zrobić, ale to inna sprawa), ciągnie zespół do przodu.
Problemem jego dotychczas były kontuzję, w tym sezonie na razie go omijają, zobaczymy co z niego będzie.
» 13 października 2012, 07:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.