Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd gromi! Świetne debiuty Büttnera i Powella

» 15 września 2012, 17:56 - Autor: michalg - źródło: własne
Manchester United pokonał w czwartej kolejce Premier League Wigan Athletic 4:0. Gole dla Czerwonych Diabłów zdobyli: Paul Scholes, Javier Hernandez, Alexander Büttner i Nick Powell. Dla dwóch ostatnich były to ligowe debiuty w barwach ekipy sir Alexa Fergusona.
Man Utd gromi! Świetne debiuty Büttnera i Powella
» Manchester United pokonał Wigan Athletic 4:0 (0:0) w meczu 4. kolejki Premier League. Świetny debiut w zespole Czerwonych Diabłów zaliczył Alexander Büttner, a gola w swoim 700. spotkaniu zdobył Paul Scholes.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Wigan?
Mecz na Old Trafford zaczął się dla gospodarzy bardzo dobrze. W piątej minucie po dobrym podaniu Giggsa w pole karne wpadł Danny Welbeck, który został sfaulowany przez Al-Habsiego. Sędzia Mike Olivier wskazał na punkt oddalony o 11 metrów od bramki reprezentanta Omanu. Do futbolówki podszedł Javier Hernandez i strzelił fatalnie. Jego słaby strzał do boku sparował bramkarz Wigan.

Kolejne minuty upływały pod znakiem wyraźnej przewagi Manchesteru United, jednak Czerwone Diabły nie potrafiły stworzyć sobie zbyt wielu dogodnych sytuacji.

W 18. minucie Nani wrzucił piłkę w pole karne do Welbecka, który uderzył z powietrza i minimalnie się pomylił. Pięć minut później znowu dośrodkowanie Naniego i strzał głową Welbecka, ale futbolówka przeleciała kilkadziesiąt centymetrów nad bramką Al-Habsiego.

Manchester atakował głównie lewą stroną za sprawą bardzo aktywnego Alexa Büttnera i Ryana Giggsa, ale wrzutki czy to jednego czy to drugiego zatrzymywały się zazwyczaj na pierwszym obrońcy Wigan.

W 35. minucie sam na sam z Al-Habsim stanął Nani, ale zamiast strzelić mocno i płasko po ziemi, to zdecydował się na próbę loba... niestety bardzo niecelnego. W końcówce pierwszej połowy niefrasobliwość gospodarzy mogła kosztować ich bramkę. W świetnej sytuacji po dośrodkowaniu Maloneya znalazł się Kone, ale fatalnie się pomylił. Po pierwszej części spotkania Manchester United remisował w małych derbach regionu Manchesteru z Wigan Athletic 0:0.

Drugą połowę dużo lepiej rozpoczęły Czerwone Diabły. Po bardzo ładnej akcji Naniego i zamieszaniu w polu karnym najprzytomniej zachował się Paul Scholes, który mocnym uderzeniem pokonał Al-Habsiego. United wreszcie objęło upragnione prowadzenie. Rudowłosy pomocnik nie mógł chyba sobie wymarzyć lepszego uczczenia 700. występu w lidze w barwach Manchesteru.

Po tym golu gra wyraźnie się zaostrzyła czego efektem były żółte kartki dla Boyce i McArthura. Gospodarze dążyli do podwyższenia prowadzenia i tak sztuka udała im się w 61. minucie. Po bardzo ładnej akcji Giggs podał do Büttnera, ten oddał strzał... który zamienił się w świetne podanie, z którego skrzętnie skorzystał Javier Hernandez strzelając bramkę z pięciu metrów. Goście reklamowali w tej sytuacji spalonego, ale na ich nieszczęście z własnej szesnastki nie zdążył wybiec Emerson Boyce.

Było 2:0, a chwilę później już 3:0. Kapitalną akcję przeprowadził holenderski lewy obrońca Alex Büttner, który minął trzech rywali i z bardzo ostrego kąta pokonał Aliego Al-Habsiego. Wymarzony debiut byłego piłkarza Vitesse Arnhem stał się faktem. Wkrótce na boisku pojawił się drugi debiutant Nick Powell sprowadzony do Manchesteru z Crewe Alexandra i... chwilę potem zdobył bramkę.

W 82. minucie młody pomocnik przyjął piłkę na 20-tym metrze, zwodem minął obrońcę i mocnym strzałem pokonał omańskiego bramkarza The Latics. Było 4:0 i pewne było już, że trzy punkty zostaną na Old Trafford. Do końca spotkania gospodarze kontrolowali boiskowe wydarzenia i spokojnie dowieźli korzystny wynik. Po słabej pierwszej i świetnej drugiej połowie Manchester United pokonał Wigan Athletic 4:0.

Manchester United-Wigan Athletic 4:0 (0:0)

Bramki: Paul Scholes 51', Javier Hernández 63', Alexander Büttner 66', Nick Powell 82'

Manchester United: Lindegaard - Rafael, Ferdinand, Vidic (Evans 77'), Büttner - Nani, Carrick, Scholes (van Persie 71'), Giggs (Powell 71') - Chicharito, Welbeck

Wigan Athletic: Al Habsi - Caldwell, Boyce, Ramis, Figueroa - McCarthy, Maloney (Gomez 59'), McArthur, Beausejour (Jones 69') - Kone, Di Santo


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Wigan Athletic
Następny news »
Büttner zachwycony diabelskim debiutem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (219)


dzikus1755: buttner rośnie na podstawowego obrońcę
» 19 września 2012, 18:45 #206
djklosek123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 07:32

Buttner to będzie piłkarz oj czuje że chłopak zrobi karierę w manchesterze United .
» 17 września 2012, 07:31 #205
RedDragon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 07:35

moderator... Edit. Post niżej
» 17 września 2012, 07:35 #204
Tleniony: Evra wkońcu wezmie sie do roboty a nei osiadł na laurach i na pewnej pozycji ^^
» 16 września 2012, 23:45 #203
orchi650: Evra ma czego się obawiać
» 16 września 2012, 17:49 #202
Caspa: idealny mecz młodzi weszli w zespół . zacznie się rywalizacja na pozycjach,tylko smuci już 2 karny w 4 meczach nie wykożystany
» 16 września 2012, 17:25 #201
kaplan130: Piękne gole naszych debiutantów! Oby tak dalej :)
» 16 września 2012, 16:01 #200
klaudiusz11: Alexander BĂźttner i Powell zagrali swietnie
» 16 września 2012, 14:36 #199
Diabelred: Powell swietnie :O,ok strzelil bramke,ale nie oznacza to odrazu ze zagral swietnie...Z tej dwojki tylko Alex zagral swietnie ,bo to on przez caly mecz byl wyrozniajaca sie postacia u nas w zespole
» 16 września 2012, 19:33 #198
Tleniony: zgadzam sie :)
» 16 września 2012, 23:43 #197
Castway: Buttner być może troszkę chaotycznie ale swoją zadziornością dodawał nam skrzydeł. Troszkę dziwi także fakt, iż w wielu sytuacjach boczny obrońca stawał się naszym motorem napędowym w ofensywie. Niech utrzyma poziom a już niedługo będziemy podirytowani faktem, iż zabrakło go w wyjściowym składzie :)

Cieszy także postawa obrony. Nasz bramkarz miał mało do roboty a stoperzy zagrali bardzo pewnie a przede wszystkim efektywnie. Druga połowa przypomniała mi za co kocham ten klub - kawał dobrego futbolu :)
» 16 września 2012, 13:44 #196
Ultras1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2012 13:41

Cieszą 3 punkty i 0 z tyłu :) Niestety meczu nie mogłem obejrzeć, ale widziałem bramki i powiem że Buttner to jest nasza przyszłość i nie zdziwię się, jak w środę wyjdzie w podstawowej jedenastce. Powell widać że potrafi uderzyć i coś czuję że Fergi da mu pograć z Galatasaray np. z ławki. Chelsea zgubiła pkt. z QPR, więc tracimy do nich tylko 1 pkt. ;] Nie mogę się doczekać meczu z nimi w październiku :)
GGMU !
» 16 września 2012, 13:39 #195
PatrykSNK: Takie Czerwone Diabły chciałoby się oglądac zawsze, 4golse strzelone 0 straconych i pewne 3pkt, musimy jeszcze jeden pkt odrobic do chelsea bo oni wydaje sie sa dobrze przygotowani do sezonu. Wazna jest jak dla mnie rowniez Lm w tym sezonie nei mozemy tak frajersko odpasc z fazy pucharowej no ale wszytko dopiero sie rozwija forma piłkarzy, zgrywanie zespołu, mam nadzieje ze ten sezon bedzie lepszy od poprzedniego i tak chyba sie zapowiada. Glory Man United!
» 16 września 2012, 13:32 #194
dawidmanutd13: Uff, dobrze że dzisiaj pewnie wygraliśmy bo takie zwycięstwo zdecydowanie było nam potrzebne. W pierwszej połowie nasza gra znowu nie wyglądała dobrze, ale w przerwie panowie odbyli zapewne w szatni męską rozmowę i po przerwie wszystko już "zatrybiło" tak jak trzeba :)

Co za świetny mecz Buttnera! Bardzo pozytywne zaskoczenie, nie byłem pewny czy tak szybko młody zawodnik dobrze wejdzie do Premiership, ale obawy okazały się kompletnie nieuzasadnione. Widać w nim duży potencjał, bardzo często podłącza się do przodu, co prawda jego drybling czasami jest chaotyczny, a wrzutki niedokładne, ale i tak robi z przodu dużo szumu, co potwierdzają gol i asysta, a do tego jest pewny w obronie. Ciężko wyrokować po jednym meczu, ale wczorajsze spotkanie naprawdę dobrze rokuje na przyszłość dla Holendra. Ferguson ma teraz ból głowy przed kolejnymi meczami - czy odważnie postawić na będącego najwyraźniej w wysokiej formie młodego Buttnera, który jednak nie wiadomo czy da sobie radę przy większej presji (choćby na Anfield), czy na doświadczonego, ale niepewnego ostatnimi czasy Evrę. Ciekawie zapowiada się rywalizacja na tej pozycji, dobrze że Evra wie teraz, że jego miejsce w podstawowej jedenastce nie jest już takie pewne.

Bardzo podobał mi się wczoraj także Welbeck - walczył za dwóch, często odbierał piłki na połowie Wigan, łatwo dochodził do sytuacji bramkowych, stwarzał najwięcej zagrożenia z całej drużyny United. Szkoda, że nie strzelił bramki, bo sobie na to zasłużył - skuteczność to właśnie coś, nad czym musi popracować. Co do drugiego z naszych napastników, Javiera Hernandeza, miał parę ładnych akcji w drugiej połowie, strzelił bramkę, ale i tak wydaje mi się, że był dużo mniej przydatny dla drużyny niż Welbeck - w pierwszej połowie Chicharito na początek zmarnował karnego (którego swoją drogą moim zdaniem nie było, a sędzia mylił się co chwilę w obie strony), a potem tylko snuł się po boisku.

Na plus też na pewno debiut Powella, dobrze że tak wprowadził się do drużyny, na pewno dostanie jeszcze niejedną szansę i liczę, że również coś z niego w przyszłości wyrośnie.

Nie wszystko jednak było w naszej grze takie dobre - wyjątkowo słabo w moich oczach wypadł wczoraj Ferdinand - gdyby Kone było bardziej skutecznym zawodnikiem konto Anglika obciążałyby dwie bramki - w pierwszej połowie Rio minął się z piłką w polu karnym, ale rywal z bliska przestrzelił, a w drugiej bardzo łatwo mu uciekł i tylko Lindegaard uratował nas przed stratą bramki w sytuacji sam na sam. Ponadto parę mniejszych błędów, jak choćby strata piłki na rzecz tego samego Kone na własnej połowie, który przed sobą miał wtedy już tylko Vidicia (tu akurat uratował Anglika sędzia).

Co do sytuacji bramkarza - naprawdę nie wiem już, co kombinuje Ferguson. De Gea zagrał dobrze w trzech pierwszych meczach, mimo puszczenia pięciu goli niejednokrotnie uratował naszą drużynę, a Ferguson nagle zaczyna stawiać na Lindegaarda - chyba nie tak powinno to wyglądać?

Pozdrawiam.
» 16 września 2012, 13:21 #193
sssexton90: Hernandez może szału nie zrobił ale zadanie wykonał. Ta bramka zdobyta przez niego nie była dziełem przypadku, on po prostu widział gdzie się znaleźć i jak ustawić. On jest typowym wykonczeniowcem, jak w rep Polski kiedys Frankowski. Poza tym na tyle co on ostatnio gra to nie można się spodziewać cudów, już więcej mnie irytuje Nani...chłopak musi dużo popracować jeżeli chce utrzymać miejsce w składzie
» 16 września 2012, 13:57 #192
dawidmanutd13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2012 16:16

No tak, teoretycznie Hernandeza powinno się rozliczać za strzelane bramki, więc ten mecz należy zaliczyć mu na plus i dopóki będzie trafiał d0 siatki jak w swoim pierwszym sezonie w MU nie ma problemu. Jednak gdy coś w tej maszynce do strzelania goli się zatnie (jak w zeszłym sezonie) nie ma z niego większego pożytku, jaki był wczoraj z Welbecka - na tym polega różnica.

Co do Naniego to prawda, lubię go, ale ostatnio zdecydowanie pikuje w dół :(
» 16 września 2012, 16:16 #191
linox: Niczym Pippo Inzaghi ;)
» 17 września 2012, 06:47 #190
United45: To sie nazywa prawdziwy United w tej drugiej cześci fenomenalna walka w srodku pola naprawde oby tak dalej

GLORY GLORY MAN UTD
» 16 września 2012, 12:02 #189
vip14: No i właśnie tak macie grać chłopaki. Jeszcze tyko wyprzedzić Chelsea w tabeli i gnamy po Mistrzostwo Anglii. Glory, Glory Manchester United :D
» 16 września 2012, 10:50 #188
DonKedzior: brakowalo mi takiego natarcia na bramke przeciwnika w tym sezonie :) zaczynamy miec dobra dyspozycje. brawo united brawo debiutanci !
» 16 września 2012, 10:29 #187
EmigrantPL: Buttner dla mnie przy bramce miał sporo szczęścia. Mijając drugiego obrońcę za daleko sobie wypuścił piłke i przypadkowo sie odbiła od obrońcy, a bramkarz też się nie popisał. Nie próbuje mu ujmować umiejętności, po prostu patrze obiektywnie.
» 16 września 2012, 09:08 #186
grzeho16: co racja to racja
» 16 września 2012, 09:29 #185
GBest93: Szczęście sprzyja lepszym.
» 16 września 2012, 12:44 #184
NaniN17: Mecz bardzo dobry.Lecz nie mogę powiedzieć o 1 połowie ponieważ trochę się motaliśmy ale 2 połowa to było Bombardowanie gratulację oby tak dalej,lecz teraz trzeba się skupić na LM i meczu z Liverpoolem ponieważ łatwo nie będzie. Ale ja wieże w MU wieże w naszych chłopców
» 16 września 2012, 08:22 #183
grobla95: Na jakiej podstawie twierdzisz ze Powell był najlepszy na boisku ? Wszedł na 20 minut i w tym czasie dostał jedna piłke przed polem karnym (która wykorzystał) i zaliczył jeden, moze dwa odbiory i kilka podan. Faktycznie man of the match...
» 16 września 2012, 00:24 #182
kebab: Brawo UNITED! Oby tak dalej! GGMU! :D
» 16 września 2012, 00:19 #181
Klimaa: Nowe twarze zagrały bardzo dobrze. Mam tylko nadzieję że dla Powella znajdzie się jeszcze wiele minut w tym sezonie.
» 15 września 2012, 23:50 #180
saharicus: Kurde, żałuję że nie obejrzałem tego meczu.
» 15 września 2012, 23:36 #179
michalg: Jak masz zamiar oglądać powtórkę, to włącz tylko na drugą połowę, bo pierwsza nie jest warta komentarza.
» 16 września 2012, 00:43 #178
cipsik: bradzo dobra druga polowa, moim zdaniem mimo ze nani nie mial dzis najlepszego dnia to napewno idzie forma w gore wydaje mi sie ze w lidze mistrzow juz bedzie gral swoje:) ale zadowlony jestem z debiutantow, cicha druga polowa duuzo lepsza czesciej sie pokazywal i bramka oraz asysta ogolnie duzo by chwalic w drugiej polowie lubie jak gramy wysokim presingiem i ze jedna bramka nie da zwyciestwa byle tak dalej
» 15 września 2012, 23:16 #177
MUDevil: Swiatna wiadomosc na koniec dniaq Diably piekny mecz a city remis GG Man UNITED !!
» 15 września 2012, 23:02 #176
poland: hmm ma ktoś może gdzieś mecz nagrany albo chociaż po angielsku?
proszę o linka na priv
» 15 września 2012, 22:48 #175
fanarsenalu: No ładnie United, już nie mogę się doczekać meczu z wami i srogiego rewanżu za zeszły sezon.
» 15 września 2012, 22:32 #174
MiqeZ: Gratulacje. Moje 2 pkt w typerze ;>
» 15 września 2012, 21:39 #173
checix69: fakt, pierwsza polowa slabo, druga o wiele lepiej. tak jak wszyscy ciesze sie z udanego debiutu powella i buttnera. taki start daje duzy komfort psychiczny. wybitnie slaba gra hernandeza i naniego, pomijajac tego karnego jeden i drugi mnostwo nieudanych i niecelnych zagran. welbeck na plus. ciesze sie ze mamy buttnera, evra bedzie musial powalczyc o pozycje a wiadomo ze zdrowa rywalizacja nigdy nikomu nie zaszkodzila. mam tylko pytanie, czemu drugi mecz pod rzad de gea na lawce? kaprys saf'a?
» 15 września 2012, 23:10 #172
grobla95: czyli dla ciebie zawodnik który zdobywa w meczu bramke i asyste gra WYBITNIE SŁABO !? A drugi który ciągnął nasza gre od 45 minuty do bramki na 2:0 i to on zapewnił nam gola na 1:0 tez grał WYBITNIE SŁABO !? Wez sie w głowe puknij... Może Hernandez nie strzelił karnego i był mało widoczny w pierwszej połowie, a Naniemu nie wychodziły strzały z dystansu, ale mimo wszystko mieli ogromny wkład w nasze zwyciestwo. Oni, Scholes, Buutner i Danny.
» 16 września 2012, 00:14 #171
checix69: hernandez i ten karny-takie sytuacje nie moga miec miejsca. strzelil gola, ok. ale czesto tracil pilke, a celne podania mozna policzyc na palcach u jednej reki. nani nie oddal chyba zadnego celnego strzalu, mnostwo niecelnych podan, duzo strat, wiec tak to spotkanie bylo sporo ponizej poziomu pomocnika.
» 16 września 2012, 01:00 #170
MaziUnited: Świetna druga połowa,wymarzone debiuty,cztery bramki czego chcieć więcej-hmm by w LM zagrał Buttner od początku.
» 15 września 2012, 21:11 #169
TylkoManUtd: spokojnie z tymi "ochami" i "achami" nad buttnerem i powellem. jeden zagrał dopiero pierwszy mecz, drugi z ławki a już można przeczytać, że Aleks jest cudowny a oni mega świetni. apeluje, dajmy się im pokazać i wtedy oceniajmy ale dopiero przynajmniej po pół sezonie kiedy będą regularnie grać, a nie teraz po kliku minutach. tak tylko zachowują się ignoranci i ci co się nie znają. nie ocenia się zawodnika po jednym meczu !
» 15 września 2012, 21:08 #168
satan23: Co nie zmienia faktu że taka postawa cieszy kibiców i daje nadzieję.. a samych zawodników motywuje.
» 15 września 2012, 21:13 #167
Brancik: wynik cieszy .... lecz gra nie .... pierwsza polowa ? nieporozumienie , druga ? czesta pomoc rywali ... chce zobaczyc gre z lepszym przeciwnikiem, nie obrazajac wigan. tesknie za dobra gra naniego i za lepsza obrona, za ta silna zapora na podstawie vidic-a ....i nie popelniajacego bledow oraz nie odpuszczajacego ferdinanda... lecz tego nie ma ... mysle ze vidic wroci ... jecz ferdinand odpuszcza czesto gesto ... buttner ? mam nadzieje ze bedzie szlo wszystko w strone dzisiejszego wykonania ... Paul Scholes ? mozg z doswiadczeniem , wiadomo ze nie jest pierwszej mlodosci ... ale kto zawsze bedzie i byl diablem ....uwielbiam walecznosc chlopa !groszek ? nie oceniam po karnym , uwazam ze czasami wyglada to bardzo dziwnie , wydaje mi sie ze pilke musi miec poprostu idealna do nogi ... wystawke na pusta brame ... :/ 4ever United !
» 15 września 2012, 21:07 #166
MichaelAngelo: zdecydowanie za mało razy użyłeś wielokropka.
» 16 września 2012, 11:00 #165
tytyty23: zdecydowanie za mało.
» 16 września 2012, 15:34 #164
MarcoReus: Nani woli pieniądze:) :*
» 15 września 2012, 20:39 #163
Deluxe: Powell nie dość, że przystojny, to jeszcze jaki utalentowany ;) A tak bardziej na poważnie, wspaniała druga połowa spotkania. Buttner i Powell naprawdę niesamowicie zadebiutowali, cieszy również bramka Chicharito, na przełamanie. Puszczam w niepamięć niewykorzystaną przez niego jedenastkę. Czekam, aż Meksykanin odzyska tą swoją formę z pierwszego sezonu na Old Trafford, bo był niesamowity i mam nadzieję, że będzie dostawał więcej szans na grę. Rudy zagrał naprawdę piękne spotkanie i udowodnił - po raz kolejny - że naprawdę dobrze jest mieć kogoś takiego w drużynie. Podziwiam Sir Alexa, bo tegoroczne transfery okazały się strzałem w dziesiątkę - póki co nabytki Szkota nie zawodzą, a wręcz przeciwnie.
Z radością dopisujemy 3 punkty w tabeli. Po takim meczu kibice naprawdę powinni być usatysfakcjonowani ;)
Glory Glory Man United!
» 15 września 2012, 20:10 #162
Pablo9121: Noo ! Udane debiuty, klasa doswiadczonego Scholesa i pierwszy od dawna gol na być może odblokowanie Hernandeza . Bardzo ładny mecz w wykonaniu Diabłów ! SAF wykonał świetną robote w tym okienku transferowym ;)
» 15 września 2012, 20:07 #161
SuVeReN: Dla mnie SAF jest genialny.. Mamy wspaniałego następcę dla Evry oraz Scholes'a. Mowa oczywiście o dwójce debiutantów - Buttnerze oraz Powellu. Jeden pokazał, że ma prawdziwe serce do walki (nie umniejszam Nickowi tego, ależ skąd) oraz, że nadaje się do gry w pierwszym składzie, bynajmniej z tymi słabszymi zespołami. Powell zaś pokazał, jakimi fantastycznymi strzałami z dystansu dysponuje. Z czasem poza tą umiejętnością zacznie mądrze rozdzielać piłki i będzie coraz więcej ''widział'' na boisku. Szkoda tylko, że de Gea znowu na ławce. Młody powinien być jak CASILLAS! Znaczy się - ciągle siedzieć w bramce. Kiedyś może prześcignie właśnie tą legendę..
» 15 września 2012, 19:55 #160
jamaj05: przynajmniej, nie bynajmniej-bynajmniej tzn wcale...

nie ma też co tak się podniecać debiutami, powinniśmy być nauczeni np przypadkiem Machedy czy Donga, że jedna jaskółka wiosny nie czyni

i żeby za jakiś czas ludzie nie porównywali strzałów Powella do "petard" Darrona Gobosna:p

co do De Gei sie zogdze akurat-moim zdaniem powinien grać częściej, bo ma wieksze zdolności i potencjał, a Lindegaard łapie pkt ze słabiakami tylko
» 15 września 2012, 20:01 #159
jarekbrylu: Bardzo dobre debiuty.

Mimo, że bramki nie strzelił, ale dla mnie zaraz po Buttnerze był jednym z najlepszych na placu gry w dzisiejszym spotkaniu - Danny Welbeck.

Pokazywał się, wywalczył karnego, dużo strzelał, nie zawsze w bramkę. 1 słowem chłopak był bardzo chętny do gry. !!

GLORY MAN UNITED !!
» 15 września 2012, 19:51 #158
Wade: Uwielbiam tą ślepą i bezpodstawną krytykę Naniego,prawie tak bardzo jak ślepe i bezpodstawne pochwały Cleverleya.
Nani zagrał dzisiaj bardzo dobry mecz,jedyny minus to tragiczne strzały,ale świetnie mijał rywali i bardzo celnie wrzucał(w przeciwieństwie do niejakiego Young którego dośrodkowania wyłapują kibice z 10 rzędu),praktycznie każda jego wrzutka była dobra i stwarzała zagrożenie,niestety zazwyczaj trafiała na kanciasty łeb Welbecka,bo gdyby w miejscu Danny'ego był RVP pewnie na jednej asyście Portugalczyka by się nie skończyło.

Aha Buttner świetnie zagrał i miał debiut jak marzenie,ale w obronie był momentami chaotyczny i trzeba poczekać jak zagra z kimś mocniejszym niż Wigan,ale podoba mi się jego waleczność.Właśnie taka kosa jak on przydałaby się jeszcze na środku boiska.
» 15 września 2012, 19:37 #157
jamaj05: Co do Naniego, Buttnera się zgadzam w 100%, do Yougna już dużo mniej, a co do Cleva, to jednak chyba sztaby szkoleniowe i trenerzy MU oraz reprezentacji Anglii widzą coś w tym zawodniku, że go wystawiają, dają szanse itd i myśle że nikt z DP większym ekspertem od nich nie jest w kwestii oceniania zawodników
» 15 września 2012, 20:04 #156
hitman90: @jamaj05,

moim zdaniem chłopak jest przereklamowany. Zagrał kilka spotkań w Wigan i z miejsca stał się następcą Scholesa. Może się mylę co do niego, bo w United nie ma zbyt wielu spotkań, ale nie widzę u niego ani strzału ani podania ani sprintu czy techniki.

Jeśli chodzi o Hodsona, to nie jarałbym się zbytnio jego zainteresowaniem osobą Toma. Pamiętam jak w LFC "odkrywał" na nowo Paula Konchesky'ego ^^
» 15 września 2012, 21:15 #155
Nani1900: Podpisuje się pod postem Wade.

Ja w Clevie nie widzę żadnego talentu. Już bardziej wierze w Powella. Już ja widzę Cleva jak tak uderza z dystansu :D. Oczywiście nie chodzi tylko o ten strzał, ale o ogólną grę.
» 15 września 2012, 21:36 #154
jamaj05: hitman kope lat;]

no ja mam nadzieje, że Clev przekona do siebie swoich krytyków w tym sezonie, w przynajmniej porównywalny sposób w jaki van persie przekonał mnie, ale moze sie myle, a ty masz racje, zobaczymy, myśle że ten rok bedzie odpowiedzią

nani-bo co, bo widziałeś 15 min jego gry? i już wiesz że jest lepszy
uwierz-każdy z zawodnikó MU potrafi tak uderzyć z dystansu
po drugie-gdybyś kibicował MU kilka lat wcześniej nie jarałbyś sie tak tym występem pamiętając podobne wejście do składu Machedy i co później z tego wyszło

poczekamy zobaczymy
» 15 września 2012, 21:57 #153
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 22:32

@jamaj05,

Mam nadzieję, że Clev i Ando zagrają cały sezon bez kontuzji. Wtedy będzie można ocenić obu bez tłumaczenia ew. słabszej gry kontuzją. A Nani... Moim zdaniem zabrał bardzo przeciętnie, ale podobała mi się jego walka i zaangażowanie. Widać, że mu zależało. Wrzutki na +, strzały a'la Ramos;P
» 15 września 2012, 22:31 #152
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 19:32

Lindegard-7
bez problemów,
Rafael- 7
mniej wejść niż z Fulham
Vidic- 7
mało miał pracy
Ferdinand- 6
Na razie słaba forma, jeden poważny błąd przy dośrodkowaniu, oraz faul po którym powinien być karny.
Nani-8
dobre, różnorodne dośrodkowania, udane dryblingi
Carrick-7,5
bardzo cofnięty, jedno ładne podanie do RVP, oraz przytomne zagranie do Naniego przy pierwszej bramce
Scholes-8
agresywny ale i dokładny no i bramka
Giggs-7,5
Dawno nie widziałem by robił tyle rajdów, kilka ciekawych zagrań
Chicharito-6,5
zmarnowany karny, mało widoczny, dołożył jednak nogę i bramkę zdobył
Welbeck-7,5
wywalczył jedenastkę, w pierwszej połowie najlepszy na boisku w drugiej przygasł choć po jego odbiorze padła 4 bramka
» 15 września 2012, 19:31 #151
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 19:46

Nani chyba trochę za wysoko, bo z Twoich ocen wynika, że był najlepszy na boisku (obok Scholesa). A miał kilka fatalnych kiksów będąc w całkiem dobrej pozycji. Ale poza tym, fajny mecz. A Chicharito oprócz dołożenia nogi miał asystę przy bramce Powella.
» 15 września 2012, 19:45 #150
adamrox100: dlaczego Twój skład ma tylko 10 zawodników?:)
» 15 września 2012, 19:55 #149
grandes: zapomniałem o Buttnerze= 8, agresywny, aktywny w ofensywie, brameczka. Czasami jednak zbyt nerwowo ale zimnej głowy nabierze z czasem. Zobaczymy na tle silniejszego rywala.
» 15 września 2012, 20:13 #148
grobla95: Napastników rozlicza sie z bramek i ewentualnie asyst. Wiec dlaczego Chicharito który miał bramke i asyste ma 6,5 a Welbeck 7,5 ??
» 16 września 2012, 00:18 #147
grandes: dlatego ,że zmarnował asystę Wellbecka (karny) , poza tym zapomnij o czasach gdzie napastnik zdobywa bramki a obrońca broni, nawet stoperzy zdobywają bramki a napastnicy grają w obronie.
» 16 września 2012, 16:05 #146
RdS21: Pierwsza połowa- żenada.
Druga połowa- już lepiej, ale to jeszcze nie to.

Kolejny raz sprawdza się taktyka: "Olewamy pierwszą połowę, w drugiej odrabiamy straty"
» 15 września 2012, 19:28 #145
jamaj05: odrabiamy straty? jakie straty?
» 15 września 2012, 19:32 #144
Metal: Straty do lidera PL. Chyba jasne?
» 15 września 2012, 19:53 #143
jamaj05: właśnie, że bardzo nie jasne bo twoje wytłumaczenie to duże duże naginanie i naciąganie, ze zdania wyszło tak, jakby odrabiali straty bramkowe w konkretnym meczu -_-'
ale sprytnie wybrnąłeś jakby nie patrzeć
» 15 września 2012, 20:07 #142
RdS21: Remis z Wigan to jak porazka. Strata 2 punktow to jednak strata i to spora jak na BPL.
» 15 września 2012, 20:25 #141
grobla95: Równie dobrze, pierwsza połowa mogła sie skonczyc przy takiej samej grze 2:0. Załóżmy ze Hernandez trafia karnego a Nani wykorzystuje sam na sam. Wtedy tez powiedziałbys ze pierwsza połowa to zenada ? Po prostu była gorsza od drugiej, ale sutuacje tez w niej były, tylko nie było skutecznosci.
» 16 września 2012, 00:21 #140
Roo: Oglądałem dopiero od drugiej polowy i mecz był bardzo ciekawy.Buttner pokazał się ze świetnej strony,można powiedzieć że przebojem wdarł sie do drużyny.Ktoś napisał że chicharito "dostawiając noge pokazał że jest bezużyteczny" totalnie sie z tym nie zgodze ,chłopak dużo biegał widział i podawał i to spotkanie można zaliczyć na plus, jak i to ze chicha napewno jest united potrzebny ,mniej lub bardziej ale napewno nie bezuztycezny.Sadze ze wiekrzość normalnych ludzi na tej stronei by się ze mną zgodziła
» 15 września 2012, 19:22 #139
jamaj05: kurcze, szkoda że nie oglądałem tego meczu na żywo, zawsze musze trafić z robotą na świetny meczy w wykonaniu MU

Buttner-noo oby nie był to chwilowy przebłysk jak u np Machedy, niech trzyma taką formę przez cały sezon

fajnie że SAF w pewnym momencie zagrał 3 napastnikami-mając taką pakę z przodu można tak spróbować, linia złożona z Roo-RvP-Welbeck prezentowałaby sie pewnie jeszcze lepiej

widać ze Ferguson chciał jak najwiecej bramek nastrzelać, że 3 napadziorów wpuścił, bilans bramkowy z tamtego sezonu pewnie go nauczył tego:p
» 15 września 2012, 19:15 #138
Budewajn: Wydaje mi się, że Welbeck grał na lewej pomocy pod koniec więc nominalnie 2 napastników i napastnik grający w linii pomocy:P
» 15 września 2012, 19:24 #137
jamaj05: a szkoda, miałem nadzieje ze przy takim wyniku SAF popróbuje nie tylko ze zmienianiem piłkarzy, co również z formacją

ciekawe czy doczekam sie keidyś 3-5-2
» 15 września 2012, 19:27 #136
orion: De Gea ?? Popadł w niełaskę?? Poczatki były obiecujace.... Ktos cos wie ??
Fajne debiuty z bramka na koncie :D wynik fajny ale jest pare rzeczy do poprawy. Pierwsza połowa tragedia..
» 15 września 2012, 19:02 #135
Maksymilianek: Najbardziej cieszy mnie 0 z tyłu
» 15 września 2012, 19:01 #134
TheGiggsy11Boy: Świetny mecz United!!
Właściwie każdy zawodnik zasługuje na brawa a szczególnie moim zdaniem debiutanci oraz jubilaci!!
Najlepszy był Buttner ale również gra Chicharito było ładna, Raffaela też i Scholes oraz Powella!!
O Evrze możemy chyba zapomnieć w LM. xD
» 15 września 2012, 18:57 #133
Bro: Pierwsza połowa słaba.
» 15 września 2012, 19:00 #132
NaniN17: Idealny mecz oby tak dalej już idę oglądać powtórki goli
» 15 września 2012, 18:53 #131
kujawa: dla mnie Welbeck to gosc, dzisiaj biegal i biegal, ciagle walczyl, oczekuje tego tez od innych ;)
» 15 września 2012, 18:48 #130
Crychol6: W obecnej sytuacji niewiem czy być smutnym czy szczęśliwym.
Ok wygraliśmy 4:0, ale co z tego. Nasza taktyka na ten sezon to ma być 4-2-3-1 w której wygrywamy ledwo ledwo i męczymy bardzo. Nagle gramy 4-4-2 tak jak zawsze i gromimy wysoko. Więc niewiem co jest lepsze...
» 15 września 2012, 18:36 #129
messengerUTD: 25.media.tumblr.com/tumblr_maegr3MNNu1r7jzw9o1_500.jpg

ahaha, Kagawa i Buttner :D
» 15 września 2012, 18:36 #128
Crychol6: Fakersa pokazują ? Nie ładnie...
» 15 września 2012, 18:37 #127
mikifiki: haha
ciekawe, kto zdj robił. pewnie Rio :)
» 15 września 2012, 18:38 #126
PastaDoCiasta: mam pytanie do administracji! Co jest złego w poście ,,hahahahahaha'' bo mi ngo usunęliście!! Nie wiem czy ,,admini 10 latki'' to kasują na wyliczanki których właśnie się w przedszkolu nauczyli czy co??
» 15 września 2012, 18:45 #125
spOntan: nie ja usunąłem komentarz, ale pewnie został potraktowany jako spam. Nie róbmy ze strony podobnej do tej z arsenalu, że w newsie o meczu rozmawiają o grach na pc czy innych takich kwiatkach. Pasta i nie ciskaj sie tak :)
» 15 września 2012, 18:54 #124
zizu90: bo kto chce czytać twoje haha?
» 15 września 2012, 18:55 #123
PastaDoCiasta: a jak mam niby napisać że śmieszy mnie obrazek kagawy i buttnera?? Czy w ogóle nie wolno bo spam?"
» 15 września 2012, 19:01 #122
pizduszka: Ktoś tam po lewej stał z gołym zadem. A Evans przymierza się do posunięcia jakiegoś kudłacza. Pewnie Rafaela.
» 15 września 2012, 19:09 #121
Devilson: "Na deser, w 82', Nick Powell, również w swoim debiucie, zdobył bramkę z okolic 30 metra."

cytat z podsumowania meczu na live.devilpage
Chyba oglądałem inny mecz, gdyż Powell tego gola zgobył z max 18 metra..

nie zmienia to faktu, że pierwsza połowa gorzej niż słaba poza welbeckiem, natomiast druga połowa to takie United, jakie chcę oglądać w każdym meczu ^^
» 15 września 2012, 18:35 #120
Alaan: Taaak, masz rację, poniosło mnie "troszkę", pisałem to z pamięci :) Już lecę poprawić. Musisz wybaczyć, żółtodziób ze mnie jeszcze.
» 15 września 2012, 18:39 #119
PastaDoCiasta: fajny avatar:)
» 15 września 2012, 18:45 #118
Patryk19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 18:35

Podsumowując fajny meczyk, choć miałem lekką nerwówkę w pierwszej połowie (głównie przez grę hernandeza). Druga połowa wyszła już zdecydowanie lepiej i tu chyba punktem zwrotnym była bramka starej rudej wygi. :)
Buttner- świetny debiut, jeden z naszych motorów w tym meczu. Co jak co ale trzeba przyznać że silny gość, jechał w te i we wtą. Jestem ciekawy jak sobie poradzi z bardziej wymagającymi przeciwnikami.
Powell- Chyba z tych młodszych zawodników jego najbardziej polubiłem od kiedy doszedł do nas, choć tu za bardzo nie mam co powiedzieć gdyż za długo nie pograł, strzelił ładną brameczkę to fakt ale niczym innym nie zaskoczył.
RVP- nic szczególnego ale też długo nie pograł.

No i został nieszczęsny a może i szczęsny chicha... jak dla mnie trudny piłkarz bo nigdy nie wiem czego od niego oczekiwać. Potrafi przez cały mecz dręczyć kibica swoją nie dokładnością i słabym występem i nagle strzela bramkę potem asyste... Ciężko się go ogląda na boisku przez tą jego technikę i ciągłe spalone a mimo to statystki ma dobre co nie odzwierciedla jego gry w przeciągu całego meczu.

Welbeck- Jak dla mnie bohater tego meczu, walczył przez cały mecz widać, że go piłka szukała tylko szczęścia tego jak u groszka mu brakuje, później już trochę przyblakł ze zmęczenia.

Nani- MASAKRA. Doprowadza mnie coraz częściej do szału kombinuje, kombinuje i... nic. Miał chyba 3 dogodne sytuacje z których piłkarz o takim nazwisku powinien strzelić chociaż w światło bramki, chociaż tuż obok słupka. Tym czasem leci w trybuny tak jakby grał w ten amerykański football albo podkręca na boki. Tu bym wskazał jego przeciwieństwo czyli groszka. Ten 1 ma technikę ale za bardzo kombinuje i za bardzo gra "pod publikę". Ten 2 natomiast nie ma techniki, na pewno nie zachwyca umiejetnościami ale za to jest skuteczny. Jak portugalczyk będzie kontynuował swój poziom to nie widzę go w przyszłym sezonie u nas.
» 15 września 2012, 18:34 #117
Bro: Chicharito skuteczny? Pokazał podczas karnego.
» 15 września 2012, 19:06 #116
MichaelAngelo: @Bro Rozumiem, że dla Ciebie Messi, Ronaldo i Rooney to też nieskuteczni gracze?
» 15 września 2012, 19:40 #115
Patryk19: Bro skuteczny ogólnie, jak patrzysz na statystyki to widzisz że taki welbeck który dużo walczy i sam potrafi tworzyć sytuacje ale goli już tyle nie strzela, chicha może grać piach cały mecz a i tak wpadnie mu piłka pod nogi pare metrów przed bramką... A karny to masakra wogóle nie wiem czemu on go wykonywał mógł to być giggs. Jeśli chicha nie poprawi swojej techniki to go sprzedadzą i to jest pewne a co dopiero po odejścu SAFa
» 15 września 2012, 19:56 #114
775330: Właśnie zobaczyłem sześciu kolejnych rywali Manchesteru na najbliższe mecze.. 5 kolejka- Liverpool, następnie Tottenham, Newcastle, Stoke, Chelsea i Arsenal, czekają nas piękne widowiska, chociaż bardzo trudne.
» 15 września 2012, 18:34 #113
przemekk28: No Buttner ładnie, mam nadzieję, że na razie Evra nie będzie wystawiany, choć zapewne tak będzie znając SAFa.
» 15 września 2012, 18:32 #112
Swinkapeppa: podobała mi sie gra Naniego w dzisiejszym meczu. To jeszcze nie to ale jak zagra 2-3 mecze z rzędu to bedą efekty. Welbeck bardzo dobry mecz, zadziwił mnie tym że jest bardzo mocny i dobrze stoi na nogach. Buttner to na tą chwile nr 1 na LO. Tak sobie Carrick i Giggs. Moim zdaniem teraz jak kontuzje ma Rooney to defensywni pomocnicy - Clev i Anderson. Kagawa SPO, PP - Valencia, LP - Nani. Może i Nani ma więcej strat do Younga ale jak ma piłke to zawsze stara sie wymyśleć coś technicznego i genialnego, rzadko wychodzi oczywiście, a Young to po 1. baletnica a po 2. zwód na prawą noge i niecelne dośrodkowanie albo strzał.
» 15 września 2012, 18:31 #111
kalek87: Nani grał dzisiaj piach chyba jesteś nim tak "zauroczony", że nie widzisz jak gra. Gdyby Young nie był kontuzjowany to by siedział na ławie
» 15 września 2012, 18:33 #110
Nani1900: Kalek87

Young'a nawet nie można porównywać, do Naniego. Young ostatnio gra straszny piach. A Nani zagrał dobry mecz. Może strzały mu nie wychodziły, ale drybling i dośrodkowania były udane.
» 15 września 2012, 21:18 #109
1878MU: z tego co zauważyłem to nawet jesli Evra wróci do pierwszego składu to Buttnera mozna ustawiac jako lewego pomocnika ( podobna sytuacja jak z Bertrandem w CL ) ;)
» 15 września 2012, 18:27 #108
Draciel: Dokładnie!
» 15 września 2012, 18:30 #107
Scrito: Świetny mecz Welblecka i Buttnera. Hernandez a.k.a. "dostaw nogę" swoją grą w pierwszej połowie utwierdził mnie w przekonani, że jest bezużyteczny dla United.
» 15 września 2012, 18:27 #106
GBest93: 4 słowa pierwsze ok , reszta nie na miejscu.
» 15 września 2012, 18:31 #105
Vorios: aka "dostaw noge" XD Jeblem ze smiechu na glebe xd
» 15 września 2012, 18:33 #104
Metal: Nie oglądałem całego meczu, ale w ostatnie minuty gdzie Groszek rozsądnie rozprowadzał piłkę ( co mu się jeszcze nie zdarzało), a nawet zaliczył asystę.
» 15 września 2012, 18:34 #103
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 19:10

Huehuehue. Danny na pewno nie zagrał świetnego meczu. Jak zwykle gubił się z piłką przy nodze. Chłopak ma technikę niespotykaną u Anglików, ale chyba nie do końca wie, jak ją wykorzystać. A Javier?:) Jednym przystawieniem nogi strzelił bramkę, Danny czarował cały mecz i gola nie ma. I asysta Grocha to w sumie też przystawienie nogi, nie liczy się, co? ^^
» 15 września 2012, 19:09 #102
Pomarancz: Prawda jest taka że Danny za dużo kombinuje, wszędzie szuka pięknej gry a czasami trzeba po prostu uderzyć.
» 16 września 2012, 14:46 #101
KlaasJan: Nareszcie mecz który nie zostawił u mnie uczucia niedosytu po końcowym gwizdku! Oby tak dalej. Glory! Glory Manchester United!:)
» 15 września 2012, 18:26 #100
hitman90: Świetny mecz (a dokładniej - druga połowa). Co mi się podobało?
1) WALKA - to czego od dawna brakowało w drużynie. Zaangażowanie 100%!
2) Buttner - żadna nowość teraz:D Ale nie będę się skupiał na jego grze. Chodzi mi o podejście, walkę, pójście do końca za akcją. Właśnie za to kocham Anglię. Siła, szybkość, walka, technika i jazda!
3) Powell - hmm... jeśli Clev to talent na miarę Scholesa, to co powiedzieć o Nicku?:) Uważam, że bije talentem (i umiejętnościami) Toma na głowę. Wiadomo, to raptem 20, ale już pokazał, że ma strzał i dobry przegląd.
4) Nani - myślę, że mecz wyszedł mu bardzo średnio, ale podobało mi się, jak walczył, starał się i był zły na siebie po niepowodzeniach. Myślę, że wziął sobie do serca radę o zajęciu się grą a nie marudzeniem o kontakcie.

Ogólnie wszyscy zagrali dobrze, ale przyjemnie się ogląda mecz, w którym MU prowadzi 4:0 i dalej łaknie krwi rywala. Jak się okazało, Danny i Chica poradzili sobie bez problemów z Wigan, bo wiele osób powątpiewało w zwycięstwo bez Roo i RvP.
» 15 września 2012, 18:26 #99
hitman90: Luz, to moja opinia więc się nie ciskaj tak.
» 15 września 2012, 19:05 #98
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 19:25

opinie trzba szanować;]

ale lepiej się póki co powstrzymać z mówieniem że Powell lepszy odl Cleva, że Buttner bije na głowę w tym sezonie Evre- bo to pierwszy mecz, trzeba udowadniać swoją jakość cały sezon, inna sprawa, że pewnie za często szansy(powell)dostawać nie będą

Machede po pierwszych dwóch meczach też śmiało stawiano w pierwszej 11 obok Roo, a teraz jest może 5 napastnikiem w United

ale co do walki Hitman ma racje- z relacji i powtórek czerwonych diabłów grających z takim zaangażowaniem i walką chyba w tym sezonie nie widziałem-a efekt prosty- 4:0 :)
» 15 września 2012, 19:23 #97
slavkoo91: Po błędzie z Fullham swoją szansę dostał Duńczyk i jak na razie nie zawodzi :)
» 15 września 2012, 18:33 #96
jamaj05: z Southampton puścił 2 bramki i o mało co nie przegraliśmy/zremisowaliśmy meczu, a dziś faktycznie-ze słąbiakiem nie zawiódł

ciekawe tylko czy z kimś lepszym grałby on, czy nie ograny do tej pory w tym sezonie, lepszy De Gea
» 15 września 2012, 19:34 #95
mikrofalowka: Zaimponował mi Buttner ale panowie bez przesady. Nie grał dziś jakoś pewnie w defensywie. Grał ostro ale trochę za agresywnie. W ataku jest lepszy od Evry - fakt ale w obronie Evra jest o klasę lepszy. Buttner zrobił furorę bo nie miał za rywala nikogo wybitnego. Niech gra ale z rywalami mało wymagającymi. Powell poza bramką nic ciekawego ale i tak gratulacje. Niech pograją jeszcze trochę wtedy wyrobię sobie o nich zdanie.

PS. Od razu zaznaczam że nie mam nic przeciwko Buttnerowi bo chłopak grać potrafi, uważam jedynie że nie ma co popadać w zbyt szybki huraoptymizm.
» 15 września 2012, 18:25 #94
Vorios: Ale pesymista przy takiej grze w debiucie tez byc nie trzeba. Gral nerwowo na poczatku, to fakt, ale potem zaczal sie rozkrecac i mimo, ze to Wigan, to w debiucie to tak, jakby gral z na prawde wymagajacym przeciwnikiem. Ja czekam na nastepny mecz, co nam pokaze, ale mysle ze wiele w obrazie nie powinno sie zmienic, jezeli wroci jeszcze Kagawa i Rooney, Buttner powinien wtedy szarpac.
» 15 września 2012, 18:35 #93
RedDevil1996: Lindegaard - 6
Rafael - 6,5
Ferdinand - 6
Vidic - 6.5
Buttner - 9
Nani - 6,5
Carrick - 6
Scholes - 7
Giggs - 7
Welbeck - 7.5
Chicharito - 6.5
Powell - 7
RVP - 6.5
Evans - trudno go ocenić
» 15 września 2012, 18:23 #92
GBest93: Oceniać to możesz piersi swojej laski ;) . Według mnie oceny zupełnie nieadekwatne co do gry owych piłkarzy w dzisiejszym meczu.
» 15 września 2012, 18:24 #91
mikrofalowka: mam podobne zdanie co GBest93. Buttner dostał według ciebie ocenę 9 a drugi Welbeck 7.5. Czyli wychodzi na to że Buttner odstawał pod każdym względem innym piłkarzom... wątpie. Scholes był najlepszy na boisku a dostał tyle co Powell który poza golem nie błyszczał (poza 1-2 odbiorami).
Buttner i Scholes - 8 a reszta spoko, ewentualnie zmiany +/- 0.5
» 15 września 2012, 18:28 #90
chiny84: Pewnie była ostra susz w przerwie heh, ale powiem tyle ze bardzo dobrze zagrali w drugiej połowie!! glory
» 15 września 2012, 18:22 #89
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 18:24

Buttner - ten gość już mi się podoba,a ta bramka jak czołg wjechał w pole karne,wola walki,nie odpuszcza to mi się podoba .
» 15 września 2012, 18:22 #88
funManUtd17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 18:20

Lindegaard - 6
Rafael - 7
Ferdinand - 6
Vidic - 6.5
Buttner - 8
Nani - 6
Carrick - 6
Scholes - 7
Giggs - 6.5
Welbeck - 7.5
Chicharito - 6.5

Powell i RVP - 6.5 a Evans nie wiem.
» 15 września 2012, 18:19 #87
charlie102: Buttner świetny zakup! Mina Evry po jego bramce bezcenna :D Wreszcie ruszy dupsko i zacznie grać jak należy. Pierwsza połowa bardzo słaba, w drugiej zaczęliśmy grać swoje.
PS: Panie trenerze, poświęć pan tą godzinę na treningu i ćwiczcie do skutku te rzuty karne!! Ja tylko przypomne od początku sezonu ile już nie trafiliśmy: Rooney, Nani, Young (w meczu z Barceloną), Van Persie (Southampton) Hernandez (dziś). 5 rzutów karnych nie strzelonych a mamy wrzesień! Tyle można spudłować w przeciągu całego sezonu.. Martwi mnie to ale mam nadzieję że następny karny będzie perfekcyjnie wykonany ;) Cieszą 3 punkty i zguby punktów $ity i chelsea.
» 15 września 2012, 18:16 #86
mikifiki: Niech wraca Rooney, bo nie ma kto karnych strzelać!!
» 15 września 2012, 18:16 #85
lukas0970: Po raz kolejny świetny mecz w drugiej połowie. Dlaczego nie możemy grać tak całe 90 minut? Buttner sprawił, że lewa stona zaczeła być w końcu pożyteczna! fenomenalny debiut Holendra, nic tylko chwalić! Powell tażke niczego sobie ;) ładna brameczka.

Reszta zespołu OKej.
» 15 września 2012, 18:15 #84
Wielbicielka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 18:15

Sonda miażdży: Kto był Twoim zdaniem najlepszym zawodnikiem meczu? I do wyboru tylko Anders Lindegaard:):

już poprawione:) Dobrze bo wybór byłby ciężki:p
» 15 września 2012, 18:15 #83
belman: jak juz pisalem przy zakupie buttnera ze jest to dobry zawodnik i ze fabio bedzie mial problemy z powrotem na ot tak bardzo sie ciesze ze evra ma tak obiecujacego zmiennika. brawo. na ta pozycje mamy 2 naprawde dobrych graczy. i wcale sie nie martwie ze wygryzie evre , nie teraz.napewno w waznych meczach wroci evra a ze slabszymi bedzie ogrywal sie alex. ggmu
» 15 września 2012, 18:14 #82
Bartoosh21: Nie zapominajmy że Fabio jest prawonożny tak jak Rafael, więc nie widze powodu do tego żeby po powrocie rywalizował z bratem o pozycję na prawej stronie gdzie mamy jedynie Rafaela..

chyba Ferguson o tym myślał ściągając Buttnera.. że jeżeli się sprawdzi a Evra ruszy z kopyta to dla Fabio nie będzie miejsca na lewej ale miejsce znajdzie się na prawej..

Ja bym nawet spróbował w przyszłym sezonie w jakimś meczu ustawić Rafaela na prawym skrzydle a Fabio za nim w obronie..

obrońcy nie wiedzieliby który to który i jak się zachowa..
» 16 września 2012, 13:11 #81
dr96chicharito: Ten BUTTNER to jest koleś - zwód, szybkość, drybling, balans ciałem, pomysł, świeżość. :D Nic dodać, nic ująć.
Wspaniały rajd Alexa i Piękna bramka Powella... Nani powoli zaczyna grać( miał 90 procent udziału przy otwierającej wynik bramce) ; Chicharito też powoli zaczyna odbudowywać formę. OBY TAK DALEJ!
» 15 września 2012, 18:13 #80
Hubzi: dobrze powiedziane
» 15 września 2012, 18:14 #79
Diablista16: Rzeczywiście Buttner to wielki walczak, widać jak bardzo zależy mu na grze...
» 15 września 2012, 18:22 #78
ciawa: no i najwazniejsze, ze na zero z tylu :)...
» 15 września 2012, 18:13 #77
GBest93: O to w tym wszystko chodziło . Niby Wigan , ale to Angielska liga , a nie hiszpańska , dlatego każda tutaj drużyna jest silna .
» 15 września 2012, 18:23 #76
dr96chicharito: Dokładnie! Pragnę też przypomnieć, że Nani miał 90 procent udziału przy pierwszej bramce...( fajnie tam wszystkich zrobił w narożniku, powalczył, aby potem oddać trudny strzał po którym dobił Scholes)...

Przyznam, że te jego strzały pozostawiały wiele do życzenia, ale poza tym NANI dziś na wielki PLUS :D
» 15 września 2012, 18:17 #75
GBest93: Nani dzisiaj zagrał przecież bardzo dobre spotkanie. Mijał ich jak pachołki. Ciągnął zespół. Nie przesadzajcie .
» 15 września 2012, 18:25 #74
JacexMU: Brawo dla Manchesteru za wynik, zaangażowanie oraz zmianę. Mam na myśli przemianę jaką doznali zawodnicy Manchesteru United, poziomu gry, bo na pewno nie można porównać meczu z Fulham i meczu z Wigan.

Wiadomo, że wszystkie oczy są skierowane dzisiaj w stronę naszych dwóch debiutantów, Alexandra Buttnera oraz Nick'a Powella którzy dzisiaj strzelili po jednej bramce a ten pierwsze zaliczył jeszcze asystę.
Alexander pokazał się dzisiaj z bardzo dobrej strony wchodząc w akcje ofensywne i tworząc zagrożenie pod bramką przeciwnika. Grał również bardzo agresywnie, co rzadko wpływało na minus jego dzisiejszego występu. Na pewno nie można mieć mu za złe swoich indywidualnych prób z piłką, bo widać było jego zaangażowanie, chciał się pokazać z bardzo dobrej strony a, że chłopak wierzy w swoje umiejętności chciał je dzisiaj pokazać. Tak więc dla Buttnera dzisiaj ogromny + (Evra zacznie chyba myśleć o poważniejszym angażowaniu się na treningu).
Drugi debiutant, Nick Powell, miał trochę mniej czasu na pokazanie swoich umiejętności, lecz w krótkim okresie czasu udowodnił nam, że potrafi "huknąć z armaty", bo przecież bramkę zdobył z potężnego strzału, także gratulujemy :) . Dzisiaj też można mu wpisać plusik do notesika.

Niestety piłka trochę się plątała Van Persiemu, ale może dla niego 20 minut to trochę za mało czasu. Miał jedną 100% sytuację, no ale nie trafił w piłkę wtedy kiedy powinien.
Cieszę się, że szansę dzisiaj dostał Giggs, który wcześniej nie grał. Bardzo podobało mi się z jego strony konstruowanie szybkich sytuacji, gry z pierwszej piłki i otwieranie tym samym drogi do bramki innym diabłom. Pokazał jak zawsze trzeźwość umysłu.
Kolejny weteran, Paul Scholes przełamał dzisiaj defensywe Wigan oraz wór z bramkami czerwonych diabłów. Dobry występ rudzielca :)
W końcu z dobrej strony pokazał się też Nani, który chyba wziął się za treningi a nie myśli już tylko o wynagrodzeniu. Efektowane sztuczki, dobre zagrania i niebezpiecznie strzały. Naprawdę dobry występ.
Danny welbeck, brakowało mu dzisiaj trochę szczęścia aby strzelił gola. Stwarzał zagrożenie, tworzył super akcję, plusik. :)
Javier "Chicharito" Hernandez :), chłopak jak zwykle dostawia nogę i strzela gola. Typowy przykład lisa pola karnego. Szkoda niestrzelonego karnego, ale całe szczęście potem się zrehabilitował.

Jednak moim zdaniem, kluczowym zawodnikiem który odmienił losy tego meczu był: Manchester United. Bo każdy z tych wyżej wymienionych zawodników, tworzy jednego i najlepszego gracza w spotkaniu, czyli Manchester United. Dzisiaj bardzo podobała mi się gra zespołowa, przemyślane podania, wychodzenie na pozycję, zgranie oraz brak egoizmu.
Jednym zdaniem: naprawdę pozytywna odmiana, super występ naszych idolów. :)
Oby tak dalej!
» 15 września 2012, 18:11 #73
nomati666: Pięknie powiedziane. Widać, że z meczu na mecz grają coraz lepiej. Buttner dodał trochę agresywności i zacięcia do naszej gry (tymi cechami przypomina mi nieco Keano).
» 15 września 2012, 18:16 #72
MarcoReus: NIEWIEM JAK WY, ALE MOIM ZDANIEM PIŁKARZEM MECZU ZOSTAŁ....BERBATOV !!
» 15 września 2012, 18:11 #71
775330: idź odrób zadanie na poniedziałek
» 15 września 2012, 18:12 #70
mikifiki: Reus, ale dzisiaj jeszcze Ronaldo gra! To on może zostać piłkarzem meczu!!
» 15 września 2012, 18:19 #69
MarcoReus: Odrobione, wyszło mi że Ferguson ma zmienic gume orbit na gume kulke, a Kukurydza może się uczyć od Berbatova. Dostane 6 . :)
» 15 września 2012, 18:34 #68
MarcoReus: mikifiki

będe trzymał kciuki :P
» 15 września 2012, 18:34 #67
NaniN17: MarcoReus ty naprawdę taki.... czy udajesz Berbatov to już przeszłość on swoje w MU zrobił i ma za co się chwalić ale teraz on gra w Fulham to jest teraz jego dom jego klub . (Ps według mnie dostaniesz 1 a nie 6 )
» 15 września 2012, 19:24 #66
brzeziniak1: Szkoda trochę mi Naniego .
» 15 września 2012, 18:11 #65
Kubaston: A Berba 2 brameczki w meczu Fulham - WBA :]

Co do naszych dobry mecz, cieszą debiuty ;)
» 15 września 2012, 18:11 #64
szymek78: city remis i chelsea remis
» 15 września 2012, 18:11 #63
ciawa: krotko i na temat : pierwsza polowa - slaba, druga - dobra... dziekuje :)
» 15 września 2012, 18:10 #62
alexandragt: Ja bym z kolegi powiedziała: pierwsza połowa - średnia, druga - dobra.
» 15 września 2012, 18:18 #61
zakrzak26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 18:11

świetny Buttner, bardzo dobry Welbeck, brawo Powell kiepsko Hernandez
» 15 września 2012, 18:10 #60
misiu94rio: kiepsko Hernandez ??
Bramka i Asysta przy bramce Powella to malo ?
» 15 września 2012, 18:11 #59
zakrzak26: super podał piłkę na 4:0, strzelił bramkę gdzie tylko nogę musiał przyłożyć 100%.. patrząc na jego grę to tragedia.. niestrzelony karny...
» 15 września 2012, 18:13 #58
misiu94rio: Jeszcze trzeba sie tam ustawic by strzelic bramke .
Pilkarze za bramke i asyste juz maja note na poziomie 7,5 .
» 15 września 2012, 18:14 #57
zakrzak26: on jest napastnikiem, wiec jego obowiązkiem jest sie tak ustawiać.. nie mów proszę, że rozegrał dobre spotkanie
» 15 września 2012, 18:16 #56
mikifiki: zakrzak ma rację - Chicharito bardzo słabo. Welbeck, mimo, że nic nie strzelił, był bardzo aktywny, oddał kilka strzałów i walczył o każdą piłkę. A Javier? W I połowie kompletnie niewidoczny, niestrzelony karny. W II strzelił bramkę, której ciężko byłoby nie strzelić i asystował przy bramce z większej odległości, gdzie przy stanie 3:0 piłkarze Wigan myślami byli już pod prysznicem. Ale nie oszukujmy się - Chicha musi dostać dobrą piłkę, najlepiej prostopadłą w odpowiednim tempie na granicy spalonego - wtedy jest zabójczy. Tego zabrakło w tym meczu, w i poprzednich z udziałem Meksykanina.
» 15 września 2012, 18:24 #55
boger: Buttner ma to coś , strzał w 10 z tym transferem ! Brakowało nam takiego zawodnika który gra bardzo twardo , ale i z głową . Co do decyzji posadzenia na ławce Davida , no cóż ehhh .... Ja tłumacze sobie to tak że Ferguson dał się rozegrać Andersowi przed LM , ponieważ uważam że to Duńczyk będzie grał w pierwszym meczu LM .
» 15 września 2012, 18:09 #54
szymek78: glory glory man united
» 15 września 2012, 18:09 #53
Pemek93: Ahh nareszcie miło było ogladac mecz mojego zespołu, inne rowniez sa ciekawe ale wiadomo jak czasami bywa. I polowa ze tak powiem zapobiegawcza:D, II juz konkret piekna gra 4 strzelcow, weterani grali, super tez debiutanci, rowniez obrona w miare, srodek ,atak tez jak dla mnie wszytsko bylo na duzy + :)
» 15 września 2012, 18:09 #52
Hazelos: NANI NANI NANI !! po prostu rewelacja ( chociaz marnowal strzal za strzalem) ten mecz pokazal ze w formie nie ma sobie rownych ;) Buttner mam nadzieje ze posadzi Evre na dlugi czas bo to co robil to byla po prostu miazga ;) jedyna szkoda to zmarnowana szansa RvP ale jak wiemy mial ciezko ;) Pozdro
» 15 września 2012, 18:08 #51
welllone: Dobre spotkanie i dobrze potoczyły się mecze naszych rywali o tytuł.
City i Chelsea po remisie więc stracili punkty co mnie niezmiernie cieszy.
Debiutanci ok aczkolwiek obrona Wigan to stojące badyle, aż dziwię się, że więcej graczy nie próbowało pojedynków 1 na 1.
» 15 września 2012, 18:08 #50
775330: Pięknie ci co mieli przegrać przegrali, ci co mieli zremisować zremisowali! Brawo dla Buttnera i Powella, wymarzone debiuty.
» 15 września 2012, 18:07 #49
RedDevil1996: Można powiedzieć, że nasze Diabełki grały 2 mecze. Świetne debiuty młodej genereacji (Evra drżyj!!) Krok w stronę odbudowania formy zrobili Chicharito i Nani. Ogólnie cała paczka na plus... Oby tak zagrali z LFC. GGMU!
» 15 września 2012, 18:06 #48
Tezyk24: mecz cudo :) aczkolwiek pierwsza połowa troche leniwa
» 15 września 2012, 18:06 #47
BeterTenJU: cos nie pyklo bo glowny mial byc;]
» 15 września 2012, 18:04 #46
brzeziniak1: Aż miło oglądać takie mecze .
» 15 września 2012, 18:05 #45
DominFan: Świetny mecz. Wspaniałe debiuty Buttnera i Powella:)
» 15 września 2012, 18:04 #44
Olo: Kiedy powtórka na Canal+? Wie ktoś?
» 15 września 2012, 18:04 #43
Marasisonlyone1: boze masz internet? to se sprawdz
» 15 września 2012, 18:06 #42
775330: może nie wie że ma
» 15 września 2012, 18:14 #41
Vorios: A nie mozesz koledze, fanowi Manchesteru United sprawdzic? Nie umiesz pomagac ludziom, czy o co Ci gosciu chodzi?18 Wrzesnia - 12.25 Piłka nożna Liga angielska Manchester United - Wigan Athletic . Proszę :)
» 15 września 2012, 18:16 #40
designer: Brawo Buttner i Brawo Powell. Buttner to moim zdaniem przyszla gwiazda nie tylko RD ale takze reprezentacji Holandii, ktora przechodzi mega metamorfoze po spieprzonych Euro. Do tego doskonaly timing Chicha ktory zrehabilitowal sie w pelni za niewykorzystanego karnego. Oby tak dalej. Do tego bilans bramkowy poprawiony zdecydowanie na "+". Warto go budowac bo w koncu kwestie mistrzostwa w tamtym sezonie rozstrzygnely nie ptk tylko bramki.
» 15 września 2012, 18:04 #39
naniLuis: Pierwsza połowa banalna , ale za to druga wyborna ! Cieszą 3 pkt i czyste konto. Za tydzień trzeba pogonić Liverpool i przy dobrym wietrze wskoczyć na fotel lidera! Piękne debiuty Powella i Buttnera ( prze gość :D )
Glory United !
» 15 września 2012, 18:03 #38
RooneyMU: Dla was Buttner a dla mnie Nani zawodnikiem meczu. Kluczowa asysta. Widać że chłopak wraca do formy, albo już wrócił.
» 15 września 2012, 18:02 #37
ziomboy777: jeszcze nie wrócił bo strzelił by przynajmniej jedna bramke z sytuacji jakie miał do strzełów sprzed pola karnego... ale zagrał dobrze. Oby wrócił do pelni formy i pokazał wszystkim na co go naprawdę stać
» 15 września 2012, 18:05 #36
designer: asysta i juz man of the match? Chyba zartujesz. A te trzy spartaczone strzaly ida w niepamiec? Nani nadawal sie na lawke, a Buttner w pelni zasluguje na to by byc graczem tego meczu. Jego zazartosc, drybling i wykonczenie- oto cechy prawdziwego pilkarza a nie co niektorych ktorzy robia z siebie ofiare losu. Gdzie Naniemu do takiej zazartosci ktora ma Buttner. Jego by pierwszy lepszy huknalby cialkiem i lecialby jak piorko.
» 15 września 2012, 18:07 #35
Metal: Widać było w nim taką złość sportową po tym co się wydarzyło, to bardzo dobrze mam nadzieje, że będzie chciał wszystkim udowodnić na co go stać :)
» 15 września 2012, 18:07 #34
Marasisonlyone1: nani zawodnikiem meczu? to ze co 2 raz efektownie minal rywala nie znaczy ze zawodnik meczu... chyba chcial obdarowac pilkami cale trybuny OT
» 15 września 2012, 18:08 #33
grobla95: designer, w zadnym wypadku Nani nie nadawał sie na ławe. Od poczatku polowy do drugiej bramki, to on ciagnał za soba całą druzyne. Wychodziło mu wszystko, oprócz strzałów. W tej kwestii nie wiem co sie z nim działo...
» 15 września 2012, 18:10 #32
dzaru: jak gracz meczu może 2 razy strzelac jak w rugby, grał całkiem dobrze, ale nie jako zawodnik meczu, oczywiście kazdy ma prawo wyrazić opinie...
» 15 września 2012, 18:13 #31
Griever: Mi Nani najbardziej zaimponował w momencie kiedy nie podnosił się z murawy próbując wymusić rzut wolny, bo tylko dzięki temu jego pozycję zdublował Powell i strzelił świetną bramkę!
» 15 września 2012, 18:20 #30
Hermes17: @Griever, to był Welbeck ;]
» 15 września 2012, 18:43 #29
RdS21: Jak zwykle- Nani drybluje, mija jednego za drugim, ciągnie zespół, asystuje, podaje, kreuje. Raz, czy 2 poniosą go emocje i fantazja (żałosny lob) i już przedstawiciele intelektualnego marginesu społecznego go krytykują.
» 15 września 2012, 19:30 #28
michal98: Pierwsza połowa to był piach, ale druga coś pięknego ;)
Piękne debiuty Powella i Buttnera. Szkoda niewykorzystanego karnego przez Javiera, ale na szczęście się chłopak zrehabilitował ;)
C'mon United!
» 15 września 2012, 18:02 #27
Vorios: Po prostu WOW, brakowalo mi tego United... Alex Buttner, ten gosc zrobil wiecej niz Evra od poczatku sezonu (optycznie) dla United. Glodny gry, gryzie glebe, dobry technicznie, szybki i dynamiczny, swietnie przygotowany do sezonu, no a twarz Evry po strzeleniu przez niego brami :D Nie moglem sie przestac smiac :D Powell - swietna bramka, dobrze, przytulil sie do wujka RvP po strzeleniu gola i chyba troche mu zeszla trema :) Rafael tez swietnie, ogolnie caly sklad zagral baaardzo dobrze, a przypomnijmy ze nie bylo Kagawy, Rooneya i przez wiekszosc meczu RvP. Nie chce zapeszac panowie, ale... kreuje nam sie swietny zespol na ten sezon, apetyciki rosna ;) :P
» 15 września 2012, 18:02 #26
ziomboy777: szkoda , że Nani nie strzelił:/... należało mu się i wtedy by się odblokował zapewne... ale i tak dzieki niemu w bardzo duzej mierze wpadła 1 bramka...
» 15 września 2012, 18:02 #25
Fred78: Ogólnie patrząc na cały mecz to straszna padaka,czwary mecz w tym sezonie i znowu gra wyglada wręcz paskudnie.Na taką drużyne to starczyło,a już na lepszą wątpie,mecz z Evertonem.Chociaż jeden pozytyw po meczu to brak straconej bramki.Zobaczymy za tydz. na wyjeżdzie z Liverpoolem,dobrze że oni grają jeszcze gorzej.
» 15 września 2012, 18:01 #24
crupek: Weź lepiej więcej nic nie pisz, bo się kompromitujesz.
» 15 września 2012, 18:03 #23
ziomboy777: przesadzasz...
» 15 września 2012, 18:04 #22
Vorios: Ale czemu gosc sie niby kompromituje? Kazdy ma prawo do swojego zdania, najlepiej przemilczec jesli sie z tym nie zgadzasz i pozwolic by argumenty... bronily sie same :)
» 15 września 2012, 18:05 #21
linox: Fred nie przesadza, szarpanina i padaka, oczywiscie cieszylem sie jak dziecko jak wrescie Scholes dobil pile bo odetchnalem z ulga.

Kluczowym momentem byl przeblys Naniego i zaraz po golu kolejna jego akcja, wtedy druyna wrescie wskoczyla na odpowiednie szczerbinki, dopiero po drugim golu akcje nabieraly finezji..
» 15 września 2012, 18:08 #20
tatarek: W pewnym sensie się zgadzam. Pierwsza połowa to była padaka, ale w drugiej powoli nawiązywaliśmy do formy z wiosny '11, kiedy to graliśmy bardzo konstruktywnie i efektownie.
» 15 września 2012, 18:38 #19
joni: Gadaliście na Buttnera po pierwszej połowie, że jeździec bez głowy, a debiut ma jakich mało. Jak narazie Evra może zagrzać ławę na parę spotkań. Powell kapitalna brameczka. Gratki dla Scholesa za 700 mecz i kolejna bramkę :) Chicharito odkupił winy za spierdzielony karny.
Nani przekombinowywał jak mial okazje do strzału.

One love, One United.
» 15 września 2012, 18:01 #18
mikifiki: Gadaliście? Jeden komentarz był o takiej treści. Nie wrzucaj wszystkich kibiców do jednego worka.
» 15 września 2012, 18:03 #17
KW9708: Brawo United! Zasłużone 3 pkt.
» 15 września 2012, 18:01 #16
slavkoo91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 18:02

Wielkie brawa dla Powella i Buttnera. Ten drugi otarł się o miano MOTM. Cieszy waleczność i asysta Naniego, cieszy niesamowita waleczność Welbecka. Dużo bramek chociaż fajerwerków w tym meczu nie było. Mimo wszystko 4:0 to bardzo obiecujący wynik, dający nadzieje na przyszłe spotkania!
Edit: w drugiej połowie Javier tam coś nawet pokręcił obrońcami i wyłożył setkę RvP, więc w drugiej połowie zdecydowanie na + (chociaż nie pamiętam żadnego jego dotknięcia piłki w pierwszej połowie, oprócz karnego).
» 15 września 2012, 18:01 #15
Malkontent: No to Pan Evra sobie posiedzi na ławeczce. Brawo dla nowego :>
» 15 września 2012, 18:00 #14
patrykbor2: Cudowne spotkanie w wykonaniu naszych Diabelkow dzięki drugiej połowie. Cudowny debiut Powella i Buttnera, w koncu przełamanie Chcharito. Wspaniały mecz GGMU
» 15 września 2012, 18:00 #13
Griever: Chciałbym tylko zaznaczyć, że Powell piłki nie przyjął przed strzałem, ale zwiódł obrońcę balansem ciała, tak jak zrobił to Rooney w debiucie z Fenerbahce (drugi jego gol)
» 15 września 2012, 18:00 #12
grobla95: Widziałem juz kilka takich goli w wykoaniu Powella w Crew.
» 15 września 2012, 18:04 #11
tomManUnited: I tak ma być młody Holender jest przekozacki szacun ;)
Bardzo dobry mecz gratulacje ;]
» 15 września 2012, 17:59 #10
chicodegea: butner sie chyba czegos nawciagal jechal jak lokomotywa...
» 15 września 2012, 17:59 #9
grobla95: Buttner zagrał cos pieknego, Powell tez piekny gol. Dobry mecz Naniego (oprócz strzałów z dystansu), Chicharito w przerwie zmienił sie z ciapy w geniusza, Welbeck - ciągle walczył.
» 15 września 2012, 17:59 #8
kretjelesnia: Buttner - debiut MARZENIE. Wielki plus dla tego zawodnika, myślę, że Evra dłużej sobie posiedzi na ławce i mam taką nadzieję.
Powell - bramka i świetny przegląd pola, plus :)
Nani - powoli się rozkręca.
Groszek - szkoda karnego, bramka strzelona w jego stylu :)
Reszta też na plus, brakuje mi trochę starego Vidica ale myślę, że się ogarnie.

Na dodatek pytanie - Gdzie jest mój ulubieniec - De Gea?
» 15 września 2012, 17:58 #7
mikifiki: Odpowiedź - na ławie
» 15 września 2012, 18:00 #6
Vorios: Lindegard zagral bardzo dobre spotkanie, zeszla z niego troche trema i pokazuje sie z bardzo dobrej strony. Nie wiem czemu, ale jakos... bardziej mnie przekonuje niz De Gea, moze dlatego ze z postury jest troche potezniejszy, no i jego gra nogami zaczela funkcjonowac (nie to co w debiucie).
» 15 września 2012, 18:04 #5
mikifiki: Lindegard nie musiał się wykazywać w tym meczu, a jego interwencje można policzyć na palcach jednej dłoni. De Gea pokazał, że w meczach z solidnymi ekipami, przy słabo dysponowanej linii defensywnej potrafi obronić drużynę przed kompromitacją. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że w tych meczach w których bronił David, Lindegard zagrałby na podobnym poziomie. Dlatego nie potrafie zrozumieć decyzji SAF'a nt. wystawienie Lindegarda w pierwszym składzie.
» 15 września 2012, 18:10 #4
Vorios: Wybronil to, co mial wybronic i tyle, a jak Lindegard mial pokazac sie w meczach z solidnymi ekipami? Daj chlopakowi szanse, zebys sie nie zdziwil jak zagra lepiej niz De Gea lub na podobnym poziomie. Ja nie widze w tym zadnego problemu, ba, wrecz przeciwnie, rywalizacja nigdy nikomu na zle nie wyszla, a za pomylki trzeba u SAFa placic surowa cene, do tego z reszta nas przywyczail, nie wiem czemu tu sie dziwic. Dajcie chlopakowi na bramce szanse, niech pokaze na co go stac i osadzajmy go wlasnie po takich meczach, wtedy zobaczymy czy decyzja menagera byla szluszna, czy tez nie.
» 15 września 2012, 18:30 #3
chester123: Mam nadzieję, że w meczu z Galatasatay zagra Buttner zamiast Evry.
» 15 września 2012, 17:58 #2
duszek170: Pierwsza polowa srednia w wykonaniu United. Druga pelna dominacja. Zasluzone 3 pkty.
» 15 września 2012, 17:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.