Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Podsumowanie okienka transferowego

» 1 września 2012, 00:23 - Autor: bubi - źródło: transfermarkt.de, własne
Termin przeprowadzania transferów przez kluby dobiegł końca o północy w pierwszym dniu września. Drużyny wzmacniały się przez ponad dwa miesiące. Manchester United nie próżnował, czego efektem jest pozyskanie kilku ciekawych i obiecujących nazwisk.
Podsumowanie okienka transferowego
» W letnim oknie transferowym Manchester United dokonał pięciu wzmocnień.
Według danych ze strony transfermarkt.de Sir Alex Ferguson wydał na transfery 64,7 miliona euro, co jest trzecią co do wielkości sumą wydatków w Anglii (Chelsea – 98,3 mln euro, Tottenham 65,4 mln euro). Ze sprzedanych graczy udało się uzbierać 11,1 mln euro.

Najgłośniejszym transferem na Wyspach był niewątpliwie ten z udziałem Robina van Persiego, który opuścił Arsenal. Wzmocnieniem drużyny było pozyskanie Shinjiego Kagawy z Borussii Dortmund. Z myślą o przyszłości do Czerwonych Diabłów dołączyli także dwaj 18-latkowie - Nick Powell z Crewe Alexandra a także Angelo Henriquez z Universidad de Chile. Szukając rywala dla Patrice’a Evry Ferguson nabył Holendra, Alexandra Büttnera z Vitesse Arnhem.

Szeregi United opuściło na stałe ośmiu zawodników, kolejnych pięciu udało się na wypożyczenia. Polski bramkarz, Tomasz Kuszczak po półrocznym wypożyczeniu w Watford ostatecznie znalazł swoje miejsce w Brighton. Młodzi zawodnicy, Ritchie de Laet oraz Matty James zasilili skład Leicester. Huddersfield kupiło Olivera Norwooda. Nie ustawały informacje na temat przyszłości Paula Pogby, który nie mógł porozumieć się w sprawie kontraktu z włodarzami United. Porozumiał się za to z Juventusem. Koreański piłkarz, Park Ji-Sung po swojej przygodzie w Manchesterze przeniósł się do Londyńskiego QPR. Po propozycjach gry najpierw we Fiorentinie, a następnie w Juventusie, Dymitar Berbatow został zawodnikiem Fulham. Michael Owen do tej pory nie znalazł pracodawcy.

Reece Brown na zasadzie wypożyczenia zasilił Coventry. Sean McGinty i John Coffie przez sezon będą reprezentować odpowiednio Oxford United i Sheffield. Ben Amos, angielski golkiper będzie bronił bramki Hull City. QPR na rok wzmocniło lewą obronę, gdzie będzie grać Fabio da Silva.

Przyszli:
- Shinji Kagawa (Borussia Dortmund)
- Nick Powell (Crewe)
- Robin van Persie (Arsenal)
- Alexander Büttner (Vitesse)
- Angelo Henriquez (Universidad de Chile)

Odeszli:
- Dymitar Berbatow (Fulham)
- Paul Pogba (Juventus)
- Ritchie de Laet (Leicester)
- Matty James (Leicester)
- Tomasz Kuszczak (Brighton)
- Oliver Norwood (Huddersfield)
- Ji-Sung Park (Queens Park Rangers)
- Michael Owen (bez klubu)

Wypożyczenia:
- Sean McGinty (Oxford)
- John Cofie (Sheffield)
- Ben Amos (Hull)
- Fabio (Queens Park Rangers)
- Reece Brown (Coventry)


TAGI


« Poprzedni news
Giverin i Van Velzen w Royalu Antwerp
Następny news »
Wspaniały jubileusz Fergusona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


Klimaa: Porównując skład z zeszłorocznym widać sporą różnicę. Jeśli tylko nie dopuścimy do takich meczów jak z Evertonem mistrzostwo jest realne.
» 1 września 2012, 23:43 #87
Kubadini: Bardzo dobre mercato w wykonaniu United. W końcu drużyna została wzmocnienia. Żałowałem bardzo Modricia ale Kagawa ma całkiem obiecujący początek więc może nie ma czego żałować :) Przydałby się tylko jeszcze jakiś topowy stoper...
» 1 września 2012, 20:00 #86
Waze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2012 17:16

Bardzo dobre okienko transferowe, tylko brakuje mi jeszcze jednego gracza. Ferguson powinien wzmocnić środek pomocy, bo inaczej nic nie zdziałamy. Scholes, Giggs mają na karku, kolejno 37, 38 lat. Nie wiem co Ferguson chce zdziałać, może zacznie wzmacniać ŚP dopiero po odejściu na emeryturę Paula i Rayana, bo innego wyjścia nie widzę. Fakt, ściągnęliśmy Powella i to może być wielka niewiadoma, liczę że coś pokaże w tym sezonie. Ale to jeszcze nie ten zawodnik, chętnie bym widział Dembele w United no ale niestety nasz Boss nie zauważył że Tottenham się o niego stara i zakontraktowali zawodnika za jedynie 15 mln funtów! Za takiego gracza to na prawdę grosze... Lass Diarra, kolejny zawodnik który przeszedł za bardzo śmieszne pieniądze do rosyjskiego klubu Anży Machaczkała po 4 mln eruo(nie jestem pewien)! To fantastyczny gracz, pokazał na co go stać w Realu Madryt. I moim zdanie ten piłkarz nie jest wart takich pieniędzy. Pamiętam jak rok temu Szkot starał się o Francuza i oferowaliśmy za niego 15 mln funtów lub euro. Dlaczego działacze Untied dalej nie kontowali sytuacji Francuza? Nie wiem.
Coś czuję że Boss przypatruję się Eriksenowi. I na następny rok będziemy mieć wielką niespodziankę :)
» 1 września 2012, 17:13 #85
jamaj05: no raczej że w nast roku głównym celem transferowym bedzie środkowy pomocnik

co do dembele myśle ze SAF bardzo uważnie przyglada sie wszystkim możliwym wzmocnieniom ale jeśłi chodzi o napad t albo chciał asa jak np rvp albo nikogo, bo myśle ze do pierwzsej 11 dembele walczyłby gdzies pomiedzy hernandezem a macheda, daleko za roo i welbeckiem

po drugie diarra miał juz możliwośc gry na Old Trafford i znajac podejscie SAFa, nasz trener nie dałby mu teraz szansy przejscia do MU-taki jest staruszek nie wykorzystasz szansy to nie bedziesz grał juz w united, mysle ze nawet CR7 poki Ferguson bedzie trenerem nie włoży juz koszulki czerwonych diabłów

i myśle ze eriksen tak wielka niespodzianka juz nie bedzie, a moze przez ten rok nic nie pokaze a na dodatek jakis inny środkowy zabłyśnie (najlepiej jakby sporo pokazali piłkarze kótych juz mamy- clev i ando)
» 1 września 2012, 18:19 #84
hitman90: SAF sam podkreślił niedawno, że tym ważnym piłkarzom stara się przyglądać przynajmniej dwa lata (to mówił o Kagale), aby przekonać się, że jeden dobry sezon to nie przypadek. Kwestia, komu się teraz przygląda.
» 1 września 2012, 18:22 #83
jamaj05: no nie wiem czy gdyby jakiś środkowy pomocnik błysnął w tym sezonie i był do wzięcia za przystępny hajs dla MU to SAF by sie nie skusił..przez 20 spotkań też można sie komuś przyjrzeć dokładnie
» 1 września 2012, 20:47 #82
Vover: A moim, skromnym zdaniem dobrym śp by był fellaini, przynajmniej ograny w PL, ale za rok
» 1 września 2012, 20:59 #81
Damiano7: Bardzo dobre transfery. Najważniejsze, że mamy rozgrywającego i do tego w młodym wieku. Będzie z niego pożytek na lata.
» 1 września 2012, 16:20 #80
Dubi: Według mnie United naprawdę poważnie wzmocniło się w tym sezonie ,wiem ,że znajdzie się dużo ludzi dla których zawsze będzie coś nie tak ,albo za mało ,dla mnie jest dobrze mam nadzieję ,że teraz to wszystko przełoży się na grę:)
» 1 września 2012, 14:05 #79
KPBS: z lukasem to psg nas wykiwało ,złożyliśmy oferte 35mln na 19 ze słabej brazylijskiej ligi to bardzo dużo a Leonerdo wyskoczył z 45mln to co SAF miał zrobić ,dać 60 za 19 to niemożliwe dla normalnego menagera jakim jest SIR ale dla milionerów z Psg i MC to zadne pieniądze
» 1 września 2012, 12:43 #78
hitman90: Podpisuję się pod tym. Moses - 9 mln (dzisiaj to po prostu grosze w Anglii), 21 lat gra na obu skrzydłach i jest bardzo dobry, a Dembele to po prostu klasa. Przeszedł za 15 baniek. Też nie dużo.
» 1 września 2012, 12:52 #77
jamaj05: tyle że samo zainteresowanie ze storony MU podbija cene zawdonika o jakies 100% wiec nie byłoby możliwe zebyśmy np Mosesa kupili za 9 mln a Dembele też wilką klasą nie jest, co świadczy np stosuenk zdobytych bramek do ilości występów.. po co nam taki piłkarz, żeby mieścić sie w skłądzie pomiędzy hernandezem a machedą??
» 1 września 2012, 16:38 #76
hitman90: @jamajo,

a zainteresowanie Chelsea obniża cenę zawodnika?:) Jak Chelsea mogła wyciągnąć go za 9 mln, to i my byśmy mogli.
» 1 września 2012, 17:19 #75
jamaj05: wątpie, ja nie wyobrażam sobie żeby MU kupowało piłkarza pokroju mosesa za 9mln

kim się nie zaczynamy interesowac jego cena idzie w góre, za każdym razem czy to jest powell czy jones...
» 1 września 2012, 17:42 #74
hitman90: Myślę, że City czy CFC finansowo mogą przebić każdą ofertę MU. Jeśli oni mogą wyciągać taniej piłkarzy niż my, to znaczy, że negocjatorzy dają ciała. Rozumiem Arsenal, bo oni nie robią z nami interesów, ale Wigan??
» 1 września 2012, 17:59 #73
jamaj05: tyle że negocjatorami w głownej mierze są agenci zawodników, którzy liczą na swoje zyski i tak kierują piłkarzem aby samemu zarobić najwiecej

jeśl agent Lucasa przekonał go że paryż jest taki wspaniały to o czym tu gadać...

i w ogóle to co z tego że od kilku lat podkupują nam piłkarzy w ostatniej chwili i przebijają nasze oferty skoro przez ten czas to my zgarnęliśmy najwięcej trofeów ?
» 1 września 2012, 18:03 #72
hitman90: Jasne, masz rację. Przykład Nasriego też potwierdza, że agenci to sępy, ale Moses to nie Nasri ani nawet Lucas (chodzi mi o to jak głośne jest jego nazwisko). Podobnie jak Dembele. Wydaje mi się, że Belg byłby ogromnym wzmocnieniem.

A co do tego szczycenia się historią i tytułami, to jest to raczej działka Liverpoolu i jego kibiców:D W zeszłym roku obeszliśmy się smakiem, mimo, że zdobyliśmy 89 pkt (a rok wcześniej 80 wystarczyło do majstra).
» 1 września 2012, 18:17 #71
jamaj05: a kibice MU nie moga chwalic sie i byc dumni z wcześniejszych trofeów?

co do dembele to nie jest klasą światową i do pierwszej 11 byłby napastnikiem na miejscu 5, jelsli macheda nie przekonałby SAFa do siebie jeszcze bardziej...

myśle ze SAF chciał miec albo asa typu rvp albo roo welbeck i hernandez(moze wtedy zostałby berba) by mu wystarczali w ataku
» 1 września 2012, 18:21 #70
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2012 18:24

@jamaj05.. ale Dembele to środkowy pomocnik;) I jako środkowy pomocnik może i nie jest World Class (ala Benchałer xD), ale reszta naszych też takimi nie są. Co więcej Dembele od każdego jest lepszy.

Oczywiście, że powinni się cieszyć, miałem na myśli zakrywanie niepowodzeń sukcesami z przed lat;)
» 1 września 2012, 18:24 #69
10wazzar10: okienko w naszym wydaniu oceniam na dobre z plusem, jednak byłoby bardzo dobre, gdyby do drużyny zawitał jakiś gracz pokroju Witsela...
» 1 września 2012, 12:01 #68
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2012 11:46

Cheslea wydała 80mln funtów, a nie zarobiła ani pensa! To się nazywa dobra polityka transferowa, i NIE budowanie zespołu na pieniądzach hahahha
» 1 września 2012, 11:45 #67
hitman90: No tak, bo MU zarobiło całe 4 mln. Jeśli dobrą polityką transferową jest wg. Ciebie zarabianie na sprzedawaniu piłkarzy, to powinieneś się przerzucić na kluby typu Bilbao, Atletico, FC Porto czy Arsenal, którzy są mistrzami w takiej polityce transferowej.
» 1 września 2012, 12:58 #66
spOntan: A Ty się przerzuć na City lub Chelsea, skoro chcesz w klubie widzieć co okienko kilku nowych piłkarzy z nazwiskiem :D

żenada
» 1 września 2012, 13:57 #65
LechiaGD: troszke sie spontan zapedziles bo smiejesz sie z Chelsea ,a w tym akurat wypadku to nie masz racji bo jesli kibicujesz united to akurat mamy podobna sytuacje do nich...tez nie zarobilismy wiele...wiec nie ma co wysmiewac ich polityki...kasa to druga sprawa
» 1 września 2012, 14:33 #64
hitman90: Żenada, to Twój komentarz. United to jeden z najlepszych klubów świata i jeśli chce takim pozostać to będzie musiał dostosować się do zmian, czy Ci się to podoba, czy nie. Nie mówię o sprowadzaniu zawodników bez pomysłu co roku, ale piłkarz pokroju Kagawy powinien być standardem co roku.
» 1 września 2012, 15:23 #63
spOntan: lechia, przecież to jest prosty jak budowa cepa, że odnoszę się do czelsi jako do budowaniu klubu na pieniądzach w oparciu o ich całą 'wielką' historię, a tym komentarzem chciał wyśmiać fanbojów czlesi, którzy nadal wierzą że ich klub to nie tylko kasa... nigdzie nie podważyłem tego że United też sporo kasy w okienku transferowym wydało. Jak ja kocham internetowych społeczniaków
» 1 września 2012, 15:58 #62
jamaj05: a moim zdaniem spontan ma kupe racji a hitman ogóleni lepiej by zrobił dla siebie i reszty przy zaczęciu kubicowaniu np city

-po pierwsze zarobiliśmy ponad 11 mln nie 4, nie wliczajac w to tygodniówek które też swoje wyniosłyby

-zrozumienie komentarza spontana jako to, ze dobra polityką transferową jest samo sprzedawanie piłkarzy było głupim czepialstwem ze strony hitmana

-po trzecie piłkarz pokroju kagawy opwinien być standardem?? tzn ze jeśli za np rok bedziemy mieli super pake i nie bedziemy potrzebowali juz żadnych wzmocnien to i tak jakiegoś piłkarza za ok 20 mln kupić trzeba bo kibice tego chcą??

-po czwarte mamy podobną sytuacje do chelsea?? z której strony?? oni od dobrych kilku lat wydaja po prawie 100mln a my jak osiagamy z 30 mln to i tak cud a do tego za tą kase sprowadza sie z 2,3 piłkarzy a nie jednego..

-po piąte SAF jest dużo bardziej ostrożny z kupowaniem każdego możliwego piłkarza po transferach forlana, verona, stama itd
nie każdy b.dobry piłkarz sprawdza sie na bank w nowym klubie wiec transfery trzeba robić przemyślane i z głową bo wychodzi wtedy tylko sztuka dla sztuki i pieniadze wyrzucone w błoto (czytaj np torres, kaka)
» 1 września 2012, 16:34 #61
hitman90: jamaj05,

próbujesz mi wmówić czepialstwo, a sam źle rozumiesz komentarz kolegi. Mamy podobną sytuację do CFC pod tym względem, że MU podobnie jak CFC wydaje dużo na piłkarz a nie zarabia na nich. A spOntan mógłby najpierw zaczerpnąć kilku informacji zanim coś napisze, bo CFC zarobiło też zarobiło w tym oknie. Odeszli Kalou, Bosingwa Drogba i kilku na wypożyczenie. Masz rację, więcej zarobiliśmy niż 4 mln, zapomniałem o Parku, mój błąd.

A poza tym, trochę krytyki z mojej strony i już mam iść do City?:) Idź się wyśpij. A kiedy to MU miało taką pakę, że nikogo nie trzeba było dokupować?? Chyba rok '99 i The Treble. Kagawa to nie nazwisko pokroju Robina, więc nie rób z niego gracza, którym jeszcze nie jest.
» 1 września 2012, 17:30 #60
spOntan: 'Odeszli Kalou, Bosingwa Drogba'

na nich to czlesi miliardy zarobiła... z mojej strony koniec. baj
» 1 września 2012, 17:36 #59
jamaj05: a w którym momencie zrobiłem z kagawy takiego gracza??

mieliśmy juz skłądy w opstanich 5 latach które nie były aż tak bardzo zmieniane piłkarzami pokroju japończyka a wygraliśmy wiele rzeczy przez ten czas

chodzi o to, że filozofią MU nie jest kupowanie każdego dostępnego piłkarza

bardzo ucieszyłby wszystkich Lucas za 40 mln chociaz nawet ani razu nie był w PL sprawdzony, a nasi piłkarze pokazujący sie z dobrej strony w rezerwach do niczego sie nie nadaja..
» 1 września 2012, 17:39 #58
hitman90: No odeszli i pisanie, że CFC nie zarobiła ani pensa to wał i tyle.

Mieliśmy właściwie jeden skład w ostatnich latach. Tyle że ten skład już powoli się kończy. Giggs i Scholes mają 39 i 38 lat. Patrice Evra to już nie ten sam zawodnik. Rio też już wypada powoli z gry, tyle, że na środku mamy młodych zdolnych Smallinga i Jonesa. Na gwałt potrzebny był lewy obrońca i ściągamy chłopaka z nieznanym nazwiskiem. Mam nadzieję, że okaże się strzałem w 10, ale jakie są na to szanse??

Odniosę się jeszcze do składu z ostatnich lat. Pamiętaj, że wtedy za przeciwnika mieliśmy właściwie tylko CFC, z którą podzieliliśmy tytuły od 2003 roku chyba. Teraz w Anglii wyrasta nowa siła i uważam, że United powinno po prostu lepiej na to reagować.
» 1 września 2012, 17:54 #57
jamaj05: i reaguje czego doskonałym przykładem są transfery w tym roku

nie mówiąc już że my mamy SAFa który nadrabia za 100mln na transfery

poza tym nie tylko chelsea, w PL każda drużyna może wygrac z każdym a po drugie w tych latach odnosiliśmy sukcesy i w LM gdzie grała i barca i real i najlepsze drużyny z niemiec, portugalii holandii włoch itd
» 1 września 2012, 18:01 #56
hitman90: Jak to, nie tylko CFC?? Każdy może wygrać z każdym, ok, ale w walce o tytuł chyba nie liczy się cała 20, co?? Fakt jest taki, że MU i CFC na przemian wygrywały tytuły i nikt się specjalnie w to nie wtrącał. Teraz doszło MC, które jest o wiele lepsze niż CFC w tym momencie. Kagawa to jedyny transfer, który był reakcją na sytuację w kadrze. RvP po prostu był do wzięcia i szczerze mówiąc, aż nie chciało mi się wierzyć, że go mamy, bo to klasa piłkarz.

Co do SAFA, masz 100% racji. On z Carricka, Ando czy Cleva potrafi wyciągnąć to, czego sami nigdy by nie odnaleźli i bez niego ta drużyna byłaby słabsza.

Europa? Mieliśmy sukcesy, ale poprzedni sezon powinien lekko wstrząsnąć zarządem. Może to tylko przypadek, a może coś gorszego? Ta edycja LM pokaże co i jak. Wyjście z grupy wydaje się formalnością, podobnie jak rok temu.
» 1 września 2012, 18:07 #55
jamaj05: cała reszta mówi za tym że to przypadek, jak np 2 miejsce w lidze i przegranie z wydajaca kupe kasy i świtnym city...

w tym sezonie wyjdziemy bez problemów, wątpie zeby skłąd rok temu nie mógł wyjsc z grupy, zawiodło kilka czynników ale na bank nie brak hazarda czy lucasa
» 1 września 2012, 18:10 #54
hitman90: Mam nadzieję, że masz rację!
» 1 września 2012, 18:20 #53
mateuszr20471: W skali od 1 do 6 to okienko oceniam na 4. Byloby 5 gdyby do tego dolaczyl jakis klasowy CM lub DM, bylaby 6, gdyby do tego przyszedl Hazard/Moura. No coz, gdyby ktos w maju powiedzial mi, ze pozyskamy 5 zawodnikow, to bardzo bym sie cieszyl, jednak czy Powella i Henriqueza mozna liczyc jako graczy pierwszego zespolu? Tak naprawde do pierwszego zespolu pozyskalismy 3 graczy, 2 graczy absolutnie do pierwszego skladu, no i Buttner jako rezerwowy dla Evry. Najbardziej brakuje mi transferu srodkowego pomocnika, Carrick nie ma zadnej alternatywy, a nie chce znow meczyc sie ogladajac w srodku Scholesa i Giggsa, ktorzy od 2 lat powinni byc na emeryturze. Clev i Ando sa podatni na kontuzjem wiec moze sie zdarzyc, ze w srodku bedzie gral Rafael,Jones czy Rooney. Nie rozumiem wypozyczenia Fabio, ktory mogl grac i po lewej i po prawej stronie defensywy, Evra mlodszy nie bedzie i golym okiem widac, ze jego forma z sezonu na sezon jest coraz slabsza, Buttner to wielka niewiadoma, a Rafael czesto sie w przeszlosci łamał. Denerwuje mnie bardzo to, ze nie wykorzystujemy okazji na wzmocnienie skladu za male pieniadze zawodnikiem o duzych umiejetnosciach, chodzi mi tu przede wszystkim o Dembele, niesamowity gracz, na pozycje, ktora u nas kuleje od 3 sezonow za 15 mln funtow. Niestety Fergie chyba nie widzi potrzeby wzmacniania srodka. Licze, ze po tym sezonie na emeryture odejda Scholes i Giggs, wtedy zajdzie wielka potrzeba pozyskania srodkowego pomocnika i lewego skrzydlowego.
» 1 września 2012, 11:12 #52
Vover: Masz rację, a z CM to niezły by był Fellaini.
» 1 września 2012, 21:06 #51
GGMU17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2012 11:16

Szkoda mi jednego transferu, Lass Diarra odszedł z Realu do Anży za 5 mln euro. Za pieniądze z Berby mogliśmy go kupić. Lass kapitalnie potrafi łączyć grę defensywną z przejściem do ofensywy, świetny odbiór piłki i te 5 mln za takiego gracza to śmieszna kwota.//

Jeszcze chciałbym się zwrócić do tego "hitu" MC w postaci sprowadzenia Maicona. Powiem tyle: Nani w dobrej formie będzie go kręcił jak słoik majonezu, Pablo Zabaleta lepszy w defensywie, a Maicon już stary nie będzie mu się chciało wracać za każdym "pustym" przelotem w pole karne przeciwnika. Tyle / jo
» 1 września 2012, 11:12 #50
m1ch4l: Kagawa genialny transfer 12 mln to jak na dzisiejsze standardy jak za takiego zawodnika grosze
RvP król strzelców PL nas nie zawiedzie

Co do Hazarda myślę że to świetny gracz ale zobaczymy jak będzie grał z lepszymi drużynami niż Wigan Reading i słabiutkie tamtego dnia Newcastle
Meczu o superpuchar niestety nie oglądałem więc niewiem jak sobie radził z trzecią siłą Hiszpanii( jak widzieliście ten mecz to możecie się ze mną podzielić info naa temat tego meczu i Belga )
» 1 września 2012, 10:48 #49
Damianos500: Przez większość meczu nie wiedziałem,że Hazard jest na boisku :)
» 1 września 2012, 11:34 #48
PLDan11: Ich gra przypominała naszą z Evertonem, z tym że nie było takiej postaci, jak wyróżniający się Kagawa. Jedynie Cech uchronił ich od pogromu.
» 1 września 2012, 12:08 #47
PLDan11: Boli mnie to, że pozbyliśmy się tylu piłkarzy praktycznie za darmo. Zyskaliśmy 10 milionów, a odszedł Berbatow, Owen, Kuszczak i wielu młodzików, którzy na pewno kiedyś coś by ugrali w pierwszym składzie. Jak my kupujemy, to cena jest najwyższa jaką tylko można zaproponować. Ale jak my sprzedajemy, to inne kluby zaczynają licytację od najniższej stawki, a SAF problemów nie robi i sprzedaje dobrych piłkarzy za śmieszne kwoty, jak na promocji.
» 1 września 2012, 10:42 #46
Marti24: Miejmy także nadzieję, iż będą MU omijać kontuzje. Powrót Vidica - jest wart więcej cokolwiek innego. Jeżeli Cleverleya, Andersona i Fletchera będą omijać kontuzje, to będzie fajna rywalizacja w środku pola.
Za rok po odejściu Giggsa i Scholesa trzeba będzie kupić: skrzydłowego, środkowego pomocnika i obrońcę do środka, bo Ferdinandowi daję góra 2-3 lata.
» 1 września 2012, 10:34 #45
Marti24: Miłośnikom Maicona przypominam, co Bale robił z Maiconem i jak Inter Mediolan wypadł w ostatnim sezonie.
» 1 września 2012, 10:30 #44
Marti24: Okno transferowe było jak najbardziej oki. Jestem zadowolony z trnasferów, choć zamiast Buttnera wolałbym Bainesa.
Co do zawodników co odeszli:
Owen i Kuszczek - ich odejście było nieuniknione i nie osłabiło zespołu,
De Laet - spodziwałem się więcej po chłopaku,
Park i Berbatov - już nie ta forma co kiedyś, już nie te lata. Życzę im szczęścia w nowych klubach.
Noorwood, Pogba i Fryers - szkoda ich. Ale palma im odbiła.
Amos i Fabio - bardzo dobre posunięcia - nabiorą ogrania.
Nabytki:
Kagawa - playmaker z niego będzie kapitalny, ale musi przypakować, bo czasami za łatwo mu odbierają piłkę.
Van Persie - strzeli, co ma strzelić.
Henriquez i Powell - mam co do nich dobre przeczucia.
Buttner - ??
Odejście Berbatova było konieczne. Więcej okazji do gry będą mieli podstawowi napastnicy, a i czasem zagra Macheda, Keane, Henrigues albo Petrucci.
Co do innych zepsołów:
1. Arsenal - nie bedzie stanowił poważnego zagrożenia,
2. Liverpool - raczej też nie, ale na nich trzeba uważać ze względu na trenera,
3. Chelsea - kapitalny transfer Hazard, ale brak klasowego napastnika. Wczoraj Athletico udowodniło, jak należy grać z Chelsea. Poza tym to sporo zawodników wiekowych, kilku młodych jeszcze nieogranych oraz brak napastników - Torres nie zastąpi Drogby.
4. Tottenham - dobre wzmocnienia w postaci Dembele i Dempseya, ale oni nie zastąpią Modrica i van der Vaart.
5. Everton - mimo dobrego początku nie będą stanowić zagrożenia - za krótka ławka i brak systematyczności.
6. Man City - skład mają podobny jak przed rokiem. Rodwell i Sinclair - wielkie niewiadome, Maicon - stary i to nie ten Maicon co grał z Mourinho. Javi Garcia - raczej dobry transfer.
» 1 września 2012, 10:28 #43
chicharito111: Macheda to może piłki podawać i raczej skończy jak Berbatov

A co do przeciwników to raczej tylko będzie się liczyć $hity
Chelsea z jednym Torresem daleko nie zajedzie
Totek max walka o 4 miejsce
» 1 września 2012, 10:46 #42
jamaj05: kagawa powinien bardzie przypakować bo za łatwo odbierają mu piłki??

po pierwsze bardzo mało piłek stracił w meczach w jakich grał w MU po drugie żeby piłki nie odebrali to abrdziej liczy się technika niż przypakowanie (czyt. messi, iniesta)

może chodziło ci o przepychanki w polu i walke bark w bark bo nie wiem gdzie tam widziałem łatwe odbieranie piłki japończykowi
» 1 września 2012, 16:43 #41
vip14: No z takim składem możemy ruszać na podbój Premier League. Musimy odebrać Mistrzostwo City i ich ograć jak najwyżej. Glory, Glory Manchester United :)
» 1 września 2012, 09:38 #40
Lcris: ahahaha popatrz jaki skład ma teraz $ity ;d
» 1 września 2012, 10:05 #39
Krystiano98: Ja tak patrze na ten skład City, i twierdzę że możemy spokojnie z nimi wygrac
» 1 września 2012, 10:14 #38
Lcris: każda pozycja wzmocniona... przynajmniej oni Maicona kupili a my jakiegoś Buttnera .
» 1 września 2012, 10:16 #37
m1ch4l: Według mnie MC w tym sezonie wzmocniło co najwyżej ławkę rezerwową (oprócz Garci) i spokojnie możemy z nimi rywalizować i wygrywać
» 1 września 2012, 10:41 #36
Damianos500: Lcris może idź kibicować City co? Po co tu jesteś jak nie wierzysz w nasz zespół?
» 1 września 2012, 11:38 #35
adi87a: Aby uszczęśliwić wszystkich fanów United w zimowym okienku prosimy o Fellainiego i będzie już mega git paka :)
» 1 września 2012, 03:13 #34
RockyMU: Główne transfery

City: Maicon,Rodwell,Javi Garcia
United:Kagawa,Van Persie,Buttner
Chelsea:Hazard,Azpillicueta,Oscar
Arsenal:Giroud,Podolski,Cazorla
Tottenham:Dempsey,Adebayor,Lloris,Dembele

United - Van Persie-Rooney atak marzen+Kagawa do rozgrywania.1 Miejsce

Maicon ma 31 lat.Javi Garcia nie sprawdzony w wielkim futbolu (Premier League).Rodwell - Nic wielkiego.3 lokata

Hazard - Piekielnie dobre wzmocnienie.Azpillicueta - Niewiadoma,Oscar - Narazie młody Brazylijczyk jest rezerwowym.2 Miejsce

Arsenal - Dobre transfery,bedzie 4 miejsce
Tottenham - Niezłe wzmocnienia,2 osłabienia.5 lokata
» 1 września 2012, 02:36 #33
mcis: jesli Kagawa to raczej jeden napastnik. teraz to pewnie RvP, dopoki roo nie nie zaleczy...
» 1 września 2012, 09:53 #32
hitman90: Uważam, że United przegrało to okienko po całości. Najwięksi rywale o wiele bardziej wzmocnili się niż my. Warto dodać, że nie zrobili tego za wszelką cenę.

Zacznę od CFC - przede wszystkim, przegrana walka o Hazarda. Lille miało zaakceptować 3 oferty: MU, MC, CFC. Olał nas. Ale nawet nie o niego mi chodziło. Victor Moses - 21 letni skrzydłowy, wyciągnięty z Wigan za marne 9 mln funtów. Chłopak już w tym sezonie przeciwko CFC zaprezentował się fantastycznie, no ale po co nam kolejny dobry zawodnik, mamy aż 3 skrzydłowych, z czego dwóch przez pół roku szuka formy.

MC - Maicon i Garcia w ostatnim dniu zakontraktowani. Maicon za jakieś grosze, Garcia już za przyzwoite pieniądze. Do tego Rodwell, też rozsądna kasa (a warto pamiętać, że SAF nie raz chciał go mieć) i Sinclair na ławę po odejściu Johnsona.

Tottenham - i to mnie najbardziej boli. Dembele za 15 mln funtów. Dla mnie to po prostu żart. SAF chciał starał się o Modricia chyba ze dwa lata, wcześniej saga ze Sneijderem (czyli zależało mu na ŚP). Pojawia się opcja na gościa, który jest lepszy od każdego naszego ŚP i co? Ląduje u rywala. Chyba nikt nie napisze, że dostał tam lepsze warunki finansowe, niż takie, na jakie mógłby liczyć w United? Właściwie United w każdej kwestii przebija Spurs.

United?? Mamy Kagawe, bardzo dobry ruch transferowy i Robina - kolejny dobry transfer, ale czy tak bardzo niezbędny?? Miał być Lucas (Sir Alex bardzo chciał mieć go w składzie i oferta MU była niewiele niższa od tej PSG) - gość nas olewa. Miał być Hazard, właściwie taka sama historia. Dla mnie RvP był takim must havem Fergusona, który wściekł się, że dwaj poprzedni mu zwiali. Warto dodać, że RvP sam bardzo nalegał na transfer do United, bo w innym przypadku mogłoby być różnie. A jeśli Sir Alex i Gill mają zamiar zatrudniać kibiców/zagorzałych zwolenników MU to może się okazać, że naszym kolejnym wzmocnieniem faktycznie będzie Usain Bolt. Nie ma co mówić o Powellu czy Henriquezie, bo to gracze do rezerw na razie. Buttner - prawdopodobnie jest szykowany na zmiennika Evry i później Fabio, w którym SAF widzi następcę Francuza, ale kto wie. Jednak nie ma co się podniecać, to jedynie uzupełnienie składu.

O co mi chodzi?? O to, jak United reaguje na rynek i na swoją sytuację kadrową. My gramy od niemal roku bez prawdziwego DMF. City straciło de Jonga i w chwile później pozyskują Garcie (pomimo, że był już Rodwell). Analogiczna sytuacja w Realu. Odchodzi Lass, za chwile jest Essien. City traci rezerwowego (!!) Adama Johnsona i co robi?? Kontraktuje Scotta Sinclaira. Dodać do tego Rodwella, który będzie przyszłością tego klubu i mają pakę, że szok. My na gwałt potrzebowaliśmy lewego obrońcy i bierzemy 23 anonima z holenderskiego średniaka. City na tej pozycji ma dwóch i co robi? Bierze Maicona, bo jest dostępny. Nie nazwę tego szastanie forsą, bo oni mają w tym momencie taką ławkę, o jakiej my możemy pomarzyć. Pamiętam, jak do MC wchodził Silva czy Aguerro i każdy gadał, że wywalają petro dolary i jak się okazało, byli warci swojej ceny. Chyba jako najbardziej wartościowy klub świata powinniśmy się wzmacniać nieco częściej. Chyba nikt nie powie, że 19 mln za Rodwella, 15 za Dembele, 24 za Garcie to jakieś ogromne kwoty?? A Moses i 9 mln?:) Nasza ławka rezerwowych jest w tym momencie w tragicznym stanie. Brak prawego obrońcy za Rafaela, lewa strona właściwie podobna. Starzejący się Evra i noname z Holandii (oby wypalił). Środek? Chory Fletch, Ando, Carrick, Clev, Giggs i Scholes. Ando pewnie zaraz kontuzja, Giggs 39 lat, Scholes 38, Clev jest słaby (jak Anderson). Zostaje solidny i stabilny Carrick, który jednak bez porządnego rozgrywającego średnio sobie radzi.

Myślę, że MU powinno chociaż w pewnym stopniu dołączyć do najsilniejszej ligi finansowej a nie tylko biadolić, jak to PSG, CFC, MC niszczą futbol wielkimi pieniędzmi. Arsenal na tej filozofii traci co roku a i United się jej trzyma tylko wtedy, kiedy im to pasuje (patrz Rooney ze swoją tygodniówką i Robin). Sorry za długi post, musiałem się wyżalić.
» 1 września 2012, 01:34 #31
Martin: Bardzo fajnie się czytało, dzięki za posta. Przyznam, że dajesz do myślenia. Nie chce mi się zbytnio rozpisywać, ale dodam jeszcze, że również uważam sprowadzenie Kagawy za dobry ruch transferowy. Dla mnie jest to najlepszy transfer do klubu od czasu Ronaldo. Robin? Piłkarz klasowy, jak już przyszedł, to dobra, niech jest.. ciesze się, ale czy był potrzebny? Nawet jeśli potrzebujemy napastnika, to byłbym raczej za kimś równie dobrym, a młodszym. Co do reszty, to tak jak pisałeś - anonimy. Miejmy nadzieję, że SAF się co do nich nie pomylił.
» 1 września 2012, 01:49 #30
MatiMU10: Również przeczytałem bardzo przyjemnie mimo, że troche jestem wstawiony. Co do transferu Robina myślę, że nie był on, aż tak potrzebny jakos napastnik od bramek. Bo gdybyśmy mieli tego plejmejkera i Kagawe (już mamy) to taki Groszek by sobie przypomniał jak się strzela i byłoby te 20 bramek od niego. Okienko, a właściwie jego końców przespana, choć tylu zawodników było do wzięcia jak się okazuje za niewielkie pieniądze
» 1 września 2012, 02:43 #29
niedoniebieski: Ja myślę, że w obecnej sytuacji, kiedy Rooney jest kontuzjowany, okaże się, jak bardzo RvP jest potrzebny. Napastnik równie dobry i młodszy? Wówczas wydatek wynosiłby nie 24 mln, a 50. SAF prędzej zapuści wąsy niż tyle kasy wywali za jednego zawodnika. Kagawa w meczach z przeciętnymi drużynami bardzo dobrze się prezentuje, ale w kontekście pojedynków z głównymi rywalami do mistrzostwa mam wobec niego pewne obawy. Przegrywa każdy pojedynek ciało w ciało. Fizycznie jest bardzo słaby i powinien troszkę przypakować na siłowni. Podzielam Twoje zdanie co do Buttnera. Nie dość, że zawodnik z holenderskiego przeciętniaka, to już wcale nie taki młody. Jego rywalizacja z Evrą to raczej pic na wodę, wydaje mi się, że swoje jedyne szanse będzie dostawał w COC, ewentualnie w LM w grupie i FA Cup, ale na ligę nie ma szans. Jeśli chodzi o młode nabytki to Powell wcale mnie nie przekonał na tournee. Kilku zawodników z akademii prezentowało się ciekawiej od niego. Mam nadzieję, że Chilijczyk będzie bardziej rozwojowym piłkarzem od Machedy.
» 1 września 2012, 03:09 #28
marjo: "Clev jest słaby (jak Anderson)" hahahaha po czym wnioskujesz że jest słaby jeden i drugi ?
» 1 września 2012, 09:12 #27
chicharito111: Znów Hitman i jego wywody
Tak zaraz ściąniemy zaciąg pilkarzy aby tylko mieć silną ławkę eh ... przy brakach nie ma sensu kupować zawodników tylko dać się ograć młodzieży a nie skupować szrot .
Jak ci się nie podoba polityka transferowa idź podniecać się za niebieską stronę pasowała by ci idealnie .
» 1 września 2012, 09:23 #26
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2012 10:00

kilka uwag:

RvP nie jest zwolennikiem MU, po prostu dokonal kalkulacji i wyszlo mu, ze u nas bedzie mu najlepiej. mial racje, praktycznie jeden klasowy napastnik (roo) i 4 wielkie niewiadome. wiadomo bylo, ze jeli do nas przejdzie, to miejsce w pierwszym skladzie dostanie z miejsca. MC ma olbrzymia konkurencje w ataku,a do CFC pewnie nie chcial przechodzic, bo to lokalny rywal.

co do Lucasa to zadecydowal Leonardo. dyrektor PSG. ja na miejscu Lucasa tez poszedl bym do klubu gdzie dyrektorem jest moj legendarny rodak.

co do Hazarda to zadecydowala chyba taktyka CFC bo to o wygraniu LM mnie nie przekonuje. Hazard to taki mlodszy Lampard i pewnie jako jego nastepne widzial sie Hazard...
» 1 września 2012, 09:59 #25
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2012 10:05

@hitman90, czyli co? w tym sezonie bronimy się przed spadkiem :D ?

City, Chelsea i te inne klubiki nadrabiają transferami,bo nie mają na ławce trenerskiej kogoś takiego jak Alex Ferguson. Szkot robi transfery z głową, w przeciwieństwie np. do takiego Di Matteo, którego chyba już przerosło prowadzenie klubu. Pomijając wczorajszy mecz, w którym nie widziałem ani trochę myśli trenerskiej, tylko wyjście na boisko i radosne granie, a może akurat coś z tego wyjdzie, po wczorajszy transfer Essiena, tak naprawdę jednego prawdziwego DP w Chelsea, bo Obi Mikeal trudno brać pod uwagę. Do tego sprowadzanie samych graczy ofensywnych, co dało efekty już od samego tournee, i w każdym meczu z ogórkami strata co najmniej 1 gola. A wczoraj to już była kulminacja gry obronnej.

City z takim składem jak mają, już spokojnie mieli wygrać poprzedni sezon, a czemu nie wygrali? Bo mają na ławce jakiegoś makarona, który na trenerce zna się tyle co każdy z nas. Maicon? 2-3 lata temu to jeszcze bym traktował go jako poważne wzmocnienie rywali.Rodwell? prawie cały poprzedni sezon leczył kontuzję, ten transfer to raczej podobnie jak Sinclair, tylko po to by zachować status quo w liczbie Anglików w drużynie, dodatkowo Rodwell jest młody i za 2-3 lata(nie wiem dokładnie) będzie traktowany jako wychowanek City, a określona liczba wychowanków w drużynie jest przestrzegana, oni mają w tej chwili chyba tylko Harta, Ricards'a i Kompanego?

Ferguson po pierwsze sprowadził van Persiego bo trafiła się mega okazja, król strzelców najlepszej ligi świata, i jak z tego nie skorzystać? W ataku akurat nam to dobrze zrobi, bo tak naprawdę poza Rooneyem, nie ma u nas gracza którzy na tą chwilę, potrafili by wziąć odpowiedzialność strzelania bramek na siebie. Kagawa-wiodąca postać w mistrzu Niemiec, kreatywny, szybki, lubiący i potrafiący grać kombinacyjnie, z profilu piłkarza przypomina Messiego bądź Silvę. Takiego gracza brakowało w składzie, i jak dla mnie przemyślany i zrobiony z głową transfer, do tego 12mln funtów tylko kosztował. @niedoniebieski, rolą Kagawy nie jest przepychanie się z zawodnikami, to że jest mały, szczupły, zwinny to raczej plus :)
Szkot ma już pewnie upatrzonego zawodnika na przyszły sezon, kiedy Giggs i Rudy nas pożegnają. Może Strootman, lub Bellhanda, ofc jeśli potwierdzą swoją klasę.
» 1 września 2012, 10:01 #24
jamaj05: dokładnie o co w ogóle ten cały płacz??

jakos za rodwellem everton tak bardzo nie płakał i zarząd i kibice..też przez jakiś czas bywał kontuzjowany i nie błyszczał w wielu meczach..

lucas i hazard? tutaj swoje zrobili ich agenci, co MU miało do powiedzenia?

wymieniłeś środek bardzo stary. ale przez rok jeszcze pogra na wysokim poziomie i wtedy, po sezonie można porobić odpowiednie transfery przecież

buttner noname? może dla tych, którzy ligi hilenderskiej nie oglądają to tak
ale garcia i dembele to już najwyższy format i znani na całym świecie piłkarze ehh...
» 1 września 2012, 10:07 #23
mcis: @Spontan

musze cie poprawic. Rodwell ma 21 lat i wychowankiem city to on nie bedzie...
» 1 września 2012, 10:48 #22
hitman90: @majro,

wnioskuję to po sezonie 2011/2012 (Clev) i kilku poprzednich (Ando).

@chicharito111,

Przede wszystkim, nikt Ci nie każe czytać 'moich wywodów' a co do ogrywania młodych piłkarzy przypomnę Ci tylko sytuacje z zeszłego sezonu, kiedy United właściwie nie miało środka i SAF nie dał nawet powąchać murawy młodym piłkarzom MU(Morrison i Pogba) ściągając z emerytury Paula Scholesa. A poza tym, nie trzeba ściągać samych szrotów, bo np. Kagawa to nie szrot i też został kupiony za rozsądne pieniądze, a z miejsca właściwie ma pierwszą 11, bo jest lepszy od reszty.
@mcis,

tak czy inaczej, oznacza to, że chciał transferu do MU i naciskał Arsenal, żeby patrzył w naszą stronę. Lucas/Hazard, boli mnie to, że SAF bardzo, ale to bardzo mocno chciał tych transferów a oni centralnie to olali. Czy to dyrektor sportowy, czy jakaś taktyka, efekt jest taki, że mieli być diabłami a nie są. A PSG?:) Leonard?Jeden słaby sezon i kolesia tam nie będzie.

@spOntan,

Uważam, że majstra rok temu przegraliśmy przez brak rezerwowych. Do środka musiał wracać Scholes, którzy zawiesił buty na kołku i o tym właśnie piszę cały czas. Na dzień dzisiejszy, jeśli coś stanie się np. Naniemu, to mamy nóż na gardle. Tak samo w przypadku obrony. Uważam, że taki klub jak United powinien mieć większy komfort jeśli chodzi o rezerwowych.

@Jamaj - "wymieniłeś środek bardzo stary. ale przez rok jeszcze pogra na wysokim poziomie i wtedy, po sezonie można porobić odpowiednie transfery przecież" no właśnie nie do końca. Rok temu odszedł Scholes i kogo za niego ściągnęli? Scholesa;) Nie chce mi się wierzyć, że Ferguson widzi jego następcę w Tomie czy Andersonie, zresztą jeśli by tak było po co w ogóle próby ściągnięcia Modricia czy Moutinho?? A co do Buttnera, to jest noname przy Dembele a przy Garcii to już na pewno nim jest, co nie zmienia faktu, że może okazać się strzałem w 10.

Jestem zagorzałym kibicem MU co nie znaczy, że muszę ślepo wierzyć i cieszyć się z każdego ruchu/decyzji (to do Ciebie Chicharito111). Po prostu od pewnego czasu zamiast kupować takich zawodników jakich chcemy, kupujemy 'dostępnych'. Czy to A. Young, czy to S. Kagawa czy Robin. Został im rok kontraktu ich kluby nie miały wyboru. Ok, super, bo każdy z nich jest bardzo dobry, ale kiedy występują wyraźne braki, nie można czekać aż zawodnikowi zostanie rok kontraktu. Po prostu mam wrażenie, że MU nie jest zespołem, który jest w stanie wyciągnąć zawodnika z klubu ot tak, kiedy go potrzebuje.
» 1 września 2012, 10:56 #21
Damianos500: wszystko fajnie tylko nie wiem czemu takie słowa,że przegraliśmy okienko itp. Przegrał to Arsenal raczej.. Hitman nazwiska nie grają naprawdę ;) Maicon? Staryy żadne to wzmocnienie. Ogólnie City kupiło graczy na ławkę nie ma co płakać. Tottenham hmm odszedł VDV i Modric nowe nabytki ich raczej nie zastąpią znowu nie ma co płakać. CFC tutaj dobre transfery,ale w ofensywie. defensywa u nich leży wczoraj kto oglądał Superpuchar ten wie. Więc nie ma co płakać :)
» 1 września 2012, 11:52 #20
hitman90: Fakt, nazwiska nie grają, tylko piłkarze, którzy je noszą. Tyle, że różnica między MU a MC jest taka, że oni kupują Maicona na ławę a my Buttnera;) City ma na ławce lepszych piłkarzy niż my na boisku (oczywiście nie wszystkich - chodzi mi przede wszystkim o środek) i tym już raz z nami wygrali. W tym roku nie dość, że się nie osłabili, to jeszcze bardzo mocno wzmocnili.

Tottenhamu nie widzę, jako prawdziwego rywala do tytułu. Chodziło mi tylko o Dembele, który powinien być u nas.
» 1 września 2012, 12:50 #19
jamaj05: no i maicon jest takim dużo lepszym wzmocnieniem niż buttner?? tyle ze jak na bocznego obrońce ma już swoje lata i wątpie zeby tak świetnie sie sprawdzał w meczach

a przed buttnerem jeszcze wiele lat i żeby nie wyszło tak ze wygryzie z pierwszego skłądu i evre i fabio
» 1 września 2012, 16:48 #18
hitman90: Czy Maicon jest dużym wzmocnieniem?? Jeden z najlepszych piłkarzy na swojej pozycji będzie w rezerwie w razie czego i Mancini będzie mógł z niego korzystać gdyby coś się stało. A właściwie nie powiedziane, że nie wejdzie do pierwszej 11. Jeśli na rezerwie miałbym wybór między Buttnerem a Maiconem, brałbym Brazylijczyka. Poza tym w MU czy MC gra w lidze, dwóch pucharach krajowych, LM.
» 1 września 2012, 17:58 #17
jamaj05: maicon był najlepszym na swojej pozycji ale kilka lat temu gdy npo inter pod wodzą murinho odnosił sukcesy

ten czas minął, maicon w tamtym sezonie nie popisał sie tak jak reszta drózyny, lat mu przybyło i raczej już nie zabłyśnie, czego nie można powiedzieć o bittnerze

no i był dobry w lidze włoskiej, która jednak jest inna niż angielska i myśle ze nani, valencia, walcott itd będą kręcili brazylijczykiem na lewo i prawo
» 1 września 2012, 18:07 #16
theatreofdreams: [link usunięty]

Polecam Manchester United - W blasku chwały
Naprawde ciekawy materiał ;) niestety oglądałem do 30minuty bo mam za wolnego neta ;(
» 1 września 2012, 01:05 #15
Joker7: Bardzo dobry dokument ogladalem go rok temu polecam
» 1 września 2012, 01:28 #14
kaplan130: Jestem zadowolony ze wszystkich transferów :)
» 1 września 2012, 00:55 #13
jarek87999: city nic nie kupowalo a w ostatni dzien wydali wiecej od nas hhahahha $hity
» 1 września 2012, 00:53 #12
patrykbor2: Owen podobno ma podpisać kontrakt ze Stoke
» 1 września 2012, 00:51 #11
ArsenalFan1: ale arsenal zrobil transfery ja pier**le ;/
» 1 września 2012, 00:35 #10
radzioch: Zakupy byłyby ok gdyby nie stracili Robina i Songa
» 1 września 2012, 00:38 #9
Joker7: he no wlasnie u nich ten problem ze zawodnicy b. dobrzy odchodza...
» 1 września 2012, 01:08 #8
MatiMU10: tyle kapuchy natrzepali i zero dobrych transferów jak na tę chwilę
» 1 września 2012, 02:45 #7
radzioch: Kagawa tak jak przewidywałem strzał w 10 i z tego transferu cieszę sie najbardziej. Zaskoczeniem było dla mnie sprowadzenie Robina ale przy kontuzji Roo bardzo sie przyda. Zreszta piękną bramką z Fulham przekonał mnie do siebie
» 1 września 2012, 00:32 #6
TraN: A Fryers? Też odszedł, nie?
» 1 września 2012, 00:31 #5
MUFCchicharito: też mi się tak wydaje
» 1 września 2012, 08:06 #4
siabadaba: Do Standardu Liege.
» 1 września 2012, 09:41 #3
Robsio3: A ten 16 latek? Sean czy jakoś tak? Przyszedł w tym okienku chyba...
» 1 września 2012, 00:29 #2
Rooni126: Jak na nas to i tak swietne okienko,ale niesmak pozostaje ze bylo tak blisko z hazardem i luca$em
» 1 września 2012, 00:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.