Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Culpi: Kagawa pasowałby do Barcelony

» 28 sierpnia 2012, 16:18 - Autor: lewd13 - źródło: Manchester Evening News
Shinji Kagawa zaliczył bardzo dobry debiut na Old Trafford, jednak jego mentor sprzed lat widziałby Japończyka w składzie hiszpańskiej Barcelony.
Culpi: Kagawa pasowałby do Barcelony
» Według Levira Culpiego, Shinji Kagawa idealnie wkomponowałby się do składu Barcelony
Levir Culpi, bo o nim mowa, był trenerem Shinjiego, gdy ten grał jeszcze w drugoligowym Cerezo Osaka. Levir uważa, że Kagawa świetnie dopasowałby się do gry Xaviego i Iniesty oraz porównuje pomocnika do wielkiej legendy Barcelony, Johana Cruyffa.

- Kagawa to produkt własnej pracy i talentu. Jest wielką osobistością. Zauważyłem od razu, że on naprawdę chce być najlepszy. Zauważam to w zawodnikach, ich wysoką jakość, ale to tylko dzięki jego wielkiej ambicji, udało mu się pójść tak bardzo do przodu - przyznał Culpi.

- Starałem się przekazać mu całą wiedzę, jaką miałem, ale w tych sprawach on jest samoukiem. Miał wielkie ambicje i chciał być najlepszy. Szczerze mówiąc, to nie chciałem, aby dołączył do angielskiego klubu. Wolałbym, żeby grał w Barcelonie. To byłby perfekcyjny wybór.

- Barcelona skupia się na wymianie podań i grze naprzeciwko bramki. Uwielbiałbym patrzeć, jak gra wraz z Xavim i Iniestą. Wprowadziłby do Barcelony coś nowego. On rusza się tak dobrze, że w połączeniu z podaniami Xaviego i Iniesty, stworzyliby dużo więcej.

- W Anglii dużo częściej gra opiera się na grze skrzydłami i dośrodkowaniach. To jest powód, dlaczego nie chciałem, aby grał w angielskim klubie. Niemiecka gra jest bardziej oparta na technice, a Dortmund ma bardzo dobrze wyszkolony technicznie skład. Niemiecki styl jest bliższy hiszpańskiego.

- Angielska piłka jest bardziej kontaktowa. Więcej gra się tam długimi, wysokimi piłkami. Oczywiście znajdziemy też takich piłkarzy, którzy odnieśli tu sukces. Wydaje mi się, że w Anglii trudniej mu będzie odnieść sukces, niż w Niemczech. Kupno go, był bardzo ambitnym ruchem ze strony Manchesteru United. Oni reprezentują troszeczkę inny styl. Jeżeli United zmieni swój sposób gry, to wtedy Kagawa może powrócić znowu na szczyt.

- Więc mam go z kimś porównać? Dobrze, on przypomina mi jednego z dawnych mistrzów - Johana Cruyffa. Holender był wszędzie, przedzierał się przez obronę, oddawał strzały, zdobywał gole, siał postrach w szeregach obronnych rywala. Więc tak, on mi go przypomina. Styl Kagawy jest podobny do Johana - podsumował Culpi.


TAGI


« Poprzedni news
Bobby Barnes o kontuzji Rooneya
Następny news »
Drużyna U-21 szykuje się do meczu ze Spurs

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


KPBS: w Angli gra się skrzydłami ale ktoś na skrzydło musi tą piłe rozrzucic a w barcelonie by sie zmarnowal bo kupuja tych zawodników a potem sadzaja na łąwe bo to nie wychowanek
» 31 sierpnia 2012, 21:51 #40
TykiMikk: Niestety, ja się w pełni zgadzam, podkreślałem to kilka razy, nie wykorzystujemy potencjału Kagawy...
» 29 sierpnia 2012, 12:12 #39
bartkoz: Wykorzystujemy ale średnio.
» 29 sierpnia 2012, 14:53 #38
dr96chicharito: W sumie racja - gramy praktycznie skrzydłami. Nic więcej...
Mam nadzieję, że Kagawa będzie tym piłkarzem, który pozwoli nam urozmaicić nasze wyprowadzanie akcji :D
» 29 sierpnia 2012, 11:01 #37
Lcris: zawsze i wszędzie farca z messim w d.pe je.ana będzie
» 29 sierpnia 2012, 10:45 #36
NaniN17: Ale jest piłkarzem MU (:
» 29 sierpnia 2012, 10:06 #35
Klimaa: Mam nadzieję że stanie się naszą legendą. Początek jest naprawdę dobrze rokujący.
» 28 sierpnia 2012, 23:49 #34
Amsterdammmm: Matkowsky - ma syndrom "małego" musisz się z tym pogodzić chłopcze...
poziom frustracji wylewanej w twoich pseudo-naukowych postach diagnozuje cie na mniej niz 7 cm.....
bueheheheheh
» 28 sierpnia 2012, 23:19 #33
Matkowsky: Co to się rodzi na tym świecie. Zabronić takim ćwierćinteligentom dostępu do internetu, bo potem tylko krzywdę sobie mogą zrobić. Matko, co za głupota.
» 28 sierpnia 2012, 23:23 #32
chomikbox32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2012 21:48

Ja śmie ten gość takie rzeczy pisać na devilpage fr4aj1er z niego . kagawa jest diabłem z machesteru i już . Kto sie zgadza??
» 28 sierpnia 2012, 21:46 #31
Roo543212: Nikt. Haha ;D
» 28 sierpnia 2012, 22:05 #30
Matkowsky: Popieram. Kagawa to Diabeł, nie aktor.

PS. Wiesz co, ten gość raczej nie pisał tego na devilpage, tylko udzielał wywiadu dla jakiejś stacji/gazety/portalu ;)
» 28 sierpnia 2012, 22:25 #29
Malkontent: Moim skromnym zdaniem absolutnie nie pasowałby do stylu gry, ale przede wszystkim do specyficznego ustawienia. A co ustawiliby go na ataku czy może zamiast Messiego? Liczę na odpowiedzi jeśli ktoś zna tok rozumowania tego pana:)
» 28 sierpnia 2012, 21:06 #28
chomikbox32: Ja sie zgadzam z tb.
» 28 sierpnia 2012, 21:41 #27
elvis04051984: trele morele!! a mi by pasowało jakby się ten cały culpi nie wypowiadał na ten temat !!
» 28 sierpnia 2012, 20:44 #26
scorpion55: ale to my go mamy a nie Farsa ;] jeszcze ogramy ich w Finale LM w tym sezonie i zobaczą co znaczy marka Kagawa :D
» 28 sierpnia 2012, 19:35 #25
Man10Utd: dokładnie i to Kagawa strzeli im gola, a nawet dwa lub trzy :)
» 28 sierpnia 2012, 21:06 #24
iceblast007: A w czym United jest gorsze od Barcelony? sku*w13l j3b4nt... co Farsa jest na końcu łańcucha pokarmowego czy co?
» 28 sierpnia 2012, 19:24 #23
RafsonArsenal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2012 19:36

Jak obiektywnie na to wszystko spojrzysz to wyjdzie Ci, że Barca jest lepsza od UTD i tyle. Zresztą 2 finały LM na przestrzeni ostatnich 4 lat to zweryfikowały, tak więc nie frustruj sie
» 28 sierpnia 2012, 19:35 #22
Altair: Barcelona zdominowała football i aktualnie nie ma lepszego zespołu od nich. Jeżeli ktoś nazywa ich panienkami i aktorami, to chociaż powinien być konsekwentny i pisać to samo o Rooney'u, Nanim oraz Youngu, którzy nie raz nurkowali, a Portugalczyk zawsze dokłada ile może od siebie po każdym faulu na nim.

Mówienie czy pisanie, że Kagawa nadawałby się do Katalońskiego zespołu, to komplement i powinniśmy być dumni, że udało się go ściągnąć za 2x mniejsze pieniądze niż chociażby Chelsea zapłaciła za Oscara czy Hazarda albo PSG Mourę.

Japończyk podobno marzył o grze w United. Podobno jest to jego ulubiony klub i spełnienie marzeń. W krótkim czasie może stać się idolem kibiców, a United od ponad 20 lat nie zakończyło sezonu poniżej 3 miejsca w lidze. Wątpię aby szybko nas opuścił, a wszelkie porównania do Xaviego czy Iniesty chociaż teraz są jeszcze na wyrost, to może za kilka lat Kagawa będzie wymieniany jednym tchem z czołowymi zawodnikami na świecie.

*
United ma zaledwie 3 zawodników, którzy są na prawdę rozpoznawalni na świecie i są to Rooney, Ferdinand, a od niedawna chłopak Batmana. Nie ma więc co nas porównywać pod względem "nazwisk" z innymi czołowymi drużynami na świecie, ale od kilku lat nie przeszkodziło to United w zdobywaniu pucharów. Cantona w Leeds był "OK", ale to w United dzięki swojemu charakterowi stał się legendą na świecie, bo zaczął grać w teatrze, który go wypromował. Wazza się wypala od dobrych 2 lat i nie ma co się podniecać, że strzelił 27 goli w poprzednim sezonie, bo połowa z nich to po karnych i wolnych. Nani gra piach przez większość sezonu. Nie ma u nas drugiego Erica, ale w postaci Kagawy i RvP mamy normalną ofensywę. Szkoda tylko, że obrona okropnie ssie.
» 28 sierpnia 2012, 19:23 #21
Adam11: "Barcelona zdominowała football i aktualnie nie ma lepszego zespołu od nich."

Faktycznie. Tak "chłopaki" z Katalonii zdominowali futbol, że przegrali w zeszłym sezonie z drużyną, która zajęła w PL na koniec rozgrywek 6 miejsce.

Aktualnie są przynajmniej dwa zespły lepsze od Barcelony:

1. Real Madryt - aktualny mistrz Hiszpanii

2. Chelsea Londyn - aktualny mistrz Europy.

Oba zespoły pokonały Barcelonę w wyścigu o dwa najważniejsze trofea w sezonie. I możesz mi tu stawać na głowie, ale faktów nie zmienisz.

Ale pewnie mam "kompleks" Barcelony. Przecież to kategoria, którą można wytłumaczyć wszystko:-)


Pozdrawiam ech...


PS Co do Kagawy to jego porównania co Xaviego czy Iniesty są więcej niż na wyrost. Ci dwaj są tak dobrzy, że istnieje szansa, że takiego duetu już nigdy nie będzie. Być może tacy piłkarze już się nie narodzą. Jednym słowem są WYBITNI. Kagawa zagrał do tej pory dwa dobre mecze w PL a co niektórzy mówią o nim bzdury jeszcze większe niż Ci co teraz pieją nad Hazardem.

Ludzie cierpliwości. Poznacie ich po owocach jak mówi pismo.
» 28 sierpnia 2012, 19:58 #20
Matkowsky: W pełni popieram, Adam ;)
» 28 sierpnia 2012, 20:21 #19
Pomarancz: Dzizus kolejny przydupas.
» 28 sierpnia 2012, 18:41 #18
burza502: nawet nie chce mi sie tego czytać, Kagawa jest zbyt dobry technicznie na La Lige, a barcelona to juz w ogóle by zmieniła talent w aktora, a Kagwawa jest idealny do nas, zastępca Scholesa
» 28 sierpnia 2012, 18:36 #17
Fabio: Ten Levir Culpi ,jest jakiś nie normalny !!
Shinji ledwo co przyszedł do United ,a ten go porównuje do gracza FCB !!
Pogięło gościa ?!
Zrozumiałbym jakby porównywał do jakiegokolwiek z byłych ,lub obecnych graczy United ,ale innej drużyny ?!
Wg Mnie to lekko pogięte.
» 28 sierpnia 2012, 17:20 #16
Zywo08: Co nie zmienia faktu że narzekali ;P A jak z Wisłą grali? Też przecież cała wina za porażkę na murawę poszła.
» 28 sierpnia 2012, 16:42 #15
HouseII: Czyżby Culpi chciał powiedzieć, że Kagawa ma "DNA Barcy"? Ja nie widziałem, żeby nurkował...
» 28 sierpnia 2012, 16:22 #14
Matkowsky: ...i przewracał się o powietrze, wymuszał decyzję na sędziach, grał jak panienka.
Też tego nie zauważyłem. Kagawa jest Diabłem, nie aktorką i koniec tematu ;)
» 28 sierpnia 2012, 17:36 #13
devil444445: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2012 17:47

[link usunięty] FC_Barcelona
» 28 sierpnia 2012, 17:47 #12
devil444445: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2012 17:48

http: // nonsensopedia .wikia .com /wiki / FC_Barcelona
o to wyżej chodzi
» 28 sierpnia 2012, 17:48 #11
bartex55: Matkowsky

W takim razie Young jest graczem Barcelony jak mniemam?
» 28 sierpnia 2012, 18:27 #10
Matkowsky: Bo dodał troszkę od siebie w polu karnym? Człowieku, to zupełnie co innego. Naprawdę nie porównujcie Younga do dziewczynek z Barcelony, bo to wręcz grzech.
» 28 sierpnia 2012, 18:28 #9
HouseII: @bartex55
Wedle tego co ja i Matkowsky napisaliśmy Young nie jest piłkarzem Barcy tylko ma ich "DNA".
» 28 sierpnia 2012, 18:50 #8
listek007: Ja tam się zgadzam z matkowskym, i wg mnie to nie jest trollowanie, tylko stwierdzenie faktu. To że symulują to każdy widzi, i chyba nie jest to zbytnio męskie.
» 28 sierpnia 2012, 19:20 #7
PanTedeusz: dwa mecze w UNITED i już porównywanie do składu Barcy , Levira Culpi- kto to ?
» 28 sierpnia 2012, 16:21 #6
designer: pan nikt, wiec jego opinie mozna wsadzic sobie miedzy bajki, a wspominanie o tych panienkach z Farcelony przyprawia mnie juz normalnie o mdlosci. To nie sa zadni zawodowcy bo nie zapomne jak im przeszkadzala murawa na euro. A to za duzo dziur a to za sucha a to za mokra. Prawdziwi gracze olewaja tego typu rzeczy. Iniesta i Xavi to para wiadomo czego. Oni sa dobrzy technicznie tylko jak murawa jest w stanie idealnym, wiec zadna z nich pociecha, bo pojada do Rosji w zimie i tam beda takimi przecietniakami jak reszta tej miernowatej Farcelonki.
» 28 sierpnia 2012, 16:25 #5
Mikez: A przypomnisz nam, kto wygrał to Euro na kiepskiej murawie? I ile było w finale?
» 28 sierpnia 2012, 16:36 #4
Rarian: designer - nie udław się tym jadem. Tak trudno im przyznać, że są najlepsi na świecie? Przez takich 'kibiców-hejterów' jak Ty powstają kółka wzajemnej adoracji i niechęci.
» 28 sierpnia 2012, 17:04 #3
ghiio: Boze, co za frustracja. Moze jakis psychoterapelta by sie przydal. Nie ma to jak wytykanie ze ktos sie domaga o swoje. Jezeli uefa organizuje najwyzsze rozgrywki w europejskiej pilce to warunki tez powinny miec najwyzszy standard. Jezeli sie o to upominali to znaczy ze bylo to im potrzebne bo jak w nastepnych meczach murawa byla zroszona to grali coraz lepiej, az do finalu ktory jakbys zapomnial wygrali. Wygranych sie nie sądzi.
» 28 sierpnia 2012, 17:12 #2
pamp: Przypomnij mi kto wtedy strzelił?
Alba (grał w Valencii przed Euro)
Torres (Chelsea Londyn)
Juan Mata (Też Chelsea Londyn)
4 bramki nie pamiętam kto(chyba Silva, ale nie wiem)
» 28 sierpnia 2012, 23:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.