Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Danny Welbeck z nowym kontraktem

» 22 sierpnia 2012, 11:23 - Autor: szymred - źródło: ManUtd.com
Danny Welbeck podpisał nowy 4-letni kontrakt z Manchesterem United, który zatrzyma go w klubie do czerwca 2016 roku. Sir Alex Ferguson jest zachwycony pomyślnie zakończonymi negocjacjami z Anglikiem.
Danny Welbeck z nowym kontraktem
» Danny Welbeck podpisał nowy 4-letni kontrakt z Manchesterem United, który zatrzyma go w klubie do czerwca 2016 roku. Sir Alex Ferguson jest zachwycony pomyślnie zakończonymi negocjacjami z Anglikiem.
21-letni snajper ma za sobą 64 występy w barwach "Czerwonych Diabłów" strzelając w nich 17 bramek. Swój debiut zaliczył w spotkaniu z Middlesbrough w Pucharze Ligi we wrześniu 2008 roku.

- Danny jest w klubie od ósmego roku życia i poczynił fantastyczny progres w ciągu ostatnich paru lat - najpierw na wypożyczeniu a potem regularnie grając w pierwszym zespole. Stał się ważnym graczem nawet na arenie międzynarodowej, co pokazały jego występy na Mistrzostwach Europy. To kolejny ważny dla niego rok. Ma przed sobą świetlaną przyszłość - skomentował sir Alex Ferguson.

- Gra dla United jest tym, czego zawsze chciałem - to klub, któremu kibicowałem przez całe życie. Nie mogę doczekać się nowego sezonu i wiążących się z nim wyzwań i swoim udziale w zdobywaniu kolejnych trofeum. Cały czas uczę się od najlepszego menedżera w futbolu, a na dodatek mam obok siebie zawodników światowej klasy - powiedział Danny Welbeck.


TAGI


« Poprzedni news
Nani nie dostanie nowego kontraktu
Następny news »
Zobacz Danny'ego Welbecka w akcji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (93)


wazza89: jeszcze nowy kontrakt dla Naniego i będzie ok
» 24 sierpnia 2012, 09:21 #90
RockyMU: Kolega "DamQ" skutecznie was wszystkich nabrał panowie :)
» 24 sierpnia 2012, 00:09 #89
Sopel: nie nabrał, bo wcześniej jak coś takiego zobaczę to zawsze sprawdzam na oficjalnych stronach i zaskakujące jest że kaka na taki mecz nawet na ławce nie usiadł
» 24 sierpnia 2012, 05:56 #88
DamQ: Kaka w United!!
» 23 sierpnia 2012, 14:32 #87
wmatpl: W którym United?
» 23 sierpnia 2012, 14:37 #86
orchi650: O nie...!!
» 23 sierpnia 2012, 16:17 #85
Sopel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 18:30

Ale zaskakujący jest fakt iż Kaka nie załapał się nawet na ławkę na superpuchar ... czyli pewnie odchodzi i już jest w miarę dogadany z kimś ... ja tam BARDZO chciałbym go zobaczyć w koszulce z Diabłem na piersi
» 23 sierpnia 2012, 18:30 #84
GNR: Jakże budujący jest fakt, że Manchester United niekoniecznie musi zatrudniać piłkarzy z innych klubów, by mieć wysokiej klasy zawodnika. Welbeck musi troszkę jeszcze popracować, ale myślę, że ma duże szanse na stanie się wielką gwiazdą angielskiej piłki. Nawet nazwisko ma bardzo chwytliwe. To, że potrafi dużo pokazał chociażby na Euro strzelajac jedna z ładniejszych bramek mistrzostw. Czekam na takie gole w barwach United. W ogóle czekam na przebudzenie Danny'ego i Cleverley'a. Myslałem, że to miniony sezon będzie należał do nich, ale z powodu kontuzji Tom'a nie było tak jak być powinno. Oby w tym sezonie panowało między nimi takie zrozumienie jak chociażby podczas meczu z Arsenalem czy Man City. Myślę że każdy z nas sobie życzy, żeby chłopaki ze szkółki United zachwycili cały piłkarski świat.
I jeszcze coś... czy nie niepokoi was fakt, że na sam początek sezonu wyleciało ze składu 3 obrońców... kolejny sezon i znów zaczynają od "szpitala"...
» 23 sierpnia 2012, 14:11 #83
NanoUnited: myślę że jeśli chodzi o obrońców to Rio, Vidic mają już swoje lata co za tym idzie stają się podatniejsi na kontuzje, no ale nowy obrońca doszedł mamy też paru młodych nie ma źle.
» 23 sierpnia 2012, 14:27 #82
tojapl: Welbeck strzela za malo goli- Chicharito jest duuuuuzo lepszy!!
» 23 sierpnia 2012, 13:58 #81
kujawa: Chicha niech sie najpierw nauczy pilki przyjmowac a potem mozesz mowic ze jest lepszy!!
» 23 sierpnia 2012, 14:17 #80
NanoUnited: Jakby ten kontrakt nowy szedł w parze z umiejętnościami to byłoby dobrze :/
» 23 sierpnia 2012, 09:37 #79
tojapl: Welbeck ma slabe opanowanie pilki i za rzadko trafia do bramki- to w tej chwili nasz najslabszy napastnik!
» 23 sierpnia 2012, 14:00 #78
levybike: Brak skuteczności u napastnika to najgorsza wada. Liczę, że z czasem Welbeck eksploduje ze skutecznością, jednak teraz nie zasługuje na pierwszą "11".
» 23 sierpnia 2012, 21:35 #77
Kubaa: Wspaniała wiadomość. Jak słyszę Jego nazwisko to mi się przypomina jego
bramka na EURO2012 w meczu ze Szwecja
» 23 sierpnia 2012, 07:56 #76
Dubi: Fakt ostatnio jest mało skuteczny ,ale mam nadzieję ,że wkrótce się to zmieni i poprawi swój dorobek strzelecki ,dajmy mu jeszcze trochę czasu.
» 23 sierpnia 2012, 00:08 #75
pstrong: Nie no powiedzmy sobie szczerze : Hazard to geniusz . I my go nie mamy .
» 23 sierpnia 2012, 00:00 #74
wiruch: ja też byłem wielkim zwolennikiem tego transferu i uważam podobnie jak Ty. Dodam tylko że tyle się mówi o naszych cudownych skautach i super wychowywaniu gwiazd to ja się spytam gdzie my byliśmy jak Witsel szedł rok temu za 4 czy 6 baniek do benfici? gdzie byli nasi skauci jak PSV brało za grosze Strootmana? gdzie byli jak Moutinho szedł za grosze do Porto? my wolimy sobie kupić droższego Powella z 4rtej ligi i dalej trzymać Bebe i Machede a wróble ćwierkają że Nani ma nie dostać nowej umowy..paranoja
» 23 sierpnia 2012, 07:40 #73
rafalec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 07:54

Fakt w dwóch meczach zrobił dla Chelsea 5 bramek (1 karny i 1 asysta w pierwszym meczu, 1 karny na nim i 2 asysty w drugim meczu - rzeźnik), a to jak się zachował przy czwartej bramce w meczu z Reading to najwyższa klasa, no ale ja się nie znam, podobno nie był wary tych milionów i Chelsea przepłaciła.
» 23 sierpnia 2012, 07:53 #72
Wielbicielka: Też musze to niestety przyznać...Hazard po prostu wymiata!
» 23 sierpnia 2012, 10:53 #71
Klimaa: Oby wraz z wyższą pensją podniosła się jego skuteczność ;-)
» 22 sierpnia 2012, 23:41 #70
sensi: Oby z Fulham usiadł na ławie.
jakos mnie ten gosc nie przekonuje musi miec conajmniej 3 czyste sytuacje aby strzelił bramke.
» 23 sierpnia 2012, 00:04 #69
GBest93: Grał o niebo lepiej od Rooneya. On pracuje w pomocy także . Zrozumcie to ile On wkłada serca w grę ! Jest młody i wielka kariera przed nim.
» 23 sierpnia 2012, 13:12 #68
Ludzik17: niech ktoś teraz napisze kagawa>hazard to bedzie dopiero beka, gdy belg w 2 meczach na 6 zdobytych przez chelsea bramek zaliczył 5 asyst...
» 22 sierpnia 2012, 23:34 #67
trikos: Nie ważne jak się zaczyna ważne jak się kończy...Myślę że Kagawa to będzie przecinak !
» 22 sierpnia 2012, 23:40 #66
Ludzik17: nie kwestionuje ze będzie przecinak, ale śmieje się z osób piszących kagawa>hazard... bo gdyby tak było to nie był by on 2 na liście fergusona a pierwszy
» 23 sierpnia 2012, 00:00 #65
sensi: Nie wiem jak można oceniac gosci po 2 meczach w fifie sie tego nauczyłeś?
Niech utrzyma taka forme do stycznia to wtedy pogadamy.
» 23 sierpnia 2012, 00:06 #64
Diabelred: po 1 Hazard ma 1 mecz wiecej od Kagawy ,a po 2 nie wina Kagawy ze jego koledzy nie wykorzystuja okazji , bramkarz dobrze wychodzi lub obronca ladnie wslizgiem wyczysci, mial szanse na 2 czy 3 asysty juz w meczu z Evertonem no ale na drodze staneli wtedy obroncy Evertonu,ktorzy zagrali wtedy dobre zawody :)
» 23 sierpnia 2012, 00:09 #63
ManchesterUtd: 1. Kagawa jest inteligentiejszy od Hazarda mozna go porownac do silvy
2.Jak mozna oceniac zawodnika po 2 meczach ? przeciez to poczatek sezonu i w polowie moze mu sie skonczyc taka forma
3.Nie masz pewnosci jakby gral ManUtd ktory praktycznie nie strzela goli.
» 23 sierpnia 2012, 07:39 #62
HardKOR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2012 12:43

1. Skąd to wiesz? Na razie Hazard udowadnia że ma więcej boiskowej inteligencji od Kagawy, bo dostępu do ich IQ nie masz raczej.
2. To i Messi się może skończyć w połowie. To jest tylko gdybanie, narazie Hazard>>Kagawa
3. W poprzednim sezonie zaraz za City najwięcej goli strzelonych i praktycznie goli nie strzela. Ogarnij się w końcu, bo obiektywnie patrząc na razie tylko Hazard robi furorę w Anglii
4. Kagawa był tylko opcją rezerwową za Hazarda, więc to też o czymś świadczy
» 23 sierpnia 2012, 12:43 #61
Diabelred: HardKor zobaczymy jak twoj Hazard sprawdzi sie w meczach z bardziej wymagajacym przeciwnikiem niz Reading czy Wigan ;)
» 23 sierpnia 2012, 13:09 #60
Krystiano98: Cleverley i Anderson też byli geniuszami na początku poprzedniego sezonu...
» 24 sierpnia 2012, 17:55 #59
bouli777: No właśnie. Niech ktoś powie że Hazard jest cienki. Szkoda, że taki zawodnik przeszedł nam koło nosa. Chłop dwa mecze i pięć asyst. Nic tylko pozazdrościć.
» 22 sierpnia 2012, 23:00 #58
ManchesterUtd: Hazard jest cienki.
» 23 sierpnia 2012, 07:41 #57
AdrianMUTD: Faktycznie Hazard jak na razie gra niesamowicie, szkoda że nie udało się go pozyskać ale trudno, Kagawa też na razie sobie radzi :)
» 22 sierpnia 2012, 22:57 #56
Bany: Chelsea wygrała 4:2 ale jedno wielkie dno tak jak i my.. tyle ze oni maja Hazarda co cała robote im robi
» 22 sierpnia 2012, 22:41 #55
elsho: hahahahahaha

dobre gosciu, co bierzesz, zeby miec taka banie? Gdyby nie glupi blad cecha to chelsea by to wygrala luzem. Poza tym lepiej podniesc sie i wygrac w takim stylu niz wdupic ze slabym evertonem
» 22 sierpnia 2012, 22:48 #54
MANUGLORy: chelsea sie męczyła jakby grali z realem gol na prowadzenie to był spalony a tego na 4-2 by nie było gdyby ten na 3-2 był nieuznany bo bramkarz by wtedy nie wyszedł
» 23 sierpnia 2012, 07:57 #53
karl1: Good;)
» 22 sierpnia 2012, 21:56 #52
elbarbarian: I bardzo dobrze on będzie wiódł czołową rolę. A wychowanków trzeba w drużynie trzymać inaczej klub straci tożsamość!!
» 22 sierpnia 2012, 21:31 #51
VooperOutlaw: z Innej Beczki !! 1;1 Chelsea ... ale to nie o to mi chodz maja 3 bramki strzelone w lidze na ta Chwile przy kazdej bral udzial Hazard ... niemilosiernie kreci i robi se jaja z obroncow ...
» 22 sierpnia 2012, 21:11 #50
listek007: Dlatego gdybym jak był SAfem to bym mu dał tygodniówę 200 tys. na tydzień. Tylko niech mi nikt nie mówi że my nie mamy takich pieniędzy. Jeśli on w tym wieku tak wymiata to co będzie potem? Niech nie bredzi o tym projekcie Chelsea itd, dali mu więcej forsy, bardziej się o niego postarali to go mają. Kiedyś Fergi też tak umiał, teraz tą umiejętność zatracił. Jak patrzę na nasz kulejący środek to chce mi się płakać.
» 22 sierpnia 2012, 22:12 #49
tomek220123: nie the reds tylko red devils
» 22 sierpnia 2012, 18:33 #48
tomek220123: możę troche nie w temat ale nasz groszek jak by gral w 2 sezonie jak w 1
to by sie taka rozwinąl żę za 4 lata złota piłka była by znowu dla piłkarza the reds a nie kalik katalonia ale dobrze ze przedłużył
» 22 sierpnia 2012, 18:32 #47
TylkoManUtd: super wiadomość. będziemy mieli z niego pocieche !
» 22 sierpnia 2012, 17:38 #46
Naskrzydle: Nie rozumiem zachwytu nad tym zawodnikiem. Wg mnie jest bezpodstawnie forowany przez trenera a tymczasem dużo lepsi od niego Berba i Hernandez grzeją ławe. PARANOJA !
» 22 sierpnia 2012, 15:48 #45
ArtY: True.
» 22 sierpnia 2012, 16:03 #44
Diabelred: tez tak uwazam,no ale wiesz Welbeck to Anglik,do tego wychowanek,zreszta tak samo jest z Clevem :)
» 22 sierpnia 2012, 16:14 #43
Matkowsky: Berbatov jest lepszy, ale Groszek już nie - nie przesadzajmy. Nie wiem co wy widzicie w Chicharito. Przecież on obecnie kompletnie nie ma formy (już od początku tamtego sezonu), nic nie robi, stoi w miejscu, boczny cały czas pokazuje spalone itp. On jak nie dostanie piłki prosto na nogę i to prawie do pustej bramki, to nie strzeli, nie rozumiecie? Welbeck na tę chwilę jest zdecydowanie bardziej przydatny.
» 22 sierpnia 2012, 17:13 #42
Bartolek05: @NaSkrzydle
Również podzielam Twoją opinię. Tyle 100% sytuacji, które zmarnował... no ale cóż. Ja tam powoli się do niego przyzwyczajam, bo jeśli popracuje nad gorącą głową to może coś z niego być.
» 22 sierpnia 2012, 18:16 #41
Spon: Uważam tak samo, nie lubię tego gracza. Pisałem ostatnio, że pewnie gdyby nie był Anglikiem ze szkółki to by nie znalazł się nawet na ławce nigdy.
» 22 sierpnia 2012, 18:24 #40
viliar: Ja się nie zgadzam, prezentuje się lepiej od Hernandeza jest skuteczniejszy i bardziej pokazuje się do gry. Od Berby faktycznie dużo słabszy, ale czy nie lepiej inwestować w potencjał młodego wychowanka niż starego powolnego Bułgara? Berbatow dla mnie powinien zostać ofensywnym pomocnikiem, czaruje spokojem i dograniami. Tyle mojej opini na ten temat.
» 22 sierpnia 2012, 18:29 #39
zgred001: Bardzo dobrze, że zostanie u nas dłużej :P oby dalej dobrze sie spisywał i szczelał sporo bramek
» 22 sierpnia 2012, 15:13 #38
Diabelred: tez mam nadzieje ze bedzie duzo dla nas SZCZELAL :]
» 22 sierpnia 2012, 15:34 #37
MANUGLORy: dobrze miejmy nadzieje że nani też podpisze
» 22 sierpnia 2012, 14:43 #36
Mirro: Mam nadzieję, że Danny nie straci dużo na transferze Van Persiego. Welbeck w tamtym sezonie stał się moim ulubieńcem wśród młodszych Diabłów i ma potencjał, by zostać jednym z najlepszych napastników świata. W meczu z Evertonem też robił, obok Kagawy, najlepsze wrażenie w formacji ofensywnej - był aktywny, szkoda tylko, że bezskutecznie. Na miejscu Fergusona zrobiłbym wszystko (łącznie z sadzaniem na ławce Robina), żeby zatrzymać go na Old Trafford. Bardzo dobre wieści ;)
» 22 sierpnia 2012, 14:21 #35
Danny19: Po meczu z Evertonem prędzejbym posadził Rooneya na ławce, Welbeck grał o wiele lepiej, starał się, wychodził na pozycje, a jedyne co Roo zrobił to jeden strzał zza pola karnego. W następnym meczu atak to powinien być Welbeck-RvP, a skrzydłach Young-Valencia, a w obronie Rafael i Wootton/Keane, a Carrick na Środek.
» 22 sierpnia 2012, 14:46 #34
DlugopisikFCB: Brawo
» 22 sierpnia 2012, 14:20 #33
Maciek89: Czemu nie ma nic o jego pensji !? Skoro meksykański groszek bierze, kompletnie za nic 80k/week to Danny powinien brać minimum 100... Podobno nie będzie kontraktu dla Naniego - jeśli jest to prawda, to United schodzi na psy !!
» 22 sierpnia 2012, 13:58 #32
Frantic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 15:42

100 dla Welbacka ?? 25 (7)
Hernandez 55 (23)
Niech Welbeck zagra choc jeden taki sezon jaki zagral groch w debiucie, wtedy moze pomazyc o takiej kwocie.
» 22 sierpnia 2012, 15:40 #31
mrk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2012 16:12

Welbeck dostał 50k podstawy z tym że są dodatkowe bonusy w zależności od liczby wystepów, bramek, prawa wizerunkowe, które mogą ale nie muszą podnieśc mu pensję do 70k
» 22 sierpnia 2012, 16:10 #30
misiu94rio: Super ! Świetna wiadomość!
» 22 sierpnia 2012, 13:47 #29
MyszeX: dobrze ze zostal
» 22 sierpnia 2012, 13:31 #28
vip14: Bardzo dobrze. Kluczowy napastnik United przedłużył kontrakt? Nie ma lepszej wiadomości :D
» 22 sierpnia 2012, 13:14 #27
odruchWYMIOTNY: Może za kilka lat coś z niego będzie, póki co to musi poćwiczyć nad swoimi gumowymi nogami, o które często się potyka i psuje akcje, lub zaplącze się o własne ciało, oj Udany :) Ale życzę jak najlepiej. Pozdrawiam.
» 22 sierpnia 2012, 13:08 #26
NaniN17: Hura!
» 22 sierpnia 2012, 12:48 #25
tomManUnited: Welbeck, Kagawa i RvP to siła United
» 22 sierpnia 2012, 12:46 #24
Maciek89: Szczególnie było to widać w meczu z Evertonem :P
» 22 sierpnia 2012, 13:59 #23
MUFC16: No i mamy pograne:(
» 22 sierpnia 2012, 12:46 #22
satan23: tro
lol
» 22 sierpnia 2012, 14:05 #21
grandes: Jedyny wychowanek United jak na razie który jestem pewien będzie stanowił o sile United za 2 lata.
» 22 sierpnia 2012, 12:30 #20
trikos: "- Gra dla United jest tym, czego zawsze chciałem" Słowa człowieka całe życie związanego z United coś pięknego.
» 22 sierpnia 2012, 12:29 #19
Fabio: I git majonez;D
» 22 sierpnia 2012, 12:16 #18
naniLuis: Danny rozwijaj się tak dalej a za 2 lata będziesz grywał po 40 meczy w sezonie :)
» 22 sierpnia 2012, 12:04 #17
MUFC16: Jak się tak dalej będzie rozwijał jak mu wszyscy wmawiają (błędnie) to za 2 lata będzie mógł sam grać w UNITED, taki będzie wypas!
» 22 sierpnia 2012, 12:48 #16
INCE: A moim zdaniem Danny jest słaby, fakt ma dużo plusów bo młody bo z naszej szkółki jak to się mówi nasz chłop. Ale nigdy nie będzie to zawodnik pokroju Rooneya. Zawodnik stanowiący o sile zespołu potrafiący samemu wygrać mecz. Mam nadzieje że się mylę ale niestety są mecze takie że Dannego gry nie da się oglądać.
» 22 sierpnia 2012, 11:53 #15
Adrian1988: delikatnie mówiąc mylisz się. W tej chwili Danny zaangażowaniem i pracą dla zespołu, oraz próbą dryblingów wyprzedza Rooneya. Co prawda nigdy nie będzie miał takiego wykończenia akcji, jednak nie zmienia to faktu że nasza 10 jest bez formy. Oby współpraca z RVP go przebudziła;)
» 22 sierpnia 2012, 11:59 #14
wiruch: Danny to średni napastnik i tyle...ktoś pokroju Cleverleya któremu wmawia się że jest wielkim talentem i nadzieją, a tak naprawdę to nie pokazują kompletnie nic nadzwyczajnego. Sporo osób tutaj nabijało się że Lewy jest za słaby na United ale proszę Was, on jest dużo lepszy od Dannego i kto tego nie widzi ten sam siebie oszukuje...
» 22 sierpnia 2012, 12:23 #13
Matkowsky: Każdy ma inne zdanie. Ja np. uważam, że Lewy to zwykłe drewno, a Welbeck gniecie go pod względem techniki (szybkości też).
» 22 sierpnia 2012, 13:35 #12
Diabelred: wiruch popieram :)
» 22 sierpnia 2012, 14:26 #11
masterbm2: Lewy 22 lata BVB 33 mecze, 8 goli i 3 asysty
Welbeck 21lat MU 30meczy 10 goli 4 asysty
nie mowie ze Robert jest słabszy bo na chwyile obecną jest lepszy bo starszy silniejszy szybszy i bardziej doświadczony
ale jezeli Danny bedzie sie rozwijał na podobie Lewego albo własnym świetnym tempem to możemy być pewni że bedzie jednym z najlepszych
» 22 sierpnia 2012, 15:07 #10
wayne10rooney: @masterbm2
zal mi Cie... nie bede sie wypowiadal kto jest lepszy ale podaj chociaz statystyki roberta z zeszlego sezonu - 34 mecze 22 bramki
» 22 sierpnia 2012, 16:27 #9
wayne10rooney: @masterbm2
zal mi Cie... nie bede sie wypowiadal kto jest lepszy ale podaj chociaz statystyki roberta z zeszlego sezonu - 34 mecze 22 bramki
» 22 sierpnia 2012, 16:27 #8
wayne10rooney: @masterbm2
zal mi Cie... nie bede sie wypowiadal kto jest lepszy ale podaj chociaz statystyki roberta z zeszlego sezonu - 34 mecze 22 bramki
» 22 sierpnia 2012, 16:28 #7
wayne10rooney: @masterbm2
zal mi Cie... nie bede sie wypowiadal kto jest lepszy ale podaj chociaz statystyki roberta z zeszlego sezonu - 34 mecze 22 bramki
» 22 sierpnia 2012, 16:28 #6
erni93x: Dobra ,rozumiemy,ale czemu napisałeś to 4 razy?
» 22 sierpnia 2012, 18:10 #5
masterbm2: weyne drogi chłopcze chciałem porównać początki obu piłkarzy w poważnych rozgrywkach dlatego nawiązałem do wieku !!
» 23 sierpnia 2012, 20:57 #4
SapphirUnited: Danny robi na mnie piorunujace wrazenie, mecze na Euro oraz w United pokazuja jak wybitna mamy mlodziez. Powodzenia!
» 22 sierpnia 2012, 11:42 #3
michal98: Jedyna dobra wiadomość po meczu z Evertonem ;)
» 22 sierpnia 2012, 11:41 #2
theatreofdreams: Świetnie jeszcze się wiele nauczysz obok najlepszych piłkarzy!! :D
» 22 sierpnia 2012, 11:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.