Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

SAF: RvP powinien być gotowy na Everton

» 16 sierpnia 2012, 16:09 - Autor: Szejp - źródło: Sky Sports
Jak stwierdził dzisiaj sir Alex Ferguson, Robin van Persie najprawdopodobniej zagra w poniedziałkowym meczu inaugurującym ligę z Evertonem. Były Kanonier w ciągu najbliższych godzin ma zostać zaprezentowany jako kolejny nabytek wicemistrza Anglii.
SAF: RvP powinien być gotowy na Everton
» Szkot jest niezwykle zafascynowany faktem sprowadzenia Holendra na Old Trafford
Po ogłoszeniu wczoraj przez strony internetowe Manchesteru United i Arsenalu nowiny o transferze Holendra do zachodniej Anglii, jedynymi czynnościami, które dzielą 29-latka od Old Trafford są już tylko przejście testów medycznych i ustalenie personalnych warunków z nowym klubem.

Podekscytowany faktem zwiększenia potencjału ofensywnego swojej drużyny sir Alex Ferguson, w samych superlatywach wypowiedział się na temat nowego nabytku. Szkot ponadto dodał, że doświadczony internacjonał będzie miał szansę debiutu prawdopodobnie już w poniedziałkowym meczu z Evertonem.

- W tej chwili Robin jest w drodze na badania lekarskie, które rozpoczną się dzisiaj popołudniu - wyjawia Szkot. - Mamy nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.

- W tym momencie również agent van Persiego prowadzi rozmowy z Davidem Gillem, których przedmiotem jest ustalenie personalnych warunków piłkarza z nowym klubem. Chcemy dopiąć ten transfer jak najszybciej, aby Holender był gotowy do gry już w poniedziałek.

Sprowadzenie van Persiego na Old Trafford daje spore pole do popisu Fergusonowi przy kompletowaniu pierwszej linii na kolejne spotkania. Sam Szkot obecną sytuację przedniej formacji ekipy Czerwonych Diabłów porównuje z tą, jaką posiadał w 1999 roku.

- Ściągając Robina do Manchesteru, otworzyliśmy furtkę do bardziej siłowej i kombinacyjnej gry. Szczególnie apetycznie zapowiada się współpraca Robina z Wayne'em Rooneyem. Wspaniale mieć dwóch takich zawodników jednocześnie w składzie.

- W 1999 roku posiadaliśmy czterech najlepszych napastników w Europie; Dwighta Yorke'a, Andiego Cole'a, Teddiego Sheringhama i Ole Gunnara Solskjaera. Dziś mamy do dyspozycji Javiera Hernandeza, Wayne'a Rooneya, Robina, Danny'ego Welbecka, a dodatkowo Shinjiego Kagawę.

- To wspaniała kolekcja piłkarzy. Mam nadzieję, że dzięki nim niebawem osiągniemy kolejne sukcesy - zakończył Szkot


TAGI


« Poprzedni news
Vermaelen: Jestem rozczarowany
Następny news »
Carrick cieszy się z transferu van Persiego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


vip14: Fajnie by było jakby zagrał, a jeszcze fajniej jakby strzelił bramkę :) Wierzę w United i wiem, że wygrają. Glory, Glory Manchester United :)
» 19 sierpnia 2012, 11:27 #110
MajorPiotr07: najważniejsze , żebyśmy pewnie wygrali . Ale jestem uradowany tym faktem , że RvP jest naszym zawodnikiem!
» 17 sierpnia 2012, 12:40 #109
vip14: Musimy wygrać minimum 3:0. Znacznie pomoże Nam to w późniejszych meczach :). Będziemy bardziej pewni siebie :]
» 17 sierpnia 2012, 12:09 #108
Macheda94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2012 13:30

no nie wiem wygralismy 8:2 z arsenalem na poczatku i wiemy jak bylo potem:) kilka swietnych meczy przeplatanych fatalnymi:)
» 17 sierpnia 2012, 13:30 #107
LOTUSFREEMC: Na pewno bedzie to dziwne uczucie zobaczyc go w koszulce Diabłów, ale widzę jeden plus, którego wydaje się nie dostrzegają inni. Na tym transferze najwięcej mogą zyskać kreatywni asystujący, bo Holender jest dynamiczny i potrafi przyjąć, oddać strzał odwrócony bokiem, plecami, dzięki czemu akcja nie traci na impecie. Chicharito, czy Welbeck najpierw muszą przyjąć, odwrócić sie a wtedy zwykle już nie ma na nic czasu. Nani, nie wiem czy zwróciliście uwagę lubi podawać taką miękką podcinką, ale nikt nie potrafi dobrze tego wykorzystać, teraz będzie mógł liczyć że Robin z takich sytuacji skorzysta, a sam Nani będzie bardziej produktywny. W ogóle Kagawa z Namim pięknie wymieniają podania, do tego Roo i RVP, którzy też lubią szybką wymianę na jeden kontakt... myślę, że teraz nie tylko gra skrzydłami będzie naszą mocną stroną ;) Będzię dużo więcej rozwiązań i opcji, a to dzięki tylko dwóm zawodnikom :) Będzie to ciekawy sezon i ładniejsza gra ze strony naszych graczy...
» 17 sierpnia 2012, 12:06 #106
lukas255: Teraz sila razenia wyglada znaczaco
» 16 sierpnia 2012, 23:00 #105
chicharito111: DE GEA
RAFAEL VIDIC RIO EVRA
VALENCIA CARRICK KAGAWA NANI
RVP ROO

SIŁA RAŻENIA PRZEOGROMNA !!
» 16 sierpnia 2012, 21:20 #104
Macheda94: watpie by Kagawa i RVP w 1 meczu razem zagrali chodzi mi o zgranie:)
» 17 sierpnia 2012, 15:44 #103
lolek9107: Według mnie dobrze że wystawią RvP już Evertonem i chętnie zobaczyłbym go od 1 minuty. Potem może zmiana na Welbecka lub Javiera.
Co do Berbatova nie ma on szans w United ze względu na wizję gry SAFa. Druga rzecz to jego zarobki, 100 tys za grzanie ławki? oO lekka przesada. Sam Wazza zarabia 180 a on jest niewątpliwie sercem United.
Pozbędziemy się Berby zyskamy RvP będziemy mieli z bułgara połowę kasy na płacę Robina.
» 16 sierpnia 2012, 20:40 #102
vreezis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 19:33

youtube.com/watch?v=8uVcPGwqgCo&feature=player_detailpage
» 16 sierpnia 2012, 19:32 #101
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 19:32

Nie wiem co tak płaczecie za Berbą ,on ostatnio jak gra na boisku to nie biega tylko człapie po boisku jak stara babcia i czeka kiedy piłkę dostanie,najlepiej dać mu taboret niech pod bramką usiądzie i czeka,żeby się nie zmęczył .Sory ale takie odnoszę wrażenie ,a jakoś wybitnie skuteczny jak gra to nie jest ostatnio .Jakoś za nim płakał nie będę . Dziadek Rayan G. 3 razy by go wyprzedził .
» 16 sierpnia 2012, 19:29 #100
kolano07: tylko jak nam berba tyłek ratował to już chyba wszyscy zapomnieli
» 17 sierpnia 2012, 14:15 #99
orion: Oddamy komus Berbe albo za darmo albo za smieszne pieniadze.A zaplacimy 25 mln funtów za 29 latka z Arsenal.
Nie rozumiem takiej decyzji......
SAF Why??
» 16 sierpnia 2012, 18:57 #98
Macheda94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 19:12

Tylko ten jakiś 29latek został królem strzelców PL oraz został wybrany najlepszym piłkarzem PL co nie jest takie proste:) wiec zastanów się porównując berbe do RVP:) bo oni nic nie maja wspólnego
+ RVP gra bardziej zespołowo i gwarantuje minimum 15bramek w sezonie
» 16 sierpnia 2012, 19:11 #97
Szeliga: berba tez był krolem BL to samo bedzie iz rvp za 2 sezony co teraz z berba
» 16 sierpnia 2012, 19:24 #96
augen: Tylko ten RVP musi być zdrowy i nie mieć kontuzji, o co będzie baaaardzo trudno;d
» 16 sierpnia 2012, 19:25 #95
orion: macheda 94------>Z tego co wiem to Berba tez byl krolem strzelcow wchodzac praktycznie z lawki. dokonal tego samego co RvP- przy czym nie gral regularnie tak jak kapitan Arsenal. RvP mial fantastyczny sezon w Angli jednak na euro nic nie pokazał. Niewiadomo jaka bedzie jego forma w tym sezonie. ma 29 lat i placimy 25 mln. To jest mym skromnym zdanie astronomiczna kwota za takiego zawodnika. poza tym kontuzje jakos szczegolnie tez go nie omijaja...
» 16 sierpnia 2012, 19:52 #94
Macheda94: tylko RVP:) dostal najlepszego a to nie kazdy dostaje a berba nie ma tego aczkolwiek 25mln to troche zbyt duzo max powinien kosztowac 15 mln + do tego ze mial tylko 1 rok kontraktu wiec tym bardziej powinien mniej kosztować ale wida SAF jest desperatem by MC odbić majstra
» 16 sierpnia 2012, 20:55 #93
orion: SAF chce chyba grac ultra ofensywnie..... Ja narazie jeszcze tego nie widze co ON :P
» 16 sierpnia 2012, 21:12 #92
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 18:57

Jak nie chwyci kontuzji to pokaże klasę i mam nadzieję że będzie więcej trafień,bo Groszek to celownik ma ostatnio beznadziejny .
» 16 sierpnia 2012, 18:54 #91
Klimaa: Wypowiedz Fergusona - policzek dla Berbatova.
Dawno już nie mieliśmy tak silnego ataku. Można powiedzieć że zespół stał się kompletny (można dyskutować nad rozgrywającym bądź lewym obrońcą) a już na pewno jesteśmy o wiele silniejsi niż rok temu. Młodzi zdobyli potrzebne doświadczenie oraz powrócił nasz kapitan. To będzie dobry sezon.
» 16 sierpnia 2012, 18:49 #90
listek007: Wreszcie porządny transfer, dobrze by było ściągnąć jeszcze kogoś w zastępstwie za Evrę i na środek pomocy. Jeśli nie będzie tych transferów, to mam nadzieję że Fergi wie co robi. Bo w Andersonie bym nie pokładał nadziei, a Scholes ze względu na wiek prochu już nie wymyśli.
» 16 sierpnia 2012, 18:39 #89
Bartoosh21: wyobrażacie sobie jakby to wyglądało - RvP z Roo i Berbą w ataku? :O
szkoda że Berbatov jest tak niedoceniony ale kurde.. on z Roo mogliby świetnie rozgrywać za plecami holendra - oczywiście przy jakimś ofensywnym systemie np nie grając skrzydłowymi...
» 16 sierpnia 2012, 18:36 #88
Damashi: Berbatov jest wybornym zawodnikiem, ale po prostu aktualna wizja United nie pasuje do preferowanej przez Niego gry. Berba lubi grać pozycyjnie, kombinacyjnie, zazwyczaj zamiast biec z piłką do bramki zatrzymywał się by wypuścić kolege z drużyny. Problem w tym, że (przynajmniej według mnie) bramki strzelamy z kontry, każda możliwość szybkiego wyprowadzenia piłki ma być podjęta, a utrzymywanie się przy piłce (jeśli w ogóle ma miejsce) to tylko gratis po to żeby bramki nie stracić. Dlatego większe notowania miał i Groszek, i Welbeck, bo są 2 razy szybsi od Berby i jak mają piłkę przy nodze w polu karnym to po prostu walą na bramkę. SAF ma inny pomysł na drużyne, pomysł do którego Berbatov po prostu nie pasuje. Tak jak Zlatan nie pasował do Barcelony.

Strasznie się ciesze na ten transfer, to z pewnością będzie niesamowite wzmocnienie.
» 16 sierpnia 2012, 18:20 #87
havierek: Nareście mamy zajebistych zawodników w ataku !!
» 16 sierpnia 2012, 18:16 #86
vanPersieMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 17:58

Dopiero dziś zarejestrowałem się na stronie , a nick jak nick dałem taki bo miałem na taki ochotę . Mile tu widze są widziani kibice . Kibicuje diabłom od 06/07 kiedy przerwaliśmy dominacje Chelsea i nick nie ma tu nic do tego.
» 16 sierpnia 2012, 17:57 #85
WaSsKi799: Sklad na Everton bedzie taki

Rooney(Kagawa)/Welbeck(Van Persie)
Young/Cleverley/Scholes(Giggs)/Nani
Evra/Ferdinand/Vidic/Valencia
De Gea
» 16 sierpnia 2012, 17:52 #84
Roy999: a gdzie Antonio?
» 16 sierpnia 2012, 18:13 #83
SZEWCZYK34: na prawej obronie -,-
» 16 sierpnia 2012, 18:21 #82
crupek: Antek na prawej bronie? Na PO napewno zagra Rafael. Wg. mnie skład będzie taki:

Rooney/Hernandez (potem RvP)
Nani/Kagawa/Carrick/Antek
Evra/Vidic/Rio/Rafael
De Gea
» 16 sierpnia 2012, 18:31 #81
lysej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 18:33

prędzej bym się spytał gdzie CARRICK !?
z całym szacunkiem dla Rudego, jego miejsce jest na ławce.

edit.
@Crupek wyprzedziłeś mnie, moim zdaniem Twoje zestawienie ok, tylko za Chicarito dałbym Danny'ego.
» 16 sierpnia 2012, 18:32 #80
vanPersieMU: Na bank Alex nie da mu zagrać od 1 minuty . Niech wejdzie w drugiej połowie za Welbecka i pokopie spokojnie bo nie ma co od razu spodziewać się , że z Roo od razu będą siać postrach.
» 16 sierpnia 2012, 17:33 #79
BOCo: Żebyś się nie zdziwił. Btw co za nick omg...
» 16 sierpnia 2012, 17:35 #78
freestyler7: Wybacz, ale ten nick może świadczyć o tym, że 4 dni temu byłes kibicem Arsenalu.
» 16 sierpnia 2012, 17:42 #77
m4t3k: Sezonowiec...
» 16 sierpnia 2012, 17:45 #76
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 17:46

ahahaha sezonowiec.
widze kolezka wyzej mnie wyprzedzil.
» 16 sierpnia 2012, 17:46 #75
koniu21: "Wybacz, ale ten nick może świadczyć o tym, że 4 dni temu byłes kibicem Arsenalu." -hahaha prawda ;d
» 16 sierpnia 2012, 17:52 #74
messengerUTD: Nie wiem czemu gadacie na niego sezonowiec. Na kanonierzy. com jak przyszedł Giroud to też niektórzy sobie takie nicki walnęli i co? Też są sezonowcami?

Nie popieram czegoś takiego, ale gadanie sezonowiec też jest nie na miejscu.
» 16 sierpnia 2012, 17:55 #73
koniu21: W sumie ze zrobił konto 4 dni temu na DP to nie znaczy ze sezonowiec, ale co ? Pośmiać sie nie mozna? Smiech to zdrowie :P
» 16 sierpnia 2012, 17:59 #72
Hazelos: koniu masz racje posmialem sie ;D
» 16 sierpnia 2012, 19:50 #71
Diabelred: sezonowiec ;)
» 17 sierpnia 2012, 02:23 #70
Saper: Transfer RvP nazwałbym transferem wielkiego ryzyka. SAF zdaje się mieć świadomość, że 25mln za zawodnika, który tak prezentował się w ubiegłym sezonie to niewiele i w przypadku odrobiny szczęścia za rok będzie on wart jeszcze więcej. Jednak wszyscy wiemy, jak holender podatny jest na kontuzje, tym bardziejw kontekście jego wieku. Zawsze może być też tak, że kolejny sezon nie będzie udany tak, jak poprzedni i wtedy okaże się, że sporo przepłaciliśmy.
» 16 sierpnia 2012, 17:17 #69
CygaRapGram: A ja już Typera obstwiłem! Jeżeli RvP zagra już w poniedziałek. to wynik jaki obstawiłem (szczęście w nieszczęściu) na pewno nie padnie.
» 16 sierpnia 2012, 17:09 #68
m4t3k: Co Ty myślisz, że RVP w swoim pierwszym meczu od razu przesądzi o jego wyniku albo strzeli 5 bramek? Nie przesadzajmy. SAF może go wystawić nawet na ostatnie 20/30 minut.
» 16 sierpnia 2012, 17:48 #67
koniu21: Skąd ty mozesz wiedzieć ile strzeli bramek i na ile go SAF wpusci, moze bedzie grał 90minut i strzeli 5 bramek, nie wiesz tego, więc ciiiii
» 16 sierpnia 2012, 17:54 #66
Janczar: Wydaje mi się, że SaF coś tylko straszy, że Robina zobaczymy już w poniedziałek, ale kto wie ;p
» 16 sierpnia 2012, 17:06 #65
djgodzilla: ciekawi mnie system jakim będziemy teraz grać
» 16 sierpnia 2012, 17:02 #64
levybike: Myślę, że standardowo Windows 7 ;P
» 16 sierpnia 2012, 17:20 #63
m4t3k: Sucho, że aż chleb, levybike :D
» 16 sierpnia 2012, 17:49 #62
djgodzilla: nie ma co kolega konkretnego suchara zarzucił
» 16 sierpnia 2012, 18:50 #61
levybike: Transfer RvP wiadomo, że jest dobrym krokiem, aczkolwiek martwi mnie trochę jak cały zarząd postąpił z Berbatovem. Mimo, że sportowo Bułgar często zawodził, tak poza boiskiem należy go traktować naprawdę jako wzór do naśladowania. Zero gwiazdorzenia czy fochów odnośnie zarobków. Należało mu się, aby miał możliwość zakończenia kariery w MU, za klasę którą prezentuje sobą, za to, że nawet w dzisiejszej sytuacji nikogo nie obarcza, nie ma żalu za całą sytuację. Szkoda tego całęgo przedstawienia, wszędzie się podkreśla, że United to rodzina itp. itd., jak widać nie w tym przypadku.
» 16 sierpnia 2012, 17:01 #60
daCunha17: To nie jest fundacja polsat tu nie ma miejsca na sentymwnty. No może poza Garym Nevillem.
» 16 sierpnia 2012, 17:19 #59
sensi: Berba odejdzie, to tylko kwestia dni jak przeczytamy że odchodzi z United, Szkoda.
» 16 sierpnia 2012, 16:59 #58
Devill96: wy przeżywacie za fess tego Berbatova.... on se da rady jak będzie chciał wielcy fani Berby się znaleźli... porażka jakaś
» 16 sierpnia 2012, 17:03 #57
freestyler7: Nie wielcy fani Berby, a talentu Berby, który się marnuje.
» 16 sierpnia 2012, 17:43 #56
Elrok: Cieszę się, że RvP przyszedł, ale szkada Berby. To o wiele lepszy gracz niż Welbeck i Groszek...
» 16 sierpnia 2012, 17:46 #55
m4t3k: Od Groszka Berba raczej jest lepszy, ale od Welbecka - hmm, to zależy pod jakim względem. Chicharito obecnie nie nadaje się do gry w 1. skladzie.
» 16 sierpnia 2012, 17:50 #54
koniu21: @m4t3k To zalezy czy Chicharito ma forme, bo jak ma forme to spokojnie moze grać w pierwszym skladzie.

Berba juz od dawna jest skreślony przez SAFA, transfer RVP do Manchesteru United dla Berby nic nie znaczy.
» 16 sierpnia 2012, 17:57 #53
vanPersieMU: Fani talentu Berby który sie marnuje szkoda tylko , że jego talent został doceniony dopiero teraz . Szkoda tylko , że fani jego talentu chcieli go sprzedaż za grosze np po meczu z City w pół finale FA CUP w tamtym sezonie.
» 16 sierpnia 2012, 18:20 #52
vanPersieMU: Mecz o którym pisałem był w sezonie 10/11 sorry ;) .
» 16 sierpnia 2012, 18:27 #51
michal98: Już się nie mogę doczekać poniedziałku :D
» 16 sierpnia 2012, 16:56 #50
Castway: Nikt nigdy nie pamięta o bebe xD
» 16 sierpnia 2012, 16:47 #49
Dubi: Mam nadzieję ,że już w poniedziałek będziemy mogli zobaczyć Van Persiego w akcji i zaczniemy inaugurację rozgrywek Premier League od wygranej.
» 16 sierpnia 2012, 16:45 #48
PawelMily: pamiętna bramka: http:// www. youtube.com/ watch?v=bBIIFy5YFks
» 16 sierpnia 2012, 17:31 #47
daniel97: To jest pamiętna bramka hahaha : youtube .com/watch?feature=endscreen&v=CcxbQA9AofM&NR=1
» 16 sierpnia 2012, 21:13 #46
TheGiggsy11Boy: Porównanie z 1999 jest jak najbardziej uzasadnione.
Cole i Yorke byli wyrąbiści(razem w jednym sezonie strzelili ponad 50 goli- rozumieli się bez słów), Sheringham i Ole byli rezerwowymi którzy bardzo często grali jednak w pierwszym składzie(dodatkowo Ole zawsze wchodził jako super rezerwowy).
Teraz mamy Wayne'a i Robina(jeśli zgrali byś się jak Cole i Yorke to był bym w siódmym niebie) którzy są naszymi najlepszymi napastnikami i prawdopodobnie najlepszymi w PL. :D Do tego mamy jeszcze świetnych rezerwowych którzy również będą często wchodzili(tutaj rolę super rezerwowego ma pełnić Groszek- oby był tylko tak samo skuteczny i nieprzewidywalny jak jego poprzednik). :D

KOLEJNY SEZON ZAPOWIADA SIĘ SMAKOWICIE!! :D
» 16 sierpnia 2012, 16:40 #45
iceblast007: Miejmy nadzieje że będzie tak jak z Henry'm... opuścił Arsenal i rok póżniej wygrał z Barcą Ligę Mistrzów... teraz RvP opuszcza Arsenal... oby historia się powtórzyła w naszym przypadku :) nie był bym zły gdybyśm LM wygrali w tym roku xD
» 16 sierpnia 2012, 16:40 #44
Swinkapeppa: Super że transfer dochodzi do skutku. Na temat Chicharito to lepiej dla niego(osobiście go bardzo lubię nawet jak pieprzy) aby udał się na wypożyczenie lub zmienił klub bo nie widze dla niego częstych szans gry ... Rooney, v Persie, Welbeck to bedzie formacja ataku:) Z drugiej strony Chicha może wchodzić tak w 70 minucie na podmęczonego rywala. Berbatova chyba raczej powinni sprzedać bo o szansie gry dla niego kompletnie nie widzę.
» 16 sierpnia 2012, 16:39 #43
Jacques: Tak jak pisaliście. Ewidentnie wynika z tego, że Berba out.
» 16 sierpnia 2012, 16:39 #42
Diabelred: takze Berba out i chyba Macheda out...
» 16 sierpnia 2012, 16:35 #41
PLDan11: Dla Machedy pozostaje zespół rezerw :/ Bo nie wyobrażam sobie, żeby był piątym, a może nawet szóstym napastnikiem.
» 16 sierpnia 2012, 16:39 #40
Dubi: Tiaa za dużo mamy napastników ;)
» 16 sierpnia 2012, 16:42 #39
Alaan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 16:35

Ja widzę to tak, że wyjdziemy ustawieniem 4-4-2 z Kagawa na środku, który radził sobie w sparingu na tej pozycji, bardzo widoczny zawodnik, a dokładniej...

De Gea
Evra - Vidic - Ferdinand/Evans -Rafael
Valencia - Kagawa - Carrick - Nani
Rooney - Welbeck/Hernandez

A dopiero w tej np 60min wejdzie na boisko Persie, wątpię, żeby zagrał od początku w wyjściowym składzie. Albo Groszeka albo Welbecka zmieni holendr, który zostanie na szpicy lekko przez Rooneyem uzupełniającym linię pomocy. Takie 4-4-2 przechodzące w 4-2-3-1 i 4-5-1 przy sytuacjach, które narzuci boisko. Jak będzie? Zobaczymy :)
» 16 sierpnia 2012, 16:35 #38
bartek: dawaj robin gola z tym evertonem ktory mial szczescie na old trafford zremisowal z united 4-4 bysmy wygrali lige ale evrton
» 16 sierpnia 2012, 16:33 #37
grg: ŻE CO?
» 16 sierpnia 2012, 16:42 #36
TheRedDevilPl: ...eee macarena !!
» 16 sierpnia 2012, 16:58 #35
Becks7: @TheRedDevilPl

hahahahah, jesteś kozak, ja niemoge. hahaha
» 16 sierpnia 2012, 17:07 #34
wwwwww333: Pozyskanie Robina van Persie to chyba najgłośniejszy transfer do klubu za czasów Fergusona.Nie przypominam sobie kiedy ostatnio "Czerwone Diabły" zakupiły piłkarza który był absolutnie na topie w danym momencie kariery.Oby ten ruch okazał się strzałem w dziesiątkę.Poza tym - w chwili obecnej,chyba żaden inny klub na świecie nie może pochwalić się tak dobrym duetem napastników jakim ma Man Utd,czyli - Rooney-van Persie.
» 16 sierpnia 2012, 16:32 #33
PLDan11: Barca ma Messiego i Fabregasa, ale Cesc to tak naprawdę nie jest napastnik, więc zagraża tylko Real z CR7 i Benzemą ;) Ale w top 3 na pewno z tym atakiem jesteśmy.
» 16 sierpnia 2012, 16:37 #32
Wik: Co do duetów napastników to bez wątpienia jesteśmy w topce:
Ronaldo-Benzema
Roo-Robin
Aguero-Balotelli/Dzeko
Messi-Villa(jeśli wróci do dawnej formy po kontuzji)
Reszta raczej daleko w tyle..
» 16 sierpnia 2012, 16:45 #31
wwwwww333: Tak,ale biorąc pod uwagę tylko "naturalnych" napastników,to United jest pod tym względem zdecydowanie do przodu.Przecież Ronaldo nie jest typowym napastnikiem,tylko kimś pomiędzy pomocnikiem a napastnikiem.Podobnie rzecz ma się z Messim.
» 16 sierpnia 2012, 16:52 #30
MDuch7: Jeżeli rozmawiać o 2 napastnikach to jesteśmy najmocniejsi jeżeli o 3 to niestety trochę spadamy ale SAF będzie grał 4-4-2 na 100% !
» 16 sierpnia 2012, 17:08 #29
borsuk123: Z Chicha to wyssane z palca, na bank zostanie. W sumie lepszym rozwiazaniem bylo by dac im Berbe w rozliczeniu.:D
» 16 sierpnia 2012, 16:26 #28
jacmik10: @brylaant14
a wiesz kto to Javier Hernandez? :D
» 16 sierpnia 2012, 16:24 #27
Gibkikuba: To jest plotka, dzisiaj jego agent zdementował te plotki.
» 16 sierpnia 2012, 16:27 #26
borsuk123: Skoro nie wspomnial o Berbatowie, to znaczy tylko jedno - Berba odchodzi! Juz pewnie jego agent dogaduje sie z innym klubem i na dniach bedzie news.
» 16 sierpnia 2012, 16:20 #25
brylaant14: i Chicharito też odchodzi?
» 16 sierpnia 2012, 16:21 #24
lukas0970: Chicha raczej nie odejdzie, więc spoojnie :)
» 16 sierpnia 2012, 16:23 #23
Diabelred: brylant -,,Dziś mamy do dyspozycji Javiera Hernandeza, Wayne'a Rooneya, Robina, Danny'ego Welbecka, a dodatkowo Shinjiego Kagawę''-czytak ze zrozumieniem...
» 16 sierpnia 2012, 16:25 #22
sisinho: @brylaant14

Czytać ze zrozumieniem nie nauczyli? Skoro jest napisane "Javier Hernandez" to znaczy że Groszek zostaje. SAF nie wymienił Berby ani Kiko, zapewne ten 1 odejdzie a drugi pójdzie na wypożyczenie.
» 16 sierpnia 2012, 17:15 #21
kap: nie przesadzaj, jest 11 na boisku sam RvP meczu nie wygra najważniejsze zgranie. a po za tym jest Chelsea, City mimo wszystko arsenal i liverpool.
» 16 sierpnia 2012, 16:36 #20
daCunha17: Ostatnie słowo, literowka. Chciałeś napisać Tottenham a wyszło ci Liverpool.
» 16 sierpnia 2012, 17:11 #19
Damianos500: Mam nadzieję,że Robin będzie prawdziwym wzmocnieniem choć obawiam się,że złapię kontuzję..
» 16 sierpnia 2012, 16:17 #18
witek: Złapiesz kontuzję?
» 16 sierpnia 2012, 16:23 #17
seju: Zdrowia życzymy w takim razie:)
» 16 sierpnia 2012, 16:27 #16
indyk: Mistrz :)
» 16 sierpnia 2012, 16:28 #15
Diabelred: moze sam Robin Van Persie zawital na nasza strone :-)
» 16 sierpnia 2012, 16:36 #14
nyczu7: no to chłopie nie fajnie jak kontuzje złapiesz ;/
» 16 sierpnia 2012, 16:37 #13
Becks7: w takim razie, uważaj na siebie.
» 16 sierpnia 2012, 17:05 #12
daCunha17: Robin poliglota.
» 16 sierpnia 2012, 17:10 #11
Damianos500: ahahahahahah mój błąd. oczywiście chodziło mi o Robina,ale miło mi,że tak o mnie dbacie : *
» 16 sierpnia 2012, 17:17 #10
MaxPower: Mistrzowie org już czekają! :) Pozdro i zdrowia życzę.
» 16 sierpnia 2012, 17:38 #9
PLDan11: O Berbatowie nie wspomniał. Przypadek...?
» 16 sierpnia 2012, 16:16 #8
Damianos500: Berba prawdopodobnie odejdzie niestety.
» 16 sierpnia 2012, 16:17 #7
Szakal: Jeżeli Chicharito to Javier Hernandez to wydaje mi się, że wspomnial. Nie wspomniał o Machedzie ;O
» 16 sierpnia 2012, 16:22 #6
Szejp: @brylant przedostatni akapit...
» 16 sierpnia 2012, 16:22 #5
designer: co ty nie widzisz co pisze w tekscie?? Wspomnial jak najbardziej o Chicha. Chyba ze nie wiesz iz Chicha to tak naprawde Javier Hernandez.
» 16 sierpnia 2012, 16:23 #4
kasiarzm: tak Sie zastanawiam czy umiesz czytać...
» 16 sierpnia 2012, 16:24 #3
seju: masz rację, Berba zarabia ponad 100 k/tydzień więc trzymanie go na ławie nie ma sensu
» 16 sierpnia 2012, 16:26 #2
borsuk123: No, nie wiem czy tak niestety... Berba to klasowy napastnik, ale nie nadaje sie do naszego stylu gry, tak prawda. Nie ma juz dla niego miejsca w skladzie i to ze odejdzie wyjdzie, tylko i nam i jemu na plus.
» 16 sierpnia 2012, 16:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.