Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Gdyby nie PSG, Moura grałby w MU"

» 9 sierpnia 2012, 12:16 - Autor: szymred - źródło: Sky Sports
Agent Lucasa Moury wyjawił, że gdyby nie oferta Paris Saint-Germain jego klient podpisałby kontrakt z Manchesterem United.
» Lucas Moura był już jedną nogą w Manchesterze United
Wagner Ribeiro dodał również, że negocjacje z wicemistrzami Anglii były już na zaawansowanym poziomie i 19-letni Moura był bliski dołączenia do zespołu z Manchesteru.

- Sao Paulo doszło do porozumienia z Manchesterem United. Kontrakt był już gotowy i wystarczył tylko podpis, jednak wtedy zadzwonił do mnie Leonardo i poprosił, abym porozmawiał z Lucasem - wyznał dla UOL.

- Rozmawiali. Leonardo pomógł fakt, że jest Brazylijczykiem. Był bardzo ostrożny. Możliwość mieszkania w Paryżu - mieście znacznie atrakcyjniejszym niż Manchester - również miała wpływ na jego decyzję, ale generalnie chodziło o projekt PSG, którego Lucas jest pod wrażeniem.

- Wsiadłem do samolotu o 5 rano i wyleciałem z Manchesteru do Paryża sfinalizować umowę z Leonardo. To, co daje mi największą satysfakcję, to fakt, że Lucas jest szczęśliwy.


TAGI


« Poprzedni news
SAF: 45 milionów euro za 19-latka to absurd!
Następny news »
Fergie: Carrick może grać w obronie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (132)


vip14: Doskonale wiemy o tym, że Moura przeszedłby do United, ale nie ma sensu drążyć już tego tematu. Stało się i już. Niestety Moura wybrał PSG i mówi się trudno.
» 12 sierpnia 2012, 11:56 #126
piotrw75: olać gościa, chce grać we francji to niech gra. lecz o co?
» 11 sierpnia 2012, 14:10 #125
Marcel1106: 45 mln , to już lepiej dołożyć 10 i mieć o wiele lepszego Neymar'a.
Szkoda dobry z niego piłkarz , ale cóż wybrał kasę , zobaczymy co pokaże w PSG.
» 10 sierpnia 2012, 18:52 #124
Martin: Czy Ty naprawdę myślisz, że Neymar chciałby grać w MU?
» 10 sierpnia 2012, 23:14 #123
sbarski9: jo akurat neymar on zostanie w santosie albo do barcy czy realu przejdzie
» 11 sierpnia 2012, 09:15 #122
Marcel1106: a czemu nie? skoro mógł iść do Chelsea , wiem że jest najbliżej Barcelony
» 11 sierpnia 2012, 15:17 #121
kamsek: Gdyby nie Real w ManU grałby Beckham, Ronaldo, R v.Nistelrooy, Benzema, Heinze gdyby nie Man City to grałby Tevez, gdyby nie Chelsea to grałby Robben itp itd. kiedy wreszcie transfery zaczną zależeć od nas a nie od całego świata ? Zaczyna się robić jakiś cyrk (według mnie), że klub, który wchodzi na giełdę i jest najbardziej wartościową drużyną sportową na świecie musi się prosić o piłkarzy. Jestem z United już 14 lat i zaczyna mi to wyglądać na błazenade
» 10 sierpnia 2012, 18:43 #120
wacuchplacuch: gdybym nie był chłopcem to byłbym dziewczynką
» 10 sierpnia 2012, 18:25 #119
kacpersky: Mnie zastanawia czy (zakładając ciągły progres zawodnika) za te 3 lata będzie miał go kto kupić. Suma 45 mln to połowa kwoty, którą RM zapłacił za 24 letniego Ronaldo.

Ja szczerze mówiąc jestem zadowolony, że do transferu nie doszło. To nie jest zawodnik, który czułby ducha zespołu. Wolę oglądać przez kolejne dwa sezony nierówne mecze MU i czekać na porządne wzmocnienie jakimiś młodymi obiecującymi zawodnikami za stosunkowo nieduże pieniądze. Taka była polityka tego zespołu, a po kilku nieudanych zakupach Fergusona w przeszłości widać, że rozegrani zawodnicy w tym klubie się raczej nie odnajdują (vide Veron, Berbatov).

Skoro dzieciak poleciał na kasę do zespołu, który właściwie go nie widział do czasu gorączki transferowej tego lata zamiast przejść do MU, które zabiegało o niego masę czasu i gwarantowałoby występy w rozgrywkach CL i jednej z lepszych lig Europy to sorry, ale najwyraźniej chłopak nie rozumie "projektu" z Old Trafford. W PSG (zakładając, że utrzymają się dłuższy czas w czołówce krajowej i europejskiej) długo nie zagrzeje miejsca, bo zaraz go odsprzedadzą celem zakupienia kogoś droższego.

Generalnie ostatnio mnie rozczarowuje praktyka transferowa tych bogatych zespołów. Kiedyś nazwisko na koszulce się budowało głównie własną pracą, teraz agent podnosząc transfer fee i reszte opłat jest w stanie wykreować gwiazdę zanim ta jeszcze zdąży sensownie pograć.
Showbizz sux.
» 10 sierpnia 2012, 12:10 #118
sbarski9: Mnie zastanawia czy (zakładając ciągły progres zawodnika) za te 3 lata będzie miał go kto kupić. Suma 45 mln to połowa kwoty, którą RM zapłacił za 24 letniego Ronaldo.

Ja szczerze mówiąc jestem zadowolony, że do transferu nie doszło. To nie jest zawodnik, który czułby ducha zespołu. Wolę oglądać przez kolejne dwa sezony nierówne mecze MU i czekać na porządne wzmocnienie jakimiś młodymi obiecującymi zawodnikami za stosunkowo nieduże pieniądze. Taka była polityka tego zespołu, a po kilku nieudanych zakupach Fergusona w przeszłości widać, że rozegrani zawodnicy w tym klubie się raczej nie odnajdują (vide Veron, Berbatov).

Skoro dzieciak poleciał na kasę do zespołu, który właściwie go nie widział do czasu gorączki transferowej tego lata zamiast przejść do MU, które zabiegało o niego masę czasu i gwarantowałoby występy w rozgrywkach CL i jednej z lepszych lig Europy to sorry, ale najwyraźniej chłopak nie rozumie "projektu" z Old Trafford. W PSG (zakładając, że utrzymają się dłuższy czas w czołówce krajowej i europejskiej) długo nie zagrzeje miejsca, bo zaraz go odsprzedadzą celem zakupienia kogoś droższego.

Generalnie ostatnio mnie rozczarowuje praktyka transferowa tych bogatych zespołów. Kiedyś nazwisko na koszulce się budowało głównie własną pracą, teraz agent podnosząc transfer fee i reszte opłat jest w stanie wykreować gwiazdę zanim ta jeszcze zdąży sensownie pograć.
Showbizz sux.
» 11 sierpnia 2012, 09:16 #117
florianmg: P$$$$$$$$$$$G -.-
» 10 sierpnia 2012, 10:37 #116
Krzyzu: Żadnemu z nas się to nie podoba, a nie chodzi o samego zawodnika, tylko o to, że ktoś nam sprzątnął transfer sprzed samiuśkiego nosa. I to w dodatku drużyna, który na chwilę obecną do zaproponowania ma tylko $$$. Ale takie jest życie. Szczególnie w świecie piłki nożnej :)
» 10 sierpnia 2012, 10:22 #115
spOntan: twitter.com/Cantona_mufc7/status/233470858230898688/photo/1/large
» 10 sierpnia 2012, 09:56 #114
AgEnT: Film pt. "Projekt X" już był, to może teraz niech nakręcą "Projekt PSG" w głównych rolach ... $ $ $
» 10 sierpnia 2012, 09:14 #113
Wielbicielka: Aaaa niech sobie razem z Hazardem wsadzą w d... te swoje projekty:):) Razem ze swoimi agentami! Mamy Scholesa, mamy Kagawe...damy radę!
» 10 sierpnia 2012, 07:49 #112
TrueBlue: Chore myślenie. Hazard wybrał klub, który odmładza drastycznie skład (Oscar 20, Moses 21, Marin 23, Mata 24, Ramires, Mikel i Luiz 25, Sturridge 23, Azpilicueta 22, Bertrand 23) i przedstawia ten projekt młodym grajkom, którzy już teraz w większości będą stanowić o sile klubu znad Tamizy. Ponadto gra on dla klubu, który w tamtym sezonie wygrał dwa trofea.
» 10 sierpnia 2012, 08:33 #111
Wielbicielka: Chore? A co mam powiedzieć? Ci zawodnicy to już dla mnie przeszłość pozostaje mi tylko myśleć tak jak napisałam. Czy może mam płakać i lamentować, jacy to oni nie byli wspaniali i jak my sobie bez nich poradzimy? Trudno, żyje się dalej..nie umniejszam im umiejętnościom( zresztą o nich się tak naprawdę dopiero przekonamy) ale nie mam zamiaru się dołować bo nam transfer nie wyszedł. Nie ma ludzi niezastąpionych...no może za wyjątkiem SAFa:)
» 10 sierpnia 2012, 09:05 #110
Martin: Wielbicielko, zapominasz, że dla całkiem sporej części tutejszych userów geniusz Scholes to wykończony dziadek, który nie potrafi rozegrać dwóch spotkań pod rząd, bo rzekomo nie ma na to siły. Inna rzecz, że na tegorocznym tournee ten dziadek występuje praktycznie w każdym spotkaniu i zasuwa na boisku więcej od tych młodzików z Andersonem na czele :)
» 10 sierpnia 2012, 23:30 #109
Wielbicielka: Dokładnie..Scholes może i ma swoje lata ale rozdziela piłki mistrzowo! Cudze chwalicie swego nie znacie..chciałoby sie napisać. Prawda jest taka, ze zanim Hazard i Lucas osiągną tylko co Scholes, będą mieli taką pozycję w zespole jak on(choć wątpie, że w ogóle tak się stanie) to miną lata świetlne.
» 11 sierpnia 2012, 11:06 #108
Szejp: Wybacz, ale to Ty teraz piszesz głupoty. Fergie się nie starał o Mourę? To jak wytłumaczysz kilka ofert ze strony United o piłkarza i fakt, że sam Szkot poinformował publicznie o negocjacjach (czego zwykle nie robi). Jakiejkolwiek renomy by nie miał SAF, nie zmusi Sao Paulo do sprzedaży piłkarza, jeśli klub ewidentnie chce na nim zarobić jak najwięcej. Poza tym zapominasz o jednej ważnej kwestii - TYGODNIÓWKA. W przypadku Moury mówi się o 250 euro tygodniowo, w przypadku Hazarda o 160 funtów tyg. Naprawdę myślisz, że SAF dałby na start takie apanaże komukolwiek? Jakby odbiło się to na drużynie, jak na finansach (transfer Moury kosztował podobno PSG łącznie 100 mln)?

Co do porównania PD z PL to zaszalałeś. Dwie drużyny tu i tu? Może na koniec sezonu tak to wygląda, ale w trakcie jego trwania nie ma różnicy, czy lider gra z wiceliderem, czy z ostatnią drużyną tabeli. Walka o każdy centymetr boiska trwa zwykle do końca, natomiast jak widzę w PD syt., gdy większość ekip na spotkanie z Barcą czy Realem muruje bramkę, to śmiech mnie ogarnia. Myślisz, że taka Blaugrana poradziłaby sobie w PL? Może przez kilka pierwszych meczy, potem by zgasła (tak był z City w minionym sezonie i z Chelsea nieco wcześniej), bo nie starczyłoby im sił na grę na pełnych obrotach przez cały sezon. Zresztą, jak silna jest PD pokazuje Real, który w lidze jedzie niczym walec, a w LM pierwszy, silniejszy rywal odsyła ich do domu.
» 10 sierpnia 2012, 09:55 #107
Gunner102: canalplus.pl/sport/oferta-sportowa
» 9 sierpnia 2012, 23:40 #106
jacek25manutd: manager...największe zło i zakłamana menda...robi to tylko dla swojej kasy bo od transferu ma kase.Im wyższy transfer tym więcej trafia do jego kieszeni,więc niech mi tu żaden nie pier...li że poszedł do PSG z powodów tego że Paryż jest ładniejszy...
» 9 sierpnia 2012, 22:28 #105
hitman90: Agent warty piłkarza. Nikt Lucasowi nie kazał się związywać z tym pajacem. A Moura to co, nieletni, który nic nie może zrobić?... "spodobał mi się projekt PSG. ble ble ble". Liga francuska to dno. Bundesliga jest od nich o wiele lepsza. Wybór PSG to względy finansowe. Niedługo pogonią stamtąd Leonardo, pewnie zwolnią Carlo i tyle będzie z super projektu.
» 9 sierpnia 2012, 23:05 #104
mireczek: a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/549589_129090990569210_318582800_n.jpg
» 9 sierpnia 2012, 20:49 #103
3514556: obawiam sie że znowu nadchodzi dekada przeciętnego manchesteru.
Nikt nie chce już u nas grać każdy tylko marzy o barcyalbo realu , jak nie to na kase startują do psg albo city i tyle w sprawie transferów .Skupujeny tak naprawdę resztki z rynku transferowego i już widzę ten środek pomocy na mecz z barceloną CLEVERLAY -ANDERSON.

KONIEC ŚWIATA!!
» 9 sierpnia 2012, 19:34 #102
Lonquasto: To niesprawiedliwe. Fergie starał się o niego kupę czasu, a PSG w bodajże w dwa dni sfinalizowało jego transfer.
» 9 sierpnia 2012, 19:06 #101
obserwator: Nie widzę w tym nic niesprawiedliwego.
» 9 sierpnia 2012, 19:51 #100
gosc1234: dokadnie
» 9 sierpnia 2012, 20:09 #99
Hubzi: @obserwator pisze:
"Nie widzę w tym nic niesprawiedliwego."

dobra dobra macie kasę na gwiazdeczki (sądząc po Twoim awatarze) to je kupujecie :) my ich kreujemy ... i dlatego szkoda ze taki P$G zabiera nam Lucasa bo mógł by wyrosnąć na podobieństwo Ronaldo a tam nie widzę w nim "wielkiego" piłkarza
» 9 sierpnia 2012, 21:21 #98
TrueBlue: A widziałeś wielkiego piłkarza w Ronaldinho jak grał w PSG? Moura wybrał jak chciał, szansę na rozwój ma taką samą, jak nie lepszą - kto to wie. W Manchesterze mógł być tak samo wielkim talentem jak Anderson.
» 10 sierpnia 2012, 08:34 #97
obserwator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2012 09:19

Mamy, bo generujemy zyski dzięki obrotnemu prezesowi. A poza tym, wybacz, ale to co powiedziałeś to mit. Przyjęta do powszechnej wiadomości bajeczka. Ile kosztował Rio? 30 mln funtów. Rooney? 25. De Gea, 19. Anderson i Valencia? 17. Young i Jones? 16. Nani, 14. United jak każdy klub kupuje. To nie jest nic złego.
» 10 sierpnia 2012, 09:15 #96
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 18:03

Klub miał tylko 60 czy 70% własności do karty zawodnika, reszta należała do samego Moury, pewnie jeszcze agent też jakąś ładną prowizję dostał, więc każdy włącznie z Lucasem zarobił na tym transferze. Że się tak brzydko wyrażę - piłkarska prostytutka - kto da więcej, tam pójdę, na drugim planie stawiam sport, dodatkowo jego pensja ma wynosić 250 tys euro na start, tak naprawdę przygody z piłką... a wszyscy psioczyli na Pogbę że chce podwyżki o kilka tysięcy :)
» 9 sierpnia 2012, 17:59 #95
SzYnA: "generalnie chodziło o projekt PSG, którego Lucas jest pod wrażeniem. "

"należy czytać : chodziło o dużą kasę od której Lucas był pod wrażeniem"

"To, co daje mi największą satysfakcję, to fakt, że Lucas jest szczęśliwy."

to co daje mi największą satysfakcję to większy hajs dla mnie za droższy transfer Lucasa...
» 9 sierpnia 2012, 17:50 #94
Veon: "Gdyby nie komputer też grałbym w MU" :P
» 9 sierpnia 2012, 17:31 #93
hitman90: Hehehe:) Ktoś tutaj z userów napisał, że pewnie powie, że był pod wrażeniem projektu PSG;) Brawo dla tego pana!:D Trafił w 10.
» 9 sierpnia 2012, 17:23 #92
atis700: Teraz już rozumiem, czemu nawet SkySports pisało, że oferta za Lucasa została zaakceptowana.
» 9 sierpnia 2012, 17:09 #91
DarkTwistedRoni: Projekt? Haha, jaki q*** projekt?!
Kluby budowane na mamonie mogę mięć projekt? Przecież szejki dokładają dużo do tego biznesu, samo PSG nie jest wstanie z przychodów "wyżywić" graczy. Wystarczy że nic nie osiągną w przyszłych 2 sezonach i szejki bd zwijać interes. Tak jest teraz z Malagą. Bez płynności i zaufanemu właścicielowi nie ma się prawa mówić o jakimś projekcie na przyszłość :)
» 9 sierpnia 2012, 16:58 #90
konradzaw: p$g i tyle w temacie. nikt nie ma prawa mieć pretensji do SAFa bo wyłożył kasei tak już bardzo dużą ja za 19 latka.
» 9 sierpnia 2012, 16:55 #89
Martin: Projekt :P wielkie kluby wyszły z mody, teraz rządzi moda na 'projekty' :] Bardzo żałosne :P
» 9 sierpnia 2012, 16:51 #88
messengerUTD: Niech spada. Chciałam go w United, ale jak ma takie podejście to nie jest godzien noszenia Diabełka na piersi.

Brawo dla Fergusona, widać, że się stara, rzuca kasą, ale zawsze ktoś nam się wrąbie.. Nic póki czas, brać się za Eriksena i RvP.
» 9 sierpnia 2012, 16:38 #87
RobvanKlu5i: Pieniądz rządzi światem, młodzi chcą coraz więcej i coraz szybciej, w dzisiejszych czasach dla młodego historia klubu nie ma znaczenia, chore tygodniówki które jeszcze niedawno były nie do pomyślenia, wyścig szczurów o każdy dolar, każde euro, po prostu chory system wartości.
» 9 sierpnia 2012, 16:38 #86
MANUGLORy: to co wybierają teraz to: $ $ a nie tytuły no żal
» 9 sierpnia 2012, 16:06 #85
azir7: "generalnie chodziło o projekt PSG, którego Lucas jest pod wrażeniem. "
projekt psg -($$$)
» 9 sierpnia 2012, 15:32 #84
obserwator: Nie można nie być pod wrażeniem budowanej w Paryżu drużyny. Czy dzielenie szatni z Ibrą, Thiago Silvą, Javierem Pastore, Ezequielem Lavezzim, Mottą, Menezem czy Maxwellem nie jest kuszące? Szatni dowodzonej przez wybitne trenerskie indywiduum, jakim niewątpliwe jest Ancelotti? Dajcie spokój, wzięcie udziału w projekcie i chęć zbudowania potężnej, nowej siły na arenie międzynarodowej jest bardzo zachęcającą propozycją.
» 9 sierpnia 2012, 17:16 #83
DevilFan: nie ironizuj
» 9 sierpnia 2012, 18:24 #82
obserwator: Sprawdź znaczenie tego słowa.
» 9 sierpnia 2012, 18:28 #81
DevilFan: bo to co napisałeś jest brednią, pozdro.
» 9 sierpnia 2012, 20:43 #80
TrueBlue: Kibic Realu dobrze gada, ale Wy nie zrozumiecie tego, bo w Waszym śmiesznym punkcie rozumowania leży zapisek, że każdy piłkarz marzy o grze dla United. Sorry, lads - Hazard wolał Chelsea, Moura PSG, Modrić Real, ale przecież macie największy talent w Anglii - Cleverleya, bo przecież nie chcieliście Sneijdera.
» 10 sierpnia 2012, 08:38 #79
xxxcichy465xxx: "Gdyby babcia wąsy miała to by dziadkiem była "

"Gdyby Luca$ mądry był to by United wybrał "
» 9 sierpnia 2012, 15:27 #78
TrueBlue: Gdyby był mądry, wybrałby United? Aha.
» 10 sierpnia 2012, 08:39 #77
MiqeZ: "Gdyby nie piłka, grałbym w golfa" Tak to zabrzmiało. Co ma do tego PSG? Chce grać w Manchesterze to gra, a nie nagle go oświeciło... Poleciał za kasą i tyle w temacie.
» 9 sierpnia 2012, 15:19 #76
mat9: ciekawe jaki to projekt ?
wyjść przynajmniej z grupy LM i zająć przynajmniej 3 msc w lidze ?
» 9 sierpnia 2012, 15:06 #75
Fabio: W sezonie 12/13 to chyba tak ,chodź w lidze pewnie będą chcieli zgarnąć majstra i na to mają spore szanse ,bo w LM 1/8 wg Mnie to max jak na 1 sezon.
» 9 sierpnia 2012, 15:11 #74
jakub90: Poszedł na kasę a nie do klubu w którym by się wiele nauczył od Ser Aleksa Fergusona i od starszych kolegów z zespołu na podobnych pozycjach choćby od Valencii,Naniego a w PSG zagra 10 meczy w sezonie bo PSG kupuje tylu dobrych zawodników że hej,tak samo jak Real dam przykład taki Kaka zanim przeszedł do Realu był naprawdę dobry a teraz jest zawodnikiem rezerwowym to samo stanie się Lukasowi w PSG
» 9 sierpnia 2012, 14:57 #73
Szakal: Ja poprawiłbym temat newsa na następujący: "Gdyby nie pieniądze, Moura grałby w MU" :)
» 9 sierpnia 2012, 14:51 #72
mat9: dokładnie !
» 9 sierpnia 2012, 15:03 #71
Scrito: Gdyby nie pieniadze, to pewnie wybralby Barcelona lub Real Madryt jak każdy zawodnik z ameryki południowej.
» 9 sierpnia 2012, 15:28 #70
Szakal: Tak jak Valencia na przykład? ;)
» 9 sierpnia 2012, 15:36 #69
obserwator: Zły przykład Szakal, bo po dwuletniej grze w ekwadorskim Nacionalu Quito Antonio Valencia przeniósł się do... hiszpańskiegoVillarrealu.
» 10 sierpnia 2012, 09:40 #68
obserwator: Bez znaczenia. A poza tym mijasz się z prawdą - został wypożyczony do Recreativo.
» 10 sierpnia 2012, 15:16 #67
SapphirUnited: Nie interesuje ten news nikogo :)
» 9 sierpnia 2012, 14:49 #66
Leny: Panowie, nie ma co sie podniecac :) Nie chce grac w United to nie! Droga wolna. Jeśli nie chce grac pod okiem najlepszego trenera na swiecie to nie ;)
» 9 sierpnia 2012, 14:30 #65
Bartolek05: masz rację. Zobaczymy co osiągnie w PSG.
» 9 sierpnia 2012, 14:45 #64
damix: Nic ;)
» 9 sierpnia 2012, 15:16 #63
kamilkaa1947: To co się dzieje w dzisiejszym piłkarskim świecie jest żenujące. Niedługo dojdzie do tego, że kto da więcej to np. zdobędzie trofeum ligi mistrzów. UEFA tak się zarzekała, że będą kary za wydawanie nie wiadomo jakich sum na transfery i jak zwykle skończyło się tylko na słowach.
» 9 sierpnia 2012, 14:12 #62
Vervvis: Jeden wielki bełkot...
» 9 sierpnia 2012, 14:11 #61
LuisNani94: Moura pojechał - mówi że je$t oddanym kibicem MU a leci na ka$e do francji gdzie już pewnie nikt nigdy o nim nie u$ły$zy :) $mutne ale prawdziwe i bardzo dobrze że takie cymbał nie przyszedł do na$
» 9 sierpnia 2012, 14:09 #60
Crack17: za przeproszenie pierdo..cie i to zdrowo. Teraz liczy się w dużej mierze tylko kasa i trudno trzeba się z tym pogodzić, z miłą chęcią widziałbym szejków za sterami w Manchesterze United, bo z tymi Glazerami to już lekka przesada i nie mówcie, że jeba. szejków itp., nie okłamujmy się potrzebna zmiana właściciela w MU, nie musi to być szejk ale ktoś kto dorzuci do transferów sporą ilość gotówki i ktoś kto wykupi klub razem z długiem, żeby go całkowicie zniwelować. Możecie na mnie jechać teraz, ale tylko się będziecie w ten sposób oszukiwać. Teraz w futbolu liczy się przede wszystkim kasa, kasa i jeszcze raz kasa :)
» 9 sierpnia 2012, 14:04 #59
aris019: w futbolu licza sie trofea i tradycja nie kasa,wiec ogarnij sie juz z tymi szejkami jak chcesz szejka i transfery to do niebieskiej czesci Manchesteru sie zglos.
» 9 sierpnia 2012, 15:28 #58
Crack17: gówno prawda, żeby zdobywać te trofea, potrzeba do tego świetnej drużyny i b.dobrych piłkarzy, bo inaczej dalej United będzie ściągać do drużyny średniaków typu Powell, Bebe. Żeby stworzyć drużynę która ma wygrywać trzeba w nią zainwestować. I nie skorzystam z Twojej jakże 'kuszącej' propozycji o kibicowaniu City, ponieważ w moim sercu od zawsze na zawsze płynie diabelska krew, GGMU !
» 9 sierpnia 2012, 15:44 #57
ro7: Grać w piątej lidze piłkarskiej w Europie pod względem sportowym to świetny wybór. Do tego nikt go już nie wyrwie z PSG, bo musiałby dać z 80 milionów euro. Koniec kariery dla tego frajery :-)
» 9 sierpnia 2012, 14:03 #56
PLDan11: Wielka kasa jednak niszczy futbol... A z Lucasa stał się Luca$ :D
» 9 sierpnia 2012, 13:57 #55
kean16: zgadzam się w 100% teraz może mówić o jakiś projektach następny młody który przeszedł za kasą !!
» 9 sierpnia 2012, 14:10 #54
Loobo: Olac Moure. Olac Moutinho. Niech Scholes gra na takim poziomie jak teraz jak najdluzej!!
» 9 sierpnia 2012, 13:55 #53
profesor999: Do klubu powinni dołączyć Moutinho,Baines,nie koniecznie RvP.
Ale jak zawsze zabraknie pieniędzy.
» 9 sierpnia 2012, 13:51 #52
Levy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 13:51

Niestety wszystko przez te pieniądze przez takie kluby jak PSG niszczy się piękno futbolu ehhhh.... Oby Joao Moutinho przyszedł
» 9 sierpnia 2012, 13:50 #51
Bartolek05: Kiedyś ktoś napisał o projekcie powodem zmiany decyzji z MU na PSG, brawo!! Niech się teraz tłumaczy z decyzji...
» 9 sierpnia 2012, 13:40 #50
Luck3r: Terefere... Takie pierdoły mogą wciskać po fakcie -.-
Nie ma co żałować takiego chłystka, skoro wolał iść do: "atrakcyjniejszego miasta" i na sporo większą tygodniówkę...
Jeszcze pożałuje, że wybrał PSG, prędzej czy później PSG polegnie jak Malaga i pójdzie za półdarmo ;)
» 9 sierpnia 2012, 13:26 #49
AgEnT: "Możliwość mieszkania w Paryżu - mieście znacznie atrakcyjniejszym niż Manchester - również miała wpływ na jego decyzję, ale generalnie chodziło o projekt PSG, którego Lucas jest pod wrażeniem."

Hahahaha - no wiadomo, wiedział że dostanie więcej za ten kontrakt to zbajerował Luca$ha :D
Pod wrażeniem? Ciekawe czego, chyba tylko tego ile będzie zarabiał ...
» 9 sierpnia 2012, 13:20 #48
Munited15: Lucas to skomentował! Stwierdził, że WOLAŁ Manchester United, ale jego agent nie dostałby od Czerwonych Diabłów 6 milionów dla siebie, a PSG bez pytania mu tyle dało -.-. Smutne.
» 9 sierpnia 2012, 13:15 #47
Castway: Głupie gadanie. Wystarczy zmienić agenta :)
» 9 sierpnia 2012, 15:43 #46
piruuu: Rozczaruję cię, ale nic takiego nie powiedział.
» 9 sierpnia 2012, 16:11 #45
kamil7: I bardzo dobrze ze nie trafil do nas z tego wgledu ze pilkarze z brazyli nie sa profesionalistami. Moim zdaniem traktuja futbol jako zabawe a nie jak prace. Nie przypominam sobie brazylijczyka, ktory konczyl gre w Europie bedac na szczycie . Ronaldo ? Ronaldinho ?
» 9 sierpnia 2012, 13:12 #44
bosicman: Rafael tez sie tylko bawi?
» 9 sierpnia 2012, 14:04 #43
Freddie: podaj mi pilkarzy ktorzy konczyli kariere bedac na szczycie a ja podam ci 100x wiecej przykladow pilkarzy ktorzy konczyli w klubkiach malo znaczacych,,, chodzi mi o europejskich pilkarzy...
» 9 sierpnia 2012, 19:38 #42
NanoUnited: Ludzie przestańcie patrzyć na kluby jak na religie, obecnie ta moda zanika, teraz klub to jest firma i zawodnicy czyt. pracownicy wybierają firmę która lepiej płaci takie życie.
Chodź zapłacić 45mln za 19 latka to jest głupota jak dla mnie, no ale jak ktoś zarabia na tydzień 500mln to te 45mln to jak splunąć :/
» 9 sierpnia 2012, 13:07 #41
Ulquiorra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 13:06

no trudno nie pozastaje mi nic innego jak zyczyć mu grzania ławy ewentualnie gry w rezerwach.
Nienawidzę piłkarzy którzy lecą za kasą, więc połam nogi w dokładnym znaczeniu tego słowa ;)
» 9 sierpnia 2012, 13:06 #40
florianmg: Może nie "połam nogi", ale grzanie ławy jak najbardziej tak ;) Wkurzające jak sie zmienił sport...
» 9 sierpnia 2012, 13:43 #39
baju: United nie potrzebuje najemnikow, trzeba kochac ten klub, proste. :)
» 9 sierpnia 2012, 12:55 #38
Edge17: Boże, ten jego agent jest tragiczny. Lucas już jedna noga był w Manchesterze a tu nagle dzwonią z Paryża, dają parę milionów więcej i od razu 2, czy 3 dni i Lucas jest ich zawodnikiem. Poleciał na kasę, jak wielu piłkarzy ostatnimi czasy. Mam nadzieję że ten ,,ciekawy projekt'' jaki przedstawiło PSG bardzo szybko upadnie
» 9 sierpnia 2012, 12:52 #37
florianmg: FUCK :)
» 9 sierpnia 2012, 12:46 #36
LukO: Najważniejsze, że Lucas jest $zczęśliwy ;)
» 9 sierpnia 2012, 12:44 #35
jamaj05: hahaha :D
» 9 sierpnia 2012, 12:47 #34
Shoen: Jeśli nie Lucas to kto? Jakieś propozycje?
» 9 sierpnia 2012, 12:41 #33
jamaj05: lewy obrońca-baines, to jak przyjdzie za rok fabio to bedzie można evre sprzedawać to sie czesc zwróci

ktoś kto mógłby zastąpić Scholesa za rok, może eriksen, moutinho, ktoś kto mógłby rozgrywac piłki, taki playmaker

oby nie RvP
» 9 sierpnia 2012, 12:50 #32
RooneyMU: Neymar. Nie widzę w tej chwili lepszego młodego talentu.
» 9 sierpnia 2012, 12:52 #31
wlodekzlc: Taa, Lucas poszedł za 45 mln. Czyli Neymar będzie kosztował jakieś 70 mln albo i więcej.
» 9 sierpnia 2012, 12:54 #30
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 13:16

popieram rooneya tez bardzo chcialbym widziec u nas Neymara,ale pewnie juz jest zaklepany przez Real lub Barcelone,takze nie ma niestety zadnych szans aby do nas trafil :(,a jezeli chodzi o realne propozycje to ja bym chcial u nas widziec Rodrigueza :),a co do transferow na teraz to Baines,RVP i jakis ŚP :)
» 9 sierpnia 2012, 12:55 #29
Shoen: Ja wciąż liczę na jakiegoś środkowego pomocnika.
» 9 sierpnia 2012, 13:24 #28
chicharito111: Jeżeli będziemy grać na dwóch napastników środkowy pomocnik jest zbędny ... jeżeli fabio jest wypożyczony wątpie że pozyskamy lewego obrońcy zapewne będzie tam wskakiwać smalling
Obecnie tylko napastnik i tyle starczy
» 9 sierpnia 2012, 13:30 #27
Wojtek1357: I znów udowadniaja ze kasa robi swoje
» 9 sierpnia 2012, 12:41 #26
bosicman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 12:37

Również możliwość mieszkania w Paryżu - mieście znacznie atrakcyjniejszym niż Manchester - również miał wpływ na jego decyzję...

po myślniku powtarza sie: rowniez

i jesli mozliwosc to chyba mialA

a co do tych slow... bez komentarza... ha ha ha
» 9 sierpnia 2012, 12:36 #25
gitkolo: "To, co daje mi największą satysfakcję, to fakt, że Lucas jest szczęśliwy."
Achaaa. A Ja głupi myślałem, że to prowizja jaką zgarnąłeś dała Ci największą satysfakcję, ehh mój błąd przepraszam :(
» 9 sierpnia 2012, 12:34 #24
xMASAx: Z całym szacunkiem ale po tym artykule mam wielką nadzieję, że ten transfer okaże się niewypałem sezonu. Jakie to w ogóle jest epickie, już tylko wystarczył podpis i nagle dzwonią do mnie Francuzi z wyższą ofertą. Naprawdę mógłby się nie wysilać.
» 9 sierpnia 2012, 12:32 #23
sesiia: Wygrała kasa ;) Okazała się lepsza od zdobywania trofeów i tworzenia dalszej historii ;)
» 9 sierpnia 2012, 12:30 #22
michal21031980: To, co daje mi największą satysfakcję, to fakt, że dostałem większa kasę załatwienie kontraktu i tyle w tym temacie.
» 9 sierpnia 2012, 12:29 #21
scorpion55: lubie to :)
» 9 sierpnia 2012, 12:30 #20
sesiia: Michal21031980 dobrze pisze, polać mu ;)
» 9 sierpnia 2012, 12:47 #19
jarek87999: lucas i agent jest szczesliwy bo dostal pewnie o 5ml wiec
» 9 sierpnia 2012, 12:29 #18
brylaant14: on tam poszedł tylko na kasę, będzie jak Pastore - niby taka wielka gwiazda a i tak tam nic nie ugrają we dwóch nawet
» 9 sierpnia 2012, 12:28 #17
Diabelred: no nie powiedzialbym ze nic nie ugraja,nie zapominaj ze jeszcze doszli do nich Silva i Ibra :)
» 9 sierpnia 2012, 12:52 #16
brylaant14: aa zapomniałem o zlatanie
» 9 sierpnia 2012, 18:47 #15
Damianos500: I po co on to jeszcze mówi? :) Siurki lecą na kasę i tyle :D
» 9 sierpnia 2012, 12:27 #14
Elventar: niech nasza oborna da nauczke lucasowi jak się spotkamy z psg w lm ;p
» 9 sierpnia 2012, 12:25 #13
laskavvv: Mam nadzieję, że nic nie wygrają a szejki po roku sprzedadzą klub
» 9 sierpnia 2012, 12:25 #12
SEBEKMU11: Bardzo dobrze się stał o że poszedł do PSG .
» 9 sierpnia 2012, 12:25 #11
karos123: PSG nawet 2 dni nie zajelo zeby go sprowadzic. Serce sie kraja kiedy w taki sposob zostaje olany Manchester United dla Paryzan z ¨¨projektem¨.
Nie powiem jestem ciekaw jak sobie poradzi PSG w rozgrywkach.
» 9 sierpnia 2012, 12:24 #10
SqUaRe: kasa,kasa i jesze raz kasa :/
» 9 sierpnia 2012, 12:24 #9
avo23: Ciekawe ile sam agent otrzymał za ten transfer :)
» 9 sierpnia 2012, 12:24 #8
SYSTEM: 5 mln Funtów może więcej. Za taką kasę opłacało mu się zmanipulować dzieciaka.
» 9 sierpnia 2012, 12:30 #7
matti1411: Dostał 6 milionów funtów i z tego co Lukas powiedział to nie była jego decyzja bo jakby to od niego zależało to wybrałby MU kurde mam nadzieję że jakiś transfer będzie SAF zapowiadał 2wzmocnienia to trzeba mieć nadzieję
» 9 sierpnia 2012, 13:17 #6
SYSTEM: Dziwny ten świat się robi kasa dla agenta ważniejsza niż dobro piłkarza.
» 9 sierpnia 2012, 14:58 #5
TraN: Mam nadzieję, że trafimy na PSG w Lidze Mistrzów.
» 9 sierpnia 2012, 12:22 #4
wayne96: Teraz to niech zamilczy na wieki. Tylko kasa. Czekajmy na RvP
» 9 sierpnia 2012, 12:21 #3
azir7: jakiego rvp ten stary pajac chce tygodniówki Rooneya.. niech zapomni i kisi sie w arsenalu
» 9 sierpnia 2012, 15:35 #2
aris019: Jesli mialbys swojego zawodnika i za transfer jego do MU dostalbys 2-3mln euro a do PSG 6mln euro to gdzie bys mu transfer zalatwil?tam gdzie bys wieksza kase dostal.
» 9 sierpnia 2012, 12:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.