Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie coraz bliżej United

» 8 sierpnia 2012, 16:48 - Autor: szymred - źródło: MEN
Jak donosi MEN Robin van Persie już wkrótce może zostać piłkarzem Manchesterem United. Wszystkie angielskie media zgodnie podają, że Holender może sfinalizować swój transfer na Old Trafford jeszcze w środę.
Van Persie coraz bliżej United
» Robin van Persie może być trzecim wzmocnieniem Manchesteru United tego lata
O kapitana Arsenalu starał się również Manchester City i Juventus, jednak oba kluby z różnych względów wycofały się z wyścigu o 29-latka.

Co prawda Robin van Persie dołączył do reszty drużyny "Kanonierów", która przebywa obecnie na zgrupowaniu w Niemczech, jednak niewykluczone jest, że niedługo uda się z powrotem do Anglii sfinalizować swoje przejście do Manchesteru United.

Napastnik Arsenalu wyceniany jest na 25 milionów funtów, jednak wydaje się, że oferta o 5 milionów niższa zadowoli działaczy klubu z Emirates Stadium.

Sir Alex Ferguson, który przegrał rywalizację o Lucasa Mourę, ma zamiar dokonać wyczekiwanego przez wszystkich fanów "Czerwonych Diabłów" trzeciego transferu tego lata. Przypomnijmy, że w przeszłości Szkot publicznie potwierdził, że złożył ofertę za van Persiego.


TAGI


« Poprzedni news
Phelan: Nie jesteśmy daleko za Barcą
Następny news »
Oficjalnie: Lucas Moura w PSG!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (114)


Marcel1106: Ja jestem przeciw temu transferowi, bo jeżeli do nas dołączy to tacy piłkarze jak Hernandez czy Welbeck się zmarnują , a poza tym on ma 29 lat.
» 10 sierpnia 2012, 18:56 #108
kamsek: Zgadzam się z paweldorynek; realia są takie jakie są i jeśli nie chce się wykładać pieniędzy za piłkarzy to po co stawać w ogóle do walki o nich skoro po przebiciu oferty o 10 mln ktoś mówi że to jest absurd obraża się i koniec, razić zaczyna nieudolność finalizacji transferów i walki o piłkarzy. Uwielbiam Alexa ale musi się dostosować do rynku albo działać na wychowankach i nie podejmować tematu transferów bo powoli stajemy się śmieszni i z czasem nikt naszych ofert nie będzie traktował poważnie...a byłaby szkoda popsuć tak dobrą markę jak ManU
» 10 sierpnia 2012, 18:13 #107
NaniN17: Jeśli do nas dojdzie nie będę za nim przepadał bo strzelał nam gole no gdyby strzelił gola Arsenalowi no no może bym go polubił
» 9 sierpnia 2012, 23:04 #106
Hertin: taki tam 10001 komentarz xDD RVP hmmm denerwują już mnie te spekulacje @
» 9 sierpnia 2012, 18:28 #105
paweldorynek: Według mnie jest po transferach..
Modric nie chce słyszeć o United, Hazard wybrał Chelsea, Moura PSG !
Arsenal zrobi wszystko by Van Persie nie odszedł do United.

Panowie Glazerowie muszą zmienic politykę jesli nie chcą by za 4/5 lat United stało się sredniej klasy drużyną..

Bez funduszy niestety wszyscy najlepsi będą nas omijać.
Ferguson i Cały Manchester przestałby klubem prestiżowym dla najlepszych piłkarzy świata..Uwazam, że jest to wina Glazerów..45 mln za Lucasa to chora kwota jednak jesli Ferguson chce coś jeszcze wygrać z tą druzyną przed emeryturą to niestety będzie musiał wyciągnąć grube mln na dwa/ trzy wzmocnienia w ciągu tego i nastepnego sezonu
» 9 sierpnia 2012, 17:03 #104
vip14: No może w środę nie, bo dzisiaj jest czwartek, ale nieważne kiedy przejdzie. Ważne żeby przeszedł. Nie ma na co czekać, bo RvP to bardzo dobry piłkarz, a więc "biją" się o niego też inne kluby. Mogą nawet Nam go "zgarnąć", ale wiem, że Sir Alex Ferguson nie pozwoliłby na to.
» 9 sierpnia 2012, 09:15 #103
Edge17: RVP na pewno się przyda. Chciałbym żeby do nas przeszedł. Nie będzie blokował Welbecka. Welbeck potrzebuje jeszcze ogrania, a RVP to król strzelców poprzedniego sezonu. Welbeck także raził nieskutecznością w poprzednim sezonie, nie wspominając o Groszku. Co będzie jak Rooney nie będzie miał formy albo złapię kontuzje? Wtedy Welbeck i groszek to będzie za mało. Dlatego przyda się ktoś taki jak RVP. Ja byłbym szczęśliwy gdyby RVP zasilił nasze szeregi
» 9 sierpnia 2012, 02:06 #102
HubsS1: Jak oglądałem mecze Barcy z Arsenalem to widziałem co robił Van Persie. A po meczu z Barcą coś trochę się zwątpiło w Rooneya. Oby był to tylko wypadek przy pracy i pokaże, że jest najlepszym napastnikiem! A jeśli jego forma naprawdę spadnie? Kto go zastąpi? Groszek, który czasami gra bardzo dobrze ale tylko czasami! Welbeck? Nie jest gotowy do gry z czołówką! Berba? To samo co Chicharito. Więc taki Van Persi, co pokazał w ubiegłym sezonie swoją klasę się nada. Lucas przechodzi do PSG, więc jego możemy kupic. Nie wypominajcie mi, że RvP na Euro grał źle, albo że to był jedyny sezon, w którym nie miał kontuzji. Liczy się to co pokazał w Arsenalu i to, że jest u szytu formy i potrzyma ją przez 3 lata! Amen.
» 8 sierpnia 2012, 22:52 #101
avo23: talksport.co.uk/radio/drivetime/120808/keegan-van-persie-man-united-isnt-far-178242
» 8 sierpnia 2012, 22:46 #100
Diabelred: Heh glownym powodem dla ktorego tak wiekszosc jest przeciwna temu transferowi z tego co zauwazylem to jest, ze ,,RVP wstrzyma rozwoj Welbecka'' ;d ,aha czyli mam rozumiec ze mamy caly czas grac Welbeckiem (ktory ma sie niby w tym czasie rozwijac) i co przez jego cudoooowna wrecz skutecznosc mamy tracic punkty i bramki,krore co pokazal poprzedni sezon sa rownie wazne jak punkty?Ok trza przyznac jest w miare dobry ,ale tylko dobry pasujacy tylko do meczow ze sredniakami typu Everton,ale juz w meczach z druzynami pokroju Barcelony ,Realu,Bayernu widze Welbecka wylacznie na lawie.Jezeli chcemy cos wiecej ugrac niz tylko wyjsc z grupy LM to transfer Robina jest nam wrecz nie zbedny.Mam nadzieje ze to nie plota i Robin rzeczywiscie do nas trafi :).
» 8 sierpnia 2012, 22:40 #99
jarek87999: gdzie ten RVP juz jest wieczor
» 8 sierpnia 2012, 22:38 #98
Boss: Serio wierzysz w tą plotę że transfer zostanie sfinalizowany jeszcze dziś? RvP z tego co wiem jest na zgrupowaniu Arsenalu ;P
» 8 sierpnia 2012, 22:52 #97
przema: blisko jak hazard i lucas a pewnie wyladuje w psg albo chelsea w tych antty klubikach... bo ferguson znow zawali sprawe oby tak nie bylo
» 8 sierpnia 2012, 22:34 #96
rei: Zawalił?? O.O Widziałeś cenę tych zawodników ?? Niema mowy żeby za 19 latka SAF zapłacił 45 mln
» 9 sierpnia 2012, 10:52 #95
Elventar: stanowczo nie
» 8 sierpnia 2012, 22:31 #94
Veon: Nie jestem ani za ani przeciw Van Persiemu w United.
Zastanawia mnie tylko na ile sezonów dobrej gry go jeszcze stać.
» 8 sierpnia 2012, 21:12 #93
daCunha17: ze 4-5 spokojnie postrzela.
» 8 sierpnia 2012, 21:18 #92
MANUGLORy: król strzelców powinniście sie cieszyć a nie narzekać
» 8 sierpnia 2012, 20:53 #91
mcis: tak sobie czytam i widze, ze wiekszosc z was uwaza, ze RvP leci tylko na kase inni pisza, ze chce przejsc do klubu, gdzie cos osiagnie. ja uwazam, ze przyczyna jest troche inna, on po prostu nie przepada za Wengerem. Robin zawsze byl w cieniu innych graczy. Wenger zawsze odmawial mu naleznego miesca, dopiero w zeszlym sezonie RvP otrzymal nalezne mu miejsce. w przyszlym sezonie pewnie by je stracil, bo Wenger jest zakochany w Wilshere'rze (dobrze to zapisalem?) i to na nim skupi sie pewnie w tym sezonie. pomyslnie chcielibyscie grac w zespole w ktorym sa rowni i rowniejsi??
» 8 sierpnia 2012, 20:47 #90
Marglax: Van Persie od odejścia Henry'ego był podstawowym napastnikiem razem z Adebayorem, zawsze otrzymywał szanse. Wenger kupił go jako krnąbrnego chłopaka z więzienia a zrobił z niego gwiazdę. Wilshere to pomocnik, a nie napastnik. Jak nie wiesz to się nie odzywaj
» 8 sierpnia 2012, 21:31 #89
mcis: o prosze jaki madrala. a czy ja tu pisze ze nie byl podstawowym zawodnikiem? byl, grajkiem, ktory mial zrobic swoje. i tyle. gwiazda nigdy nie byl. byl tym co ma zrobic swoje. gwiazdy to byl wlasnie Ade i Fabregas. na poczatku zeszlego sezony, gdy odchodzil Fabregas, to wenger tylko wzruszyl ramionami, zapyal kim ma teraz grac i od niechcenia wskazal na Robina jako na tego lidera. chcialbys byc takim zawodnikiem, ciagle niedocenianym? i co Robin zagral przepiekinie i co mu to dalo. koncowka zeszlego sezonu i tylko widze komentarze Wengera, ktory mowi jak to liczy na Wilshera. chcialbys tak byc poiewieranym??
» 8 sierpnia 2012, 21:44 #88
Marglax: To że Van Persie tak długo grał (7,8 lat) z czego w sumie przegrał łącznie 4 lata z tego z powodu kontuzji, to znak że Wenger w niego mocno wierzył. Van Persie dostał opaskę nie z łaski Wengera a przez to, że nie licząc Djorou był graczem z największym stażem. Wenger nie wzruszył ramionami, robił co mógł żeby zatrzymać Fabsa i Nasriego ale mu nie wyszło. Więc zanim coś napiszesz pomyśl. A to, że Wenger liczy na Wilshere'a to nie widzę problemu, bo on jest pomocnikiem. A mówi że na niego liczy, bo przez ponad rok go nie ma.
» 8 sierpnia 2012, 22:27 #87
pajta: myślę, że za dużo agresji w twojej wypowiedzi marglax. trochę nie potrzebnie, bo nikt nie twierdzi, że wypowiada prawdy absolutne.
» 8 sierpnia 2012, 23:49 #86
diabelek1: Założę się że bd tak samo jak z Lucasem...
» 8 sierpnia 2012, 20:17 #85
50cent: a co Ci przeszkadza że ktoś napisał bd i tak każdy wie o co chodzi...
» 8 sierpnia 2012, 21:40 #84
badbull: daCunha17, popieram. Też na mnie to działa, jak płachta na byka.
Te wszystkie "bd", "wgl".
Rozumiem, jak się pisze smsa, ale chyba na klawiaturze już nie jest tak ciężko, żeby się postarać i nie kaleczyć naszego języka?
Oczywiście nie mówię tu o powszechnie używanych także w literaturze skrótów takich, jak "np.", "tzn.", "itd.", "itp.". Ale bd czy wgl to już po prostu lenistwo.
» 8 sierpnia 2012, 22:39 #83
daCunha17: Dokładnie. Na telefonie rozumiem- nie chce się. Ale na klawiaturze to żaden problem.
» 9 sierpnia 2012, 15:49 #82
Zywo08: Przyjdzie Robin, wyzdrowieje Fletcher to jeszcze jakiś zastępca Evry (może być Baines) i będzie bardzo fajnie :) Jest już Kagawa i Powell. Uwierzcie mi że ewentualnie można by było rozejrzeć się za następcą Scholesa ale to można czynić jeszcze do następnego okienka, a puki co Nick może się uczyć od bardziej doświadczonego kolegi :)
» 8 sierpnia 2012, 19:55 #81
Halas1234: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 19:43

dziękujemy PSG ma juz go ... MOURE oczywiście a RvP niech on chociaz do nas przejdzie bo już jak widać młodzi zawodnicy na kase leca ;/
» 8 sierpnia 2012, 19:42 #80
malina123321: król strzelców jest na wyciągnięcie ręki a Wy narzekacie. To nie fifa że każdy przyjdzie do każdego. Gościu jest w pierwszej 10 zawodników europy jak nie świata i źle:D RVP podpisuj kontrakcik i jedziemy z tą europą jak z furoą gnoju:D Teraz możesz się stać całkiem czerwony.
» 8 sierpnia 2012, 19:35 #79
kotlarskiPL: Osobiście nie chcę RvP w United, ale nie będę narzekał jak będzie. Wolałbym na jego miejsce kupić Moutinho i grać na jednego napastnika system 4-5-1 : Carrick z tyłu, dwóch wysuniętych, skrzydła.
» 8 sierpnia 2012, 19:31 #78
Przemowawa: Lucas oficjalnie w PSG SZKODA!
» 8 sierpnia 2012, 19:30 #77
malina123321: skąd ta widaomość?
» 8 sierpnia 2012, 19:32 #76
kuba711: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 19:39

Oficjalna strona PSG podaje, że od stycznia będzie grał dla tego klubu.
» 8 sierpnia 2012, 19:37 #75
malina123321: no jak on grzeje ławe w takiej reprezntacjii olimpijskiej brazyli gdzie nie oszukujmy się wielkich gwiazd w środku nie ma on grzeje ławe a w półfinale nie wchodzi na boisko to co dopiero w psg gdzie dostaje się jedną szanse i albo ją wykorzystujesz albo grzejesz:D
» 8 sierpnia 2012, 19:41 #74
diabelek1: na jego pozycji gra neymar i hulk ... -.-
» 8 sierpnia 2012, 20:16 #73
Veon: To Lucas jest napastnikiem że na jego pozycji grają Neymar i Hulk ?
» 8 sierpnia 2012, 20:27 #72
Nani1900: Na pewno jest nam bardziej potrzebny niż Moura, bo nam jest potrzebny ktoś na teraz a nie Brazylijczyk które dopiero za 3-4 lata być może zostanie gwiazdą. Denerwują mnie tu ci "fachowcy" co piszą, że za stary itp. Jest to jeden z najlepszy napastników na świecie za cenę bardzo, bardzo niską ( jak na te czasy )
Może i za te 2 sezony nie będzie już taki dobry, ale to nas nie powinno obchodzić, bo on może zrobić teraz wielką różnice.
A najbardziej rozwalają mnie ci co piszą, że drogi jakby to były wasze pieniądze to rozumiem, ale nie są wasze, wiec powinniście się cieszyć, że wzmacniamy się świetnym napastnikiem. A wy zrzędzicie...
» 8 sierpnia 2012, 19:29 #71
allbin56: manchester city wygral lige bo mial w skladzie 4 lub 5 dobrych napastników
» 8 sierpnia 2012, 19:17 #70
gafciu7: mimo, że grajek z niego niezły to jakoś napalony na ten transfer nie jestem. Jak przyjedzie to ok jak nie to załamywać się nie będę.

Cały czas mam nadzieje, że jeżeli jakiegoś napastnika ściągnie SAF to będzie nim Robert Lewandowski. To chyba jedyny polski piłkarz na które lubię patrzeć i z chęcią widziałbym go w United. Jeśli ktoś widział go w bundeslidze to pewnie wie jak potrafi walczyć w pojedynkę z obrońcami.
» 8 sierpnia 2012, 19:03 #69
ZuczekUnited: Chcialbym Van Persila w ManU, bylby natychmiastowym dodatkiem sporej jakosci do druzyny. Z atakiem RvP i Rooney mozna spokojnie bic sie o trofea. Z drugiej strony, to troche dziwnie byloby ogladac go w koszulce United. Moze nie zapisal sie w historii kanonierow tak mocno jak Henry czy Bergkamp, ale mimo wszystko jest swego rodzaju ikona dzisiejszego Arsenalu, jednego z naszych najwiekszych przeciwnikow od wielu lat. Jakas mala czesc mnie, chce zeby zostal w Arsenalu i nie odchodzil do zadnego klubu...
» 8 sierpnia 2012, 18:44 #68
mcis: skoro mozna bylo sprowadzic Owena z L. to RvP nie powinien, az tak przeszkadzac w naszym skladzie.
» 8 sierpnia 2012, 18:47 #67
ZuczekUnited: Owen to troche co innego, przyszedl do nas wypalony pilkarsko i stlamszony kontuzjami
» 8 sierpnia 2012, 19:04 #66
L3XT3R: Dokładnie Zuczek, o tym samym pisałem jak pojawiły się pierwsze informacje o odejściu rvp. Ja natomiast w ogóle nie chcę aby został czerwonym diabłem. Owen przechodził do nas po newcastle i realu więc tam można było lekko oko przymrużyć ale i tak to legenda największego wroga United.
» 8 sierpnia 2012, 19:07 #65
orion: Czy ja wiem czy to taki wyczekiwany transfer?? SAF chyba po zakupie Berby powiedzial ze juz nie bedzie brał graczy koło 30 wiec dla mnie to trche dziwne.
» 8 sierpnia 2012, 18:42 #64
hitman90: RvP to nie był celem transferowym MU, ale stało się tak, że postanowił nie przedłużać umowy i opuścić Arsenal. W tym momencie świetny zawodnik jest dostępny za niewielkie pieniądze. Grzechem byłoby nie spróbować go ściągnąć. Nie ma w tym nic dziwnego.
» 8 sierpnia 2012, 18:46 #63
mcis: berba gdy go sprowadzalismy mial 26 lat. a to o czym mowisz, to powiedzial nie SAF tylko Gill. chodzilo o polityke finansowa klubu. sprowadzic mlodych, wyszkolic i sprzedac z zyskiem.
» 8 sierpnia 2012, 18:48 #62
aris019: 27 lat mial berba gdy do nas dolaczyl jak juz cos..
» 8 sierpnia 2012, 23:12 #61
Devill96: Uwierzę jak transfer będzie dokonany inaczej nie ma co wierzyć w gazety .. ;P
» 8 sierpnia 2012, 18:23 #60
Edge17: DelPiero dobrze pisze. Napastnik jest nam potrzebny, a jeśli to będzie napastnik takiej klasy jak RVP to będę zadowolony. Jeśli będziemy mieli Groszka, Welbecka, Rooneya i RVP to będzeimy mieli bardzo odbry atak. Oczywiście liczę także na to ze Groszek i Welbeck będą grali jeszcze lepiej niż w poprzednim sezonie:D
» 8 sierpnia 2012, 18:23 #59
DelPiero: Groszek się rozwija, ale póki co tylko wstecz.
A Welbeck i RvP mogliby się zmieniać.
United zagrają do końca roku aż 20 ligowych meczy. Samych ligowych, nie licząc całej reszty. Także starczy tym dwóm zawodnikom czasu na murawie w zupełności. Grochu byłby dobry na końcowe 10-15 min.
» 8 sierpnia 2012, 18:15 #58
Kubaa: a propo tego newsa to R vp jest zbędny
» 8 sierpnia 2012, 18:11 #57
aris019: tez tak myslalem ale jak widze skutecznosc naszych napastnikow to zmnienilem zdanie,wazneijsze jest dobro druzyny niz nasze widzi mi sie:)
» 8 sierpnia 2012, 18:24 #56
BoShE: Jestem z wami chłopaki RvP będzie naszym strzelcem ! :-)
» 8 sierpnia 2012, 18:11 #55
GaRoo: Po prostu nie chcę widzieć gwiazd z innych klubów. To samo mówiłem jak trafił do nas Owen, mówię to teraz, jak ma trafić do nas RvP
» 8 sierpnia 2012, 18:09 #54
Edge17: A mnie drażnią powiedzenia że nie potrzebny nam napastnik, tylko że niektórzy nie widzą że Welbeck i Groszek jakimiś super snajperami to na obecną chwilę nie są. Ferguson chcę go pewnie ściągnąć by nadal grać ustawieniem 4-4-2. Nie wiem tylko czy przy takim ustawieniu damy rade ulokować Kagawe.
» 8 sierpnia 2012, 18:06 #53
DarkTwistedRoni: Z jednej strony mało możliwe aby Robin który dołączył do zespołu na zgrupowaniu w niemczech miał wracać do Anglii aby finalizować transfer. Jesli tak to zgrupowanie mija się z celem.
Z drugiej jednak strony źródłem jest MEN, czyli dobrze wiarygodna opcja.
» 8 sierpnia 2012, 18:04 #52
Wojtas78: Mnie tylko w nim odpycha że nic nie pokazał na euro... ale może to wina tego że cała Holandia nic nie pokazała??
» 8 sierpnia 2012, 18:00 #51
chicharito111: Ludzie zrozumcie napastnik jest nam potrzebny !!
29LAT to nie jest stary zawodnik !!
Zobaczcie co obecnie prezentują napastnicy
Roo - Welbeck a na zmiane Chicharito obecnie bez formy i czym tu szalec ?
Macheda do odstrzału w Berbatova juz SIR nie liczy więc RVP za tak małą sumę idealnie się przyda !!
zobaczcie jaka sila napadu
CARRICK KAGAWA
VALENCIA NANI
ROO RVP
» 8 sierpnia 2012, 17:46 #50
RIPPERO: dokładnie zgadzam się z tobą w 100% gdy będzie RvP w United to bój się Europo
» 8 sierpnia 2012, 17:48 #49
Szejp: tak, ale ludziom tego nie przetłumaczysz...
» 8 sierpnia 2012, 17:50 #48
designer: nie trzeba. Wazne ze to my madrzy fani RD wiedza ile wartosci do druzyny wniesie Van Persie. W Arsenalu Robin niczego wielkiego nigdy nie osiagnie, bo ta ekipa jest jedna z gorszych jesli chodzi o czolowke. Wielkie plany to oni maja zawsze tylko przed sezonem, w trakcie jego wszystkie plany ida w leb. Tak jest od wielu lat i watpie by zmienilo sie to w ciagu 5-10 lat. Nas powinno obchodzic tylko zdobycie Premiership i Ligi Mistrzow i tylko z takimi transferami jak VP mozemy to osiagnac bo z calym szacunkiem ale pilkarz pokroju Powell to nie zadownik ktorego mozna posylac z miejsca na gleboka wode...
» 8 sierpnia 2012, 18:02 #47
gafciu7: =>designer

" ze to my madrzy fani RD.."

widzę poczucie humoru przednie...
» 8 sierpnia 2012, 19:08 #46
przema: kagawa ten przecietniak??
carrick i scholes
» 8 sierpnia 2012, 22:36 #45
spOntan: van Persi to ikona Arsenalu, podobnie jak Bergkamp czy Henry i ten jego transfer to od początku to zwykły pic na wodę żeby było ekscytująco, i żeby było o czym pisać. Persil swoim zachowaniem chciał wymusić transfery na papie Wegnerze i mu się to ja widać udało.
» 8 sierpnia 2012, 17:45 #44
mcis: z ta ikona to przesadziles. Robin zawsze byl w cieniu nnych pilkarzy. np. Fabregasa, dopiero w zeszlym sezonie Wenger postawil na niego i nie oszukujmy sie, tylko dlatego, ze nie mial nikogo innego. Robin pokazal, ze jest klasowym zawodnikiem, mam nadzieje, ze tak samo zrobi w MU, ale to za malo na miano ikony A.
» 8 sierpnia 2012, 20:43 #43
Draciel: Jeszcze raz się powtórzę!

Nie wiem czy to tylko taki wymysł prasy... Skysports nawet o tym informuje:

www. youtube. com/watch?v=cuxeh1tkvzQ&feature=player_embedded
» 8 sierpnia 2012, 17:43 #42
spOntan: Sky Sports też informowało np. rzekomym transferze Moury, Hazarda i jeszcze kilka innych kwiatków by się znalazło.
» 8 sierpnia 2012, 17:46 #41
Draciel: Tak samo jak informowało o transferze Rooneya, Kagawy i Powella do United ;)
» 8 sierpnia 2012, 17:49 #40
Quba18: Spontatn, akurat SkySports zaraz obok The Times jest najbardziej wiarygodnym angielskim źródłem informacji.
A transfery Moury czy Hazarda w cale nie były wymysłem prasy lecz faktycznie nasze zainteresowanie nimi było bardzo poważne.
» 8 sierpnia 2012, 18:03 #39
spOntan: Rooneya? Toż to było prawie dekadę temu :> a o Kagawe tylko my walczyliśmy więc można się było spodziewać, że do nas trafi, bo miał tylko rok do zakończenia kontraktu a nie chciał przedłużyć, natomiast Powell to żaden super news. Sky Sports podobnie jak te inne informatory biorą te informację jedna od drugiej, no może Sky dodatkowo je sortuje wybierając ten mniejszy chłam.

No ale ok, niech Wam będzie :)
» 8 sierpnia 2012, 19:46 #38
Gosia87: 20mln funtów za niego, to jednak za dużo.

29lat i w czasie kariery miał mnóstwo kontuzji. Nie wiadomo na dobrą sprawę, ile jeszcze pogra na wysokim poziomie. Szkoda byłoby marnować Welbecka na ławce i albo przejdziemy na jakieś krzywe 4-3-3 albo Danny będzie pełnił rolę RvP i dopiero w wieku 24 lat się przebije (akurat Robin powinien być już wtedy na wylocie). Danny jest największym talentem w zespole i jeżeli miałabym wybierać pomiędzy chłopakiem z Manchesteru, a Holendrem, to te 20mln przeznaczyłabym na pomocnika umiejącego grać w defensywie. Vidic, Rio, Scholes mają swoje lata, a z całym szacunkiem dla Carricka, ale on nie jest najlepszy w odbiorach. Wie jak się ustawić, przecina podania, ale w odbiorze to już chyba lepszy jest Paul.
» 8 sierpnia 2012, 17:37 #37
chicharito111: jak będziemy oglądać się na przyszłość to Mistrza za szybko nie zdobędziemy ... potrzeba nam napadziora od zaraz a oprócz ROO takowych brak .
29 lat to jest stary ? przecież może pograć ponad 5 SEZONÓW !! a to nie jest wcale mało
Vidic ma dopiero 31 lat a to nie jest duzo !! ZROZUMCIE ZAWODNICY PONAD 30LETNIE NIE SĄ STARZY !!
Dziwnym trafem w tamtym sezonie były wzmocnienia do obrony młodzieżą więc takowa jest
Za Scholsa nie będzie nowe zawodnika tylko za rozgrywanie chcąc nie chcąc bedzie odpowiedzialny Kagawa
» 8 sierpnia 2012, 17:43 #36
Veon: Ale ile sezonów jest w stanie pociągnąć z dobrą formą ?
Zawodnicy 30+ to gracze którzy mogą grać dobrze ale wytrzymałość już nie ta. Sporo z nich w pewnym momencie traci po prostu forme.
I co z tego że może grać ponad 5 sezonów ? Jak jest spore prawdopodobieństwo że albo gdzieś złapie kontuzje albo straci forme.
I lepiej nie porównuj napastnika do obrońcy bo mają inne zadania na boisku.
» 8 sierpnia 2012, 20:41 #35
hitman90: Ta. A Lucas Moura był na testach medycznych w Carrington.
» 8 sierpnia 2012, 17:37 #34
L3XT3R: w sumie Manchester Evening News nie piszą zwykle pierwszych lepszych plot.
» 8 sierpnia 2012, 17:31 #33
DEPE: w tym cala nadzieja, bo MEE to nie jest brukowiec jak DailyMail czy inne Metro.
» 8 sierpnia 2012, 17:38 #32
Leny: Ferguson od zawsze mówi że nie będzie płacił astronomicznych sum za piłkarzy, i tu nie chodzi o Glazerów. I popieram go w tym.
» 8 sierpnia 2012, 17:42 #31
Rooney10xd: Czlowieku zapomniales o takich pilkarzach jak Cleverley czy Anderson ?
» 8 sierpnia 2012, 17:45 #30
pablomu: Nie będzie płacił, nie będzie wyników, proste.
» 8 sierpnia 2012, 18:46 #29
Klimaa: Najgorsze jest to że musimy zadowolić się planem B. Bo oczywiście RvP to świetny napastnik i z Wazzą będą tworzyć wspaniały duet ale jest już mimo wszystko wiekowy i jest napastnikiem a w tej formacji akurat radziliśmy sobie. O wiele bardziej przydałby się nam pomocnik o młodym wieku przed którym jest jeszcze cała kariera.
» 8 sierpnia 2012, 17:23 #28
Martin: Ludzie, czy Wy zupełnie zapomnieliście o transferze Kagawy, czy po prostu uważacie go tylko i wyłącznie za utalentowanego młodzika i nie dostrzegacie jego profesury w grze?
» 8 sierpnia 2012, 17:33 #27
nosiema: ale to jest pilkarz ofensywny, operujacy za napastnikami. to nie jest srodkowy pomocnik jak sie niektorym wydaje
» 8 sierpnia 2012, 18:20 #26
Draciel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 17:24

Czy taki wymysł prasy to nie wiem... Nawet Skysports o tym gada:

www. youtube. com/watch?v=cuxeh1tkvzQ&feature=player_embedded
» 8 sierpnia 2012, 17:23 #25
EmigrantPL: Van Persie i Baines - Bardzo bym się ucieszył ;) jeszcze jakiś PO bo Rafael sam jest
» 8 sierpnia 2012, 17:19 #24
kckMU: mamy w środku prócz kosmicznej pary Vidy i Rio - Evansa, Jonesa. Na prawej kapitalnie gra Smalling jeśli musi. Więc sam nie jest.

ew. Jones też gra na PO, z przymusu często ale potrafi
» 8 sierpnia 2012, 17:20 #23
JRI: Ale Smalling też jest ŚO, a nie PO. Potrzebny nam taki typowy PO, to moje zdanie.
» 8 sierpnia 2012, 17:28 #22
kckMU: A widziałeś jak Small gra na prawej? Tak czy nie? Nie odróżniłbyś w życiu czy to rasowy prawy czy nie.
» 8 sierpnia 2012, 18:12 #21
EmigrantPL: I Smalling i Jones są ŚO i niech tam zostaną. Dzisiejszy boczny obrońca musi udzielać się w ofensywie, być dynamiczny, zwrotny, ma potrafić dryblować i dobrze dorzucić. Czyli coś takiego jak u nas Rafael i Evra. Płakać mi się chciało rok temu jak patrzyłem na Smallinga wchodzącego w dryblingi
» 8 sierpnia 2012, 18:21 #20
aris019: Emigrant
a mi jak rafael nie widzial ze soba nadbiegajacego przeciwnika ktory strzela nam bramke,ktory dostaje czerwien badz robi glupiego karnego.i co lyso?
Smalling gra albo na srodku albo na prawej tam gdzie druzyna go potrzebuje i wywiazuje sie ze swoich obowiazkow bez wiekszych zastrzerzen,a jesli chodzi o drybling to powinni to robic Nani,Young czy Valencia,oni tego nie robia to czemu tego wymagasz od obroncow..
» 8 sierpnia 2012, 18:33 #19
EmigrantPL: patrz na najlepszych bocznych obrońców świata - Maicon, Evra, Marcelo, Alves, Piszczek,Cole swojego czasu R.Carlos - od bocznego obrońcy wymaga się gry w ofensywie!!
Co do Rafaela i jego "wpadek" -jego problemem jest koncentracja, i z pewnością, jeśli nad tym popracuje, będzie jednym z najlepszych prawych obrońców
» 8 sierpnia 2012, 20:00 #18
kckMU: DAJCIE SOBIE JUŻ NA LUZ :)

Ani Robin, ani Moura. Nikt nie przyjdzie
» 8 sierpnia 2012, 17:08 #17
Metal: Pewnie, ktoś jeszcze się pojawi, ale przewiduję, że nie będzie to nikomu znane nazwisko ;)
» 8 sierpnia 2012, 17:11 #16
matikos456: Nie potrzeba nam napastnika!!
Dawać Eriksena !!
» 8 sierpnia 2012, 17:05 #15
DEPE: gazety od czasu do czasu musza wypuszczac takie newsy zeby popularnosc zyskac :) tym bardziej ze ostatnio przycichlo cos o persiem, wiec news jest chodliwy.
» 8 sierpnia 2012, 17:05 #14
adi957: A RVP albo Wenger zdementują wszystko....
» 8 sierpnia 2012, 17:03 #13
Fabio: Uwierzę dopiero wtedy ,jak będzie info pt. " Oficjalnie: Robin van Persie w United "
» 8 sierpnia 2012, 17:03 #12
haslo: przecierz walki o moure jeszcze nie przegralismy
» 8 sierpnia 2012, 17:00 #11
KaTKoX: Wiesz z PSG nie mamy szans wygrać bo oni srają kasą jak city czy real
» 8 sierpnia 2012, 17:49 #10
dr96chicharito: Myślę, że po ostatnich wydarzeniach związanych z transferami i brytyjską prasą nikt nie wierzy w to co tutaj piszą....
Za dwa dni lub jutro informacja zostanie znowu zdementowana więc nie ma się co cieszyć...

Mnie osobiście ta informacja rozdrażniła, ale Wy napalajcie się dlej na doniesienia gazet.
» 8 sierpnia 2012, 17:00 #9
barcatocieniasy: dawać go kurde chce wielkiego transferu nareszcie do uninited nareszcie!!
» 8 sierpnia 2012, 16:59 #8
GGManU: Czekam na więcej informacji, bo jak ten transfer nie wypali, to na pewno już nikogo więcej nie zobaczymy.
» 8 sierpnia 2012, 16:53 #7
brylaant14: oby to byla prawda!
» 8 sierpnia 2012, 16:51 #6
GaRoo: oby nie.
» 8 sierpnia 2012, 16:52 #5
brylaant14: czemu ;/
» 8 sierpnia 2012, 16:54 #4
nysa94: Oby nie.
» 8 sierpnia 2012, 16:59 #3
EmigrantPL: Oby była :) Czemu nie ?? Bo blokuje rozwój Groszka i Welbecka?? RVP będzie grał na zmiane w Welbeckiem albo z Rooneyem, a grochu nich wchodzi na końcówki spotakania bo najlepiej spisuje się jako super-rezerwowy
» 8 sierpnia 2012, 17:04 #2
Metal: Dokładnie podpisuję się pod tym Emigrant :)
» 8 sierpnia 2012, 17:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.