Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bruce: Kupcie van Persiego!

» 19 lipca 2012, 20:36 - Autor: szymred - źródło: TribalFootball
Steve Bruce uważa, że sir Alex Ferguson powinien ściągnąć do swojego zespołu Robina van Persiego. Były kapitan "Czerwonych Diabłów" jest zdania, że Holender stworzyłby z Waynem Rooneyem atak marzeń.
Bruce: Kupcie van Persiego!
» Steve Bruce uważa, że zakup van Persiego byłby świetnym posunięciem ze strony MU
Odkąd 29-latek wyznał, że nie zamierza przedłużać wygasającego przyszłego lata kontraktu z Arsenalem, zainteresowało się nim wiele największych klubów, w tym Manchester United.

- Jeśli go kupi zrobi świetny transfer. On jest u szczytu swojej kariery. Postawienie się Manchesterowi City to kolejne wyzwanie w jego karierze - powiedział Steve Bruce, który obecnie prowadzi Hull City.

- Była Chelsea, był Arsenal, teraz City jest wielkim zagrożeniem, a żeby się im przeciwstawić potrzeba w zespole takich graczy, którzy wprowadzą powiew świeżości. Nie ma wątpliwości co do jego klasy.

- Byłoby cudownie mieć van Persiego i Rooneya w jednym zespole. To byłoby wspaniałe połączenie.

- W ubiegłym sezonie van Persie grał na własną rękę. Był ustawiony sam na szpicy, gra z Rooneyem dałaby z przodu wiele możliwości.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Javierem Hernandezem
Następny news »
Lingard dumny z debiutu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


HouseII: Słuchajcie wujka Steve'a bo on mądre rzeczy prawi.
» 20 lipca 2012, 15:00 #44
vip14: No właśnie... :D Steve Bruce wie co mówi. Było selekcjoner Manchesteru United wie co dla Nas najlepsze, a więc van Persie d United ! Glory, Glory Manchester United.
» 20 lipca 2012, 12:03 #43
pucek1257: Dzisiaj czytałem,że Van Persie będzie wybierał między AC Milan a Manchester United,ile w tym prawdy nie wiem :)
» 20 lipca 2012, 10:15 #42
kalafior: [ Zakładając że sezon 12/13 będzie taki sam jak 11/12 i Holender przejdzie]
Robin-30 goli , 14 asyst
Wayne-27 goli, 6 asyst
Z przypuszczalnych obliczeń wychodzi że para zawodników da nam : 57 goli i 20 asyst. Robi wrażenie nieprawdaż?
» 20 lipca 2012, 09:14 #41
Qarol: Prędzej zobaczysz świnie biegające w koszulkach MU niż Robina.
» 20 lipca 2012, 10:12 #40
Elrok: @Qarol: Nie wiem czy Anderson zagra.
» 20 lipca 2012, 11:17 #39
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 09:03

okey było by super gdyby nie to że arsenal raczej sprzeda go poza PL bo nie chce mi sie wierzyć żeby poszedł do city czy united(chyba że bawi sie w nasriego)
» 20 lipca 2012, 09:02 #38
Tezyk24: ależ wy naiwni jeśli myślicie że Wenger sprzedałby swojego złotego chłopca największemu rywalowi.Prędzej sprzedadzą po za wyspy chodźby milan (mają kase po ostatniej czystce)osobiście chciałbym van Persiego w naszej drużynie ale wiem że to raczej nie realne spójrzcie prawdzie w oczy czy taka farsa sprzedałaby messiego realowi?no więc?
» 20 lipca 2012, 07:02 #37
Kajdano: Ja juz was kompletnie nie rozumiem. Chcecie zebysmy znow deklasowali tak jak w 2008 tylko nie rozumiecie, ze do tego sa nam potrzebni wlasnie tacy gracze jak RVP czyli absolutna swiatowa czolowka. Persiego mozna lubic albo i nie ale ostatni sezon mial fenomenalny. To jest pilkarz, ktory robi bramki z niczego, duzo walczy a czasem majac 1 sytuacje bramkowa strzela 2 gole. Ma 28 lat i to jest idealny wiek dla pilkarza wiec nie mowcie, ze za stary. Van Persie z Rooneyem tworzyliby zdecydowanie najlepszy atak na swiecie wiec ciezko mi zrozumiec dlaczego nie chcecie Holendra na Old Trafford. Jedyne co przeszkadza to jak niektorzy pisza blokowanie miejsca Welbeckowi i Chicharito ale wg mnie to nie jest duzy problem bo jesli przyszedlby Holender to z pewnoscia opuscilby nas Berbatov wiec zostalibysmy tak naprawde z 4 napastnikami a poki co gramy 2 wiec wszystko jest pod kontrola. Podczas calego sezonu jest naprawde duzo spotkan i kazdy by swoje zagral do tego zawsze dochodza jakies kontuzje i rotacje wiec RVP i Roo nie graliby w kazdym meczu. Czy wam sie to podoba czy nie ale obecnie Rooney nie ma za bardzo z kim pograc w ataku. Welbeck i Chicharito spisuja sie swietnie ale widac, ze brakuje im jeszcze doswiadczenia i nie potrafia pociagnac gry zespolu, oni jeszcze beda mieli swoj czas bo talent posiadaja ogromny.
» 20 lipca 2012, 00:41 #36
Klimaa: Holender zbliża się dużym krokami do 30-stki, maksymalnie może mieć 3-4 dobre sezony (skuteczne w bramkach). Wydanie prawie 30mln na zawodnika w takim wieku nie byłoby podobne do ruchów transferowych SAF. Gdyby pozostał do końca sezonu w Arsenalu i byłby do wzięcia za free to wtedy jak najbardziej.
» 19 lipca 2012, 23:27 #35
daCunha17: Tak, zwłaszcza, że ma 28lat i jest typem nie-sprintera (Owen) tylko napadzior kompletny (Rooney, Drogba) więc z wiekiem nie traci tak umiejętności.
» 20 lipca 2012, 00:22 #34
Steckov: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 00:34

Przestańcie pisać, że Van Persie jest stary i niedługo już nie będzie potrafił kopnąć piłki. Myślę, że 5-6 sezonów spokojnie może jeszcze pograć na najwyższym poziomie, a to naprawdę bardzo dużo.
» 20 lipca 2012, 00:33 #33
noxu955: na Kagawe wydaliśmy ok. 20 mln więc jeżeli poszłoby na van Persiego 20 mln. no to mamy ok. 40 mln. wydanych :p patrząc na okienko transferowe kiedy przyszli Young, Jones i De Gea to wydaliśmy wtedy chyba 72 mln . Myślę,że transfer Van Persiego nie wyklucza jeszcze jednego transferu. Najlepszym rozwiazaniem byłby transfer Eriksena no bo on jest nam najbardziej potrzebny :) z transferem lewego obrońcy tez jest napięta sytuacja :P trudna decyzja :P SAF będzie wiedział co zrobić :p a Van Persie jest w idealnym wieku i momencie swojej kariery. Na pewno byłby z niego pożytek :)
» 19 lipca 2012, 23:10 #32
b90: Trudno się z nim nie zgodzić. Byłaby moc w ataku i nawet pod nieobecność jednego w razie kontuzji mógłby grać tylko jeden na szpicy. Osobiście w ten transfer nie wierze bo SAF nie kupuje wielkich gwiazd do drużyny tym bardziej w tym wieku
» 19 lipca 2012, 22:40 #31
GGMU17: Smiesza mnie te wasze komentarze ,ze RvP + lucas moura i jest gitarka. Nie mozliwoscia jest ,ze SAF wyda okolo 60 mln na dwoch pilkarzy. Predzej wylozy 30 za RvP niz 40 za Moure, a przeciez jeszcze w planach byl Baines :) oby zmienil swoja teorie dotyczaca transferow i postaral sie wydac pieniadze na klasowych pilkarzy tj. RvP . Lucas to wielki talent ale narazie podobnie jak Neymar pokazal sie tylko w lidze Brazylijskiej. Patrzac na poczynania na rynku transferoeym CFC ,gdyz maja plany sciagnac Cavaniego +Hazard+Marin+Oscar. Powinnismy wydac troche pieniazkow.
» 19 lipca 2012, 21:51 #30
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 21:51

No cóż, to zapewne transfer marzeń i być może takim pozostanie - nie zapominajmy, że to kaptan Kanonierów - jeśli ma honor i faktycznie kocha Arsenal, to jest do czegoś zobowiązany.

Ale powiedzmy sobie szczerze - atak Roo-RVP byłby najmocniejszym na świecie. Żaden inny klub nie miałby takiego zestawienia w ataku i pewnie żaden nie mógłby w najbliższych 2-3 latach pomarzyć o takim zestawieniu.( nie liczę czegoś takiego jak Messi-Ronaldo, bo oni nie są typowymi napastnikami).

Taki Happy Meal zapewniłby nam co najmniej 50 bramek w lidze od tych dwóch panów i wtedy zgodziłbym się z Fergusonem, że chcemy gonić Barceloną, odebrać tytuł City i walczyć o wszystkie puchary - bo takie transfery dają ogromne możliwości.
Nawet wystarczyłoby na to spojrzeć na papierze - Persie-Wazza i każda drużyna - KAŻDA robi w gacie na widok takiego napadu ;)

Pozdrawiam marzycieli.
» 19 lipca 2012, 21:49 #29
waddle: Wszystko OK. Tylko martwią mnir rzekome wypowiedzi Sir Alexa odnośnie liderowania MU w pozyskaniu Holendra... Przecież gdyby tak było, to siedziałby cichutko. Być może jest to prowokacja ze strony Fergusona, do tego, by City zwiększyło ofertę za Holendra. Tym samym SAF osłabia rywali mając na oku zupełnie innych piłkarzy. Może Fergie uważa, że RvP wcale nie jest mu potrzebny, a udział MU w walce o podpis Holendra ma na celu podbicie ceny... Druga sprawa RvP od marca specjalnie niczym nie zachwycił w Premiership. Jego dorobek na koniec sezonu, wynikał ze znakomitej pierwszej części sezonu.

Póki co - ja kupiłbym RvP. On pogra jeszcze 3 sezony na wielkim poziomie, a potem wskoczy do pełnego składu Wellbeck. Póki co na Hernandeza specjalnie nie liczę. A Berba? Wiadomo zrobi raz na trzy mecze "magic touch" i tyle.
» 19 lipca 2012, 21:30 #28
RooneyMU: Myślisz że jak City da 5/10 mln więcej to zrobi im to różnice?
Dla szejków to jak 5/10 funtów.
» 19 lipca 2012, 21:35 #27
koniu21: Szejki mozna powiedzieć ze mają nieograniczone fundusze, bo nic nie jest tyle warte żeby szejk musiał dawać za to wszystko co ma.
» 20 lipca 2012, 02:06 #26
zico32: Jeśli by przyszedł RVP, to Berbatow musi odejść... dla Berby idealny byłby Milan tam by się odrodził... atak Rooney RVP to ustawienie 4:4:2 wtedy też by się przydał środkowy pomocnik... mam nadzieje że Kagawa nie będzie przestawiany na środkowego pomocnika czy skrzydłowego tylko będzie grał jako ofensywny pomocnik lub jak kto woli cofnięty napastnik, tak jak w Dortmundzie...
» 19 lipca 2012, 21:23 #25
Maciek000000: Mogło by się okazać tak, że van Persie i Rooney by ze sobą nie współpracowali tak jak Torres i Drogba, no i trzeba by było któregoś sprzedać.
» 19 lipca 2012, 21:20 #24
Jacques: Z jednej strony masz rację, bo zawsze istnieje takie ryzyko jeżeli chodzi o nowego gracza w zespole. Jednak w Chelsea to była raczej sprawa braku formy Torresa.
» 19 lipca 2012, 21:29 #23
SapphirUnited: W angielskiej prasie SAF chwali sie, ze RVP bedzie nasz. Atak wtedy wygladalby wspaniale, akurat lata i doswiadczenie holendra przyczyni sie do wielu sukcesow. Tu nie chodzi o to, ze on jest za stary. Teraz sie rozwinol maxymalnie i za smieszna cene 20 mln prosze go brac.

Czytalem tez, ze United zlozylo oferte za Lucasa w wysokosci 37mln, ktora zostala odrzucona.
» 19 lipca 2012, 21:18 #22
RooneyMU: Co byście powiedzieli o takim składzie na następny sezon ?
Naddaje się?
footballuser. com/462968/Manchester_United
» 19 lipca 2012, 21:18 #21
Jacques: Tak, tylko zamieniłbym Naniego na Younga. Wiem, że wszyscy powiecie, że Nani jest dużo lepszy, ale to moje zdanie.
» 19 lipca 2012, 21:21 #20
RooneyMU: Za nikogo bym nie zamienił Naniego
Według mnie to :
1. Nani
2. Valencia
3. Young
» 19 lipca 2012, 21:28 #19
Olo: Bzdura, nie wszyscy. Ja też uważam że to nasz najbardziej nierówny zawodnik :)
» 19 lipca 2012, 22:36 #18
koniu21: Ja również, przeciez Nani forme ma raz na 7 spotkań (mniej więcej). Valencia z yougniem i gitara, no chyba ze young ma zerową forme czyli jest całkowicie bez formy to mozna Naniego wprowadzić.

A co do taktyki to cos mi sie wydaje ze Rooney nie wytrzyma na pozycji środkowego napastnika :D Bedzie sie wracał non stop i bedzie to wyglądało na pozycje cofnietego napastnika czyli na taką pozycje na ktorej wlasnie gra.

Czyli mozna powiedzieć ze bedzie jeden wysunięty napastnik RvP i dwoch cofnietych . Tak sie rozpisuje, gdzie by Robin grał jak i tak pewnie nie przejdzie nie potrzebnie sie rozpisuje.
» 20 lipca 2012, 02:03 #17
listek007: Jeśli jest szansa go ściągnąć to powinniśmy go brać. Go i Moure. Taki klub jak United powinien mieć w swoim składzie najlepszych, a nie przeciętniaków, albo gości z 38 na karku. Hernandez na ławę i jako joker, a Welbeck niech się rozwija. Berbatov out.
» 19 lipca 2012, 21:10 #16
United45: jak dajemy 33 mln za Moure to nawet jak te 20 mln nie starczy można wyłożyć według mnie nawet te 30 mln bo jak Bryce powiedział byłby z Roo atak marzeń
» 19 lipca 2012, 21:07 #15
bartekMCU: To wtedy mozna sprobowac z ustawieniem 4 3 1 2 czyli
jones vidic rio evra/baines?
Antek scholes/carrick nani/young
kagawa
Roo RvP
» 19 lipca 2012, 21:06 #14
Bartoosh21: bez sensu to ustawienie.. 4-2-3-1 to powinnio być ustawienie na przyszły sezon.. ale przy transferze RvP w który nie wierzę i nie chce go Ferguson musiałby wybierać RvP czy Kagawa, RvP czy jego ulubieniec Welbeck.. sam nie wiem już co o tym myśleć.. powien tylko tyle że rzucanie jednym zawodnikiem po różnych pozycjach nie przynosi niczego dobrego na dłużą metę..
» 20 lipca 2012, 11:36 #13
Jacques: Jest coś na rzeczy, a mianowicie to, że chyba na prawdę SAF interesuje się RVP tak jak rok temu Sneijderem i w pewnym sensie można powiedzieć, że jest to prawdziwy potencjalny transfer, a nie jakiś Lewandowski, Moutinho itp.
» 19 lipca 2012, 20:55 #12
jelonq1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 20:54

Jak dojdzie Robin i Christian to gra United powinna zupełnie inaczej wyglądać - lepiej :)
» 19 lipca 2012, 20:54 #11
koniu21: Zanim by sie Christian ograł w premier league to by jeden sezon nie starczył ;d
» 20 lipca 2012, 02:04 #10
Steckov: Czytałem angielską prasę, coś jest na rzeczy, Ferguson jest na poważnie zainteresowany Van Persiem. Też bardzo chciałbym, aby Ferguson Go sprowadził. To byłby niesamowity atak: Rooney - Van Persie. Przestańcie się oszukiwać, że mamy świetnych napastników. Kogoś takiego jak Van Persie nam brakuje, jeśli chcemy coś więcej osiągnąć. United ma za małą siłę rażenia! Jeden Rooney wysunięty nie wystarczy. Ehh, gdzie te czasy kiedy w ataku grał Rooney - Tevez, wspomagał ich Ronaldo to była dopiero siła rażenia... A teraz gramy jak za przeproszeniem frajerzy z samym biednym Rooney'em, który i tak musi się cofać, bo nie ma kto rozgrywać piłki. No właśnie - środek pola oprócz Van Persie'go to priorytetowa sprawa. I odzyskamy blask!
» 19 lipca 2012, 20:48 #9
United45: jak przyjdzie Persi to będzie lepszy gracz niż Tevez a mamy Kagawe a wiec moglibyśmy dorównać tamtemu skladowi który wygrywal Lige mistrzów i Premier Legue
» 19 lipca 2012, 21:09 #8
Lcris: i jeszcze Lucas Moura i koniec transferów. No ewentualnie jakiś najlepiej wszechstronny obrońca.
» 19 lipca 2012, 20:44 #7
jelonq1: Bruce ma racje taki gracz jak Van Persie przydałby się Czerwonym Diabłom. Patrzeć jakby Rooney złapał kontuzje lub stracił formę to Robin by robił swoje :D I taka konkurencja bardzo by zmotywowała cały napad by walczyć o miejsce w 1 składzie, ale niestety wątpie w ten transfer przez stan budżetu MU
» 19 lipca 2012, 20:44 #6
RooneyMU: 20 mln na Van Persiego jeszcze mamy.
» 19 lipca 2012, 21:04 #5
kalafior: Wątpie , że puszcza go za 20kk.
» 20 lipca 2012, 09:06 #4
wlodekzlc: -Byłoby cudownie mieć van Persiego i Rooneya w jednym zespole. To byłoby wspaniałe połączenie.

- W ubiegłym sezonie van Persie grał na własną rękę. Był ustawiony sam na szpicy, gra z Rooneyem dałaby z przodu wiele możliwości.

Racja. To byłby atak marzeń.Wtedy jednak Berba nie miałby wyjścia i musiałby odejść.
» 19 lipca 2012, 20:40 #3
designer: no to by odszedl. Nic wielkiego do zespolu i tak nie wnosil poza jedna czescia sezonu, a to za malo by myslec o grze w pierwszym skladzie. Sam Bruce mowi o odswiezeniu skladu, a to oznacza odejscie starych i przyjscie nowych. Tylko taka taktyka zda egzamin w nastepnym sezonie. Obym nie musial ogladac znow tego samego skladu co w poprzednim sezonie bo wtedy zakonczy sie on klapa i tyle. Odswiezenie skladu- oto jest recepta na sukces.
» 19 lipca 2012, 20:47 #2
kruk581: zgadzam sie z wypowiedzia bylego kapitana Czerwonych Diablow. z Rooneyem bylo by gites:D:D:D
» 19 lipca 2012, 20:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.