Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Spokojne zwycięstwo w pierwszym meczu tournee

» 18 lipca 2012, 22:09 - Autor: JRI - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał AmaZulu 1:0 w swoim pierwszym meczu na tegorocznym, przedsezonowym tournee. Jedyną bramkę dla United zdobył Federico Macheda.
Spokojne zwycięstwo w pierwszym meczu tournee
» Manchester United pokonał 1:0 AmaZulu w swoim pierwszym meczu na tegorocznym, przedsezonowym tournee. Jedyną bramkę dla Czerwonych Diabłów zdobył Federico Macheda.
Już w 2. minucie zrobiło się gorąco pod bramką gospodarzy. Po sparowanym przez bramkarza AmaZulu strzale Machedy piłka wpadła wprost pod nogi Chicharito, który chyba nie spodziewał się takiego obrotu spraw i nie opanował futbolówki pozwalając tym samym na przejęcie jej przez przeciwnika.

Przez następne kilkanaście minut piłkarze United częściej utrzymywali się przy piłce i wyprowadzali groźne akcje ofensywne, które efekty przynosiły tylko w postaci rzutów rożnych.

Stało się! Pierwszy gol na Moses Mabhida Stadium padł w 20. minucie. Autorem bramki był Federico Macheda. Włoch dostał idealną piłkę od Dymitara Berbatowa z lewej strony pola karnego i wykorzystał swoją szansę strzelając pomiędzy nogami bramkarza.

Zaledwie 3 minuty później mógł być remis, ale nietuzinkową obroną popisał się Anders Lindegaard broniąc lecący tuż przy słupku strzał z woleja Goodmana Dlaminiego.

W 42. minucie Czerwone Diabły z rzutu rożnego dośrodkowały na blisko siedemnasty metr, gdzie niepilnowany Berbatow świetnie uderzył z woleja wprost pod porzeczkę i tylko niesamowity refleks bramkarza gospodarzy uratował jego drużynę przed stratą bramki.

Do pierwszej połowy sędzia doliczył tylko minutę. Aż do gwizdka oznaczającego przerwę piłkarze z Manchesteru kontrolowali przebieg gry i nie pozwolili oddać sobie więcej strzałów w światło bramki.

Wraz z początkiem drugiej części spotkania obydwie drużyny zmienily po jednym zawodniku i cały mecz nabrał tempa. Nie tylko Manchester zaczął wyprowadzać więcej składnych akcji ofensywnych, ale i drużyna AmaZulu nabrała chęci do gry. Udowodniła to kilkoma groźnymi atakami, lecz nie do pokonania był Anders Lindegaard.

W 58. minucie sir Alex Ferguson zdecydował się na dokonanie dwóch zmian, na plac gry wszedł Anderson oraz Tyler Blackett zastępując Roberta Brady'ego i strzelca bramki - Federico Machedę.

Zaledwie cztery minuty później w polu karnym Manchesteru United miała miejsce dziwna sytuacja. Znajdujący się na korzystnej pozycji do strzelenia bramki Bongani Mbhele upadł popychając przy okazji Tylera Blacketta, a sędzia, ku uciesze afrykańskich kibiców wskazał ręką na wapno. Po pretensjach piłkarzy gości sędzia wycofał się jednak ze swojej decyzji i odgwizdał rzut wolny dla United.

Wraz z upływem czasu mecz tylko tracił na atrakcyjności. Na tablicy wyników nadal widniało skromne 1-0, a piłkarze zdawali się nie robić nic by to poprawić. W 82. minucie trybuny w końcu ożywiły się, ale nie z powodu strzelonej bramki, lecz z powodu wysłania na rozgrzewkę Shinjiego Kagawy.

W 87. przepięknym strzałem zza pola karnego popisał się Davide Petrucci, piłka poszybowała nad bramkarzem i odbijając się od poprzeczki trafiła pod nogi jednego z obrońców gopsodarzy.

Na chwilę przed końcem regulaminowego czasu gry na boisko wszedł debiutujący w Manchesterze United pomocnik - Shinji Kagawa, który zmienił nie najlepiej grającego tego wieczoru Hernandeza.

Sędzia doliczył trzy minuty, ale to nie wystarczyło by Japończyk wniósł trochę świeżości do gry. Równo z końcem 93. minuty arbiter główny zakończył pierwszy mecz tegorocznego tournee United.

Następny mecz towarzyski Czerwone Diabły rozegrają już w sobotę przeciwko Ajaksowi Kapsztad.

AmaZulu – Manchester United 0:1 (0:1)

Bramki: Federico Macheda 20’

AmaZulu: Kapini, Mokoro, van Heerden (Mayongo 89'), Nyadombo, Zhuwawo (Kgalta 74'), Mbhele, Senamela, Dlamini, Vilakazi (Lekata 46'), Thwala, Khumalo.

Manchester United: Lindegaard, Veseli (Vermijl 46'), Wooton, Ferdinand, Brady (Blackett 58'), Carrick, Scholes (Tunnicliffe 71'), Lingard (Petrucci 71'), Macheda (Anderson 58'), Berbatow, Hernandez (Kagawa 89').


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Każdy dostanie swoją szansę
Następny news »
Valencia: Nie prosiłem o koszulkę z siódemką

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (148)


BaRtAs21: Może by tak news o oficjalnych strojach wyjazdowych na sezon 2012/2013? :) Białe koszulki z czerwonym kołnierzykiem i czarne spodenki w kratkę ;) Czyli komplet prezentowany kilka dni temu na stronie :)
» 20 lipca 2012, 18:41 #140
messengerUTD: p.twimg. com/AyQHSEvCQAAF2mg.png

Oficjalne! wyjazdowe koszulki na nowy sezon.
» 20 lipca 2012, 16:17 #139
patrykbor2: A Hazard strzelil pierwszego gola dla Smerfow.
» 19 lipca 2012, 23:31 #138
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 20:49

W końcu po tych 2 miesiącach ujrzeliśmy nasze Diabełki na boisku, niezmiernie mi ich brakowało. Pierwsza połowa bardzo fajna, zmiażdżyliśmy ich, ale druga już nudnawa i słabsza. W sumie to był taki typowy sparingowy mecz. Sytuacje podbramkowe sobie tworzyliśmy, gorzej było tylko ze skutecznością. Wygraliśmy tylko 1-0, szkoda trochę bo liczyłam na większy wynik, jednak nie ma co się spinać, to tylko mecze towarzyskie.

Nasi muszą znowu poczuć rytm meczowy, młodzi zbiorą doświadczenie, niektórzy zaliczą swój debiut w pierwszej drużynie, o to tu właśnie chodzi.

Jeżeli chodzi o piłkarzy to zdecydowanie na plus Jesse Lingard. Jeżeli nie uderzy mu sodówka do głowy jak Morrisonowi czy Pogbie, to możemy mieć świetnego grajka. Szybki, przebojowy, bardzo dobra technika, kilka dobrych piłek, łatwość w operowaniu piłką, cały czas był pod grą. Trzeba go wypożyczyć do Championship, a potem zacząć wprowadzać do składu.
Pochwały należą się również Berbie, który może i nie biegał, ale zaliczył świetną asystę, kilka dobrych piłek, ale to jak on klei piłki.. poezja, popisał też się fajnymi sztuczkami, a ten strzał z woleja. Jeszcze na plus zdecydowanie Petrucci. Dla mnie gość jest gotowy, aby zacząć grać w pierwszym składzie(Rezerwy śledzę od dawna). Może nie jest jeszcze na tyle, aby stanowił o naszej sile, ale z 15 występów mógłby zaliczyć. Do taktyki 442 on się nie nadaje, ale i tak przecież prawdopodobnie rezygnujemy z tego ustawienia. Występ do udanych mogą zaliczyć też Scholes, Carrick, Macheda, Wootton czy Brady też pokazali się z dobrej strony.

Nie ma co się znęcać nad Chicharito który w tym meczu wypadł tragicznie, ale nie będę mu tego wypominać, to tylko sparing. Chociaż technika Hernandeza dalej słaba, miał z dwie setki które powinien wykorzystać z zamkniętymi oczami. Mam nadzieję, że chłop się ogarnie i pokaże na co go stać, a stać go na wiele. Mimo to i tak uważam, że Meksykanin powinien wchodzić z ławki, na podmęczonego rywala bo wtedy potrafi się idealnie urwać czy przyśpieszyć. Welbeck z Rooneyem świetnie się rozumieją, Danny jest świetny technicznie, lubi klepki, Kagawa to samo. Z Nanim, Valencią, Shinjim, Welbeckiem, Wazzą, Cleverleym, Carrickiem mogą nieźle klepać, a do tego się Chicharito nie nadaje. Pozyskaliśmy Japończyka który potrafi dograć idealną piłkę, a Javier by wykańczał akcje bo w tym jest najlepszy.

Jeszcze akapit odnośnie Grubasa. Podziwiam, naprawdę podziwiam ludzi którzy jeszcze w niego wierzą. Wiem, zaraz zaczniecie mnie hejtować, ale wy na serio wierzycie, że jego talent błyśnie? Ile on już dostał szans na pokazanie się, a zawsze i tak wychodziło na jedno. Zlitujcie się, gościu jest w United od 2007 roku i jego dobre występy można policzyć na palcach u rąk. Praktycznie cały czas jest połamany, a jak jest zdolny do gry, to wnosi niewiele. Można go lubić, ale spójrzcie trzeźwo. Po kolejnym tragicznym sezonie, on dostaję kolejną szansę, tak nie można. Niech spada z United i zrobi miejsce dla kogoś o wiele lepszego, kto zacznie stanowić o sile rażenia United.

A co do koszulek Diabłów. Są świetne, mówiłam, że należy poczekać aż zobaczymy jak to się prezentuje na piłkarzach. Z wysokich trybun wyglądają jak jednolita czerwień. Są naprawdę kapitalne, ta biała(wyjazdowa!) też niczego sobie i prezentuje się wybornie. Aż sama nie wiem którą mam kupić..
» 19 lipca 2012, 20:43 #137
Snomer: Oj krótka pamięć jeśli chodzi i tego Andersona, zdaje mi się, że jakoś półtora roku temu się nim zachwycałaś i stałaś po przeciwnej stronie barykady - broniłaś go przed hejterami.
Ja całkowicie rozumiem, że od tego czasu bardzo dużo się zmieniło i niektórym kończy się cierpliwość, no ale żeby popadać w jedną skrajność z drugiej?
Ja osobiście też nie obiecuję sobie wiele po Andersonie, ale kto wie - może obecność Kagawy sprawi, że będzie bardziej zmotywowany? Pewnie nie, ale po co go skreślać zanim się jeszcze zaczął sezon?
» 20 lipca 2012, 00:22 #136
messengerUTD: Snomer - to na pewno nie byłam ja, bo po pierwsze to konto używam od niedawna. Zakładałam je jako 'rezerwę' ale postanowiłam, że będę tu siedzieć już na stałe tak więc to ty masz krótką pamięć.
» 20 lipca 2012, 13:43 #135
Snomer: Myślę, że jednak Ty. Nie pamiętam pod jakim nickiem - wikir, wiktoria? - potem przeniosłaś się na manusite, a teraz znowu wróciłaś. Nie staram się Ci nic udowodnić, po prostu utkwiło mi w pamięci, że kiedyś się Ando zachwycałaś. Pewnie wtedy, gdy faktycznie zagrał rewelacyjnie z Valencią.
» 20 lipca 2012, 16:31 #134
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 16:46

Mój nick, ale na serio śmiem wątpić, że takie coś pisałam. Możliwe, nie wykluczam, co i tak nie zmienia faktu, że miarka się przebrała. Za długo czekamy, a zero efektów.

A no i zachwycanie się to za duże słowo. Jak szło mu dobrze, to wiadomo, że chwalimy, jak idzie źle - i krytyka jest zasłużona! - to go ganimy. To normalne.
» 20 lipca 2012, 16:42 #133
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 17:36

Snomer- tylko krowa nie zmienia zdania :) Przecież to, ze ktoś zmienia zdanie na jakiś temat to nie żadne przestępstwo.
» 20 lipca 2012, 17:35 #132
messengerUTD: spOntan - nikt zdania nie zmienia. Nie mówię, że tak nie pisałam(bo sama nie pamiętam), ale ludzka cierpliwość ma swoje granice, a w przypadku Andersona ona się po prostu kończy.
» 20 lipca 2012, 17:40 #131
Berbatov11: według mnie Rio powinien być kapitanem już na stałe :D
» 19 lipca 2012, 20:13 #130
madd118: Nie, łapie często kontuzje a kapitan musi grać przez większą część sezonu. Oczywiście nie uwzględniajmy Vidicia, to akurat pech.
» 19 lipca 2012, 21:44 #129
poland: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 17:29

każdy ma pretensje do Hernandeza, a nikt z was nie zauważył jak wielką pracę wykonał ten chłopak, przecież jego masa mięśniowa w porównaniu z ta która prezentował po dołączeniu do klubu powiększyła się o jakieś 20%, widać ze pracuje nad swoja posturą, co za tym idzie niestety traci na szybkości, technice i musi jakby na nowo uczyć się tego co było kiedyś u niego magiczne, czyli szybki start do piłki na linii spalonego, ale ja wierze w Sir Alexa i wiem że nie da krzywdy zrobić naszemu Groszkowi ;))

Jeżeli nie w tym to w następnym sezonie JAVIER pokaże wszystkim na co go stać ;))

//update

Co do Berbatova to umiejętności nie mogę mu odmówić jednak, nigdy nie byłem za jego transferem do naszego klubu, myślę że właśnie przez niego przegapiliśmy np takich zawodników jak Silva czy Aguero.. (nie oszukujmy się, oni są najlepsi w swoim zespole)
» 19 lipca 2012, 17:26 #128
Olo: Ja bym ściągnął Zhuwawo do Manchesteru.
» 19 lipca 2012, 16:26 #127
mikoryza: proszę o jakieś foty z tego meczu :) chcę zrobić sobie galerię na cały sezon, żeby móc powspominać :)

pozdrawiam! Glory United!
» 19 lipca 2012, 14:55 #126
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 15:40

Odsyłam tutaj, jest ich kilka ->
http :// www .facebook.com/manchesterunited
A konkretniej ->
http :// www .facebook.com/media/set/?set=a.10150971824222746.414642.7724542745&type=1
» 19 lipca 2012, 15:38 #125
waddle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 13:51

Pomysł dotyczący obstawienia Berbatova w roli ofensynwego pomocnika idiotyczny! On jest napastnikiem, które potrafi doskonale współpracować z pomocnikami i grającym z nim drugim napastnikiem.

To jest moje zdanie. Jedna asysta w meczu z egzostycznym przeciwnikiem nie czyni z niego świetnego pomocnika.... To tak jakby po słynnym golu O'Shea w wygranym pamiętnym meczu z Arsenalem (4:2 na Highbury), ustawić Irlanczyka na pozycji ofensywnego pomocnika, czy też cofniętego pomocnika...

Co do Bułgara! Jestem za tym, żeby został na OT. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, przyda się nam napastnik o takim profilu (znakomite wyszkolenie techniczne, panowanie nad piłką, zdolność do kreacji gry). No bo taki Chicarito gra zwykłą rąbankę w napadzie (bieganina i chaos). Napastników obdarzony niezwykłą szybkością i walecznością jest w Anglii bardzo dużo, ale graczy panujących nad piłką w taki sposób jak Berba jest zaledwie kilku... Drugi argument - dostaniemy za niego "grosze", więc moim zdaniem niewymierna strata będzie większa niż wymierne korzyści ze sprzedaży tego gracza... Przyda się 4 zawodników w napadzie. Bo jakoś nie wierzę, żeby RvP trafił do nas.

Jeśli Chicarito ma problemy z panowaniem nad piłką w meczu z takim przeciwnikiem, to czego można się spodziewać w meczach ligowych??
» 19 lipca 2012, 13:50 #124
lukas0970: Macie może galerie zdjęć z tego spotkania ? chętnie był obejrzał jak prezentowały się nasze stroje. Meczu niestety nie zobaczyłem :/
» 19 lipca 2012, 12:31 #123
JRI: Kilka zdjęć możesz zobaczyć na Facebookowym profilu oficjalnej strony Manchesteru United, jest ich chyba 13. Oprócz tego na dole naszej głównej strony jest dział Video, w którym możesz obejrzeć skrót spotkania ;-)
» 19 lipca 2012, 12:36 #122
MrSeVenDayS: Wejdź sobie na stronkę United, tam zawsze są.
» 19 lipca 2012, 12:36 #121
JRI: Wysłałem Ci na PW link do fotek ;-)
» 19 lipca 2012, 12:38 #120
lukas0970: OK, dzięki JRI
» 19 lipca 2012, 12:42 #119
HubsS1: Gdyby Berba był szybszy i nie zwalniał akcji, mógłby powalczyć o pierwszy skład z Rooneyem. Zagrał bardzo dobry mecz.
» 19 lipca 2012, 12:27 #118
wlodekzlc: Najlepsi zawodnicy według mnie : Lingard, Lindergaard, Berbatov i Brady.
» 19 lipca 2012, 12:01 #117
Snakus: koszulki wyszły, lekko mówiąc, festyniarsko.
» 19 lipca 2012, 10:59 #116
satan23: Jakby to kogoś teraz interesowało.. :P Zaczęło się granie to zaraz wszyscy zapomną ;]
» 19 lipca 2012, 14:21 #115
monnie: wg mnie są fantastyczne, ale co ja tam wiem, jestem kobietą.
» 19 lipca 2012, 17:52 #114
rc7: Berba strzelił by piękną bramkę uderzeniem z powietrza,ale bramkarz się popisał .Ten człowiek ma świetną technikę,ale człapie po boisku jak stary dziadek,o bieganiu nawet nie ma co mówić .
» 19 lipca 2012, 10:39 #113
Krzyzu: Tymczasem w meczu Seattle Sounders - Chelsea 2:4
Bramki: Marko Marin, Eeden Hazard, 2x Lukaku
» 19 lipca 2012, 10:12 #112
DarkTwistedRoni: No i zajebiście że młodzi i gniewni ... stracili 2 bramki :) Z takimi zespołami 0 z tyłu to obowiązek :)
» 19 lipca 2012, 10:38 #111
Krzyzu: Mnie tam raczej interesuje, że ich nowe nabytki coś strzeliły.
» 19 lipca 2012, 14:27 #110
10wazzar10: Mnie zaimponował Tyler Blackett - IMHO lepsza alternatywa dla Evry niż Brady...
» 19 lipca 2012, 10:02 #109
wlodekzlc: Według mnie nie. Brady grał bardzo pewnie, jak stary lis. Blackett chyba bał się grać.
» 19 lipca 2012, 12:00 #108
Buszu: Panowie spokojnie, drużyna zaczęła dopiero trenować, a to był pierwszy sparing. Nie wyciągajcie wniosków, bo jest na to za wcześnie ;)
» 19 lipca 2012, 09:45 #107
Daminek8: Młodzi naprawdę nieźle zagrali. Najbardziej podobała mi się gra Lingarda. Zawiódł mnie dziś Hernandez. Jeszcze musi popracować nad sobą przed sezonem. Szkoda strzału w ostatnich minutach Petrucci'ego. Gol by był naprawdę świetny.
Mam nadzieję, że w Sobotę zobaczę dłużej Kagawe i Petrucciego oraz że w ogóle zobaczę Powella i Valencie.
» 19 lipca 2012, 09:16 #106
playmaker8989: Na następny mecz ...jak będą tak grali dalej przez całe turne to oczywiste przesunięcie do 1 drużyn , żeby nie było jak z Morrisonem czy Pogbą . Potem lament , że kasy nie ma a zawodników za grube mln tracimy
» 19 lipca 2012, 09:16 #105
playmaker8989: Lingard , Petrucci , Macheda ..do 1 składu
» 19 lipca 2012, 09:11 #104
vip14: Wielki szacunek dla Machedy. Nie liczy się iloma punktami się wygrało, ani jak się wygrało... :) Liczy się to, że wygraliśmy... :]. Oby takie same losy były z FC Barceloną. Glory, Glory Manchester United :D
» 19 lipca 2012, 08:41 #103
nyczu7: I wy mówicie ze nie trzeba napastnika...? Chicharito to byla porażka nie wiem czego SAF wczesniej go nie ściągnął... to jest dla mnie gracz ktory powinien wchodzic na koncowki bo to co robil to tragedia... jak juz mowilem ten gracz nie nadaje sie na United... jak widzialem wczoraj co Berbatov robil a co robił Chicha to niebo a ziemia... Chicha z tego co naliczylem byl moze z 5 razy przy pilce w 2 polowie no moze troche wiecej.. to nei jest zawodnik ktory moze pociągnąć zespol... to ze w jednym sezonie nastrzelal bramek to nic nie swiadczy dobic kazdy potrafi... a wy sie jaracie ch*j wie czym... jak nauczy sie utrzymac przy pilce i jak mu sie nie bd odbijala jak od drewna to moze cos z tego bedzie...
» 19 lipca 2012, 08:29 #102
nyczu7: a jesli chodzi o młodych bardzo dobrze zagrali ;) GGMU!!
» 19 lipca 2012, 08:33 #101
grymas: Hernandez to nie jest zawodnik który ma ciągnąć drużynę. To jest człowiek, który ma czekać ja tę jedną jedyną piłkę i wsadzić ją do bramki. Sam sobie tej bramki nie wypracuje bo to nie ten typ. Chicarito jest takim Ole czy Inzaghim i wcale to nie jest tak że on tylko dobija. Wyjść w odpowiednim momencie zza obrońców to nie raz jest większa sztuka niż dostarczenie piłki na "sam na sam" :P
» 19 lipca 2012, 12:13 #100
kenko31: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2012 07:37

Pierwsza połowa bardzo udana, druga natomiast tak na dwa razy. Cieszą dobre występy Berbatova i Lindegaarda. Piszę Lindegaarda, bo to nie tylko - jak już ktoś wspomniał wcześniej - dwie interwencje, ale dobra i pewna gra na przedpolu, jednym słowem duża pewność siebie w tym meczu. Jestem jednak pewien, że Chicharito odzyska formę, o to się nie bójcie. Duży plus pozostawili po sobie młodzi, ba, Petrucci bramkę mógł nawet zdobyć, choć brakło szczęścia. Ogólnie jestem zadowolony, teraz najprawdopodobniej następny sparing z Ajaxem będzie już trochę w mocniejszym składzie.

Przypominam jednak, że gramy w bardzo odświeżonym składzie, więc nie oczekujcie wyników po 5:0, bo to byli goście, co większość wczoraj debiutowała.
» 19 lipca 2012, 07:34 #99
Martin: Rok temu na przedsezonowym Tournee Maczeta też strzelał bramki. Ogórkom to Włoch strzelać potrafi, a nie potrafił się przebić do składu Sampdorii i QPR. Przez wielu uważany za 'słabego' Hernandez w jednym sezonie nastrzelał dla United więcej bramek, niż Kiko przez cały czas spędzony na Old Trafford, 'ale on ma dopiero 21 lat, jeszcze się rozwinie' - już to widzę. Rozwinie się przy 30stce, gdy będzie musiał ustąpić miejsca młodszym, tak jak Berba teraz. Nie rozumiem dlaczego Ferguson nie pozbył się jeszcze tego średniego grajka. Jego miejsce piątego chyba (jeśli odejdzie Berba, to czwartego) na dzień dzisiejszy napastnika bez dwóch zdań powinien zająć Will Keane.

Anderson kolejny rok zapowiada, jak to pokaże co potrafi, do momentu, w którym znowu strzeli mu żyłka w kolanie i wyląduje na półrocznej rehabilitacji. Powoli wyrasta nam nowy Hargo. Kolejny do odstrzału.
» 19 lipca 2012, 02:46 #98
cisnecesna: a ty trzeci do odstrzalu "znawco"
» 19 lipca 2012, 06:25 #97
Wielbicielka: Ciekawe dlaczego? Pisze prawdę, nie pamiętam już kiedy Anderson grał na tzw. poziomie, on w ogóle rzadko gra. Tak, to prawda, Chicharito gra źle, może nawet i bardzo źle ale jeśli ktoś pisze, że jest za słaby na United to ja się pytam jaki jest Anderson?
» 19 lipca 2012, 09:05 #96
L3XT3R: Popieram to co Martin napisał, a @cisnecesna to jakiś dzieciak :) Martin nie napisał nigdzie, że jest znawcą. Wyraził swoją subiektywną (chociaż i nawet obiektywną) opinię.
» 19 lipca 2012, 09:14 #95
playmaker8989: Kiko jak miał szanse na grę w United to nie zawodził ...jak ktoś raz na ruski rok ogląda mecze United..albo się statystkami posługuje to o tym pojęcia nie ma .. . Jak się co sezon do innego klubu trafia to nic dziwnego , że ma się pod górkę . On ma 21 lat nie 24 jak groszek .
» 19 lipca 2012, 09:22 #94
madd118: Skończcie za przeproszeniem pier****... Kiko łapał kontuzje na wypożyczeniach to jak miał grać? Chyba w sanatorium w Ciechocinku z rencistami.. Chicharito pokazał w swoim debiutanckim sezonie co potrafi ale ostatni nie był dla niego udany... Dla Was jest już słaby tak? Na łeb upadliście. Pamiętacie słaby sezon Rooneya? Cała rzesza osób chciała go już oddawać do City.. A teraz jak jest? Strzela bramki i jest już dobry?
» 19 lipca 2012, 12:04 #93
PanTedeusz: Dodam tylko , że przy każdym wypożyczeniu Machedy akurat zmieniał się menedżer drużyny do której był wypożyczany.
» 19 lipca 2012, 13:11 #92
Martin: @cisnecesna, spodziewałem się raczej 'znafcy', ale znawca też obleci. Dziękuje za komplement, jest mi bardzo miło.

@Wielbicielka, ja bym nawet nie powiedział, że Chicharito gra źle, wręcz przeciwnie. Ten chłopak w 2010 roku zaliczył całkiem udany Mundial, później niemal od razu zaczął przebijać się do pierwszego składu United, co mu się udało - posadził na ławie przyszłego króla strzelców BPL. Po niezwykle udanym sezonie Puchar CONCACAF, gdzie został wybrany zawodnikiem turnieju i przy okazji zgarnął koronę króla strzelców. Kolejne wakacje w plecy, zwłaszcza, że tuż przed sezonem i na jego początku kontuzje. Jak nie wstrząs mózgu, to później brutalny faul i znowu rehabilitacja. Mimo wszystko Groszek zalicza 10 trafień w lidze i tym samym strzela więcej bramek w sezonie od Welbecka. Mało? Nie rozumiem jak ktoś może go nazwać kiepskim piłkarzem, a takich jest o dziwo wielu :)

@playmaker8989, Kiko nie zawodził? Mówisz o tych kilku bramkach parę lat temu? Przypomnę Ci, że w sezonie 10-11 też dostał kilka szans i nie wykorzystał żadnej ;) no może nie licząc jednej dobrej asysty do Chicharo w meczu z Valencią, nic poza tym.

@PanTadeusz, I cóż z tego, że zmieniał się trener? Zarówno Sampdoria jak i QPR to średniaki, a nawet gorzej. Gdyby Macheda był dobry, to każdy trener wstawiłby go tam do składu. Jak kontuzji nie było, to też rzadko grał, byli lepsi od niego i tyle.

Welbeck ma 22 lata, Macheda 21, różnica TYLKO jednego roku. Zobaczcie gdzie jest jeden, a gdzie drugi - dzielą ich lata świetlne.
» 19 lipca 2012, 15:19 #91
PanTedeusz: A no to , że każdy trener ma inną wizje prowadzenia zespołu a co za tym idzie wystawia innych graczy...
» 19 lipca 2012, 15:46 #90
Martin: Rozumiem, chodziło mi raczej o to, że jeśli ktoś jest dobry, zagra u każdego, chyba, że jest jakiś konflikt, a tego raczej nie było.
» 19 lipca 2012, 15:51 #89
PanTedeusz: No raczej nie , a w takim QPR Macheda z Cisse nie ma żadnych szans.
» 19 lipca 2012, 16:47 #88
Martin: A Cisse jak dla mnie nie nadaje się do United nawet na ławę, więc gdzie tu miejsca dla Włocha? Zawodnik w wieku 21 lat coś już musi umieć, coś poza strzelaniem bramek na przedsezonowych tournee.
» 19 lipca 2012, 17:15 #87
Wielbicielka: Może źle się wyraziłam. Po prostu pierwszy sezon miał fenomenalny a w kolejnym juz jednak odstawał. Mimo wszystko całym sercem kibicuję mu nie dlatego, że jest megasympatyczny ale dlatego, że ten Chłopak pokazał klase podczas mundialu a potem przyszedł do obcego klubu i "na luzie" strzelił 2o bramek. Nigdy nie odważę się powiedzieć, że jest za słaby na United i wierzę, że jego ciężka praca nie pójdzie na marne.
» 19 lipca 2012, 20:49 #86
L3XT3R: I ciągle gdzieś czytam o tym cudownym meczu Andersona z arsenalem... na ponad 80 meczy zagrał jeden bardzo dobry i to znaczy, że drzemie w nim potencjał... Wątpię. Bronisz Andersona ale piszesz, że Berbatov to słaby bo nic nie gra w poważnych meczach. A właśnie Berbatov na swojej pozycji wykonywał wielokrotnie lepszą robotę niż Anderson na swojej. Zobacz, ile razy Berbatov zapewniał nam 3 pkty, może nie zawsze w meczach na szczycie ale właśnie 1-0 z takimi jak Bolton.
» 19 lipca 2012, 09:09 #85
playmaker8989: W wieku 21 lat to większość młodych graczy gra w rezerwach ..on od 3 lat gr w 1 drużynie i jak ma szanse to strzela , albo asystuje . Anderson ....już wszyscy się przyzwyczaili do tego , że gra tak fatalnie ..ze nawet pojedyncze podanie udane jest komentowane przez kilka dni
» 19 lipca 2012, 09:43 #84
kluniuniu: Noi dobrze, przynajmniej dał pograć młodym, a lepszy skład pewnie wystawi na Barcelone.
» 19 lipca 2012, 01:56 #83
Lcris: Manchester United manager Sir Alex Ferguson has been on the trail of Brazilian sensation Lucas Moura but hasn't been able to finalize a deal with Sao Paulo. Despite the disappointment of not getting a deal done yet, Ferguson shouldn't stop the pursuit.

John Edwards of the Daily Mail reports that, while the Red Devils have already been pushed to ÂŁ30 million by Lucas' current squad, the final price is expected to reach the area of ÂŁ40 million.


czyżby szykował się rekord transferowy w MU?
» 19 lipca 2012, 01:19 #82
riv8: Za 19 latka z Brazylii? Nie wierzę. Jestem w stanie postawić każdą kasę, że nie dostaniemy Moury i w sumie się cieszę. Za duże ryzyko w stosunku do ceny.
» 19 lipca 2012, 01:27 #81
sambor: A ja troche inne pytanie: wiecie czemu Ezekiel Fryers nie pojechal z United na tournee? SAF cos mowil ze klub nie ma z nim kontaktu. Wydaje sie ze kolejny talent nas opusci, a szkoda bo chlopak sie naprawde dobrze zapowiadal. Chyba ze cos mnie ominelo i juz sytuacja jest wyjasniona?
» 19 lipca 2012, 00:41 #80
JRI: Według SlySports niedlugo ma zalatwic formalnosci z Tottenhamem.
» 19 lipca 2012, 01:07 #79
nosiema: jego kontrakt zakonczyl sie z poczatkiem lipca i od tej pory nikt z old trafford nie ma z nim oficjalnego kontaktu. tak przynajmniej gdzies czytalem
» 19 lipca 2012, 08:27 #78
waddle: Nie trzeba nikogo przekonywać co do tego, że wynik spotkania towarzyskiego jest sprawą drugorzędną.... O wiele istotniejsze jest ogranie przed sezonem i styl gry.

Póki co dziś United zagrali totalnie bezbarwny futbol, kontyunuując niejako to co grali w drugiej części minionego sezonu, czyli "grę na 1:0". Nie taką drużynę chcemy oglądać w nadchodzącym sezonie...

Ferguson to najwybitniejszy motywator w historii futbolu. Dziś to było widoczne, gdyż jego metody motywacji na takim przeciwniku jak dziś nie mogą się po prostu sprawdzić. Co innego gdy gramy z takim rywalem na OT. Wówczas do skutecznej gry piłkarzy motywuje publiczność...

Dziś o wyniku decydował styl gry i umiejętności graczy "drugiego rzutu". A zaplecze naszego zespołu od ładnych kilku lat "szwankuje". Przecież nasi "grajkowie" wypożyczani do słabszych klubów nie specjalnie tam sobie radzą. Skoro taki Macheda "grzał" ławę w cieniutkim QPR, to czego on ma szukać w Utd??

O sile naszego zespołu decydują gwiazdy. Wystarczy, że kilku wyskakuje ze składu, styl gry "siada" i gramy po prostu "padakę". Inaczej jest np. w Arsenalu. Od lat oglądam występy rezerw Kanonierów w Pucharze Ligi. I oni właściwie grają (biorąc pod uwage klasę przeciwnika) to co pierwszy skład. Ten sam styl gry, tylko nazwiska na koszulakch inne.... Nie muszę chyba wspominać, że w Barcelonie jest podobnie.

Dziś najsłabiej wypadł Anderson i Chicarito. O tym pierwszym "od zawsze" pisałem, że to taki "szkocki" brazylijczyk. Więcej bieganiny i chaosu niż maestrii i kreacji gry. Ten piłkarz jak odejdzie z Utd, to w następnym klubie nie będzie nic znaczył. A u nas na z uporem jest promowany.... Podobnie było przed laty z Dejmbą-Djembą, Klebersonem czy Fortunem, którzy jak odeszli z OT, to zupełnie przepadli w nizinach piłkarskiego świata...

Co do Hernandeza, to od samego początku w ogóle nie imponował mi swoją grą. Moim zdaniem w pierwszeym sezonie jego skuteczność to efekt "skoku morale" jaki zanotował przechodząc ze światowego przeciętniaka do MU. Jedyne czym imponował to skuteczność, ale jeśli się nie ma niczego poza tym atrybutem, to raz sezon wychodzi, a trzy razy nie. Takich graczy "wybitnie skutecznych" w jednym sezonie w Anglii i na świecie było sporo (Kevin Phillips, wcześniej Michael Ricketts, ostatnio Darren Bent, itd).

Chicarito nie ma tego czegoś, co czyni piłkarza wybitnym napastnikiem. Groszek to taki meksykański Inzaghi.... To w czym jest lepszy od Włocha, to gra na spalonym. Ten chłopak po prostu bije rekordy ligowe w Anglii... Meksykanin ma przeciętną technikę, nie ma tego błysku, który posiadają tacy napastnicy jak Torres, Ibrahimovic, czy nawet Berbatov. I moim zdaniem to Bułgar powinien zostać na OT, a nie grający z sezonu na sezon coraz gorzej Hernandez (mimo, iż jest sporo młodszy od Bułgara)...

Co do reszty, to również nie warto się wypowiadać, bo Utd zagrało dziś po prostu "padakę"...

Kagawa?? Nie rozumiem dlaczego dziś zagrał zaledwie 7 minut.... Chociaż zaliczył dziś jedno ciekawe zagranie do Berby (niestety Bułgar spalił). nie ważne, że Berba spalił, ale chodzi o to coś magiczego, czego nie ma ani Carrick, anie tym bardziej Anderson.
» 18 lipca 2012, 23:30 #77
remass666: rozbawiles mnie:)
» 18 lipca 2012, 23:37 #76
RamirezMUFC: Jak nie warto się wypowiadać na jakikolwiek temat odnośnie dzisiejszego meczu to w takim razie, nie rozumiem Twojej wypowiedzi. :) A od Chicharo wara.
» 18 lipca 2012, 23:44 #75
remass666: ja tez nie rozumiem:)Pozdro
» 18 lipca 2012, 23:49 #74
Lavryn: W końcu jakaś sensowna wypowiedź poparta argumentami. Jedyne z czym bym dyskutował, to fakt, że Anderson- owszem jest za słaby na United, ale idealnie pasuje na środek pola angielskiego "średniaka". Co do napastników a'la Chico zgodzę się, chociaż jego dobra szybkość wg mnie pozwala mu być solidnym rezerwowym, gdyby Dannemu nie szło;)
» 18 lipca 2012, 23:53 #73
Gogo: Oooo, waddle, dawno się nie wypowiadałeś :-) Miło znów czytac Twoje posty, tak dalej !
» 19 lipca 2012, 00:43 #72
Sanitarium: nie ma to jak oceniać styl gry i motywacje SAFa w meczu towarzyskim gdzie połowa zawodników nie ma zgrania ze sobą i gra po to by je zdobyć i się ograć.
» 19 lipca 2012, 01:54 #71
Marasisonlyone1: jankes ogarnij sie anderson jest za slaby na United niestety czekalem az pokaze cos wilkiego niestety mimo tego ze dalej jest mlody jest rownei slaby zobacz co sie dzialo kiedy SAF dawal mu szanse w wielkich meczach byl slaby jak barszcz nie poradzil sobie z pressja i rywalami niestety najbardziej widac to po finale CL z Barca... gralismy w 10...nie mowie ze Anderson ma opuscic United ale niech nie gra podstawowego srodkowego pomocnika bo to nie jego progi obecnie ... moze z czasem sie rozwinie.. sorry za pisownie ale jestem na czapce elo!
» 19 lipca 2012, 02:00 #70
Bartolek05: Popieram w 100% wypowiedź Yaankes'a, trzeba każdemu zawodnikowi dać szanse, a z Andersonem wiążę wielkie nadzieje i liczę na to, że w przyszłym sezonie ominą go kontuzje i będzie grał u nas regularnie, bo go na to stać i ma do tego umiejętności.
» 19 lipca 2012, 07:41 #69
RedDevil1996: to proste saf nie chciał, żeby złapał kontuzje wtedy 15 baniek poszło by się jebać, chociaż mógł mu dać troche więcej czasu
» 19 lipca 2012, 08:35 #68
Minio68: Berba w Tym meczu był świetny Powinien zacząć trenować jako rozgrywający jego przyjęcia dziś były boskie. Spokój to był 100%

Piłkę prowadził spokojnie i powli chodź widział że idzie na niego 3 .

Niech zacznie treningi na rozgrywającego idzie mu to świetnie.

i tym może osiągnie w końcu wyjściową jedenastkę.
» 18 lipca 2012, 23:29 #67
RamirezMUFC: Proszę nie jeździć po Hernandezie! Bardzo Was proszę, opanujcie się, bo już widzę kolejne znaki niezadowolenia.
» 18 lipca 2012, 23:28 #66
remass666: Przeciez chlopaki sie rozgrzewaja dopiero,prosze was..Fergie wie co robi,stary lis:)jedyne co musze powiedziec-ze Blackett ma niezly potencjal..
» 18 lipca 2012, 23:27 #65
iceblast007: gdzie grał Blackett? Widzę Vermilj'a, Wotton,a, Veseli'ego, Brady, Petrucci, Lingard a gdzie Blackett?
» 18 lipca 2012, 23:52 #64
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2012 23:55

Blacett wszedł za Vesieli'ego chyba.
» 18 lipca 2012, 23:54 #63
Bartolek05: Grał na lewej stronie chyba na LO albo LP nie jestem pewien.
» 19 lipca 2012, 07:43 #62
kocio10: Blackett wszedł za Brandi'ego, a Vermijl za Veseli'ego
» 19 lipca 2012, 11:31 #61
czerwonydevil: Meczu całego niestety nie mogłem obejrzeć. Ale mam nadzieję, że zobaczę jeszcze Petrucciego rozgrywającego chociaż te 45 minut w następnym meczu. No i Kagawe, bo te 3 minuty to było nic...
» 18 lipca 2012, 23:09 #60
RedDevil177: Ooo w morde ale skład... eee tam 1:0 byle by wygrana ;)

Pozdro diabełki ;)
» 18 lipca 2012, 23:01 #59
Kris91: No martwi właśnie to że znowu jest to skromne i jakże niebezpieczne 1:0... Mam nadzieję że gra na jedną bramkę nie będzie ich taktyką a sezon ;)
» 18 lipca 2012, 22:55 #58
PLDan11: To co powiesz na przegraną (oddali 3 strzały w cały meczu xD) i remis City w ich meczach przygotowawczych? :) Wygrana jest, młodzież wypróbowana. Szkoda, że Kagawa nie pograł, ale to dopiero początek przygotowań.
» 18 lipca 2012, 23:01 #57
Krzyzu: Z kim gralo City?
» 18 lipca 2012, 23:08 #56
Kris91: Patrzmy na siebie a nie Szity
Po poprzednim sezonie to nawet dwu bramkowa przewaga mnie nie uspokaja (patrz Everton 4:2 na 4:4)
Ja już pisze w kontekście sezonu... muszą być bardziej skuteczni
» 18 lipca 2012, 23:09 #55
PLDan11: Przegrana z Al Hilal, remis też po słabym meczu z Dynamo Drezno. Grało paru zawodników z podstawy żeby nie było, że sama młodzież, którą w sumie i tak mamy lepszą :D
» 18 lipca 2012, 23:12 #54
nosiema: w tym sezonie nie tylko city moze byc grozne. chelsea sie bardzo wzmocnila (hazard + torres w pierwszym skladzie) i moze sie wlaczyc do walki o mistrzostwo
» 19 lipca 2012, 10:41 #53
charlie102: Mecz bez historii, nieźle zaprezentował się Macheda, słabiutko Chicharito. Wiem że to pierwszy mecz, ale w tamtym sezonie też nie błyszczał formą, a w tym meczu miał 2 okazje które powinien wykorzystać. Króciutki debiut Shinjego, czekał na wejście jakieś 8 minut przy tej linii ale w końcu się doczekał. Stara gwardia bezbłędnie, Scholes i Carrick rządzili w środku. Berba także w swoim stylu. Tak na prawdę naszą drużynę prawdopodobnie zobaczymy w akcji dopiero w meczu z Barcą, a tak to Fergie da pokazać się młodzieży.
» 18 lipca 2012, 22:54 #52
RooneyMU: Co się dzieje z Hernandezem? Zaczynam mieć wątpliwości czy Van Persie nie jest potrzebny.
» 18 lipca 2012, 22:53 #51
Buszu: Będzie skrót tego meczu na Devilpage? Niestety oglądałem mecz Śląska w el. do LM więc tego spotkania obejrzeć nie mogłem ;) Swoją drogą to mam nadzieję, że w tym roku zobaczymy co najmniej dwa polskie zespoły w europejskich pucharach - tak jak w poprzednim.
» 18 lipca 2012, 22:49 #50
L3XT3R: Jak ktoś ma jakiegoś linka do bramki albo skrótu, niech zarzuci. thx
» 18 lipca 2012, 22:49 #49
iceblast007: też poproszę
» 18 lipca 2012, 22:52 #48
JRI: Jest już w dziale Video ;-)
» 18 lipca 2012, 23:46 #47
iceblast007: Jakim graliśmy ustawieniem? Czyżby 4-3-3?
» 18 lipca 2012, 22:45 #46
iceblast007: i berba jako środkowy napastnik a'la playmaker? OMG to po co SAF kupił Kagawe? Nieogarniam... ale ta pozycja i tak na nic się zda jak zaczną grać nasi skrzydłowi.
» 18 lipca 2012, 23:48 #45
ForeverUnited20: Mam nadzieje że BOSS da dla Kagawy zagrać w przyszłym meczu od początku
» 18 lipca 2012, 22:40 #44
manutdfan92: Mecz ciekawy ze względu na to że można było zobaczyć nasze młode Diabełki. W pamięci utkwili mi Lingard i Blackett. Pierwszy przebojowy, szybki, nienajgorszy technicznie. Popełniał trochę błędów ale w tym wieku ma do tego prawo. Drugi bez kompleksów wszedł w mecz i zrobił lepsze wrażenie niż Brady - atletyczny, silny, z dobrą lewą nogą. Wooton solidnie. Petrucci, Tunnicliffe i Vemijl mieli przebłyski swojej dobrej gry, na pewno warto na nich jeszcze postawić. Kompletnie zawiódł Veseli - wyglądał jak chłopak wzięty z podwórka, a podobno to kapitan szwajcarskiej młodzieżówki. Co do starszych graczy to trzeba powiedzieć, że od Rio, Carricka i Scholesa biło dzisiaj doświadczenie. Berbatow był dzisiaj głównodowodzącym, ale on zawsze dobrze prezentuje się w okresie przygotowawczym - widać u niego luz i chęć do technicznych popisów. Nie jestem jego fanem, ale jeśli mamy go oddać za 5 mln, to już lepiej zostawić go i spróbować w roli rozgrywającego, w której według mnie sprawdziłby się bardzo dobrze. Trzeba też odnotować solidny mecz Machedy (gol) i Lindegaarda (kilka świetnych interwencji i duży spokój). No i na koniec zaznaczmy że obok Veseliego dwie największe klapy to Ando i Chicharito. O ile w Ando wg mnie jakiś tam potencjał wciąż drzemie, o tyle Meksykanin już od dawna irytuje swoją grą i nie widać szans na poprawę. To tyle.
» 18 lipca 2012, 22:38 #43
ForeverUnited20: Zgadzam się z tobą w 100%
» 18 lipca 2012, 22:41 #42
PLDan11: Zgadzam się. Ile czasu można nie mieć formy?! W przygotowawczym meczu tacy piłkarze powinni błyszczeć. Rok temu pokazał jak się gra, a później przez większą część sezonu klapa. Nie wiem, może nie warto z nim rozpoczynać meczów? Bo wejścia z ławki miał często nie najgorsze, więc może to jest jakaś metoda...?
» 18 lipca 2012, 22:43 #41
PanTedeusz: "O ile w Ando wg mnie jakiś tam potencjał wciąż drzemie"

Do tego momentu zgadzam się.
» 18 lipca 2012, 22:49 #40
manutdfan92: PanTedeusz
Trzeba powiedzieć, że chłopak miał kilka fajnych występów, chociażby na początku minionego sezonu, więc wiemy, że stać go na więcej. A czemu nie pokazuje tego "więcej" to już zagadka nie do końca odgadnięta. Ja wcale bym się nie zdziwił jakby po odejściu do innego klubu zaczął błyszczeć.
» 18 lipca 2012, 23:00 #39
PanTedeusz: Nie uważam , że nie ma talentu czy coś a powiem więcej! Wręcz przeciwnie , skoro trafił do Manchesteru United. Wydaje mi się jednak że to go jakby przerosło...
» 18 lipca 2012, 23:07 #38
riv8: A ja odwrotnie - wydaje mi się, że Chicha jeszcze odpali (choć wolę Welbecka, bo choć strasznie irytuje nieskutecznością, to jest duża szansa, że z tego wyrośnie a daje dużo więcej drużynie) to Ando jest już w tym klubie skończony (a przynajmniej powinien być).

Jeszcze co do Lingarda - jak mu sodówa nie uderzy jak Morrisonowi, Pogbie czy Fryersowi to będzie niesamowitym graczem. potencjał mu aż uszami wycieka czemu dał dowód zarówno teraz jak i w rezerwach - jeden z moich ulubionych młodych dabłów.
» 19 lipca 2012, 01:25 #37
nosiema: z ta nasza mlodzieza to nie jest najgorzej jezeli chodzi o graczy ofensywnych, ale jak sie spojrzy na obrone to to byla jakas masakra. szczegolnie prawa strona obrony to byla dziurawa jak ser. jakies amazulu ma tyle klarownych sytuacji, to jest jakas pomylka. zaden z tych mlodych obroncow nie jest jeszcze gotowy na granie w pierwszej druzynie
» 19 lipca 2012, 08:32 #36
ForeverUnited20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2012 22:37

To super że SAF daję szansę grać płodszym zawodnikom :D
» 18 lipca 2012, 22:36 #35
Klimaa: Najbardziej cieszy dobra gra młodych zawodników, liczę na kolejne występy Petrucciego.
» 18 lipca 2012, 22:31 #34
brylaant: fajnie,że Kagawa zagrał kilka sekund - , -
» 18 lipca 2012, 22:30 #33
ForeverUnited20: Masz racje myślę że jest to dla niego niesamowite grac dla takiego wspaniałego klubu z tak wielkimi tradycjami :D
» 18 lipca 2012, 22:34 #32
leszek1544: Jak odejdzie Berbatov a Groszek będzie grał w pierwszym składzie to się załamię ! To co gra Berba i co dzisiaj zagrał to jest cos niesamowitego . Przecież on jest dużo lepszy od Groszka . Szkoda że nie dostał więcej szans na grę w poprzednim sezonie :((((
» 18 lipca 2012, 22:27 #31
mJagiela: Szkoda, że świetnie gra w meczach przedsezonowych i drze się na 20-latka jak mu źle poda piłkę, bo jemu się nie chce ruszyć tyłka.

Może i zagrał dobrze, ale leniwy jak zawsze.
» 18 lipca 2012, 22:31 #30
PLDan11: Przecież nie ważne czy jest leniwy, czy lata za piłką. To napastnik - ma rozdawać piłki i strzelać bramy, a nie odzyskiwać. Ma patent na grę, robi to dobrze i jest z niego większy pożytek od wielu graczy, którzy są aktywni w obronie.
» 18 lipca 2012, 22:38 #29
leszek1544: W sumie masz rację , biegać za bardzo to mu się nie chce . Martwi mnie dość poważnie forma Groszka a mianowicie jak brak . Ciekawe czy Macheda zostanie czy pójdzie na wypożyczenie , dzisiaj się bardzo starał i zagrał niezłe zawody !!
» 18 lipca 2012, 22:38 #28
mJagiela: @PLDan11 - problem w tym, że w dzisiejszej piłce nie masz być tylko od strzelania czy czegoś innego, trzeba być wszechstronnym.

@leszek1544 - mnie nie martwi forma Hernandeza. Ja wolę jak ktoś gra lepiej w sezonie, niż w sparingach. Może i teraz Berbatov zaczarował, ale to był pierwszy mecz przeciwko nikomu nieznanym zawodnikom, poczekajmy na ligę...

A co od Machedy, mówi się, że ma iść na wypożyczenie do Championship. Szkoda, że dwa lata za późno. Ale i tak dopiero ma 21. urodziny za miesiąc, zapominamy o tym, że jest wciąż młody.
» 18 lipca 2012, 22:54 #27
TraN: No fakt, Groszek jest bardzo wszechstronny.
» 18 lipca 2012, 23:17 #26
mJagiela: @TraN - ale chociaż strzela w ważnych meczach, kiedy się oczekuje goli, a nie strzela trzy bramki ogórkom, a później jest niewidoczny w pięciu kolejnych spotkaniach ;)
» 19 lipca 2012, 06:08 #25
dr96chicharito: @mJagiela - "niewidoczny w pięciu kolejnych spotkaniach" , bo siedział na ławce, to czego Ty byś chciał...?
Zwróć uwagę na to, że jak zagrał te kilka spotkań w okresie świątecznym, to pokazał się z lepszej strony niż Welbeck i Chicharito grający cały sezon. W tych meczach grał wyśmienicie - dużo grał piłką, czarował swoją techniką, miał wiele kluczowych podań i w tych (kilku) spotkaniach zdobył aż 7 goli, co więcej o ile się nie mylę w jednym ustrzelił hat-tricka albo nawet 4 bramki, a w drugim 2 gole.
Więc to, że potem nie grał do końca sezonu to dla mnie jakiś kompletny JOKE.
» 19 lipca 2012, 09:59 #24
mJagiela: Mówię o sezonie 2010/11, w którym został królem strzelców (czym szczycą się jego wielcy kibice) i tak właśnie wyglądał ten jego sezon. Trzy gole - nic, nic, nic.

Nie pisałem o poprzednim, bo - jak słusznie zauważyłeś - wiele nie grał.
» 19 lipca 2012, 16:30 #23
marian123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2012 22:27

JRI w tym zdaniu jest błąd:

W 87. Petrucci popisał się przepięknym strzałem zza pola karnego popisał się Davide Petrucci, piłka poszybowała nad bramkarzem i odbijając się od poprzeczki trafiła pod nogi jednego z obrońców gopsodarzy
» 18 lipca 2012, 22:26 #22
JRI: Poprawiłem, dzięki bardzo ;-)
» 18 lipca 2012, 22:27 #21
marian123: luzik :)
» 18 lipca 2012, 22:28 #20
dyniondg: Takiego spokoju w grze jak miał dzisiaj Berbatov , brakowało w obronie .
Bardzo dobry występ naszej "9-tki" ;)
» 18 lipca 2012, 22:25 #19
em000: Kurde no Groszek w tym meczu zagrał bardzo źle strasznie jestem zszokowany tym co pokazał. Młodzi grajkowie jak najbardziej na +
Szczególnie Blacket, Lingard i Petrucci.
Berbatov to jak dla mnie mistrz przeglądu pola i dogrywania piłki. Spokój i to czego brakuje nam, dokładnego dogrania... powinien grać za plecami napastników i piły rozdawać.
» 18 lipca 2012, 22:19 #18
DelPiero: Istotnie, szczególnie Petrucci łądnie sięzaprezentował
powinien walczyc o pierwsza 11 w nadchodzącym sezonie
» 18 lipca 2012, 22:26 #17
dr96chicharito: Doookładnie! Berbatov kocha piłkę i ona ocha jego., wspaniała technika, przegląd pola. :D ahhh... :P SZLAG mnie trafia jak myślę że odchodzi. :D
» 18 lipca 2012, 22:27 #16
DAMINOS2: kto mowił ze już odchodzi na pewno:) ?
» 18 lipca 2012, 22:32 #15
Cielii: Czy bedzie mozna sciagnac ten mecz z naszej stronki?? prosil bym o odp na pw
» 18 lipca 2012, 22:18 #14
iceblast007: podpisuje się pod pytaniem
» 18 lipca 2012, 22:48 #13
Metal: Jeśli Groszek wyjdzie od pierwszej minuty w następnym meczu, to chyba sobie go odpuszcze :p
» 18 lipca 2012, 22:16 #12
MarcoReus: hahaha, z pewnością zrobie to samo ;)
» 18 lipca 2012, 22:17 #11
bulwazi: Licze na dłuższy występ Kagawy w nastepnym meczu.... ładna poprzeczka Tunnecliffa. Mecz ogólnie nie powalał. Jedynym piłkarzem który zasługuje na pochwałe jest bramkarz Lindegaard
» 18 lipca 2012, 22:14 #10
master007: w poprzeczkę uderzył Petrucci
» 18 lipca 2012, 22:15 #9
Pauleta77: to petrucci trafił w poprzeczkę, jak się nie mylę
» 18 lipca 2012, 22:15 #8
messengerUTD: Lindegaard? O tak, 2 interwencje łoho.

A Berbatow? Lingard? To co? Nie..
» 18 lipca 2012, 22:20 #7
Pauleta77: JRI: "W 82. minucie w końcu ożywiły się", powinno być chyba jeszcze "trybuny" ;)
» 18 lipca 2012, 22:13 #6
JRI: Już poprawione, dzięki bardzo ;-)
» 18 lipca 2012, 22:20 #5
rafalski: W 87. Petrucci popisał się przepięknym strzałem zza pola karnego popisał się Davide Petrucci,
» 18 lipca 2012, 22:24 #4
JRI: Również poprawione i dzięki ;)
» 18 lipca 2012, 22:28 #3
Kuiczysty17: niepokoję się o Chicharito,bo to co dziś zagrał to piach na maksa,ale miejmy nadzieję ze do ligi odzyska formę...
» 18 lipca 2012, 22:12 #2
NaniN17: Win!!
» 18 lipca 2012, 22:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.