Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Anderson: Pokażę, na co mnie stać!

» 14 lipca 2012, 21:04 - Autor: apricotka - źródło: Sky Sports
Anderson wyjawił, że jest już całkowicie zdrowy i w najbliższym sezonie zamierza powalczyć o miejsce w pierwszej jedenastce zespołu.
Anderson: Pokażę, na co mnie stać!
» Anderson wyjawił, że jest już całkowicie zdrowy i w najbliższym sezonie zamierza powalczyć o miejsce w wyjściowym składzie. - Muszę udowodnić swoją wartość. Wiem, że manager i koledzy we mnie wierzą - mówi Brazylijczyk.
Ze względu na kontuzje Brazylijczyk wystąpił w ubiegłej kampanii zaledwie 16 razy, co pozwoliło innym piłkarzom zająć jego miejsce na boisku i wzbudziło podejrzenia, jakoby Sir Alex Ferguson zamierzał pozbyć się pomocnika.

Jednak Anderson uważa, że wciąż ma dużo do zaoferowania klubowi z Old Trafford i nie zamierza opuszczać United.

- Ten sezon będzie dla mnie bardzo ważny - wyznał Brazylijczyk Manchester Evening News. - Wiem, że muszę skupić się na piłce nożnej. Z pewnością żarty z kolegami z szatni się nie skończą, ale zwiększy się moja koncentracja.

- Chcę pokazać, na co mnie stać i pomóc drużynie. Muszę udowodnić swoją wartość. Wiem, że manager i koledzy we mnie wierzą. Po prostu mam pecha.

- Chcę jeszcze bardziej się rozwinąć i wygrywać trofea razem z zespołem. Czuję się świetnie. Spędziłem miło wakacje i nie mam problemów z nogą. Poprzedni sezon rozpoczął się dla mnie dobrze, jednak później przyszedł ból kolana. Tak po prostu jest; jedni gracze ciągle są kontuzjowani, inni nie - skwitował Anderson.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Larnellem Colem
Następny news »
Neville spokojny o Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (91)


ostry1878: On jest zawodnikiem United i już za to go szanuje i jestem z nim , i wieże ze pokaże na co go stać.
» 16 lipca 2012, 00:55 #86
sisinho: Osobiście wolałbym wielki sezon Andersona bez kontuzji i z masą goli/asyst. Wtedy nie musielibyśmy wydawać żadnej kasy, jednak jest to tak realne jak jego zapowiedzi dotyczące wcześniejszych sezonów.

Jeśli teraz nie wykorzysta swojej szansy(czyli albo będzie słabo z kondycją i brak formy albo znowu jakieś kontuzje) to stracimy na tym bardzo wiele, bo mało kto będzie chciał kupić piłkarza 26 letniego (w 2013), który w swojej 6-letniej karierze w United nie zagrał całego sezonu.
» 15 lipca 2012, 16:25 #85
Pomarancz: Chyba już po akcji jest, obrońcy Andersona przypominają tych z realu tylko w tym wypadku chodzi o Kake.
» 15 lipca 2012, 14:31 #84
vip14: Wierzę w niego i myślę, że w nowym klubie pokaże na co go stać. Anderson jesteśmy z Tobą :)
» 15 lipca 2012, 13:19 #83
MajorPiotr07: Bardzo lubię tego piłkarz , niech pokaże swój potencjał na boisku ! Trzymam kciuki za tego grajka!
» 15 lipca 2012, 12:25 #82
radekpulawski: Zgadzam się z Tobą.
» 15 lipca 2012, 12:44 #81
Draciel: Pytanie z innej beczki:
Kto do cholery zajmuje się tą rubryką z prawej strony "na celowniku United"?
Jest fatalnie prowadzona. Nie dość, że są tam nieaktualne nazwiska (Angelo Henriquez o którym słyszałem bodajże raz, na początku czerwca), to jeszcze ceny się nie zgadzają (Moura miał kosztować 33mln, ale EURO). O czasie po jakim pojawia się tam COKOLWIEK już nie będę pisał, bo niejedna osoba na to zwracała uwagę.
» 15 lipca 2012, 11:59 #80
paweldorynek: Osobiście bardzo lubię Andersona i chciałbym aby został jednak mam poważne obawy o jego formę / zdrowie..

Konieczny jest transfer Eriksena / Moutinho + lewy obrońca..
Z takim składem możemy już zawojować w Europie..

Chodzi o fundusze ale jesli Ferguson (a raczej Glazerowie ) nie dadzą 20 mln za Eriksena to mówie krótko: Musi być bardzo źle w finansami na Old Traford..

Moutinho jesli kosztuje 30 mln funtów to już możemy zapomnieć
» 15 lipca 2012, 11:50 #79
Marti24: Czy ja dobrze pamiętam? On jest w MU on 6-7 lat? Uwierzę jak zobaczę!! Jakby przyszedł Joao Moutinho i Christian Eriksen, to można byłoby go wypożyczyć. Jednak póki co jest potrzebny. Scholes i Giggs to staruszkowie, a w dodatku Giggs i Cleverley będę grać na Olimpiadzie, Fletcher prędko nie wróci, a Powell jest jeszcze młody. Zatem mamy tylko Carricka i Kagawę.
» 15 lipca 2012, 11:40 #78
mateomufc: nie nie nie ,gość jest od 2007 roku w manchesterze ,nic za ten czas szczegolnego nie pokazał ,był prosperującym zawodnikiem do czasu wygrania LM w 2008 roku ,potem zaczął pić piwka zabawy ,kontuzje i nastepnie to tylko hamburgery i consola ,to poprostu mało bystry człowiek od 5 lat nie potrafi udzielić wywiadu w jezyku angielskim , skonczylem ,

bye bye hamburger
» 15 lipca 2012, 11:27 #77
1996kutno: może, może kto wie :)
» 15 lipca 2012, 11:09 #76
wrobel1992: Chciałbym w niego wierzyć, ale nie ma ku temu wielu argumentów. Może wszystkich niedowiarków (w tym mnie) zaskoczy, ale nie sadze.
» 15 lipca 2012, 10:53 #75
orion: Bardzo mozliwe ze Anderson zostanie. SAF chyba juz zakonczył ofensywe trasferowa wiec trzeba sie cieszyć sie z tego co jest
» 15 lipca 2012, 10:41 #74
ForeverMU: Mimo iz uważam go za dobrego zawodnika to uważam, że nic już w PL nie pokaże. Co sezon chciałby kolejną szansę ale dostał już ich 5 więc na tym powinna się zakończyć współpraca Andersona z MU póki jeszcze jest coś warty. Przynajmniej zwolni się numer dla Eriksena...
» 15 lipca 2012, 10:27 #73
gosc1234: nie wiem czemu, ale nadal w niego wierzę
» 15 lipca 2012, 10:12 #72
spOntan: Przy całej sympatii dla Andersona, wydaje mi się że już najwyższy czas powiedzieć sobie dość i odejść. Dostał 5-cio letni kredyt zaufania, który słabo wykorzystał. Choć z drugiej strony patrząc na te śmieszne ceny za piłkarzy, i jeśli Ferguson jednak nikogo by nie miał sprowadzić na środek pola, to niech grubcio zostanie.

Podobne newsy były o Parku, że da z siebie wszytko w następnym sezonie, że chciałby tu zakończyć karierę a jednak odszedł. Może to jakiś znak?! %)
» 15 lipca 2012, 09:58 #71
Tristan: Wierzyłem w Andersona zawsze, w tamtym sezonie od początku stawiałem że to będzie przełom i tak też było. Ale tylko na początku, może teraz już mało kto pamięta jak on dobrze wtedy grał, bardzo dobrze to wyglądało. Później kontuzja i koniec, przekreślenie Andersona przez wielu kibiców i "znawców". Ale to jest Manchester United i wierzę że Anderson zostanie i dostanie jeszcze jedną szansę, w każdym innym klubie już by dawno wyleciał ale może właśnie to sprawi że ten zawodnik właśnie doczeka się wielkich występów na Old Trafford. Tego mu życzę, jednak jeśli po raz kolejny złapie kontuzję to raczej wtedy już stracę nadzieję. Podobne odczucia mam do Toma, oby już był zdrowy. Wychodząc z takiego założenia, ufając tym zawodnikom jeśli zrobi tak SAF wtedy nie ma podstaw do sprowadzania kolejnego środkowego, więc nie zaskoczę się w cale jeśli nikt już na środek pomocy nie przyjdzie.
» 15 lipca 2012, 08:28 #70
karl1: Śmieszni ludzie jesteście, tyle wam powiem !!
Tylko siedzicie na devilpage i krytykujecie Andersona ..
» 15 lipca 2012, 08:27 #69
NaniN17: Zostań Plis
» 15 lipca 2012, 07:54 #68
Petrozza52: Jak dla mnie pozytywna wypowiedź, bardzo dobrze, nie może w siebie wątpić bo wtedy definitywnie wszystko byłoby skreślone, a tak... było naprawdę kapitalnie gdyby eksplodował z formą
» 15 lipca 2012, 05:51 #67
Fabio: Można wywnioskować z tej wypowiedzi ,że to będzie sezon prawdy Anderson'a i albo wypali ,albo OUT i po sezonie 12/13 pożegnamy Brazylijczyka z Old Trafford.
» 15 lipca 2012, 04:18 #66
Sanitarium: żal cztery litery ściska jak czytam te komentarze dzieciaków united... tak tak Roo najlepszy a całą reszte sprzedać lub zlicytować na allegro :)
» 15 lipca 2012, 03:03 #65
iceblast007: oni nawet uważają że Wayne nie jest wcale taki dobry bo nie biega jak Ronaldo albo jak Messi po między nogami innych. Jest efektywny a nie efektowny... ale dobrze mniej gimbusów się nim podnieca niż cr7 albo Lessi
» 15 lipca 2012, 08:10 #64
Tristan: No i nasuwa się pytanie, więc czemu kibicują Manchesterowi United?
» 15 lipca 2012, 08:59 #63
Bartolek05: może to pozostałości po fanach CR7? :)
» 15 lipca 2012, 09:06 #62
gitkolo: Pokazuj sobie, ale gdzie indziej
» 15 lipca 2012, 01:50 #61
NaniN17: Ty se pokazuj gdzie indziej
» 15 lipca 2012, 07:53 #60
gitkolo: Ten pajac siedzi tu już z 5 lat może więcej.Do tej pory miał same kontuzje a jak już grał to grał jak pi*da, więc nie mów mi że nasz(niestety) nie spełniony talent jeszcze zacznie grać na miare pomocnika Manchesteru United, bo ja już w to po prostu nie wierze i mam nadzieje, że SAF też w niego nie wierzy
» 15 lipca 2012, 10:46 #59
Bartolek05: Sam jesteś pajac, jak można obrażać zawodników swojego własnego klubu? On jest dłużej zawodnikiem Manchesteru United niż Ty kibicem, więc zamknij swoje coś co nazywasz twarzą i paszoł won!
» 15 lipca 2012, 11:43 #58
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 01:36

dobra nvm xD
» 15 lipca 2012, 01:35 #57
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 01:05

nikt w ciebie nie wierzy Anderson. Wmawiasz sobie by lepiej sie czuc, ale jestes przecietnym graczem, ktory powinien sobie szukac innego klubu niz zasmiecac pseudo-sklad z poprzedniego sezonu mimo ze nie grales zbyt wiele ale byles czescia tej katastrofy, ktora nalezaloby wykurzyc z OT na dobre. Pragne nowe twarze a graczom typu Anderson mowie Adiós y punto!
» 15 lipca 2012, 01:05 #56
riv8: Aż wkleję tu mój wcześniejszy post nt Andersona:

Nie pokaże na co go stać. Jak przez 5 sezonów wszyscy tak mówili tak kończyło się zawsze tak samo. Z urlopu wróci gruby jak baleron, szybkie doprowadzenie go do stanu używalności jeszcze mu coś nadwyręży w organizmie, zagra 4 mecze na początku i znowu sobie coś naderwie, co wyłączy go z gry na pół sezonu. Jak się już wykuruje to znowu będzie gruby jak baleron i będzie chodził po boisku. Już to przerabialiśmy. A tak z 5 razy.

Andersona trzeba jak najszybciej sprzedać dopóki można naciąć jakiegoś naiwniaka na chociaż 10 mln funtów!
» 15 lipca 2012, 00:10 #55
dr96chicharito: "Z pewnością żarty z kolegami z szatni się nie skończą..." Hehe! :D Czyli Ando to dusza towarzystwa zespołu. :P Na pewno jest z nim wesoło w szatni i wszyscy go lubią.

A tak na poważnie to ja jestem wielkim zwolennikiem tego aby Andi został jeszcze na OT bo z pewnością nie pokazał wszystkiego, co potrafi... Myślę, że jeśli tylko będzie dostawał okazje występów, okaże się bardzo miłą niespodzianką i zagości w środku pola najdłużej.
Z całego serca mu tego życzę i oby kontuzje go już omijały. :D
» 14 lipca 2012, 23:54 #54
maciek300626: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 00:05

Myśle ze Andi nie będzie żadną niespodzianką , jezeli będzie grał ;)

Z resztą się zgadzam ! GGMU ! :)
» 15 lipca 2012, 00:04 #53
bzowy21: Już się boję!
» 14 lipca 2012, 23:24 #52
PK17MUFC1878: Ludzi ogarnijcie się z tym sprzedaniem Andiego bo co niektórzy oglądali inne mecze do jego kontuzji trzeba zaznaczyć i to dosyć mocnym akcentem że dopóki był Anderson w środku United grało dobre mecze bo miał kto rozgrywać a potem sami widzieliście co było, dwa sezony temu sprzedajmy Parka gol w meczu z Chelsea w LM asysta przy bramce w meczu z Chelsea i nagle Park był bogiem nie ograniam niektórych ...
Pozdrawiam prawdziwych fanów Piłki Nożnej którzy patrzą obiektywnym okiem a nie na przestrzeni nieudanych meczów z przed dwóch sezonów
» 14 lipca 2012, 23:05 #51
Gibkikuba: Dokładnie, już się czytać nie da tego gufna. Mówicie, jaki to Clev nie był wyśmienity na początku sezonu, ale nikt jakoś nie mówi, że to tak na prawdę on grał pod Andersona, ale zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny.
» 14 lipca 2012, 23:32 #50
Bartolek05: No już myślałem, że nie spotkam tutaj nikogo innego podzielającego podobną opinie.
» 14 lipca 2012, 23:34 #49
Gibkikuba: Ogarnij sobie moje komentarze. Gdzie tylko mogę, to tego człowieka bronię, bo sobie kuźwa zasłużył na szacunek.
» 14 lipca 2012, 23:37 #48
Bartolek05: Bardzo się z tego powodu cieszę :) Chciał bym aby w tym sezonie Anderson mógł grać bez żadnych kontuzji, życzę mu tego z całego serca.
» 14 lipca 2012, 23:44 #47
Alpinek: Widziałem praktycznie wszystkie mecze Andersona i stwierdzam że po za umiejętnością zastawiania się, utrzymania przy piłce, nie złego przyjęcia czy w miarę dobrego obioru nie ma nic, zero pomysłu na grę, słabe krótkie i długie podania, kiepski strzał i drybling, słabo się ustawia i ślamazarnie porusza. On miał zastąpić Scholesa a do pięt nawet teraz mu nie dorasta.. nic z niego nie będzie w United.
» 14 lipca 2012, 23:53 #46
Kris91: Podpisuję się dwoma rękami :D
» 14 lipca 2012, 23:55 #45
Gibkikuba: Jeżeli Ty chcesz wszystkich do Rudego porównywać, to nikt w united nie ma szans wg. tej teorii.
» 15 lipca 2012, 00:15 #44
Szejp: @Gibkikuba A dlaczego nie może porównywać Andiego do Rudego? Skoro szukamy następcy Scholesa, to dobrze aby to był piłkarz o podobnych umiejętnościach. Oczywiście Paulie to geniusz na swojej pozycji, ale hej - to jest MANCHESTER UNITED - klub z absolutnego topu. I tu się wymaga piłkarzy z absolutnego topu. A Anderson niestety poza dużą pewnością siebie nie posiada żadnych innych wielkich atrybutów.
» 15 lipca 2012, 03:11 #43
Gibkikuba: Człowieku, to jest Scholes. Znajdź mi w tym momencie człowieka, który go zastąpi tak, jak on sam grał. Szczerze mówiąc? Wydaje mi się, że takiego zawodnika Fergie nie kupi, ponieważ on wyjdzie prędzej z akademii, aniżeli za pomocą transferu.
» 15 lipca 2012, 12:02 #42
erni93: Dobry suchar nie jest zły. Według mnie ten pan pokazał,na co go stać,i nikogo specjalnie nie zachwycił.
» 14 lipca 2012, 22:26 #41
PK17MUFC1878: suchar to pisanie takich komentarzy ... przypomnieć Ci coś z zeszłego sezonu? dopóki był Anderson z Clevem w środku wszystko chodziło jak w zegarku, zabrakło Andersona gra się pogorszyła więc nie pisz że jego wypowiedzi to suchary , a jeżeli wypowiadasz się na temat zachwycenia kogokolwiek to wypowiadaj sie że Ciebie nie zachwycił... mam nadzieje że udowodni Ci swoją wartość w tym sezonie
Pozdro :)
» 14 lipca 2012, 22:42 #40
Alpinek: Taa czyli raptem kilka meczy głównie ze średniakami, i tak naprawdę 2 czy 3 zagrali naprawdę dobrze, ten początek to nic nadzwyczajnego po za jedna składna akcją z City, i meczem z Arsenalem który zapomniał jak się gra w piłkę, więc skończcie się podniecać.
» 14 lipca 2012, 23:02 #39
PK17MUFC1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2012 23:15

ja się nie podniecam tylko piszę jak jest ... Twoje kilka meczów masz na myśli dobrą grę Andersona i potem jego kontuzja i nagłe spadki w grze United ...
» 14 lipca 2012, 23:14 #38
sisinho: @PK

To po kontuzji Toma w meczu z Boltonem zaczęło coś się psuć.

Mecz ze Stoke (1:1) - gra Anderson, później mecz z Basel (3:3) - gra Anderson. Z Liverpoolem przesiedział na ławce, później średni mecz z Galati gdzie wygraliśmy dzięki 2 karnym Rooneya - gra Anderson, porażka z City (1:6) - gra Anderson. Kilka kolejnych spotkań granych bez Andersona to były zwycięstwa po 1-2 do 0. Więc nie mów że wygrane to była zasługa Andersona a jak jego zabrakło to United nie wygrywało.
» 15 lipca 2012, 10:26 #37
erni93: Dobra,tak naprawde,niewiem czemu,ale wierzę bardziej w Kagawe i w Powella niż w Ando i Clevegreavesa. Najważniejsze,żeby Flethcer pworócił,wtedy będzie dobrze. Środek Kagawa-Fletcher,na zastępstwo Carrick-Scholes(Powell) no i pewnie Tom,chociaż on długo nie pogra,jest ze szkła jak pewien piłkarz o imieniu byłej gwiazdy Liverpoolu...
» 15 lipca 2012, 12:36 #36
sisinho: ernie93

Darren ma pauzę w pierwszych miesiącach i nie pogra, dopiero w późniejszej fazie zagra ;|
» 15 lipca 2012, 16:18 #35
erni93: Wiem wiem,piszę ,żeby wogóle powrócił.
» 15 lipca 2012, 21:56 #34
Swinkapeppa: jak sie slyszy takie wypowiedzi to az milo. Zobaczymy ... Ja uwazam ze Anderson to swietny zawodnik. W takim wypadku przy takich obietnicach to nie sa nam potrzebni pomocnicy. Anderson moim okiem i zdaniem gra jak Lucas takze ...
» 14 lipca 2012, 22:16 #33
michal94klb: Ironia-ok. A jeśli ty tak na serio to niezły masz towar.
» 14 lipca 2012, 22:18 #32
PK17MUFC1878: dokładnie świetny zawodnik z sporym potencjałem tylko miał pecha mam nadzieje że w tym sezonie ominie go szerokim łukiem :)
» 14 lipca 2012, 22:44 #31
ashley18: Chłopie popatrz na Andiego w formie, nawet nie najlepszej, świetnie walczy, co pokazał np w niejednym meczu z The Reds, gdzie świetnie krył Stevena.
» 14 lipca 2012, 22:53 #30
michal94klb: A konkretniej w swoim pierwszym meczu z LFC... Szkoda tylko że później było już coraz gorzej.
» 14 lipca 2012, 23:01 #29
sisinho: Przez te kilka lat w United w każdym zdarzyły mu się po 2-3 kontuzje (mniejsze czy większe), więc dlaczego teraz miałoby być inaczej? Szanujmy się nawzajem i Andersona, jednak trzeba przyznać że Porto zrobiło niezły interes gdy opchnęło nam go za 17 mln funtów.
» 15 lipca 2012, 10:21 #28
lestar: Zobaczycie, że jeżeli SAf pozwoli mu zagrać to on pokaże na co go stać. Anderson jest świetnym zawodnikiem - oraz pechowcem, mam nadzieję, że w nadchodzącym sezonie udowodni to ile jest wart!!
» 14 lipca 2012, 22:11 #27
michal94klb: Mam tylko nadzieję że pokaże na co go stać w innym klubie-jego czas w MU dobiegł końca... Jeśli cofnąć by się o rok to z łatwością można znaleźć podobny news,dwa lata wstecz to samo,trzy również. Obietnice bez pokrycia,ot co.
» 14 lipca 2012, 22:10 #26
PK17MUFC1878: cofnij się o rok i ogarnij kiedy zaczęły się porażki United od kiedy Anderson dostał kontuzji
» 14 lipca 2012, 23:00 #25
michal94klb: Nie bądź śmieszny... Jego gra z Cleverleyem na początku wcale nie była taka och i ach jak się powszechnie utarło-często nie nadążali z tyłu przez co z takim Arsenalem czy Tottenhamem mogliśmy potracić z 4gole w każdym meczu a i z przodu jakiejś WIELKIEJ rewelacji nie było,każdy z nich zaliczył po 1asyście-nasza gra nadal opierała się głównie na skrzydłach i będącym w świetnej formie Roo.
» 14 lipca 2012, 23:04 #24
PK17MUFC1878: nie no faktycznie nie było sensacji większości meczów minimum 3 gole ale ok
» 14 lipca 2012, 23:17 #23
sisinho: @PK17

Te gole były zasługą świetnej formy Younga, Naniego i Rooneya. Gdy forma przycichła to przyszły mecze zakończone wynikiem 1:0 po ciężkich bojach. W meczu z WBA obaj się nie popisali(zarówno Tom jak i Anderson) więc ta ich forma nie była w każdym meczu z początku sezonu.
» 15 lipca 2012, 10:11 #22
skoda037: Pokaże na co go stać? Czyli nie pokaże nic prawdopodobnie :)
» 14 lipca 2012, 21:58 #21
pawlosik8: Ja mimo wszystko nadal w niego wierzę.Zawsze darzyłem go sympatią :)
» 14 lipca 2012, 21:53 #20
MDuch7: Ja również, początek sezonu miał dość fajny, ale potem już lipa no nie wiem... Z resztą przed MŚ w RPA też nieźle grał ale ta kontuzja na długo...
» 14 lipca 2012, 22:04 #19
DarkTwistedRoni: Jeśli nie bd chętnych, co jest możliwe to za pewne zostanie. I to bd raczej jego ost szansa. O ile SAF bd go w ogóle brał pod uwagę przy ustalaniu składu ... podstawowego ;)
» 14 lipca 2012, 21:43 #18
ax1d: zczn psć p pl b chjw s czt
» 14 lipca 2012, 22:36 #17
PanTedeusz: Nie chce mi się czytać nic związanego z nim , jak pokażesz na co Cie stać to fajnie , będzie pożytek dla drużyny nie - to będziesz pokazywał to w innym klubie. DZIĘKUJE.
» 14 lipca 2012, 21:33 #16
swistek: Czyli jak będzie dobrze grał to go lubisz, a jak nie to wypad ? nie no mądre posunięcie !
» 14 lipca 2012, 21:36 #15
slavkoo91: Statystyczny polski "kibic"
» 14 lipca 2012, 21:39 #14
zizu90: nie pisał nic o sympatii. I zgadzam sie z Tadkiem
» 14 lipca 2012, 21:40 #13
PanTedeusz: Statystyczny polski kibic to taki , który burzy się za szybko i czyta komentarz powierzchownie. Napisałem o pożytku dla drużyny , nie wspominając o sympatii do niego , bo szanuje i lubię każdego z zawodników United. Po prostu , uważam iż ten pan jest za słaby na taki klub jak nasz.
» 15 lipca 2012, 01:13 #12
RooneyMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2012 21:29

W szczytowej formie ( która dla niego nie nadeszła) Anderson jest lepszy od Moutinho i nie wiele gorszy od Modrića. Ale te kontuzje go marnują. Skoro ma 25 lat to dajmy mu jeszcze szansę.
» 14 lipca 2012, 21:27 #11
L3XT3R: On jest lepszy w czymś czego nigdy nie pokazał? Gościu nie rozumiem cie, sam przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś :D "W szczytowej formie ( która dla niego nie nadeszła) Anderson jest lepszy".
» 14 lipca 2012, 21:38 #10
RooneyMU: Widzę jego talent wielki ekspercie. Ja nie mogę zrozumieć o co ci chodzi.
Proponuję korepetycje z polskiego i kurs czytania ze zrozumieniem.
Twoje komentarze są żałosne, bez wyjątków.
» 14 lipca 2012, 21:51 #9
michal94klb: Widzisz jego wielki talent?No cóż...Ciekawi mnie tylko po czym to wnioskujesz-kwocie za którą przyszedł czy tym że w od momentu w którym pojawił się w MU liczba jego bardzo udanych spotkań nie jest nawet dwucyfrowa.
» 14 lipca 2012, 22:12 #8
messengerUTD: Hahah, beka niewiele gorszy od Modrica? Czy Ty czytasz co piszesz? Anderson może nosić buty Luce. Brazylijczyk w NICZYM nie przypomina rozgrywającego, a już tym bardziej nie jest tego samego kalibru co Chorwat. Lepszy od Moutinho? Chyba w snach. I Portugalczyk i Chorwat zjadają Andersona bez popitki.

Szczytowa forma nie nadeszła i nie nadejdzie. Pogódźcie się z tym, można go lubić, ale spójrzcie obiektywnie. Ma za małe umiejętności na ten klub, do tego często łapie kontuzje, a po co nam ktoś kto nic nie wnosi do gry i się objada fast foodami? No po co? Niech idzie do Porto. Damy im 25 mln + Andersona, a oni nam Moutinho/Rodrgueza chociaż wątpię czy go zechcą.

I darujcie sobie teksty typu 'wielki znafco, ekspercie' bo to typowe dla gimbazy i strasznie oklepane.

Czepisz się L3XT3RA to ja Tobie też polecam korepetycje z polskiego bo niewiele pisze się razem. Zresztą on ma racje, ja też nie rozumiem bo to paradoks, jedno z drugim się wyklucza, ale pomińmy to. I to, że on się nie zgadza bądź Ciebie nie rozumie to nie znaczy, że jest żałosny.

Pozdrawiam.
» 14 lipca 2012, 23:57 #7
L3XT3R: Korepetycje synku to ty będziesz brał bo póki co to nawet matury nie masz, więc jestem o dwie klasy wyżej od ciebie jeśli chodzi o "rozumienie" a pogrążyłeś się pisząc "niewiele" oddzielnie. Na tym mógłbym w zasadzie skończyć ale...
w sytuacji gdy porównujesz nigdy nieujawnione wyczyny Andersona z tym co pokazał już Modric przez parę sezonów jest żałosne i piszesz, że ten pierwszy jest w tym lepszy. Jak już zauważyłeś nie tylko ja uważam, że napisałeś bzdurę. @messengerUTD - możemy mu wybaczyć tgo focha, on stosunkowo niedawno skończył właśnie gimnazjum :)
» 15 lipca 2012, 02:39 #6
swistek: Może mi się zdaje, ale news na podstawie tego wywiadu co jest na stronie z Andersonem. :)
» 14 lipca 2012, 21:15 #5
piokrop: Wolałbym żeby już odszedł, bo szans dostał już wystarczająco dużo, ale jeśli zostanie to ten rok powinien już na dobre przesądzić o tym czy nadaje się do United czy nie.
» 14 lipca 2012, 21:09 #4
bartekMCU: Myśle że SAF by go już wywalił dawno ale Anderson go przekonał i Fergie dał mu ostatnia szanse
» 14 lipca 2012, 21:13 #3
michal94klb: Przekonał? W sensie że przyszedł do gabinetu Fergusona i mówił czego to nie będzie robił w następnych 12miesiącach?:D to tak nie działa...
» 14 lipca 2012, 22:14 #2
spOntan: A-Anderson
F-Ferguson

A: wchodzi do gabinetu Fergusona z donatem w ręku i z pełną buzią mówi : ej siema Ferguson, tak sobie pomyślałem, może bym został na kolejny sezon, obiecuję poprawę.
F: kierwa Anderson dawałem ci już tyle szans, nie ma opcji, wylatujesz.
A: no weź Fergi nie bądź żyła, już nie będę się obijał, skończę z żartami w szatni i obiecuję nie mieć żadnej kontuzji, mama mi z Brazylii przysłała taki fajny żel który zapobiega kontuzjom.
F: no dobra przekonałeś mnie, zostajesz
A: coolface
» 15 lipca 2012, 09:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.