Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Eriksen wciąż na celowniku United

» 14 lipca 2012, 12:01 - Autor: Szejp - źródło: caughtoffside.com
Manchester United prowadzi intensywne rozmowy z Ajaxem Amsterdam mające na celu ściągnięcie Christiana Eriksena - twierdzi Sport1. Zdaniem duńskiej stacji istnieje duże prawdopodobieństwo, iż tego lata Duńczyk opuści Amsterdam ArenA.
Eriksen wciąż na celowniku United
» Jak donoszą holenderskie źródła, Christian Eriksen wciąż znajduje się na radarze Manchesteru United
Spekuluje się, że negocjacje pomiędzy oboma klubami są w tak zaawansowanej fazie, iż będący już pogodzonym ze stratą swojego podopiecznego trener Ajaxu, Frank de Boer, zamierza ściągnąć do stolicy Holandii pomocnika AZ Alkmaar, Adama Mahera, który miałby wypełnić lukę po Eriksenie.

Zainteresowany usługami młodego pomocnika sir Alex Ferguson pragnie wzmocnić piłkarzem środek drugiej linii, po tym jak niedawno z klubem pożegnał się Ji-Sung Park, a bliski odejścia obecnie jest Anderson. Szkot ponadto wciąż nie może liczyć na Darrena Fletchera, który nadal zmaga się z chorobą jelitową.

Po sprowadzeniu na Old Trafford Nicka Powella i Shinjiego Kagawy, Christian Eriksen miałby być trzecim transferem Czerwonych Diabłów tego lata. Występujący na pozycji rozgrywającego duński internacjonał w zamyśle Fergusona miałby przejąć pałeczkę po Paulu Scholesie, który najprawdopodobniej za rok przejdzie na piłkarską emeryturę.

Uważany za wielki talent 20-latek, w ciągu ostatnich dwóch sezonów zdobył w barwach Ajaxu 16 bramek oraz zaliczył aż 35 asyst, prowadząc Synów Bogów do zdobycia i obrony tytułu mistrza Eredivisie. Młody zawodnik bardzo dobrze prezentował się również na minionych mistrzostwach Europy, mimo iż jego reprezentacji nie udało się awansować poza fazę grupową.


TAGI


« Poprzedni news
Najdłuższe wakacje w życiu Ferdinanda
Następny news »
Wywiad z Nickiem Powellem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


Maciek000000: Fajnie by było jakby przyszedł.
» 17 lipca 2012, 20:27 #78
CDA: On ,albo Moutinho(szczerze mówiąc to jestem bardziej za Eriksenem,jest młodszy,ograny i jeżeli kosztuje 17 milionów euro tak jak napisała redakcja to w czym się tutaj zastanawiać?!).Bo jeżeli Moutinho kosztuje 30 milionów , a Eriksen 17 milionów to po co płacić 13 milionów więcej?Może nawet by się trochę znalazło na Gaitana albo na kupno Clayne.
» 16 lipca 2012, 11:31 #77
ReVo: Szczerze mówiąc, to nie spodziewałem się takiego zaangażowania Bossa w tym okienku.
No, ale chyba nikomu to nie przeszkadza ;)
Jestem za transferem Eriksena. Młody, dobry, jak na jego talent to tani, czego chcieć więcej?
» 15 lipca 2012, 16:10 #76
avo23: NIE tylko nie on pokazał ile jest wart na euro gdzie zagrał żałośnie!!
» 15 lipca 2012, 13:11 #75
Hubzi: na euro nie gral z ajaksem tylko z dunczykami ....
» 15 lipca 2012, 14:26 #74
ForeverMU: I to jest transfer na który czekamy od kilku sezonów. Rasowy rozgrywający, młody, utalentowany i ograny w Europie. Nic tylko brać.

A co do Lucasa Moury lepiej zostawić go Realowi i wspomnicie moje słowa, że kariery w Europie nie zrobi.
» 15 lipca 2012, 10:37 #73
Szeliga: Szczerze mówiąc jak nie wyjdzie z Eriksenem to już zamiast Moure wojał bym Ganso
» 15 lipca 2012, 09:10 #72
swiatlonh: Nom, albo zawsze można obniżyć trochę nadmierny budżet na wypłaty dla piłkarzy i podnieść ofertę transferu lub wczytać grę od ostatniego zapisu i nóż się zgodzą! W FIFIE wszystko możliwe :P
» 15 lipca 2012, 11:26 #71
Fabio: Eriksen ,Moutinho ,lub Modric - ktoś z tej 3 powinien zagościć na OT ,byle by nie Lucas !!
» 15 lipca 2012, 03:54 #70
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2012 21:06

Moooooooodric ! Fergie musi kupic Modrica, najlepsza mozliwa opcja
» 14 lipca 2012, 21:05 #69
SapphirUnited: Zapomnij. Niech sciaga tego człowieka z Ajaxu badz Sneijdera. Moutinho tez nam ucieka a za Moure nie damy 40 baniek..
» 14 lipca 2012, 22:50 #68
Cris89: Za Modricia Real najprawdopodobniej zapłaci 42 miliony euro. To chore co się wyprawia na rynku transferowym. Wszystko przez takie kluby jak Real,Barca,Chelsea,City,PSG,Anży, niedługo pewnie do tego grona dołaczy Malaga. Oj w złą stronę to wszystko idzie. Niedługo Downing będzie kosztował 50 milionów.
» 15 lipca 2012, 17:03 #67
ManUtdever: Jak nie uda się z Moutinho to można by ściągnąć jego.
» 14 lipca 2012, 19:29 #66
swiatlonh: Mam nadzieję, że Eriksen do nas dołączy, już od dawna pisałem, że on powinien być naszym wyborem numer 1, jeszcze długo przed całą tą szopką z Hazardem. Jest to zawodnik, który moim zdaniem świetnie pasuje do naszego zespołu i jest już ograny w Europie, od 2 sezonów gra w wyjściowym składzie Ajaxu, więc to chyba o czymś świadczy w tak młodym wieku. Nawet w meczu z nami, choć Ajax nie miał zbyt wielu argumentów (choć w 2 meczu o mało nie zrobiłem pod siebie ;) był postacią wyróżniającą się na boisku, dlatego ucieszyłem się na wieść o tym, że to właśnie z nimi zagramy w Lidzę Europy, bo SAF będzie miał okazję go zobaczyć na żywo. Mam nadzieję, że fakt iż przez ostatnie kilka miesięcy było cicho o jego transferze do nas a głośno o innych piłkarzach to jedynie zasłona dymna i niedługo zobaczymy go z diabłem na piersi.
» 14 lipca 2012, 19:14 #65
ForeverMU: Dobrze gada! Polać mu!
» 15 lipca 2012, 10:39 #64
azir7: nareszcie coś sie ruszyło o Eriksenie to jest talent a nie te Moury i inne
» 14 lipca 2012, 16:56 #63
Rooni126: A "te Moury" to nie maja talentu wedlug ciebie ? jezeli go nie widziales ( tak mi sie wydaje) to nie sadzisz ze glupio jest oceniac ?
» 14 lipca 2012, 18:06 #62
RedDragon: A ty co widziałeś na filmiku z Yt? Tam to można z rasiaka zrobić mistrza :p Tym bardziej, że Moura jest bardzo efoktowny, mało efektywny. I za drogi!
» 15 lipca 2012, 00:39 #61
adi957: Widać ,że Ferguson próbuje ściągnąć ŚP priorytetem był Modrić, nie udało się,potem Moutinho i Lucas,nawet podobno były oferty,a teraz Eriksen,przyznam się,że Lucasa w ogole nie widziałem jak gra,a Eriksena z 5 razy może.Ale ilość asyst i bramek imponuje mi,aż nie dowierzałem na początku.
» 14 lipca 2012, 16:00 #60
smokol1: Wolałbym Moutinho z powodu jego doświadczenia i moim zdaniem większych umiejętności choć z transferu Duńczyka też byłbym zadowolony.
» 14 lipca 2012, 15:46 #59
Klimaa: Jak zawsze wszystko zależy od ceny..
» 14 lipca 2012, 15:04 #58
Szeliga: Za rok odejdzie rudy i rayan a za jakieś 2 sezpny to i carric juz bedzie, anderson odejdzie a fletcher to nie wiadomo wiec zostaje clever kagawa powell no a wiec patrząc przyszłościowo jest bardzo potrzebny
» 14 lipca 2012, 14:56 #57
Gibkikuba: Carrick wcale nie jest taki stary, ma 30 lat, więc pogra jeszcze dobrych kilka sezonów :) Nie masz pewności, że Ando odejdzie, Clev-wydaje mi się, że on nic już nie pokaże, Kagawa niech się rozegra i z napastnikami stworzą atak doskonały :)
» 14 lipca 2012, 16:07 #56
spOntan: Dembele lub Erisken!
» 14 lipca 2012, 14:18 #55
kubik14: I gdzie taki Eriksen lub Lucas mieliby grać ? Jako rezerwowi dla Kagawy ? Typowy środkowy, jak Pirlo, Modric czy Alonso. Tylko na dobrą sprawę mało teraz takich zawodników dostępnych.
» 14 lipca 2012, 14:05 #54
raszer: A ja bym się jeszcze zastanowił nad Tiote , ŚP ale z walorami ŚPD, ograny w lidze angielskiej + nie az tak wygorowana cena ;)
» 14 lipca 2012, 13:47 #53
paweldorynek: Ilość asyst robi wrażenie..

To nasza ostatnia szansa w tym sezonie..
Ewidentnie widać, że Ferguson nie chcę dać za nikogo więcej niż 30 mln funtów więc Moutinho też odpada..
» 14 lipca 2012, 13:06 #52
micsie03339: oferowal 33m za Lucasa,więc jest skłonny dać ponad 30m ;)
» 14 lipca 2012, 18:29 #51
paweldorynek: Tak 33 mln ale euro a to daje jakieś 26 mln funtów..
Chodziło mi o zaporę 30 mln funtów
» 14 lipca 2012, 19:09 #50
United45: M Vile lub Lassa ewentualnie tego Moutinho alew z Eriksenem jestem na NIE
» 14 lipca 2012, 13:04 #49
maka893: nie wydaje mi sie zeby Eriksen dal sobie rade w lidze angielskiej .
jest zbyt mlody
» 14 lipca 2012, 13:44 #48
paul1011: @maka893
A Wilshere? Też młody a pomyka dość dobrze.
» 14 lipca 2012, 13:53 #47
Szejp: Ronaldo też miał sobie nie poradzić...
» 14 lipca 2012, 14:35 #46
bartek1018: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2012 15:29

M Villa jak najbardziej tak ale Lass jest za słaby nie radzi sobie w Realu i u nas tez widze bardziej wartosciowych pilkarzy, tylko, ze obydwaj wymienieni zawodnicy nie spelniaja podstawowego warunku poszukiwan SAF'a nie sa rozgrywajacymi ktorzy pomoga w atakach pozycyjnych wiec ja popieram transfer Moury lub Eriksena, tacy mlodzi zawodnicy to ryzyko ale maja ogromny potencjal a United nie moze grac sredniej klasy zawodnikami i czasem musi ryzykowac
» 14 lipca 2012, 15:28 #45
Draciel: W mojej opinii trochę zbyt ofensywnie grający piłkarz; na tę pozycję mamy już Kagawę, Powella i Giggsa. Wolałbym typowego środkowego pomocnika.
» 14 lipca 2012, 13:00 #44
boger: Z tego co wiem to Cleverley też jest ŚPO , a nie typowym ŚP :)
» 14 lipca 2012, 13:03 #43
Draciel: No nie wiem, według mnie jest ŚP; zresztą jak popatrzysz tutaj: [link usunięty]. transfermarkt.co.uk/en/cleverley/profil/spieler_73484.html to zobaczysz gdzie najczęściej Tomas gra ;)
» 14 lipca 2012, 13:09 #42
10wazzar10: Szczerze mówiąc, to nie jestem jak na razie za tym transferem... lepiej skrzydłowego kupić, albo kogoś o walorach bardziej defensywnych do środka pomocy...
» 14 lipca 2012, 12:41 #41
klb9k: dlaczego tak uważasz? za rok odejdzie Scholes i zapewne Giggs więc trzeba transfery na te pozycje zrobić żeby Ci zawodnicy się ogrywali :) a nie w przyszłym roku gdy już prawdopodobnie zawieszą buty na kołek :)
» 14 lipca 2012, 12:53 #40
Gibkikuba: A poza tym, to jest człowiek no może nie pokroju ronaldo, ale mało mu brakuje. Talent którego nie można przepuścić :) I ponoć nie oczekują za niego jakiejś astronomicznej kwoty.
» 14 lipca 2012, 12:56 #39
wojtix: @klb9k

Czy ty naprawdę myślisz, że Giggs odejdzie kiedyś na emeryturę? :)
» 14 lipca 2012, 13:03 #38
10wazzar10: skoro odejdą za rok być może, to po co już go kupować, potrzebujemy wzmocnień bardziej na lewej obronie i uniwersalnego środkowego pomocnika, kogoś takiego jak M'Vile np., lub skrzydłowego...
» 14 lipca 2012, 14:03 #37
Kubaa: nie specjalnie mi sie widzi on. Lepiej bym wolał dunczyka ja juz to krohn-deliego
» 14 lipca 2012, 12:38 #36
Gibkikuba: Eriksen ma 20 lat, zapowiada się świetnie, już się pokazał od dobrej strony w lidze i na euro, nie jest drogi, może zrobić poważną karierę w united i do tego nie ma charakteru jak hazard, pogba, czy Balotelli. Czego dzisiaj chcieć więcej? I do tego gra na pozycji, która w united jest najsłabsza.
» 14 lipca 2012, 13:05 #35
Pauleta77: Eriksen świetnie radzi sobie w Eredivise, a Krohn-Dehli to już dziadzio powoli, 29 lat już w tym roku i szlaja się w słabej duńskiej lidze
» 14 lipca 2012, 13:20 #34
Cris89: I to jest piłkarz na którym powinniśmy się skupić. Na szczęście włodarze Ajaxu nie maja tak nawalone we łbach żeby wołać za niego 30 milionów jak to robi Sao Paulo i Porto. Myślę, że oferta w granicach 15-20 mln euro spokojnie starczy żeby go ściągnąć. Do tego Baines i mamy świetne okienko.
» 14 lipca 2012, 12:38 #33
wlodekzlc: Zgadzam się. Eriksen i Baines to byłyby świetne transfery.
» 14 lipca 2012, 12:40 #32
klb9k: tak jak koledzy wyżej , popieram to :)
» 14 lipca 2012, 12:54 #31
fat1xd: Dokładnie, żadnego 19 letniego chłopaka za 38 (sic!) mln euro... Eriksen jest już ograny w Europie, pokazał się z całkiem niezłej strony na EURO i te 35 asyst w dwa sezony robią wrażenie. Do tego Baines + Clyne (jeśli się uda, nie jest to transfer musowy, po prostu nie chcę oglądać Jones'a i Smalling'a na PO).
» 14 lipca 2012, 12:59 #30
wlodekzlc: Co do Clyne - na prawą obronę mamy Rafaela, więc nie wiem czy by się przydał. Ale o Bainesa się modlę :D
» 14 lipca 2012, 13:28 #29
fat1xd: Tak, ale Rafael nie będzie grał co mecz, zwłaszcza, że jedzie na IO.
» 14 lipca 2012, 13:43 #28
przemekk28: W Ajaxie grał dobrze w tamtym sezonie, no ale na Euro nie pokazał nic, no może dlatego, że nie gra w jakiejś wybitnej reprezentacji.
» 14 lipca 2012, 12:33 #27
Gibkikuba: Wtf? Grał bardzo dobrze w każdym meczu na euro. Wiiidać, że oglądałeś.
» 14 lipca 2012, 12:59 #26
przemekk28: Owszem oglądałem i było duużo więcej piłkarzy, którzy pokazali więcej niż on.
» 17 lipca 2012, 15:14 #25
MajorPiotr07: Tak , tak ! Fajny piłkarz , lepszy niż Lucas i o wiele tańszy :) Ten pomysł mi się podoba!
» 14 lipca 2012, 12:26 #24
koniu21: Szczerze mówiąc to jak bym miał do wybrania Eriksena czy Lucasa to bym wybrał Eriksena, on grał w LM i LE i wie co go czeka przynajmiej.
» 14 lipca 2012, 12:25 #23
paul1011: Wydaje mi się, gdyby przeszedł to byłby to jeden z najlepszych transferów United! Ja osobiście bardzo bym go chciał u nas.
» 14 lipca 2012, 12:19 #22
lukaszek9000: A ile on jest wart?? Więcej niż 25?
» 14 lipca 2012, 12:18 #21
Bartolek05: mamy 7 pomocników, po co nam 8? Chyba, że sam bardzo chce do nas dołączyć, jeśli nie to nie widzę dla niego miejsca. Trzeba nam czwartego skrzydłowego :)
» 14 lipca 2012, 12:18 #20
Danny19: Mam nadzieję, że to był sarkazm :)
» 14 lipca 2012, 12:22 #19
Pauleta77: ta, a później znów na Blackburn wyjdzie na srodek Rafael z Parkiem (teraz już Ji nie ma, to np. Berba)
» 14 lipca 2012, 12:27 #18
Bartolek05: Teraz by wyszedł Rafael z Kagawą :)
» 14 lipca 2012, 12:44 #17
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2012 14:53

@Bartolek05

Oglądałeś jakieś mecze zeszłego sezonu ? Widziałeś jak nasz środek kulał ?
A skrzydłowy jest nam nie potrzebny mamy 3 skrzydłowych klasy światowej + coraz starszy, ale trzymający swój poziom Giggs.
Kagawa może zagrać na skrzydle.

Nam potrzeba prawdziwego playmakera. Scholes nie da rady ciągnąć grę Manchesteru przez około 50 meczy jakie MU rozegra, bo carrick nie jest takim typem zawodnik, Flecher raczej nie odyska swojej dawnej formy, cleverley jest jeszcze za młody. A wiec nie wiem o czym mówisz ;).Potrzeba nam takiego Moutinho który jest w idealnym wieku - nie jest za młody, za stary też nie, wiec ma już doświadczenie. A na tą pozycje jest ono potrzebne.
» 14 lipca 2012, 14:50 #16
poki134: Nani 1900 dobrze się czujesz?
Cleverley za młody? Eriksen jest od niego młodszy.
Bartolek05
Wymień mi naszych 7 pomocników na pozycję Eriksena, chętnie sie pośmieję!
» 14 lipca 2012, 22:28 #15
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 11:08

@poki134

Nie w tym sensie za młody, chodziło mi, że jest trochę za młody, żeby być takim "playmakerem", bo do tego trzeba mieć trochę doświadczenia. Moutinho jest w idealnym wieku do tego. Podajcie mi klub trzymający poziom MU który ma "playmakera" w wieku 22 lat ;p
No tak, Eriksen jest młodszy, ale ja o nim nie pisalem tylko o Moutinho. Oczywiście Eriskena też z chęcią bym zobaczył w koszulce MU.
» 15 lipca 2012, 11:08 #14
patrykbor2: Mam pytanie, moglby mi ktos z Was wytlumaczyc czemu tak bardzo chcecie ujrzec Moutinho w naszym klubie? To nie jest zadna prowokacja, zwyczajne pytanie.
» 14 lipca 2012, 12:15 #13
dr96chicharito: Dołączam się do tego pytania....
» 14 lipca 2012, 12:23 #12
koniu21: Spodobał sie im na Euro, to chcą żeby przyszedł, ale po dłuższym zastaniowieniu to jednak jakieś wzmocnienie, a kazde wzmocnienie sie przyda.
» 14 lipca 2012, 12:27 #11
patrykbor2: Tak ale jak mamy okazje sciagnac 19-latka ktory wykazuje ogromny potencjal to ja bym sie nie zastanawial. Moutinho juz raczej lepszy nie bedzie.
» 14 lipca 2012, 12:38 #10
maciek300626: Dobrze gadasz patrykbor2 , zgadzam się z tobą !
» 14 lipca 2012, 12:42 #9
przemekol12: Eriksen pisał jakiś czas temu na twitterze, że na 97% zostaje. Ale to było przed rozpoczęciem okienka :P Cały czas mamy 3% szansy na kupienie go, na nasz + jest to, że inne, silnego kluby intensywnie o niego nie zabiegają.
» 14 lipca 2012, 12:09 #8
Danny19: Proszę, aby to była prawda, ale niestety nie widzę większych szans na dołączenie Eriksena do United, niestety jak zawsze :(, mamy przecierz Rudego, który może grać do 50 :), po co nam Eriksen :).
» 14 lipca 2012, 12:09 #7
koniu21: Rudy powiedział ze to jest jego ostatni sezon na bank, teraz raczej na bank mowił prawde. Więc lepiej kogos sprowadzic wczesniej, zeby sie wyszkolic i ograc z zespołem przed odejsciem rudego, zeby byc gotowym na "walke"
» 14 lipca 2012, 12:22 #6
Gibkikuba: Jak na żart, to wybornie śmieszne! -_-
» 14 lipca 2012, 12:28 #5
PLDan11: Lepiej nie miejmy nadziei, bo wyjdzie jak zwykle.
» 14 lipca 2012, 12:09 #4
patrykbor2: Eriksenowi mowimy zdecydowane TAK. Bardzo chcialbym zeby dolaczyl do naszego zespolu. Wedlug mnie Ferguson powinien postarac sie o Niego albo o Moure. Takiego ogromnego potencjalu nam trzeba.
» 14 lipca 2012, 12:08 #3
Maciek000000: Eriksen jest o około 15 mln tańczy i wątpie, że gorszy.
» 17 lipca 2012, 20:30 #2
dr96chicharito: Jestem wielkim zwolennikiem tego transferu. :D
Ale znając życie za dwa dni na DP pojawi się informacja: "Oferta za Eriksena odrzucona!"

I wszystko w temacie.....
» 14 lipca 2012, 12:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.