Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer Bainesa coraz bliżej

» 10 lipca 2012, 14:05 - Autor: Czarny171 - źródło: sportsvibe.co.uk
Według najnowszych doniesień Manchester United jest już bardzo blisko sfinalizowania transferu Leightona Bainesa na Old Trafford.
Transfer Bainesa coraz bliżej
» Anglik jest silnie łączony z transferem do United
Daily Star podaje, iż włodarze Czerwonych Diabłów gotowi są wyłożyć 12 milionów funtów za doświadczonego obrońce, cena jednak ta może wzrosnąć do 16 milionów w zależności od wszelkich dodatków zawartych w kontrakcie Anglika.

Baines na radarze Fergusona znajduje się już od wielu miesięcy i wydaje się, że transfer 27-letniego Anglika do Manchesteru United to tylko kwestia kilku dni. Szkot w obrońcy Evertonu upatruje długoterminowego następcy Patrice'a Evry.

Spekuluje się, że Baines na Old Trafford może trafić jeszcze przed wylotem Red Devils na tegoroczne tourne do RPA w poniedziałek.


TAGI


« Poprzedni news
Lucas Moura bliżej United?
Następny news »
Benfica gotowa sprzedać Gaitana

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (104)


MajorPiotr07: Świetny gracz,przyda się zawsze kolejny obrońca :D
» 12 lipca 2012, 21:00 #101
atis700: Ale prawicie z tym że bedzie za dużo LO. Real Madryt ma chyba dwóch najlepszych na świecie zawodników na tej pozycji: Marcelo i Fabio Coentracho i jakoś dla obu jest miejsce.
» 12 lipca 2012, 20:13 #100
Krzyzu: Z 20 mln na 12 mln? Takie negocjowanie to ja rozumiem :)
» 11 lipca 2012, 17:53 #99
vip14: Do tego transferu jak najbardziej dojdzie, ponieważ Baines bez żadnych wątpliwości będzie chciał przenieść się do United.
» 11 lipca 2012, 14:45 #98
monnie: cieszy mnie perspektywa tego transferu. Baines jest wybitną jednostką, nie będę zaskoczona, jeśli wygryzie Evrę ze składu. Część z was za bardzo jest skupiona na wieku zawodnika, a nie na jego umiejętnościach. Spójrzcie na Giggsa.
» 11 lipca 2012, 11:28 #97
zbyszek7: Evra odchodzi do Liverpoolu... :D
» 11 lipca 2012, 01:02 #96
boger: Haha :D , To mnie zabiłeś :d Pewnie już z Suarezem flaszkę zrobili :D
» 11 lipca 2012, 10:43 #95
ax1d: Doskonała wiadomość! Jeszcze warto by się postarać o Rodwella. Mam nadzieję, że SAF go nie odpuścił, bo to - obok Leightona - najbardziej perspektywiczny zawodnik Evertonu, który bardzo by nam się przydał jako przyszły następna Carricka.
» 11 lipca 2012, 00:01 #94
Klimaa: Długoterminowy następca? Nie przesadzajmy..Baines do młodych nie należy. Ciekawi mnie tylko co będzie po sezonie. Do składu powróci Fabio, który będzie musiał dostawać szansę bo inaczej pewnie odejdzie, a do tego będzie Evra i Baines..
» 10 lipca 2012, 23:24 #93
sssexton90: Wartościowy zmiennik dla Evry ! Biorąc pod uwagę, że będziemy mieli 50-60 meczy w przyszłym sezonie to jak Baines czy Evra zagrają po 25-30 spotkań to będą zadowoleni.
» 10 lipca 2012, 21:30 #92
Cris89: Za 12 milionów można go brać. Evra będzie miał w końcu jakąś godną konkurencję na lewej stronie ale nie wyobrażam sobie, żeby Ferguson rotował lewą obroną. Albo gra jeden albo drugi. Z kolei nie wiem jaki jest sens kupowania Bainesa na ławę. No chyba, że Fergie rzeczywiście posadzi francuza na ławę co nie byłoby złym rozwiązaniem bo Baines obecnie jest od niego lepszy i Evra najlepsze granie ma już za sobą.
» 10 lipca 2012, 21:14 #91
MDuch7: Nie tyle za sobą co się rozpanoszył na LO i tam nie ma nikogo kto go zastąpi, swoje fochy strzela itp. Słabszy mecz Evry wejdzie Baines pogra ze 2 mecze Patrice pokaże klasę i znów do składu. RYWALIZACJA !

Jak dla mnie i tak transfer nie potrzebny ale to będzie ten 1 z 2 zapowiedzianych..
» 10 lipca 2012, 21:38 #90
Cris89: Taka rywalizacja jaką opisałeś to nic innego jak rotacja. Wątpię aby wpłynęło to dobrze na naszą grę. W każdym bądź razie w kwestii transferu Bainesa jestem na tak za te 12 baniek :) Fergie jakoś to ułoży.
» 10 lipca 2012, 22:40 #89
szalik666: Transfer potrzebny bo mamy 1 LO
» 10 lipca 2012, 22:59 #88
CDA: No nie wiem..... Zawodnik z niego jest bardzo dobry i z tym się zgadzam, ale czy jest potrzebny nam 27-latek ,który za 3 sezony się wypali i znowu będziemy szukali jego zastępcy?Poza tym Everton chce za niego aż 20 milionów.Moim zdaniem trochę się nie opłaca.
» 10 lipca 2012, 20:11 #87
szalik666: Nastepce m,amy a jest nim Fabio
» 10 lipca 2012, 21:33 #86
RockyMU: On ma 28 lat !! Jeszcze z 2-3 latka i będzie wypalony,pójdzie do Fulham albo gdzieś
» 10 lipca 2012, 19:16 #85
messengerUTD: Ta jasne, wypalony. Gość jest naprawdę solidny i od paru lat trzyma równy, wysoki poziom. Giggs ma 38 i jakoś się nie wypala.. Każdemu zdarzy się słabszy okres, ale bez przesady.

Porozmawiamy jak Baines rozegra 4-5 sezonów w MU i wtedy wszyscy krytycy znikną.
» 10 lipca 2012, 19:24 #84
Klimaa: Ciężko porównać Bainesa do Giggsa. Walijczyk to fenomen i ma nieporównywalnie większy talent.
Poza tym to Fabio ma w przyszłości grać po lewej stronie więc wiek Bainesa to sprawa drugorzędna, bo potrzebny jest ktoś "na teraz".
» 10 lipca 2012, 23:26 #83
messengerUTD: Ale chodzi o wiek, a nie o talent. Zresztą nie ma co porównywać pomocnika z bocznym obrońcą. Nam jest potrzebny ktoś od zaraz, a nie na przyszłość, bo takiego grajka już mamy - Fabio.
» 11 lipca 2012, 13:18 #82
messengerUTD: Ale chodzi o wiek, a nie o talent. Zresztą nie ma co porównywać pomocnika z bocznym obrońcą. Nam jest potrzebny ktoś od zaraz, a nie na przyszłość, bo takiego grajka już mamy - Fabio.
» 11 lipca 2012, 13:19 #81
szalik666: Messenger świeta racja! Jak slysze chrzanienie ze Baines ma 27 lat i jest za stary to chce mi sie srac ale juz jakbysmy mieli dac 40 mln za 27 letniego modricia to by było ok?! Wg mnie elegancki transfer! ciakwy jestem co teraz bo jak odejdzie Andersonb to potrzebujemy środkowego (tego zreszta potrzebujemy czy Anderson bedzie czy nie bo brazylijczyka nie widze w ogole u nas w grze) i skrzydłowego bo mamy 3 czyli 1 za mało ciekaw jestem co zrobi SAF
» 10 lipca 2012, 18:28 #80
messengerUTD: No dokładnie. Wiek właśnie ma idealny do tego, aby wrzucić ostatni bieg i znaleźć się w szczytowej formie. Skoro 27 letni Baines jest stary, to Giggs jest wtedy nieśmiertelny.. Lepszego kandydata na lewą obronę nie znajdziemy.
» 10 lipca 2012, 18:37 #79
szalik666: Zgadzam sie nie przez przypadek zostal wybrany najlepszym LO w PL
» 10 lipca 2012, 18:49 #78
aris019: szalik666
skrzydlowych mamy 4 z tego co wiadomo odkad odszedl od nas Park.
jesli chodzi o SP przyszlo juz 2 na ta pozycje malo?
oczywisce nie liczę L Cole'a na skrzydlo,i jeszcze jakiegos mlodziana w skladzie,ktorzy beda powoli dobijac sie do skladu.
» 10 lipca 2012, 21:49 #77
szalik666: aris19 a podaj mi 4 skrzydłowego. Bo chyba nie myslisz o giggsie?! SAF go daje na skrzydło od min 3 sezonów tylko w sytuacji kryzysowej bo Ryan zwyczajnie juz nie mnoze pomykac od obrony do ataku przez 90 min. wiec jesli kogos pomionalem to mnie popraw bo ja widze 3 skrzydlowych. Teraz dalej. Srodkowi. Kagawa nie jest ŚP!! to jest ofensywny pomocnik o Powellu nie wspomne bo gara na pozycji kagawy jest mlody wiec jesli dobrze mu pojdzie moze zaliczy przy dobrym wietrze kilka ogonow w PL i PA i Ligi. My potrzebuje box2box wiec Twoja odpowiedz na moj poprzedni post uwazam za kompletnie nie trafioną pozdrawiam
» 10 lipca 2012, 23:04 #76
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 17:50

Gadacie jak potłuczeni. Za 12 mln czy tam ewentualnie 16 kupno Bainesa to naprawdę promocja. Anglik ma 27 lat, jest w idealnym wieku do zmiany otoczenia, zamiany klub na lepszy i wbicie się na najwyższy poziom. Do tego świetnie bije rzuty wolne, co u nas dawno wymarło, ma świetnie ułożoną stopę i kapitalnie dośrodkowuje. Jest bardzo doświadczony i ograny w Premier League, a do tego Anglik. Najlepszy LO w lidze i spokojnie łapie się do czołówki na świecie.

Pewnie Baines zostanie kupiony z myślą o rywalizacji z Evrą, a nie jego zastępcą. Zastępca Pata będzie Fabio, a Leighton z palcem w nosie usadzi Francuza na ławce. Evra od 2-3 sezonów gra mizernie, do tego ma 31 lat co jak na boki obrony jest bardzo ważne. Nie oszukujmy się, że Patrice potrzebuje solidnego konkurenta. Nam potrzeba wzmocnienia lewej obrony na teraz, bo nie wierzę, że Ferguson będzie szósty sezon z rzędu orał Evrą. Widocznie dla Szkota, Fabio nie jest jeszcze na tyle gotowy i doświadczony by grać w podstawowej 11 , ale skoro Brazylijczyk idzie na wypożyczenie oznacza to, że Ferguson ma go w planach.

Tak więc reasumując mam nadzieję, że Baines zawita na Old Trafford. Do tego Moutinho i odzyskujemy Mistrzostwo Anglii, no i wojujemy na podwórku(Fa Cup by się przydało wygrać) .
» 10 lipca 2012, 17:48 #75
szalik666: Baines moim zdaniem z miejsca sadza Pata na ławke ma genialne dośrodkowania i świetnie bije rzuty wolne. To jest plus bo u nas nie ma nominalnego wykonawcy free kicków. A Evrze prezyda sie konkurencja albo kilka meczow na rezerwie bo od 2 sezonow osiadl na laurach
» 10 lipca 2012, 17:19 #74
Draciel: Myślę, że na dniach ten zawodnik zamelduje się na Old Trafford! Aktualnie najbardziej pożądany transfer z uwagi na to, że posiadamy tylko jednego, nominalnego lewego obrońce. Zobaczymy kogo potem Alex ściągnie do Manchesteru- skrzydło czy środek? Jak myślicie?
» 10 lipca 2012, 17:18 #73
roykeane93: Baines byłby dobrym zastępcą dla Evry, który niestety prawdopodobnie szczyt formy ma już za sobą. W ostatnim sezonie, o ile z przodu dalej był niebezpieczny jak zawsze, o tyle z tyłu było w jego poczynaniach dużo niepewności i właśnie po akcjach jego stroną padało najwięcej bramek dla rywali
» 10 lipca 2012, 17:16 #72
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 17:16

Na początku byłem przeciw temu transferowi, bo była wiadomość, że będzie kosztował około 20 mln. Teraz jestem jak najbardziej za, bo kwota 12 mln czy 16 mln nie jest tak duża jak na jednego z najlepszych lewych obrońców w Premier League...

Zastanawiają mnie osoby które najpierw narzekają na brak transferów, a jak już ma być transfer jednego z lepszy lewych obrońców to mówią, że za stary...Jakby miał 33 lata to rozumiałbym, ale on miał by jeszcze z 6 lat gry na OT. Chelsea prawdopodobnie kupi Maicona który ma bodajże 33 lata, wiec zastanówcie się co niektórzy piszecie.
» 10 lipca 2012, 17:13 #71
Kajdano: Tak to jest jak sie nie oglada Premier League tylko czyta jakies sportowe gazetki dla gimbusow albo patrzy sie na to czy ktos jest znany czy nie. Baines to obecnie najlepszy lewy obronca w lidze angielskiej. Jest szybki, ma kapitalnie dosrodkowania i nigdy nie odpuszcza a do tego dochodza jeszcze dobre stale fragmenty chociaz i tak lepiej by bylo jakby wolne dalej strzelal Rooney.
» 10 lipca 2012, 16:48 #70
Fabio: A wytłumacz Mi po co ktoś ma oglądać ,oprócz Sw drużyny inne pojedynki ( nie licząc szlagierów typu LFC vs Arsenal ,FCB vs Real ,Milan vs Inter czy PSV vs Ajax ,czy pucharów europejskich ) ?
» 10 lipca 2012, 17:00 #69
Booyaka: @Fabio
Inne mecze w lidze angielskiej mogą być równie ciekawe, jeśli nie ciekawsze.
» 10 lipca 2012, 17:05 #68
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 17:14

Mnie z innych meczy interesują tylko same wyniki ,kartki i ewentualne kontuzję. I tak dany zespół obejrzę podczas pojedynku z United ,i zawsze mogę Sb sprawdzić wyniki do kilku kolejek wstecz najbliższego rywala Red Devil's ,żeby mieć mniej więcej wgląd w formę i sytuację kadrową przed meczem z United.
» 10 lipca 2012, 17:12 #67
ax1d: Właśnie po to, żeby wiedzieć, że Baines jest aktualnie chyba najlepszym graczem, jakiego możemy kupić w lidze angielskiej (oprócz Wilshere'a, na którego nie mamy szans). I to nie tylko dlatego, że jak ognia potrzebujemy LO, bo Fabio jest prawonożny, a z prawonożnego zawodnika rzadko da się ulepić dobrego lewego obrońcę! Jakkolwiek lubię obu bliźniaków, tak Baines w tej chwili jest realnym i to znaczącym wzmocnieniem tego składu, bo Evra gra piach od pamiętnego meczu z Bayernem w ChL, który to on nam przegrał. Nie mamy dobrego gracza na tę pozycję. Pat może teraz robić za zmiennika, ale to Leighton powinien z marszu wejść do podstawowej XI.
» 10 lipca 2012, 23:45 #66
spOntan: Nie wyobrażam sobie żeby przyszedł Baines i siedział na ławce, raz za tyle kasy, a dwa, piłkarsko młodzieniaszkiem już nie jest i nie ma czasu na bycie rezerwowym . Z drugiej strony też nie wyobrażam sobie, że przychodzi Baines i sadza Evre na ławce.

Dużo osób poddało się tej propagandzie, że Pat to już dziadek, i nie potrafi grać w piłkę...
W poprzednim sezonie opuścił zaledwie kilka meczy, a na boisku radził sobie raz lepiej raz gorzej, jak to zresztą bywa w czasie sezonu. Te X meczów już może dało się we znaki w końcówce poprzedniego sezonu, ale Francuz to dalej klasowy zawodnik, i jego miejsce jest na boisku a nie ławce rezerwowych!

Niezrozumiały ruch Fergusona z wypożyczeniem Fabio. Ma zawodnika ze świetnym potencjałem pod ręką, a decyduje się na jego wypożyczenie a na jego miejsce chce kogoś sprowadzić... Albo Szkot już go nie ma w planach, albo... sam nie wiem co napisać bo kompletnie nielogiczne posunięcie, jak dla mnie. Jeśli okazało by się ze rzeczywiście przyjdzie Anglik, to Fabio w przyszłym sezonie nie ma po co wracać. Baines, Evra i Fabio- Patowa sytuacja :)

Najlepszym rozwiązaniem dla mnie było by wypożyczenie jakiegoś lewego obrońcy na jeden sezon.
» 10 lipca 2012, 15:45 #65
sisinho: Albo kupienie kogoś taniego w wieku Evry/lekko starszego, którego zadowoliłaby opcja rezerwowego.
» 10 lipca 2012, 16:08 #64
SYSTEM: A może Fergi będzie go chciał wystawiać na prawej obrony. :D
» 10 lipca 2012, 15:33 #63
kckMU: ta, lewonożnego który całą karierę przegrał na lewej stronie.

mniej takich postów
» 10 lipca 2012, 16:40 #62
Kubadini: Bez sensy ten transfer, jest przecież Evra, które jest 2 razy lepszy od Bainsa, a 12 baniek piechota nie chodzi. Lepiej dołożyć tą kasę i ściągnąć kogoś do środka pomocy np. Lukę Modrica, Snajdera albo chociaż Javiego Martineza.
» 10 lipca 2012, 15:28 #61
przemekk28: Może i był lepszy, ale z 4 lata temu.
» 10 lipca 2012, 15:53 #60
kocio10: Wypada Evra przez kontuzje i co robisz potem ?
» 13 lipca 2012, 11:52 #59
daCunha17: Za 12 baniek to bedzie dobry transfer.
» 10 lipca 2012, 15:10 #58
PanTedeusz: Bliżej , bliżej bliżej , wszyscy są dziś blisko nas! :P

i3.lulzimg.com/b33653fa80.png
» 10 lipca 2012, 15:08 #57
RedDragon: To samo mi się rzuciło w oczy :D
» 10 lipca 2012, 15:15 #56
Thelfaes: Fabio jest szykowany na prawa obrone! kiedys byl artykul o tym. wiec na prawej beda bracia a na lewej Baines i Evra
» 10 lipca 2012, 15:06 #55
Fabio: Nominalny lewy obrońca jest szykowany na przeciwną stronę boiska - czy Ty widzisz ,co piszesz ?
» 10 lipca 2012, 15:20 #54
sisinho: A podobno Evra ma nominalnie grać na bramce...
» 10 lipca 2012, 16:09 #53
ax1d: To wcale nie jest wykluczone, bo Fabio jest prawonożny, więc oczywiste jest, że lepiej będzie mu szło na prawej obronie. Po pierwsze - co oczywiste - dośrodkowania, a po drugie - co najważniejsze - blokowanie dośrodkowań rywali. Prawonożny zawodnik na lewej stronie (i odwrotnie) musi zrobić dodatkowy krok, żeby naturalnie zablokować piłkę. Inaczej albo jest krok z tyłu, albo ma nienaturalną pozycję, przez co łatwiej go objechać zwodem, a jego ciało zakrywa mniejszą przestrzeń, co jest istotne przy bloku. Learn something.
» 10 lipca 2012, 23:50 #52
sisinho: Tylko że na Lewej stronie ma jako rywala Evre, natomiast na prawej ma Rafaela,Jones'a i Smallinga. Oczywiście nominalnie gra Rafael, natomiast SAF lubi tam wsadzić pozostałych 2 zawodników. Więc większe szanse ma na lewej obronie aniżeli na prawej.
» 11 lipca 2012, 10:36 #51
piki: Brac bez namysłu 233 mecze w lidze 14 bramek 30 asyst z tego 9 bramek w ostatnich dwóch sezonach kto jest taki drugi na wyspach niema drugiego takiego obecnie według mnie najlepszy lewy obronca na wyspach doswiadczony waleczny szybki niesamowicie gra głową dokładne centry 30 asyst i smiało pogra 4 lata dotego czasu młodzi się dotrzą
» 10 lipca 2012, 15:05 #50
wlodekzlc: Zapewne gdyby wokół Bainesa było tyle szumu, co wokół Alby , większość osób chciałaby tu właśnie jego. Po prostu Baines jest teraz mniej znany, przez co automatycznie przez wielkich znawców futbolu, wyuczonych na grach typu Fifa i FM jest niechciany. To co , że 27 lat ? Ma przed sobą jeszcze długi czas gry. Zobaczycie, że jeżeli ten transfer dojdzie do skutku i ujrzycie go w meczach to zmienicie zdanie.
» 10 lipca 2012, 14:56 #49
sordylek1911: Popieram
» 10 lipca 2012, 15:02 #48
sordylek1911: Proszę was zostawcie Bainesa bo on jest bardzo dobrym i szybkim zawodnikiem czyli taki jakiego potrzebujemy!Mówicie że jest stary pomimo że ma 28 lat ale to nie jest prawda w MU może pograć nawet 7-10 lat! Dla mnie to będzie jeden z najbardziej udanych transferów SAF
» 10 lipca 2012, 14:53 #47
michal98: Bardzo dobra wiadomość. Trochę drogi ale myślę, że się spłaci ;)
» 10 lipca 2012, 14:50 #46
lukaszek9000: Jak nie przekroczy 17mnl EURO to będzie OK.
» 10 lipca 2012, 14:41 #45
piokrop: Jak na jego wiek to cena trochę zbyt wysoka. Jestem ciekaw jak Fergi pogodzi grę Evry i Bainsa. Jeden z nich nie będzie zadowolony.
» 10 lipca 2012, 14:38 #44
tomaszwalczak21: ludzie co wy wogole mowicie
to bedzie jeden z lepszych trensferow
lewa strone obrony jest najtrudniej obsadzic nie ma zawodnikow na ta pozycje.
Alba to hiszpan widomo ze i tak by wybrał barcelone albo real. wiec sie nie ma co martwic. A ten zawodnik z na lige, swietnie wykonuje stałe fragmenty gry.
» 10 lipca 2012, 14:33 #43
wlodekzlc: Dokładnie.
» 10 lipca 2012, 14:34 #42
Fabio: i co z tego ,że zna ligę ?!
Wystarczy Mi jego data urodzenia ,i kasa za jaką został kupiony ,żeby być na nie.
Po cholerę SAF kupował Fabio ,skoro nie dawał Mu się ogrywać ?!
Przecież wiadomo było ,że Evra nie młodnieje. To zamiast ogrywać Brazylijczyka ,to szkot eksploatował na maxa francuza ,trzymając młodego na ławie.
To po co był kupowany ,skoro prawie całe sezony przesiadywał na ławie ,lub trybunach.
» 10 lipca 2012, 14:41 #41
Rooni126: Mi rowniez wystarczy jego data urodzenia i mam szczerze dosc juz anglikow w zespole moze i slaby nie jest ale tylko wtedy gdyby nie bylo Evry,jezeli sie szuka kogos nastepcy (zastepcy) to napewno nie w takim wieku,lepiej kogos mlodszego ogrywac
» 10 lipca 2012, 14:45 #40
FiFlaK: Fabio - a Evra to miał 20 lat jak go Ferguson kupował...
Nie rozśmieszaj mnie, bo Patrice gdy przychodził z Monaco był w podobnym wieku.
» 10 lipca 2012, 15:02 #39
Fabio: @FiFlaK
Evra miał 25 podczas transferu do Red Devil's ,przy czym 2 lata zwłaszcza na pozycji bocznego obrońcy ,gdzie trzeba tyle biegać ( niemalże od bramki do bramki ) to WIECZNOŚĆ !!
Popieram @Rooni126 ,jeśli chodzi o ogrywanie młodzieży ,a nie transfery doświadczonych zawodników. Doświadczonych to potrzeba na środek jeśli już ( ale nie w przypadku United ) ,a nie na boki obrony. Na boki defensywy ,trzeba piłkarzy młodych i perspektywicznych ,którzy po przez częste występy ,robili by systematyczne postępy.
» 10 lipca 2012, 15:15 #38
tomaszwalczak21: to podajcie nazwisko takiego piłkarza.
Fabio własnie w tym sezonie został po to wypozyczony on ma 22 lata
jeszcze przyjdzie na niego pora spokojnie Ferguson wie co robi.
Bardziej mnie martwi to czy bedzie wzmozcnienie srodka pola.
» 10 lipca 2012, 16:38 #37
Fabio: @tomaszwalczak21
W pewnym sensie na środek przyszedł Kagawa i chyba damy radę z Moutinho ( to bym chciał najbardziej:D ) ,który na EURO grał bardzo dobrze ,wtedy będzie git;)
» 10 lipca 2012, 16:55 #36
tomaszwalczak21: dobrze ale transfer Moutinho ni wydaje mi sie prawdopodobny.
Trzeba po prostu czekac
mysle ze do poniedizałku cos powinno sie wyjasnic
» 10 lipca 2012, 19:32 #35
monnie: @tomaszwalczak21 o co ci chodzi z tym wzmocnieniem środka pola? akurat na tę pozycję mamy w czym wybierać.
» 11 lipca 2012, 11:30 #34
Danny19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:27

Beznadziejna wiadomość, za niemal identyczną kwotę Barcelona kupiła Jordiega Albe. Baines jest o 5 lat starszy, a poziomu zawodników nawet nie ma co porównywać, wszyscy widzieli grę Hiszpana na EURO, klasa sama w sobie, ten 28latek? Tak w tym roku kończy 28lat.


"Szkot w obrońcy Evertonu upatruje długoterminowego następcy Patrice'a Evry."

To zdanie to mnie rozwaliło. Długoterminowy? Tak bardzo długo całe 3lata :), bo właśnie o tyle Baines jest młodszy od naszego Evry :). Anglik nie będzie już grał lepiej, może się tylko pogorszyć, a za chwilę może mieć te same problemy co Evra: brak tchu by wrócić po akcji do obrony na czas.
Teraz jest już słabszy od Evry, jak pisałem z wiwkiem może być coraz gorzej, bo napewno nie będzie miał już nagłego wybuchu talentu, nie w tym wieku.

Stanowczo mówię nie.
Sprowadzenie go będzie śmiesznym posunięceim Fergusona i mam szczerą nadzieję, że to tylko plotki. To byłby wielki krok w tył w odmładzaniu dryżyny i tworzeniu nowego pokolenia diabłów.
» 10 lipca 2012, 14:26 #33
wlodekzlc: Błagam, obejrzyj choć dwa mecze Evertonu. Baines to maszyna do biegania.
» 10 lipca 2012, 14:30 #32
mcis: Danny o dostojny znawco rzemiosla pilkarskiego!! jak wielka madrosc czerpie z twych slow. tylko powiedz mi: w ilu klubach byles do tej pory menagerem? ile pucharow zdobyles? SAF zdobyl jakies 1000 tytulow i pucharow. Czy Glazerowie dzwonili juz do ciebie z oferta pracy? mowili: "wyrzucimy tego niudacznego szkota i zatrudnimi ciebie". Jesli nie to wez sie chlopie w gars i przestan p****** bez sensu, bo az sie rzygac chce....
» 10 lipca 2012, 14:31 #31
wlodekzlc: On ma doświadczenie z Fify :)
Może dlatego Baines jest dla niego za słaby, bo Fifie ma mniej umiejętności od Evry ?
» 10 lipca 2012, 14:33 #30
Danny19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:40

wiem, Ferguson wie co robi, ale wątpię by Boss naprawdę chciał sprowadzić Bainesa, przecierz zawodnik sam powiedział, że o tym transferze wie tylko z gazet. SAF także mówi odmłodzeniu drużyny a przecierz to nie jest odmłodzenie.
Szanuję naszego trenera i wiem, że jest najlepszy w historii piłki, i wiem, że nie będzie chciał zostawić swojemu następcy problemu z jakąkolwiek pozycją, na której może grać zawodnik w zaawansowanym wieku.
I. tak obejrzałem parę jego9 meczy
» 10 lipca 2012, 14:38 #29
Alpinek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:41

Baines lepiej gra w obronie od Alby, a u Fergusona to jest najważniejsze na tej pozycji.. to że Evra obniżył loty nie znaczy że Baines obniży będąc w wieku Evry. Cena jak za jednego z najlepszych angielskich obrońców jest odpowiednia, to jest Anglia, tu jest kasa, tu tyle się płaci za Anglików.
» 10 lipca 2012, 14:39 #28
Danny19: I szczerze mówiąc nie wiem czy wogóle potrzebujemy kogoś na tą pozycję, mamy Fabio, wróci za rok o wiele lepszy i doświadczony, a w razie kontuzji Evry na tej pozycji może grać Jones lub Smalling.
» 10 lipca 2012, 14:41 #27
Rooni126: zdecydownie sie z toba zgadzam,co do fify to moze wy macie doswiadczenie z fify "aby kogos kupic" nie po to SAF odmladza sklad zeby kupowac kolejnego...
» 10 lipca 2012, 14:43 #26
mcis: ludzie!! my nie szukamy nastepcy, tylko konkurenta. lewa strona obrony to najtrudniejsza pozycja na boisku i u nas w zepole Evra praktycznie nie ma nikogo z kim moze walczyc o miejsce. moze potrzebny jest taki Baines z doswiadczeniem w lidze, z dobrymi umiejetnosciami by pobudzic troche Evre, a moze wrecz wygryzc go ze skladu. 27 lat doje mu jeszcze jakies 6 lat na najwyzszym poziomie, a to w pilce cala epoka....
» 10 lipca 2012, 14:43 #25
Danny19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:49

Może i być konkurentem, ale nie ważne jak słaby by mecz zagrał Evra, Ferguson go nie posadzi na ławce! Widzeliście jaką drugą część sezonu rozgrywał francuz, a mimo to Boss dawał go na pełne 90minut każdego meczu, nie dał najmniejszej szansy Fabio do pokazania się i myślę, że tak samo byłoby w przypadku Bainesa.
» 10 lipca 2012, 14:49 #24
Czarny171: Danny tylko Ferguson widzi Fabio na treningach i wie lepiej niż my na co stać Brazylijczyka, może nie stawiał na niego bo uznał, że to jeszcze nie czas na niego? Nie pomyślałeś o tym? Może właśnie dlatego został wypożyczony, żeby się ograć i zobaczyć czy da sobie radę, a jak nie to wyjazd?
» 10 lipca 2012, 14:52 #23
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:54

@mcis
Piszesz ,że 27 lat Baines'a daje temu graczowi jakieś 6 lat gry na najwyższym poziomie.
To bardzo ciekawe ,skoro Evra jest raptem o 3 lata starszy od Anglika i już nie gra na najwyższym poziomie ,a Ty liczysz ,że Baines będąc w wieku 33-34 lat ( Evra ma 31 lat ) ,nadal będzie na poziomie ponad przeciętnym.
Coś Ci się chyba wyliczenia pokićkały ,nie sądzisz ?
» 10 lipca 2012, 14:53 #22
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 15:00

@Fabio

tak. bo Bines to genetyczny klon Evry i jego organizm bedzie sie zachowywal dokladnie tak samo [ironia]. poza tym moim skromnym zdaniem slabsza forma Evry nie wynika z cech organizmu tylko z tego braku konkurencji. jak mowi stare powiedzenie "czy sie stoi czy sie lezy 3200 sie nalezy". piszecie, ze SAF nie zmienial Evry po slabszych wystepach. a na kogo mial go zminic na jeszcze slabszego Fabio?? bedzie konkurencja to forma tez sie porawi
» 10 lipca 2012, 15:00 #21
Danny19: Może czasami lepiej dać szanse młodszym, nie widamo jak się spisze, Evra grał słabo i nawet w trakcie meczu Ferguson nie chchiał go zmienić, gorzej by nie zagrał. Ferguson ma sentyment do graczy typu Evra, Scholes, Ferdinand, Giggs i nie posadzi ich na ławce jeśli są w stanie grać.
Może Giggsa, nie wystawia, ale to może też być z powodu jego wieku.
Scholes wrócił gdy Clev był kontuzjowany, ale gdy młody się wyleczył, Ferguson mimo to nadal nie chcciał go wystawić. Jest pewny swoich starszych zawodników, może się trochę boi wystawić młodzierz, nie wiem dlaczego tak jest, a naprawdę chciałbym to zrozumieć.
» 10 lipca 2012, 15:05 #20
mcis: @Danny

jakie szczescie, ze masz mnie i ja moge ci to wytlumaczyc. mowisz o jakim sentymencie, ale to po powrocie Paula wygralismy kilkanascie spotkan z rzedu i jesli powiesz, ze to nie byl nasz glowny kreator gry to udowodnisz tym samym, jak malo znasz sie na pilce. Zrozum jedno SAF ma dostep do pilkarzy na kazdym treningu to dziesiatki godzin w tygodniu, an nie jakies 2x90minut w czasie meszu. SAF widzi jakie kto ma mozliwosci i zawsze wybierze najlepiej. gdyby kierowal sie sentymentem to moglby jedynie pomarzyc o jakimkolwiek sukcenie. czy ty nie mozesz zrozumiec, ze to najbardziej utytulowany trener w histori europejskiej pilki. to nie wzielo sie z powietrza. nikt mu tych tytulow i pucharow nie dal w prezenicie. kazdy musial wywalczyc. miej troche szacunku i miej wiare w jego umiejetnosci
» 10 lipca 2012, 15:11 #19
Fabio: @mcis
Wracając do tego ,że Baines'owi wg Cb zostało 6 lat gry na najwyższym poziomie. To proszę Cię wymień Mi chociaż 3 nominalnie bocznych obrońców ( nie ważne skąd ) ,którzy po 30-tce potrafili rozegrać cały sezon na ponadprzeciętnych obrotach ( tylko nie wyskakuj Mi to z obrońcami z " epoki kamienia łupanego " tzn. R. Carlos itp. )
» 10 lipca 2012, 15:25 #18
mcis: A. Cole
Kiełbowicz
G. Nevile - ten jest prawy, ale zasada ta sama
Gallas - w wieku 32 lat przenominowany na srodkowego obronce, tak samo Silvestre
» 10 lipca 2012, 15:30 #17
Fabio: Okey;) przyznaję rację ,ale co do Neville'a w życiu się nie zgodzę ,a z Gallasem się nie zgodzę ,bo francuz był chyba całą karierę grał na ŚO ( a już na pewno w Marsylii ,FCC i Arsenalu ) ,a na LO grał w FCC tylko z konieczności bo w owym czasie kontuzji nabawił się Wayne Bridge. Dopiero później do The Blues przyszedł Asier del Horno ,a następnie A. Cole ( nominalni lewi ) i wtedy Gallas znów grywał na środku.
» 10 lipca 2012, 16:52 #16
wlodekzlc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:25

Dobra wiadomość, podoba mi się ten zawodnik. Do tego jeszcze Moutinho i odzyskujemy mistrzostwo !
» 10 lipca 2012, 14:25 #15
Fabio: Zgadzam się tylko z 2 zdaniem ,bo 1 to jakiś bełkot.
» 10 lipca 2012, 14:28 #14
kocio10: Powiedziales juz ze niechcesz Bainesa w United. Nie powtarzaj milion razy tego samego.
» 10 lipca 2012, 18:59 #13
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2012 14:25

Boże ratuj United przed Baines'em ( ponoć SAF chciał odmładzać skład a ten transfer pokazuje zupełnie co innego. Boczny obroń powinien mieć max 25 lat ,a nie prawie 28 i to jeszcze za taką cenę !! ) ,a Polską piłkę przez PZPN'ENEM i Fornalikiem !!
» 10 lipca 2012, 14:25 #12
wlodekzlc: To też jest odmłodzenie składu. Evra ma 31 lat, a on 27. Jest to duża różnica. Jeżeli się odmładza skład, to nie można kupić samych od 18 do 22 lat. Drużynę zawsze buduje się na kilku doświadczonych graczach.
» 10 lipca 2012, 14:28 #11
Sanitarium: Nie wiem co ty dziecko chcesz od nich wszystkich, bo raczej nikogo młodego na tą pozycje nie pozyskamy, jest w zapasie wypożyczony Da Silva, a na teraz będzie Baines.

Co do Fornalika, to świetny trener który pokazał iż umie poprowadzić drużynę a nie tylko same nazwiska. Zresztą najlepszy trener w sezonie.
Ja wiem Ty świata poza SAFem, Mou czy też Wengerem.
» 10 lipca 2012, 14:30 #10
Fabio: Doświadczonych ,to my już mamy ( Vidic ,Rooney ,Carrick ) po jednym z każdej formacji i wystarczy.
Dla Mnie ten transfer jest GIGANTYCZNIE chybiony i " kasa wyrzucona w błoto "
» 10 lipca 2012, 14:33 #9
Fabio: @Sanitarium
" dziecko " - hahaha:D " starszy " się odezwał
» 10 lipca 2012, 14:36 #8
Pauleta77: Strasznie drogi, normalnie byłbym za, ale ta cena...
» 10 lipca 2012, 14:23 #7
bartkoz: Z tego co obejrzałem na YT koleś dysponuje niesamowitymi wrzutami z lewej strony. Potrafi również nieźle pociągnąć flankę.
» 10 lipca 2012, 14:21 #6
smokol1: Według mnie świetna wiadomość uważam Bainesa za jednego z najlepszych lewych obrońców w PL mimo swego wieku wciąż może być dla nas dużym i potrzebnym wzmocnieniem.
» 10 lipca 2012, 14:17 #5
wiruch: zważywszy na to jak oszczędnie wydajemy pieniądze to 12mln funtów to MAX ile powinniśmy dać za tego zawodnika bo więcej zwyczajnie nie jest wart jak 80% angielskich piłkarzy...
» 10 lipca 2012, 14:17 #4
karl1: Trochę lipa bo on trochę za stary powinni kupić max do 25 lat :/ No ale niech chociaż go kupią. Ważne że będzie następca dla Evry.
» 10 lipca 2012, 14:11 #3
sisinho: Trochę ponad 15 mln euro(12 mln funtów). Gdyby dało się zniżyć o 2-3 mln euro to byłby to dobry transfer.
» 10 lipca 2012, 14:11 #2
PastaDoCiasta: Super wiadomość
» 10 lipca 2012, 14:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.